hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 25. péntek 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

M.Imre
válasz erre | email2005-03-11 19:33:28
Szia Peti74.
koszonom szepen a kimerito valaszt. Megfogadom a tanacsot, olommentes es minimum Sprint2T megy ezutan a motorba.
Imre
sorszám: 5265 (24802)
(előzmény: peti74, 2005-03-11 16:47:19)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-03-11 19:19:13
Nyugi, nem fikáztam, csak leírtam a tapasztalataimat. Feltételezem, hogy az ETZ-be a kenési igényeket kielégítheti még az Arol vagy az Agip SM is.
Azonban én azt tapasztaltam, hogy az arol esetében a dugattyútetőn és a hengerfejben 1-1-1,5 mm vastag korom keletkezett, amolyan pikkelyes kinézetű, ahol a korom felülete többször felizzott. A kipuff is erősen olajos volt hamar eltömődött. Míg a Sprint esetében a kipuff átlagos terhelés mellett is épp csak olajos volt, és a hengerfejben sem keletkezett vastag lerakódás (csak egy vékony egyenletes koromréteg).
A MOL írja is, hogy (idézem) : Az alacsonyabb hamutartalom és szintetikus füstcsökkentő komponens révén kisebb a motor füstölése és emissziója.
A Sprint kisérőszövege (idézem): Megfelelő, ahol a gépkönyv a feltüntett (API TA) vagy annál alacsonyabb teljesítményszintet ír elő. (Milyen óvatosan fogalmaztak) Magas fordulatszámú, intenzív terhelésű motorokba magasabb teljesítményszintű - MOL Sprint 2T, MOL MOTO Demon - javasolt.
Ráadásul egy liter Arol olyan 950 Ft, egy liter Sprint olyan 1050 Ft körül van. Az ár nem arányos a minőséggel és nálam messze a Sprint felé billenti a mérleget az a 100 Ft literenként.
A legdrágább olaj amit valaha ETZ-be tettem a sima Castrol TT volt, anno az Auchanban volt 1350.-, most a Homasita boltokban adják 1650-ért.
Jó ideje Sprinttel járok, 1:40-re keverek, a 2 ezres határt én sem szívesen közelíteném meg.
Mellesleg kevertem már trabantba 4üteműből leeresztett (aztán mágnesen ülepített) olajat, 350-es jawaba MOL botondot (elég sokáig) és igazából nem volt észrevehető problémám egyikkel sem.
Akkor azért van amiben egyetértünk :))

Üdv,
Peti74
sorszám: 5264 (24801)
(előzmény: Matya, 2005-03-11 17:09:08)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-03-11 18:25:45
Kipufogókiégetés, én így csinálom:
hozzávalók: kispalackos gázpáka (amilyet a bádogosok használnak), 5-6 baros kompresszor egy hosszúcsőrű levegő pisztollyal, öngyújtó, egy nagy 15 perces lélegzet (vagy gázálarc:).
A motor felöli végéről a gázlánggal begyújtom (felizzítom) az olajkokszot a dob elején. Ha a kipufogó évek óta áll és száraz, akkor egy kis fáradtolajat töltök bele előtte. Ha a koksz izzik, akkor finoman elkezdem adagolni neki a levegőt a pisztollyal (ez a gázlángot is beljebb viszi), aztán lassan növelem a levegőt és amikor már körben izzik a koksz, akkor csak a levegőt kell neki nyomni folyamatosan (olyan 3-4 bart szoktam). Az a lényege, hogy ilyenkor egy pillanatra sem szabad elvenni a csőből a levegőt, mert ha a koksz kialszik, mélyen a csőben nem lehet újra megyújtani főleg mert a meleg füsttől rendesen kiszárad. Ha mindent jól csinálok, akkor a koksz vörösizzása végigmegy a kipufogón beleértve a lamellákat is. Ha az izzás már a vége felé tart, akkor szoktam egy gyors váltással a végének is gázlángot adni egyből levegővel. Az eredmény kb. 15 percig tömény fojtó füst (ami úgyis mind felénk jön :), ha mégsem, akkor majd megölnek a szomszédok). És persze egy szinte fémtiszta kipufogó. A gyári DDR króm kék-zöld lesz, de szépen visszapolírozható, ugyanez egy utángyártottnál a krómozás végét jelentheti. Érdemes égetés előtt a kipuffot kívülről tökéletesen megtisztítani, benzinnel vagy nitrós ronggyal letörölni és utána már kézzel vagy olajos ronggyal nem hozzányúlni csk tisztával. Még egy zsíros ujjlenyomat is rendesen rá tud égni, aztán polírozhatjuk fél napig.
A kiégetés akkor megy ilyen gördülékenyen, ha tényleg vastagon tele van a dob koksszal, de ha csak épp egy kicsit kormos, akkor ez a megoldás nem működik, de szerintem akkor nem is muszály kiégetni.

Üdv,
Péter
sorszám: 5263 (24797)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-11 08:44:36)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-03-11 17:09:08
Hát azzal azért vitatkoznék, hogy a MOL Arol olaja nem megfelelő.A szabvány nem szűnt meg, csak nem gyártanak olyan motorokat manapság, amikhez jók lennének azok az olajok.Ezekhez a kétütemű olajkályhákhoz, amikről ebben a fórumban szó van szinte minden olaj jó.Mellesleg az Agip SM kétütemű olaja is API TA TB szabványnak felel meg.Csak nem adnák a nevüket olyan dologhoz, ami nem felel meg valami előírásnak.És azzal vígan működnek a gépek.A kúti keverék szar, ez tény.Én is pancsolok.De nehogymá csak a kétezer/liter árú olajok feleljenek meg a motoroknak.Mikor azok lejöttek a szalagról, még nyoma sem volt a MOL Arol 2T-nek sem.A gyári olajmennyiség mellett bőven jók hozzájuk.
sorszám: 5262 (24786)
(előzmény: peti74, 2005-03-11 16:47:19)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-03-11 16:47:19
Olmos vs. olmoztatlan.
Kétüteműben a forgó-mozgó alakatrészeket az az olajfilm keni, ami benzinbe keverünk. Ez elég egyértelmű. Szerintem a benzin ólomtartalma kenés szempontjából már semmit nem számít a 2T olaj melett. A 2T olaj minősége és mennyisége határozza meg a kenés hatásfokát.
Az ólom a bronz szelepvezetőkkel készült régebbi 4ütemű motorok igénye volt, az kente a szelepszárakat, ólommentessel már egy tank után berágódhattak. Erre találták ki az ólompótló adalékokat (ami tulajdonképen szintén egy üzemanyagba kevert kenőanyag). Az olajban futó szelepszárak és a szelepszárszimmeringek megjelenésével az ólom és az azt pótló adalékok szükségtelenné váltak. A benzinkutas és egyéb "ólmos jótanácsok" innen eredhetnek.
Volt egy átmeneti időszak Magyarországon, amikor a 98-as volt ólmozott, és ha kellett a nagyobb oktánszám, akkor azt tankolták.
Szóval kétüteműbe nem kell. De egy MZ-be nem is káros.
Inkább az olajra figyelj oda. Az berögzült 2T=AROL már régóta nem állja a helyét. Sőt, a MOL Arol fantázianevű olaját én nem tölteném semmilyen motorba. A kenoanyag.mol.hu oldalon is le van írva, hogy a MOL Arol 2T nevű olaj mindössze a rég szabványon kívüli API TA tejesítményszintnek felel meg. Azóta a motorok fejlődésével megszűnt a TB és TC szabány is. Jeleleg a legalacsonyabb szabványos teljesítményszint az API TC+, ebbe tartozik pl. a MOL Sprint 2T olaja.
Szerintem ezt már nyugodtan töltheted az ETZ-be. És persze mindent, ami e fölötti minőségű (pl. Castrol TT). A többi neves gyártó olajait nem ismerem, de biztosa vagyok benne, hogy mindegyik 2T teljesíti az ETZ-k igényeit. (Szintetikusról nem tudok és nem is akarok nyilatkozni).

Üdv,
Peti74
sorszám: 5261 (24785)
(előzmény: M.Imre, 2005-03-11 09:35:14)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-03-11 15:43:46
Én a Hequila,2005-03-10 11:46:21-re válaszoltam, ő ETZ250 felújítás kapcsán vetette fel a magyar kipufogó kérdést, töbször is leírtam hogy ETZ250/300-ra vonatkoznak a tapasztaltaim.
Ezért nem értem, hogy Bluerider TS-e hogy jön a képbe. Ha te vagy AZ A Bambi, akkor TS-ben nagyon otthon vagy.
Gexx, azt írta, hogy szerinted a magyar utángyártott dob, egy jól sikerült munka. Akkor ezt te kifejezetten TS-re (ES-re ) értetted ? Kíváncsi vagyok.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5260 (24781)
(előzmény: bambi99, 2005-03-10 23:26:56)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-03-11 14:58:08
nem tudom pontosan ... eppen ezert erdeklodtem itt ahol mindenki 2T
sorszám: 5259 (24780)
(előzmény: Dino, 2005-03-11 14:24:23)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-03-11 14:25:02
ja, meg ólompótló adalék
sorszám: 5258 (24778)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-03-11 14:24:23
az ólmozott benzin főleg 4t-hez kell, nem? A szelepek miatt?
sorszám: 5257 (24777)
(előzmény: M.Imre, 2005-03-11 09:39:15)

 
 
Rorik
válasz erre | email2005-03-11 11:47:56
Jobb minőségű olajat kell beletenni. Akkor jobban bírja. Keveréket inkább magad készítsd inkább. Itt is nagyon vacak a kúti keverék, gondolom ott se lehet jobb a helyzet.
sorszám: 5256 (24771)
(előzmény: M.Imre, 2005-03-11 09:39:15)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-03-11 09:39:15
Elmaradt a kerdojel a mondat vegerol :)

Igy hosszu tavon nem fog karosodni az ETZ motor ha mind olommentes benzinnel hasznalom?
sorszám: 5255 (24767)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-03-11 09:35:14
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem a hasznalt benzinnel kapcsolatban: mi a jobb az 1990 es ETZ125-be, az olommentes vagy az olmos. Megjegyeznem, hogy en Kolozsvaron lakom, ahol olmos benzint meg minden kutnal arulnak viszont kevereket a ketutemueknek nalunk sosem lehetett vasarolni. Tavaly oktoberben vasaroltam a gepet, azota csak egy tartaly benzin fogyott el ami olmozott volt.
Leven, hogy az olommentes lenyegesen olcsobb inkabb eziranyba hajlanek. Az olvastam valahol, hogy a regi epitesu/tervezesu motoroknak a benzinben levo olom is valami kenest biztositott. Igy hosszu tavon nem fog karosodni az ETZ motor ha mind olommentes benzinnel hasznalom.
Fiatalabb koromban volt egy eleg regi (85-86?), de nagyon megbizhato es jol mukodo Piaggio-m. Nos annak a konyveben iraj, hogy olmozott benzint ajanlanak.

Imre
sorszám: 5254 (24766)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-11 08:44:36
Laci:

megkaptam a mélt, köszönöm, válaszoltam is rá.

Peti74:

a kipufogókiégetés hogy műxik? benzint öntök bele, vagy hegesztőpisztollyal kintről melegítem?

egyáltalán meg tudná mondani valaki, hogy hány kg egy üres ETZ 250 kipuff?

akkor el lehetne dönteni mindenkinek, hogy trutyis-e vagy nem az övé.

M.
sorszám: 5253 (24765)
(előzmény: laci77, 2005-03-10 12:57:29)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-03-10 23:26:56
Blueridernek Ts motorja van,te pedig ETZ motorokon tesztelted a csövet.
sorszám: 5252 (24762)
(előzmény: peti74, 2005-03-10 15:39:54)

 
 
bluerider
válasz erre | email2005-03-10 23:05:47
Szolnokon a motoros boltban van egy gyári kipufogó, de majd 20ezer forint!
sorszám: 5251 (24761)
(előzmény: Hequila, 2005-03-10 12:46:21)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-03-10 15:39:54
Nekem nincsenek jó tapasztalatim az magyar utángyárott dobokkal. 250-es és 300-as ETZ-vel is előfordult, hogy a motor lényegesen jobban ment egy kissé ütött-kopott, de fémtisztára kiégetett DDR kipufogóval, mint a frissen vásárolt (szintén) fémtiszta magyarral. Már a hangja is szebb, pengősebb volt. A lényegesen jobban ment alatt azt értem, hogy alacsonyabb fordulatról indult meg, főként a közép és felső fordulatszámtartományban gázadásra érezhetően jobb gyorsulást produkált, és kisebb, de tartós emelkedőn, esetleg ellenszélben a DDR kipuffal még két személlyel, sok csomaggal és hatalmas túraplexivel is tartani lehetett egy olyan utazót (mondjuk tartós 110-et), amire a magyar kipuffal nem volt képes, folyton belassult a motor 5-ösben olyan 4000 köré. (áttételek eredeti, gumiméret eredeti). A kipuffon kívül egyéb módosítás nem volt a motoron a próbák alatt. Aztán persze megpróbáltuk a magyar kipuffhoz "hangolni" a motort, ami alatt karburátor változtatásokat és előgyújtás változtatásokat kell érteni, de nem volt igazán eredményes. Sűrítést, és pláne vezérlést nem változtattunk a magyar kipuff kedvéért.
Én méricskeltem magyar és DDR kipuffokat, és szerintem vannak méertkülönbségek. Más a tágulótér kúpja, kisebb a térfogata, máshol van benne az első lamella. Viszont szét nem vágtam egyet sem.
Elismerem, hogy amennyiben valaki komolyabban belenyúl a motorba, az a magyar kipuffal is érhet el jó teljesítményeket. Bár szerintem a kipufogót gyártják a motorhoz és nem fordítva. Aki csak annyit szeretne, hogy lelkiismeretesen összeteszi a 250-es blokkját és kell hozzá egy kipufogó a ronggyá tört helyett, én inkább egy tűrhető állapotú, tisztára kiégetett DDR-t ajánlanék, kevesebb esélyt látok rá, hogy felesleges teljesítménycsökkenést okoz. Lehet, hogy a szép motor is fontos, de nálam évi 25e km környékén pontosan semmit sem számít, hogy karcos, rozsapöttyös, és kék-zöld az egész a legutóbbi kiégetéstől.
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nem tudom hány műhely, hányféle dobot gyártott az utóbbi tíz évben az ETZ-khez csak Magarországon. Lehet, hogy több féle is van kereskedelmi forgalomban. Ha így van, akkor még engem is érdekelne, hogy miről ismerszik meg egy elfogadható replika ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 5250 (24753)
(előzmény: Gexxx, 2005-03-10 14:09:36)

 
 
tike
válasz erre | email2005-03-10 15:06:57

No meg sörrel öntözni, ugye Gexxx???

:DDD

tike
sorszám: 5249 (24751)
(előzmény: Gexxx, 2005-03-10 14:09:36)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-10 14:09:36
Bambi szerint jók a magyar dobok, viszonylag jól másolták le a gyárit, csak a krómozás silány...(és ezzel egyet is értek, a 2 éves könyökömön kis barna pontocskák jelentek meg)
Tehát vigyázni kell rá, törölgetni kell, takarítani kell, hogy ne tudjon a rozsda kifogni rajta....(mivel én nem foglalkoztam vele, vszleg ezért kezdett el rozsdásodni... :S )

Üdv
sorszám: 5248 (24749)
(előzmény: Hequila, 2005-03-10 12:46:21)

 
 
laci77
válasz erre | email2005-03-10 12:57:29
veszprémiki!
olvasod te az emiljeidet? mert tegnap kültem 1 sztem használható karikatúrát az ügyedhez priviben.
Pá!
sorszám: 5247 (24744)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 08:51:28)

 
 
Hequila
válasz erre | email2005-03-10 12:46:21
Hello minden most még csak motorozást tervezgető szocis emberkének!
A következő gondom volna:
Motorom (250-es ETZ) felújítás alatt van. Megvan már hozzá minden, 1 valamit leszámítva: kipufogódob. Sehol nem találok olyat, amilyen nekem kellene: krómos gyári. Írtam a mofakernek, azt a választ kaptam, hogy már évek óta csak magyar kipuf. van, tőlünk veszik a németek is, és meg vannak vele elégedve. Szóval én ezt mennyire higyjem el? Tényleg jók a magyar dobok? Itt (meg máshol sem) nem olvastam sok jót róluk... Szóval nyugodtan vegyem a magyart? Ha esetleg valakinek van eladó dobja jó állapotban (gyári krómos), akkor arra vevő lennék...
sorszám: 5246 (24743)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-10 12:29:29
Dínó!

Amennyire én látom ez a kapcsoló csak egy menetes vacak ami bele van tekerve a kormány fékkar aljába. megnéztem és tényleg nálam csak egy üres menetes furat látszik alul.
Persze ettől még lehet valami hooror ára. :((
sorszám: 5245 (24742)
(előzmény: Dino, 2005-03-10 11:18:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-03-10 11:18:29
Olcsón veszprémben valamit?
A komplett kapcsoló (duda, fénykürt, irényjelző, fényváltó) 5000 Körül volt tavaly.
A sima kapcsolók (TS-en amik vannak) meg 1200 meg 1400 körül voltak.
Szerintem használtan szerezz valahonnét, mert az utángyártott még szar is, nem csak drága.
Vagy próbálj meg rá valami nyugati gépét, csak nemtom az mennyi
sorszám: 5244 (24738)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 10:01:24)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-03-09 18:04:02
Hello sziasztok!

Eladó 125-ös etz első kerék polír állapotban gumival,tárcsával,tengellyel,komplett fkkel együtt(Ez jó 125,150,250-es mz-hez!Van még kilométerórám,fordulatszámmérő,első lámpa,tank,oldaldekni,első sárhányó,meg egy komplett blokk!
ha érdekel vkit írjon a sabi-di@freemail.hu-ra Dunaújvárosi vagyok
sorszám: 5243 (24709)

 
 
válasz erre | email2005-03-09 13:53:19
Hali
Van gyári DDR új lánckerék tengelyem !
Hívj fel 0630 4096093!
sorszám: 5242 (24701)
(előzmény: osztro, 2005-03-09 09:05:22)

 
 
devil
válasz erre | email2005-03-09 11:20:55
van olyanom...
sorszám: 5241 (24695)
(előzmény: osztro, 2005-03-09 09:05:22)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-09 10:01:24
kösz a gyors válaszokat

délután meglátogatom a motorosboltot kapcsolóért és vezetékért.

remélem olcsóért megkapom :))
sorszám: 5240 (24690)
(előzmény: osztro, 2005-03-09 09:11:17)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-03-09 09:11:17
Hali
A főfék munkahengeren van egy kapcsoló
amire két vezeték megy egy barna és egy szürke és ez az első lámpápa van összekötve
sorszám: 5239 (24687)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 08:51:28)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-03-09 09:10:59
én is egy rajzot nézegetek. ha jól értelmezem akkor az egyik kanóc az első lámpafejbe lévő testhez megy.a másik szintén a lámpába a jobb oldali kábelösszekötő felső sorában előröl a harmadik kapocs. egyszerűbb ha a hátsó féklámpakapcsoló vezetékét visszavezeted a lámpabúráig és azzal szembe kell kötni. de a legtutibb ha hozzáértőre bízod.
sorszám: 5238 (24686)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 08:51:28)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-03-09 09:05:22
Csá
Amire a lánckereket rakod.(ETZ125)
sorszám: 5237 (24685)
(előzmény: devil, 2005-03-08 23:42:18)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-09 08:51:28
gexxx.

Ha kötelező akkor nincs mit tenni. Visszaépítem rá újra az első fékről működő világítást is. :((

Megnéztem a K.Kézikönyvet, de nem sokat ír a dologról. Az egyik képen látszik, hogy a kormányfékkar aljától megy lefelé 1 (vagy 2?) vezeték.
De hogy hova??
néztem a kapcsolási rajzot, de azon sem igazodtam ki.

leírná valaki hogy is működteti az etz-ken az elsőfék a féklámpát?

kösz előre is.

veszprémiki.
sorszám: 5236 (24684)
(elözmény: Kobra1, 2005-03-07 11:29:06)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-03-09 02:27:20
steelheart
Pláne ha a TZR 180E Ft-ot ér, akkor az MZ nem 100-at, hanem 200E Ft-ot ér! :-) Szóval mit számolunk be mibe? :-)))

ciao
Semi
sorszám: 5235 (24683)
(előzmény: steelheart6, 2005-03-09 00:22:48)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-03-09 00:22:48
Szerintem nem sok olyan embert fogsz találni, aki megválik az MZ-jétől egy TZR 125 miatt...
Igazam van MZ-sek? :-)))))
Mer aki ilyet tesz az nem is igazi MZ-s!
Persze lahat h lesz...
:-)

Üdv!
Ádi da MZ Fanatiqus!!!!!
sorszám: 5234 (24680)
(előzmény: zsolesz1982, 2005-03-08 18:37:29)

 
 
doki
válasz erre | email2005-03-09 00:11:31
Még nem koptak el az ujjaid?
Vagy már az orrodhegyével pötyögtetsz?
Ne aggódj ezen a fórumon mindenki szaré hugyé szerez alkatrészt!
sorszám: 5233 (24677)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-03-09 00:06:52
Én igen!


Nekem 2 hétbe telt(majd egy éve):biztositás utána eredetvizsga utána átiratás utána még műszakizott is.

Kölségeim voltak akkor:
- biztositás 4700 egy évre most ugytom kb a duplája az allianznál.
- Eredetvizsgám 8500 (volt akkor) most hallok 12-13ezreket.
- átiratás 15 forint köbcentinként(volt tavaly) asszem vagyonszerzési illeték a neve(250*15=3750)
- illetékbélyeg 4000 (volt tavaly)
- törzskönyv 4000 (volt tavaly) névre szól gondolom minden átiráskor költség.

picit kerekitve ez 25000(volt tavaly).

Egy biztos: ez biztos többe kerül idén.

Jo pézszorást kivánok
sorszám: 5232 (24676)
(előzmény: Maugli, 2005-03-08 23:44:41)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-03-09 00:04:17
kösz :-)
sorszám: 5231 (24675)
(előzmény: doki, 2005-03-08 23:58:30)

 
 
doki
válasz erre | email2005-03-08 23:58:30
Ha szerencsédvan 1nap!
De én 5perc alatt leírom!
:o)
sorszám: 5230 (24674)
(előzmény: Maugli, 2005-03-08 23:44:41)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-03-08 23:44:41
Szisztok!

Valaki meg tudná mondani, kb mennyi időbe telik, amire átírnak egy mocit?
sorszám: 5229 (24673)

 
 
devil
válasz erre | email2005-03-08 23:42:18
milyen kihajto tengelyt?
sorszám: 5228 (24672)
(előzmény: osztro, 2005-03-08 21:51:28)

 
 
devil
válasz erre | email2005-03-08 23:40:46
Nekem van, csak ez Kecskemet kornyeken van:D
sorszám: 5227 (24671)
(előzmény: tike, 2005-03-08 21:16:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-08 21:54:49
Mi az, nem sikerült a tanktuning??
sorszám: 5226 (24664)
(előzmény: tike, 2005-03-08 21:16:01)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-03-08 21:51:28
Sziasztok!
125 -ös etz-hez keresek kihajtó tengelyt (még mindig) ha valakinek lenne írjon kösz.
sorszám: 5225 (24663)

 
 
tike
válasz erre | email2005-03-08 21:16:01
Üdv!

Szolnok környékén keresek ETZ250hez tankot.

tike
sorszám: 5224 (24660)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-08 20:06:08
Mééé???
6-ot mondtam valamikor?
Ha igen, akkor valószínűleg az idő enyhített a fájdalmakon, ezért emléxem kevesebbre... :D
sorszám: 5223 (24659)

 
 
tesho
válasz erre | email2005-03-08 18:45:57
Tudtam,hogy csak lódítottál, te hülye:DD
De akkor is az volt a baj,mert gagyi és kész!:-)
sorszám: 5222 (24655)
(előzmény: Gexxx, 2005-03-08 18:43:18)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-08 18:43:18
Áááá, 6-ot nem.. csak asszem 3-at vagy 4-et...
De azóta megoldódott, egy jó minőségű elektroniqs dolgozik a vasban...
sorszám: 5221 (24653)
(előzmény: tesho, 2005-03-08 18:39:22)

 
 
tesho
válasz erre | email2005-03-08 18:39:22
El. fesszabhoz:

Fogalmam sincs,hogy mi halt meg benne,de meghalt,az tuti:-)
Mert mióta visszaraktam a mechaniqsat,semmi gond.
Gexxx füstölt el 6-ot is ebből a szutyok elektoniqsból,ugye?:)
Vki írta régebben,h ki lehet benne cserélni jobb minőségűekre az alaktrészeket,de már elveszett a sok hozzászólás között...
sorszám: 5220 (24652)
(elözmény: Kobra1, 2005-03-05 09:26:31)

 
 
zsolesz1982
válasz erre | email2005-03-08 18:37:29
Sziasztok!! Lenne egy érdekes ajánatom az éppen komolyabb motort vásárolni szándékozók számára! Van egy Yamaha TZR 125-ös mototom, 88-as évjáratú, 56000km-el, nagyon szépen kipofozva, de anyagi okok miatt szeretném lecserélni egy MZ-re! Tehát a következő az ajánlat: A moci rendes megvételi ára 180E Ft, de ha valaki megválna MZ-jétől, akkor szivesen beszámítom a gépét, 80-100E Ft-körüli áron, a moci állapotától függően!! Komolyabban az ETZ 150-es és a 250-es érdekelne, vagy 251-es!! Várom az érdeklődők jelentkezését elsősorban emailben, vagyha kell akkor telefont is megadok!!
Bocsi ha zavartam!

Üdv Zsolt
sorszám: 5219 (24651)

 
 
válasz erre | email2005-03-08 16:11:22
Eladó egy 250 ETZ bontásából minden alkatrész!! Blokk, kerekek, fék, ülés, karbi..stb!
Irj vagy hívj!
0630 4096093
sorszám: 5218 (24645)

 
 
válasz erre | email2005-03-08 16:10:06
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 5217 (24644)

 
 
NagyLaci
válasz erre | email2005-03-08 15:47:57
Az én TS 125-m 3,5 max 4 litert eszik.
sorszám: 5216 (24638)
(elözmény: Kobra1, 2005-03-08 11:26:32)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu