:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
próbáld felcserélni a szénkefékre menő vezetékeket! Lehet, hogy ők is elcserélték...
Gexxx,
Te nyertél a lovaskocsival. :-)
Na, aki meg akarja nézni a Rometes képeket, mostmá lehet!
Sztem érdemes belepillantani!
Üdv!
Ádi
a fv helyett inkább fw :)
tehát gexxx.fw.hu
üdv: Gexxx
Tomóka HI!!Ajánlom Figyelmedbe a gexxx nevű sorstársunk honlapját gexxx.fv.hu Ezen letölthető a 250-es szerelési könyve(45 perc)és első osztájú rajz van a hidról.Meg más egyéb balhés dolog.Mi a baja a motorodnak? Egyébként kösz,hogy nem felejtettél el!!
Naa! Lehet hogy MZ fórum de ne szidjuk má a Rometet! Tegnap előszedtük haverral a Rometemet a sufni mélyéről ahol egy éve állt nyitott hengerrel (nem volt benn gyertya) és nem volt semmi baja!!! Aszittem majd jól be lesz rohadva a henger, de nem. Csak a karbit kellet kipucolni, aztán ment is. Asszem még ma este felteszem a képeket a Rometezésről a http://kep.tar.hu/steelheart6 címre. Ha valakit érdekel.
Üdv!
Ádi
aki azé még MZ-s marad, csak jó volt kicsit hülyéskedni :-)
Én elvittem, potom pénzért lecserélték réz gyűrűkre (összesen volt kb 3000huf), de azóta nincs töltés.Hétvégén azt buheráltuk.Egy másik forgórésszel volt töltés, tehát valahol a javítottal lesz a baj.(Ránézésre és mért adatokra ugyanaz a kettő, csak egyik grafit gyűrűs a másik meg réz.)Lehet hogy másfajta szénkefe kell hozzá? Remélem a héten kiderül a baki. üdv.
miki63!
a szerelőhid nem egészen úgy működött ahogy én azt elképzeltem! a blokk széthuzatáshoz jó volt,de a főtengely kinyomásakor akadtak gondok . valahogy a csavarfuratok nem oda kerültek ahova kellett volna.pedig ráhagyással csináltam.
Nem megmondtam, hogy hülye vagy??? :P :))))))))))))
A Józsi bácsi lova...
(Hőőőőőő)
:)
Ha már a kérdéseknél tartunk: milyen jármű az, ami hőre lassul? :-)
Nem te nyomtad meg már 5-ször? :P
Ki használ még rajtam kívül görkoris protektort? :-DDD
Mi az: indul pöcre hidegen melegen, melegen elgyengül, alapjárat meg elmegy de nincs kikopva? Különben rometról van szó és remélem nem haragszotok az ide nem illő márka miatt. :)Köszi!
Köszi még gondolkodom a dolgon!
Ehh... ezt aztán szépen leírtam.... na mindegy
Tudom ajánlni Bambit ezügyben... Hátha ő elvállalja...
Házilag nem nagyon, mert utána ha kicserélted, meg kell esztergálni. A Dózsa György úton úgy a kórháznál kb. van egy nagy autóvillamosságis műhely, ott cserélnek csúszógyűrűcserét, de lehet, hogy erre fintorogni fognak, mert ahhoz, hogy meg tudják esztergálni, először kell csinálniuk egy kúpos tengelyt, amivel befoghatják az amerikánerbe...
Emberek!
A TZ generátor forgórészén a csúszógyűrűket lehet v.milyen módszerrel cserélni?
keresek mz generátort álló és forgó részt egyaránt.
akinek van bontásból vagy tud esetleg szerezni nekem kérem írjon
Tibi
Vajon miért????
:)
Egyébként a galéria tele van képekkel...
Hát ha az eladó nem ragaszkodik hozzá, hogy tépjétek le a forgalmi utolsó lapját (mert azt ő akarja elküldeni a hatóságnak, akkor elvileg működik a dátum nélküli adásvételi szerződés. Csak ne felejtsd el azt sem, hogy az okmányirodába vinni kell az átiratáshoz az eredetiségvizsgálat papírjait is (meg a megkötött kötelező felelősségbiztosítást is). Azok 60 napig érvényesek! Ha lejár a 60 nap, csináltathatsz újat! De ha nem hülye az eladó, úgyis ragaszkodik a dátumhoz. Mert a kötelező biztosítását is le kell mondania, és ahhoz szintén be kell mutatni a biztosítónál az adásvételit. És ott a dátum azért lényeges, mert ha előre ki van neki fizetve modjuk az egész negyedév ( netalán év), időarányosan visszakapja a biztosítótól a pénzt.
Apropó kötelező! Én erre az évre B3 kategóriával az Argoszt találtam a legolcsóbbnak. Éves kötelező 4400 Ft.
Üdv!
Gexxx! Nekem nagyon tetszik a cikked!:-))))
A TS 250 suzuki dugó megy bele.Igen le kell esztergálni a henger aljából annyit amennyi a két dugónál a csapszeg,és a dugó tető közti külöbség.Azt hiszem 5mm.De holnap megnézem mert van ilyen dugóm.üdv bambi
nem zárkózom el a fejlesztés elöl. melyik susuki dugó megy bele? kell valamit átalakítani rajta?
mzoli!
Tehát ezexerint nyugodtan kitölthetem a szerződést dátum nélkül, és átíratom amikor nekem jólesik(vagyis van rávaló)? :-)
Tomóka!
A dolog komolyabban érdekel.
Írtam e-mailt.
Én mindent elhiszek, de azt hogy suzuki dugó nélkül jó membrános gépet lehet készíteni, na azt nem! :-)
Hát használni nem használt neki, de szerintem azért nem ment tökre. Az aksit egyébként max. a kapacitás 1/10-ével szabad tölteni. Vagyis ha 5 Ah-ás az aksi kapacitása, akkor 0,5 A áramerősséggel szabad tölteni. Ha kisebb, az nem baj, sőt! A nagyáruházakban kapható párezer Ft-os töltők töltőáramát nem lehet szabályozni, általában 2-6 A erőséggel töltenek, ezt rájuk szokták írni. A motor aksiját úgy lehetne tölteni velük, hogy sorba kell kötni vmilyen fogyasztót v. ellenállást töltéskor. Pl. egy 21W-os féklámpa izzó a 14V-os feszültség mellett 1,5A áramerősséget vesz fel.
a töltési _áram_ 1/10-e a névleges kapacitásnak, két-három hetente, de min havonta egyszer rá kell tölteni a kiépített akkura, és hogy tönkrement-e, az majd kiderül. Valószínűleg veszített a kapacitásából, de ha jó a töltésed, még elmehet, hiszen nincs önindító és más nagyfogyasztó. De az is lehet, hogy a "bugyborékolástól" levált részecskéktől cellazárlatos lett az az akku. :-(
Hali!
Bikergery!
Ha membrános megoldáson töröd a fejed, akkor nyugodtan bízz Tomókában, mert az ő gépe ilyen és megy mint a vaddisznó.
Tudom, mert mentem vele.
Üdv: Tomi
Udvozlet mindenkinek!
Akku: ugy vasaroltam a motoromat (2004 okt - ETZ 125/1990), hogy egy Banner Bike Bull akku volt benne, azt mondtak hogy egy eves.
Azt olvastam, hogy teli alvas elott a motorbol az akkut ki kell venni, jol feltolteni es meleg helyen tarolni. Nos, en eleg tudatlanul feltettem egy auto akku toltore (ami 5Ah oraval tolt) es csak ezutan akadt a kezembe egy konyv melyszerint a toltesi feszultseg 1/10-ed resz kell legyen a nominalis erteknek ami ez esetben 5,5Ah.
1-1,5 orat volt az autotolton az akku, es eleg szepen buorekolt. Kerdes: tonkretettem ezzel? Tavasszal amikor eloveszem eletkepes lesz, vagy dobhatom el (termesztesen hivatalos atvevohelyre) ?
Lehet csak azért, mert nem volt tisztában vele. Pedig ha megnézed a forgalmit, elég érthetően van ráírva, mit hogyan kell csinálni tulajdonosváltáskor.
Mondjuk szerintem annak, hogy az eladó bejelentse, eladta a motorját (autóját) főleg a súlyadó miatt van jelentősége. Mert bár az okmányirodának kell elküldeni a forgalmi utolsó lapját, az okmányirodák havonta küldenek egy összesítést a helyi polgármesteri hivataloknak, hogy a helyi lakosok közül ki lépett be, vagy ki lépett ki a súlyadó-fizetők klubbjába/ból. Ezért nem kell már külön bemenni a polgármesteri hivatalokba bejelenteni a dolgot. Pár éve még be kellett (volna:) De az MZ-kre meg nem kell súlyadót fizetni, mert kevesebb mint 250 ccm-ek!!! (Ezért érdemes odafigyelni, hogy töltik ki a forgalmit az okmányirodában! Ha ugyanis nagyvonalúan 250-et írnak bele a helyes 243 ccm helyett, már lehet is fizetni a súlyadót. Persze az meg olyan kevés, hogy nem éri meg új forgalmit kiállítatni 6000 Ft-ért, mert 5-10 év alatt jönne csak vissza az ára.)
Egyre jobban úgy érzem, lesz ám cumizás a dologgal, több, mint hittem volna... :-)
Köszi a segítséget!
Én mikor megvettem a motorom, akkor is ilyen forgalmija volt, és a tulaj baromira ideadta az egész forgalmit, és nem szarakodott evvel, és a kutyát nem is zavarta!
Uff: TiB
semi!
vedd úgy , hogy nem kérdeztem semmit.
bikergery!
ha komolyan érdekel a dolog , (kizárólag) fórumon kívül beszélhetünk róla.
semi !
lehetne egy kicsit részletesebben?
mert a membrán esetében a szívókeresztmetszet a lényeg.
Sziasztok!
Attól függ, milyen típusú forgalmija van a gépnek! Mert ha a jelenleg használatos zöld színű 3 lapos, akkor az utolsó lapot le kell tépni az adásvételkor és azt az eladónak kell elküldenie a helyi okmányirodának. És ezen a lapocskán is rajt kell lennie az adásvétel időpontjának, valamint az eladónak és a vevőnek is alá kell írnia.
Bikergery
Mert nem tudsz akkora membránt feltenni hogy elég legyen. Az egész elejét elfoglalná a hengernek. (kiszámítva)
ciao
Semi
Ja, még nem vettem meg, csak adódott egy lehetőség szétbontani egy Trabit, aminek nemrég újították a motorját, és gondoltam ha jó, a két dugót megmentem belőle. De lehet h így is mentve lesz, meg még néhány dolgot ami felhasználható, mondjuk a gyújtás, meg ilyenek. Na azé kössz!
Ja, tom melyik cikkbe olvastam a Trabi dugót -> Darázs ETZ itt a szocimotoroson
Üdv!
Ádi
Amikor még zsenge leány koromban a levlistát is olvastam, akkor még az tele volt szegediekkel... íratkozz fel, hátha tudnak segíteni.
Csak vigyázz!!! Sok a JAWA arrafelé!! :)
Csak mert nagyon nem mindegy...
Budapesten a Zichy Jenő utcában van kettő is. Szegeden passz! :)
TiB
Modjuk Oroszország, Nyizsdij Novgorod környéke... :-)
Komolyabban: Szeged v. környéke, esetleg Bp...
Melyik földrészen? Melyik városban? :)
Uff: TiB
Köszi.
No és Mz-bolt? :-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|