hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 26. szombat 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Öregapó
válasz erre | email2005-05-31 15:46:07
A bakalit témában én odáig jutottam mire ellopták a TZt, hogy ha mégegyszer eltörik, nem teszek fel többet, hanem a spirál csigájához csinálok egy külön felfogatást, a láncott pedig sűrűbben tisztogatom kezelem. Egyszerűbbnek tűnik, mint megfelelő bakelitet keresgetni. Gányolás tudom, de jobb mint az idegbaj.
sorszám: 6565 (30224)
(előzmény: ttibcsi, 2005-05-31 14:19:39)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-05-31 14:56:02
alápislantottam a gépnek . tövig van vágva és jó .
sorszám: 6564 (30219)
(előzmény: syornz, 2005-05-31 14:42:30)

 
 
syornz
válasz erre | email2005-05-31 14:42:30
Ja, csak tövig kell vágnom mert végigrepedt, úgyhogy inkább távtartóról van szó mint alátétről, menet se nagyon fog maradni, ami fogja a csavart, de megkísérlem...
sorszám: 6563 (30218)
(előzmény: tomóka, 2005-05-31 14:33:23)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-31 14:37:07
Én is ezt magyaráztam. Azt amit te bele töltöttél trabant hajtóműolaj néven az még annál is "higabb" mint amit én javasoltam a 15W-40 vagy 0w-40 motorolaj néven.
sorszám: 6562 (30214)
(előzmény: M.Imre, 2005-05-31 13:18:14)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-05-31 14:33:23
mond ez neked valamit , hogy ALÁTÉT ?? :-)))
sorszám: 6561 (30213)
(előzmény: syornz, 2005-05-31 13:15:44)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-05-31 14:19:39
Én is ugyan úgy jártam mint öregapó, azzal a különbséggel, hogy nem kaptam hozzá törököt, a magyar meg nem passzolt. Megpróbáltam rajta alakítani, de annyi helyen ki van könnyítva a műanyag, hogy mire jó lett volna 100 helyen kilyukadt.
sorszám: 6560 (30211)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-05-31 13:18:14
Udvozlet mindenkinek.
Tegnap lecsereltem az olajat a 125-os ETZ valtojaban. Peti74 tanacsat megfogadva MOL Trabant hajtomuolaj kerult bele, es most konnyebben mukodik a valtokar. Nem tudom, hogy milyen olaj lehetett benne elotte, amikor melegen kifolyt surubb volt mint a Trabi hajtomuolaj hidegen (a flakonbol).
sorszám: 6559 (30208)

 
 
syornz
válasz erre | email2005-05-31 13:15:44
És a csavar nem lesz úgy túl hosszú?
sorszám: 6558 (30207)
(előzmény: tomóka, 2005-05-31 13:07:12)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-05-31 13:07:12
én is így jártam . egyszerûen levágtam a repedt rész és símára reszeltem a maradékot .
sorszám: 6557 (30206)
(előzmény: syornz, 2005-05-31 12:23:30)

 
 
syornz
válasz erre | email2005-05-31 12:23:30
Sziasztok
Van egy olyan gondom, hogy a váltóolaj leeresztő csavar válla (amiben a menet van) meg van repedve és emiatt nem tömít. Állandóan folyik az olaj. Szilikon gumival beragasztottam de az két hónapig volt csak jó. Mit lehet tenni? Csere? Az a baj hogy abban az idomban van a motorszám...
Ja etz250
köszi
sorszám: 6556 (30203)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-31 12:11:12
Ja, miután rosszul jártam, utánna már én is húztam. Nem lett volna rossz előre tudni a dologról.Utánna még egyszer tört el, a parkolóban valaki neki lökte a motorját.Érdemes törököt vagy eredeti DDRt szerezni, mert a magyar valami rém szar szokott lenni. Vagy nem megy bele a spirál meghajtása, vagy lötyög benne. Néha a láncvédőt tartó része is kriminális.Ismerősök sírtak miatta eleget.
sorszám: 6555 (30199)
(előzmény: motomen, 2005-05-31 11:34:34)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-31 12:05:24
Nekem is sigma van, de nem sikerült még 300 előcsalnom belőle! Lehet hogy lassú ehhez az etz!? :)))
sorszám: 6554 (30197)
(előzmény: bambi99, 2005-05-31 01:22:33)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-31 11:38:05
Az nem igazán vitamin ha lötyög a műanyag láncvédő, mert elcsúszik a km-kihajtás és megeszi a fogakat. Meg hozzá érhet a kerékagyhoz...
sorszám: 6553 (30189)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-31 08:38:20)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-31 11:34:34
Igen a láncvédő problémája hogy húzni kell a láncot különben beszorúl. Nekem is szakadt le láncom és éppen ebben a műanyagban szorult meg a lánc. Szépen szétverte a hátsó lámpát a rendzsám táblát pedig alulemez tartója volt, arról nem is beszélek hogy a vadonat kipufogó... Amúgy nekem ezen kívül még nem siekerült eltörnöm, mert ebben is van anyag:)
sorszám: 6552 (30188)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-31 09:30:08)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-31 11:28:41
Én is magamnak tulajdonítottam a barbár kifejezést, de ha nem, akkor is egyet értek! Én sem szeretem a monyákolást. Nem pártolom az olyan átalakítást ami végleges, rövidíti az élettartamát, gépészmérnök szakmám meggyalázása. Az mz megbizhatóságáról lehet vitatkozni de ha azt vesszük hogy 25 évvel ezelött ez tényleg annak számított. De sajnos ez a helyzet hogy mz olcsó, mert akinek pénze van annak nem kell, akinek meg nincs az meg veszi és buherálja. Pénze nincs hogy javítassa, meg néha esze se hogy tanácsot kérjen.
sorszám: 6551 (30187)
(előzmény: Soma69, 2005-05-31 10:39:42)

 
 
Pingu
válasz erre | email2005-05-31 11:12:19
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne nekem.Vettem egy 125-ősTs-t,első telók nélkül.Ha esetleg lenne valakinek ,vagy tudna valaki segíteni azt megköszönnném.Előre is köszi!
sorszám: 6550 (30186)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-05-31 10:39:42
Azt hiszem én voltam az aki ezeket barbároknak nevezte és ezt a mai napig fenntartom. Véleményem szerint nem kellene ezt a sufnituning ungarische buhera nívót terjeszteni, mert ezzel csak az MZ egyébként legendás megbízhatóságának hírnevét ássuk alá.
Ragsztás, savazás, hegesztés? Pfujj.
Amúgy pedig az összes motorgyilkos előző tulajdonosról is megvan a véleményem.
sorszám: 6549 (30184)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-29 23:27:16)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-05-31 10:37:04
Kösz a segítséget. Még egy kérdés. Ezekröl a kisipari kipufogókról mi a véleményetek. Azt tudom hogy már csak ETZ-hez lehet kapni, de az enyém már nagyon rossz állapotban van, megérett a cserére. A TS-hez való gyári egyenes cső tudtommal már nincs az országban. A török főtengelyszimmeringgel az a problémám, hogy ha jól tudom, akkor csak ETZ-hez van szimmeringük, a TS-é pedig kisebb.
sorszám: 6548 (30183)
(előzmény: fisi, 2005-05-30 21:58:28)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-31 09:30:08
Nos, azt a bakelitet könnyű eltörni, még csak lánc szakadás sem kel hozzá.Amikor elsőnek láncot cseréltem, úgy jártam el, mint máskor, más motorral. Patent szem ki, hátsó kerék megforgat. Arra számítottam, hogy szépen kijön a lánc. Nohát nem. Az ETZnél lazán begyűrődik ilyenkor a bekelit alá, és egy pillanat alatt széttöri.Az volt a bosszantó, hogy amikor a láncot vettem, a boltos kérdezte, kel a bakelit is. Mondtam, nem. Másnap amikor visszamentem, jót röhögött, és autamitikusan vette elő a bakelitet. Azért szólhatott volna előre, mi fog történni.:((Egyetlen mentsége az volt, hogy jó minőségű törököt adott, amiben minden passzolt.
sorszám: 6547 (30182)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-31 08:38:20)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-31 08:38:20
nekem volt TS-em. Annyira megérezte a dombokat, hogy váltottam 250 etz-re.

magwas:
kösz az infót. Akkor lamellacsere lesz.
Nálam is cserés volt a hátsó bakelit. meg a lánc is új. ezeket a régi tulaj cserélte. A leírásodból már sejtem miért. :))
A km órám jól mér, bár a bakelit kicsit lityeg-lötyög a helyén.
sorszám: 6546 (30177)
(előzmény: ekecs, 2005-05-31 02:09:08)

 
 
ekecs
válasz erre | email2005-05-31 02:09:08
Jóó estét mindenkinek!!
Lenne egy hatalmas kérdésem: van egy TS 125 ös MZ-m 16 os lánckerékkel nagyon szépen megy semmi gond vele, kérdés viszont az lenne hogy két személlyel mennyire kéne megéreznie a dombokat?

Válaszokat előre is köszönöm,addig is jóó utat mindenkinek!!!
sorszám: 6545 (30176)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-05-31 01:28:13
eladó 4 ts 125 lejárt műszakival 30000ft/db
sorszám: 6544 (30173)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-05-31 01:22:33
SIGMA tipusok 300-ig mérnek
sorszám: 6543 (30169)
(előzmény: MrOttmar, 2005-05-31 00:06:07)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-05-31 01:00:44
És az adórészt?

Az enyém jelenleg egy 50 köbös Yamaha TZR-en szolgál, és a féktárcsa két egymás melletti felfogatócsavarja között egy pléhlemezen foglal helyet. Gyűjtöm a felszerelési ötleteket. Hétvégén lesz leszerelve, akkor kapom meg.

(Nem, ilyenje még nem volt a motoromnak. Biztosan azért, mert ez nem műszaki hiba;)
sorszám: 6542 (30164)
(előzmény: MrOttmar, 2005-05-31 00:06:07)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-31 00:16:31
A telefonom, ha valakit érdekel a téma: 0630-514-1378
sorszám: 6541 (30161)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-05-31 00:10:22
Kis ETZbe (125/150) összes csapágy eladó áron alul. Vadiúj, bontatlan SKF/FAG/INA, C3/C4es csapágyak. Sajnos mégsincs rájuk szükség. (melléfogtam)

SKF 6204 C4 (2db)
SKF 6304 C4 (1db)
FAG 6202 C3 (1db)
FAG 6204 C3 (1db)
FAG 6201 C3 (1db)
INA K 15x19x13 tűgörgő (1db)

Akit érdekel, szóljon, akár postán is elküldöm. (bolti ár összesen: 10000ft) 8 ezer körül odaadom.
sorszám: 6540 (30160)

 
 
MrOttmar
válasz erre | email2005-05-31 00:06:07
Szeva ttibcsi!
Szerintem mindegy ,hogy milyet veszel, nagy különbség nincs köztük! Az egyszerübb fajta csak 100-ig mér,100 fölött újrakezdi a számokat,a komolyabb már 150km/h-ig is mér,a többi pedig a Te igényeidtöl függ(távolságmérés,óra...stb) A felszerelésnél én a fékmunkahenger légtelenítö csavarjához fogattam a hozzáadott müanyag bilincsekkel a vevörészét. Két éve van fenn, azóta semmi baja!
Szeva: Ottmár
sorszám: 6539 (30159)
(előzmény: ttibcsi, 2005-05-30 13:27:09)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-05-30 21:58:28
gabi80!

A Huber ás tsa- nál kapsz eredeti török főtengely szimmeringet- nagyon jó talán 700 vagy mennyi darabja.

Gyurci!!!!

Az eredeti török gyári dugó!!! Jobbat keresve sem találhatsz!! Főleg ennyiért- szinte eredeti DDR minőség!!!


fisi
sorszám: 6538 (30150)
(előzmény: gabi80, 2005-05-30 16:45:51)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-05-30 18:35:40
Ez arra jó, hogy amikor a láncszakadás lebontotta az alkatrészeket a motorod hátuljáról (igen, ezt is produkálta már az enyém), majd a Zichyben megvetted az utángyártott "bakelit"-et, majd rádöbbenve hogy a kilométeróra kihajtás egyáltalán nem megy bele, kicserélted, majd a másodikat inkább megbuheráltad hogy azért csak belemenjen, majd pedig a második kilométernél abbahagyta az órád a mérést, majd megint szerelgetted egy kicsit, miután megint két kilométert mért, majd ezt egymás után nyolcszor...
(Igen, ez is tapasztalat;)
Na akkor veszel egy kerékpár kilométerórát és tudni fogod hogy mennyivel mész meg mennyit.
sorszám: 6537 (30137)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-30 14:51:54)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-05-30 18:27:06
Kuplungállításról nem tudok nyilatkozni.
Én azt hittem, hogy egyrészről a megfelelő olajat kell használni, mert az egyikkel túlságosan csúszik, a másikkal meg összeragad, de az az igazság hogy nem tudom mit kell beletenni, és eddig mindenki mást mondott.
Másrészről pedig azt hittem, hogy ha csúszik a kuplung, lamellát kell cserélni, ha meg annyira csúszik hogy nem is pörgeti meg a sebváltót, akkor leesett a főtengelyről, és olyankor meg kuplungtestet kell cserélni.

Igen, a motorom ezt a hibajelenséget is produkálta már.

A guruk remélem jobb tanácsokkal látnak el.
sorszám: 6536 (30136)
(előzmény: veszprémiki, 2005-05-30 11:59:21)

 
 
konczt
válasz erre | email2005-05-30 17:26:09
Hello!
Sokan a VITON szimeringet ajánlják, kb 150 fokig hőálló, bár az ára is magasabb mint a többié.Én még nem próbáltam, de ez is érdekelne engem is a helyes beszerelési iránnyal együtt!
Üdv Konczt
sorszám: 6535 (30130)
(előzmény: gabi80, 2005-05-30 16:45:51)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-05-30 16:45:51
Abban kérném segítségeteket, hogy ti az MZ-hez milyen főtengely-szimmeringeket használtok? Ezek a "huber" nevezetű szimmeringnek nevezett valamik szart sem érnek. Nekem egy veterán TS 250-em van, ez belső szimmeringes és szét kell szednem a blokkot a csere miatt. Most kell szétszednem a blokkot 5 év alatt harmadjára, és már nagyon unom. Ráadásul a blokknak sem tesz jót az állandó szétszedés. A választ előre is köszi.
sorszám: 6534 (30128)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-30 14:51:54
kerékpárkompjuter MZ-re?
jédeérdekes...
mirejójez?

meg lehet tudni??
sorszám: 6533 (30122)
(előzmény: ttibcsi, 2005-05-30 13:27:09)

 
 
válasz erre | email2005-05-30 14:13:29
KOMPLETT ETZ BONTÁSÁBÓL Alkatrészek !!!
megvan még rajta minden fúllra!!
Eladó ETZ 250 es bontásából MINDEN alkatrész!!!
MÉG RAJTA VAN MINDEN, KOMPLETT!!!
(Még megy a motor!!)
Hívj!!!
0630 4096093


Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell!
Gyári és utángyártott alkatrészek olcsón!! TUNINGOK, TUNING SETTEK!
HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK,
SPORTBOBOK... Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093
sorszám: 6532 (30116)

 
 
válasz erre | email2005-05-30 14:09:36
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez kell! Gyári és utángyártott alkatrészek TUNINGOK, TUNING SETTEK! HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK, SPORTBOBOK... Új és bontott alkatrészek! Postai utánvéttel is!

sorszám: 6531 (30114)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-05-30 13:27:09
Melyik kerékpárcomputer jó az MZ-k hez? A Küllőn levő mágnes nem lesz messze a kis vevő vacakhoz? Tudna valaki nekem egy képet küldeni a felszerelésről? Előre is köszi.
sorszám: 6530 (30109)

 
 
konczt
válasz erre | email2005-05-30 12:22:36
Sziasztok!
Kiesett a váltónál lévő olló rugót tartó kis henger a motoromból, ez már kb 4 éve is előfordult velem, és szét kell hozzá szedni mindent.Hogyan lehetne rögzíteni ezt megfelelően a furatában? Mivel kellene úgy beragasztani, hogy ott is maradjon a helyén?

Mostanában elkezdett füstölni a motor, és mint később rájöttem a váltóolaj átszivárgott a forgórészhez, és amikor már kevés volt benne, akkor felmelegedhetett, és talán amiatt esett ki a rugót tartó henger is!
2.kérdés A főtengely szimeringeket milyen irányba kell betenni?Elvileg, ha jól tudom, akkor az olajos rész felől kell hogy legyen a "nyitot rugós része" Ez pontosan hogy van a főtengely két oldalánál?

A válasz(oka)t előre is köszönöm!

Üdv. Konczt
sorszám: 6529 (30106)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-05-30 11:59:21
magwas:

Kösz a gyujtásbeállítási leírásodat.


le tudnád írni hasonlóképen (na jó feleennyire röviden is jó lesz) a kuplungálllítást 250 ETZ -re, ha már csúszik a kopottságtól?

köszi.

(a régi ts -emen csukottszemmel is állítottam a kuplungon egy csavarhúzó és a 13-as kulcs segítségével, de ez egy más teknyika most)
sorszám: 6528 (30102)
(elözmény: pandagyik, 2005-05-29 01:17:14)

 
 
schreek
válasz erre | email2005-05-30 11:54:23
Fisi
Lehet ez neked badarság,de nézd meg a zelőzményt(sorszám: 6496) a kérdés hogy hogy tud ráfújni fáradt olajat vagy hasonló dolgot ami filmszerű bevonatot képez. Nem irtam hogy nem szedi a port,igenis szedi,de ettől lepukkantnak nézz ki a motor,és igy nem biztos hogy elviszik. A lakkozott részekre sem irtam hogy szilikonozom.
Tök jó amit irtál,én is igy csinálom.Bár én nem simonizt használok mert,nem jött be.
A müanyagápoló nekem meg beszivódik,s 4-5 nap után kifakul a müanyag(lehet csak az én müanyagaimnál)
sorszám: 6527 (30101)
(elözmény: pandagyik, 2005-05-29 21:24:06)

 
 
pet 88
válasz erre | email2005-05-30 11:37:46
Hali

Van egy 125-ös etz-m de valamiéret nem pörög ki mi lehet az oka??
A karbit kikotúztam a henger nem vészes a szimering is a helyén van. Akkor mi lehet a baj.

Aki tud segítsen mert már nagyon idegesít.
Előre is kössz:Pet
sorszám: 6526 (30099)

 
 
drisa
válasz erre | email2005-05-30 10:33:23
Attis!

Nekem kéne, ha pelvis nem viszi el!!! Mondj címet!
sorszám: 6525 (30095)
(előzmény: Attis, 2005-05-30 01:14:12)

 
 
tatter
válasz erre | email2005-05-30 09:12:20
Amiket én használok Loctite ragasztokat azok kb. 250C-on "felhagynak" a kötésel :-). A kérdés már csak az, hogy milyen ragasztot használt? :-)
Szerencsémre még nem kellet kuplunghoz ilyen tettre folyamodnom, de ha kellene akkor tuti olyat használnék ami enged a hőnek :-)
sorszám: 6524 (30093)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-29 23:37:14)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-05-30 01:14:12
Ha pesti vagy, van egy használt akkum egy ezresért, vagy az újat megveszed, az kb:3000-3500 Ft a futárban.
sorszám: 6523 (30089)
(előzmény: pelvis, 2005-05-29 22:40:23)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-05-30 00:11:56
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat. :-))))))
sorszám: 6522 (30087)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-29 23:37:14
Ezen azér volt ragasztva mer eccer már elfordult és rendesen be volt maródva.Érdekes zöldes ragasztó volt.Nagyon fogott valami loctite lehetett vagy ilyesmi
sorszám: 6521 (30085)
(előzmény: Öregapó, 2005-05-29 23:34:39)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2005-05-29 23:34:39
Valószínüleg a főtengelynek egyébbként is annyi lett volna, mert azért ragasszák fel a kuplungot általában, hogy a lekopott kúp ellenére el tudják adni a mocit. Legalábbis 250es EZNnél.Amikor a vevő reklamál azt mondják, az előző tulaj volt...
sorszám: 6520 (30084)
(előzmény: pandagyik, 2005-05-29 23:27:16)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-05-29 23:27:16
Egy jo régi hozzászólásban valaki barbár megoldásnak nevezte a hegesztést.Valóban de legalább ne akarja vagy ténylegesen ne adja el az ilyen.Mert ilyeneket fognak irogatni rola mint én.Ez egyébként majdnem hegesztésszámba ment féméteres pájszerekkel tudtam leszedni a helyéről ja és a főtengely vége ráment mer elhasadt.
sorszám: 6519 (30082)
(előzmény: motomen, 2005-05-29 22:11:46)

 
 
pelvis
válasz erre | email2005-05-29 22:40:23
üdv,
nekem olyasmi kérdésem lenne, hogy:
(mz ts mocim van, 125-ös) hol találok bele akkumulátort (lehetőleg pénztárcabarát áron)?
sorszám: 6518 (30077)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-29 22:14:51
Nem lehet hogy nem a furatás meg dugóval van gond?! Lehet hogy banális, de volt egy gép tz 150 amiben Ts dugót találtam. Szerintem gyenge volt és gazdája furatni akarta. Hézagot akatunk mérni de nagyon nem ment, aztán hengefejet leszedve kiderült hogy 3-4 mm-rel elmarad a felső holtpontól...
sorszám: 6517 (30072)
(elözmény: pandagyik, 2005-05-29 21:34:15)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-05-29 22:11:46
Kérlek barátom, ne bántsd azt aki felragasztotta a kuplungot. Igazán jóakaratú volt hiszen fel is hegeszthette volna... :))) Láttam már ilyet is!
sorszám: 6516 (30071)
(elözmény: pandagyik, 2005-05-29 20:11:51)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu