:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ehh... ezt aztán szépen leírtam.... na mindegy
Tudom ajánlni Bambit ezügyben... Hátha ő elvállalja...
Házilag nem nagyon, mert utána ha kicserélted, meg kell esztergálni. A Dózsa György úton úgy a kórháznál kb. van egy nagy autóvillamosságis műhely, ott cserélnek csúszógyűrűcserét, de lehet, hogy erre fintorogni fognak, mert ahhoz, hogy meg tudják esztergálni, először kell csinálniuk egy kúpos tengelyt, amivel befoghatják az amerikánerbe...
Emberek!
A TZ generátor forgórészén a csúszógyűrűket lehet v.milyen módszerrel cserélni?
keresek mz generátort álló és forgó részt egyaránt.
akinek van bontásból vagy tud esetleg szerezni nekem kérem írjon
Tibi
Vajon miért????
:)
Egyébként a galéria tele van képekkel...
Hát ha az eladó nem ragaszkodik hozzá, hogy tépjétek le a forgalmi utolsó lapját (mert azt ő akarja elküldeni a hatóságnak, akkor elvileg működik a dátum nélküli adásvételi szerződés. Csak ne felejtsd el azt sem, hogy az okmányirodába vinni kell az átiratáshoz az eredetiségvizsgálat papírjait is (meg a megkötött kötelező felelősségbiztosítást is). Azok 60 napig érvényesek! Ha lejár a 60 nap, csináltathatsz újat! De ha nem hülye az eladó, úgyis ragaszkodik a dátumhoz. Mert a kötelező biztosítását is le kell mondania, és ahhoz szintén be kell mutatni a biztosítónál az adásvételit. És ott a dátum azért lényeges, mert ha előre ki van neki fizetve modjuk az egész negyedév ( netalán év), időarányosan visszakapja a biztosítótól a pénzt.
Apropó kötelező! Én erre az évre B3 kategóriával az Argoszt találtam a legolcsóbbnak. Éves kötelező 4400 Ft.
Üdv!
Gexxx! Nekem nagyon tetszik a cikked!:-))))
A TS 250 suzuki dugó megy bele.Igen le kell esztergálni a henger aljából annyit amennyi a két dugónál a csapszeg,és a dugó tető közti külöbség.Azt hiszem 5mm.De holnap megnézem mert van ilyen dugóm.üdv bambi
nem zárkózom el a fejlesztés elöl. melyik susuki dugó megy bele? kell valamit átalakítani rajta?
mzoli!
Tehát ezexerint nyugodtan kitölthetem a szerződést dátum nélkül, és átíratom amikor nekem jólesik(vagyis van rávaló)? :-)
Tomóka!
A dolog komolyabban érdekel.
Írtam e-mailt.
Én mindent elhiszek, de azt hogy suzuki dugó nélkül jó membrános gépet lehet készíteni, na azt nem! :-)
Hát használni nem használt neki, de szerintem azért nem ment tökre. Az aksit egyébként max. a kapacitás 1/10-ével szabad tölteni. Vagyis ha 5 Ah-ás az aksi kapacitása, akkor 0,5 A áramerősséggel szabad tölteni. Ha kisebb, az nem baj, sőt! A nagyáruházakban kapható párezer Ft-os töltők töltőáramát nem lehet szabályozni, általában 2-6 A erőséggel töltenek, ezt rájuk szokták írni. A motor aksiját úgy lehetne tölteni velük, hogy sorba kell kötni vmilyen fogyasztót v. ellenállást töltéskor. Pl. egy 21W-os féklámpa izzó a 14V-os feszültség mellett 1,5A áramerősséget vesz fel.
a töltési _áram_ 1/10-e a névleges kapacitásnak, két-három hetente, de min havonta egyszer rá kell tölteni a kiépített akkura, és hogy tönkrement-e, az majd kiderül. Valószínűleg veszített a kapacitásából, de ha jó a töltésed, még elmehet, hiszen nincs önindító és más nagyfogyasztó. De az is lehet, hogy a "bugyborékolástól" levált részecskéktől cellazárlatos lett az az akku. :-(
Hali!
Bikergery!
Ha membrános megoldáson töröd a fejed, akkor nyugodtan bízz Tomókában, mert az ő gépe ilyen és megy mint a vaddisznó.
Tudom, mert mentem vele.
Üdv: Tomi
Udvozlet mindenkinek!
Akku: ugy vasaroltam a motoromat (2004 okt - ETZ 125/1990), hogy egy Banner Bike Bull akku volt benne, azt mondtak hogy egy eves.
Azt olvastam, hogy teli alvas elott a motorbol az akkut ki kell venni, jol feltolteni es meleg helyen tarolni. Nos, en eleg tudatlanul feltettem egy auto akku toltore (ami 5Ah oraval tolt) es csak ezutan akadt a kezembe egy konyv melyszerint a toltesi feszultseg 1/10-ed resz kell legyen a nominalis erteknek ami ez esetben 5,5Ah.
1-1,5 orat volt az autotolton az akku, es eleg szepen buorekolt. Kerdes: tonkretettem ezzel? Tavasszal amikor eloveszem eletkepes lesz, vagy dobhatom el (termesztesen hivatalos atvevohelyre) ?
Lehet csak azért, mert nem volt tisztában vele. Pedig ha megnézed a forgalmit, elég érthetően van ráírva, mit hogyan kell csinálni tulajdonosváltáskor.
Mondjuk szerintem annak, hogy az eladó bejelentse, eladta a motorját (autóját) főleg a súlyadó miatt van jelentősége. Mert bár az okmányirodának kell elküldeni a forgalmi utolsó lapját, az okmányirodák havonta küldenek egy összesítést a helyi polgármesteri hivataloknak, hogy a helyi lakosok közül ki lépett be, vagy ki lépett ki a súlyadó-fizetők klubbjába/ból. Ezért nem kell már külön bemenni a polgármesteri hivatalokba bejelenteni a dolgot. Pár éve még be kellett (volna:) De az MZ-kre meg nem kell súlyadót fizetni, mert kevesebb mint 250 ccm-ek!!! (Ezért érdemes odafigyelni, hogy töltik ki a forgalmit az okmányirodában! Ha ugyanis nagyvonalúan 250-et írnak bele a helyes 243 ccm helyett, már lehet is fizetni a súlyadót. Persze az meg olyan kevés, hogy nem éri meg új forgalmit kiállítatni 6000 Ft-ért, mert 5-10 év alatt jönne csak vissza az ára.)
Egyre jobban úgy érzem, lesz ám cumizás a dologgal, több, mint hittem volna... :-)
Köszi a segítséget!
Én mikor megvettem a motorom, akkor is ilyen forgalmija volt, és a tulaj baromira ideadta az egész forgalmit, és nem szarakodott evvel, és a kutyát nem is zavarta!
Uff: TiB
semi!
vedd úgy , hogy nem kérdeztem semmit.
bikergery!
ha komolyan érdekel a dolog , (kizárólag) fórumon kívül beszélhetünk róla.
semi !
lehetne egy kicsit részletesebben?
mert a membrán esetében a szívókeresztmetszet a lényeg.
Sziasztok!
Attól függ, milyen típusú forgalmija van a gépnek! Mert ha a jelenleg használatos zöld színű 3 lapos, akkor az utolsó lapot le kell tépni az adásvételkor és azt az eladónak kell elküldenie a helyi okmányirodának. És ezen a lapocskán is rajt kell lennie az adásvétel időpontjának, valamint az eladónak és a vevőnek is alá kell írnia.
Bikergery
Mert nem tudsz akkora membránt feltenni hogy elég legyen. Az egész elejét elfoglalná a hengernek. (kiszámítva)
ciao
Semi
Ja, még nem vettem meg, csak adódott egy lehetőség szétbontani egy Trabit, aminek nemrég újították a motorját, és gondoltam ha jó, a két dugót megmentem belőle. De lehet h így is mentve lesz, meg még néhány dolgot ami felhasználható, mondjuk a gyújtás, meg ilyenek. Na azé kössz!
Ja, tom melyik cikkbe olvastam a Trabi dugót -> Darázs ETZ itt a szocimotoroson
Üdv!
Ádi
Amikor még zsenge leány koromban a levlistát is olvastam, akkor még az tele volt szegediekkel... íratkozz fel, hátha tudnak segíteni.
Csak vigyázz!!! Sok a JAWA arrafelé!! :)
Csak mert nagyon nem mindegy...
Budapesten a Zichy Jenő utcában van kettő is. Szegeden passz! :)
TiB
Modjuk Oroszország, Nyizsdij Novgorod környéke... :-)
Komolyabban: Szeged v. környéke, esetleg Bp...
Melyik földrészen? Melyik városban? :)
Uff: TiB
Köszi.
No és Mz-bolt? :-)
Hmmm... Asszem értem. Részben.
De még valami: miután lebonyolítottuk az adás-vételt, utána a tulajnak már semmi kötelezettsége sincs? Pl: bejelenteni a hatóságoknak, hogy eladta a járművet, vagy valami hasonló?
Ja, és MZ-bolt merre van?
köszi
Van 300-as ETZ dugó. Fordulj Bambihoz.
Nem a lökettel van baj, hanem asszem a trabi és az MZ csapszeg nem egyforma...
Még meg sem vetted a gépet, már faragni akarod??
Srácok!
A Trabant dugó belemegy a 250es MZ-be nagyobbra fúrás esetén. Merugye az MZ furata 69 ha jó lemlékszem, a trabié meg 72 körül van, tehát ez nem gond, de a löket az passzol? Mer hallottam olyat má, de nem vok benne biztos.
THX!
Ádi
Semi!
Miért nem lesz jobb a gép membránnal?
Ezt megteheted, ha a tulaj belemegy. (MZ esetében ez csak jóindulat kérdése, a súlyadóra kötelezett járműveknél viszont általában kevésbé hajlanak rá a tulajok.)
Ha így teszel, ne felejts el meggyőződni arról, hogy amikorra a szerződést datálod, még éljen az illető. (Egy ismerősöm megdőlt ilyesmivel és nagyon ciki volt.)
Azóta már az a motor nem membrános motor...
Tegyük fel, hogy megveszem a gépet. A szerződést dátum nélkül írjuk a alá. Átíratásig garázsban tartom, nem hajtom, és mielőtt belevágok a ceremóniába, ráírok egy közelebbi dátumot és kész?
A cikket már olvastam korábban.
De azért köszi!!!
keresek komplett elsőféket Etz-250-hez, de ha van akkor darabjait is megveszem és csak jó érdekel!!
köszi
airwalk@freemail.hu
Van itt valahol erről egy cikk! Pár éve egy srác megcsinálta! Keresd meg! :)
Uff: TiB
Jó-jó-persze... ár kellene íratni asszem 10 v 15 napon belül... ez tény.
DE: Ez ellena módszer ellen nem tudnak mit tenni. Ha a fakabát kölcsönadásit lát, akkor el kell fogadnia...
Gexxx
"Ütközik ez bármilyen jogi akadályba?" :-)))
Mert az nem mi? :-D
Bikergery
Nem lesz jobb.
Sziasztok!
Nekem is van egy 250-es ETZ-m és elgondolkodtam egy Yamaha szívómembrán beépítésén...
Ha valakinek van tapasztalata a dologban annak a véleményét szívesen látnám!
Elsősorban gyakorlati dolgok érdekelnek (fogyasztás, gyorsulás,teljesítmény,végsebesség stb...)biker@dpg.hu
Csinálni kell egy üzembentartói szerződést, arra már biztosítást is köthetsz... Ilyen nyomtatvány van a papírboltokban.
És az adásvételit dátum nélkül töltsétek ki, és átírás előtt írj rá egy pár nappal korábbi dátumot. De ezt ne tartsd magadnál, mert ha a rendőr meglátja...
Üdv: Gexxx
Igen, 15 napon belül be kell jelentened. Ha nem teszed, drágábban írják át. Nem tudom most hogy van, kérdezősködj utána, lehet, hogy jobban jársz egy baráti kölcsönnel...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|