hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 26. szombat 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

ttibcsi
válasz erre | email2005-05-18 14:06:39
Olyan jelenségem van 250-es tz-n, hogy 5. be húzom neki és 90-nél többget nem akar menni hosszú távon csak egy előzés kedvéért. Ha a gézt csumáig húzom akkor olyan mintha leállna a motor. Ha visszaengedem 2/3-ig akkor megy rendesen. A gyertyaképen jó. A gyújtással nem lehet probléma mert a megszakítósnál is ezt csinálta és most az elektronikussal is. Lehet ez a légszűrő eltömődése miatt? Vagy mi a gond. De viszont a gép nem eszik meg 4 liternél többet. Kérlek segítsetek.
sorszám: 6265 (29273)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-18 07:15:48
125ös ETZről van szó, így nincs török dugó hozzá. Akkor maradok a 150es magyarnál.

Viszont! Most vettem észre, hogy mintha lenne valami a hengerrel. Lehet, hogy marhaság, amit mondok, de a kövtkező a helyzet: Az átömlőcsatornák nincsenek szimmetrikusan elhelyezve, azaz nem pontosan egymással szemben vannak a persely két oldalán. Próbaképpen beletettem a régi dugót megfelelő irányban, és látszik, hogy míg az egyik csatrona teljesen nyitva, a másiknak a szélét 1-2 mm szélességben elfedi a dugattyúszoknya.
Ez mindenkinél így van, vagy csak nálam?
Szerintem ez simán okozhat elégtelen teljesítményt. A henger még nem volt perselyezve természetesen.
sorszám: 6264 (29262)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-18 02:38:39
bocs, látom devil már uezt leírta előttem. még 1x sorr
sorszám: 6263 (29258)
(előzmény: levendel, 2005-05-18 00:17:27)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-05-18 01:04:25
rar = be van tomoritve, telepits egy winrart aztan csomagold ki

udv
sorszám: 6262 (29255)
(előzmény: tavi, 2005-05-18 00:42:45)

 
 
tavi
válasz erre | email2005-05-18 00:42:45
Sziasztok!
Letöltöttem a szerelési kézikönyvet, de nem tudom megnyitni. a .rar kiterjesztést melyik program használja? Köszi
sorszám: 6261 (29254)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-18 00:17:27
Szét és összefűzni egy kereket rabvallató egy elfoglaltság. Én inkább kerestem egy akkora esztergapadot, amibe befért a kerék (igaz az csak 16-os volt).
Ez egy 2000-es kujbisevi ősgép volt, de a gumit így is le kellett vennem.
A 18-as kerékhez sztem legalább 2,5 - 3m-es pad kell. Mérd le a kereket és cselekedj!
Ha használható féket is akarsz, a felszabályzás után ragasztatsz a megnövekedett átmérőhöz betéteket is.
pá!
sorszám: 6260 (29252)
(előzmény: ad4890, 2005-05-17 23:08:15)

 
 
devil
válasz erre | email2005-05-17 23:47:47
Keresel egy eszterganyost aki betudja rakni a gepbe a komplett kereket es felszabalyoza. Nekem 1000 forintert csinaltak meg volna darabjat de vegul nem csinaltattam meg. Hova vitted muszakira, kpm vagy maszek? En kpm-hez hordom, de meg fekpadra sosem raktak ra egyik motorom se.
sorszám: 6259 (29250)
(előzmény: ad4890, 2005-05-17 23:08:15)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-17 23:43:58
Hol laksz?
Van eladó TS kerekem szerintem jo benne az agy.
Persze gondolom valahol Pesten vagy alföldön mer én meg győri vagyok.

sorszám: 6258 (29249)
(előzmény: ad4890, 2005-05-17 23:08:15)

 
 
Miki63
válasz erre | email2005-05-17 23:24:24
Helló Andrej!!A Felső tűgörgő kopását hasonlóan megtudod vizsgálni csak ott összekell szerelni a hajtokart és a dugót.A dugattyú oldaliránya még több is lehet mint az alsotűgörgő esetén.2 jótanács:Gyári dugót vegyél ne öntess(Törökre gondoltam):Olyan műhejben fúrass hengert ahol motorkerékpárra vannak ráálva.Mondom ezt azért mert sztem elcseszték a fúrást.Egyébként kúva nehéz neten keresztül okosnak lenni.(Na meg egyébként is)Egyszoval remélem mihamarább jólessz a motor!!!
sorszám: 6257 (29242)
(előzmény: Andrej, 2005-05-17 20:43:20)

 
 
ad4890
válasz erre | email2005-05-17 23:08:15
Helló!

Egy fontos kérdésem lenne hozzátok:

sajnos ma reggel a TS125-öm nem ment át a műszaki vizsgán, mert túl nagy a fékerőingadozás.
A hiba oka az, hogy "tojás" alakú a fékdob belseje.

egy autó esetében tudom mi a teendő ilyen esetekben, de az mz-n ez nem kivitelezhető pont ugyanúgy.

szóval az a kérdésem az, hogy aki járt már így, az hogy oldotta meg? fel lehet szabályozni a dobot? elég vastag az anyag? szét kell fűzni a kereket? ha igen, akkor tudtok valakit, aki faszán visszafűzi, és kicentírozza?

a válaszokat előre is kösz


sorszám: 6256 (29237)

 
 
Jozefin41
válasz erre | email2005-05-17 22:06:57
Helló!!

A Mitas milyen minőségű gumi?
Most Kins Tires van hátul, de le akarom cserélni.
sorszám: 6255 (29229)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-17 22:00:54
A dugattyú öntés halál biztos hogy kudarc lessz. Ha nem találod el az ötvözetet, rendesen be fog sülni, ami pedig nagy bukáshoz vezethet.Ha meg nem sül be, akkor pedig nagyon gyorsan fog kopni. Ha nagy dugót akarsz bele, akkor miért nem jó a háromszázas?!!A csapágyakat, tűgörgőt mindig ellenőrizni kel fúrás előtt, nem árt cserélni sem, ha tudod. Még egy tanács: Ha újra fúratod, akkor lehetőleg ne oda vidd, ahová a multkor. Nem biztos, hogy nem fúráskor történt valami baki. Azt hiszem, egyébbként rosszul felrakott gyűrük is csodát tudnak művelni.Arra gondolok, ha valaki úgy rakja fel, hogy utána a gyűrü kör helyett tojás lesz...
sorszám: 6254 (29227)
(előzmény: fisi, 2005-05-17 21:25:35)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-17 21:53:29
Bambi elérhetőségét meg tudjátok adni?
Az öntött dugó minőségével nem lehet gond, hisz mindenféle motorba ugyanúgy készül, legfeljebb más mérettel, csak drága.

Mennyi lehet egy generál szerelési költsége, azaz munkadíja?
sorszám: 6253 (29221)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-05-17 21:25:35
"Öntetek bele dugattyút..."

Biztos jó lesz az????!!???
Szerintem nem!!!
Amúgy egy 250- es tz 1000 km után tekinthető bejáratottnak, addig nem is lesz benne annyi erő amit te vársz tőle, bár esetedben most valszeg nem ez játszott be...
sorszám: 6252 (29218)
(előzmény: Andrej, 2005-05-17 20:43:20)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-05-17 21:18:14
Sokkal már nem is fogsz menni gyorsabban!!!! :)
125- max. 130...

fisi
sorszám: 6251 (29212)
(előzmény: Jozefin41, 2005-05-17 21:10:47)

 
 
Jozefin41
válasz erre | email2005-05-17 21:10:47
Helló!!

A 251-esnek mennyi a végsebessége?
Én egyenes szakaszon 120-tól gyorsabban még nem mentem.
Ez sok, vagy kevés?
90 kiló vagyok.
sorszám: 6250 (29209)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-05-17 20:56:13
Bambi a te embered.Szólj neki.De sztem még előtte konzultálj vele ezügyben, hogy pénzt dobnál ki.
sorszám: 6249 (29206)
(előzmény: Andrej, 2005-05-17 20:46:20)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-17 20:46:20
Ja, és ismertek Pesten szerelőt, aki rendesen generálozná a blokkot?
(új alkatrészeket vinném)
Ha lehet, akkor név telefonszám.
Köszi.
sorszám: 6248 (29203)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-17 20:43:20
Hello Miki63!

Megmértem tolómérővel, a hajtórúd tövénél kb 1,2mm a lötyögés. Az általad javasolt modszerrel rákoppintottam a hajtórúd tetejére, de nem volt érezhető a kotyogás. A felső tűgörgő ellenben biztosan kopott, gyakorlatilag átesik a furaton, a dugó össze-vissza kóvályog.

Ja, hogy mi a baja. - A történet
Alapvetően szarul ment. (51000 km - egyszer már generálozták) Már mindent megnéztünk: karbi, kipuff, stb. Szimmeringek jók, megszakító kicsit szikrázik, de a gyújtás alapvetően rendben van. 5.ben nem ment sík úton max hetvenet, szembeszélben örültem ha egyáltalán tudtam menni, dombról nem is beszélve. Jólvan mondom, kompressziómérés. 6 bar. OK, fúrás 2es túlméretre. Bejáratás. 600 km környékén voltam, de ugyanolyan szar volt, mint annakelőtt. Kompresszió: újra 6 bar. OK, leszedtem a hengert. Azon és a dugattyún látható kopásnyomok, karcolások, noha menet közben nem ragadt meg. A felső tűgörgő baromira lötyög, azt is cserélnem kell. Alapvetően nincs kompresszió, ha a fejem tetejére állok akkor sem. Ma vittem volna újra furatni, de mégsem adtam be, mert fölösleges lenne, mert arra gyanakszunk, hogy a tűgörgők meg a csapágyak szar állapota miatt kóvályog az egész, ezért megy el a henger meg a dugó.
5.ben 4000 fordulat felett (ha eljut odáig) erős kopogó hang jön a blokkból, de olyankor is, mikor húzok egy erős gázt.

Most rászántam magam, ebből teljes felújítás lesz, így sajna nem tudok motorozni vele egy darabig.
A Futárból hozatok török főtengelyt, az egészet FAG csapágyakkal rakom össze. (persze nem egyedül).
A hengert nem szabvány méretre furatom, hanem nagyobbra, a persely kiadja simán, a főtengely új lévén bírni fogja. Öntetek hozzá dugót, oszt azt is összerakjuk, és próba.
Ennyi szívás után nem jut más az eszembe, ha valaki tudna mégis valamit, az írja meg.

Köszi
sorszám: 6247 (29202)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-05-17 20:39:27
köszi, hétvégén tesztelek, mert akkor veszem
sorszám: 6246 (29200)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-17 20:15:53)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-17 20:15:53
Az az észrevételem ha rendesen pörög kb 4500 vagy fölötte akkor megy de ez 5 ben 19 es fogazattal 100at jelent.Tehát 100 fölött húz jol 5ben alatta meg éppen atol függ hogy vane szél meg lejtő:))
Szerintem egy testes embernek 2 személyel csomagokkal a 18 az korrekt.Illetve van lehetőség 300asra megcsinálni aminek eredménye hogy nem fogja meg annyira a terhelés de annak a fogyasztásoldalon megvan az ára
sorszám: 6245 (29196)
(előzmény: qxyjhw, 2005-05-17 20:03:31)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-05-17 20:03:31
110 kiló vagyok :((,de kistz-vel jártam 2 személlyel is
sorszám: 6244 (29195)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-17 20:00:14)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-17 20:00:14
A 21es az asszem 251re jo mer 16 os a hátso kereke de 250nél túl hosszú az 5ödik és nem lehet rendesen használni.
Nekem gyári gépem van és nem viszi el az 5ödik rendesen a 20ast.
A 19 az már necces mer ha nincs kétszemély oldalcsomag akkor akár jo is lehet ha nem vagy 100 kiló.egyébként ez a gyári
Nekem városi használatra meg városon kivüli 100ra meg csomagokra 18as van elöl.Megteszi persze nem megy 130at csak 120at de nem versenyezni akarok.
Ha oldalkocsi van akkor még kisebb kell 17 vagy 16

halla
sorszám: 6243 (29193)
(előzmény: qxyjhw, 2005-05-17 19:53:18)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-05-17 19:53:18
Sziasztok! A 250-es tézére maximum mekkora
első lánckereket érdemes rakni szerintetek?
sorszám: 6242 (29191)

 
 
schreek
válasz erre | email2005-05-17 15:52:28
Köszi mindenkinek,próbálkozom majd lecsavarni,de aszem nem szerszámmal fogom,mert félek hogy töröm,vagy sértem.Ott van már 15 éve:))Amúgy nem olyan lényeges,de szeretném leszedni. A 6mm széles tárcsát még elvihetem leszabályoztatni nem??

Csáó
sorszám: 6241 (29178)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-17 12:58:36
itt a boltban mikor kerestem, csak "pesszáriumnak " nevezték a cuccot. :)))
sorszám: 6240 (29147)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-17 00:15:04)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-05-17 10:23:55
100-nál 4500 körül forog, szerintem olyan 90 az utazuója. Annyival a világból kimegy.
sorszám: 6239 (29137)
(előzmény: qxyjhw, 2005-05-16 22:18:53)

 
 
Czifi
válasz erre | email2005-05-17 09:01:14
Köszi Andrej a választ.

Még nem volt bejáratós, most lesz. :)

A gond, hogy a befolyik a váltóból az olaj a henger alá, így extra olajat kap. Ez még a 7 literes fogyasztást is megmagyarázná. A henger viszont a kormon kívűl kiválló állapotban volt.

Czifi
sorszám: 6238 (29134)
(elözmény: Öregapó, 2005-05-13 21:40:53)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-17 03:29:09
hmm...ezen nem gondolkoztam,a jobb mancsom rövid ideig 60 kilóval szorít, annyi épp elégnek tűnik. Ahogy azt egykori mesterem gyakran megjegyezte: az erőszaknak minden enged ;-)
sorszám: 6237 (29125)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-17 00:09:52)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-17 01:07:17
Kössz ez egy jo ötlet.Persze nem nekem volt rá szükségem.
sorszám: 6236 (29116)
(előzmény: bambi99, 2005-05-17 00:37:35)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-05-17 00:37:35
Keress a tartályba illő crova fejet,vagy valami kemény hengeres valamit és csőfogóval lazisd meg.
sorszám: 6235 (29113)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-17 00:09:52)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-17 00:15:04
A gyári szerelési kézikönyvbe van egy legszebb szó: hermetikusan záró harmonika.
Ez a hivatalos neve a gumicsodának az ETZ féktartályban. :))))
sorszám: 6234 (29108)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-17 00:09:52
Csak kérdés hogy vegye le valaki a müanyagot mivel lehet megfogni?
sorszám: 6233 (29107)
(előzmény: levendel, 2005-05-16 23:45:15)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-16 23:54:40
Sztenderenen meg tudom mérni, leírva ez nemigen lesz meg sehol.
Egyébként a háver '79-es gépén sűrűbb a rugó, az én '83-asomon kevesebb rugómenet vagy mifene van. Na majd megnézem holnap mind2-t.
Nekem is van 250esem (még jó:)), de valahogy nem olyan kényelmes mint a kistées. Na ezért is raktam össze a 150-est.
sorszám: 6232 (29103)
(előzmény: Eikel, 2005-05-16 14:48:48)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-16 23:45:15
schreek!

"a műanyag egybe van a fémmel"- ez marhaság. A műanyag rész menettel kapcsolódik az aluöntvényhez, kitekerhető. A két darab között egy nagy O-gyűrű tömít.
sorszám: 6231 (29099)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-16 21:34:09)

 
 
Miki63
válasz erre | email2005-05-16 23:25:12
Hello Andrej!!!A hajtorudnak oldalirányban az 1mm-ter nem sok.Sőt ettől még tőbb is lehet, ami indokolja a szétszedést (a főtengejét)az akkor van ha kopottak a tűgörgők.Ezt úgytudod megállapitani ha eggyik kezeddel fogod a hajtokart, húzod fölfelé, a másikkal ráütsz a hajtokar tetejére.Ha koppan akkor már van kopása.Persze a kopásnak is van tűréshatára amit aszem csak században mérnek.Egyébként miért nemjó az a moci?Mivolt a baja szétszedés előtt?
sorszám: 6230 (29091)
(előzmény: Andrej, 2005-05-16 20:49:56)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-05-16 22:18:53
Sziasztok! Most veszek egy 250-es tz-t, és az édekelne, hogy száznál mennyit forog, ill. mennyi az utazója. thx
sorszám: 6229 (29085)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-16 21:34:09
A müanyag egybe van a fémmel egyébként az oldal turkálójában(szakirodalom) található ETZ robbantott ábrás letölthető anyag.Gondolod nézmeg ottis
sorszám: 6228 (29082)
(előzmény: schreek, 2005-05-16 20:58:30)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-16 21:30:57
Szerintem nem voltál gyenge de erősebb se legyél mer vehecc újat.
sorszám: 6227 (29081)
(előzmény: schreek, 2005-05-16 20:58:30)

 
 
ödi001
válasz erre | email2005-05-16 21:07:47
helló!
Én egy 250-es MZ tulajdonos vagyok. Egy nagy problémám van. Elkezdett rozsdásodni a benzintankom,és ha tudna nekem valaki segíteni ,hogy meglehete még valahogy menteni,vagy valakinek van fölöslegben egy,azt megvásárolnám szivesen. (5000 ft alatt)
Köszi. :(
sorszám: 6226 (29080)

 
 
schreek
válasz erre | email2005-05-16 20:58:30
Hali.Tudja valaki hogy a Etz-n le lehet-e csavarni a fékolajtartály müanyag részét,vagy az egyben van a fém házzal???(lehet csak én voltam gyenge ha le lehet,de nem akartam eltörni)
sorszám: 6225 (29079)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-16 20:49:56
Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy a hajtórúdnak tengelyirányban mennyit szabad mozognia. Ugyanis én a hajtórudat a tövénél megfogva kb. 1 mm-t tudom mozgatni oldalirányba. Szerintem ez baromi sok, gondolom az ottani tűgörgőnek is annyi,úgy mint a felsőnek. Faterom szerint kell, hogy beálljon a dugattyúnak megfelelően, de szerintem és haverom szerint is már megérett a felújításra (cserére).
Amúgy YOKO típusú (gondolom távolkeleti) a főtengely, jól látszik az eddzés a végén, szal jó darab lehet(ett).

Azért szedtem szét, mert hiába furattam, ugyanolyan szar maradt. A hengeren és a dugattyún 600km után már jól látható szorulás/karcolásnyomok vannak. Ezek után már nem furatom, csak ha rájövök mi a bibi. Szóval nemtudom szétszedjük-e a főtengely miatt, vagy ne.
sorszám: 6224 (29077)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-05-16 17:17:45
Nekem a TS-be Magnetti Marelli CW7NP gyertya van és eddig semmi baj nem volt vele!-pedig az én motorom elléggé szereti kajolni a gyertyákat.
sorszám: 6223 (29070)
(előzmény: ttibcsi, 2005-05-15 14:54:25)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-05-16 15:43:42
Lesben állás?!

Oké Békés megyében vállalom!
sorszám: 6222 (29068)
(előzmény: levendel, 2005-05-16 00:30:51)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-05-16 14:48:48
Csá Levendel!

Nem tudod véletlenül, hogy a hátsó rugóstagnak kirugózott állapotban milyen hosszúnak kell lennie?
A sufniban van nekem is egy hasonló kaliberű 250-es TS na az se néz ki gyengén:))) -kicsit le van pusztulva,de megy mint az állat.-ja és 6 ezer Forint volt az ára 4 éve.
sorszám: 6221 (29066)
(előzmény: levendel, 2005-05-16 00:30:51)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-16 10:11:18
Ha trabantba elment MZ be is elfog kérdés hogyan.Mer sztem a 250es ETZ érzékeny a gyertyára
sorszám: 6220 (29062)
(előzmény: ttibcsi, 2005-05-15 14:54:25)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-05-16 00:30:51
Köszi a méreteket Eikel, a TS pedig nem gond ha méh telepre kerül, csak tudjuk melyikre és mikor. Majd lesben állunk ;-)
Egyébként épp tegnapelőtt látogatott meg egy régen látott cimborám, tőlem függetlenül épp most ütötte össze a 125ös csúzlit, amolyan scrambler - ratbike stílusban. Szerencsétlen nem tudta h Mz-zek, úgyhogy jobb ötlet híján a Nagykőrösi úti nepperdében vásárolt be a géphez, cirka 15e értékben :( . Viszont nagyon vad külleme lett a masinának enduro gumi hátul, 250es Trophy karbicsek, rezó, ohne foncsor, és akksifedél, na meg rendszám :)))
sorszám: 6219 (29050)
(elözmény: Öregapó, 2005-05-13 20:33:13)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-05-15 14:54:25
Szerintetek jó 250-es TZ-be a Magneti Marelli CW6N gyertya? Eredetileg Trabantba való.
sorszám: 6218 (29019)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-05-15 11:51:52
hali öregapó !
rosszul emlékszel . a 250etz-n csak az üresnek van rögzítõ csavarja és azon sincs beállítási lehetõség. a fokozatok kidobálása kopott kapcsolókörmökre vezethetõ vissza . csere a megoldás .
sorszám: 6217 (29004)
(elözmény: Öregapó, 2005-05-14 16:46:56)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-14 19:18:28
Kedves Öregapó!
Kérlek add meg a centírozó elérhetőségét! Bár egy biciklis haverom azt mondta, hogyha szerzek küllőkulcsot akkor megcsinálja nekem! A praktikerben vettem is egyet. de azon nincs elég nagy hely! Nem tudjátok hol érdemes még ilyen kulcs után nézni? Köszi a tippeket
sorszám: 6216 (28980)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu