:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
gyors válaszra lenne szükségem. Van egy 125-ös TS-m, már három éve meg sem mozdítottam, de most elhatároztam, rendbeteszem, levizsgáztatom aztán hajrá. Persze a tank rozsdás volt, leszedtem, forró mosószeres vizet bele csavarokkal és rázogattam jó néhányszor, viszonylag jól lejött, azután kiöblítettem. A csapot is szétszedtem és erre vonatkozna a kérdés.Ahogy kicsavaroztam a fordító karocskát, alatta, valami gumiféleség van.A tankban lévő szűrő már rég nincs+, helyette csak egy kis csövecske van és 2kis nyílás a felső részén, a nagyobban van a csövecske, a kisebbikben semmi igyekeztem kimosni benzinnel, majd vékony fogpiszkálóval piszkáltam ki belőle a szemetet, Mikor úgy gondoltam már jó, visszatettem a kis csövet, összeraktam a csapot és a kis csőbe öntöttem benzint, de meg sem mozdult. Gondolom még mindig piszkos belül a csap:( hogyan lehetne kitakarítani, hogy ha megnyitom a csapot akkor a csőből lefollyon a benzin, azt a részt, amire a karbi felé menő benzincsövet rádugom teljesen ki lehet csavarni a csapból, vagy csak egy részét?
Köszi a választ
Kösz a választ. A szimeringeknél nem jön. A csavart meg kiszedem és megnézem.
hát magwas mellényúltal!
Én ugyanis vidéki vagyok,egy kis porfészekből Kalocsáról... Tehát semmi nagyarc és krumpliorr ha erre gondolsz?:)
Itt talán nagyon régen voltak királyok az Mzk de 30 évvel ezelőtt már nem nagyon?
Nálunk soha sem volt valamiféle státusz szimbólum a Tz,nekem meg a haveri körömnek sem. Mindig is nagyobbra vagytunk,amióta csak motorozunk.
Mz rulez!
fisi
Valószinűleg fejjel lefelé tetted be a telót, ezért szivárog belőle az olaj. Ilyen egyszerű :)))
Nna, szerintem csak annyi van, hogy a régi olaj, ami benne volt, az lehet kevesebb is volt a kelleténél, biztos sűrűbb volt és sokkal koszosabb. A zárócsavaroknál meg lehet volt még valami maradék gyári tömítő trutyi, és ez így együtt pont elég volt ahhoz, hogy fent ne szivárogjon az olaj. Én csak akkor aggódnék, ha a szimeringnél szivárogna, de ha ott jó, akkor minden ok. A zárócsavar tövét meg bekenném egy kis tömítő valamivel, ami olajálló, úgy tekerném vissza és kész.
Peti74
Van egy kis probléma a kis tz-mel. Olajat és szimeringet cseréltem az első telóban, és azóta szivárog belőle az olaj a felső zárócsavarnál, de csak az egyikből. Az olaj mennyisége 230ml, mindkét szárban pontosan egyformán.
Valamit rosszul rakhattam össze?
Igaz, tényleg nincs befejezve az a lap. a helyzet az, hogy bár népszerűbb az a lap, mint gondoltam, még nem kaptam senkitől olyan levelet vagy telefont, hogy elkészült volna akár egy is. Ennek lehet, az az oka, hogy nincs befejezve a leírás, és éppen a mechanikai alkatrészek fényképei, rajzai hiányoznak. Sajnos a legtöbben szerintem ott buknak el, nem tudják, vagy nem akarják megcsinálni azt a néhány házilag elkészíthető alkatrészt, ami nélkülözhetetlen a felszereléshez.
Sok telefont és még több mailt kaptam, de a legtöbben úgy voltak, hogy nagyon bonyolult ez az egész, meg nem értik. Volt, aki saját maga akarta legyártani a nyáklapot, volt akinek csak egy elektronika kellett volna, aztán kiderült, hogy a megszakítóhoz akarja kötni, és volt olyan is, aki azt mondta, hogy állítsak össze neki egy komplett 6V-os rendszert, amit csak be kell szerelnie (dinamó állórész+forgórész, hall ic, kireszelt alaplap, esztergált távtartó a mágneshez, egy esztergált 8-as csavar 6-os menettel, bakelit lap a dobozba, előfúrva, rászerelve maga a gyújtás hűtőbordával együtt, és rászerelve az elektronikus fesszabályózó is) és küldjem le neki az egészet postán, de az egészet oldjam meg 15 ezer forintból. Az meg elég nehéz, mert az kevesebb, mint az alkatrészek költsége, és akkor még melóznom kell vele egy csomót.
Ráadásul külön csapatot alkotnak azok, akiknek 12Vos ETZ-jük van és nem olvasták el még az elejét sem, és azt ETZ-be tőlem akarnak elektronikus gyújtást, holott abba csak venni kell egy gyárit és máris nem kell barkácsolni csak beszerelni.
Hangsúlyozom, én nem ebből élek. Az egész csak szívesség, az általam hasznosnak ítélt információk megosztása másokkal, hátha másnak is hasznos lehet.
Azt hiszem be kell fejeznem azt a lapot, úgy hogy az alapján az elejétől a végéig meg lehessen csinálni egy komplett gyújtást egy 6V-os Jawaba, vagy MZ-be. Aztán akinek megvan hozzá a tehetsége (értsd műhely, szerszámok, alapvető műszaki érzék) az csinálhatja.
Kicsit befordult vagyok, de az az igazság, hogy most nagyon sokat szívok a saját motorommal (ETZ300) és muszály megcsinálnom, mert egy hónap múlva indulunk Erdélybe (12 nap, 4000 km, két személy és sok csomag).
Üdv,
Peti74
Peti 74!
Mikor lesz további leírás az e-gyújtás honlapon?
Fisi hadd találjam ki, te budapesti vagy.
Debrecenben is az ETZ volt a király, sőt én már annak is örültem ha az unokanővérem faszija kölcsönadta a simsonját egy körre hogy ne legyek láb alatt.
A legnagyobb istenkirálycsászárok meg a salakmotorosok voltak, mert ott volt az utca végén a salakmotorpálya. Persze egy olyan gépre felülni már elérhetetlen távolságban volt. Igazából a versenyekre is csak úgy tudtunk bemenni, hogy belógtunk.
Végülis alig 20 év után szert tettem egy ETZ-re, és most már én is király vagyok.
Szerintem nem emelték a büntetést. Első esetben megúszod egy huszassal. Ha emelték volna, akkor se hiszem, hogy két év alatt a duplájánál töbre nőtt volna.Tavaly előtt én enyit vizettem jogosítvány, forgalmi , bukósisak, stb hiánya miatt. Mennyire büntettek volna, ha motorom se lett volna?!!:)))Egyébbként nekem a jogsimat írták el, és még se mentem reklamálni. Tévedésből a max érvényességi időt írták be, pedig nekem a doki két évre korlátozta, utánna új orvosi kelet volna.
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni tőletek hogy az Etz km óráját szét lehet szedni? persze én laikus vagyok hozzá!!
A gondom az(lehet tipus-anyaghiba)hogy a mutató totál kifakult+felfelé meggörbűlt a nap (vákum:)))).) sütés révén. Tud erre valaki megoldást? Még valami ,mennyi egy új óra?(km / ford)
Helló Mindenkinek!
Most helyeztettem újra forgalomba a motoromat!
Rendszám nélkül vettem így mindenből új kellett. Először megkötöttem a biztosítást 4800Ft/év (vidéken). Majd elvittük műszaki vizsgára ez volt 3360 Ft itt kiállították a műszaki adatlapot (a saját tömeget elírták 120 kg helyett 103-at írtak). Ezután következett az eredetiségvizsgálat 13000 Ft itt megállapították hogy az adatok nem egyeznek,dc minősítést kaptam. Végül mentem az okmányirodába rendszám: 3500 Ft, forgalmi+tk: 12000 Ft, érvényesítő cimke: 320 Ft, átírási illeték: 1845 (15 Ft/cm3), megkaptam a forgalmit a rossz saját tömeggel (már mindegy) és a rendszámot. Azóta már küldték a törzskönyvet is szintén rossz tömeggel. Járt már valaki így?
Azóta már legálisan közlekedek, ezt ajánlom mindenkinek!
Előtte már kergettek a rendőrök Nivával, de a földúton leráztam őket szerencsére! Tudja valaki mekkora büntit kaptam volna? Ja még semmi sogsim nem volt akkor! Gondolom egy 100 rugó elúszott volna!
Na, úgy látom ez a téma itt véget ért :(((
All!
Ez a demamogia, szociológia, stb. téma nem ebbe a forumba való, hanem a Csevegő(kötetelenbe).
Szerintem.
Csaner!
Nincs a hagyományos értelemben vett honlapom, csak néhány infót tettem fel a freewebre gyújtásról meg egy-két ETZ alkatrészről (http://e-gyujtas.fw.hu). Mailt meg tudsz írni a peti74@pannongsm.hu-ra. Mit tudok segíteni ?
Peti74
Az elmúlt években sokat változott az én véleményem is, de akkortájt Borsod vármegyében az etz-s volt a király. Persze azt nem láttuk, hogy milyen a sisak, de egy biztos, hogy ami eltért a széria géptől, az volt a tuti. mindenki építgette gondolatban a leendő motorját, és nagy élmunk teljesült volna, ha valamelyik srá c visz egy kört a motorján. Valószínűleg elkapott a retró érzés, amikor a kezembe akadt nemrég a revű első számainak egyike, amelyben van egy piros, bizony még mai szemmel is szépen megépített 250-es tz és úgy döntöttem, hogy az enyém is ilyesmi lesz. A szezon végét elcsípem vele, addigra összeáll. Lehet, hogy megmosolyognak majd néhányan, de biztos vagyok abban, hogy többen fogják megnézni és elismerően bólintani. Csak el ne lopják majd... Nekem tetsző módon fog kinézni, mert ez az én motorom. Azokkal, akiknek szerencséjük van és tovább tudnak lépni, sok szép élményt kívánok a masináikkal, meg eredményes mustrálgatást nekünk a találkozókon. Bármi is legyen alattad, a lényeg az érzés, még ha a teljesítményhatárok el is térnek egymástól. Persze, ha lenne két kilóm, azért a gépedet megvenném :o)
Ja ez fasza suli.Sok moka bulizás.Meg aki normális szakra jön annak általában akad munka is ráadásul itt a környéken.Gépész meloval tele az ipari park.Nem az audira gondoltam mer az egy szar de vannak normális helyek is.Én most a komáromi Nokiaba megyek jövö héttől kezdek elvileg.
Most viszont elirányulok a balatonra a seggem a vizbe lobálni.Jo hétvégét uraim Vasárnap estig ne is számitsanak rám:)))
halla
Hello mindenkinek!
Tudja valaki Peti74 honlapjának a címét? Fontos lenne!!
Előre is köszi!
Nna, mostmá én is hozzászólok.
Szerintem aki fősulira, egyetemre, vagy még középsuliba jár, az nem nagyon engedhet meg magának egy új, vagy egy nagyobb használt gépet - saját erőből. Persze lehet hogy valaki megveszi neki, és azt mondja, hogy az enyém, meg minden, de a benzinre valót se ő fizeti, hanem az aki megvette. Gondolom nem én vagyok az egyedüli, akinek problémát jelent, vagy jelentett valamikor lecserélni a "huszonötöst" "kettőötvenesre". Mivel nem ETZ-ről van szó, hiába jó állapotú, az ára bőven száz alatt van. 30ér vettem a Trophyt, ki volt vonva, a papírokra ráment még harminc, meg a két év alatt vagy 100, mire ilyen lett amilyen. De kinőttem. Most kinéztem magamnak egy 250/1es TS-t, de még nemtom hogy hogyan lesz. kb 10000Ft-al több mint amennyit a Trophyért kapok. És akkor még a papírmunkáról szó se volt. Azt talán még megoldom a ballagásra kapott zsetonból, de végigmelózhatom a nyarat, hogy a kivett pénzt visszategyem, mert abból számgépet kell venni, mert jövőre a fősulin kelleni fog. De valahogy csak megoldom.
Új motorom szerintem soha nem lesz, max a lottó ötösből, vagy ha majd tíz évek múlva lesz egy jó állásom-ha lesz. De nekem jó az MZ, mindig meg fogom tartani, mert ezzel kezdtem, és mindig is ez volt a vágyam. Persze jó lenne valami nagyobb, hogy azzal "messzebb" is el lehessen menni, de nekem a használt is jó, magamat ismerve úgyis átalakítanám. pl: Kawa ZEP400-750, YAMAHA SRX6, vagy valami nagy enduro (XL500R). De ez biztos hogy még sokáig álom marad.
PANDAGYIK!
Én is Győrbe szeretnék menni, gépészre, villamosra, meg közlekedésre adtam be, remélem gépészre felvesznek!
Aztmondják jó a suli.
Üdv!
Ádi
Talan mar el is jott az az ido, ugyanis atesett az mz a holtponton. Most mar az arai nem lefele hanem felfele kezdett el kuszni. Persze meg mindig nem eri meg megvenni egy papirok nelkulit es rendbehozni, de mar tobbe kerul mint mondjok 3-4eve kerultek.
...és én csak reménykedem hogy az enyém addig is folyamatosan menni fog :-))
Változó idők, változó igények, és hát ugye a vasfüggöny sincs már 16 éve. alahol talán érthető is. Egyre fogynak az utakról a Tz-k, de majd 10-15 évvel a "teljes kipusztulásuk" után jön egy olyan időszak, mint ami most van a Pannóniákkal, nevezetesen hogy egyre többet állítanak talpra ilyen gépeket..na persze akkor már rég veteránok lesznek...
Ja!!!
És a kőrösi bukó és kesjár idom sem tetszett soha elég bénán nézett ki mindkettő- a kőrösi bukó mindenfejrerámegyésforogmegbefújaszélmindehol dizájnja meg egyenessen hajmeresztő volt....
Mz mindíg is egy jó és megbízható- igen strapabíró motor marad számomra- és kitűnnő minőségű gép- de az is mindíg bennem lessz hogy biza ennél a gépnél az élet 90- 100 körül véget ér!!!
Szal jó motorok sőt a legjobbak közt van de lassan az élet elhalad felette leheet széppítteni meg erőlködni hogy nem, de eez akkor is 21 lúúúú és ennyi.
30- 40 ezrenként generál, csörög zörög, na persze némely "nyugati" is de ennyyi és nem több.
Valaha biztos státusszimbólum volt de nekem soha és nem is lesz- de a szívem mélyén mindgí a legjobbak jutnak eszembe majd róla- és nem fogom soha lenézni az Mz- seket ezután sem!!
De azért azt is remélem hogy nem kell soha visszaülnöm rá ha lesz egy mód is erre...
Olyan mmint a Simson- szép volt jó volt de ennyi és nem több
fisi
"Ha megvan a melo utána hálidély"
Én is így gondoltam még amikor államvizsga előtt álltam, aztán gyorsan visszacsúsztam a realitások talajára :-)
Hát legyen szerencséd, én is azt kívánom, de szerintem még örülj egy kicsit hogy fősulis (vagy egyetemista?) vagy, mert ami utána jön azt általában nyugodtan meg lehet b.szni :-)
Üdv, Zoli
Én is villamosmérnök vagyok ill leszek már csak államvizsgám van hátra de itt Győrbe van meló meg a környéken is és nem fizetnek szarul.Szal szerintem aki akar dolgozni talál munkát jo pézér.Lehet hogy nem otthon de hozzáteszem angol ill német társalgási szintű nyelvtudás illetve programozási ismeret mindenhova kell.És ezt le is tesztelik.Ha megvan a melo utána hálidély
Meerül a billentyűzetben az elem.. Bocs a sok dupla karakterért...
Háát nem tudom!!!
Én veled egyidős vok, és nekem meg az ismerőseimnek akik szintén egyidősek vagyunk soha nem volt valamiféle státusszimbólum a Tz...
Bár sokuknak ég most is az van velem együtt (remélem már nem sokáig), nem éreztük magunkat soha hűűűűű dee nagy májernek...
Ittt mondjuk elég sok Tz szaaladgáált, de leginkább 125- 150- és azért akad jócsskán 250- is.
Nekem amikor még Simsonozztam a Simóó pl sszebben megmunkáltnak, jobban összerakottnak tűnt akkor...
amióta csak motorozom nnekem minddíg is a német, japán nagyvasak tetszettek- Harley soha.
Mindíg is egy teljesítőképes túramotorról álmodtam- ahhoz képest még az Er5- esetleg Hyo GT650 sem az ami nekem igazán a liblingeem de már közelít legalábbb hozzá.
Anno nekem a BMW R1100R tetszett tetszik nagyon szal az volt az álmom dee ma már igazán egyik sem az..
egexn megbízható kis szervízigényű és takarékos- ha ezzt egy új 1000 Mz teljesítené azt vennék..
És sajnos az új MZ-k kurva jók ,de én meg már annyiért nem vennék motort (2 milla felett)- csak ha lotto ötösöm lenne!
fisi
Ki mondta, hogy a munka és a pénz egyenes arányban áll egymással?!! Aki dolgozik, nem ér rá pénzt szerezni.
Mondhatnám én is hogy jó látni de engem nem vígasztal :-)))
Hát igen :-) Előadtuk a jó kis magyar panaszkodóst, de minek? :-)
Fő az optimizmus mindenesetre.....(annyira fő hogy már szétfőtt :-)))
Vki azt moindta, hogy banki hitelt csak akkor kaphatsz ha be tudod bizonyítani, hogy nincs rá szükséged:))) Mint mindenben ebben is akad nem kevés igazság.
Csak nem fér a fejembe hoyg a sok agyonfuxolt dzsoggingos izomköcsög miböl él ekkora lábon, amikor legjobb tudomásom szerint az életben még soha nem dolgozott semmit. No mindegy ez mér féligmeddig demagógia és politika, aminek itt nincs helye....
Én 36 vagyok 11éve nyúzom azó 250es ETZ-met. Bizony ah fiatalkoromban vkinek 250/1 ese vagy ETZ250ese volt, az nagyobb császár volt, mint ma akárki akármiylen sokmilliós csodagéppel legyen az chopper vagy vmi hajszárító:) Hát ezek az idök sajna tovatntek, de az MZ-k maradtak:)))
Nekem is egy ilyen gép volt az álmom, ha úgy vesszük, jobb késön, mint soha alapon teljesült is:)))
Azért jó látni, hogy nem csak én látom kilátástalannak a helyzetemet.
"Kaposvár a lehetőségek városa" hrdeti (csak hirdette mert leszedték :-) a tábla a város határában. Olyan sok a lehetőség hogy nem tudjuk melyiket válasszuk, épp ezért él itt mindenki olyan szarul és aki teheti az menekül (utolsó kaccsolja le a villanyt)
A kedves volt cégem lépte meg ezt az ingyentelek-témát.
Ha:
-Kibírod a nettó 60E Ft béreddel a 10 évet;
- Van feleslegben 11 millád az ingyentelekre felhúzni azt a 80-100nm-es házat...
...akkor már igazán megéri szopni a f...t 10 évig hogy a 3 millás telek árát megspórold.
Hogy ezzel nem tartanak itt senkit az tuti :-( No persze ne nekem legyen igazam. Én sem tudom hogy engem még mi tart itt, talán "csak" az hogy itt születtem és bár nagyon sok helyen jártam, sőt 4 évig nem is laktam itt, mindíg itt éreztem legjobban magam és ez már nem is fog változni :-)
Üdv, Zoli
ZOZY!
Most olvastam a neten, hogy Kaposváron a diplomás fiataloknak ingyen telkeket oszt az önkormányzat, ha vállalja, hogy 10 évig ott marad. Ez sem segít a problémán? Ha mást nem, egy katonai rajsátorból álló koplexumot el lehet helyezni rajta (persze ez csak poén), de komolyan elgondolkodtató, hogy hány milliót lehet spórolni ezzel.
Komolyabban belegondoltam a dolgokba, és előjöttek emlékképeim serdülő koromból, amikor is simsonokkal nyomultunk, de olyan leharcolt gépekkel, hogy ma már nem mernék ráülni egyikre sem. Aztán 14 éves korom körül ráülhettem a családba kerülő, nekem szánt 350-es jawa-ra, de a bürokrácia régi rendszerbéli buktatói miatt a jogsiszerzés meghiúsult. Azt azonban sohasem fogom elfelejteni, hogy mint félistenekre tekintettünk az akkori ezt-s srácokra. Dobozok, kesjár idomok, bőrdzseki, kiskőrösi sisak, szép volt. Mindig egy ezt-t akartam magamnak, és most, 31 évesen sikerült. Hamarosan meglesz a jogsim is, tehát azt mondhatom, hogy lassan minden álom teljesül. És még csak türelmetlen sem voltam (annyira)...
Lassan lehet indítani a motorvásárlási pszichológia topicot is :-) A törzsgárda már megvan :-))
2 éve hajtom komolyabb gond nélkül és még mindíg ugyanúgy élvezem a motorozást vele. (Igaz hogy lehet ez azért van mert még nem hajtottam komolyabb gépet soha :-)
Divatos szállóige mostanában a "kis pénz, kis foci", de legalább örüljünk neki, hogy az mz egy fajin motorkerékpár. Öreg konstrukció, de azért lehet még gyönyörködni egy-egy szép példányban.
"Ha arra vársz hogy összegyűjtsd a pénzt,akkor te soha a büdös életben nem veszel motort! Mindig másra kell majd a pénz...
Tapasztalat..."
Tapasztaltam én is, ezért írtam azt, hogy akkor nem lesz, és marad ETZ.
Hali!
Hát tényleg nem motortéma, de azért reagálnom kell:
Éveim száma 29, diplomáimé 3 :-)
Az instabil munkahelyem elvesztése után a nálad jóval fiatalabb korom ellenélre itt KAPOSVÁRON elhelyezkedni annyi esélyem van mint 3 lábú kutyának a 6 sávos autópályán átkelni csúcsforgalomban. De az ország egyéb részein sincs munkahely, általános leépülés van mindenhol. Pestre meg nem mennék semmi pénzért amúgy sem szívni a mocskot. Pedig azt mondják hogy "milyen jó esélyeik vannak a fiatal gépész- és villamosmérnököknek elhelyezkedni" Jajám, csak engem nem kérdeztek meg...tudnék mesélni...
Na így vállaljon be az ember hitelt :-) Vagy hogy még az élet lényegesebb részeit nézzük: így alapítsunk családot.
Ne csodálkozzunk hogy fogy a magyar, de ha ez volt a cél, akkor mindent értek :-(
Üdv, Zoli
Mindenkinek igaza van,pro és kontra!
Annyiban egyetértunk legalább hogy ha nagyobb motor akkor új!
Zozy!
Ha arra vársz hogy összegyűjtsd a pénzt,akkor te soha a büdös életben nem veszel motort! Mindig másra kell majd a pénz...
Tapasztalat...
fisi
No ez az. Ha még az is hozzá jönne nálad is Zozy, ami nálam, az hogy elmúltál 45 akkor annyiban változna a helyzet, hogy amikor elvesztenéd az állásod, nem kapnál újat, mert kis hazánkban a 45 felettieket már a kutya sem alkalmazza.Ha ráadásul diplomád is lenne, méghozzá több, akkor még reménytelenebb lenne a helyzet azt mondanák, túl képzett vagy, egyszerűbb melót úgyis elunnád..Úgyhogy fiatalok, érdemes tanulni!A saját vállalkozáshoz pedig induló tőke kele, amit honnan szerezzen az ember, ha már a szülei sem milliomosok voltak?!!
De ez talán már nem motor téma, csak azért említettem meg, hogy tiszta legyen, kis hazánkban bizony közelsem mindenki képes 15-20 ezres részletet lepengetni.
"Mégha 20-30at törlesztek motorra és tegyük fel 70et keresek ami nem sok akkor is megoldható"
Státuszom magánéletileg dettó mint a tiéd, de én a nettó 100-amból sem nagyon tudnék (s nem is akarok) ilyen hitelt bevállalni, amilyen biztos talajon áll a munkahelyem pillanatnyilag. Lehet hogy 1 hónap múlva utcán vagyok sokadmagammal a rablóbankárok által tönkretett munkahelyemről).
Ha nagyobb motort veszek akkor csakis újat, illetve csak úgy ha az árát 1összegben kicsengetem. Ha meg nem, akkor nem! Marad az ETZ oszt' kész. Amilyen kevés időm van motorozni manapság, örülök hogy ezzel is néha tudok kerülni 1-1 karikát :-)
Üdv, Zoli
Na, pont itt van a kutya elásva. Senkit sem érdekel, ha "az első komoly motor" kategóriába tarozó géppel ripityára töröd magad, csak vedd meg , mert ebből lesz a profit, vagy senki sem foglalkozik vele, hogy fel vagy-e öltözve egy ilyen mocihoz, esetleg a rövidújjú póló a nyakadban lobog.
Én szeretem végigcsinálni a dolgokat, ezért azt mondom, hogy ezt is az elején kell kezdeni, aztán ha mimotoroztad a komolytalan motort (a hírdetésből ez jön), akkor jó eséllyel nagyobbra váltasz. De legalább te váltasz, mert a komoly motorral kezdők nem biztos, hogy megérik ezt. A suli is az általánossal kezdődik. Én, ha tehetném se vennék ilyen seggrakétát, mert erre sem az útminőség , sem pedig az autósok, gyalogosok nincsenek felkészülve. Az én álmom egy gs/gsf 500-as suzuki, vagy egy cbf500-as honda, és itt meg is fogok állni, ha egyszer összejön.
ADDI nak igaza van hogyha család van akkor az már más.Sokadrangu lesz az hogy nekem most motor kell meg ez kell meg az kell.De én meg ugy vagyok vele.Nekem családlapításra még jo 10 évem van.Nő jelenleg nincs még itthon lakok mer saját lakásom nemhiszem hogy lesz az életbe.Mégha 20-30at törlesztek motorra és tegyük fel 70et keresek ami nem sok akkor is megoldható.Persze most magamrol beszéltem.
No, kellett nekem hozzászólnom anno...:D Nos kérem, akinek elérhető vmi jobb gép, az megteheti és meg is teszi, akinek nem, annak marad a nyálcsorgatás adott esetben. Ámde, aki feljebb lép, sose feledje, honnan indult, mert az sztem gusztustalan, sztem tudjátok mire gondolok. Azért meghökkentem a legutóbbi MotorRevü egyik hirdetésén ami Ducati Monstert reklámozott, vmi ilyesmi volt a mondanivalója : "Első komoly motornak megteszi, aztán ha kimotoroztad, úgyis veszel 1 másikat" Hát igen, van akinek ez rutin, meg leugrani vmi tengerpartra kb. anyi mint a sarki bolta lehúzni kifliért...Gyanítom, nem 70 ezer netto fizuból teszik....
Szevasztok!
Nem egészen két éve költöztem egy új lakásba, hogy a család is elférjen. Egy gyerekkel vágtunk bele, a feleségem tegnapra volt kiírva a másodikkal :o))), így a szocpol kipipálható (reméljük). Marad a hitel 20 évre, meg az autómból van még négy hátra. A komolyabb motorról szóló álmok még tartanak egy darabig, viszont -nem leszólva az etz-t - a motorozás utáni vágy és a lehetőségek optimálisnak vélt ötvözete szülte a motor vételét. Azt gondolom, hogy mindenki egyedi problémákkal küzd, ami azért képes az ember kedvét szegni rendesen, főleg ha családosként azt látja, hogy mások könnyebben boldogulnak. Senkit sem szeretnék lebeszélni a családalapításról (sőt!), de azt mindenképpen be kell látni, hogy ilyenkor a motor és/vagy egyéb hobbi sokadrangú dologgá válik, ezt időnként nehézelfogadni. Picit könnyebb a helyzet (nem anyagi szempontból), ha a hölgy hajlamos a motorozásra. De fel a fejjel, csak okosan kell taktikázni, meg sok türelem kell hozzá. Addig meg szép álmokat!Ez meg az én véleményem.
Ajjaj!!!
Látom már megint elinditottam(tunk) egy lavinát...:(
Lesz itt nemulass nemsokára!!! :P
fisi
kilozulu!
Merre laksz?
Mi a tapasztalatod a géppel? Szerintem ha szolidan túrazgatsz akkor az Er nem csak tanulómotornak jó?!
Idén még összefuthatnank valamikor.
fisi
halika
én is vettem karácsonyra magamnak egy Er 5 -ös kavát. a banya nem is szót hozzám vagy 3 hétig /má megérte/. félre a tréfát! van egy es 250/2 -es vasam is ,sajnálnám befogni hétköznapra meg nem tudom menyit birna ki . amikor megszereztem hajdanánt állandóan baj volt vele. valami mindég elromlott. a kavát én is részletre vettem .ki lehet a részlettet birni , bár nem könyen.én havi 19000 et fizetek havonta. késöbb majd beszámittatom egy suzuki gsx-f 750 be , mert igazándibol tanuló motornak vettem .nem mertem felülni egy 100-110 lovas gépre, 20 éve alig motoroztam.ez az én gondolatom.
csőváz
Kilozulu
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|