hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

tike
válasz erre | email2005-03-10 15:06:57

No meg sörrel öntözni, ugye Gexxx???

:DDD

tike
sorszám: 5249 (24751)
(előzmény: Gexxx, 2005-03-10 14:09:36)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-10 14:09:36
Bambi szerint jók a magyar dobok, viszonylag jól másolták le a gyárit, csak a krómozás silány...(és ezzel egyet is értek, a 2 éves könyökömön kis barna pontocskák jelentek meg)
Tehát vigyázni kell rá, törölgetni kell, takarítani kell, hogy ne tudjon a rozsda kifogni rajta....(mivel én nem foglalkoztam vele, vszleg ezért kezdett el rozsdásodni... :S )

Üdv
sorszám: 5248 (24749)
(előzmény: Hequila, 2005-03-10 12:46:21)

 
 
laci77
válasz erre | email2005-03-10 12:57:29
veszprémiki!
olvasod te az emiljeidet? mert tegnap kültem 1 sztem használható karikatúrát az ügyedhez priviben.
Pá!
sorszám: 5247 (24744)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 08:51:28)

 
 
Hequila
válasz erre | email2005-03-10 12:46:21
Hello minden most még csak motorozást tervezgető szocis emberkének!
A következő gondom volna:
Motorom (250-es ETZ) felújítás alatt van. Megvan már hozzá minden, 1 valamit leszámítva: kipufogódob. Sehol nem találok olyat, amilyen nekem kellene: krómos gyári. Írtam a mofakernek, azt a választ kaptam, hogy már évek óta csak magyar kipuf. van, tőlünk veszik a németek is, és meg vannak vele elégedve. Szóval én ezt mennyire higyjem el? Tényleg jók a magyar dobok? Itt (meg máshol sem) nem olvastam sok jót róluk... Szóval nyugodtan vegyem a magyart? Ha esetleg valakinek van eladó dobja jó állapotban (gyári krómos), akkor arra vevő lennék...
sorszám: 5246 (24743)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-10 12:29:29
Dínó!

Amennyire én látom ez a kapcsoló csak egy menetes vacak ami bele van tekerve a kormány fékkar aljába. megnéztem és tényleg nálam csak egy üres menetes furat látszik alul.
Persze ettől még lehet valami hooror ára. :((
sorszám: 5245 (24742)
(előzmény: Dino, 2005-03-10 11:18:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-03-10 11:18:29
Olcsón veszprémben valamit?
A komplett kapcsoló (duda, fénykürt, irényjelző, fényváltó) 5000 Körül volt tavaly.
A sima kapcsolók (TS-en amik vannak) meg 1200 meg 1400 körül voltak.
Szerintem használtan szerezz valahonnét, mert az utángyártott még szar is, nem csak drága.
Vagy próbálj meg rá valami nyugati gépét, csak nemtom az mennyi
sorszám: 5244 (24738)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 10:01:24)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-03-09 18:04:02
Hello sziasztok!

Eladó 125-ös etz első kerék polír állapotban gumival,tárcsával,tengellyel,komplett fkkel együtt(Ez jó 125,150,250-es mz-hez!Van még kilométerórám,fordulatszámmérő,első lámpa,tank,oldaldekni,első sárhányó,meg egy komplett blokk!
ha érdekel vkit írjon a sabi-di@freemail.hu-ra Dunaújvárosi vagyok
sorszám: 5243 (24709)

 
 
válasz erre | email2005-03-09 13:53:19
Hali
Van gyári DDR új lánckerék tengelyem !
Hívj fel 0630 4096093!
sorszám: 5242 (24701)
(előzmény: osztro, 2005-03-09 09:05:22)

 
 
devil
válasz erre | email2005-03-09 11:20:55
van olyanom...
sorszám: 5241 (24695)
(előzmény: osztro, 2005-03-09 09:05:22)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-09 10:01:24
kösz a gyors válaszokat

délután meglátogatom a motorosboltot kapcsolóért és vezetékért.

remélem olcsóért megkapom :))
sorszám: 5240 (24690)
(előzmény: osztro, 2005-03-09 09:11:17)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-03-09 09:11:17
Hali
A főfék munkahengeren van egy kapcsoló
amire két vezeték megy egy barna és egy szürke és ez az első lámpápa van összekötve
sorszám: 5239 (24687)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 08:51:28)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-03-09 09:10:59
én is egy rajzot nézegetek. ha jól értelmezem akkor az egyik kanóc az első lámpafejbe lévő testhez megy.a másik szintén a lámpába a jobb oldali kábelösszekötő felső sorában előröl a harmadik kapocs. egyszerűbb ha a hátsó féklámpakapcsoló vezetékét visszavezeted a lámpabúráig és azzal szembe kell kötni. de a legtutibb ha hozzáértőre bízod.
sorszám: 5238 (24686)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-09 08:51:28)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-03-09 09:05:22
Csá
Amire a lánckereket rakod.(ETZ125)
sorszám: 5237 (24685)
(előzmény: devil, 2005-03-08 23:42:18)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-09 08:51:28
gexxx.

Ha kötelező akkor nincs mit tenni. Visszaépítem rá újra az első fékről működő világítást is. :((

Megnéztem a K.Kézikönyvet, de nem sokat ír a dologról. Az egyik képen látszik, hogy a kormányfékkar aljától megy lefelé 1 (vagy 2?) vezeték.
De hogy hova??
néztem a kapcsolási rajzot, de azon sem igazodtam ki.

leírná valaki hogy is működteti az etz-ken az elsőfék a féklámpát?

kösz előre is.

veszprémiki.
sorszám: 5236 (24684)
(előzmény: Gexxx, 2005-03-07 11:29:06)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-03-09 02:27:20
steelheart
Pláne ha a TZR 180E Ft-ot ér, akkor az MZ nem 100-at, hanem 200E Ft-ot ér! :-) Szóval mit számolunk be mibe? :-)))

ciao
Semi
sorszám: 5235 (24683)
(előzmény: steelheart6, 2005-03-09 00:22:48)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-03-09 00:22:48
Szerintem nem sok olyan embert fogsz találni, aki megválik az MZ-jétől egy TZR 125 miatt...
Igazam van MZ-sek? :-)))))
Mer aki ilyet tesz az nem is igazi MZ-s!
Persze lahat h lesz...
:-)

Üdv!
Ádi da MZ Fanatiqus!!!!!
sorszám: 5234 (24680)
(előzmény: zsolesz1982, 2005-03-08 18:37:29)

 
 
doki
válasz erre | email2005-03-09 00:11:31
Még nem koptak el az ujjaid?
Vagy már az orrodhegyével pötyögtetsz?
Ne aggódj ezen a fórumon mindenki szaré hugyé szerez alkatrészt!
sorszám: 5233 (24677)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-03-09 00:06:52
Én igen!


Nekem 2 hétbe telt(majd egy éve):biztositás utána eredetvizsga utána átiratás utána még műszakizott is.

Kölségeim voltak akkor:
- biztositás 4700 egy évre most ugytom kb a duplája az allianznál.
- Eredetvizsgám 8500 (volt akkor) most hallok 12-13ezreket.
- átiratás 15 forint köbcentinként(volt tavaly) asszem vagyonszerzési illeték a neve(250*15=3750)
- illetékbélyeg 4000 (volt tavaly)
- törzskönyv 4000 (volt tavaly) névre szól gondolom minden átiráskor költség.

picit kerekitve ez 25000(volt tavaly).

Egy biztos: ez biztos többe kerül idén.

Jo pézszorást kivánok
sorszám: 5232 (24676)
(előzmény: Maugli, 2005-03-08 23:44:41)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-03-09 00:04:17
kösz :-)
sorszám: 5231 (24675)
(előzmény: doki, 2005-03-08 23:58:30)

 
 
doki
válasz erre | email2005-03-08 23:58:30
Ha szerencsédvan 1nap!
De én 5perc alatt leírom!
:o)
sorszám: 5230 (24674)
(előzmény: Maugli, 2005-03-08 23:44:41)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-03-08 23:44:41
Szisztok!

Valaki meg tudná mondani, kb mennyi időbe telik, amire átírnak egy mocit?
sorszám: 5229 (24673)

 
 
devil
válasz erre | email2005-03-08 23:42:18
milyen kihajto tengelyt?
sorszám: 5228 (24672)
(előzmény: osztro, 2005-03-08 21:51:28)

 
 
devil
válasz erre | email2005-03-08 23:40:46
Nekem van, csak ez Kecskemet kornyeken van:D
sorszám: 5227 (24671)
(előzmény: tike, 2005-03-08 21:16:01)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-08 21:54:49
Mi az, nem sikerült a tanktuning??
sorszám: 5226 (24664)
(előzmény: tike, 2005-03-08 21:16:01)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-03-08 21:51:28
Sziasztok!
125 -ös etz-hez keresek kihajtó tengelyt (még mindig) ha valakinek lenne írjon kösz.
sorszám: 5225 (24663)

 
 
tike
válasz erre | email2005-03-08 21:16:01
Üdv!

Szolnok környékén keresek ETZ250hez tankot.

tike
sorszám: 5224 (24660)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-08 20:06:08
Mééé???
6-ot mondtam valamikor?
Ha igen, akkor valószínűleg az idő enyhített a fájdalmakon, ezért emléxem kevesebbre... :D
sorszám: 5223 (24659)

 
 
tesho
válasz erre | email2005-03-08 18:45:57
Tudtam,hogy csak lódítottál, te hülye:DD
De akkor is az volt a baj,mert gagyi és kész!:-)
sorszám: 5222 (24655)
(előzmény: Gexxx, 2005-03-08 18:43:18)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-08 18:43:18
Áááá, 6-ot nem.. csak asszem 3-at vagy 4-et...
De azóta megoldódott, egy jó minőségű elektroniqs dolgozik a vasban...
sorszám: 5221 (24653)
(előzmény: tesho, 2005-03-08 18:39:22)

 
 
tesho
válasz erre | email2005-03-08 18:39:22
El. fesszabhoz:

Fogalmam sincs,hogy mi halt meg benne,de meghalt,az tuti:-)
Mert mióta visszaraktam a mechaniqsat,semmi gond.
Gexxx füstölt el 6-ot is ebből a szutyok elektoniqsból,ugye?:)
Vki írta régebben,h ki lehet benne cserélni jobb minőségűekre az alaktrészeket,de már elveszett a sok hozzászólás között...
sorszám: 5220 (24652)
(elözmény: kilozulu, 2005-03-05 09:26:31)

 
 
zsolesz1982
válasz erre | email2005-03-08 18:37:29
Sziasztok!! Lenne egy érdekes ajánatom az éppen komolyabb motort vásárolni szándékozók számára! Van egy Yamaha TZR 125-ös mototom, 88-as évjáratú, 56000km-el, nagyon szépen kipofozva, de anyagi okok miatt szeretném lecserélni egy MZ-re! Tehát a következő az ajánlat: A moci rendes megvételi ára 180E Ft, de ha valaki megválna MZ-jétől, akkor szivesen beszámítom a gépét, 80-100E Ft-körüli áron, a moci állapotától függően!! Komolyabban az ETZ 150-es és a 250-es érdekelne, vagy 251-es!! Várom az érdeklődők jelentkezését elsősorban emailben, vagyha kell akkor telefont is megadok!!
Bocsi ha zavartam!

Üdv Zsolt
sorszám: 5219 (24651)

 
 
válasz erre | email2005-03-08 16:11:22
Eladó egy 250 ETZ bontásából minden alkatrész!! Blokk, kerekek, fék, ülés, karbi..stb!
Irj vagy hívj!
0630 4096093
sorszám: 5218 (24645)

 
 
válasz erre | email2005-03-08 16:10:06
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 5217 (24644)

 
 
NagyLaci
válasz erre | email2005-03-08 15:47:57
Az én TS 125-m 3,5 max 4 litert eszik.
sorszám: 5216 (24638)
(előzmény: Kobra1, 2005-03-08 11:26:32)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-03-08 13:59:11
A 250 fogyasztása ford szám függö ha nem pörgeted többet zabál mintha pörgetnéd.Városban ahol sok az indulás meg a fordulat is kisebb mint orsz uton enyém 6 körül eszik.Országuton(90-100tempo) 4,5 körül.
sorszám: 5215 (24633)
(előzmény: Kobra1, 2005-03-08 11:26:32)

 
 
andris
válasz erre | email2005-03-08 11:38:32
Azt hiszem mechanikus van benne.Meg is nézem majd.Köszi a tanácsot.
sorszám: 5214 (24624)
(előzmény: peti74, 2005-03-07 10:45:57)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2005-03-08 11:26:32
Hello! létezik az hogy egy mz ts 125 3-4 l egyen? ami persze ngyon karba volt mindig is tartva! ÉS mennyibe van egy ilyen gépnek az ulybóli forgalomba hozása?CSAk a papirmunkát kérdezem!
Más egy 250 etz 6-7l eszik amit most akarok venni. az irja a srác hogy kis fogaskerék van benne ,ez nyilvan befolyásol ,hiszen többet pörög . Kérdezem nektem mennyit eszik a 250 etz?? ha jól be van állitva ,és a blokk is patika!
Köszi
sorszám: 5213 (24620)

 
 
laci77
válasz erre | email2005-03-08 02:41:29
Én augusztusban a rettegett Mozaik utcában vizsgáztattam hasonló "gonddal" ETZ gépem, de nem rótták fel hiányosságként a dolgot.
Ugyan megkérdezte rutinból a vizsgáztató, h van-e kapcsoló a fékkaron, mire én: nincs. A pedálról működik és kész.
És ennyivel le is lett zárva ez a naggyon de naggyon sullyos kérdés.
sorszám: 5212 (24613)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-07 11:00:33)

 
 
voice
válasz erre | email2005-03-08 00:21:47
Sziasztok!
Restaurálok egy AWO 425s-t (ismertebb nevén simson 250) és gondolkodom a kompresszióviszony növeléséről.

Eredetileg 7,2:1 ez milyen oktánszámú benzinre volt kitalálva?
95-ös benzin mit bír?
És méretekben hogy tudom kiszámolni???
Pl 1mm a henger tetejéből akkor már 8:1?
sorszám: 5211 (24610)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-07 11:29:06
hivatalosan úgy van, hogy amelyik tipuson van gyárilag, arra kötelező.. tehát TZ-re köll...
sorszám: 5210 (24569)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-03-07 11:13:04
vizsgáztatója válogatja!
amúgy kötelező.
sorszám: 5209 (24568)
(előzmény: veszprémiki, 2005-03-07 11:00:33)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-07 11:00:33
hali!

250-es tárcsafékes etz-m elejéről hiányzik a teljes elektromos cucc ami kapcsolná fékezéskor a féklámpát.
Jelenleg csak a hátsófék használatakor világít a féklámpa.

Műszaki vizsgán elvárás, hogy mindkét fék külön külön is működtesse a féklámpát?

vagy elég ha csak a hátsó?

mi a helyzet?

Veszprémiki
sorszám: 5208 (24567)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-03-07 10:45:57
Andris !
Ha esetleg hagyományos, mechanikus szabályzó van benne, akkor ha a hiba megint előfordul érdemes lenne megnézni - mielőtt rövidrezárod az aksit - hogy a szabályzó áramkapcsoló reléje, nem ragadt-e össze véletlenül. Ehhez persze le kell venned az ülést és a szabályzó aluminium fedelét, hogy megnézd. Annak a relének elvileg csak addig szabad zárnia, amíg a generátor termel áramot, és az tud ezen a relén keresztül folyni az aksi és a többi fogyasztó felé. Visszafelé nem folyhat áram. Ez a relé csinálhat zárlatot. Amikor az aksit rövidre zárod, elveszed tőle a delejt, ezért a relé kiold. Gyorsjavítás lehet, hogy a beégett érintkezőket felcsiszolod, előszőr durvább aztán végül akár 2000-es papírral. Utána persze azt a szabályzót be kell állítani (áltálában a rugó előfeszítésével kell játszani).
Ez csak egy tipp, ha nem mechanikus szabályzó van benne, akkor nem ez a hiba. Esetleg egyéb relé nincs valahol bépítve a motorba (pl. a duplaszálas féklámpaizzót szokták így relézni házilag).

Üdv,
Peti74
sorszám: 5207 (24564)
(előzmény: andris, 2005-03-06 13:34:26)

 
 
Draby
válasz erre | email2005-03-07 03:55:39
Sziasztok!Segítséget kérnék tőletek,vásárolnék egy ETZ-250,251-t,de nincs csak max 30 ezer forintom erre a célra.Érdekel hiányos,törött darab is,csak a váz ép legyen,blokkja meglegyen,papírja a sajátja legyen és nyárra forgalomba helyezhetővé lehessen varázsolni.Minnél olcsóbb megoldás érdekelne.Előre is köszönöm.TEL.: 06/20/824-75-19
sorszám: 5206 (24560)

 
 
andris
válasz erre | email2005-03-06 13:34:26
Szevasztok.Mitől lehet az,hogy néha mikor leállítoma a mocit,és utána ráadom a gyújtást nincs semmi?Ekkor rövidre szoktam zárni egy érintésre az akksit,és utána megint van szufla.Nem gyakori de idegesít.Az akksi tavalyi.Ja a gép ETZ 250.Üdv.
sorszám: 5205 (24535)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-03-06 08:30:35
Az én néhai ETZm azért ugrott üresbe, mert az előző tulaj az üres járat rögzítő csavart használta olajleeresztőnek, és elhagyta belőle a golyót. De gondolom rugo törés is produkálhat ilyent. Ez a bizonyos csavar a blokk alján van, össze lehet szerintem keverni az olaj leeresztővel.Onnan ismered meg, ha kicsavarod egy furat van benne, abban egy rugó, a rugón egy golyónak kel lennie.
sorszám: 5204 (24522)
(előzmény: ringdingding, 2005-03-05 20:08:57)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2005-03-06 08:17:22
halika

köszi
sorszám: 5203 (24521)
(előzmény: jocó10, 2005-03-05 23:43:03)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-05 23:43:03
Streetes mondott balos tükröt 2000 ezerért (de ez sajnos Ts és nem Trophy) + tükörszár öntés lenne 3000, akkor még le kéne csiszolni, festeni, ugyhogy marad a börze...
sorszám: 5202 (24517)
(elözmény: kilozulu, 2005-03-05 12:14:25)

 
 
ringdingding
válasz erre | email2005-03-05 20:08:57
Szasztok!

Van egy problémám, hátha valaki tudja rá a választ.
Szóval 250-es ETZ-m van, ami ha nincs beindítva fogja magát és üresből sebességbe ugrik.
Beindítva semmi sem történik, tudok vele menni is minden gond nélkül.
Köszi előre is
Szunyi
sorszám: 5201 (24512)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-03-05 19:20:09
Lehet nem hiába dolgozunk?:

http://totalbike.hu/motorhirek/?main:2005.03.04.&213701

ciao
Semi
sorszám: 5200 (24510)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu