:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Üdv!
Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a gyűrűk belső átmérője is nagyobb kicsit az eredetinél, nekem simán el tudtak tekeredni a gumiharangokban az órák, nem álltak olyan stabilan, mint a gyáriban.
Ora tarto konzolt emlitettel ...
Lehet vasarolni ujat a Zichy utcaban, DE utangyartott es nem minden olyan mint az eredetin:
- a dontes szoge olyan, hogy a kerek kulcslyukfedo muanyag nem tud teljesen rafekudni, feszul;
- a kulcslyukfedo muanyag tartocsavarjai az eredeti konzoltartoba vagott menetbe csavarodnak, az ujon menet nincs ... csavarlevagas meretre, anyat beilleszteni alulrol (tanacsos egy nogyogyaszt, vagy fogorvost keszenletben tartani a beavatkozashoz)
- alulrol a kozepso gumiharangot fel kell erositeni ket femlapocskaval csavarok segitsegevel. Itt mar van menet a konzolban, de nagyobb mint az eredeti, nagyobb csavar kell, femlapokat kifurni, ...
Masfel oramba telt az amugy 10 perces konzol csere, kozben a szomszed satujat is igenybe kellett venni, 2x elmenni a csavarboltba.
Egyik haverom az önkormányzattól kért, és kapott engedélyt a kocsija elszállításához. Igaz régebben.
Nem tudsz kérni kölcsön egy forgalmit+rendszámot?
Sziasztok!
Úgy működik ez az útvonalengedély dolog, hogy a vizsgáztatóhelyen kiadott behívóra (értesítésre) 2000Ft-os (tavalyi ár) okmánybélyeget ragasztva útvonalengedélynek minősül. A vizsga napján, a lakhely és a vizsgáztató telep közötti szakaszon. Ezt akkor alkalmazzák, ha már több hete, hónapja lejárt forgalmis géppel megy valaki vizsgázni.
Egyszerűbb a helyzet, ha a forgalmi lejárta és a vizsgaidőpont között pár nap van csak, akkor meghosszabíthatják a forgalmi érvényességét a vizsga napjáig. Miskolcon a KFnél oktatott ki a nő, aki a vizsgaidőpontokat adja ki.
üdv
csabee
Iden ám, de az útvonalengedély ismereteim szerint csak a lakhely (telephely) és a vizsgáztató állomás között érvényes adott napon, egy útra.
Ez meg nem az, ahogy nézem.
most már a közlekedés felügyelet adja ki az útvonalengedélyt.
Jobban mondva meghosszabbítják a műszaki érvényességét a kért vizsgaidőpontig.
Nekem legalábbis tegnap így csinálták.
"m?szaki nélkül nem vehet részt a forgalomban"
Ez hülyeség, akkor mire jó az útvonalengedély???
Én így vittem műszvizsgára a mocit. Akkor még a rendőrségre kellett menni az útvonalengedélyért, most már valszeg ocsmányirodába...
tike
Sziasztok!
Ide is elküldöm, hátha... :-)
Szükségem lenne egy hibátlan első teleszkópszárra és egy első sárvédőre ETZ250-hez. Ha van óra tartó konzol, tank (lehetőleg nem horpadt, mert az nekem is van) az is érdekelne. Esetleg hátsó telószárak (a kb fél cm-1 cm vastag rudakra gondolok)? :-)
Üdv:
goss
idézet fullkopy-tól:
"A rendőr a forgalmit és a rendszámot a helyszínen elveszi.Továbbítja az önkormányzathoz, Ahol kiszabnak minimum harmincezer forint bírságot. Emellett határozatot hoznak a gépjármű forgalomból történő kivonásáról a műszaki érvényesség igazolásáig. Gyakorlatilag kitilt a forgalomból, a atározat hatálya ideiglenes kivonás, Az érvényesítő matricát leszedik a rendszámról, és a forgalmiba is bejegyzést tesznek. A forgalmit és rendszámot a bírság kifizetése után visszaadják. Sikeres vizsga után a gépjármű forgalomba visszahelyezése további hétezer forint az okmányirodában.
Nem uniós forgalminál csak a műszaki részt válassza le a rendőr, és a személyi részére a helyszínen bejegyzést tesz és ezt visszaadja."
döntsd el megéri-e .
mûszaki nélkül nem vehet részt a forgalomban . marad az utánfutó v. megreszkírozod a lebukást .
Hello! szerintetek ,el lehet hozni egy biztositással rendelkező mz 150 est kecsóról ,müszaki élül ? dunakeszire??? ha esetleg megálit a rendőr mit tehet? mi a bünti?
légyszi akinek van véleménye reggel 10 ig irjon! köszi kobra
Hello! Lenne egy 125-ös ETZ-m eladó. Az ára 30e ft. Most lett a motorja felújítva(dugó, gyürü, szimmeringek). Hibái: Nehezen indul és fullad, az elsö teló szimmeringcserére szorul, lejárt a müszakija, és a berugokaron el van kopva a racsni. 100%-os uj hátsó gumi. Egyébként nem lehet nagy baja mert amikor a gyújtást állítgattam akkor ment, csak sem idöm sem eröm nincs foglalkozni vele. Akit érdekelne az keressen meg ezen a számon (du 2-töl elérhetö vagyok akár hétvégén is):06-30-457-42-92
Annyira azé' nem vagyok penge! :)
Üdv mindenkinek !
I.Budapesti Szoci-moci találka / 2005.máj.1. - a riga klub szervezésében.
Bizonyára értesültetek a hírről : idén elmarad a május 1-én hagyományosan megrendezésre kerülő Kelet-európai Gépjárművek Gyöngyszemei , tavaszi seregszemle.
Ezért gondoltunk rá,némi pótcselekvésként összejönnénk páran 2005.máj. 1-én / vasárnap / a Dózsa György úton a Felvonulási téren a parkolóba.
Semmi komoly és túlszervezett dologra ne számítsatok,csak egy "spontán" motoros összeröffenés
Találkozás 9:30-10:00 között,ezt követően beszélgetések,egymás gépei megcsodálása és 12:00-kor motoros-mopedes felvonulás az Andrásy úton és vissza a kiindulási ponthoz.
Ha rendelkezel valami öreg szoci motorral és volna kedved egy kötetlen,jóhangulatú motorozáshoz......várunk téged,legyen Mz-d,Csepeled,Bervád,Komar mopeded,Riga vagy bármi !
Lényeg hogy ott legyél !!!!
Infó : szoci.moci.tali@freemail.hu és a www.riga.hu fórumán !
Hello
Nekem van egy ismerősöm aki matricázással is foglalkozik, neki biztos van! ráadásul helyi cég! e-mail-ban elküldöm a számát.
Üdv Attila
számítógépes betűkivágással foglalkozó cégeknél van ilyen fólia.
olyan alakot vágnak ki neked amilyet csak akarsz :)))
Helló Eikel!! Szerintem az ár ilyen esetben mindig viszonylagos.Mert ugye ha valami olcsó de szar akkor sokat kell rá költeni hogy jo legyen a mai árakat figyelembe véve.De ha azért olcsó mert kell a pénz az mástészta.Eggy alapos vizsgálat,állapotfelmérés elengethetetlen 1 motorvásérlásnál.És még akkoris alkudni kell.Szóval ez nemijen 1 szerű.Arról nem is beszélve,hogy a papiroknak is rendben kell lenni.
Én most érdeklődtem zsinor és madzagbotba van ilyesmi.De inkább Pesten lehet ilyen cucc.Nem ér annyi futkosást le kell venni mellényről.Nekem is ugy lesz.
Ja és 48000 km van benne és rező kipuf.-szerintem annyiért szét van hajtva.
Szeva!
Nézd meg olyan helyen, ahol rendőrségi cuccokat árulnak, ott talán ez is kapható.Esetleg barkácsboltban vagy dekoros cégeknél, továbbá közúti jelzőtábla készítőknél.
Én arra lennék kiváncsi hogy hol lhetne venni a túradobozra ragasztható fényvisszaverő matricát. Már gondolkodtam azon h veszek egy láthatósági mellényt és arról leszedem.
Más! nincs valakinek eladó 16-os lánckereke 125ös ETZ-re?
persze van macskaszem a lámpán, sőt még a hátsó sárvédőt meghosszabítandó rá van csavarozva egy kis ívelt műa idom amin van egy plusz prizma.
remélem amúgy veszprémben is ismerik a felügyeletnél ezt a 2000-es rendeletet. számát nem tudod esetleg,
Sziasztok
Elcserélném a gépet, minden megoldás érdekel. Második tulaj vagyok, régi rendszám, pótkulcsok, minden megvan. Nincs műszaki és eredetvizsga!
http://ural.hu/www/gallery.php?album=270
Üdv (maretics@freemail.hu)
CSÁÓ MINDENKI!
Ma láttam egy 150-es ETZ-t 60 000 FT-ért szerintetek ez drága vagy olcsó, érvényes a műszakija is.
Az én tapasztalatom az, hogy a különböző mechanikus megszakítokhoz való trafók között nincs igazi különbség. Én évekig használtam(egész az ellopásig) Egy olyan magyar trafót, aminek a dobozára csak az volt írva: gyújtótrafó 12 voltos mechanikus megszakítós járművekhez.
2000 óta nem kötelező a sárfogók felszerelése semmilyen járműre.
Prizma v. macskaszem viszont kell, de gondolom ez a te gyári hátsó lámpabúrádban is benne van.
No majd megpróbálom! Holnap már otthon leszek...
A különböző típusok (autók, motorok, megszakítós gyujtással, 12V -tal) gyújtótrafói között van különbség? Tehát mondjuk az ETZ, Kispók, Lada gyújtótrafói cserélhetők egymás közt?
üdv: Boky
Nyilvan fugg attol is hogy hova viszed, en mar 5x vittem muszakiztatni a motoromat es meg soha nem szoltak, sot a sarvedo gumim nem is er a tengely ala.
műszaki vizsgáztatásban gyakorlottaktól kérdezném:
EZT-n elvárják az első-hátsó sárvédőn a piros prizmával ellátott sárvédőgumi meglétét?
kösz.
Szia marcipan!
Köszi, hogy elhozod az enyémet is! Mailben megírom a mobilszámom, hogy meg tudjuk beszélni a részleteket.
Köszi a többieknek is!
üdv
csabee
Szerintem először a trafót cseréld ki, és ha még mindig dobja a hibát akkor a gyújtásnál a megszakító lehet, hogy be van égve!
halika
Peti74 Részt veszel e a szegedi túrán?
mert ha igen akkor ott tudnánk egy pár szot beszélni az es gyujtásról.A hétfői pesti utaim elég zürössek egyszerüen nem jut időm elmenni hozzád.
csőváz
Kilozulu
Helló
Volna 2 kérdésem...
Hol érdemes túrkálni egy ETZ -ben, ha magasabb fordulatokon kimarad a gyújtás?
És ha egyáltalán nem pörög föl (<3000), de mindig könnyen indul? kipuff?
üdv: Boky
Szeva peti74!
Küldöm a számomat, de talán pontosítani kellene marcipánnal, mert ő hamarabb megy. Ez persze nem változtat a lényegen, ha nekik kedden délután is megfelel.
Sziasztok! Most újítok fel egy ETZ 125-ös gépet.Megfelelő árért keresek első lábtartót, aki tud eladót kérem írjon a kovacs.sandor-kisk2@hor.b-m.hu e-mail címre.Köszi a segítséget!Mindenkinek széles utat és tele tank benzint kívánok!
Nekem most fúrták 56-osra a 125-ös hengeremet és semmi féle vezérlés nem állítódott el minden ugyan akkora benne mint volt. Azt mondta az esztergélyos hogy még az 57-eset is elbírná
Jó, akkor kettő darab rendel. Mivel az megy a motorom és mostantól azzal rohangálok, városon belül el tudom juttatni őket bárhová. Utánvéttel elég régen küldtem csomagot, nem szeretném ha lehet. Egyszerűbb odaadnom vkinek, aki megy miskolc fele.
Addi, irj egy telefnszámot mailben és én felhívlak.
Üdv,
Peti74
Szia peti74!
Szeretnek en is rendelni toled elektronikus gyujtast. Kb. 1 eve szivat pont ugyanezekkel a problemakkal a mocim.
Mar minden letezo dolgot megneztem, kijavitottam, es mar az idegbaj hataran allok.
Csabee-et is le tudom fuvarozni Miskolcra, ha kell, megyek haza hetvegen.
Udv!
Erzsébet= Szentlőrinc, bocs.
Szevasztok Srácok! Én a jövő héten többször megyek Bp.-ről Miskolcra, szívesen vállalom a futár szerepét. Keressetek meg, ha érdekel a dolog, csak Erzsébetre nem tudok kimenni érte. Ímélben nyomok mobilszámot, ha kell.
Peti74
Miskolci vagyok, úgyhogy valami utánvétes megoldás lenne a tuti! Jövő héten viszem vizsgáztatni a motoromat, addig marad a régi. Úgyhogy, ha jövő hét végére, ha el tudod küldeni, az tökéletes.
Köszi szépen!
üdv
csabee
Na megnéztem: Komfort tűzhelytisztító.
kb 500 ft Spray kiszerelés, habzik mint a borotvahab.
Üdv
Atis
Hasonlot javasoltam volna en is, tescoban vettem hideg zsiroldo st moritz a neve, uberf..sza oldoszer. Egy baja van csak, hogy meg a festeket is leoldja. Erre akkor jottem ra amikor a konyhaban a gazcsoveket is befujtam vele. Aztan mikor a foberlom meglatta.... :-)))
De a lenyeg tenyleg jo oldoszer, egy probat meger, olyan 700 ft korul van egy doboz.
Szia!
A Golfom karburátora is hasonló sorsra jutott, belerohadt a benzin, mindennel próbálkoztam hígítóval, savakkal, kromofággal, fétárcsatisztító spray-el (amik egészen jól oldották a karburátor anyagát, de azt a szutykot nem) majd végső elkeseredésemben valami tűzhelytisztító (hidegzsíroldó?!) segített, most így kapásból nem tudom a nevét,de valami Tescos anyag volt, megnézem a nevét.
Na azzal tudtam a karbi összes átömlő fel és leömlő furatát gyönyörűen letisztítani, de gumikesztyűt nem húztam, nem is csípett, de kb fél nap múlva lehámlott a tenyerem, de megérte!
Na utánanézek mi a neve az anyagnak.
Üdv:
Atis
Sikerült bekötni az etz-n az új elsőfék kapcsolót :))
Kösz a kapcsolási rajzokat és a jótanácsokat mindenkinek. Sokat nem várok a dologtól, de legalább addig bírja ki ameddig leműszakizik májusban a gép.
Ha lesznek majd részletek az olajnyomás hatására kapcsoló cuccról, érdekelni fog a beszerzése.
Üdv: Miki
Szia! A több évet állt karbiból a szutykot egyedül a SZUPER KROMOFÁG oldja ki, de a fémetegyáltalán nem bántja. De ha az úszóházad ilyen állapotban van, akkor a tankod is hasonló lehet. Arra a legjobb megoldás a kromofágos játszótéri (aprószemű) gyöngykavicsos alapos, rázogatás, többszöri öblítéssel. Nekem bevállt az ETZ 250-es tankom fényesre sikerült kavicsoznom. De vigyázz, nehogy nagyobb kődarab kerüljön a tankba, mert akár ki is tudja horpasztani!!
Ha a síber is begyógyúlt, akkor előbb áztasd be kromofággal, mejd tedd forróvízbe a lecsupaszított karbit, és így sérülésmentesen szét tudod szedni.
Jó munkát!
Ui.: Viselj valami erősen saválló kesztyűt, vagy vigyázz ne kerüljön a bőrödre a kromofág mert rohadtul csíp.
Szerintem ezt a 150re fúrás dolgot nem kell annyira drasztikusnak venni. Én semmi mást nem csináltam mint fogtam egy 25ös hengert, felfurattam 56-ra, meg egy új dugót, felraktam a dugót, rá a hengert, hengertalpat pasztával, a hengerfejet meg semmivel se letömítettem, aztán faszán bejárattam. A különbség így is érezhető lett. Szerintem nem lesz túl nagy a különbség ha mindenhol beállítod azt a pár tized millimétert.
Ja, jórábasztam a hétvégén:
nem figyeltem a főtengely végén lévő excenter kenésére, így megette a mexakítő alját, és összezárt. Ezért műszakiról hazafelé jövet félúton (kb 15km-re) megállt. De szerencsére volt egy jófej kamionos, aki felvett az üres kamionjára és hazahozott. Most már tudom mért van ott a kenőfilc...
SEGÍTSÉG!!!
Ha vki tudja mondja meg, hogyan lehet egy több évet állt karburátort kipucolni a benzinből belerakodott technokol szerű anyagtól?
Mi oldja ezt???
Előre is köszi
Mc Mad
Eladó egy S51 es és egy ETZ 250 tank fényezésre előkészítve mind kettő(alapozva matt feketére)
Szép rozsdamentes állapotban 8000/db ft ért
0630 4096093
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|