hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

jocó10
válasz erre | email2005-03-17 21:24:49
A tipp kiváló! A Virágón és a kedvesem /1-esén is biciklióra van. Sajna sötétben nem látszik. Egyre kell vigyázni a vásárlásnál, nehogy csak 99-ig mérjen. -Télleg a boldogságtudatom is megvan!
sorszám: 5349 (25025)
(előzmény: tomóka, 2005-03-17 08:52:29)

 
 
mcmad
válasz erre | email2005-03-17 21:21:13
Ismét kérés!
Sziasztok!!!
Kéne egy kis segítség elméleti síkon!
A problémám a következő nem tudom, hogy a 150-es ETZ 5.-ben 5000-es fordulatszámon milyen gyorsan halad.
Fontos lenne egy trafi miatt, ugyanis a km órám nem műxik!
Előre is köszi!!!
mcmad
sorszám: 5348 (25023)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-17 21:19:03
6000-ért adta. jó állapotu. Szerintem a Streetessel lehet üzlete kötni.
sorszám: 5347 (25022)
(előzmény: tike, 2005-03-17 01:16:04)

 
 
Csuli
válasz erre | email2005-03-17 19:09:50
Helló!
Tud valaki 150-es Etz-t 125-ös papírokkal? Lehetőleg megkímélt, jó állapotban. Zala megye

Köszi

Emilem: siegheil@freemail.hu
sorszám: 5346 (25011)

 
 
251basi
válasz erre | email2005-03-17 17:25:04
Szaisztok!

Meg válnék kedvenc motoromtól.251-es Etz, nagyon megkímélten, gyári állapotban jó gumikkal(az első 1 éves a hátsóban kb. 600 km van) 1 éves akksival, túradoboztartóval, valamint nyeregtáskával.Iá:155.000 (képeket tudok küldeni.
érd:06/70/3857084-es számon vagy e-mailban a basi@freemail.hu-n lehet.
sorszám: 5345 (25008)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-03-17 15:37:50
ETZ301-es dugó, + henger perselyezése...
sorszám: 5344 (25007)
(előzmény: etzkiller, 2005-03-17 11:43:06)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-17 14:16:45
Peti:

A kék-zöld kipufogót milyen anyaggal szoktad visszapolírozni?
Gépet is használsz hozzá, vagy csak manuálisan?
Ha már sérült a könyökön a króm akkor is érdemes rápolírozni, vagy akkor már felejtős?

Tudja valaki esetleg mennyi az ETZ normál üzemi hőfoka a hengerfejbordákon mérve??
Kösz:

M.
sorszám: 5343 (25002)
(elözmény: osztro, 2005-03-11 18:25:45)

 
 
etzkiller
válasz erre | email2005-03-17 11:43:06
ETZ 250-et 300assá alakításhoz tud valaki tippeket +3as trabidugót akarok csak a csapszeg nem stimmel. milyen megoldások vanak?
sorszám: 5342 (24996)

 
 
etzkiller
válasz erre | email2005-03-17 11:22:40
ETZ 250 blokkot keresek lehet hengerhibás de a többi minden legyen jó ár megegyezés szerint cím etzkiller@freemail.hu
sorszám: 5341 (24993)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-17 10:30:32
Szia!

De bizony van ekkora különbség a fogyasztásban.

Végülis kétszer akkora a köbcenti.

üdv.
sorszám: 5340 (24992)
(előzmény: vadmotoros, 2005-03-16 21:35:22)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-03-17 10:19:37
Harom es fel honap hibernalas utan tegnap beinditottam a gepet. Az akku is jol atveszelte a telet - igaz, a meleg lakasban tartottam. Ma mar motoroztam vele 30km ... nagyon jo erzes :)
Remelem, hogy az iden is lesznek erdelyi turak, es nekem is osszejon, hogy resztvegyek (megj.: kolozsvari vagyok).
sorszám: 5339 (24991)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-03-17 09:14:00
valszeg igazuk van.üzemmelegen a hõtágulás miatt halkabb. ilyenkor kisebbek lesznek a kopási hézagok.szedd ki a blokkot. nem egy mûvészet és kényelmesebb úgy szerelni.a boltban tudni fogják mi kell neked csak mond , hogy etz250-hez kell.valamikor az "õskorban" léteztek századmm-es lépcsõben készült csapszegek de akár a mamutok kipusztultak.amúgy hiába cseréled ki ezeket az alkatrészeket a hajtókarfelsõszem kopásán ez nem változtat.ha tényleg 24ekm van benne akkor élj együtt ezzel a hangal még úgy 15-20ekm-en keresztül akkor esedékes lessz a komplett felújjitás.
sorszám: 5338 (24989)
(előzmény: mzoli, 2005-03-17 08:34:50)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-03-17 08:52:29
a pontos sebességmérésre íme a recept:
-térj be egy kerékpáros szakboltba!
-végy egy kmórát mejnek beállítási
lehetõségei tartalmazzák a mm-es
pomtosságot(létezik ilyen)!
-aplikáld a gépedre!
-méregesd hetente (mániások naponta)a
gumikopás miatt változó kerékátmérõt!
-élj boldogan abban a biztos tudatban , hogy a sebességed annyi amennyit az óra mutat!
sorszám: 5337 (24988)

 
 
mzoli
válasz erre | email2005-03-17 08:34:50
Sziasztok!
Pár kérdésre szeretnék választ kapni nálam tapasztaltabbaktól. Hibajelenség (250-es ETZ): terhelés nélkül járó motorból kopogó hang hallatszik. Mikor haladok vele, már nem hallom, és bemelegedve is mintha halkabbá válna. Többen mondták már, de erősítsétek meg, nagy esélye van, hogy csak a dugattyúcsapszeg és a tűgörgő adta meg magát.
Ha ezeket akarom kicserélni, ki kell venni a blokkot a vázból, vagy ha leveszem a tankot, elég hely lesz már a henger lehúzásához? Milyen méretű tűgörgős csapágy kell bele? A szerelési kézikönyvben csak egy robbantott ábra mellől sikerült méretet leolvasnom, de nem vagyok biztos benne: KK18X22X24 F. A végén az F betű mit jelent? Még nem voltam boltban, de egy szerelő azt mondta, felejtsem el, hogy több tűrésben létezik csapszeg, egy fajta utángyártott van és kész. Ez komoly? Bár lassan már semmin nem csodálkozom utángyártott cuccok tekintetében. A motor elég gyári állapotban van, ha hinni lehet a km órának, csak 24 ekm van benne. Gyűrűket is cseréljem, ha már lehúztam a hengert?
Előre is köszi a válaszokat!
sorszám: 5336 (24987)

 
 
tike
válasz erre | email2005-03-17 01:16:04
Üdv!

mennyi volt a karbi??

tike
sorszám: 5335 (24984)
(előzmény: jocó10, 2005-03-16 22:13:38)

 
 
tatter
válasz erre | email2005-03-16 22:38:46
Szia!
Nekem 20-as lánckerék van "elöl". Tavaly túrán 2 személlyel + csomoaggal ment 120 km/h-t. És még nincs rajta az elktronikus gyújtás.
sorszám: 5334 (24978)
(előzmény: jocó10, 2005-03-16 22:13:38)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-16 22:13:38
Hi Tatter!
A Kedvesemnek is /1-ese van, csak nincs rajta ford. mérő. Neked elöl mekkora lánckerék van? Eddig azért nyaggatott, met a vége 21-es első lánckerékkel 120 körül volt. De most a Petitől vett elektronikus gyújtással, és a Streetestől vett csatos karbival...
Tényleg van valakinek tapasztalata ilyen összeállítással?
sorszám: 5333 (24977)
(előzmény: tatter, 2005-03-16 21:12:15)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2005-03-16 21:35:22
HElló!

Bár nekem 125ös van, nem lehet akkora különbség.
1. szocitúrán a fogyasztás 2.6! átlagsebesség:60Km/h
2. szocitúra 4l. átlagtempó 80-90 között
70-80as tempóval 3,5 körül
sorszám: 5332 (24974)
(elözmény: osztro, 2005-03-14 23:19:56)

 
 
tatter
válasz erre | email2005-03-16 21:12:15
A pontos értékek kedvéért:-D.,ugyanis mérnők volnék vagy mi :-). Nekem /1-esem van tehát erre vonatkoznak az értékek. Minden áttétel pontosan van benne. 5000 1/min-en, V. sebességi fkozatban, 16x3,50 gumival (%%c562mm) 106,554km/h; ugyanezen a fordulaton, V. seb. fokozatban, 10 mm nagyobb ármérőjű (%%c572mm) gumival 108,45km/h. Persze ezek csak "elméleti" számitások. Lehet a km ezt észre sem veszi az ember.
sorszám: 5331 (24972)
(előzmény: jocó10, 2005-03-16 18:12:46)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-16 21:05:32
Jól hallottad, át lehet símán rakatni a 125- et 150- re, de arra figyelj hogy a karbit is át kell fúvókázni, vagy szerezz be egy 150- es karbit!!!

Fisi
sorszám: 5330 (24971)
(előzmény: ttibcsi, 2005-03-16 20:34:21)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-16 21:02:13
Mint alant írtam 5- 5,5 között valahol!!!

Nyáron teljes terheléssel két személlyel a bükkben nekem 5,3- ra jött ki a fogyi.

fisi
sorszám: 5329 (24970)
(előzmény: Bobo, 2005-03-16 20:23:09)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-03-16 20:34:21
Azt hallottam, hogy az ETZ 125 és a 150-es hengerek megegyeznek csak a 125-ösön kisebb a furat. Mit tudtok erről? Nekem van egy 125-ös ETZ-m és ezt szeretném 150-esre fúratni mert nem szereti az ötödiket. Segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 5328 (24969)

 
 
Bobo
válasz erre | email2005-03-16 20:23:09
Srácok! Őszintén mondjátok meg nekem menyit eszik a ti 250-es ETZ-tek!?
Köszönöm nektek!
sorszám: 5327 (24968)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-16 19:54:18
Dehogy veszekszünk! Csak ti állítottatok valamit, én meg leírtam a tényeket. Ritkán szólok hozzá, de akkor ugy látszik mindig vitát gerjesztek. most is itt ülök a gép előtt, ahelyett, hogy legalább egy motort üzemképessé tennék. Ma szégyenszemre a gyönyörű, napsütéses időben kocsival kellett elmenni alkatrészért. Na csá, megyek szerelni!
sorszám: 5326 (24967)
(előzmény: fisi, 2005-03-16 19:08:40)

 
 
Rider
válasz erre | email2005-03-16 19:24:27
Ezen az oldalon vannak átmérők is.

http://www.barum-mitas.de/site/TDFrames.htm
sorszám: 5325 (24964)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-16 19:08:40
Ajj anyám!!!!

Ne már hogy 10 mm- ken veszekszünk!!! :(

Jocó- rögtön javítva lett a tévedésem- tehát hagyd abba kérlek!!! :)

Fisi
sorszám: 5324 (24963)
(előzmény: jocó10, 2005-03-16 18:12:46)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-16 18:12:46
Hi Tatter!
Megmértem! 10mm! Tudom, hogy nem sok, de Fisi azt írta, hogy SEMMI különbség! Tudod, az elvek! Meg különben is meg kell védeni a Petit, ha nyáron erdélyben megint gyújtást kell állítani a Trophyn, ki segít ki indikátorórával és hézagmérővel?
sorszám: 5323 (24962)
(előzmény: tatter, 2005-03-16 11:22:57)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-16 18:03:33
Szia Ádám!
Szerinted mi a külömbség a szélesebb és a peres gumi között? A szakirodalom szerint ha az abroncs szélességét S-sel, a magasságát H-val jelölve a képzett arányszám 0.8-nál kissebb akkor ezt a gumiabroncson jelölni kell (pl:185/70, ami megfelel a normál 165-ös guminak). A Fisi szerint PONTOSAN akkora és én evvel vitatkozom. Vettem a fáradságot kimentem a garázsba és megmértem. Tehát: egy kb.80% 3.5*16-os gumi kerülete 10mm-rel hosszabb egy 3.25*16-os gumiénál. Ez egy km-en 31fordulattal többet tesz meg, azaz 100km-en 560méter csal.Lehet hogy ez nem számottevő de mikor erdélyben nyáron 30 fokban, bőrruhában ennyit toltam a fölmálházott Viragot a kútig mert elfogyott a benya, nekem soknak tűnt.
sorszám: 5322 (24961)
(előzmény: steelheart6, 2005-03-16 00:36:22)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-03-16 18:00:04
Csá Kalap!

Remélem én vagyok az első jelentkező!
Érdekelne a TZ, tudnál adni bővebb infót? Képet vagy ilyesmit, állapotot, mennyire biztosak a papírok, meg hogy hol van?
Szerintem az árban megegyezünk!
Lécci írj egy mailt! steelheart6@freemail.hu

THX!
Ádi
sorszám: 5321 (24960)
(előzmény: kalap, 2005-03-16 15:42:26)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-03-16 17:11:53
Azt hallottam, hogy az ETZ 125 és a 150-es hengerek megegyeznek csak a 125-ösön kisebb a furat. Mit tudtok erről? Nekem van egy 125-ös ETZ-m és ezt szeretném 150-esre fúratni mert nem szereti az ötödiket.
sorszám: 5320 (24959)

 
 
kalap
válasz erre | email2005-03-16 15:42:26
Sziasztok!

Én panneszos vagyok, de kaptam egy ETZ 250-est. Eladnám, komplett a gép 2 éve már nem ment, a papírjaival tartoznak még (remélhetőleg meglesznek). 30 e Ft-ot kérnék érte, de ha kell megalkuszunk. Adok egy emilt: kalapos@ak47.hu.

Köszi előre is! Üdv!
sorszám: 5319 (24954)

 
 
tatter
válasz erre | email2005-03-16 11:22:57
Könnyen el lehet dönteni:-). Meg kell mérni mindkettöt! de senki ne számítson 100mm-ekre.
sorszám: 5318 (24946)
(előzmény: fisi, 2005-03-16 11:19:43)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-16 11:19:43
Hali!

Én is csak azért mertem nagy pofaval beírni a vélt igazamat, mert úgy emlékeztem- emlékszem,hogy a gyári 3.25 vs.3.50 között nincs különbség átmérőben?!?
De mindegy,ezen ne vesszünk össze!:)

fisi
sorszám: 5317 (24945)
(előzmény: pandagyik, 2005-03-16 01:04:28)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-03-16 09:09:33
Peti!

Kösz a kipuff kiégetéses infót. Hétvégén leszedem és beléenézek, mennyire vastag a trutyi belül. A régi tulaj kb. 30as keverékkel járt vele. Mondván, óvjuk a csapágyakat :)

V.
sorszám: 5316 (24944)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-03-16 01:04:28
Szeretnék én is szolani a témában.

A sebességmérésnek semmi köze a sebességhez bizonyos esetekben például:
Az MZ a hátso lánckerék szögsebességét méri és nem biztos hogy ennek köze van a tényleges sebességhez mivel előfordul hogy valaki 16os kereket rak hátulra a 250esére.
Ha primer a szekunder illetve a sebválto áttételi arányai nem változnak(gyári értékek) a sebesség stimmel fordulatszám is de ténylegesen nem annyival megy a gép mint amennyit az ora mutat.

Mégvalami: a gumi kereszmetszete nem feltétlenül kör.Mi van ha négyzet vagy neadjisten háromszög:)) akkor hogy változik a külsö átmérő?
Én leginkább trapéznak tekinteném aminek a hosszabbik alapja egy picit íves.Ha megnövelném az ive hosszát(nevezzük futofeluletnek)akkor szinte semmi nem változik(a rövidebb alapon lévő szögek nőnek) mégis átléptünk 3.25rol 3.5re.Ha drasztikus változtatást szeretnénk pl 4.10es gumit akkor a rövidebb alap hossza is megnő(fel kéne rakni egy szélesebb felnit) de a külsö átmérő még igy sem változik annyit hogy észlelhető lenne.További viták szoba jöhetnek de javallom mmindenkinek akit ez érint vagy érdekel nézzen utána gumiméretezéssel kapcsolatos hatályos szabvány(ok)nak.

üdv
sorszám: 5315 (24941)
(előzmény: jocó10, 2005-03-15 22:14:21)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-03-16 00:36:22
Szerintem Fisinek van igaza!

Én sem vettem észre különbséget a 3.00-as és a 3.25-ös gumi átmérője között, amikor ilyenre cseréltem a hátsót, ezért gondolom hogy a 3.25 és a 3.50 között sincs különbség mivel ezek csak szélesebbek, de nem peres! gumik. Szal lehet hogy mégis ti tudjátok rosszul. Mert a gumi szélességétől tényleg nem változik a kerülete -> ergo a km óra ugyan annyit mér. De ha más is valamennyivel az átmérője a 3.25 és a 3.50 gumiknak, az max egy-két centi lehet és ez könnyen számolható, hogy elhanyagolható különbség. A 16" és 18"-os kerekek közötti kb 10 cm-es átmérőkülönbség azonban már számottevő...

Tesho!
Asszem te írtál nekem vissza váltó témában!
Mit takar az hogy a váltó beállítása? Az a tengely aminek egyik vége menetes, a másik vége vágott, az az, amin a léptetővilla mozog. Annak a tengelynek az állításához nem kell az egész blokkot széthúzni, ha jól emlékszem, mert az anyás része a balos blokk levételével hozzáférhető, a vágott fele pedig jobboldalt, a lánckerék melletti lyukon keresztül elérhető. Szal azt kéne valamelyik irányban húzni, hogy jólegyen? Mert ez má nekem is megfordult a fejemben...
Ha valaki tud akkor lécca segítsen! Nem akarom az egész blokkot széthúzni!

THX!
Ádi - Viva motori!
sorszám: 5314 (24939)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-15 22:42:29
Nekem pl. az eredeti gyári (350- 18- as ha jól emlékszem

Szal eredeti 3.50- még mielőtt ismét le leszek ba..rintva!!! :)

Fisi
sorszám: 5313 (24938)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-15 22:39:35
Hi Joco10!!!

Biztos nektek van igazatok, én úgy értelmeztem a dolgot (belátom igazad van) hogy a gumik egyformák, csak a szélességük különböző!!!

Nekem pl. az eredeti gyári (350- 18- as ha jól emlékszem) gumival is 4000 fordulatnál 90- el ment a 250- es, és utána valóban "peres" 110/ 80 került rá hátra, és ezzel is hajszál pontosan ugyanannyit mér az óra!!!
Bevallom a keresztmetszeti átmérőt nem számoltam bele a dologba, bár arra ezek után már kíváncsi lennék, hogy a 3.25- és a 3.50 között ilyen téren van- e különbség????

Még 1x bocs, de ebbe tényleg nem gondoltam bele...

Megyek- és korbácsolom magam tovább... :)

Fisi
sorszám: 5312 (24937)
(előzmény: jocó10, 2005-03-15 22:14:21)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-03-15 22:14:21
Hi Fisi!
Tudod régen jártam már suliba, de azért megmaradt bennem, hogyha egy kör (mert ugye metszetben a gumit felfoghatjuk annak) kerületét növeled akkor nő az átmérője is. Tehát egy 3.5ös gumival azonos utat kevesebb fordulással tesz meg, a sebességmérő is kevessebbet mutat. Ezért örültek régen a vállalati sofőrök ha a Barkasra nem lehetett gyári méretű gumit kapni és feltették a 1655*13-ast mindjárt 100 helyett 115-öt mért. A te okoskodásod akkor állna ha a 3,25-el megegyező átmérőjü peres gumit tenne fel. Ha felületes a tudásod, ne minősitsd a másikat. A nem tudás nem szégyen, azért van a fórum, hogy tanuljunk egymástól, és ne a másikat fikázzuk, pláne ok nélkül. Szerintem.
sorszám: 5311 (24936)
(előzmény: fisi, 2005-03-15 21:36:33)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-15 21:42:16
Fazer!!!

A részterheléstű nem alapjárat állításra való!!! Azzal a részterhelési tartományokban való "viselkedését" állítod a mocinak- tehát gyorsítás, terhelési tartományokba való átmenet, meg egy kicsit a végsebbe is beleszól asszem- de ehhez bambi többet ért!!!

Az alapjáratot a Ts- ben ha jól látom a könyvet akkor a tolattyúház tetején lévő bowden- finomszabályozó csavarjával tudod állítani!!!
sorszám: 5310 (24933)
(előzmény: Fazer, 2005-03-15 21:27:43)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-15 21:36:33
Hali!!!

Nos végig olvasva a legutolsó 3 oldalt:

GYÁRI KIPUFOGÓ- török gyári, Kanuni- 12 ezer ft- ért volt tavaly Futár Petinél- szerintem ez azért csak jobb mint a magyar- gondolom a krómozása is!!!

M.IMre, Peti74!!!!

Peti!!!

Látom termelékeny vagy írásilag is, de azért hülyeségekkel ne etesd már meg az újoncokat!!!!

A 3.25- és 3.50- gumi között sebességmérésileg SEMMI különbség nincs!!!
Ugyanis mint M.Imre írta- mindkettő gumi 16- os felnire való (3.25x 16- 3.50x 16) az első szám a szélességére vonatkozik a guminak- a sebességmérésbe az átmérő (esetünkben 16- os) szólhatna bele!!!
Mivel ez nem változott a sebmérő ugyanúgy mér a 3.50- el is, csak esetleg a megnövekedett szélesség- és ezáltal nagyobb surlódás miatt a szélesebb gumival kicsit lassabb lehet a motor- de ez még nem olyan nagy mértenövekedés ami igazán észrevehető lenne!!!

250- nél szokott észrevehetően csökkenni a végseb ha valaki elvetemültségében 140- es gumit tesz hátra a max- 100- 110- es helyett.

Fogyasztás 5- 5,5 liter átlagban- saját tapasztalat...

Fisi
sorszám: 5309 (24932)
(elözmény: osztro, 2005-03-14 14:52:36)

 
 
Bikergery
válasz erre | email2005-03-15 21:30:28
Sziasztok!
Ha valaki tud ETZ250-be 18-as fogszámú
lánckereket az írjon egy mailt ide:biker@dpg.hu. Előre is köszi!!
sorszám: 5308 (24931)

 
 
Fazer
válasz erre | email2005-03-15 21:27:43
Sziasztok!
Nem tudjátok hogy lehet egy 125 Ts nek nagyobb alapjáratott állítani mert ugyebár a karbin nics ilyen csavar, csak keverési arány. Már arra gondoltam hogy egy osztással átállítom a tolattyúban a tűt hogy kevesebb benyát kapjon .
Véleményetek?Köszönettel Fazer
sorszám: 5307 (24930)

 
 
mcmad
válasz erre | email2005-03-15 21:13:07
Köszömön a segítséget, de ha vki biztosabb adatot tud kérem jelezze!!!
Még 1x köszi
sorszám: 5306 (24929)
(előzmény: pandagyik, 2005-03-15 20:46:47)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-03-15 20:49:08

Ja igen és ha az első és a hátso lánckerék is gyári méretű akkor lehet igaz ez a 85-90.
sorszám: 5305 (24926)
(előzmény: pandagyik, 2005-03-15 20:46:47)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-03-15 20:46:47
A 150es váltoja sztem ugyanaz mint a 125ösé csak a henger meg a karbi más.Ha a hátsó kerék gyári méretü gyári gumival tehát 16os, akkor kb 85-90 között lehet a tempo bár ezt nem számoltam csak tipp.
sorszám: 5304 (24925)
(előzmény: mcmad, 2005-03-15 20:19:50)

 
 
mcmad
válasz erre | email2005-03-15 20:19:50
Sziasztok!!!
Kéne egy kis segítség elméleti síkon!
A problémám a következő nem tudom, hogy a 150-es ETZ 5.-ben 5000-es fordulatszámon milyen gyorsan halad.
Fontos lenne egy trafi miatt, ugyanis a km órám nem műxik!
Előre is köszi!!!
mcmad
sorszám: 5303 (24923)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-03-15 19:03:12
Helló Dino. Most volt alkalmam, leszedtem a jobboldali deknit, és a következőkre jutottam.
1.Iszonyú retkes volt az egész belseje.
2.Tök analfabéta vagyok az egészhez. (Szerencsére gyorsan tanulok :))
Mert, nem tudom pl, hogy azt a 14*x*8-as szimmeringet hova gondolod, pláne kettőt egyszerre.
Induljunk ki abból, hogy levettem a deknit. Szemben van velem a lánckerék, belőle meg egy vékony
rúd figyel ki. Gondolom ezzel manipulálok, mikor behúzom a kuplungot. Vagy nem?
Namármost akkor hogyan tovább? Mert azt látom, hogy valszeg egy utolsó
szervizkor a lánckerék mögötti fémlapot (nem láttam teljesen, mert retkes
volt) körbekenték minimálisan pasztával. (de nem mentek vele semmire) Gondolom azzal
van a difi. ??? Asszem egy másik segítő írta, hogy tegyek eme fémlap mögé
kartonból megfelelő alakú alátétet, már ha erre gondolt. Vagy másra gondolt? Azt se tudom mire jó
az a fémlap. Tehát le kellett volna vegyem a lánckereket? Na, az megint különleges mutatvány lesz,
ugyanis nincs olyan szerszámom ami ellentartana.
Á, a lánckerékről. Magam gépésznek tanulok, így sejtem, de mégis megkérdem. Az ideális, hogy a
lánckerék mindenestül mozog a szélrózsa minden irányába, tehát nemcsak hossztengely irányba?
Szóval elég sok kérdésem van, de jó lenne tisztába tenni az egészet. Alapvetően
akkor melyik elem a hunyó? Annyira koszos volt minden, hogy nem tudtam kivenni
végtére is honnan folyik az olaj. (nem adom fel :))Meg amúgyis ősz vége óta még csak be
sem volt indítva, szóval friss nyomok nincsenek. Egyáltalán itt melyik a kuplung kiemelő rúd?
(tudom, hogy hülye kérdés de ez van)
Ha gondolod esetleg válaszolj mailben, de mondjuk jobb ha mások is látják. Szezonra szeretném
teljesen rendbetenni a mocit. :) Tudom, hogy nem lehet ilyen távolsági mód mindenre tanácsot adni,
de annyit már megtanuiltam, hogy a 125ös ETZknek vannak közös gyenge pontjaik. Na ez is egy
ilyen, amint látom.
Alapvetően egyébként jó állapotban van a gép, három dolog: ez az olajfolyás, a karbi rossz beállítása (iszonyat benzindús)
meg a kipufogórendszer szarsága ami rossz rajta.
Persze bárki segíthet ha tud.
Előre is köszi mindenkinek, de főleg neked Dino.
A címem: andrej2ghz@freemail.hu
sorszám: 5302 (24915)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2005-03-15 18:52:21
Sziasztok!

A tapasztalat a következő: Használat közben hosszabb táv megtétele után lámpához közeledve kumplung, majd gáz elvéve, s a motor minden rángatás egyébb nélkül leáll. Tipp?
sorszám: 5301 (24914)

 
 
tike
válasz erre | email2005-03-15 14:54:30
Üdv!

Nekem amikor ugy volt beállítva, 3 alatt evett, de akkor nem is akart 80 felé menni. normál beállítás mellett kvb 4-5

tike
sorszám: 5300 (24909)
(elözmény: osztro, 2005-03-15 12:20:55)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu