hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 25. péntek 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

tomóka
válasz erre | email2005-04-06 11:06:48
ejha!
precíz mindenre kiterjedõ válasz!
köszönöm!
idõvel megszokom vagy sosem teszem üresbe.:-)
sorszám: 5665 (26099)
(előzmény: peti74, 2005-04-06 10:31:27)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-06 10:31:27
250-esnél teljesen normális jelenség, hogy üresben a kuplung zakatol, ha meg behúzod, akkor elhallgat.
A kuplungmenesztő és a malomkerék a thetetlenség miatt lökdösi egymást, mert ugye az alapjárat nem egyenletes fordulatot ad, hanem kicsit váltakozót.
Attól van, hogy a menesztő alatt és fölött lévő acél futógyűrűk kicsit elkoptak és tengelyirányban túl sokat tud mozogni a menesztő (ez a túl sok olyan 1 tized vagy az felettit jelent). Ezért terhelésváltásnál (amikor csökkenő fordulatszámnál a malomkerék tehetetlensége meglöki) zörög a két kerék egymáson.
Ha a kuplungot behúzod, akkor nem tud mozogni tengelyirányban a menesztő, mert a rugók nyomják, ezért hallgat el. Sebességben meg egyirányú a terhelés és azért nem mozog (zörög).
Én nem foglalkoznék vele, problémát nem okoz. De ha nagyon zavar, akkor egyszerű javítása hogy a felső futógyűrűt kiveszed, azt szorító rugólemezt meg jól meghajlítod és benthagyod. Ezentúl a rugólemez folyamatosan szorítja majd a menesztőt és elhallgat a zörgés. Háránya, hogy olyan 20 ezrenként ki kell majd cserélned ezt a rugólemezt mert elkopik.

Üdv,
Peti74
Peti74
sorszám: 5664 (26098)
(előzmény: tomóka, 2005-04-06 09:49:54)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-04-06 09:49:54
etz250 témába kéne segítség.üresben katakolás hallatszik ami a kuplung behúzásakor elhalgat.menet közben sehol semmi.
sorszám: 5663 (26094)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2005-04-06 01:35:36
hali Ádi

hova való vagy?
2-3 trophi van a környéken elférnél te is.

csőváz kilozulu
sorszám: 5662 (26085)
(előzmény: steelheart6, 2005-04-06 01:14:10)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-04-06 01:14:10
Hali!

Nekem már minden OK a Trophymmal, ma is mászkáltam egy-két karikát, bár a festésem csak hétvégén lesz kész (ez mostmár biztos), így pótalkatsészekkel van összerakav, és elég ótvarul néz ki ilyen szinesen-rozsdásan, meg első sárvédő nélkül, de azé állat. Mondjuk ma megszivatott, mer van egy defektem a hátuljába, felfújtam, mászkáltam, nemereszt, el az asszonyhoz, este akarok hazajönni megin lapos, még szerencse hogy csak párszáz méterre laknak, ennyit még így is kibír. Holnap viszem a gumishoz, mert ez az egy aminek nem állok neki, a gumicsere. Felrakatom hátulra a 3.25ös Barum külsőt, meg egy új belsőt azt kész. Ez az orosz csodagumi ami fönnvan má amúgyis jó kopott.
1ébként az enyémis volt má elégszer szétszedve, most is harmadik összerakásra sikerült úgy hogy minden OK, mert mindig adódott valami ami miatt szét kellett bombázni. Tavaj télen is szét volt dobva mert megfurattam meg szimmeringet is cseréltem. Szóval a tél az azé van hogy ha az ember nem tud motorozni a szar idő miatt, akkor legalább benn tudjon foglalkozni a vassal. Idén télen én teljesen szétszedtem. Ami szétszedhető volt az szét lett szedve. De mostmár sikerült teljesen összepattintani.

Na, ha valakinek kell segítség Trophyból, mostmár tudok, mert mondent 3szor végigzongoráztunk, szal nem sok minden maradt amit nem tudok.

Üdv!
Ádi
sorszám: 5661 (26082)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-06 00:14:23
Sajan igen, mert mindíg van valami. Másnem csak rámjön az ötperc és szétszedem, mert az biztos jó alapon.
Meg az ETZ nagyon sokáig volt szétszedve, meg most a TS is és tök megszoktam. Amúgy most a karbi van szétszedve, mert úszócsere lesz, csak még nem volt időm betenni.
sorszám: 5660 (26080)
(előzmény: tavi, 2005-04-05 23:28:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-06 00:08:03
De egy kicsit megkaparta, de nem vészes.
Az olajat átszürtem rongyon meg a zs egy rétegén, de asszem nem teszem vissza, majd meglátom mennyire üllepedett le a cucc benne.
sorszám: 5659 (26079)
(előzmény: peti74, 2005-04-05 14:16:27)

 
 
öregdio
válasz erre | email2005-04-05 23:32:18
Bambi mester!Két kérdés: 250-es és 300-as ETZ dugó kellene, gyári vagy valami jó!Van-e és mi pénz?Második kérdés: Az MZ kupában milyen gumikkal lehet menni:kereskedelmi forgalomban kaphatóval vagy spécivel is?Köszi: dio
Üdv: dio
sorszám: 5658 (26069)

 
 
tavi
válasz erre | email2005-04-05 23:28:29
Miért,olyan sürűn kell szétszedd?
sorszám: 5657 (26065)
(előzmény: Dino, 2005-04-05 03:16:19)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2005-04-05 22:44:25
Halika Ádika

Az üres visszajelzővel én is szivtam nagyot. A téli felujitáskor kapott az öreg Es egy új vezeték köteget. Rajz egy szál se. Józan paraszti ész+ emlékek,hagy szojón. Amiko a kilométerorára kerult sor az üres viszajelzönek hiányoltam a kábel csatlakozását.Nem is kellet több, a páka nagyon fájin csatlakozót rityentett az izzó foglalatára. A végén minden jó , csak ha
az üres lámpa ha világit ako nincs irány jelző nincs tőtés lámpa ha van tőtés lámpa nincs üres lámpa ráadásul csattog a feszszabályzó. Na it jött el a vas előtti ücsörgés ideje " mi qrva .............................. el? Kábelok szét össze ,nem jó -megint szét megint össze ,nem jó! Honom allat egy TS kapcsolási rajzal müszer elő keres mér,mér, mér minden jó, mégse jó. Kb 1 hét mulva nyugissan megkerülve a vasat szemem a kilométer ora felé vetödött, mint gyanusitott felé. A tartalék orát szétszedve egy átkötést leltem a két vissza jelző lámpa közt . Ezen felbuzdulva furtam két 10mm es furatot a vissza jelzők mellet az orába. Oldalcsipővel ki a kábelt, a likat furat takaró gombbal tömitettem, ora vissza . Sör kinyit, minden kiváloan müködik. Akinek van kedve ES -re irányjelzöt és üresjelzőt instalálni az erre a kis mütétre készüljön fel.

A trophim felujitásárol rengeteg képet csináltam, majd fel teszem a galériára ha lesz rajta müszaki is.Az enyémnek van még egy kis gyikja de nem sok inkább csak a karbit és a gyujtást kell befejezni.

csöváz kilozulu

sorszám: 5656 (26055)
(előzmény: steelheart6, 2005-04-05 00:17:01)

 
 
Zénó
válasz erre | email2005-04-05 21:59:30
Hali!
Elöre is bocs hogy így magammal elbeszélgetek a listán de úgy gondoltam segíthet másokon is ha tisztázom az alapjárat problámámat.
Szégyenletes de a szivató tömítése volt a szar és onnan szívott farsot. Csere megoldotta a problémát.
Sziasztok!
sorszám: 5655 (26050)
(elözmény: Andrej, 2005-03-29 21:04:28)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-04-05 20:09:00
Hello
van egy Etz első kerekem 8000-ért gumival,tárcsával,tengellyel Dunaújvárosban,az ár fix,a kerék szép állapotú
sorszám: 5654 (26047)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-04-05 19:55:29
Hajrá ;)

Jó is, hogy megcsináltad, mert a köcsög szolgáltató mindig leszedte, én meg pakolgathattam vissza.. akkor én is feltenném pdf-ben, hátha azt nem bántanák (ha hozzájárulsz ;)
sorszám: 5653 (26045)
(előzmény: tt250, 2005-04-05 16:17:42)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-04-05 16:17:42
Minden OK Gexxx! Végül is sikerült lecsalni, lejött az összes oldal.
Engedelmeddel összefűztem pdf-be igy már csak egy fájlról van szó, ami 111Mb.
Ha hozzájárulsz fel tudom tölteni a szakirodalmakhoz.
Nagyon köszi TT
sorszám: 5652 (26043)
(előzmény: Gexxx, 2005-04-05 13:53:05)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-05 14:19:14
Oké!

Igen,az új szkenneremre gondoltam!:) De akkor megvárom hogy Gexxx mit hoz össze! Meg hát ismerkedni is kell a kicsikevel...

fisi
sorszám: 5651 (26039)
(előzmény: tt250, 2005-04-05 13:02:55)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-05 14:16:27
Akkor végülis olcsón megúsztad. Örülök.
Deklibe nem mart bele ?

Peti74
sorszám: 5650 (26038)
(előzmény: Dino, 2005-04-05 13:48:52)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-04-05 14:13:40
OK Gexxx, csak annyi a gond hogy a .rar-nak nincs vége, és a könyv csak a 25. oldalig tart. Ki tudod javítani???
sorszám: 5649 (26037)
(előzmény: Gexxx, 2005-04-05 13:53:05)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2005-04-05 13:53:05
Én már tettem fel a honlapomra egy jobb minőségűt

Itt megtalálod
sorszám: 5648 (26035)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-05 13:48:52
igen, qplung. A menesztő még közelebb van, de hálistennek ekkora baj nem vol, csak lepörgött az anya. És ez bosszantó, hogy egy anya miatt tolhattam kb. 5 km-t.
sorszám: 5647 (26034)
(előzmény: peti74, 2005-04-05 11:15:25)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-04-05 13:02:55
OK Fisi nekem úgy is jó, csak olvasható legyen. Ha el tudnád küldeni egy mail-ben az jó lenne. Várom.
Ui:Gondolom a szkennerredre gondolsz.
Köszi TT
sorszám: 5646 (26029)
(előzmény: fisi, 2005-04-05 12:57:39)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-05 12:57:39
Ha ideér a héten,a 4200 f-em,akkor beszkennelem pdfbe de nekem az eredeti fénymásolata van!

Mi legyen?

fisi
sorszám: 5645 (26027)
(előzmény: tt250, 2005-04-05 12:50:07)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-04-05 12:50:07
Sziasztok tudna valaki másolni egy ETZ 250 javítási kézikönyvet, olyat ami fel van téve a szakirodalomban. Persze nem ingyen. Annak az a baja, hogy nem olvasható rendesen. Én beszkennelném és feltenném .pdf-ben így mindenki számára tökéletes minőségben lenne hozzáférhető.
Üdv. TT
sorszám: 5644 (26026)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-05 11:15:25
A TS-t annyira nem ismerem, de az a gyanúm, hogy a kuplungmenesztő forduljhatott át a bordás (hajtott) tengelyen, vagyis ledarálta a menesztő fogait, ahogy a kistézénél szokta. Rúgásra meg azért indul így is, mert a berugó fogasív a kuplung külső házát tekeri, az meg a primer láncon keresztül forgatja a főtengelyt.
Ha igazam van, akkor menesztő csere.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5643 (26017)
(előzmény: Dino, 2005-04-05 03:16:19)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-04-05 08:13:27
fogadjunk, hogy a kuplungod szaródott el...
sorszám: 5642 (26014)
(előzmény: Dino, 2005-04-05 03:16:19)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-05 03:16:19
1500 2000 ft nem drága??? Dehogyisnem. Nekem az olajcsere nem kilómérternként van, hanem szétszedésenként.
Meg manapság minden drága. Lassan már egy kiter sör olcsóbb lesz, mint egy liter benzin.

Kis feladvány:MZ TS 125
Megyek vele aztán egyszer csak nem húz, mintha kidobta volna a sebességet. A váltó kapcsol, de nem húz. Leállítottam. Rugásra indulna, csak nincs összeköttetés a váltó és a főtengely között.
Kiegészítésnek annyit, hogy a kuplungkar mikor felkeményedett utána puhább lett.
Kíváncsi vagyok, ki jön rá?
sorszám: 5641 (26010)
(előzmény: tavi, 2005-04-05 00:19:28)

 
 
nagyfékdobos
válasz erre | email2005-04-05 00:35:50
Nyári programajánló!



2005. 07.15-16-17 Veterános családi hétvége Balatonakaliban a HOLIDAY CAMPING-ben Túrázunk, mókázunk, tapasztalatot cserélünk. Gyere el a családoddal együtt!

sorszám: 5640 (26005)

 
 
tavi
válasz erre | email2005-04-05 00:19:28
Nem olyan drága, literje 1500-2000 ft.,de nem kell belöle sok.:))
A keverékolaj sajnos drágább :((
Milyen km közönként cserélsz váltóolajat?
sorszám: 5639 (26002)
(előzmény: Dino, 2005-04-04 03:53:08)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-04-05 00:17:01
ES és TS közötti különbség:

A '76 elötti motorokban (ES és TS is, mivel a TS-t ha jól emléxem '73-tól gyártották), a főtengely csapágyakat (dinamó oldalán egy, a kuplung felől kettő) a hajtóműolaj keni, a főtengelyszimmeringek a forgattyúsház belső felén vannak, rugós részükkel a csapágy irányába, plusz van egy szimmering a dinamó alatti szimmeringházban is, természetesen ennek is a csapágy felé áll a rugós fele. A '76 utániakban (ekkor az ES gyártása megszűnt) már keverékkenésűek a főtengelycsapágyak. Ezenkívül különbség még az, hogy '76 előtt a dugattyúcsapszeg bronzperselyes, míg ez '76 után már tűgörgős volt (ezért van az hogy a '76 előttiekbe 1:33-as keverék megy). Aztán a primerhajtás is más, mivel a régikeben szimplex, míg az újabbakban duplex lánc van. Szerintem kapható még szimplex is, de valszeg átalakítható duplexesre (egy primerfogaskerék, és egy kuplungharang segítségével). Ezenkívül a motorblokkok nem különböznek, a váltó ugyan az, itt az összerakásnál arra kell figyelni, hogy a kukactengly, amin a léptetővilla mozog jól legyen beállítva (én szoptam emiatt pár napot), mert akkor kimaradhatnak fkozatok, amúgy csak egyféleképpen lehet összerakni. Persze van még különbség a futóműben is, de ez a TSeken belül is megvan, mert a hátsó lengővillát is módosították '76-tól, meg a TSek első teleszkópvillája is módosult. Az elektronikus rendszer megegyezik, kivéve a TSek üresvisszajelzőjét (bár az én ES blokkomban van, csak a műszerbe nem lehet bekötni), és a TSek négy indexét. Az ES-nek csak két indexe volt gyárilag, a kormány végén.
Na, röviden ennyi, most asszem minden lényegeset leírtam, ez persze a kicsikre értendő (125-150), mert a kettőötvenes az egészen más.
Szerintem érdemes letölteni a "Hogyan tovább? - MZ" című könyvet, én is ezt használom, nekem ES-em van, most újítottam fel teljesen, és olyan kicsi darabokra volt szedve, amilyen kicsire lehetett, de már minden kész, és nagyon faintosan megy. Én ezt a könyvet használom a szereléshez, ebben minden benne van, ami kell, persze ezt a néhány különbséget figyelembe kell venni.

Na, egész hosszú lett.
Remélem mindent leírtam!

Üdv!
Ádi
sorszám: 5638 (26000)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-04 17:33:24
Jaja. Meg még egyel több is van belőle. Meg szerelni is körülményesebb
sorszám: 5637 (25974)
(előzmény: pandagyik, 2005-04-04 09:14:29)

 
 
válasz erre | email2005-04-04 16:33:44
Adminisztrátor által törölve.
sorszám: 5636 (25968)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-04-04 09:14:29
Ja valszeg ez évjáratfüggö. Nekem spec 82es volt.A váltoolajas változatnál a szimeringek is máshogy vannak beépítve hogy ne zabálja fel a hajtómüolajat.

halla
sorszám: 5635 (25958)
(előzmény: Dino, 2005-04-04 03:55:45)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-04 03:55:45
Ez meg így nem teljesen ugyanaz, mert TS-ben is van két féle is. A z egyiknél a váltó olyaj keni a főtengelycsapágyat, a másiknál a keverék.
A váltóolajasnál a 3 csapágy tök ugyan az.

Szakirodalom meg http://www.mz-b.de itt valahol van mindenhez egy csomó minden.
sorszám: 5634 (25956)
(előzmény: pandagyik, 2005-04-04 02:47:34)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-04 03:53:08
De gondolom nemcsak jó, hanem iszonyat drága is.
sorszám: 5633 (25955)
(előzmény: tavi, 2005-04-03 23:26:34)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-04 03:48:36
Jólvan, na.
De régen ásványi volt benne! :P
Csak furcsáltam, hogy Fisi motorban ásványi olaj.
sorszám: 5632 (25954)
(előzmény: fisi, 2005-04-03 17:14:45)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-04-04 02:47:34
A sebváltóhoz jo a TS 125 szakirodalom is mert ugyanaz.Az ES annyiban különbözik hogy a primerlánca szimplex tehát egysoros.Olyant már asszem nem lehet kapni és ha ki van nyúlva az problem.Ja mégvalami.A kuplung oldalán dupla a csapágyazása a főtengelynek TS nél már ezis más mert egycsapágyas csak nagyobb a csapágy mint a dinamó oldalon.
Most jut eszembe: eccer nagyot szoptam mert felujitattam egy ES fötengelyt hogy majd jolesz a TSembe.De az se ugyanaz.Vanegy felújitott ES 125 fötengelyem ha érdekel még sose voot hasznáva felujitás ota persze.
sorszám: 5631 (25953)
(előzmény: Satuka, 2005-04-04 01:16:38)

 
 
Satuka
válasz erre | email2005-04-04 01:16:38
Sziasztok!
Régi ES 125/1-es MZ-hez keresek kézikönyvet és kapcsolási rajzot. Egy darabokban lévő motort szeretnék újra összerakni. Ha valaki tud segíteni, kérem írjon a "satuka@citromail.hu címre. Köszönettel: Zsolt.
sorszám: 5630 (25952)

 
 
tavi
válasz erre | email2005-04-03 23:26:34
Ha ilyen szésőséges időjárási tényezőkre gondolnék biztos, hogy ATF olajat tennék bele.Nagy teljesítményre találták ki hidegben-melegben.
sorszám: 5629 (25949)
(elözmény: Andrej, 2005-04-03 02:37:57)

 
 
Miki63
válasz erre | email2005-04-03 22:10:34
Köszönöm mindenkinek az olajtémában és a kuplungban a hozzászólását.Föleg az olajban voltam homályos mert ezelőtt 17ével még csak arol-2t volt+a váltoba a trabi hikomol.Gondolom a mai olajok már jobban vigyázzák a gépet és megnyujtsák az élettartamát.Persze a normál használat is sokatjelenthet."Ha belegondolok annakidején többet jártam 1 keréken mint 2-őn"(átvitt értelemben)Peti-74.Olvastam a 14-dik lapon az irásod gondolom tapasztalatbol beszélsz aszem én is + probálom ezt a 2 olajat
sorszám: 5628 (25945)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-04-03 21:37:38
Köszi Andrej, de ez így elég tág fogalom. Na de semmi gond, mert egy bontóban találtam gyári kék (RAL5012-lichtblau) dekniket, és a színskálán sikerült is beazonosítani.
sorszám: 5627 (25943)
(előzmény: Andrej, 2005-04-03 20:10:06)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-04-03 20:10:06
tt250!

Elküldtem levélben a RAL kódokat, de sajnos nemcsak a gyári, hanem minden színé bennvan, így nehéz lesz szerintem kitotózni.

Andrej
sorszám: 5626 (25936)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-03 17:14:45
Te Dino!


Kihúzod a gyufát!:p
Ha jól olvastad volna el a hsz.- em,akkor láthatod,hogy felszint olaj van benne!:))


fisi
sorszám: 5625 (25933)
(előzmény: Dino, 2005-04-03 14:34:34)

 
 
csiki
válasz erre | email2005-04-03 15:00:35
Sziasztok!
Müszaki nélküli alkatrésznek való etz 250-est keresek Nagykanizsa és környékéről.
sorszám: 5624 (25927)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-03 14:35:54
Meg azt megmondom, türelmes ember vagy, visszakeresni egy hozzászólást, ami nem tegnap vagy tegnapelőtt volt.
sorszám: 5623 (25926)
(előzmény: peti74, 2005-04-03 12:20:25)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-03 14:34:34
nem hiszek a szememnek:
Fisi motorjában ásványi olaj! :)
Váltóolajban nincs szintetikus? :P
sorszám: 5622 (25925)
(előzmény: fisi, 2005-04-03 11:46:20)

 
 
Dino
válasz erre | email2005-04-03 14:32:04
tudom, ezért érdemes indításnál benyomni a qplungot a kocsinál is.
De azért reménykedni csak szabad!
sorszám: 5621 (25924)
(elözmény: Andrej, 2005-04-03 02:53:57)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-03 12:53:46
Sziasztok !

Szükégem lenne egy használt/bontott gyári 250-es ETZ főtengelyre. Úgyis fel lesz újítva, úgyhogy mindegy milyen állapotban van a hajtókarja. Az a lényeg, hogy ne legyen rozsdás (nagyon pici persze nem számít), a főtengelycsapágyak csapjai ne legyenek elkopva (szoruljon majd rajta a csapágy) és a kuplung önzáró kúpja ne legyen bemaródva (még nem pörgött le róla kuplung). Ha van valakinek ilyen, írjon vagy ide vagy mailben és az árban megegyezünk.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5620 (25922)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-04-03 12:20:25
Andrej csillagom !
Ez így nem igaz!
Peti nem az MZ-be ajánlotta a Trabant hajtóműolajat, hanem CSAK és KIZÁRÓLAG az ETZ125/150-be és oda is csak a tányérrugós kuplung miatt. Tessék elolvasni fogyelmesen itt az MZ fórumon a 2005-02-07 12:43:53-as hozzászólást. Jelenleg még a [14]-ik lapon van.

Nem szeretném, hogy aztán bárki engem szidjon, egy elferdített információ miatt.

Üdv,
Peti74
sorszám: 5619 (25919)
(elözmény: Andrej, 2005-04-03 05:08:35)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-03 11:50:09
Persze a kis ugrás induláskor a csonthideg motornál értendő, a Fuchs meg ennyire sem ugrott,mikor téli állás után elővettem egy körre.
sorszám: 5618 (25917)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-04-03 11:46:20
Én régóta a Castrol EP 80 vagy ha ez nem volt akkor EP 90- et használtam,sima ásványiolaj alapú cucc,de jó volt hidegebb (ez őszre értendő,télen motorozzon aki rá van szorulva) időben sem okozott problémát,mondjuk induláskor egy kicsit ugrott a motor mikor sebességbe raktam. Tavaly Fuchs asszem 10w nemtom milyen felszínt váltóolaj került bele,ez is hasonlóan műkszik. Soha nem recsegett a váltóm egyikkel sem! És kiemelt mindig a kuplung.
Ára mindkettőnek asszem 2500 ft volt.


fisi
sorszám: 5617 (25915)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-04-03 08:30:27
Szia Andrej én voltam az akinek kellene a gyári színek RAL kódja. Előre köszi.
sorszám: 5616 (25912)
(elözmény: Andrej, 2005-04-03 06:28:45)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu