:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szia!
Van valani jó tipped, kedves Nagyhoho kollega ingyenes, vadkempingezős, susnyákossal gazdagon fűszerezett pecahelyről? Ha halak is vannak az nem akadály! keszegezni törpézni is imádok.
Üdv:
Attila
Sziasztok!
Frissen vásárolt ETZ-vel lenne egy kis problémám. Ha a megszakító hézagot 0,6mm alá állítom, akkor utógyújtása van, és el sem indul, az alaplapon maximumra állítva az előgyújtás. Szerintetek mi okozhatja ezt "eltolódást"? Még annyi, hogy a főtengely végén lévő csavar nem centrikusan forog, viszont a bütyök láthatóan jól forog.
A motor egyébként elég polír, az utolsó csavarig gyári, 8000km van benne, láthatóan soha nem volt buherálva (ezért nem is értem, hogy miért pont egy ilyen motorral szívok?!).
Akinek van valami tippje, hogy mi lehet a baj, az írjon légyszi! (akár e-mailbe is). Előre is kösz, Dani
Van egy bontó a Nagykőrösi úton, a használt cikk piac mellett. De vigyázz, ott keményen alkudni kel, mert elég vérszívó banda. Ha valaki tud még bontót a környéken, leírhatná, én is szeretettel fogadnám.Egyébbként a hátsó csomagtartó egyszerű dolog, ha valakinek van mintája, talán házilag is le lehetne gyártani.Sajnos én nem tudok már mintával szolgálni, mert mint írtam valahol, tavaly augusztusban horgászat közben valaki úgy döntött, jobb ha új motort szerzek. Most engem Jawa hátsó, vagy oldal doboz megoldás érdekelne.A java hátsó doboz még bonyolultabbnak tűnik, mint az ETZé.
szia Öregapó,
köszi a segítséget, tudsz esetleg bontó címben is segíteni Pesten vagy környékén, én csak nem rég költöztem fel. kösz még 1x
Az ETZkre gyártottak gyári csomagtartót hátra, arra szereltem én a dobozt . Egyszerűen 4 csavarral. és hatalmas alátétekkel. A csomagtartót néha be lehet szerezni a bontókban.
Sziasztok,
ETZ250-re szeretnék hátra dobozt feltenni, tudom ez nem olyan sima ügy,
mert kell egy vasat rátenni, amin majd a doboz fog ülni, van valakinek ebben tapasztalata? honnan, kitől? lehet ilyet szerezni venni vagy legyártatni, kérem ha tudtok segítsetek Üdv Csabi
A válasz röviden: IGEN!
Méghozzá komoly teljesítménycsökkenést okozhat (saját példa)
Ha valakinek még mindig lenne (ETZ-125 150) olajfolyás problémája a deklikből és a kipuffból, akkor ha kell, levélben részletesen leírom én hogyan oldottam meg.
Sziasztok!
Először is köszi minden tanácsot, de kiderült a gazság.
Kompresszió: alig 6 bar. Az 50.000 km megtette a hatását, a blokk tényleg nem volt bontva. Azt mondta a srác, csoda hogy beindul és egyáltalán így megy. Ahhoz képest második rúgásra indul.
Pénteken (vagy már korábban) megy furatni a cucc, aztán gondos bejáratás, aztán majd meglátjuk. Majd írok hogyan megy, de remélem 110 alá semmiképp sem adja. :)
Üdv az uraknak!
Sajnos megválni kényszerülök a jó öreg ts 250-esemtől,nagyon pöpec a gép két éve az utolsó csavarig felújítottam azóta semmi gond nem volt vele(Újjászületett)
Ha valakit érdekel szocimotoros kedvezménnyel 110E-ért viheti...
709437641 ákos
Nem
A kuplung felöli két kisebb a dinamó felöli egy picit nagyobb.A szimeringek aszem ugyanakkorák.
HELLO!
Tudja valaki, hogy a keverékolajzásu TS 125 nél ugyanakkora mind a 3 főtengelycsapágy?? Meg a szimeringek?
Előre is köszzs.
Nekem van egy felesleges tárcsám.azért írom ide is, mert a mailem nem mindig megy el.
Sziasztok!
A régi, koszos légszűrő okozhat teljesítménycsökkenést?
Tegnap a TS-em magas kormányát lecseréltem alacsony kormányra, ki is próbáltam azonnal teljesen más az egész iszonyatos feelinget éltem át-lehet, hogy azt is hagyom rajta!
Na Cső!
Kanyarokban gazdag utakat!
Szevasztok! 250-es TZ-hez keresek komplett első lámpát, megkímélt, vizsgán tuti sikeres állapotú érdekel korrekt áron.
nekem a 150 es TSem szintén nem ment, csak 70et, aztán megette a főtengelyszimmeringet, aszittem az volt a baja de mikor összeraktam még rosszabb lett. még kb. 5ször húztam szét a blokkot 2 hét alatt mikor véletlenül néztem, hogy a karbi alig szív. leszedtem a kipufogót, próba képpen rátoltam 1 Danuvia kipufogót és rögtön lefogott 7000ig. ja és akitől vettem aszonta kiégette a kipuffot, úgynézki elég szarul...
kerseek tárcsafékhez csak tárcsát!
kinek valami fogalam van róla hogy az mennyibe kerül bontottan vagy esetleg van neki kérem irja meg nekem.
Tibi
TS 150 mocimat(alkatrésznek való, van mellé másik blokkom hengerrel, nincs papírja) még ment de valami elektronikus baja lett, Komarra cserélném. Szolnok megyében. Érd.:06-20/9-886-411
sorszám: 5834
Hello hangya!!
A letöltés vagy mi menüpont alá Kustib küldte be amit anno beszkenneltem!!
GYári kis füzet pont ezt a karbi beállítást tárgyalja!!!!!
Töltsd le!!!
Fisi
Vettem tavaly olyan papír légszűrőt az ETZbe, ami már gyárilag kaki volt. Akkor elhatároztam, többé nem teszek be mociba papír szűrőt. Inkább keresek a szűrő boltban egy belepasszintható másmilyent. AZ ETZbe végül egy Citroen szűrő került, egy centit kellet belőle levágni. Fizettem érte ha jól emlékszem ezerkétszáz forintot, de a teljesítmény érezhetően nőtt, miután betettem.
Helló boky!Ha a légszűrőt a kezedbe veszed és megrázod és csörög benne a kosz akkor már csereszabatos.Ha sűrün beköpi a gyertyát akkor már emberesen elvan hanyagolva a cseréje.
Vasárnap Dunaújvárosban az Interspan parkolóban veterán börze, találkozó, majd felvonulás lesz!
Az új az nem biztos h. fehér, lehet sárga is. Az látszik h. a portól szürke.
Ja, és nem tudja valaki, hogy a Futár Peti meddig van nyitva pénteken?
A légszűrőnek a színén látszik hogy el van-e öregedve. Ha szürke a portól akkor cserélni kell.
Bocs nem 110-es hanem 120-as
A légszűrön szemmel látható, ha elöregedett vagy csak a korából tudja az ember?
üdv: Boky
Marcee: Nekem is ugyan ez volt a bajom mint neked én már megcsináltam 150-esre. A hengert fel kell furatni 56-os átmérőjűre meg a karbin a beömlőket 24-esre, meg 110-es fúvóka kell bele. Csaqk ennyi.
Te lettél a nyerő. Sehogy máshogy nem akart lejönni, de így sikerült. Nagyon, nagyin köszi a tippet.
Tőlem is ment mail! :-)
üdv hl
Jóó napot! mindenkinek
Megnézné nekem valaki, hogy a 125 ös ETZ-nek mekkora a generátor felöli főtengelycsapjának az átmérőlye, a csapágynál. Előre is köszzszs
Sziasztok!
Na holnap megyünk megnézni egy ETZ 125-öt, kérdesém az, hogy mire kell különösen figyelni? Ja, és egy jó Simsonhoz képest mennyire kéne húznia?:)
Dóczi Bence
Közben eszembe jutott a légszűrő. Azt is nézd meg, ha még nem tetted meg, és azt is, hogy nem takarja e valami a memeneti nyílását.
Üdv!
Nekem volt kis TZ-m, ugyanezzel a gonddal. A furás segitett, majd a csere 250re.
tike
Ja, igen ezt elfelejtettem, a gyertya őzbarna színű.
A kipufogó se lehet nagyon eltömődve, elég éles, pattógós hangja van, de majd megnézem.
Ha rossz lenne valamelyik tömítés vagy szimmering, akkor rossz lenne az alapjárat is. Pedig az is jó(1500), nem ingadozik és stabil.
Kösz.
A kipufogó könyök, a kipuf eltömődése is okozhat jelentős teljesítmény csökkenést.A karbiban a főfukatartó kitágulása okozhat benzinben nagyon dús keveréket, ami szintén csökkentheti a teljesítményt, de azt észrevennéd a gyertya olajos álapotáról.A 125 ket nem ismerem, de a kettőötvenesekben tud az elősűrítés csökkeni különböző dolgok miatt. Végig kell nézegetni, hol szökhetne meg a nyomás.Tömítés, szimering, stb...
Szevasz mzoli!
Mail ment idom ügyben. Csá
Üdv minden MZ-snek!
Van egy kis probléma a frissen vásárolt etz 125-ösömmel. Az a gond hogy nem megy 5ben. 4ben nagynehezen kigyorsul, 5ben csak tartani tudja jó esetben. Tehát olyan 85öt megy a 70kgm alatt. Karbit állítgattam, most 110es fúvóka van benne, eddig ez a legjobb. Gyújtás jó, gyertya Isolator. Majd megmérem a kompresziót, mert elég könnyen lemegy a berugókar, bár az előző tulaj állítása szerint keveset ment fúrás óta.
Mi lehet még a baj? 150re fúráshoz mit kell cserélni?
Kösz.
CSATOSKARBI 251 beállítások?működés?ÍRjatok!
Sziasztok!
Nekem lenne egy eladó kis fejidomom. Fekete színű műanyag, az MZ gyár régi jele van beleöntve, gyakorlatilag az órákat takarja. Székesfehérváron van. Ár megegyezés szerint. Ha érdekel valakit, képet is tudok küldeni róla. Érdeklődni: etz@freemail.hu
Szép neve van annak a vacaknak.:)Biztos, hogy köze van a nyomáshoz, mert a szerelő is ezt mondta, amikor elvittem hozzá a mocit azzal, hogy ha lemegyek hídba, akkor is átszív a szimeringen. Illetve átfúj, ha fordítva teszem be. Jól kiröhögött, pedig nem is én hagytam ki, hanem az előttem a blokhoz nyúló. Én mást raktam bele rosszul.:)))
az nem alátét. hivatalos neve olajterelõ tárcsa . bár eggyes vélemények szerint a szimeringre nehezedõ nyomást hivatott csökkenteni. a többi stimmel.
A szimering cserével lehet a gond. Megsérülhetett a háza, ahova beilleszkedik. Nem ismerem a tipust, de az én ETZ250 esem szimeringjei alatt volt egy nagy alátét, ami a robbantot ábrán nem szerepel, de kell bele.Lehet a szimeringet fordítva beletenni, az se használ.Lehet a szimering gyári hibás.A főtengely felújításnál is elszurhattak valamit. PL ott ahol a szimering van, kissebb az átmérője a keleténél, vagy üt azon a helyen.A karbi hengerre való felfogatásának a tömítése is lehet rossz.
Hellosztok!
Nem tudja valaki miért pöröghet fel magátol a gépem? Kicseréltem már hengertalptömítést a generátor oldali szimeringet, kipróbáltam egy jól müködő mz karbival, lejjebb állítottam a benzinszintet. És mégis, felpörög még mindig. Nem rég ujjítottam fel a csapágyakat, főtengejt de mielött szétszedtem még teljesen jó volt. Most meg nem. Miért lehet ez? Nekem nincs már több ötletem. légyszi segítsetek és írjatok több verziót is. A válaszokat előre is kössz?
Sziasztok!
Fejidom téma: www.szatuna.hu . Még tél környékén jártam náluk, nekik van fejidom, sárvédő, blokkidom, oldaldoboz, farokidom. Amikor ott jártam, csak két fejidomot tudtak mutatni, de van még kétfajta, de azok csak kis lámpaidomszerűségek; www.kep.tar.hu/gyebnar : itt vannak a fényképek róla; idomonként egy képnél a leírásában az árakat is megtaláljátok. Mielőtt odamentek, érdemes odatelefonálni, hogy milyen idomok vannak náluk raktáron amiket meg lehet nézni. Egyébként postán is elküldik.
Ja, Simsonra is vannak folgok.
Üdv,
Péter
Z25z, TaHo
A Heidenau nagyon jó gumi, de azért láthattad versenyzők motorjain, mert melegen nagyon jól tapad, viszont ha megcsúszik akkor félistennek kell lenni hogy összeszedd a motort! :-)) Nyáron utcára is kiváló, de a csúszás előrejelzése nem az erőssége.
A gyári mintázatú Mitas vagy micsoda még ami jó gumi, kicsit keményebb de földi ember számára is megfoghatóan csúszik meg. Ezeket a gumikat is használják versenyzők egyébként.
Még látható volt Avon gumi is. Na az olyan mint a Heidenau csak hamarabb melegszik be, és amikor megcsúszik akkor jobban kontrollálható. Viszont csak pályán jönnek elő az előnyei, utcán nem.
u.i.: Nem magamtól vagyok ilyen okos, a versenyzőktől tudtam meg ezeket! :-)
ciao
Semi
TaHo irta: Gumit akarok venni, de nem tudom, hogy mit válasszak!Most Pirelli MT65-ös van rajta de elég kopott (házul)!Heidenau az jó?Mennyire tapad?Jól jelzi a csúszáshatárt, vagy egyből csúszik?
Volt szerencsém hétvégén eljutni örkényre az euroringre megnézni az mz kupa 1. fordulóját. Körbejártam a gépeket (bambi team-ét, mert volt ott más osztály is, lehet nem 100% os alapossággal, de csak heidenaukat láttam. Valószínűleg nem véletlen. Nézd meg a verseny képeit a tapadásról az mzklub oldalán: verseny. euroring beszámoló. Sztem eléggé meggyőző.
Saját tapasztalatom a heidenauval nagyon jó, másik előnye széles a beszerezhetőségi skála és nem nulláz le teljesen mint egy pirelli.
Udv!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|