hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 26. szombat 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Orgon
válasz erre | email2005-05-02 22:31:02
Szasztok!
Szerintetek nagy gáz, ha a generátor forgórészén abból a két gyűrűből az egyik meg van repedve, a másik felületéből pedig hiányzik egy pici?
Menni megy tőle a szerkezet, de nem rontja a töltés minőségét vagy valami ilyesmi?
sorszám: 6065 (28108)

 
 
Jozefin41
válasz erre | email2005-05-02 21:30:52
Helló!

Lehet, hogy butát kérdezek, de szeretném tudni mi a szerepe a "suber-tűnek", és milyen állítási szerepe van a rajta lévő rovátkáknak és fémlapocskának ?
Előre is köszi!!
sorszám: 6064 (28099)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 21:29:11
soldier.
A harmadik lehetőséget, a kipufogó gyorbilincses rögzítését miért nem járod körbe egy kicsit. Nézz meg egy 638-as tőcsavaros felfogatású Jawa csonkot. Kell hozzá egy kis alu hegesztés, menetfúrás, meg a könyökre peremkarika hegesztés, de akkor menthető lehet a hengered.
A sima perselycserénél mi biztosít majd arról, hogy a cserélt persely az aluban tökéletesen áll majd (derékszög, kilazulás, repedési hajlam, körbefordulás, hengerfej tömítettség, stb). Én nem bíznák benne. Persze ez akkor is egy fórum, sokan olvassák, aki jártasabb benne szóljon hozzá.

A csapszeget, mindenképpen "célszerszámmal" vedd ki, de "célszerszámot" te is tudsz "gyártani", csak egy csapszeg hosszúságú csődarab, egy kétszeres csapszeghosszúságú, hosszan menetes, egyik végén imbuszos M8-as csavar, egy anya, egy jó nagy és egy csapszegátmárőnél épp kisebb alátét kell hozzá. Ezért ezek beszerezhető dolgok. :)

Peti74
sorszám: 6063 (28098)
(előzmény: soldier84, 2005-05-02 19:40:26)

 
 
soldier84
válasz erre | email2005-05-02 19:40:26
Helló Peti!

Szóval szerinted az már nem lesz olyan mint a gyári? Ezt szomorúan hallom. Amúgy mennyibe kerülne kb? Akkor marad a csere csak nagyon sajnálom a cuccot mert még nagyon jó állapotban van!!
Ezen esetben lenne még egy kérdés. Én még nem csináltam ilyet de azért tisztában vagyok a dolgokkal. A csapszeget célszerszám nélkül ki lehet valahogy bűvölni a dugóból anélkül hogy a hajtókart is hazavágjam???
sorszám: 6062 (28087)
(előzmény: peti74, 2005-05-02 18:29:51)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 19:16:01
1400 Ft-ért szerintem biztos, hogy magyar gyártmány.
Most kérdeztem Futár Petit, ő árul lengyel gyártmányban 250-esbe való első és második túlméretes dugattyúkat. Ez a gyártmány onnan ismerszik meg, hogy ellentében a közlekedési táblából öntött magyarral ez a dugattyú egy egész sötétszürke öntvény, a hozzá való gyűrűk pedig feketére eloxáltak, a szerelési felső oldalán egy melegen benyomott V betű van benne. Lásd még a lengyel dugós képeket a http://www.e-gyujtas.fw.hu/etz/ oldalon.
Nagyon merem ajánlani. 4000 Ft a dugó és 300 Ft a gyűrűk darbja, de én mindenképpen ezt venném. Ha a Szikszaival furatod, nem gondolom, hogy rettegned kéne majd a megszorulástól.
A henger ablakait ne felejtsd el fúrás után reszelővel vagy mini köszörűvel "letörni", főként a gyűrűk élettartama miatt.

Peti74
sorszám: 6061 (28085)
(előzmény: boky, 2005-05-02 18:55:59)

 
 
aakos
válasz erre | email2005-05-02 19:15:55
Nekem is TS250-esem van, és tanusíthatom, hogy már középtávon (200km) sem túl kényelmes a 180 centimnek. Viszont tervbe van véve a lábtartó átalakítás, csalódnék, ha nem tudnám megcsinálni kényelmesre és használhatóra.
sorszám: 6060 (28084)
(előzmény: levendel, 2005-05-02 18:44:28)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 19:00:11
Gondolom az ezüstmetál 251-es duma csak pojén volt. Mert a 250-es és 251-es a csak a váz geometriában (hossz) és a 16-os hátsó kerékben különböznek egymástól. Ahogy mondani szokták a 250-esen inkább rajta ülsz a motoron, a 251-esen pedig inkább benne ülsz a motorban. A testmagasság (esetleg a testarányok) dönthetik el, hogy kinek melyik jön be inkább. Nekem személyszerint még a 250-es is alacsonynak tűnik, viszont az én honvédségi ETZ-men tányérülések vannak, ami még 5 cm-rel megemeli az ülésmagasságot + egy merevített emelt kormány, és az én 190 cm-hez ez számít kényelmesnek. Ttibcsinek érdemes lenne felülni mindkét típusra, mielőtt döntene a 250 és 251-es között. A mostani szocimotoros túra ideális alkalomnak tűnik erre. Ott TS is lesz biztosan.
Amúgy pedig sok apró változtassal pont egyénre szabható bármelyik ezek közül (pers gumi, ülés szivacsozás, kormány- lábtartó emelés/döntés, tányérülés, stb)

Peti74
sorszám: 6059 (28080)
(előzmény: levendel, 2005-05-02 18:44:28)

 
 
boky
válasz erre | email2005-05-02 18:55:59
Peti74!
1400 Ft -os dugót el merjek hozni boltból? Nem tudom, milyen gyártmány.
Mennyibe kerülnek ezek?
kösz: Boky
sorszám: 6058 (28078)
(előzmény: peti74, 2005-05-02 16:59:53)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-02 18:44:28
ttibcsi!
Csakis 251-est, lehetőleg ezüstmetál színben. Mert az néz ki a legjobban. Kb ennyi lehet a két gép közt a lényegi különbség. Persze más a váz, stb, de ezeket te is tudod.
TS 250-t csak akkor vegyél, ha max 160 cm magas vagy, fél méteres lábakkal. Egyébként halál kényelmetlen gép és nem lehet átbarkácsolni a lábtartót úgy, h használni is lehessen az eszközt.
sorszám: 6057 (28076)
(elözmény: Öregapó, 2005-04-30 00:51:33)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 18:29:51
soldier.

A perselycseréről lebeszélnélek. Biztos megoldható lenne, mert japán egyhengereseket is javítanak így, csak ott az alkatrészárak másképp alakulnak.
És ha vki tényleg jó minősében meg is tudná csinálni, akkor meg az egész jóval drágább lesz, mintha vennél hengert és dugót és furatnád is.

Ha ilyen problémával állsz szemben, több lehetőséged van:
- a másik hengerbe belefuratsz egy másik dugót (ár:dugó+gyűrűk+fúrás)
- ha a mostani dugód túlméretes, de jó állapotú, és a másik hengered kisebb furatú, belefuratod a dugót abba (ár:gyűrűk+fúrás)
- ha mindenképpen ragszkodsz a hengerhez és a dugóhoz is (ezt is meg tudom érteni, ha egy jól bejáratott és eltalált vezérlésű hengerről van szó) akkor érdeklődj pl. Bambinál, hogy hogyan alakították át a versenyzők a kupufogó rögzítést, hogy sokszor egymás után egy mozdulattal le lehetett venni és feltenni.

Peti74
sorszám: 6056 (28075)
(előzmény: soldier84, 2005-05-02 17:18:45)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 17:58:55
Addi !
Leveledre válaszoltam.

Peti74
sorszám: 6055 (28074)
(előzmény: peti74, 2005-05-02 14:55:56)

 
 
soldier84
válasz erre | email2005-05-02 17:18:45
Helló mindenkinek!

Némi műszaki segítségre van szükségem. Egy 250-es ETZ-m van és a probléma a következő lenne. A Hengeren a könyöknél meghalt a menet. Probáltam esztergályossal megcsináltatni de nem sikerült neki. Szereztem egy másik hengert és azt szeretném rárakni de a mostani dugóval!(még túl jó állapotban van ahhoz hogy csere legyen) Szóval a perselyt ki lehet cseréltetni a két hengerben?
sorszám: 6054 (28073)

 
 
boky
válasz erre | email2005-05-02 17:17:26
Peti74!

Köszi! Már akartam kérdezni, hogy hol van ez a Kossuth műhely, de akkor nem teszem.:) Holnap beszélek velük.

köszi!
Boky
sorszám: 6053 (28072)
(előzmény: peti74, 2005-05-02 17:13:51)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 17:13:51
Boky !
Ha konkrét helyek kellenek:

Fúrás, akit merek ajánlani : Szikszai Károly, Bp. XIV. kerület, Cserei u. 14. ( a Stefániáról behajtva egyirányú). tel : 20 / 941-39-60

Főtengely (amennyiben egy középutat választasz) :
Kossuth gépműhely, Bp. X. Gyömrői út-Újhegyi út sarok, behajtás a Gyömrői út felöl az autószervíz mellett. Tel: 30/950-0804, 06-1-265-0928. Hívd fel, mert nehéz odatalálni.
Nekem úgy rémlik, hogy Futár Peti is itt javíttat (de egyszer már tényleg megkérdezem)

Én ezt tudom javasolni, mert bennük még nem csalódtam.

Peti74
sorszám: 6052 (28071)
(előzmény: boky, 2005-05-02 15:30:46)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 16:59:53
Boky !
Ha a dugó 69,95-ös, akkor az második túlméret volt. A 69,95 mm a dugó valós átmérőjét jelenti, a hozzá való hengerfurat volt 70,00 mm, mert az 5 százados illesztési hézaggal jön ki ennyi.
Ha veszel egy harmadik túlmértes dugót, azt simán bele tudod furatni. A harmadik túlméret valahol 70,44-70,47 közötti méret lesz, aztán a fúrást majd a konkrét dugóhoz illesztik. Az illesztésről megoszlanak a vélemények, van aki a 4 századra esküszik, van, aki 5-re. Az én 300-asom (75,95) speciel 6 századra van illesztve (a gyűrűhézag szerelési mérete így is épphogy megvolt 2 tized).
Az illesztés függhet attól is hogy hol akarod használni, csak város(dől bele a benzin) vagy vidéki hosszútáv(szorulásveszélyesebb) és attól is, hogy milyen minőségű (megmunkálású, geometriájú, hőtágulású) dugattyút raksz bele.
Nem tudom a dugót hol veszed, de ha nem kapsz DDR-t, akkor a Futár Petinél kapható/rendelhető lengyel gyártmányokat merem ajánlani. Jó minőségű, kis hőtágulású, szépen megmunkált dugattyúk.
Az ETZ henger amúgy perselyezett, de egy perselycsere, akkor sem lesz olyan, mint ahogy a gyárban csinálták anno. Egy perselycsere árából meg bőven kijön egy másik henger (nagy köbcenti tuning, vezérlésmódosítás persze kivétel).

A főtengelyre csak olyat tudok javasolni, amit én ismerek. Több tippem is van, minden attól függ, hogy mire akarok használni a motort, mennyit mész vele egy évben. A legolcsóbb megoldás olyan 8ezer Ft, de akkor garantált, hogy max 15 ezer km múlva újra cserélned kell (hajtókar-szett made in tajvan - 6 ezerért én is adok neked egy ilyen szettet). Olyan
12 ezer körül fel lehet úgy újíttatni, hogy elmegy akár 25 ezret is (Kossuth műhely). Itt a gyári hajtókar marad (ha a futófelület engedi), és kap egy jó minőségű új csapot és új görgőket.
Az ennél nagyobb futásteljesítményű felújítás olyan 40-45 ezer Ft körül mozog, és pénz/futott km arányban is rosszabb az előbb említettnél. Előnye, hogy még ütős használat esetén is elmegy a főtengely 60-70 ezer km-t, gyakorlatilag két dugattyú+gyűrűk élettartamát elbírja. Ehhez azonban már érdemes olyan minőségű csapágyakat, és olyan minőségű váltót beszerelni, hogy hamár a főtengely miatt nem kell bontani a blokkot, akkor már más miatt se kelljen.

Akinek egyéb infó van a birtokában, majd úgyis megírja.

Peti74
sorszám: 6051 (28070)
(előzmény: boky, 2005-05-02 15:30:46)

 
 
boky
válasz erre | email2005-05-02 15:30:46
Hali!

Kikerült a motoromból (ETZ250) a főtengely, megy felújításra (csak még nem tudom hova:)), meg a hengert is fúratni kell, de van itt egy kérdés:
a dugó tetejére 69,95 van írva.
ez a 2. túlméretet akarja jelenteni? Mert az ugye 70,00 lenne, nem? Vagy most mi van? 3. túlméretes dugót veszek, ahhoz fúratom a hengert, akkor az jó nekem, ugye?

Az ETZ hengere perselyezett? Mintha acél persely lenne az alu öntvényben?
Ezt lehet cserélni benn? Vagy nagy hülyeséget beszélek?

köszi a segítséget!
üdv! Boky
sorszám: 6050 (28066)

 
 
kalap
válasz erre | email2005-05-02 15:15:41
Üdv Mindenkinek!

Van egy komplett 250-es ETZ-m amit eladnék. Papírjai nincsennek meg,(valószínűleg kiválthatóak), 3 éve még ment és 25 e pénzt kérnék érte. Ha kell valakinek küldök képeket.

Köszi!
sorszám: 6049 (28065)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-02 15:07:46
JAJAJAJAJJJJ
ELBASZTAM A TELSZAMOT:06204413294!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 6048 (28064)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-02 13:51:39)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 14:55:56
ADDI / Lipták !
A levében írtál egy 20-as mobilszámot, de a körzetszám után csak 6 számjegy áll. Írd meg a teljes számot és akkor fel tudlak hívni. 250-es ETZ-be is jó.
Bp.-i vagy ?

Peti74

sorszám: 6047 (28062)
(előzmény: ADDI, 2005-05-02 13:31:44)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-02 13:51:39
Nekem van hengerem.Első tulméretes.Ha kell mire elviszed tolem meg is furatom neked.Tehát vanegy első tulméretes használt vagy egy frissen furt második tulméretes ha érdekel: 06204413249
sorszám: 6046 (28051)
(előzmény: Gyoszor, 2005-05-02 11:38:17)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-05-02 13:31:44
Oké, bocs. Egyébként Lipták.
sorszám: 6045 (28047)
(előzmény: peti74, 2005-05-02 13:22:53)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 13:22:53
Szia Addi !
04.26-án 9 levelet kaptam, ebből két embert nem tudtam a szocimotoros regnevével összerendelni: Lipták és Uher. Melyik vagy ?

Peti74

Általában : Ha nem túl nagy kérés, akkor aki levelet ír nekem alkatrész vagy gyújtás ügyben, akkor írjon már oda annyit például, hogy "szia tüskeböki vagyok a szocimotorosról..." mert van, aki csak ott folytatja, ahol a fórumon abbahagyta, de más mailcímről, ezért nem tudom hova tenni.
(bocs ha körülményes vagyok)

sorszám: 6044 (28045)
(előzmény: ADDI, 2005-05-02 12:08:53)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-05-02 12:08:53
Szia Peti74!
A múlt kedden küldtem egy mélt gyújtás ügyben, megkaptad?
sorszám: 6043 (28036)
(előzmény: peti74, 2005-05-02 12:00:43)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-02 12:00:43
ETZ henger ügyben próbáld meg ezt :

ALAPJÁRAT Motorkerékpár-alkatrész kereskedés
Budapest III. Vasút sor 35.(Békásmegyer)
(06-1) 240-9079
06 20 544-6478
Nyitvatartás:
H-P: 10-18
Szombat: 10-14

Pénteken voltam ott, aránylag sok bontott ETZ cucc van.

Üdv,
Peti74
sorszám: 6042 (28034)
(előzmény: Gyoszor, 2005-05-02 11:39:51)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2005-05-02 11:39:51
Jah telefonszámom 06 70 612 69 43 ill gyoszor@freemail.hu ha megcsörget valaki hogy van henger azonnal visszahívom!!!!!

Gyöszi.
sorszám: 6041 (28033)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2005-05-02 11:38:17
Sziasztok!
Sürgősen szükségem lenne egy 250es ETZ hengerre, olyan ami gyári állapotban van tehát sehol nincs kireszelgetve. Tényleg nagyon sürgős lenne. Nem baj ha fúrni kell, előny ha még nem kell kifúrni annyira hogy a hengerfej központosító perem kijöjjön. De ha igen akkor sem rettenek meg :D Illetve pesten mindeféle bontó telefonszámokat szívesen fogadok! Tényleg bármilyen megoldás érdekel elméletileg kedden megyek pestre!

Gyöszi brádör.
sorszám: 6040 (28032)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-02 10:30:24
andris:

nekem jól fog és nem folyik semmi a tárcsánál szerencsére.
de:
hallani egy csikorgó, kosztató hangot
ez nem zavart annyira mert csak városban hallani, országúton elnyomja a menetszél zaja:))
de most észrevettem, hogy állandóan fogja kicsit a tárcsát a fék.
csavarhúzóval persze el lehet feszegetni onnan abetéteket, de előbb utobb a használaban újra finoman fogni kezdi.
zserinted elég ha levéve a féknyerget jól megjáratom a betétmozgató tuskókat,
vagy szimmering, porvédő betét csere mint neked?

vm.
sorszám: 6039 (28027)
(előzmény: andris, 2005-05-01 01:19:18)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-02 10:23:39
üdv cartársak!

Itt a sok hátsótelós beírás olvasása közben felmerült bennem egy kérdés.

Miből lehet látni hogy jó vagy rossz a hátsó teló az etz-n?
Az első telónál, ugye kagylós lesz a gumi. de gondolom hajtott keréknél ez nem igaz. Mondjuk ha folyik belőle az olaj akkor egyértelmű hogy baj van. Esetleg két személlyel leüt?
vagy mi?

Ja és egy gyakorlati kérdés. Hogy lehet állítani egy/két személyes terhelésre? A régi ts-emen volt alul rajtuk egy nyúlvány amivel elforgatva felemelkedett kétszemélyes állásba.
Az etz-n fel van emelve az látszik, de hiába csavargatom, meg sem mozdul lefelé.

kösz előre is.

vm.
sorszám: 6038 (28025)
(előzmény: kis sabi, 2005-05-01 19:19:47)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-05-01 23:57:06
Lámpa is megvan,teló pár lámpával megegyezünk 9000Ft-ba???Dunaújvárosba lakok!
sorszám: 6037 (28013)

 
 
goss
válasz erre | email2005-05-01 21:28:02
Én is a régi kloffolására gondoltam. Hoztam fekete matt festéket. Most le tudom fújni akár tehén mintásra :-D
Konzolt meg a többi dolgot nem tudtam szerezni, mert a srácnak nincs ETZ alkatrésze. Holnap megírok két dolgozatot és megyek kloffolni :-)

Üdv:
goss
sorszám: 6036 (27994)
(előzmény: bambi99, 2005-04-30 18:51:58)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-05-01 20:16:53
Aprópopó, a lámpával mi újság, adod azt is? A telóval együtt mennyi az annyi?
sorszám: 6035 (27991)
(előzmény: kis sabi, 2005-05-01 19:19:47)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-05-01 20:14:08
Szevasz kis sabi!
Érdekel a két hátsó teló. Remélem korrektek, nem folynak, egyebek. Hol vagy helyileg, hogy leboltolhassuk a dolgot?
sorszám: 6034 (27990)
(előzmény: kis sabi, 2005-05-01 19:19:47)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-05-01 19:51:50
akkor megbeszélhetjük ott a többi dolgot!
sorszám: 6033 (27989)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-01 19:23:20)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-01 19:23:20
Jó az emil cím. Meg is jött a levél. Néha Hülye hiba üzeneteket küld a nevemben az extenet, de attól még át szokott jönni az üzi.
sorszám: 6032 (27988)
(előzmény: kis sabi, 2005-05-01 19:18:39)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-05-01 19:19:47
nekem meg még mindig eladó egy pár ETZ hátsó teló,5000Ft/pár fix ár
sorszám: 6031 (27987)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-05-01 19:18:39
biztos jól írtad le az e-mail címed?sajnos nem tudtam neked arra írni,ha tudsz akkor írj nekem,és válaszolok: sabi-di@freemail.hu
sorszám: 6030 (27986)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-01 17:07:10)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-05-01 19:04:38
Ok,köszönöm,teljesen jó így érdekel a tárcsa!!!!
sorszám: 6029 (27985)

 
 
andris
válasz erre | email2005-05-01 18:15:46
Ha őt nem érdekelné engem igen.Üdv.
sorszám: 6028 (27982)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-01 17:07:10)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-01 17:07:10
Mivel nem akarok üzletet csinálni a dologból, legyen 1500 pénz a féktárcsa, és akkor kapsz hozzá fékcsövet, tömítéseket a féknyereghez.Ha érdekel a dolog: walaki@externet.hu
sorszám: 6027 (27981)
(előzmény: kis sabi, 2005-04-30 13:05:06)

 
 
aakos
válasz erre | email2005-05-01 16:25:16
Közben nekiálltam és gumikalapáccsal kiütöttem a tengelyt a vázból, úgyhogy változik a terv. Már csak az ETZ-s tengelyről kell leimádkoznom a rajta levő csapágyat, és megy be a régi helyére.
sorszám: 6026 (27978)
(előzmény: tomóka, 2005-05-01 15:37:01)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-05-01 15:37:01
szerintem roncsolás nélkül nem tudod szétszedni.
sorszám: 6025 (27976)
(előzmény: aakos, 2005-05-01 02:17:00)

 
 
aakos
válasz erre | email2005-05-01 02:17:00
Sziasztok!

Hogy lehet leszedni az alsó szorítófejet a kormány tengelyéről? Le lehet egyáltalán? 250/1-esre akarok tenni ETZ lámpát, van is egy olyan szorítófejem, amin rajta a hely a lámpának, de nem bírom szétszedni :) Vagy inkább kaszaboljam le a lámpatartót és hegeszzem rá arra, ami eredetileg a motoron van? Hegeszthető a szorítófej egyáltalán? Mert mintha alumínium lenne...

Köszi
sorszám: 6024 (27962)

 
 
andris
válasz erre | email2005-05-01 01:26:09
Ja és az öntvényfeleket összetartó csavarokat is jól húzd meg.Üdv.
sorszám: 6023 (27961)
(előzmény: marcee, 2005-05-01 00:37:55)

 
 
andris
válasz erre | email2005-05-01 01:19:18
Én nemrég cseréltem le az egész első fékes kócerájt,amit összekötöttem egy alapos tisztítással.Ami már igencsak ráfért.Ki lett cserélve a két szimmering(100 ft/db),a két porvédő gumi(100 ft/db),illetve a két fékbetét.Én török gyártmányt vettem,ez 1100 ft/pár volt.A régi szimmeringek és porvédők leszerelése után alaposan kitisztítottam minden zugot.Még egy kis acetont is használtam a szimmering helyén,hogy a beleragadt gumit meg port és sarat kihozza.Alpos szárazra törlés után az új szimmeringet behelyeztem,majd a fékbetétet kinyomó alkatrészt kicsit beolajozva(műszerolaj)beütöttem a helyére.erre jött a porvédő gumi.Összeszerelés után tökéletesen működik,és végre nem folyik.

Arra viszont figyelj,hogy a szimmering belső oldalán van egy olajlehúzó perem.Ez a része álljon a fékbetét felé,mert fordítva beszerelve lehetséges az újbóli folyás.Üdv.
sorszám: 6022 (27960)
(előzmény: marcee, 2005-05-01 00:37:55)

 
 
marcee
válasz erre | email2005-05-01 00:37:55
Olyan problémám van hogy a kistzm olajozza a féktárcsát egy kicsit. Karmantyúk, porvédők ki lettek cserélve, ennek ellenére az egyik dugó mellöl szivárog az olaj. Ezért sajna nem is fog jól. Mit lehet tenni?
sorszám: 6021 (27956)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-04-30 23:09:58
mcmad
Az kevés hogy RD 350, ugyanis 30 különböző típus van belőle!
Próbáld ki a 21+-0.5 mm-es úszószintet ekkor a benzin 2+-1 mm-es szinten van. Talán jó lesz...

ciao
Semi
sorszám: 6020 (27940)
(elözmény: Öregapó, 2005-04-29 23:36:24)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-04-30 18:51:58
elvileg már csak a sárvédő hiányzik,addig a régit kikloffoljuk:-)
sorszám: 6019 (27913)
(előzmény: goss, 2005-04-30 11:15:18)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-04-30 13:17:00
Azta mindenit ma mit láttam,Dunaújvárosba bicikli túra volt Mezőfalváig-oda 14km,rendőrök,polgárőrök,városi motorosok biztosítoták a közlekedést,na meg a NEMZETŐRÖK,ők olyan tuti MZ-vel voltak,250-es,vagy 300-as lehetett,burkolt,szerintem valami GSX-R burkolat,két kipufogóval,elől 16"-os kerék,áhhh,nagyon jól nézettt ki,ebből kettő volt,mindvégig azokat kerestem az én kis 150-es ETz-mmel,már elmenni megérte ezért!
sorszám: 6018 (27906)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-04-30 13:05:06
köszi a válaszod,mennyiéret válnál meg tőle?
sorszám: 6017 (27905)
(elözmény: Öregapó, 2005-04-30 01:36:56)

 
 
goss
válasz erre | email2005-04-30 11:15:18
Bambi mester!
HyGy tud adni sárvédőt a túrán, addig kéne valami ideiglenes megoldás. Ma érdeklődök konzol után, lehet, hogy hozok fel egy sárvédőt is addig.

Üdv:
goss
sorszám: 6016 (27904)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu