hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

motomen
válasz erre | email2005-05-23 19:13:32
Ki lehet fúrni, nekem is kivan. Eredménye hogy valamivel jobban fogy a fékbetét meg kis surrogó hang fékezésnél. Amúgy tényleg párban kell fúrni a lyukakat. Bár fúrni tényleg felesleges, van annyi jó megoldás. Én egy hosszú U lakatot használok, ezt fűzöm át a tárcsán. Tárcsazáral lovasították meg haverom bicaját. Alátettek egy gördeszkát, a szomszéd meg még csodálkozott is hogy ez mire jó... azok meg elvitték:) Lopás meg elcipelés biztosabb hozzázárni egy golyós sodronnyal valamihez.
sorszám: 6399 (29688)
(előzmény: sztomi, 2005-05-23 16:55:23)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 19:05:12
Nem mondod hogy az F vitorlája tetszik! Bár izlések és pofonok, de ehhez a vitorlához már egy motorgenerál is elkellhet hogy menjen:) Pedig szerintem a közlekedést jobban segíteni egy kis kék villógó meg sziréna mint bármilyen erős motor!:)))

Abrazív lehet, végül is ez a puhába beragadt kemény szemek jelensége létezik, de akkor sem a felülettel volt a gond hanem hogy valami kemény van az olajban...
sorszám: 6398 (29687)
(előzmény: Laszan358, 2005-05-23 16:41:37)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 18:58:39
Ja, és a sima helyzetjelzőt még elbírja! Legalábbis ha csak az megy!
sorszám: 6397 (29685)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 18:57:38
Kipróbáltam a 15-ös biztosítókkal. A helyzet a következő: a tompított fényszóró azonnal kivág egy biztosítékot! Ha csak elindítom és megy az index, az üres visszajelző lámpa kialszik amikor az index felvillan! Hátha ez segít, abban hogy mi lehet a baj! A feszültség szabályzóval nem klehet bibi?
sorszám: 6396 (29684)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 17:56:14
Ja, meg annyi hogy a fényszóró anyáját kicsit meglazítottam szerelés közben hogy előrebukjon és jobban elférjek
aztán most visszahúztam
sorszám: 6395 (29675)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 17:52:06
szóval sokat állt esőben a múlt héten a gép
sorszám: 6394 (29674)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 17:49:48
elestem vele még szerdán, kicseréltem a két bal indexet, meg az üres jelző picike izzóját, ennyi ami érint az elektronikát. eg qrba sokat wesett a múlt héten és sajnos udvaron áll!
sorszám: 6393 (29673)
(előzmény: peti74, 2005-05-23 17:42:09)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 17:48:29
Még azt is meg szerettem volna kérdezni, hogyha kicseréltem az első kereket, és most nem szorul a fék akkor az val.szeg jó let és menet közben sem lesz para? tologatva próbálgattam és ajól is fog a fék?
sorszám: 6392 (29672)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-23 17:42:09
Szerintem mehet bele 15-ös, ha valami rövidzár keletkezik, akkor úgyis elolvad az is, tehát a védő hatása megmarad, csak nem kell folyton cserélni.
Amúgy biztos nem változott egyik fogyasztó sem vagy nem javult leg rajta vmi, ami eddig nem működött ?

Peti74
sorszám: 6391 (29671)
(előzmény: sztomi, 2005-05-23 17:34:16)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 17:40:53
Lehet hogy hülyeség amit most írok, mert a biztosítékok mindenféle színűek, de a kettő amit folyton kivág barnák (ezek a 7,5-es feliratúak), és a 15-ös bizt-om ami van itthon kék
sorszám: 6390 (29670)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 17:34:16
Gondoltam rá, hogyx beteszek másikat, ami 15-ös (remélem az is jó) csak mivel eddig minden működött ezekkel is azt hittem más a baj! A tárcsazár azé lenne jó hogy ne tudják csak úgy eltolni, ha egfy negyed órűára megállom vhol! Akkor szerinted, nyugodtan tegyek bele késes biztosítékot (ilyenek vannak benne) amire amire 32V van írva az oldalára és 15 a tetejére?
sorszám: 6389 (29669)
(előzmény: peti74, 2005-05-23 17:16:18)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-23 17:16:18
sztomi.
A lámpa+helyzetjelző+műszervilágítás+gyújtás(55+5+10+10w) együtt már kb 80 Watt. Ha megpiszkálod a féket akkor máris kigyullad mellé még 21. Tehát 100 W.
Az aksi kapocsfesz terhelten mondjuk 12,2 V. 100W/12,5V= 8 A. Máris olvad a biztosíték. Ez 8 A a valóságban mindig több, mert a sok csatlakozón meg vezetéken is esik teljestmény.
Megoldás: rakjál bele nagyobbat, legalább 10A-est. Nekem pl. mindig is 16-osok voltak benne, kivéve a gerjesztést, oda 4A-est tettem. (a 2 oda is kevés).

A tárcsára szerintem sima HSS fúróval lehet lukat fúrni, sok kifúrkált ETZ tárcsát látni, a fékhatást nem befolyásolja, ha a luk széle rendesen le van sorjázva.
De azt javaslom mindig párosával fúrd a lukakat, egymással szemben a súlyeloszlás miatt.
Bár én bizots nemfúrkálnám ki, hiszen vannak azon olyan helyek, akol átmegy rajta egy tárcsazár. A tárcsa meg olyan közel van a telóhoz, hogy úgysem fordul el. Ha meg kiveszik a tengelyt, akkor a kerék lefelé úgyis kihúzható.

Peti74
sorszám: 6388 (29668)
(előzmény: sztomi, 2005-05-23 16:55:23)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-23 17:02:10
Amennyiben minden egyéb hibalehetőséget kiküszöbölve arra a következtetésre jutok, hogy a bal oldali főtengelyszimering nem tömít rendesen, arra is kitaláltam a megodást.
Veszek egy új szimeringet (a régit úgysem tudom roncsolás nélkül kivenni) FBS-25x72x8. A házból körben levágok 2 mm-t így csak 5 mm magas lesz. Mielőtt betennél, egy 2mm-es alulemezből vágok egy távtató karikát, ami bemegy majd a seeger és szimering közé. Utána megy be a szimering, majd a kimozdulás elleni rugókarika. így a szimering új futófelülete 2 mm-re kintebb kerül az eredeti "csík"-tól és máris tömíteni fog.
Mindössze nagyon nincs kedvem levenni a bal deklit és a kuplungot. Ezért próbálom előszőr a többi hibalehetőséget kiszűrni.

Peti74
sorszám: 6387 (29667)
(előzmény: Laszan358, 2005-05-23 16:41:37)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 16:56:02
Ja, 250-es etz-ről van szó
sorszám: 6386 (29664)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-05-23 16:55:23
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mi akkor a teendő, hogyha a motor szépen megy, de ahogy felkapcsolom a tompított világítást kivágja a két 7,5-es biztosítékot? A másik pedig hogy egy féktárcsára ami egyáltalán nincs lyuggatva, lehet-e fúrni lyukat, (akkorát, hogy ergy tárcsazár (kb 10-14mm átmérőjű)átmenjen rajta)?
Előre is köszönök minden segítséget!
sorszám: 6385 (29663)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2005-05-23 16:41:37
Sziasztok

Öregapó:
Köszönöm az üvegszállal és a sablonnal kapcsolatos tanácsokat. Már én is szivesebben venném az idomot, mint csinálnám. Jó volna, ha lehetne ilyet kapni. Biztos dárga volna, de - igy házilag - még drágább lesz.(+idő) Viszont, ha nincs, akkor nekem kell valamit alkotnom.

Andrej: köszi a címeket.
A burkolt 251-es nagyon csinos!:)
Bocs.A multkori "csapágy tanácsom":) - abban a formában - egy kicsit elhamarkodott volt. Biztos sokféle jó csapágy van még. Én csak az olcsó(húsnak híg a leve) csapágyak ellen szóltam.(hiba korrigálva, lelkibékém a csúcson:) )

Motomen:
Megnéztem a Tpy F fejidomot is,... én pont valami ilyesmire gondoltam!(sziréna és villogó nélkül:))
Nagyon jó volna nekem egy ilyen ...
Vajon lehet kapni ?

ADDI: neked is kösz.:)
András

U.i.: A szimering témához.
Nem segitene az, ha a szimering rugóját pár menettel rövidebbre vennéd? Bár ez már "buherálás" , de talán a legegyszerübb m.o..(ha müködik)
Persze igy tovább kopik a tengely, ugyanott ahol eddig...

Motomen: Szerintem az "abrazív kopás" segit a szimeringnek megenni a vasat. (a szimering csúszófelületébe keményebb piszok ágyazódik és ez csiszolja el a fémet)
sorszám: 6384 (29661)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-23 16:35:27
Tegnap nekiálltam, hogy meggyógyítsam az ETZ-t. Ez egy 300-as blokk, októberben lett leállítva, kb egy hónapja kapott teljes felújítást (főtengely-fúrás-csapágyak-szimmeringek) és most olyan 1800 km van benne. A felújítás óta csinálta a fesztivált, csak árnyéka volt régi önmagának. Az alapvető tünet olyan volt, mintha sok benzint kapna. Nem forgott ki szépen, csak olyan öregurasan, városi tötyörgésben az első kihuzatás helyett csak ledadogott, utána visszakapcsolva aztán kiforgott, de végig olyan négyüteműs volt a hangja. Közben trafót cseréltem, mert a gyújtótrafó tüskéje és a kábel rézdrótja évek alatt összerohadt. Azóta a teljes leállások megszűntek, de továbbra is dadogott és ette a gyertyákat.
Tegnap kapott egy új karbit (BVF 30N-1, a „pattintós”), az öntvényt előtte kipucoltam mindenféle szennyeződés és vízkő ellen (benzin, majd nitró, majd 2-3%-os sósav, tiszta víz, és minden folyamat között szárítás sürített levegővel). Kapott egy új szivató tömítést, egy másik tűszelepet, és ebben az öntvényben egész passzentos a gázdugattyú. A régi karbiban már eléggé lötyögött. Kis melegítés után jött egy alapjárat állítás fülre, aztán próba.
Előszőr egy 135-ös főfúvókát kapott (mert rosszul emlékeztem), aminek az lett az erdménye, hogy könnyen pörgős lett, de mintha a gyorsulás inkább a fordulatszámból származna, mintsem az erőből. Egy 5 perces száguldozás az üllői úton és a henger, hengerfej nagyon forró lett, a 175-ös izolátor egész világosbarna volt, összeségében szegény keveréket kapott, lehet még 10 perc száguldozás és akár meg is ragadt volna.
Aztán kapott egy 140-es főfúvókát (ugyanúgy mint a régi karbiban, ne feledjük ez 295 ccm, ami a 21%-kal több, mint az eredeti 69-es furathoz tartózo 243 ccm). Újabb alapjárat állítás meleg motorral,aztán próbakőr.
Ami a menetteljesítményt illeti igen jó lett, a dadogós, fulladós hibák is megszűntek. Ha vkit érdekel részletezhetem.
A motorblokk (henger) hőmérséklete végig normális maradt, kézzel már nem fogható meg sokáig, de nem volt tűzforró.
Ami a karburálást illeti, feltehetőleg a szivató tömítés és/vagy a tűszelep hibája és a járatokban lévő szennyeződés okozhatta a problémát.
A probléma a továbbiakban, hogy amíg 175-ös isolator ment benne (ez volt otthon), addig a motor rendesen gyújtott, de ugyanez konfiguráció a Bosch W3AC gyertyát továbbra is tönkretette. Kb 20 km egyenletes, gyors menet után a gyertya elkezdett a középelektróda mellé szikrázni. A gyertyaképet nem tudom, mert kihagyós gyújtással elvánszorogtam kivilágított helyre, addigra meg full olaj lett.
Tippjeim:
- lehet, hogy olajat szív a váltó felöl, ami a 175-ös gyertyát nem köpi be, mert azon jobban felmelegszenek az elektródák, de egy 260-ast már igen. Azért ez nem valószinű. Igaz, hogy a főtengelycsonk 54e km-es, de a futófelülete épp csak fényes volt, amikor kapott új szimmeringet (FBS).
- A Bosch W3AC gyertyákból ez a harmadik amit kidobtam, mert mellészikrázott. Ebből a típusból egy-egy gyertya nekem anno 15-20ezret ment az etz-ben, de az nem made in china volt, hanem még germany. A gyertya szivat és kész.
- A gyertyakábelt és hall-jeladó cuccot még nem cseréltem ki, mindkettő közel 60-ezer km tudhat maga mögött. Ezek cseréje is megér egy-egy próbát, mert alapvetően gyújtáskimaradással állunk szemben.
- Olyan gyertya érdekel (hőértékkel együtt), ami bejött nektek a 250es ETZ-ben. A Bosch-t (legalábbis a made in india és china gyártmányokat) egyenlőre mellőzném. Az NGK (made in japan dobozos) megbízható ? Milyen hőértéket tennétek bele ? Én a 240-esre gondolok, mert a blokk 20 perc gyors menet alat sem lett tűzforró.

Peti74
sorszám: 6383 (29659)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-05-23 16:28:19
pepe. Milyen karbi van rajta? Az úszóházat 3 csavar tartja vagy egy rugós drót ?

Peti74
sorszám: 6382 (29657)
(előzmény: pepepapa, 2005-05-23 16:17:26)

 
 
pepepapa
válasz erre | email2005-05-23 16:17:26
Hello emberek !

Nem tudna valaki egy ötlettel kisegíteni? EZT 251-esem alapjárata elég magas (~3500-4000) és ingadozik. Érdekes módon ezt tartja kb. 10 mp-ig, aztán lejjebb megy 3000-re. A karbi elvileg jól van beállítva. (?)
sorszám: 6381 (29656)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-23 15:47:25
végülis, miért ne...???
neve címe telszáma megvan :)))
már csak nyomulnom kell...

lehet, hogy ETZ-vel jobban lehet csajozni mint régen volt a bélyegalbumos duma? :)))
sorszám: 6380 (29655)
(előzmény: fisi, 2005-05-23 14:45:01)

 
 
Older
válasz erre | email2005-05-23 15:46:46
Sziasztok Fiúk!

Bocsi a beleszólásért, de állítólag egyenáramú trafóval és salakos alupálcával is meg lehet rögzíteni a kérdést! Legalábbis alu profilt mi így hegesztettünk. De ez csak egy ötlet.

Halisztok:
Balázs
sorszám: 6379 (29654)
(előzmény: motomen, 2005-05-23 14:12:37)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-05-23 14:45:01
veszprémiki!!!

Hegeszd meg a csajt is ha már így benne vagy!!! :PPPPPP

fisi
sorszám: 6378 (29648)
(előzmény: motomen, 2005-05-23 13:17:48)

 
 
_béla
válasz erre | email2005-05-23 14:20:31
Eladó MZ ETZ 250(1983) forgalomból véglegesen kivont, váz- sérült, hiányos motorkerékpár, plusz uj alkatrészek. Ára: 30000HUF Telefon: 0630/4073374
http://web.axelero.hu/varga79/
sorszám: 6377 (29644)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 14:12:37
Nem nem nem! Argon védőgáz nem olyan drága, sőt a védőgázas hegesztés sem! Én még megemlítettem hogy bevonatos PÁLCÁVAL is lehet de az drága!:)
sorszám: 6376 (29643)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-23 13:58:01)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-23 13:58:01
argon védőgáz? 20e ft/kg?
ajajaj
bonyolult :))
honnan akasszak le ilyet itt,
lehet hogy feladom inkább neked a törmeléket csomagban... :))
sorszám: 6375 (29640)
(előzmény: motomen, 2005-05-23 13:25:40)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 13:25:40
nem tudom hogy van rajta a plussz műszer de a hagyományos részeket nem nehéz leszedni: az órákat nehogy lehúzd a vezetékről, előre kihúzod őket, majd kitolod a gumit aztán átfér az óra is. Kicsavarod a négy kormány csavart aztán alul a gykapcs burkolatát is leszeded meg fölül a 3 csavart... 5 perc és abban bennen van egy cigi is:)
sorszám: 6374 (29638)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-23 12:04:45)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 13:21:54
A tipp majdnem jó, az eljárás fogyó elektródás Argon védőgázas ívhegesztés. Ugyan az mint a CO de a széndioxid CO2 védőgáz acélhoz van. Lehet bevonatos pálcával is hegeszteni, sőt öntvényt könyebb is de abból a pálcából egy kilo 20 000pénzben van asszem most...
sorszám: 6373 (29637)
(előzmény: z25z, 2005-05-23 11:46:17)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 13:17:48
Jah kérem nő volt...:))))

Lehet hegeszteni, már javítottam igy. Persze ne ez legyen az első alu amit hegeszt a mester mert csuklani fog az édes anyád:)

A trükkje, ki kell köszörülni a felületet, felmelegíteni olyan 250 fok fölé, majd egyik véget fölrakni, majd a másik véget is, és végül össze a kettőt. Lehet hogy bonyolultnak tűnik de nem az. Ha nem szombathelyi lennék megcsinálnám neked.
sorszám: 6372 (29634)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-23 11:13:47)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-23 12:04:45
akko, itt is lehet, hogy hegesztés lesz. A csere amúgy is macerás, mert egyedi a műszerfalam. A régi tulaj rátett még két kisebb műszert. Az egyik a blokkhőmérsékletet mutatja a másik a pontos időt. még nem néztem hogy van ez a plusz konzol rátéve.
nem lesz semmi mire mindent kibontok, hogy hegeszteni lehessen.
brrrrrr.....
sorszám: 6371 (29631)
(előzmény: z25z, 2005-05-23 11:46:17)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-05-23 11:46:17
Az enyem is volt mar joparszor hegesztve. Valoban alu es CO-val lehet.
sorszám: 6370 (29630)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-23 11:13:47)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-23 11:13:47
betétlapot nem, csak telszámot, nevet, cimet hagyott ott.
amúgy a "ficsúrt" Beatrixnek hívják
:-)))))))))))

műszertartót hegeszteni?? nem is tom, de valmi alu öntvénynek látszik.
sorszám: 6369 (29628)
(előzmény: motomen, 2005-05-23 10:51:58)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 10:51:58
Betétlapot nem adott a ficsúr? Mert akkor amig a biztosító nem lép addig ne tégy semmit. Amúgy ezek a dolgok nem nagy tételek (bár ez mindig subjektív). Ahol én vásárolok 800 a tükör, 600(?) a fékkar műszer tartó 2100 markolat gumi asszem 300... Műszertartót lehet hegeszteni ha van haver aki barátilag...
sorszám: 6368 (29625)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-23 10:09:48)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-23 10:09:48
tegnap Keszthelyen egy parkolóban egy tolató kocsi felborította a 250/ETZ-met :-(((

Olyan szrencsételenül, hogy pont a járdaszegélynek vágodott neki a kormány. Jobb tükör törött, az elsőfékkar törött és a műszertartó konzol ( a két órás kivitel). Meg a gázmarkolat szakadt be kissé.

Esetleg ezek fellelhetőek valakinél bontottan?

ha nem, szerintetek mibe fáj ezeknek a cseréje?

NE PARKOLJATOK FURGON MÖGÉ, SOSE!!!!
sorszám: 6367 (29624)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-05-23 01:32:39
Igen annyi.
Nem is volt a vége több gyárilag 145-vagy mennyinel...
De gondolom hogy nyomaték volt mint állat?!
Egyszer régen erre járt átutazóban egy Kalocsa felé...
Irdatlan brutál jó hangja volt!

fisi
sorszám: 6366 (29611)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-23 00:26:00)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 01:04:09
Öregmotoros: tudtommal sajnos nem készült eredeti tükör mindkét oldalra, hiszen akkor csak egyik oldalra volt kötelező. Mikor kötelező lett Ts-korszakban akkor azt a szögletes fekete színűt tették fel. De örülnék ha valaki a szemem közé váhná hogy igen is van és be lehet szerezni! :)
sorszám: 6365 (29610)
(előzmény: Öregmotoros, 2005-05-22 23:33:28)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-23 01:01:09
Engem is érdekelne egy jó állapotú tükör tropyra. De csak az eredeti stílusu, a vajszínű ovális "sminktükör"
sorszám: 6364 (29609)
(előzmény: Öregmotoros, 2005-05-22 23:33:28)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-23 00:26:00
Biztos hogy annyi?!! Az elég satnya....
sorszám: 6363 (29606)
(előzmény: fisi, 2005-05-23 00:03:49)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-05-23 00:03:49
Az az 500- as egyhengeres Rotax blokkal szerelt Tz! 34 lovas...
Állat!!!

fisi
sorszám: 6362 (29604)
(előzmény: magwas, 2005-05-22 22:03:12)

 
 
Öregmotoros
válasz erre | email2005-05-22 23:33:28
Sziasztok!
Van-e valakinek eladó tükre trofira?Mind a két oldali érdekelne.
sorszám: 6361 (29601)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-05-22 23:31:55
Köszi az információkat Andrej!!!
Egy internetes portált találtam ahol állítólag az MZ gyár jogutódja kínál alkatrészeket az MZ-hez!!!
Van magyar tagozata is:) Tud valaki valamit az alkatrészek minőségéről?!
WWW:MZ-B.DE
sorszám: 6360 (29600)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-05-22 22:03:12
Milyen állatfajta az MZ 500 R Fun?
sorszám: 6359 (29596)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-05-22 22:02:33
A GYIK összeállításához szerintem egy wikit kellene feldobni, abba nindenki beleírhatná a saját tapasztalatait, hogy mi volt a baj, és mi a megoldás rá.
Nézzétek meg a www.wikipedia.org-ot.
sorszám: 6358 (29595)
(elözmény: motomen, 2005-05-22 00:21:16)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-22 20:55:08
150es DDR dugója nincs valakinek?
Megy 125ös/150es hengert vennék.

Ja, és a Huberes új 150es lengyel gyártmányú henger/dugó párosról valami infó? 20e ftba kerülne. Szerintetek (guruk) megér annyit, vagy szerezzek bontott gyárit?

Köszi.
sorszám: 6357 (29594)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-22 20:53:00
Helló Csaner! Nem vagyok guru, de remélem segíthetek.

Nos.

Főtengelycsapágyak (125/150) (ugyan ezt nem kérdezted)
(1 db): 6304 TNG C 4 f (értsd 6304 C4)
(2 db): 6204 TN WC 4 f (értsd 6204 C4)
A műanyagkosarastól halkabb lesz, de sok utánajárás meg lóvé, így jó a sima fémkosaras, porvédőt pattintsd ki. Ajánlom FAG,SKF
Felsőszembe szintén INA tűgörgőt ajánlok (egysoros) (K 15x19x20)

Ja, váltó meg kihajtás.

Kuplung csapágy baloldal (1 db): 6202 TN C 3

Kuplung csapágy jobboldal (1 db): 6204 TN (jó a C3as is persze), porvédő nem kell.

Váltótengely csapágy baloldal (1 db): 6201 Tn C 3

Váltótengely tűgörgő jobboldal (1 db): 15x19x13 (INA-t javaslok)

De csak ha engedi az olajat azért elég lenne szimmeringet cserélni.
Abból.
Főtengely: 2db 20x30x7 szimm.
Lánckerékszimmering: 1db 25x35x7

FAQba esetleg? :)
sorszám: 6356 (29593)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-05-22 19:34:39
Sziasztok!!!
Segítséget szeretnék kérni a guruktól! Az ETZ 150-es váltójába milyen márkájú és tipusú csapágyak és szimmeringek valók?? Gondolom szászor feltett kérdés de nagy segítség lenne!! Teljes blokk felújítás előtt állok,mivel a generátor oldali szimmering engedi az olajat elég rendesen!! Válaszokat előre is megköszönöm!!
!!!!!
sorszám: 6355 (29590)
(elözmény: motomen, 2005-05-20 22:30:20)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-05-22 16:28:50
Körülnéztem egy kicsit, és a bikepics.com-on találtam héhány képet 250-es szpojlerekről, talán iránymutatásnak jó lesz, feltéve, hogy az eredeti szándék még megvan. Amennyiben rászánod magad, sok sikert. Én nem mertem, mert lelkesedésen túl szakértelem nem sok van, ezért vettem Kesjár-féle fejidomot, azzal fogok operálni. Jut eszembe, kellene még egy blokkidom 250-es Tz-re, ha van egy eladó valakinek, keressen, leboltoljuk.
sorszám: 6354 (29585)
(elözmény: motomen, 2005-05-19 13:45:03)

 
 
Older
válasz erre | email2005-05-22 15:13:41
Szióka!

Milyen a gyertyán a szikra? Kék, vagy rózsaszín?
sorszám: 6353 (29584)
(előzmény: Árix, 2005-05-22 13:29:13)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-05-22 13:29:13
sziasztok!
van egy megszakítós Etz125 ösöm,most cseréltem benne megszakitot 5 napig jo volt de most megint nehezen akar indulni.Valamit rosszul állitottam be?
v.ki aki ért hozzá, kérem irjon!!!elöre is köszönöm,Üdv mindenkinek!
sorszám: 6352 (29582)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-22 13:16:57
Hmm, hmm hogy a tömítés hosszú életű legyen a felületnek legalább HRC 41 keménységűnek kell lennie, de ha csak hőkezeletlen A60 akkor sem értem hogy eszi meg a szimering a fémet. Bár lassan olyan leszek mint egy vén prostituált, semmin nem lepődök meg! :)
sorszám: 6351 (29581)
(előzmény: tatter, 2005-05-22 13:09:03)

 
 
tatter
válasz erre | email2005-05-22 13:09:03
Szia!
A60-ból tudom nem ideális de hirtelen az volt. Hát nem is lett túl hosszú életű :-(
De mióta Kxx-ből van azóta müxik:-)
sorszám: 6350 (29578)
(elözmény: motomen, 2005-05-22 02:53:55)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu