:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali ADDI!
Nem eladni akarok, hanem venni, de a polgártárs nemtudja mennyit kérjen érte, én meg tájékozódni akarok, hogy se ő se én ne csináljunk rossz üzletet.
Azé ha valakinek van ötlete, megírhatja.
Üdv!
Ádi
Nekem a 250 -es forgalmijában van 7kw! :)
Szeva,
tudom, hogy most árat vársz, sajnos abban nem tudok segíteni, viszont érdekel, hogy eladni akarod, vagy megvenni.Ha eladó, engem érdekel, esetleg el tudom cserélni két oldalsó bőrtáskára, értékegyeztetéssel. Ez persze nem csak neked szól, hanem mindenkinek, akit érdekel a cserealap.
Hello mindenkinek!!!
Most már tudom hogy kitől ne rendeljek:)
Budapesten tudtok olyan motorbontót ahol ETZ cuccok is vannak? Konkrétan gyári kipuff,elektronikus gyújtás meg hátsó lámpatartó konzol kéne!! Akinek van eladó jelentkezzen!!!
Üdv:Ervin
Sziasztok!
Bocs, hogy más témával huzakodok elő de nincs véletlen valakinek 250-es Trophyja eladó, lehetőleg papírokkal???
Ha kisebb az sem baj.Valami rosszabb állapotú kellene a felújítás öröméért. :-) köszi
Szevasztok!
Ez a streetes velem is eljátszotta a postás dolgot.Három hetet vártam rá, és végül nem azt küldte amit megbeszéltünk, én meg visszaküldtem, azaz nem vettem át, már a csomag méretéből látszott hogy nem frankó.
Érdekes módon utánna képes volt felhívni hogy mi van, addig viszont alig tudtam elérni, sms-re egyszer sem válaszolt, nem hívott vissza, pedig láthatta hogy milyen népszerű nálam, rengeteg nem fogadott hívás.
Így aztán ha kellett neki a szarja, kifizethette a postaköltséget hogy visszakapja. Kib***ott nagy trógerarc.
Legfeljebb ha rendeltek tőle, nem veszitek át, oszt kalap.
VT
Szeva Jocó!
Már találtam egy helyet, ahonnan be tudom szerezni!
De azért kössz!
üdv mindenkinek!
a 150 es Etz hány kw os? forgalmiba mennyi van irva? kösz a segitséget elöre is!
hali mindenki!
Streetessel kapcsolatban: anno én csak személyesen voltam hajlandó találkozni vele. Egy két jó cucc mellett viszont rámsózott nem kevés kakit is...én is Futár Petit javaslom, ő megmondja azt is ha abból csak szar magyar van, stb. Nemrég sikerült találnom nála gyári német kipuffot a szinyómra..mocskosul boldog voltam. Ráadásul 200 pénzzel többért adta volna streetes a magyar vacakot. Ugyhogy én is futár kollegára szavazok.
A streetest egyszer már kizárták, de aztán újra bejöhetett. Hogy hogyan azt nemtudom. Egy időben mindig írták neki, hogy ha mégegy hirdetést felrak, akkor kibasszák. Egyszer énis majdnem üzleteltem vele, de hálistennek nem.
Na, Üdv!
Senki nem tudja mennyibe fáj kb. egy Kesjáros dobozrendszer? Használtan, tartó nélkül.
Thx!
Ádi
Ide bárki bármit irhat a streetesről mer ugyse olvassa.Amugy meg ha valaki gyári cuccot akar vegyen egy lerobbant gépet oszt bontsa el.Nekem is ugy lett mindenem.Még gyári dobom is.
Sajnos az oldal adminja nem moderálja a forumokat pedig ezt a streetest kizárhaná innen :(
Szia Andrej!
Nem akarlak elkeseríteni, de ezt a postára lett adva dolgot már velem is eljátszotta ez a Streetes nevű dolgozó (csaló???). A sztori a következő volt:
Teljesen renováltam egy ETZ 250-est, próbáltam csak gyári cuccokat beszerezni, ami valljuk meg nem könnyű a mai világban. Két dolog nem akart összejönni: a kupplungdekni, és a láncvédőbakelit. A szoci.motoros-t olvasgatva megláttam emberünk hírdetését. Telefon, ez a két dolog kell. Válasz semmi gond, bontottat, vagy újat óhajtok. Meglepődés: hűha ez már nem semmi. Erre azt mondtam, láncvédőből egy jó, hibátlan bontott is jó lesz, kupplungdekniből szintén, ja és ha már ilyen profi a gyerek - gondoltam - akkor még műa. sárvédőtoldat is kellen az akksi felől, de szintén hibátlan, bontott. Erre már mindjárt ment a kavarás, hogy jó a deknit megnézi. Felhívom megint hát nincs, de egy újat szerez nekem. Ahogy tudja postázza. (Ekkorra már az egész országot betelefonáltam és nem volt sehol.) Várok, várok semmi, a motor meg áll...
Felhívom úgy 1-1,5 hét múlva, hogy mi van, válasz: Képzeljem el 1 db deknit talált, feladta postára, és hogy, hogy nem az a fránya dekni, na és persze a többi hibátlan cucc elkavaradott, azaz eltűnt. Épp most van a postán és kéri vissza az ellenértékét. A lényeg az, és mostmár rövid leszek, hogy kb a telefonbeszélgetésünkhöz úgy 3 hétre kaptam egy ripityára törött láncvédőbakelitet és egy szintén szar műanyagot is. Átvettem, mert nem láttam bele a csomagba: 4000 HUF Fej levörösödik a dühtől, telefon: Mi a büdös fasz ez?? Ne haragudjak, meg így meg úgy, ilyen még nem fordult elő vele sosem. Az a baj, hogy nem teszi postára a cuccot, hanem a spanja...majd lebassza... Mondtam neki semmi gond 2 nap múlva úgyis pesten leszek, és személyesen intézzük el. Válasza erre: Ok találkozzunk, és majd csak ott kaptam meg a gyári új láncvédőbakelitet, No kupplungdekni, No műa. toldat.
Intelem: POSTÁN SENKI NE RENDELJEN TŐLE SEMMIT, MERT ELŐSZÖR ÚGY IS MEGPRÓBÁL ÁTVÁGNI, DE AKKORRA MÁR TIETEK A POSTA KTSG., MEG AZ ELTELT IDŐ. EZEN FELÜL ÚGY IS CSAK EGY CSOMÓ SZART KÜLD, JÓ DRÁGÁN.
Remélem segítettem.
tt250
Háj!
Tud valaki segíteni abban hogy kb mennyit érdemes adni, egy használt, jó állapotú KESJÁR DOBOZRENDSZERÉRT (oldalsók+hátsó)?
Ja, tartója nincs. Újonnan mennyi az ára?
Kösz!
Ádi
Ez a streetes egy utsó link diszkóarc. Én sem ajánlom senkinek.
Jobb, ha a Futárpetinél rendelitek meg a cuccokat. (Láttam már ETZ dugót csomagolni :) )
Ha mondjuk telószimmeringet kérsz tőle, visszakérdez, hogy 32-es vagy 35-ös kétajkas kell-é, és nem nyom fapofával horror pénzér valami vackot a kezedbe.
Str. ellenben képes ilyesmire és jól a markába röhög utána, h már megint sikerült madarat fogni :(
Andrej!
A streetes nem olvassa a forumot csak beirja a hirdetést oszt annyi.Fölösleges neki irogatni de sztem ez már régebben is igy volt.
Andrej, te vagy a szombathelyi latinkás srác? Ha nem akkor bocs a cseréért, fantasztikusan rossz a memóriám! Ha igen és nagyon kell egy dugó akkor holnap el tudok ugrani a Futár Petihez és elviszem, mert megyek haza. Csak mond meg pontosan mit szeretnél. Nem tudom mi van neki meg mi sem, de ha felhivod megtudod!
Motomen, M. Imre, pandagyik - ebben van valami. Én nem csodállom, ha nem kel el semmi, pláne ha úgy viselkedik a többi vevővel mint velem.
Streetes drága!
Hol a frászba van a 150es dugóm, amit kb. három hete rendeltem? Netán a kozmoszban kering, vagy még a futószalagon esetleg? Mondhatom, most már igazán nagyon kellene, mert hétvégén óhajtom összerakni a mocit! Gyanítom, hogy kandi kamera esete forog fenn, de én pozitív gondolkodású ember lévén a bizalom okán feltennék három költői kérdést mégiscsak:
1. Akkor miért kelleted magad állandóan mindenféle cuccal, ha nem vagy hajlandó egy dugót elpostázni nekem, amiért már hetek óta könyörgök?
2. Tökre nem szeretem ha átvágnak. Már nemtudom hányszor mondottad, hogy fel lett adva, fel lett adva. Öregem; nem kértem sokat, tényleg nagy szükségem lenne rá, a csomag meg 1 nap alatt ideér. (tapasztalat)
3. Ez milyen üzletpolitika neharagudj? Őszintén: meg lehet ebből ÍGY élni? Vagy csak én vagyok ily szerencsés?
Szóval. Utoljára szépen megkérnélek: postázd el nekem az ígért 150es alapméretes német ETZ dugót, egy garnitúra tartalék gyűrűvel légy oly jó!
Ha pedig ebben teljes mértékben akadályoztatva lennél, akkor kérlek add tudtomra, hogy több felesleges kört ezügyben ne tegyek.
Előre is köszönöm újfent.
(amennyiben a dugó időközben mégis megérkezne, a hozzászólás tárgytalan)
Andrej
Erről a streetes ről rosszakat irogattak a mutkor.Utánvéttel szart küld drága pézen.Rossz reklám mer akikel kibasz az ugyis beirja ide a forumba én meg elolvasom :)
Streetes hirdetései pont akkor jelennek meg amikor hozzánk és érkezik valami számla... Miért nem ad egy simsont egy gázszámláért?!
Amúgy, meg lehet nem is akarja eladni csak dicsekszik hogy mennyi mindenne van! :)
Vajon Streetes minden nap talal egy bontatlan, komplett ETZ-t, vay 3 hete egy csvar sem kelt el rola ? ;)
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell! Gyári és utángyártott alkatrészek nagykeráron! ! TUNINGOK, TUNING SETTEK! HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK, SPORTBOBOK. . . Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093 ETZ 250 KOMPLETT ETZ BONTÁSÁBÓL Alkatrészek ! ! ! megvan még rajta minden fúllra! ! Eladó ETZ 250 es bontásából MINDEN alkatrész! ! ! MÉG RAJTA VAN MINDEN, KOMPLETT! ! ! (Még megy a motor! ! ) Hívj! ! ! 0630 4096093
Szia Kustib! Milyen fajta a sárvédő? Régebbi fajta pálcás kivitel ami a dobfékeseken volt, vagy az újabb? Ja és mennyiért?
Sziasztok! Jó rég jártam erre, a társulat fele már nem is ismerős! :o Közben eladtam a TZ-met... Szóval lenne nekem egy ETZ 250-es első sárvédőm, BMW - Range Rover szervízben fényezve, fekete, még fel sem volt téve, tehát hibátlan! És gyári darab, nem utángyártott szar! Akit érdekel, dobjon egy mailt a kustib@freemail.hu-ra!
Üdv: TiB
De ismerős. Nem olyan Jawa-bordó véletlenül az a 150-es (csak a tank és két oldali dekli bordó, a többi (pl. sárvédők) fekete. A forgalmi szerint is 150-es, ugye ?
Peti74
Színértékelés:
Attól függ mit értünk a felhős naplementén, ugyanis nem mindegy, hogy csak borult, vagy befellegzett. Utóbbi esetben a színe már mellékes. :o)))
Hááát! Mostmár bizonytalan vagyok. Lehet hogy valakit meg kell kérdezzek... Vagy mégse?
Lehet hogy mégis csak zöld? ;)
Olyan bárányfelhős, kevésbé rózsaszín mint inkább narancsszínű, de inkább javában vörös. :-)
Eh! Különben is nekem papírom van a színtévesztésemről... :-D
Eső felhős vagy vihar felhős naplemente? Naplemente mikor még rózsaszínes vagy mikor már javában vörös? :D
Haho!
Van egy eladó 150-es ETZ-m. 1987-ben gyártották, tárcsfékes, egész jó állapotú, N vörösnek írják a forgalmiban, de szerintem késői felhős naplemente színű. Maradjunk inkábba a vörösben. 90.000,- Ft-ot találtam ki irányárnak. 2cv6@citromail.hu a címem ha valaki érdeklődik.
M
Ezt szerintem is csak beképzeltem magamnak bár az is igaz hogy előtte nem igazán próbálgattam kézzel a telót! De az tuti hogy a kerél alatt hézag változott!!! Én még arra gondoltam hogy esetleg a sztendely nyeklett meg de szerintem ha az ekkorát görbülne azt szemmel is látni kellene!?? Azért remélem neked lesz igazad és csak az én agyszüleményem! Üdv
Nem, túl könnyű nem lehet sérüléstől. Ha elgörbül akkor akad, esetleg nem megy ki végállásba, csak húzásra, megakad valahol...
Ha még kutakodni akarsz magad megnyugtatására akkor vedd le a tankot, és nézd meg a kormánynaknál alul, ahol a duda is föl van erősítve. Itt roppanik meg legkönyebben a váz. Persze alul van hegesztés asszem, szóval nem teljesen sík, kicsit horpad amúgy is!
Ha nem találsz semmit akkor a tünetek csak pszicho-szomatikusak, tehát nyugi!
Igen teljesen! Bár nem emlékszem pontosan hogy mennyire volt kemény mikor csak így kézzel próbáltam mozgatni de egy kicsit olyan érzésem is volt hogy talán még túl könnyen is mozog!! Ilyesmi sérűlése lehet??
Első teleszkóp akadás nélkül bemegy, könnyen jár?
Csak elcsúsztak vele. Nem csúszott neki semminek!
És mi történt a géppel? Nekiment valaminek, kicsúszot, vagy eldőlt?
Természetesen ugyanott néztem de nem nemészrevehető a különbség!
Állítsd most is oda ahol az 5 centit mérted!
Helló mindenki!
Némi tanácsra lenne szükségem! Hétvégén buktak a 250-es ETZ-mel! Nem volt nagy esés csak elcsúszott vele a srác! Leszakadtak róla az ilyenkor szokásos dolgok. A probléma a következő lenne: Amikor felállítom középső sztendejre akkor a bukás előtt a kerék alatti hézag kb5 cm lehetett! (ez csak tipp de a normális állapotról van szó) Az incidens óta ez a távolság lecsökkent kb 3 cm-re! Elenőríztem és még mindig tökéletesen egy nyomon megy a motor! Szóval ilyen irányban megnyekkenhetett e a váz úgy hogy közben még mindig tökéletesen egy nyomon halad??? Vagy esetleg a villa sérülhet e úgy hogy ilyenek legyenek a tünetek??? Szemre semmi baja!
Minden okosságot várok!
Üdv
Szia!
Valami van vagy a gépemmel, vagy a modemmel, vagy a freemail-lel, majd írok.
Hello Andrej!!
A csapágyakon már gondolkodtam!! E
Először annak kell eldőlni-e hogy kell-e? Mivel először kompessziómérés légszűrő csere,kipuff pucolás,gyújtás,stb.
Ha nem javul fúratni kell,akkor meg szét kell húzni a blokkot akkor lesz esedékes a csapágyvásárlás is!!
A legfontosabb most a szóbeli éretségi aztán a motorszerelés és a boldog motorozással töltött idő!!
Mivel mindennek sora van mint a mákos rétesnek!!
Üdv:Ervin
Elsőre pont ugyanazokat kérdezném, mint motomen. Mi történt az előtt, hogy elromlott volna ? Motor generál, szétszedés, szerelőhöz elvivés, stb ?Egy működő kuplung nem romlik el hirtelen, max lepörög, de az ugye más tészta, akkor be sem lehet rugni a 250-est.
Ami biztos: több ETZ250 kuplunggal is kinlódtam mostanában, volt amelyiket 4szer szedtem szét mire jó lett, volt gond az utángyártott lamellákkal is, de a legtöbbet mégis a kuplungagyakkal szívtam (amelyikben a kúp van). Az utángyártott (magyar, lengyel) kuplungagyak közül nagyon meg kell nézni, hogy melyiket veszed meg, mert van közöttük nagyon szar is. A szaron azt értem, hogy a méretei nem stimmelnek az eredet DDR-hez képest. Van olyan amelyik a külső körmös lamellákat fogadó házba szorul bele és olyan is van, amelyiknek a belső tömör része egyszerűen nem fér bele a menesztőbe. Nem stimmelnek az átmérők, nem stimmelnek a vastagságok. Halál. Van egy lengyel gyártmány, ami méreteiben elég jól megközelíti a DDR-t és a beleesztergált (sajnos nem köszörült, csak esztergált) kúp is kivállóan felfekszik a DDR fútengelycsapra. Ennek "csak" egy hibája van, a kúp nincs benne olyan mélyen, mint a DDR-ben, ezért felszerelve az egész kupplungszerkezet kintebb kerül a főtengelyen kb 1,5-2 mm-rel, ami azt eredményezi, hogy a kinyomószerkezet játéka (annak a karnak a játéka, amit a bowden huzogat) nem jó helyre jön ki a dekliben, ezért már a durvabeállítást sem lehet majd elvégezni. Illetve el lehet végezni, de csalóka, mert nem 16005-ös csapágyon koppan a kinyomó, hanem a kinyomó karja koppan a dekliben egy kis kiugró fülön.
Ezt a problémát nekem csak úgy sikerült megoldani, hogy a 16005-ös csapágy a belső gyűrűje fölé még kapott egy olyan hézagoló acélgyűrűt (egy trabi labirintgyűrűbő köszörültem ki), hogy a a kinyomószerkezet játéka újra jó helyen legyen. Ennek a hézagolónak a vastagságát csak többszöri kisérletezéssel (dekli le-fel) sikerült megtalálni.
Csak azért írtam, hátha ez az oka annak, hogy nem emel ki a szerkezet.
Üdv,
Peti74
Szia
Ki fog derülni,mert ma megyek a motoromért amit még szombaton otthagytam.Mondjuk ránézésre normálisnak tűntek,családi ház,ott is laknak,meg rengeteg moci az udvaron.Majd mesélek a tapasztalatokról.
Hello Zoltasz!
Én is nemrég cseréltem lamellákat a 251esemben. Utángyártott lamellákat raktam bele. Összeraktam, durvabeállítás, finombeállítás és nem emelt ki. Szétszedtem, lemértem és kiderült, hogy jóval vastagabbak. Felcsiszolgattam őket, újra össze, durvabeállítás és frankó volt. Durvabeállításhoz a szerelési könyvben van egy kis alkatrész, ami jól jön. Ja és összerakva, mielőtt felnyomattam volna a főtengelyre kipróbáltam mennyire old, kvázi, hogy mennyire emel ki. Ez szintén a szerelési könyvben szépen le van írva. Mérni, beállítani, ellenőrizni és mennie kell.
üdv
csabee
Csere elött is produkálta ezet a jelenséget? Annyi lamella került bele amenniy elötte is benne volt? Mérted a lamellák vastagságát régi, kontra újak?! A rugók elgyengülhetnek, de ha a régivel nem csinákta ezt a jelenségem most meg hirtelen igen akkor ott más baj (is) van. Olajtól nem csúszhat, kivéve ha valami speciális adalékolt cuccot használsz.
Most azt mond meg nekem hogy új ez a kuplung, esetleg a motor most kerül működő képes állapotba?! Vagy csak nagyjavítás volt. Összeszerelve a mocin kívül próbáltad már ossze nyomni? Milyen állapotban vannak az alkatrészei?
Hella Attis!
Szombathely. Én nem tudom mennyi a bolti ár, szerintem nem is nagyon lehet kapni, de nem tudom.
Mondd meg mennyi (mail), oszt ha kell másnak elviszi, ha meg meglesz a lóvém meg ez is megmarad, akkor meg én viszem el. Ilyen egyszerű.
Az anyagi lehetőségeim elég szűkösek mostanában, majd megbeszéljük. írj mailt!
Gabi80!
A dugó széléről van szó. Szabvány hegertalp tömítéssel (értsd: olcsó tömítéskészlet) nem lehet sokra menni korrigálásnál, ugyanis az 0,25 mm.
Jut eszembe!
KisTZ összes csapágya eladó bontatlanul áron alul. (FAG/SKF/INA)
HAli!
Lenne egy kis problémám egy ETZ 250 kuplungjával. Egyszerűen nem emel ki, pedig már tőbbször szedtem szét és raktam újra össze. Minden lehetséges hibaforrást kicseréltem-a kuplunglamellákat, rugókat- de egyszerűen nem! A kinyomószerkezetnek mennyit kéne mozdulnia? Ha tudnátok valami trükköt, vagy valami okosat mondani akkor megmenthetnétek a teljes megőrüléstől!
Köszi
Hi Viktor!
Nagykanizsán lakom, vannak újszerű fogaskerekeim, (ugyanis párban célszerű cserélni) meg léptető villám is. Ha messze laksz, a szállítás is megoldható pár napon belül. -Jocó
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|