:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok!
Nem tudja vki, hogy Bp.-n vagy környékén hol lehet kipufogot krómoztatni?
Ha nincs rajta az álló ill. forgórész akkor tökéletes.Már százszor levettem és fölraktam hátha rosszul van rajta a forgórész de semmi változás.
Akkor is szorul ha nincsen rajta a forgó rész? Nem lehet hogy rosszul van rajta az a szerkezet?
Sziasztok!
Van egy kis problémám.125-ös TS főtengelyét felújítattuk.Rakom össze,már csak a dinamó állórészét kell
feltenni.Fel is tettem ,de ha tekerem a főtengelyt a forgórész egy részen beleér az állórészbe és eléggé szorul.Lehetséges hogy elgörbült a főtengely?Ha igen akkor mi van? Ha visszaviszem esztergályoshoz,azt mondja én görbítettem el és nem is igen akarom szétszedni újra a blokkot ha nem muszály,nem beszélve a pénzről.Jó lenne ha valaki tudna tanácsot adni.Előre is kösz.
csá!
érdekelne a dolog , ha még aktuális a dolog ja és ,hogy hol lenne a moci
ha tudsz küldj kép(ek)et:
mjgm@freemail.hu
Hello mindenkinek!!
A fórumon már szerepelt de azért megkérdezem; mekkora a henger belső gyári furata egy 150-es ETZ-én?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:Ervin
A motor.lap.hu oldalon megtalálod a linkjét a boltok között, elérhetőséggel, térképpel, miegyébbel.
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell! Gyári és utángyártott alkatrészek nagyon olcsón! ! TUNINGOK, TUNING SETTEK! HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK, SPORTBOBOK. . . Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093 KOMPLETT ETZ BONTÁSÁBÓL Alkatrészek ! ! ! megvan még rajta minden fúllra! ! Eladó ETZ 250 es bontásából MINDEN alkatrész! ! ! MÉG RAJTA VAN MINDEN, KOMPLETT! ! ! (Még megy a motor! ! ) Hívj! ! ! 0630 4096093
Eladó egy 1989 es ETZ 250 piros Bontatlan blokkal 27. 000 km rel! ! Gyári elektronikus gyújtással! ! ! Friss fényezéssel! l! ! Friss vizsgával, új BOSCH akkuval, Krauser doboztartóval! ! Gyönyörű Gyári, kifogástalan állapotban! ! ! ! Érdeklödni telefonon! ! FIX 115. 000
0630 4096094
Eladó egy 1989 es ETZ 250 piros Bontatlan blokkal 27. 000 km rel! ! Gyári elektronikus gyújtással! ! ! Friss fényezéssel! l! ! Friss vizsgával, új BOSCH akkuval, Krauser doboztartóval! ! Gyönyörű Gyári, kifogástalan állapotban! ! ! ! Érdeklödni telefonon! ! FIX 115. 000
ismét én
valaki meg tudná mondani,hogy a Futár Peti féle bolt hol van,esetleg a tel.számát
köszi
kolinyon
Hogy ki is bambi azt el tudod olvasni a Motorrevü ehavi számában, a 172. oldalon!
ciao
Semi
Bp, Gubacsi u. 6/c- az udvarban (A kamionmosóval szemben)
vagy a
www.mzklub.hu fórumán
Az átírás köbcentinként 15 forint, nem 13.
Én úgy tudom csak eredetvizsga(125-ösre 13000 ft)+forgalmi 6000,törzskönyv 6000,és köbcentinként 13 ft átíratási díj.Meg persze a kötelezö legyen megkötve a nevedre.Nem tudok más újabb sarcról,így is közel 30000 átiratni egy motort amit 50000-ért vettem
Ákos
Nemrég mondták ismerősömék, hogy bevezettek nem olyan régen, 1-2 hónapja valamilyen eljárási díjat az átíratásnál.
Olyan 15000 Ft-nyi összegről hallotam.
?
Tudtok valamit?
Bambit nem tudjátok hogyan lehet elérni?
Ő hivatásszerűen,vagy hobbiból foglalkozik MZ-kkel?
köszi:Ákos
Kösz a választ,Zoli
Az indexen nem én kérdeztem.
Az ötlet nem rossz,amit mondtál,csak abban bízom,hogy hátha ennél olcsóbban és egyszerűbben is meg lehet oldani.Lehet,hogy csak érteni kellene hozzá,valami trükkje van vagy ilyesmi.nem tudom.
Ami azt illeti én meg őont a tárcsafék miatt vettem ETZ-t nem TS-t,lehet,hogy rosszul tettem.
köszi:Ákos
Hali!
Nos amennyiben Te kérdezted ugyanezt az index-fórumon is, akkor szerintem is AZ a megoldás amit ott javasoltak a többiek.
Ha nem te érdezted, akkor még1x:
Japó vagy olasz cuccost kellene gubizni a bontóban, azzal lehet többre mész.
Ilyenkor tudok örülni hogy az ETZ-m még dobfékes elöl. Jól be lehet állítani azt is és nincs vele annyi szoptató mint az ETZ gyári tárcsafékével. Ahol és amikor kellett mindíg meg tudtam állni, sőt volt "szerencsém" néhány vészfékezéshez is. (természetesen hátsóval együtt használom).
Üdv, Zoli
Helló,mindenkinek!!Nem mondta senki ,hogy a Zichy-be ijen veszélyes eljutni!! Most igazán örültem neki,hogy autoval karamboloztam és nem a motorral,mert a paraszt 50-nel féknélkül belémjött hátulról az Oktogonnál.Ha motorral vagyok abba bele sem merek gondolni,akkor most nem a melkasom fáj az övtől hanem az asszony feje,hogy mejik parcella a hűvösebb a temetőben.Szóval a motorjavitás is várat magára mert fáj mindenem.
Sziasztok!
Nemrégiben vettem egy 125-ös ETZ-t,és némi gondom támadt a tárcsafékkel.Betétet cseréltem benne és ahogy visszatoltam a nyereg dugattyúit felpuhult a fék,mintha lelevegősödött volna.Azóta próbálom a nálatok leírt módszerekkel légteleníteni,de nem megy.Cseréltem karmantyúket alul-felül(normális minőségűre),szétszedtem és összeraktam a nyerget,nem folyik sehol,de fék az nem akar lenni.Kérlek segítsetek vmi ötlettel,vagy elvinném a hvg-n Pesten vagy környékén bárhova ha vki meg tudja csinálni.Előre is köszi!
A botba kaphato sportdob egy szar.teljesen elmegy az erő a gépböl.Sajna ez tapasztalat.
A sport légszűrő hogy bemégy a futárba a zichy-ben és azt mondod:
- Szevasz, sport légszűrő kéne!
Erre ő:
- Milyen típushoz?
- ETZ 251-hez. Van?
- Persze!
:)
Az elektronikusat is lehet állítani természetesen. Kérdezd Pet74-et, egy kisregényben, balladai tömörséggel kielégitő választ fog adni hogyan csináld. És tégy úgy, mer' akkó jó lesz!
A kipuf: igen. De azt ne kérdezd mennyire jó, mert én nem próbálgattam melyik faca melyik gagyi.
Az elektronikus gyujtást ugyanugy lehet állítani mint a megszakitost.felső holtpontot.A különbség annyi hogy az elektronikus nagy fordulaton is tartja a beallitott értéket.
Szevasz motomen.
Ezzel a teljesítménynövelssel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a sportauspuffon azt a kipufogót érted amit sportkipufogóként a legtöbb boltban árulnak?A gyujtásról annyit, hogy nemrég vettem egy 251-es ETZ-t (elektroniks gyújtás) ez esetben is van lehetőség a gyújtás állítására, vagy ekkor csak több benyát ill. levegőt adhatok neki ha egy kis powert szeretnék?Ja és ez a sportlégszűrő dolog hogy néz ki MZ-re?
Köszi.
amíg gyári volt a gépem addig beérte 4,3-4,5 literrel országúton 85-90km/h sebességgel . tomi1 gépe full gyári hasonló értékkel . városban +1l .
Ebből a kérdésből megint veszekedés lesz... A könyve 3,5-5 litert ír asszem, nekem olyan 5,5 körül szokott alakulni. Ez vagy két személy vagy tartós 110. Városban nem tudom, ott nem nagyon használom.
Hasonló fogyasztással nem lehet csodát művelni, mert mint valaki itt már bölcsen megjegyezte: nagy tűzhöz, sok fa kell!
Amit csinálhatsz hogy szerzel egy sportauspuffot, meg teszel rá sport légszürőt, kiiktatva az eredetit. Ehhez mérten állítod a karbit, meg gyújtást. Ez talán a legolcsóbb. Ha a sebesség is kéne és nem viszel potya utast akkor ezek mellé beszerezhetsz 21fogas lánckereket. Persze ezzel nem lesz hegymászó bajnok belőle...
Ja és nem tudom milyen állapotban van a géped, de ha sokat futott, akkor egy új dugó gyűrű páros is sokra képes. Szerintem ez egy 10-ből (?) megvan.
Kössz a tippet!
Nem akarok én repülőt csinálni belőle:))
Lényeg: "hasonló" fogyasztás mellett mindezt megvalósítani.
Kb mennyi az egészséges fogyasztás egy 250esnél? (gyári cuccokkal)
Mert hallottam már mindent, de még nem mértem le...
A delorto megoldás nem csak pszihikai tuning? Mert ha a géped megfürösztöd elég benzinben és hozzá állítod a gyújtást akkor a nagy etz is "csodákra" képes...
A legtutibb: NOS cég gyárt tuning cikkeket minden motorhoz:)))) Biztos segít: www.nosnitrous.com
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Az a helyzet, hogy kellene nekem az ETZ 250-es motoromra egy olyan karbi, amivel meg lehet növelni(nem túlzottan, mert nincs kedvem 3-4000 km után felújítani a blokkot)a motor teljesítményét?
Egyik barátom a 150-es ETZ-jére szerelt egy "delortót".
Valami hasonlón gondolkozok én is, mert neki bevált!
Aki tud, segítsen!
Köszi!
Ez gyakorlat kérdése.Ha sokat vezeted a két meg három mázsás gépedet mondjuk 2-3 évig akkor tudot hogy milyen lassan(gyorsan) lehet vele menni amig még tudod kontrollálni a viselkedését.Ebbe a sztoriba a gyakorlatlanságot látom problámának.Ha 150 kilo vagy meg 2,20 magas akkor is mind1 ha nem vagy a géphez szokva vagy nincs érzéked hozzá.Ha sokat vezette volna már a gépet akkor lehet hogy nem kezdi előzni a sort hanem kivárja.
A másik meg az hogy akárki akármit mond nem mindenki alá való 200 kilos(vagy még nehezebb) gép.
Egyik barátom ETZ250 ill 251 után Honda XX blackbirdre váltott, nos ő se élvezhette túl sokáig a dolgot, vmi úton módon előzés közben ütközött oldalról 1 kocsival aki kilökte az útról. A srác és a bnője megúszták kisebb nagyokbb sebekkel a dolgot de a gépnek annyi lett.... persze a motoros karriernek is.
Ehhez csak annyit, hogy nem (feltétlenül)kell leszólni a nőket, ugyanis van nekem egy országos cimborám, aki hobbimotorosként rögtön egy négyhengeres japán sporttúrázóval kezdett, úgy, hogy a jogsi megszerzése előtt csak segédmotorral pöngetett. Történt, hogy egy váratlan helyzetben, az autósor mellett araszolva kis sebességnél elvszetette az egyensúlyáta kétmázsás gépen, amit végül egy segítőkész autós fizikai közreműködésével nyert vissza. A motor persze lefeküdt, de legalább nem csúszott. Pedig ő van egy mázsa, meg 1.80 fölött van. Ott sem ártott volna egy kisebb gép, mondjuk egy mz.
Szia Motomen! Én nem borultam fel egyszer sem, de előtte már vezettem autót, és azt bizony jópárszor lefullasztottam indulásnál. :-) Motornál meg nagyobb is a kockázat, nehogy úgy járjunk, mint szegény [B]mereteib[/B] és kedvese.
Ráadásul egy nő sokkal könnyebb, törékenyebb, ennélfogva nehezebben tudja megfogni a felé dőlő motort, illetve ha ráesik az nagyobb sérülést is okozhat. Szóval az aggódás beszélt belőlem, nem a hímsovinizmus!!
Az árak az előtérben levő asztal üveglapja alatt vannak, árlistát pedig nem tudnak adni.
Hello mindenkinek!!
Andrej köszi az infókat, a motor gyárilag 150-es! A fórumon már szerepelt de azért megkérdezem; mekkora a henger belső gyári furata?
Gabi80 sajnos ez nagyon messze van tőlem mivel Eger mellett lakom,de azért köszi az infót ha arra járok akkor megnézem!
Üdv:Ervin
Bocs, nem akarlak hülyének nézni, de mekkorát szikrázik?! Szikrája minden képpen lesz, akármit csinálsz, csak a mérete nem mindegy...
Üdv mindenki! Segítséget szeretnék kérni, hogy mitévő legyek, ugyanis nem bírok a gyújtásommal :() A páciens egy ETZ 125-ös, megszakítós gyújtással, a gondom az, hogy már cseréltem szűrőkondit (2-t is), és megszakítókapapácsot is, de még mindig szikrázik a kalapács... Szerintetek mitől lehet ez?? Esetleg valamelyik vezeték?? Arra is gondoltam, hogy az a vezeték gázos, ami a szűrőkondira van dugva, de azt még nem néztem meg!
Remélem tudtok segíteni!
Üdv Zsolt
Ha Szolnok felé jársz tudom ajánlani Mészáros Laci motorbontóját Szandaszőlősön a Barack utcában. Gyújtás mellett sok MZ és Jawa cucc van.
Ha már álmaink motorjának megépítésén munkálkodunk, hadd kérjek 1 kis segítséget, nevezetesen szükségem lenne egy elfogadható árú és állapotú tárcsafékes ETZ első kerékre, de minimum egy felnire, mivel az enyim 2 db első defekt után a tér minden irányában üt:( Ezen felül szeretnék rá másik első sárvédőt, mégpedig azt a fajtát amelyiken visszintes merevítőpálcák vannak, tehát TS és még dobfékes ETZ első sárvádőről lenne szó. Ha már lúd legyen kövér alapon, elsősorban Borsod ill. Szabolcs-szatmár megyéből, hogy el is tudjak menni érte, mert a postai elküldést zsákbamacskának tartom.
Köszönettel várok minden ajánlatot.
Szeva!
Nem az elérhetőségükkel van baj, mert a honlapjukat is megnéztem (azon nincs fent Etz cucc), hanem inkább azzal, hogy Pestről nekem nem esik útba a cég. Ha esetleg a munkám révén arra keveredek, mindenképpen bemegyek hozzájuk. Árakat tudsz mondani?
ETZknek gyárilag 10-10,5 bar a kompressziójuk. Ha furattad 150re és a hengerfejet hagytad, akkor nagyobb is lehet, talptömítés szintén számít.
E-gyújtást bontott motorból lehet asszem legegyszerűbben szerezni.
A szatuna kft tel: 88/451-648, fax:88/596-130, nemrég voltam náluk légterelőt vettem, nagyon korrektek voltak. Sztem hívd őket!
Szeva ADDI!!
Nem vagy elfelejtve, csak még nem jutottam el odáig. Hétvégére felteszem!
Szeva :Ottmár
Hello mindenkinek!!!
Két kérdésem lenne:
1.Egy 150-es ETZ-nek mennyinek kell lennie a kompressziójának (bar)?
2.Hol tudok elektonikus gyújtást venni ebbe a tipusú motorba és mennyi?
Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Üdv:Ervin
Hello mindenkinek!!!
Két kérdésem lenne:
1.Egy 150-es ETZ-nek mennyinek kell lennie a kompressziójának (bar)?
2.Hol tudok elektonikus gyújtást venni ebbe a tipusú motorba és mennyi?
Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Üdv:Ervin
Szeva!
Két helyen biztosan van róla fénykép, az egyik a Motorrevű '89. decemberi (1.) száma, a másik a Wild 2003. júniusi. MrOttmár társunktól vettem a szpojlert, sőt mindjárt kettőt, ő igérte, hogy beszkenneli az utóbbiban lévő képet, aztán mélben elküldi. Na, ez a kettő fájintosra sikeredett műszer.A Szatuna gyárt idomokat etz-re, de hiába írtam nekik, nem válaszoltak...
ADDI!
Sztem se rossz gondolat ez a spoilerezés, a lényeg , h neked teccen :). Én is fontolgatok némi reed szelepes meg átömlőpolírozgatós blokkfinomítás mellé egy idom eszkábálását a 250/1-re. Most még csak erősen tervezgetem, de biztos h. valami olyasmit szeretnék, mint ami az Mz hogyan tovább? c. műben szereplő ETS-en van. Na jó, annál kevésbé gnóm kivitelűt. :-) Egyébként hogy néznek ki ezek a nevezetes Kesjár-idomok? Van fent róluk valahol fotó?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|