:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell!
Gyári és utángyártott alkatrészek olcsón!! TUNINGOK, TUNING SETTEK!
HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK,
SPORTBOBOK... Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093
Üdv mindenkinek !
I.Budapesti Szoci-moci találka / 2005.máj.1. - a riga klub szervezésében.
Bizonyára értesültetek a hírről : idén elmarad a május 1-én hagyományosan megrendezésre kerülő Kelet-európai Gépjárművek Gyöngyszemei , tavaszi seregszemle.
Ezért gondoltunk rá,némi pótcselekvésként összejönnénk páran 2005.máj. 1-én / vasárnap / a Dózsa György úton a Felvonulási téren a parkolóba.
Semmi komoly és túlszervezett dologra ne számítsatok,csak egy "spontán" motoros összeröffenés
Találkozás 9:30-10:00 között,ezt követően beszélgetések,egymás gépei megcsodálása és 12:00-kor motoros-mopedes felvonulás az Andrásy úton és vissza a kiindulási ponthoz.
Ha rendelkezel valami öreg szoci motorral és volna kedved egy kötetlen,jóhangulatú motorozáshoz......várunk téged,legyen Mz-d,Csepeled,Bervád,Komar mopeded,Riga vagy bármi !
Lényeg hogy ott legyél !!!!
Infó : szoci.moci.tali@freemail.hu és a www.riga.hu fórumán !
a persely miatt ne aggódj. Abba bőven belefér az 56 mm-t.
Peti74
Inkább látható (a fúrás után). Van rá esély, hogy a vezérlés elmegy, de azért nem kell annyira aggódni. Mielőtt leadod furatni mérd meg a vezérlést (ablakok nyitási / zárási méretei - távolságok a hengertalphoz képest). Aztán mérd meg a fúrás után és ha változott (mondjuk több mint 0,3 mm-t, akkor korrigáld hengertapltömítéssel. A kompressziót meg a hengerfejtömítéssel beállítod. Max hengerfejessel vágatsz egy 0,2-es tömítést, nem nagy ügy.
Szóval a felvetés jogos, oda kell rá figyelni.
Üdv,
Peti74
Sziasztok!
Az mennyire igaz, hogy 125ös hengert 150re furatni nem célszerű a vezérlés miatt? (meg a persely miatt sem) Ekkor érezhetően elállítódnak a csatornák? Vagy semmi különbség, csupán a 150es előnyei?
Nincs valakinek egy bontott, vagy új ETZ 250-es blokkra való kupplungdeknije, és hátsó lábtartója (egy pár)?
Sziasztok!
Költözés miatt eladnám 2005 szept-ig műszakis piros TS 125/1-emet, újonnan festve, jó állapotban, illetve egy másikat, ami darabokban van (bontottam az alkatrészeket belőle) A pirosba új dugattyú és hajtókar csapágy kell (elkezdtem szétszedni, de összerakáshoz már nincs lehetőségem). Ha valakit érdekel, írjon: ollari@hu.tuv.com
Sziasztok!
A berúgókarom amikor próbáltam elindítani a motort egy kis csattanással megadta magát! már előtte is betegeskedett hébe hóba de most véglek kész! ellenállás nélkóül lehet lenyomni! gondolom a rúgó rossz, de nem tudom milyen alkatrészt vegyek és hogy neki álljak e egyedül! a szerelési kk-et nem teljesen értem és félek nem fogom tudni összerakni! Leírja vki hogyan csináljam, mit vegyek, stb Előre is köszi!
Csabee.
Hozzá, persze. De legközelebb csütörtökön jutok oda, hogy osszedobjak egyet. Mondjuk legyen 3e Ft. Ha nem akarsz sokat szarakodni, akkor a legegyszerűbb a DDR-ből kiforrasztani a kábeleket és akkor már lehet is beletenni a ezt. Csavarkötéssel mennek bele a kébelek. Ja, és ha ez megfekszik, akkor simán javítható, olyan egyszerű és átlátható. Majd lefotózom.
Ja és megpróbálom akkorára vágni a nyákot, hogy a DDR dobozba beleférjen.
Peti74
Bírja. Annyira, amennyire egy jól sikerült 300-as ETZ-től elvárható. De a plexi, a csomag, a két személy, a 100 feletti utazó és a 300 ccm nincs ingyen. 7-7,5 liter között van a ilyenkor a fogyasztás.
Húú, a 251-esnek rövidebb a váza ? Ez bizony hatalmas hátrány, azonnal add el a motorodat :)))
Peti74
Szia Peti74!
Lehet, hogy az én gépemnek (ETZ251) is ez a baja! Már próbálkoztam sok mindennel és nálam sem segített semmi. Hozzá lehet jutni valahogy a te általad gyártott cucchoz? És mennyiért adod, ha igen?
Előre is köszi!
üdv
csabee
Köszi előre is.
Ráhibáztál! Az enyém pontosan "a fika magyar aluminium králúzer" :-) És nem fogom javítgatni, nem ér annyit az a szemét.
Mennyire bírja a gép a csomagokat + a 2 személyt? Amúgy nekem 251-esem van. Valamennyivel rövidebb a váz, nem hátrány ez egy kicsit?
Lefotózom a napokban aztán elküldöm. A teljes rendszer nincs fent, mert azzal nem férnék el a kocsik között, az oldalcsomagtartókat csak nagyobb túrákon teszem fel, úgyhogy a földöm fogom fotózni. A teljes rendszer kapacitása amúgy olyan 120 liter, hátul múanyag doboz van, oldalt pedig laposvas keretben 40 literes Takai vízálló, hőszigetelt, felülröl pakolható oldaltáskák (tisztára olyan mint a régi NDK hűtőtáska, csak fekete).
Az elpattog az mit jelent? elrepedt a hegesztés ? Mert ha vasból van, és nem a fika magyar aluminium králúzer, akkor javítható / megerősíthető a tiéd is. (az alu is javítható csak sokkal drágább és bármelyik faluban nem csinálja meg a helyi lakatos).
Amúgy az én oldalcsomagtatóim is gyári TS csomagtartókból vannak kialakítva, igaz alig felismerhetőek.
Üdv,
Peti74
peti74!
Az én "szuper" gyári csomagtartóm kezdi elengedni magát (elpattog imitt-amott). Most akarok egyet ráeszkábálni. Küldenél egy képet a tiédről, ha nagyon szépen megkérlek? :-)
huszaklaci@freemail.hu
köszi
Sziaszok !
Pénteken belefutottam életem első hibás, de működő ETZ elektronikus gyújtásába (fekete doboz). a jelenség az volt, hogy a bejáratós motor eléggé dadogott, ne forgott ki rendesen, mintha kis fordulaton túlszíná magát és azért nem lehetne kihuzani. 200 km alatt megevett 2 gyertyát. Volt karbi tisztítás, gyújtás beállítás, szikra ellenőrzés, minden. Csak csinálja. A végén egyszerűen leforrasztottam a DDR elekronikát a kébelekről és beraktam a helyére a saját gyártású elektronikát (2 tranzisztor, 2 dióda, 5 ellenállás :)
Egyből jó lett, nem dadogott, ne szívta túl magát, kiforgott 5500-ig (tovább nem akartam). A bűnös DDR elektronika eddig 52 ezret szolgált hibátlanul a motorban, és így visszagondolva tavaly leállítás előtt már kezdte enni a gyertyákat a motor. Amúgy a nyák erősen korrodált volt és a lakkozás is meg volt égve rajta itt-ott. Szóval, aki azt állította, hogy a DDR fekete doboz tud olyat, hogy nem forog ki tőle a motor, csak dadog, annak igaza volt (Bambi pl.).
Üdv,
Peti74
Szia tothcsabi !
Nekem elég brutál csomagtartórendszer van az ETZ-n, 10 napos kétszemélyes túrákon vizsgázott. Az egészet én csináltam. Ha érdekel felteszem neked azt a dobozt hátra. Egy-két csődarab, meg némi hegesztés az egész, co-val persze.
Pestszentlőrinc messze van ?
Telefont írtam mailben.
Üdv,
Peti74
Pandagyik, RMC-nél nyeregre átvetős szövettatyi, némi vízlepergetéssel, múltkor még 5000 pénz volt. Egyébként a bringatáska is megteszi
Sok sikert! Széles utakat!
Sziasztok!
Van egypár MZ TS 125 alkatrészem eladó: Komplett blokk gyújtás nélkül: 5000, tank: 2500, külön henger 1000, régebbifajta főtengely 1500. 20/9293936
http://ural.hu/www/gallery.php?image=2463
Megszakító tisztítása, megcsiszolása, megszakító hézag beállítása, kondi csere.
Vidd Bambihoz!
IX. Gubacsi u. 9/c (hátul)
Sziasztok motorosok!Lenne egy nevetségesen 1-szerü problémám csak énrajtam fog ki a dolog,azaz nem emlékszem már a megoldásra.És mivel nem akarok fölöslegesen vásárolni dolgokat gondoltam itt vannak a profi szerelök majd segitenek!!!!!Éspediglen az a baj hogy szikrázik a megszakitom köze,de úgy rendesen.Elörre is kösz a jó tanácsokat!!!!
Danke well!
Ez jó ötletnek tünik
Sziasztok,
Nem tud valaki egy eladó csomagtartót MZ-re amir e adobozt fel tudnám tenni, minden megoldás érdekel, Köszi
Berta az magyar, törököt meg nem lehet, csak 250hez 300hoz kapni.
No mindegy. Remélem talál majd az öreg.
Ja, pandagyik: én egy régi biciklistáskát használok táskaként a mocin túrákra. Csak simán átvetem a hátsó ülésen, meg kétoldalt leszíjazom (kipufftartó meg teló), és már mehet is bele a pakolás. Még pótutassal is müxik. Az egyetlen baja, hogy nem túl elegáns, és stabil, viszont strapabíró megoldás, mert valami vastag vízhatlan csodaanyagból van, én már pakoltam bele szerszámokkal együtt három napra is.
Sziasztok.
A 250 esem már nagyon csilingel kalapál meg minden. Tudtok ajánlani valami jo szakit aki Budapesten meggenerálozná a motort mert én panelbe lakom és nincs lehetőségem. Ja és kb mennyi egy generálozás. Köszi
Hát ha van ilyen mühely meg kell keresni.Erre felénk nincs:)))
Budapestről átugranék Lepencére picit kerülni. Van valakinek kedve? :-)
ciao
Semi
pandagyik
A 4. dimenzió illetve a több dimenzióság elméletét nem ismered? :-)
Inkább mondjuk azt, hogy jelen fejlettségi szintünkön nem kivitelezhető. :-)))
A két fődarabot mindenképp szét kell huzni különben hogy szeded le csapágyakat?Szerintem ez nem kérdés
A 125-ös ETZ főtengelycsapágy cseréjét meg lehet úszni a blokk szétszedése nélkül?
Kollégák!
Tud valaki valamilyen megoldást oldalcsomagtartásra 250es ETZre?
Nem müanyag dobozra gondoltam valami szövet vagy bör cucc kéne.Várom az ötleteket
üdv
A BERTA az nem lengyel?
Sztem ha van hozzá török olyat vegyé.Nekem a 250esembe most török van de ez tutti.
A tempo kb ugyanez de mehetnék gyorsabban csak nem akarok.Én Győrből vagyok szintén egyedül.Egyenlőre.
Fehérvár,Seregélyes,Dunaföldvár,Solt,Kiskörös,Kiskunhalas,Szeged.
nagyvonalakban ez az utvonaltervem.
Te merről jössz?
Sziasztok!
ETZ 125höz milyen dugót ajánlotok? Mert nekem magyar dugót akart az öreg beletenni (Berta), de mondtam neki, hogy keressen másikat, mert rosszak a tapasztalatok. Gyűrűt már talált hozzá külföldit, remélem dugót is fog.
Helló!
Én Komárom-Esztergom megyéből megyek.Sajnos egyedül, a többiek csak este indulnak el, azt a tempót én nem birnám. Korai indulást(dél), lassú tempót (70-80) tervezek. Neked van valami konkrét utvonalterved?
üdv:Norbi
Hi!
Gyön valaki szocimotoros találkára az északdunántulról? Értem ezalalatt GY-M-S vas,Veszprém,Komárom-Esztergom megyéket.
Na? Jön erröl a vidékröl valaki?
Halla
A 125-ös ETZ főtengelycsapágy cseréjét meg lehet úszni a blokk szétszedése nélkül?
Nagyon úgy emlékszem, hogy nincs alátét, Az excenter végén ha minden igaz, van egy köröm, ami pozicionálja. Ha lenne ott alátét, akkor nem működne szerintem a dolog...Azt most így hirtelen nem mondom meg, hogy a gfenerátor forgó részt mi pozicionálja.nem tudom, annak nem tud e megváltozni valahogy a helyzete, mert ha igen, akkor a forgó résszel együtt az excenter is eltekeredik.
Hi all!
Valószínű, hogy a excenter nem jó..
Az ETZ-nek és a TS-nek egyforma lehet az excenter a főtengely végén?(összehasonlítottam egy másik ETZ-vel és nem egyforma a kettő se!)
Az excenter mögött van alátét?
Légszűrő nélkül valóban jobban megy egy kicsit. Ha sokat javul a teljesítmény, akkor rossz a szűrő. Vagy koszos, vagy sose volt jó.Szerintem megéri mindenképpen kicserélni valami beleszabható jó minőségű szivacs szűrőre.Lehet, hogy az új szűrővel egy kicsit feljebb kell állítani a tűt a karbiban, hogy a több levegőhöz több benzin is legyen, nehogy szegény legyen a keverék.
Sziasztok!
Ha kiveszem a Ts-ből a légszűrőt akkor elvileg jobban kellene mennie nem?
Ha jobban megy kivett légszűrővel mint betettel akkor rossz már a szűrő?
Hogy van ez?
Széles utakat!
Nekem nem volt bajom sose a Skoda kondival, de lehet hogy csak szerencsém volt. Bár az ismerősök se panaszkodtak rá.
Sziasztok ETZ 250-re milyen kondit érdemes venni? Azért kérdezem, mert itt olvastam egy cikket, amiben az volt leírva csak dobozost. A TESLA (skoda) nem jó rá?
Az excenter a csavarral van felfogatva, leszedhető. Sok dolog okozhatja, hogy ütni kezd. ETZk nél nem ritka, hogy akkora ütése van, hogy kettős gyújtás lesz...
A mexakító a tengelyén könnyen jár?
A csavart kiveheted,megigazíthatod ha akarod.
A megszakítót én kizárom, mert 2-vel is próbáltam..
Viszont ezzel az excenter résszel nem vagyok teljesen tisztában. Az a 8-as csavarral van felrögzítve a főtengelyre? Azt lehet cserélgetni?
Amúgy kösz a gyors válaszokat;)
Előgyújtás az tuti nem nagy. Ha lejjebb állítom a megszakítóhézagot pl. 0,4re, akkor már utógyújtása van úgy, hogy az előgyújtás maxra van tekerve (erre értem az "eltolódást")!
Megszakító nem szikrázik, tiszta a felülete.
Itt inkább az időpontjával van a baj.
De a kondit majd lehet, hogy kicserélem (egyszer Simsonom is megtréfált), még asszem az eredeti van benne:O
A gyújtás nagy mértékű eltolódását okozhatja a megszakító sérülése, kopása. Pl az excenterhez gyomodó része törhet, kophat el.Az excenter rögzítő csavarja is elgörbülhet, a főtengely is üthet.
Hát ingyenes hely , "vad víz" nekem is jól jönne, anyagi helyzetem siralmas. Sajnos nem ismerek sem ingyenes, sem olcsó helyet, viszont tudok olyant ajánlani, ahol garantáltan ellopják az ember cuccát, esetleg motorját.Meg kelene nézni a Kőrösöket, ott ugyan nem igyenes a horgászat, de a kemping talán megoldható ingyen. Elvileg közterületen, ha egyébb jogszabályba nem ütközik és nem rongál semmit, akkor lehet sátorozni.Vagyis pár éve még lehetett. Az ártéri rétek kiválóak erre a célra.Amikor nem áll rajtuk víz....
Hát talán nagy 1 kicsit az előgyújtás mégis.
Kondi is lehet rossz.
Nézd meg szikrázik-e a megszakító.
Állítás közben nem testel-e le a kondi vezetéke?
mexakító tiszta?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|