hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 25. péntek 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Andrej
válasz erre | email2005-04-03 06:28:45
Valakinek kellett valamely színek RAL kódja. Megtaláltam a táblázatot, írjon újra és el tudom mondani.
sorszám: 5615 (25911)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-04-03 05:08:35
Én MOL Hykomol 80W90-et használok. Elég sűrű, de jó. Peti ajánlotta még a MOL Trabant Hajtőműolajat, de az jóval hígabb volt.
sorszám: 5614 (25910)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-04-03 02:53:57

Hideg olajjal akármilyen váltó szar mer autoknál is kell egykis idő amig a váltó rendesen müxik ha hideg tél van.Az MZ töl meg nemis lehet márcsak a konstrukcio miatt sem elvárni hogy hidegen is fasza legyen.Ezzel együtt kell élni:)) olyan mint egy feleség
Persze ha valaki rászán sokezret valami tutti olajra hát tegye csak kedvére
sorszám: 5613 (25908)
(előzmény: Dino, 2005-04-03 02:37:57)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-04-03 02:50:30

kb féléves árakkal számolva: 1800(ezt speciel egy hete vettem) egy első fog(19), 3000 ft egy lánc ha hátsó fog is kell az megdrágijja sőt asszem 250es ETZ hez nem is lehet hátsó fogat kapni legalábbis ere mifelénk(Győr)
sorszám: 5612 (25907)
(előzmény: Maugli, 2005-04-02 22:08:44)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-03 02:37:57
de nehogy aszondd, hogy olyan 3 fokos blokkal is tendesen kielmel a qplongod és nem recseg a váltó az első indulásnál meg hidegen is olyan könnyen lehet tolni kuplunggal sebességben, mint hidegen?
Ha ilyen jelenségek nincsenek neked, de egyáltalán, akkor veszek ilyen olajat!
sorszám: 5611 (25906)
(előzmény: tavi, 2005-04-03 00:28:46)

 
 
tavi
válasz erre | email2005-04-03 00:28:46
Szia! Én már sokadszorra vittem a főtengelyt a 10.kerületi Gyömrői uton lévő Kossuth-gépműhelybe,olcsó volt és jó.A váltóba én Bp hajtóműolajat rakok, a számára nem emlékszem,azt rakjuk a diffikbe is.
sorszám: 5610 (25896)
(előzmény: Miki63, 2005-04-02 23:53:29)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-04-03 00:11:29
Uhh...
Kösz.
sorszám: 5609 (25894)
(előzmény: ttibcsi, 2005-04-02 22:17:53)

 
 
Miki63
válasz erre | email2005-04-02 23:53:29
Helló mindenkinek!!Két kérdésre szeretnék választ kapni.
Első:Pesten hol ujitanak föl ETZ főtengejt korektül természetesen(árban és minőségben egyaránt)
Második:Melyik az az olaj ami jó a váltóban(veszi a sebességet télen nyáron és jó minöség,1 szóval az ETZ váltóba találták ki)(250-es)
sorszám: 5608 (25892)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-04-02 22:17:53
7-8000 ft
sorszám: 5607 (25878)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-04-02 22:08:44
Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem saccolni, mennyibe kerül egy 250-es Etz lánc+fogaskerék újjonnan?
sorszám: 5606 (25877)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-04-02 11:23:03
Nem tudom ki kérdezte bambitól a hátsó féklámpakapcsoló otthoni elkészítésének módját de felkerült a www.mzklub.hu Letöltés menüpontja alá Hátsó féklámpakapcsoló by Bambi néven.

Közvetlen link:
http://mzklub.freeweb.hu/fekkapcsolo.htm

ciao
Semi
sorszám: 5605 (25856)

 
 
Dani
válasz erre | email2005-04-02 10:43:27
Peti74, Samesz, ... Köszi a válaszokat!
sorszám: 5604 (25855)

 
 
doki
válasz erre | email2005-04-02 01:57:36
Felmelegítve,de a csapágyragasztó az plusszba mégjobb volt!Leszedéskor,eltörtem a lehúzómat csak ennyire fogta.
sorszám: 5603 (25847)
(előzmény: tavi, 2005-04-02 01:00:19)

 
 
tavi
válasz erre | email2005-04-02 01:00:19
Hali! JÓ a peti74 módszer, én a kuplungot felhevített állapotban húzom rá légkulcsal, eddig még sose lazult le.. De ha lelazul valakinek, akkor is van egy ocsó megoldás::)))
sorszám: 5602 (25844)
(előzmény: Miki63, 2005-04-01 11:06:52)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-04-01 23:09:53
5601!!!:pppppppppp
sorszám: 5601 (25839)
(előzmény: fisi, 2005-04-01 22:52:18)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-01 22:52:18
5600!!!! :PPPPPPPPPPPP
sorszám: 5600 (25834)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-01 22:51:05
Hát igen teljesen igazad van Peti74!!!

Azt hogy a motor meg van kímélve, a lakkozás is teljesen ép- meg a zért ha jól megnézzük mit is kap a vevő a pénzéért???

Teljes túrafelszerelés értéke- kb. 30 zer ft!
Ne mondja nekem senki hogy "NEkem ez nem kell!"- mert ha nem széthajtani veszi akkor biztos hogy nem egyszer fog túrázni vele- ezzel pedig mndent el tud vinni!!!
tartalék alkatrészek- csak a henger és dugó értéke legalább 32 ezer ft! A többi apróságról nem is beszélve- ja meg egy gyári karbi! Ami benne van Bing karbi is teljesen újonnan vett- tehát nem a sarki bontóból vett ketyere!
Na és maga a motor.. Folyamatosan karbantartott egyszer volt szétszedve- hogy miért??? Nem titok!!!

Papi akitől vettem 7 évig tárolta a motort szinte berúgás nélkül, amit a hajtókar azzal "hálált" meg hogy egy kisebb rozsdafolt keletkezett az alsó szem futófelületén. Egy kicsit karattyolt a hajtókar gyorsításkor- de tökéletesen ment sok évig míg egyszer gondoltam egyet és megcsináltattam! Jó (!!!!!!) minőségű taiwani hajtókar került bele (Bambi szerint is valszeg kifogtam éppen a jobbik szériát)- a főtengő csapágyaknak semmi baja nem volt de azokat is kicseréltettem SKF- re, mert ha már újítunk akkor alaposan!! :)
Na summa summárum az egész hajtókar felújításosdi anyaggal 2x- i centírozással együtt 32 500 ft- ba került...

Szerintem ennyiért a jó régi ismerős szaki igencsak megcsinálhatta- de azóta pár ezer km- et elmentem vele gond nélkül...

A legkisebb leverődés (legalább is amit meglátok) rögtön javítva rajta- most éppen pár rozsdafoltért fújtam újra a 2 komponensű feketével az akkutartó környékét! Marhaára látszó részlet. Kezdetektől fogva fullszint olaj ment bele - a kipuffban nincs olaj pedig beledugtam az ujjamat amíg lehetett... Csak nagyon enyhe korom- mindez a kipuff végében ahol már asszem nincs akkora hőmérséklet hogy anniyira kiégjen?????

Szal nem sorolom tovább- és félre értés ne essk nem a motoromat akarom annyira eladni- hiszen nem biztos hogy eladó lesz egyáltalán...

Csak értse meg mindenki hogy egy folyamatos karbantarás minden téren nem 100 ezer ft...

ja és mi is drága???
Egy keeway robogó 50 köbös 2- 300 ezerért megéri?? Egy felnőtt sokoldalú motor meg nem???

Na ennyi...


Fisi
sorszám: 5599 (25833)
(előzmény: peti74, 2005-04-01 16:58:20)

 
 
moha
válasz erre | email2005-04-01 22:23:41
Bambi!
A motorszerviz-be írtam.
sorszám: 5598 (25829)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-04-01 21:37:12
Készen van a mocim! Most már az enyém is 150-es. 56-os dugó, 24-esre ki lett tágítva a karbi meg a szívótorok. Főfúvóka 120. És nagyon faszán ketyeg a gép.
sorszám: 5597 (25825)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-01 17:38:10
lessz cikk !tomi1 megcsinálja a képeket én meg írok hozzá valamit.
sorszám: 5596 (25818)
(előzmény: Miki63, 2005-04-01 11:10:02)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-01 16:58:20
Szia Dani. A kérdésedre szerintem nem lehet pontos választ adni.
Mindig a motor előéletétől függ (használat, 2T olaj és arány, a blokkban futó alkatrészek minősége, a szerelés minősége,stb.) függ, hogy alattad mennyit fog elmenni.
Ami szerintem irányadó lehet:
- Ha a blokkot még az NDK-ban rakták össze, akkor az átlagos használat és megfeleló olajozás mellett elmehet akár 50-60 ezer km-t is, bár a vége felé már kompresszió nem nagyon lesz benne (ami alapvetően nem nagy baj).
- Ha blokkot már szedték szét, egy jó motor esélye jelntősen csökken. A "frissen generálozott motor" sokszor gyanús, abban sajnos olcsó, rövid élettartamú alkatrészek az esélyesek. Egy tajvani főtengelyes, magyar dugattyús, szlovák csapágyas blokk 15ezer km-rel már nem hulladék lehet. Persze az emberismeret, a tulaj hozzáállása, hozzáértése adhat okot bizalomra, de sajnos nem gyakori. A jóakarat kevés egy profi felújításhoz, kell hozzá idő, rohangálás, minőségi alkatrészek, és persze pénz. Nézd meg fisi levelét, feltételezem, hogy azért kér 240-et a motorjáért, mert annyiba minimum van neki. Az én honvédségi ETZ-m is benne van olyan 220-ban, beleszámítva a legutóbbi felújítást (~80e). De elment 52ezret, gyakorlatilag karbantartás nélkül. És most megint ugyanennyit várok el tőle.
A karbantartás igényre szintén a fent elmondottak érvényesek.
Sajnos sem az évjárat, sem a km óra állása nem jelent semmit.
Inkább vigyél magaddal a szemlére egy rutinos MZ tulajdonost, aki szintén nem lát majd a blokkba, de tudja, hogy mi mindent érdemes megnézni : pl. tank le a váz görbeségét nézni, jobb dekli le a gyári tőcsavarok elnyalását ellenőrizni (volt-e szétszedve, ha igen profin-e), csavarhúzónyomok (pajszernyomok :)keresése a tömítőéleken, szénkefe kopás, féktárcsa kopás, karbi súber lötyögés, kopogó hangok, töltés van-e stb. stb. stb.
És persze nézzél meg és próbálj ki minnél többet, mielőtt döntesz egy mellett.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5595 (25814)
(előzmény: Dani, 2005-04-01 16:08:40)

 
 
Samesz
válasz erre | email2005-04-01 16:53:39
Dani!
Szerintem 50e-t nemigen megy el egy ETZ blokk még gyári dugattyúval se... Max 35-t, úgyhogy a 60 e km fúrás nélkül túl szép, hogy igaz legyen.
kb. 70e HUF
sorszám: 5594 (25813)
(előzmény: Dani, 2005-04-01 16:08:40)

 
 
Samesz
válasz erre | email2005-04-01 16:50:55
Sziasztok!

Meglehetősen szitál az első telóm, ezen kívül nyikorog az első tárcsa, bizonyos pontokon pedig hozzáér a fékbetéthez. Ti mivel kezdenétek a rendbetételt? Felni újrafűzés? Fékbetét csere? Telószár egyengetés? Köszi!
sorszám: 5593 (25812)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-01 16:36:58
Miki63. ETZ 250 kuplungot levett állapotában szoktam javítani (kivéve csak lammellacsere). Mindig benne van a menesztő, amikor rakom össze, hogy pozicionálja a lamellákat.
Ha nem pörgött meg az önzáró kúp a tengelyen, akkor csak simán letisztítom a tengelyen a kúpot, a végén nitrohigítós ronggyal is áttörlöm, meg ugyanígy a kuplungagy belső kúpját (zsírtalanítás kell, mert ha csúszik a kúp akkor lepöröghet). Után felteszem a kuplungot a tengelyre, felütöm gumikalapáccsal, majd ráteszek a tengelyre egy régi kinyomócsapágyat távtartónak + alátét és meghúzom az ford.kihajtós anyát (de csak finoman, vigyázva a főtengelyre). Utána anya+alátát+csapágy le. Dekli fel (benne a kinyomóval) alátét+anya vissza és akkor húzom meg bikára. Hosszított dugókulcs (más nem megy rá a ford. kihajtós anyára) rajta egy félméteres erőkar, váltó 5-be, seprűnyél a hátsó kerékbe, kézzel előfeszítem és egy fél percig kalapáccsal kocogtatot az erőkart. A kézi előfeszítéssel és a kocogtatással együtt (a rezgések miatt) nagyon jól meg lehet húzni. Én így csinálom.

Peti74
sorszám: 5592 (25810)
(előzmény: Miki63, 2005-04-01 11:06:52)

 
 
Dani
válasz erre | email2005-04-01 16:08:40
Sziasztok!
Lehet, hogy mostanság veszek MZ-t. Nem ismerem és lenne pár kérdésem hozzátok:
1: átlagos használatnál hány km körül kell belenyúlni a blokkba, kb. 50ezer?
2: mennyire karbantartás igényesek a 250-esek?
3: pl egy 1988-as, 250-es, 60ezer km-el, papírral, jó állaptban sacc/kb mit ér?

Köszönöm!
sorszám: 5591 (25808)

 
 
Hequila
válasz erre | email2005-04-01 15:07:02
Bocsi, hogy ide is beteszem, de itt talán hamarabb választ kapok a kétrdésemre:

Adott egy 250-es ETZ. Az a baj, hogy a 3.-at is nehezen veszi, felette meg egyáltalán nem. Tavaj, amikor letettem, nem volt semmi baja. Mi lehet a probléma? Kurvára nem akarom szétszedni a blokkot ;(
sorszám: 5590 (25804)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-01 14:57:57
bocsi ! azokat a kis izéket nem szoktam figyelni.
jobban jársz ha magad szereled. ha megakadsz itt mindíg akad olyan emberke aki tud segíteni.a szakirodalom menüpont alatt sok hasznos holmit találsz.
sorszám: 5589 (25803)
(előzmény: Maugli, 2005-04-01 14:27:06)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-04-01 14:27:06
Tomóka!

Nemtom észre vetted-e a :-) a végén?
Ez azt jelenti, hogy csak viccnek szántam, és tisztában vagyok a leírt ironiával.
Ja, és köszi a felvilágosítást.
;-) (ez pedig egy kacsintás, ami azt jelenti, hogy nincs harag)
sorszám: 5588 (25801)
(előzmény: tomóka, 2005-04-01 14:13:43)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-01 14:13:43
gyors: jó munkához idõ kell tehát lassú
olcsó:ha sok idõ kell akkor pörög az óradíj
NASA minõség?! ajánlom figyelmedbe a challenger katasztrófát.
sorszám: 5587 (25799)
(előzmény: Maugli, 2005-04-01 13:46:09)

 
 
Veatta
válasz erre | email2005-04-01 14:08:01
Szia!

A leírtak alapján a motor "fals" levegőt szív, elszegényedik a keverék, és a motor attól pörög fel ugyanez a jelenség, amikor kimennek a szimeringek, de ezt ha jól emlékszem már kizártad. A benzinszint még jó irány lehet, ha túl alacsony attól is lehet szegény a keverék, ja és még kismillió oka lehet, pl ha a szimering rugója szétugrott, ha rossz a hengertalp tömités stb. Ha a karburátorhoz nem nyúltál, de egyszer csak előjött ez a hiba akkor nem a karbi.
sorszám: 5586 (25798)
(elözmény: TaHo, 2005-03-29 22:33:34)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-04-01 13:46:09
SZEGEDIEK!

Hova vigyem a gépemet javítgatásra? (hogy gyors legyen, olcsó és NASA minőségű :-)
sorszám: 5585 (25796)

 
 
Maugli
válasz erre | email2005-04-01 13:34:50
Sziasztok!

Alapkérdés, de nem tudom: mennyi kell hogy legyen egy 250 Etz-nek a fordulatszáma alapjáraton? (mondjuk meleg motornál)
sorszám: 5584 (25794)

 
 
Miki63
válasz erre | email2005-04-01 11:10:02
Tomoka engem érdekelne az elsőféklámpa téma!!!!
sorszám: 5583 (25788)
(előzmény: tomóka, 2005-04-01 09:20:37)

 
 
Miki63
válasz erre | email2005-04-01 11:06:52
Peti 74-nek.Helló!!Ird már le légyszi ,hogy te hogyan rakod vissza az ETZ-250-es kuplungot a tengelyre.Érdekel más hogy csinálja hátha találok jó ötletet.Elörre is kösz.Naná hogy más véleménye is érdekel!!!!!
sorszám: 5582 (25787)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-01 10:08:16
a kapcsolási rajz szerint a sorkapocstól (lámpabúra) hátramegy az ülés alatti sorkapocshoz ott elágazik.egyik vezeték megy a hátsó kapcsolóhoz a másik a féklámpához.
sorszám: 5581 (25785)
(előzmény: veszprémiki, 2005-04-01 09:32:02)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-01 10:00:37
én is vettem eredeti németet (900ft). egy hét után széthullott.a "szar" magyar 2 évig bírta.
sorszám: 5580 (25784)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-04-01 09:32:02
énmár megvettem a hagyományos féklámpa kapcsolót, de nyitott vagyok minden újdonságra.
Jelenleg azzal kinlódok, hogy a lámpafejben hova is kell a saruit rádugni. A testet rögzítettem, de a másik kanócnak még nem találtam meg a jó helyét a sorkapocsban :(

V.
sorszám: 5579 (25782)
(előzmény: tomóka, 2005-04-01 09:20:37)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-01 09:20:37
Tomi1 ötlete alapján átalakítottam az etz250 elsõ féklámpa kapcsolóját. mostantól a fékfolyadék myomásváltozása szabályozza a lámpa mûködését.érdekli a t. társaságot? mert akkor írunk cikket.
sorszám: 5578 (25781)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-01 04:00:03
Én meg egy fontosat mondanék gyertyához:
Szintem mindegy milyet, a druzsba láncfűrész gyertyájától elkezdne a championig szinte minden jó, DE(!!!!) Isolator special-t ne. Csak azt ne!!!!
sorszám: 5577 (25777)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-01 02:48:46
folyt.

600 ba több év részlettel,mert ha veszek akkor már újat...

Ha lehet akkor nem kerek ilyen meg olyan hsz.t hogy sok érte (Mármint az Mz-ért) ennyi,akinek nem tetszik vegyen Keewayt 600-ért!
Bocs a hol részletért,de telefonról írok...

fisi
sorszám: 5576 (25776)
(előzmény: fisi, 2005-04-01 02:43:17)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-01 02:43:17
folytatás

van most rajta.
Öreg papae volt anno,én 7000 km-el vettem tőle,most 25 ezer van benne mindez 10 év alatt ment bele nálam mindez kíméletesen hajtva!!! Amióta nálam van csak fullszint olajjal magam keverem a benzint bele!
De ha jobban érdekel akkor
kep.tar.hu/fisi oldalon találsz róla nem egy képet!
Ja és rosszul írtam a 240-ből nem engedek!
De mindez csak elmélet,Pumuklinak tartom elsösorban,meg nem biztos hogy eladom,kell meg ugyanis a Tz árán kívül 350 ezer hogy bele ugorjak egy CBF 600- ba
sorszám: 5575 (25775)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-01 02:32:35
Helló ?di!

Asszem a múltkor írtam neked a klubon keresztül,hogy miért nem írok,de ezek szerint nem kaptad meg?!
Most fent vagyok intézem a klubkártyát!

Kalocsán Tz?!
Hát persze hogy megnézem,de ha sokat gyűjtesz, akkor lehet hogy 1-2 éven belül viheted az enyémet is- elméleti irányár 240 ezer,ebbe adnom a túratáskákat vadi új 251-es gyári hengert török kanuni dugóval, tanktáska, egy +1-és török dugó, gyári főtengely szimmeringek, pot gyári első sárvédő,a gyári 10ezret futott karbi(25 ezer ft-Bing karbi
sorszám: 5574 (25774)
(előzmény: steelheart6, 2005-04-01 00:59:23)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2005-04-01 01:57:53
halika

olvasom a gyertya kérdéssel foglalkozó hozzászolásokat.ehhez csatlakozik egy mai élményem,amitő még most sem vagyok magamná .Részletesse: van az aposomnak egy öreg skodája,ma megát a uton ahogy a skodához illik,2pöffen-2durran stb na mondom én öreg semmi vész tán valamelyik gyertya megadta magát vagy a megszakitó/4évig vot skodám nagy atapasztalat/a szot tett követte le is huztam az 1es henger gyertya pipályát erre a gép szépen jár némi dadogással gázt veszi jól, kicsit erötlen. Pipa visza , rendszernek vége- szokásos 2*2 figura kb 5 percig játszott vele a család ilyet még nem láttak -na itt mondtam ez má nekem is sok és feladtam.
KÖTÉL, haza huz majd holnap bele bujok. ha valakinek van tipje tudassa velem .

halika
sorszám: 5573 (25769)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-04-01 00:59:23
Csatlakoznék Lucaskához!

Nem kell az NGK-t fikázni, nekem a Briskkel csak szarakodott a motorom, lehet hogy pont egy hibásat fogtam ki, de az NGK-val még sose volt bajom. B6HS-t használok a 150es Trophymban, faszán kipörög, meg mondom, nem volt még vele semmi baj. Még azzal is faszán megy amit a haverom adott eccer, mielött vettem ezt, az is B6HS, csak má van benne jópárezer Km. Neki ugyan olyan motorja volt, és neki se volt vele sose gáz. Egyépként van egy ezeréves KLG-m ("Bakony Művek...KLG-a motor motorja"), azzal is megy :-)
gyerty terén az enyém nem válogatós, de a Brisk nem jött be. Mondjuk az Isolatorról ne is beszéljünk. Azmostanában egy fos. De van abból is egy régi nekem, azzal megy.

Na Uff!

Fisi!
Ritkán látunk az MZKLUBBON, mérvanez?
Ja, a múltkor meg akartalak kérni, hogy nézz meg nekem egy ETZ-t Kalocsán, hogy érdemes - e megvenni, majd ha aktuális lesz, megkérhetlek?

Kösz!
Ádi
sorszám: 5572 (25767)

 
 
lucaska
válasz erre | email2005-03-31 23:50:25
NGK-t ne kritizáljátok:

http://lucaska.uw.hu/ford.mov
sorszám: 5571 (25761)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-03-31 23:02:27
Peti barétom te itten ne védekezzél- hanem csak állítsd be faszán mindíg a gyújtásomat a Briskkel!!!! :))))

A babettába pedig N17C kell tudom van egy ilyen szarrakás itthon (mármint Babetta 210)

Fisi
sorszám: 5570 (25759)
(előzmény: Peti, 2005-03-31 15:45:37)

 
 
boky
válasz erre | email2005-03-31 20:17:54
Hali!
Én kb hetente járok BP és Szombathely között, egy pár telót szívesen elviszek!
Boky
sorszám: 5569 (25752)
(elözmény: TaHo, 2005-03-29 04:21:27)

 
 
TaHo
válasz erre | email2005-03-31 16:46:00
Haj,én a TaHo haverja vagyok,láttam,hogy válaszóltál neki,én helyette írok,mer most ő zh-t ír...Én nem vagyok ezen az oldalon regisztrálva,azér írok a nevében,mer tudom,hogy lesszívesebben már a hétvégén velünk motorozna ,s meg akarja csinálni a motorját minél előbb!!Nem gondoltam volna,hogy ilyen gyorsan válaszol valaki,kösz szépen.A motor egy ETZ-251-es!!!!üdv
sorszám: 5568 (25750)
(előzmény: Peti, 2005-03-31 15:41:54)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-03-31 15:45:37
A Brisk gyertyák védelmében elmondanám, hogy én azzal szerelem az ETZ-ket, és többet összeraktam már, mint amit egy-két ember látott, de nemigen volt vele gond, csak tudni kell megválasztani.
Babettába meg kimondottan jó, csak választás kérdése asszem 14C -kell bele.
sorszám: 5567 (25748)
(elözmény: TaHo, 2005-03-30 23:08:03)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-03-31 15:41:54
No sorjában:

-nézd meg a biztosítékokat
-fesszabályzó kábeleit néz meg, nem szakadtak-e, és az érintkezőit smirglizd meg
-generátor szénkeféit nézd meg, hogy elég hosszúak-e (ráérnek-e rendesen a csúszógyűrűre)

Amíg nem árulod el milyen mocid van, addig ennyit tudok mondani.
sorszám: 5566 (25747)
(elözmény: TaHo, 2005-03-31 14:53:48)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu