:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Köszi a bókot, szóval már elkezdtük 1mást dícsérgetni:) Kiváncsian várom majd ha kész lesz a tied. Addig is jó építgetést.
Szia Kázmér!
Én eddig Shell 2T-t (kb 1000ft/liter)használtam 95-ös mellé, de van egy cimbim, aki trabival rallizik és ő mondta (ill. már hozott is), hogy van egy Re-cord típusú full szintetikus olaj, amit ő az utcai trabiában használ és teljesen füst- és korommentes tőle a szekere. Aszonta, hogy amikor a boltba beszélt az eladóval, akkor azt hitte, hogy csak vetít az ürge, de tényleg teljesen elég és gyakorlatilag fémtiszta maradt a hengerfej. Ja és 1400Ft/liter árban hozta. Én egyébként 1:40 körül szoktam keverni. 1000Ft-ért kb 4 liter naftát kapsz és ha ahhoz teszel 1 deci olajat akkor valahova 1:40 köré fog kijönni az arány (ártól függően :))) )
+ mindenkinek bocs a regényekért :)))
Szia pumukli!
En már próbáltam megtanítani (barát)nőt motorozni (2001 nyara). Félig sikerült. Fonyód-Legyeltóti között történt az eset. Napi rendszerességgel ingáztunk. A két helység között van kb. 2-3 kanyar, a többi egyenes (10 km). Először úgy indítottunk, hogy Fonyódról ki, megálltunk, csaj előre, én hátra, elindultunk, úgy hogy én vezettem, feltettem 5-be, Ltóti előtt hátulról megálltam, visszacseréltük. (természetesen kellő elméleti felkészítés után) Ez egészen jól ment. Aztán jött az indulás. Berugtam és ő indult, váltott én meg mondtam hátulról, hogy mit csnáljon. Ez is jól ment pár nap után.
De úgy igazi a motoros, ha ő rúgja be a gépet. Itt követtem el a hibát. Egy sz*r nap után hazafele próbáltunk elindulni. Néhány lefulladás után csaj is kicsit berágott én meg magyaráztam, hogy több gáz és lassan a kuplung. (frissen volt műszakiztatva a motor) Hát neki sikerült. Rákapaszkodott a gázra és kivágta a kuplungot. ETZ 250 szereti ezt és rögötn ki is állt kerékre, ahogy azt kell. Én ordibáltam, hogy: "KUPLUNG? KUPLUNG..." és valami égi csoda folytán visszaengedte a gázt úgy 5-6 méter egykerekezés után. Ahogy letette, előrekaptam és behúztam mindent, ami a kormányon volt. Végül is nem lett semmi bajunk, de akkor vezette csaj utoljára a vasat. Remélem te több skierrel jársz... :)))
Villogó-jeladót cseréld ki. Én is elbasztam vagy 2-3 db-ot, aztán vki javasolta hogy úgy kéne elhelyezni (rázkódásmentesen) hogy a lyukas talpa legyen alul. Azóta tartósan semmi baj nem volt vele!
Megnéztem a képeket, sirály a gép. Az enyém még félkész állapotban van, de ha kész lesz, akkor tervezem, hogy tapasztalataimat egy fényképes beszámolón keresztül megosztom a fórum olvasóival.Már el is kezdtem írni.
Próbálkozz a villogóadó cseréjével.
Szevasz Földi! A Kukori és Kotkodában is igy szólította egymást a két kakas:DD Elviekben nem látom akadályát a találkozásnak, gyakorlatilag meg majd eldöl:) Énszerintem a spoiler nem kizáró ok vizsgán, ámbár sztem ezt embere, ill. vizsbiztosa válogatja. Volt ahol a pótlólag felszerelt hátsó prizmámat kifogásolta a nagytudású, és le kellett vegyem, hogy végre csendben maradjon:) A kapun kivül persze visszaszereltem. Ha érdekel a vas: www.bikepics.com/members/zulan cimen látható
Folyamatosan villog= folyamatosan világít
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy tudja-e valaki mitől tud megbolondulni az ETZ irányjelzője. Eddig csak magasabb fordulaton müködött szaporábban, de most hirtelen rátört a sietség és már alapjáraton is majdnem folyamatosan villog.
Kérnék tippeket a gyógyításához.
Köszönnettel: Tomi
Szeva Földi!
Na, azért látszik, hogy azonos tájegység azonos (vagy kismértékben eltérő) véleményeket, emlékképeket ébreszt. Ez jó. Az én sárkányom most még a Bódva völgyében pihen, arra várva, hogy egy jó hónap múlva (mire a napokban születendő fiam már mobilizálható lesz) hazamenjek, és végre a kesjár szpojlerrel végszerelést végezzek, aztán polírozás, gyönyörködés. Meg műszaki. Aprópopó, tudja valaki, hogy zörögnek-e a vizsgabiztosok a szpojlerért a vizsgán? Ha minden összeállt, akkor össze is ruccanhatnánk, kicsit nosztalgiázni, meg dicsérgetni egymást gépét :))))
Hello Földim:) Azért bátorkodom ezt a megszólitást használni, mivel jómagam is B.A.Z megyében élek, azon belül is a zempléni részen. Vmi perverz vágytól hajtva itt is szeretnék élni, nem a fövárosban s nem is a dunántúlon. Bizony errefelé a MZ volt a nagy szám. Kesjár idom és kiskörösi bukó? Ma már persze gagyinak tünik, meg lehet volt aki akkor se szerette, de kérdem én volt más??? "Ez volt, ezt kellett szeretni" s mi szerettük is. Azért jó érzéssel tölt el, mikor vki megdicséri a gépemet, igaz csak idösebbek, akik nosztalgiával gondolnak a régi szép idökre, de dicséret az dicséret.
Annak akinek volt, lehet nem érezte magát nagy májernek, csak nekünk, nyilt tekintetü újoncoknak tünt olyannak, akik csak álmodtunk nagymotorról. No meg nem volt sok alternatíva, Jawa ill. CZ 350, ill. ahogy faluhelyt nevezték a "cetkajáva" :))) és az ETZ. Tudom, már rég nem erröl van szó, csak a hétvégén nem vagyok gépközelben, igy csak késve tudok reflektálni.
Helló David!!A bástyás kép netán a Trogir-i vár? Ennyiért adod a nőt is?!(csak vicc volt)Nem láttam rendesen a km-órát:
MZ ETZ 250 kitűnő motorikus állapotban elektronikus gyújtással, tárcsafékkel, érvényes műszakival, biztosítással, fájó szívvel eladó. Képekért és részletekért kattints a linkre: www.usercom.hu/mz
Ár: 99.000Ft
Mail: webmasta@vipmail.hu
Tel: 06 30 485 42 58 Dave
Eladó ETZ 250 de luxe-hoz egy darab km-óra, és egy darab fordulatszámmérő párban. Ár:11000 HUF
250etz 1988év eledó .friss műszaki 100e ft.Baranya.Ha érdekel emilt küldj
Na háj!
Meggyöttem a balatonró kihály csak még kicsit kihalt.
Jozefin!
A 1,5es madzag asszem 16-20 ampert nir ami bőven elég tekintve ha nem akkor leold az olvadóbetét.Ezzel csak azt akaron mondani hogy előbb az olvadóbetét fog leoldani mintsem a kábel széttégni.Persze ha olvadó helyett 20 forintot használsz akkor már lehet aggódni:))
Helló, Mindenkinek!
Vonlna egy kérdésem.
Másfeles sodrott réz vezetéket tettem az aksi és a biztosítékok közé. Fájinul felforrasztottam a sarukat.
251-esem van.
Elég vastag a másfeles drót, vagy lefüstölök valahol?
Hello mindenkinek!!!
Két kérdésem lenne:
1.Egy 150-es ETZ-nek mennyinek kell lennie a kompressziójának (bar)?
2.Hol tudok elektonikus gyújtást venni ebbe a tipusú motorba és mennyi?
Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Üdv:Ervin
Szasztok!
Nem tud valaki olcsón működő ts 125-ös blokkot Szeged közelében?
Szerintem nem is annyira a tanulás első fázisa a veszélyes motornál.Én csak egy embert láttam felbukni a tanpályán. Az egy lány volt, de nem ez volt a gond, hanem az, hogy PÁVval egyből egy nagy, legalább 200 kilós motorral kezdte, és ő csak 55 kiló volt. amikor le kellett tennie a lábát, nem bírta megtartani a mocit.Igazából akkor jönnek a bukások, akár nő, akár férfi legalábbis szerintem, amikor már azt hiszi, hogy tud, és elszámolja magát,vagy nem vesz észre veszélyhelyzetet. Nos, ebben a fázisban veszélyessbek a nők , mert átlagosan rosszabb a térlátásuk, reflexük. De ez is csak az átlag, kívételek vannak.Hozzáteszem, amikor tanultam, sose buktam. A rákövetkező évben borultam párat.Jégfolt, sóder az úton, és sötétben nagy gödör...
Te hányszor borultál fel mikor tanultál? Attól még hogy nő, nem feltétlenül anti-vezető! Én mikor asszonyt tanítottam akkor levettem a tükröt meg az indexet(féltettem) azt' mondtam mit csináljon. Utána lehet egyesben körözgetni. Legfontosabb ott kezdje ahol nincsen nagy akadály, fa oszlop, korlát, fogalom.
Én általában MOL Sprint2T-vel keverem, az enyém 33-ast iszik, mer '76 előtti, de előfordul, hogy AGIP 2T SM olajat használok, nekem ez is jó, nem füstöl vele a gép. Ha a motorod '76 utáni, akkor 1:50 es keveréket kell bele tenni, és valami fullszint vagy félszint olajat érdemes. Arol 2T-t még véletlenül se...
A kúton azzal keverik...
Na üdv!
Ádi
Sziasztok!
Egy Mz újdonsült gazdája vagyok és az lenne a kérdésem, hogy ti milyen benzint ajánlotok hozzá?
A kúton kapható keverék nagyon gagyi, füstöl, mint a jóisten.
Ti hogyan és mivel keveritek???
Magwas, Ádi, köszi a hozzászólásokat! Nagyon optimisták vagytok! :-D
halika
kecskeméten lakom. még nem voltam vele turázni, de gondolkozom a juliusi túrán való részvételen.a vas jó 120 ig utánna csak kondigép üzemmód van. a végét nem tudom , kiló hatvannal hasitottam már.
Benzincsap témához:
Engem ez a gyári csap eccer megviccelt, megnyitottam, és elkezdett orrán-száján ömleni a benya, mer el volt benne öregedve a az a gumi baszás. Elmentem a helyi vas-műszaki boltba, vettem egy "golyós" benzincsapot valami 600Ftér, ami jó az MZ-re, és azóta nincs vele gond. Sokkal egyszerübb mint a gyárival szenvedni.
Asszony motorozni tanítása témához:
Pumi!
Szerintem simán felültetheted, de először ne engedd egyesnél feljebb váltani, csak ha kicsit hozzászokott, tanítsd meg elindulni és megállni, ha ez megvan, akkor jöhet a váltás.
Nekem is van most ilyen problémám, meg akarom taítani az asszonyt motorozni, de ha eladom a huszonötöst és kettőötvenes lesz, akkor kénytelen lesz azon megtanulni. Vagy a PonyRometen. Bár, szerintem simán megtanul a 250-essel is. Na sok sikert!
Üdv!
Ádi
Csak ültesd rá valami elhagyatott helyen, és dolgozzon a természetes kiválasztódás:)
Komolyra fordítva: kismotor. Ahhoz elég a konzervdobozvezetői vizsga is, és ha már a simsont kimotorozta, akkor úgyis tudni fogja hogy ETZ-t akar.
Amúgy egy átlagos ítélőképességgel megáldott embert egy ETZ-re felültetni szerintem nem felelőtlenség, ez azért nem egy Hajabusa. De ha te ennyit parázol a dolgon, akkor ő mennyit fog, akkor meg nem lesz jó neki.
Biciklizni legalább tud?
Györkönyben (Paks mellett 15 km-re) most van motoros találkozó! Voltam kint, szerényen beparkoltam két óriás közé. Van bőven látnivaló: sokféle motor, gyönyörű 30-as nők, rockkoncertek, csókolózó lányok, minden ami kell. :-) Kár, hogy haza kellett már jönnöm..
Amiért most írok: adott egy bizonytalan lány némi indíttatással, hogy motorra üljön. Tapasztalata se a forgalomban való részvétellel, se a motorokkal kapcsolatban nincs. Nem akarna kidobni egy rakás pénzt a járművezetői tanfolyamra (A1)anélkül, hogy valaha is kipróbálta volna milyen érzés vezetni.
Felelőtlenség lenne megengedni neki, hogy kipróbálja a motoromat? Kivitelezhető-e a következő módszer: elmagyarázom neki szép sorjában, mit tegyen ahhoz, hogy el tudjon indulni. /Pl. szájába rágni, hogy húzza be a kuplungot, üresben húzza addig a gázt, amíg a fordulatszám eléri a 3000 rpm-et, majd nyomja le a váltót és nagyon-nagyon óvatosan engedje ki a kuplungot./ Vajon mennyi az odds-a annak, hogy nem borul fel? Kérem tegyék meg tippjeiket! :-)
sziasztok!
köszi a tanácsokat, közben sikerült egy kicsit előrelépnem, a nyitott álláshoz tartozót kitakarítottam, úgyhogy onnan már rendesen folyik a benzin. Még jó, hogy csak azt takarítottam ki, mert most egész éjszaka csepegne a csapomból a benzin:(
1.Elég sokat bénáztam, mire sikerült rendesen feltennem a csapot a tankra, szerintem ott nem ereszti a benzint(van/kellene lennie ott valami tömítő anyagnak?
2. a csap belsejében, kissé el van rohadva az a gumi(azt hiszem három valami(nyílás) van rajta.
3.A csap alsó részét nem tudom annyira ráhúzni a csapra, hogy ne szivárogjon egyáltalán ott körben.
4.A karburátorhoz menő benzincső olyan száraz, hogy na(pedig a tankból már jön a benzin lefele(lásd szivárok a csap alsó részének összeillesztésénél.
de olyan nagyon nem jön csak akkor, ha a csap nyitóját fogó két csavart lazábbra engedem.
LEhet, hogy folytatnom kellene a csap takarítását?
hogy jön rá a benzin, hogy el kell indulnia a karburátorhoz?(elvileg az a rész nincs eldugulva, megfújtam)
válaszokat köszi
Emberek!
Az MZ jó-nem jó, témáról csak annyit, hogy el kell olvasni az oldal mottóját.
Én '87-ig motoroztam kis és nagy JAWA-val. Ellopták, megnősültem, gyerek, stb... Tavaly vettem egy ETZ-t. Azért azt, mert nem volt több pénzem és egy megbízható, jól motorozható motort akartam. Szerencsém volt, mert jót fogtam ki és most kezdek visszaszokni a motorra. Persze jó lenne 200 körül száguldani de az már nem az a feeling.
Szerintem!
A téma pedig igenis ide az "MZ" témakörbe illik.
Jó motorozást!
kzdeb
Az, hogy a szűrő elveszett, az nem nagy gond, ha rendesen kipucoltad a tankot. Csavarok helyett ajánlom a finom kavicsot.
Szóval a hosszú cső végén folyik be a benzin, ha rendesen nyitva van, az alján gondolom a másik lyukon, ha tartalék.
Mindent moss ki benzinben, majd pumpával vagy kompresszorral (esetleg szájjal) fújd ki, legvégül csavard össze, de tilos nagyon meghúzni ha jól tudom, mert szétszedi a gumit. Amiatt ne problémázz, hogy szétszerelten nem folyik. (vákuum/miegyéb)
Ha kimostad-kifújtad-összeraktad-összedugtad, akkor próbaképp nyisd meg mindkét állásba, és ha folyik rendesen, akkor jó. És úgyis jó lesz, de a tankból próbáld természetesen, mert oda való. :)
Etz 250en akad a berugokar néha inditásnál lent marad alsó helyzetbe mit lehet tenni? Mennyit lehet kérni friss műszakis 250etz éert mostanába?
Szia !
A benzincsapot szedd szét alkotóelemeire, és mindent mossál el benzinben tisztára. Magában az öntvényben az összes kis járatból ki kell piszkálni az koszt. Ha sokat állt a tank és rozsdás belülről, akkor ott víz volt a tankban, a benzincsapban meg vízkő lesz, amit a benzin nem old. Én azt az öntvény a benzines takarítás és szárítás után beletenném pár percre háztartási sósav kb. 3-5 %-os oldatába vagy ha az nincs, akkor valami vízkőoldóba aztán vízzel alaposan kiöblítenén és kimosnám.
A gumitömítés lukjait és nézd át és ha szükséges akkor valami pengével tágítsd ki, hogy azon is átjöjjön a benzin.
Peti74
Sziasztok!
gyors válaszra lenne szükségem. Van egy 125-ös TS-m, már három éve meg sem mozdítottam, de most elhatároztam, rendbeteszem, levizsgáztatom aztán hajrá. Persze a tank rozsdás volt, leszedtem, forró mosószeres vizet bele csavarokkal és rázogattam jó néhányszor, viszonylag jól lejött, azután kiöblítettem. A csapot is szétszedtem és erre vonatkozna a kérdés.Ahogy kicsavaroztam a fordító karocskát, alatta, valami gumiféleség van.A tankban lévő szűrő már rég nincs+, helyette csak egy kis csövecske van és 2kis nyílás a felső részén, a nagyobban van a csövecske, a kisebbikben semmi igyekeztem kimosni benzinnel, majd vékony fogpiszkálóval piszkáltam ki belőle a szemetet, Mikor úgy gondoltam már jó, visszatettem a kis csövet, összeraktam a csapot és a kis csőbe öntöttem benzint, de meg sem mozdult. Gondolom még mindig piszkos belül a csap:( hogyan lehetne kitakarítani, hogy ha megnyitom a csapot akkor a csőből lefollyon a benzin, azt a részt, amire a karbi felé menő benzincsövet rádugom teljesen ki lehet csavarni a csapból, vagy csak egy részét?
Köszi a választ
Kösz a választ. A szimeringeknél nem jön. A csavart meg kiszedem és megnézem.
hát magwas mellényúltal!
Én ugyanis vidéki vagyok,egy kis porfészekből Kalocsáról... Tehát semmi nagyarc és krumpliorr ha erre gondolsz?:)
Itt talán nagyon régen voltak királyok az Mzk de 30 évvel ezelőtt már nem nagyon?
Nálunk soha sem volt valamiféle státusz szimbólum a Tz,nekem meg a haveri körömnek sem. Mindig is nagyobbra vagytunk,amióta csak motorozunk.
Mz rulez!
fisi
Valószinűleg fejjel lefelé tetted be a telót, ezért szivárog belőle az olaj. Ilyen egyszerű :)))
Nna, szerintem csak annyi van, hogy a régi olaj, ami benne volt, az lehet kevesebb is volt a kelleténél, biztos sűrűbb volt és sokkal koszosabb. A zárócsavaroknál meg lehet volt még valami maradék gyári tömítő trutyi, és ez így együtt pont elég volt ahhoz, hogy fent ne szivárogjon az olaj. Én csak akkor aggódnék, ha a szimeringnél szivárogna, de ha ott jó, akkor minden ok. A zárócsavar tövét meg bekenném egy kis tömítő valamivel, ami olajálló, úgy tekerném vissza és kész.
Peti74
Van egy kis probléma a kis tz-mel. Olajat és szimeringet cseréltem az első telóban, és azóta szivárog belőle az olaj a felső zárócsavarnál, de csak az egyikből. Az olaj mennyisége 230ml, mindkét szárban pontosan egyformán.
Valamit rosszul rakhattam össze?
Igaz, tényleg nincs befejezve az a lap. a helyzet az, hogy bár népszerűbb az a lap, mint gondoltam, még nem kaptam senkitől olyan levelet vagy telefont, hogy elkészült volna akár egy is. Ennek lehet, az az oka, hogy nincs befejezve a leírás, és éppen a mechanikai alkatrészek fényképei, rajzai hiányoznak. Sajnos a legtöbben szerintem ott buknak el, nem tudják, vagy nem akarják megcsinálni azt a néhány házilag elkészíthető alkatrészt, ami nélkülözhetetlen a felszereléshez.
Sok telefont és még több mailt kaptam, de a legtöbben úgy voltak, hogy nagyon bonyolult ez az egész, meg nem értik. Volt, aki saját maga akarta legyártani a nyáklapot, volt akinek csak egy elektronika kellett volna, aztán kiderült, hogy a megszakítóhoz akarja kötni, és volt olyan is, aki azt mondta, hogy állítsak össze neki egy komplett 6V-os rendszert, amit csak be kell szerelnie (dinamó állórész+forgórész, hall ic, kireszelt alaplap, esztergált távtartó a mágneshez, egy esztergált 8-as csavar 6-os menettel, bakelit lap a dobozba, előfúrva, rászerelve maga a gyújtás hűtőbordával együtt, és rászerelve az elektronikus fesszabályózó is) és küldjem le neki az egészet postán, de az egészet oldjam meg 15 ezer forintból. Az meg elég nehéz, mert az kevesebb, mint az alkatrészek költsége, és akkor még melóznom kell vele egy csomót.
Ráadásul külön csapatot alkotnak azok, akiknek 12Vos ETZ-jük van és nem olvasták el még az elejét sem, és azt ETZ-be tőlem akarnak elektronikus gyújtást, holott abba csak venni kell egy gyárit és máris nem kell barkácsolni csak beszerelni.
Hangsúlyozom, én nem ebből élek. Az egész csak szívesség, az általam hasznosnak ítélt információk megosztása másokkal, hátha másnak is hasznos lehet.
Azt hiszem be kell fejeznem azt a lapot, úgy hogy az alapján az elejétől a végéig meg lehessen csinálni egy komplett gyújtást egy 6V-os Jawaba, vagy MZ-be. Aztán akinek megvan hozzá a tehetsége (értsd műhely, szerszámok, alapvető műszaki érzék) az csinálhatja.
Kicsit befordult vagyok, de az az igazság, hogy most nagyon sokat szívok a saját motorommal (ETZ300) és muszály megcsinálnom, mert egy hónap múlva indulunk Erdélybe (12 nap, 4000 km, két személy és sok csomag).
Üdv,
Peti74
Peti 74!
Mikor lesz további leírás az e-gyújtás honlapon?
Fisi hadd találjam ki, te budapesti vagy.
Debrecenben is az ETZ volt a király, sőt én már annak is örültem ha az unokanővérem faszija kölcsönadta a simsonját egy körre hogy ne legyek láb alatt.
A legnagyobb istenkirálycsászárok meg a salakmotorosok voltak, mert ott volt az utca végén a salakmotorpálya. Persze egy olyan gépre felülni már elérhetetlen távolságban volt. Igazából a versenyekre is csak úgy tudtunk bemenni, hogy belógtunk.
Végülis alig 20 év után szert tettem egy ETZ-re, és most már én is király vagyok.
Szerintem nem emelték a büntetést. Első esetben megúszod egy huszassal. Ha emelték volna, akkor se hiszem, hogy két év alatt a duplájánál töbre nőtt volna.Tavaly előtt én enyit vizettem jogosítvány, forgalmi , bukósisak, stb hiánya miatt. Mennyire büntettek volna, ha motorom se lett volna?!!:)))Egyébbként nekem a jogsimat írták el, és még se mentem reklamálni. Tévedésből a max érvényességi időt írták be, pedig nekem a doki két évre korlátozta, utánna új orvosi kelet volna.
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni tőletek hogy az Etz km óráját szét lehet szedni? persze én laikus vagyok hozzá!!
A gondom az(lehet tipus-anyaghiba)hogy a mutató totál kifakult+felfelé meggörbűlt a nap (vákum:)))).) sütés révén. Tud erre valaki megoldást? Még valami ,mennyi egy új óra?(km / ford)
Helló Mindenkinek!
Most helyeztettem újra forgalomba a motoromat!
Rendszám nélkül vettem így mindenből új kellett. Először megkötöttem a biztosítást 4800Ft/év (vidéken). Majd elvittük műszaki vizsgára ez volt 3360 Ft itt kiállították a műszaki adatlapot (a saját tömeget elírták 120 kg helyett 103-at írtak). Ezután következett az eredetiségvizsgálat 13000 Ft itt megállapították hogy az adatok nem egyeznek,dc minősítést kaptam. Végül mentem az okmányirodába rendszám: 3500 Ft, forgalmi+tk: 12000 Ft, érvényesítő cimke: 320 Ft, átírási illeték: 1845 (15 Ft/cm3), megkaptam a forgalmit a rossz saját tömeggel (már mindegy) és a rendszámot. Azóta már küldték a törzskönyvet is szintén rossz tömeggel. Járt már valaki így?
Azóta már legálisan közlekedek, ezt ajánlom mindenkinek!
Előtte már kergettek a rendőrök Nivával, de a földúton leráztam őket szerencsére! Tudja valaki mekkora büntit kaptam volna? Ja még semmi sogsim nem volt akkor! Gondolom egy 100 rugó elúszott volna!
Na, úgy látom ez a téma itt véget ért :(((
All!
Ez a demamogia, szociológia, stb. téma nem ebbe a forumba való, hanem a Csevegő(kötetelenbe).
Szerintem.
Csaner!
Nincs a hagyományos értelemben vett honlapom, csak néhány infót tettem fel a freewebre gyújtásról meg egy-két ETZ alkatrészről (http://e-gyujtas.fw.hu). Mailt meg tudsz írni a peti74@pannongsm.hu-ra. Mit tudok segíteni ?
Peti74
Az elmúlt években sokat változott az én véleményem is, de akkortájt Borsod vármegyében az etz-s volt a király. Persze azt nem láttuk, hogy milyen a sisak, de egy biztos, hogy ami eltért a széria géptől, az volt a tuti. mindenki építgette gondolatban a leendő motorját, és nagy élmunk teljesült volna, ha valamelyik srá c visz egy kört a motorján. Valószínűleg elkapott a retró érzés, amikor a kezembe akadt nemrég a revű első számainak egyike, amelyben van egy piros, bizony még mai szemmel is szépen megépített 250-es tz és úgy döntöttem, hogy az enyém is ilyesmi lesz. A szezon végét elcsípem vele, addigra összeáll. Lehet, hogy megmosolyognak majd néhányan, de biztos vagyok abban, hogy többen fogják megnézni és elismerően bólintani. Csak el ne lopják majd... Nekem tetsző módon fog kinézni, mert ez az én motorom. Azokkal, akiknek szerencséjük van és tovább tudnak lépni, sok szép élményt kívánok a masináikkal, meg eredményes mustrálgatást nekünk a találkozókon. Bármi is legyen alattad, a lényeg az érzés, még ha a teljesítményhatárok el is térnek egymástól. Persze, ha lenne két kilóm, azért a gépedet megvenném :o)
Ja ez fasza suli.Sok moka bulizás.Meg aki normális szakra jön annak általában akad munka is ráadásul itt a környéken.Gépész meloval tele az ipari park.Nem az audira gondoltam mer az egy szar de vannak normális helyek is.Én most a komáromi Nokiaba megyek jövö héttől kezdek elvileg.
Most viszont elirányulok a balatonra a seggem a vizbe lobálni.Jo hétvégét uraim Vasárnap estig ne is számitsanak rám:)))
halla
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|