:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Andrej, te vagy a szombathelyi latinkás srác? Ha nem akkor bocs a cseréért, fantasztikusan rossz a memóriám! Ha igen és nagyon kell egy dugó akkor holnap el tudok ugrani a Futár Petihez és elviszem, mert megyek haza. Csak mond meg pontosan mit szeretnél. Nem tudom mi van neki meg mi sem, de ha felhivod megtudod!
Motomen, M. Imre, pandagyik - ebben van valami. Én nem csodállom, ha nem kel el semmi, pláne ha úgy viselkedik a többi vevővel mint velem.
Streetes drága!
Hol a frászba van a 150es dugóm, amit kb. három hete rendeltem? Netán a kozmoszban kering, vagy még a futószalagon esetleg? Mondhatom, most már igazán nagyon kellene, mert hétvégén óhajtom összerakni a mocit! Gyanítom, hogy kandi kamera esete forog fenn, de én pozitív gondolkodású ember lévén a bizalom okán feltennék három költői kérdést mégiscsak:
1. Akkor miért kelleted magad állandóan mindenféle cuccal, ha nem vagy hajlandó egy dugót elpostázni nekem, amiért már hetek óta könyörgök?
2. Tökre nem szeretem ha átvágnak. Már nemtudom hányszor mondottad, hogy fel lett adva, fel lett adva. Öregem; nem kértem sokat, tényleg nagy szükségem lenne rá, a csomag meg 1 nap alatt ideér. (tapasztalat)
3. Ez milyen üzletpolitika neharagudj? Őszintén: meg lehet ebből ÍGY élni? Vagy csak én vagyok ily szerencsés?
Szóval. Utoljára szépen megkérnélek: postázd el nekem az ígért 150es alapméretes német ETZ dugót, egy garnitúra tartalék gyűrűvel légy oly jó!
Ha pedig ebben teljes mértékben akadályoztatva lennél, akkor kérlek add tudtomra, hogy több felesleges kört ezügyben ne tegyek.
Előre is köszönöm újfent.
(amennyiben a dugó időközben mégis megérkezne, a hozzászólás tárgytalan)
Andrej
Erről a streetes ről rosszakat irogattak a mutkor.Utánvéttel szart küld drága pézen.Rossz reklám mer akikel kibasz az ugyis beirja ide a forumba én meg elolvasom :)
Streetes hirdetései pont akkor jelennek meg amikor hozzánk és érkezik valami számla... Miért nem ad egy simsont egy gázszámláért?!
Amúgy, meg lehet nem is akarja eladni csak dicsekszik hogy mennyi mindenne van! :)
Vajon Streetes minden nap talal egy bontatlan, komplett ETZ-t, vay 3 hete egy csvar sem kelt el rola ? ;)
Minden ami SIMSON hoz és MZ hez és Jawa hoz kell! Gyári és utángyártott alkatrészek nagykeráron! ! TUNINGOK, TUNING SETTEK! HENGEREK FOGASKEREKEK, SPOILEREK, SPORTBOBOK. . . Új és bontott alkatrészek! 0630/4096093 ETZ 250 KOMPLETT ETZ BONTÁSÁBÓL Alkatrészek ! ! ! megvan még rajta minden fúllra! ! Eladó ETZ 250 es bontásából MINDEN alkatrész! ! ! MÉG RAJTA VAN MINDEN, KOMPLETT! ! ! (Még megy a motor! ! ) Hívj! ! ! 0630 4096093
Szia Kustib! Milyen fajta a sárvédő? Régebbi fajta pálcás kivitel ami a dobfékeseken volt, vagy az újabb? Ja és mennyiért?
Sziasztok! Jó rég jártam erre, a társulat fele már nem is ismerős! :o Közben eladtam a TZ-met... Szóval lenne nekem egy ETZ 250-es első sárvédőm, BMW - Range Rover szervízben fényezve, fekete, még fel sem volt téve, tehát hibátlan! És gyári darab, nem utángyártott szar! Akit érdekel, dobjon egy mailt a kustib@freemail.hu-ra!
Üdv: TiB
De ismerős. Nem olyan Jawa-bordó véletlenül az a 150-es (csak a tank és két oldali dekli bordó, a többi (pl. sárvédők) fekete. A forgalmi szerint is 150-es, ugye ?
Peti74
Színértékelés:
Attól függ mit értünk a felhős naplementén, ugyanis nem mindegy, hogy csak borult, vagy befellegzett. Utóbbi esetben a színe már mellékes. :o)))
Hááát! Mostmár bizonytalan vagyok. Lehet hogy valakit meg kell kérdezzek... Vagy mégse?
Lehet hogy mégis csak zöld? ;)
Olyan bárányfelhős, kevésbé rózsaszín mint inkább narancsszínű, de inkább javában vörös. :-)
Eh! Különben is nekem papírom van a színtévesztésemről... :-D
Eső felhős vagy vihar felhős naplemente? Naplemente mikor még rózsaszínes vagy mikor már javában vörös? :D
Haho!
Van egy eladó 150-es ETZ-m. 1987-ben gyártották, tárcsfékes, egész jó állapotú, N vörösnek írják a forgalmiban, de szerintem késői felhős naplemente színű. Maradjunk inkábba a vörösben. 90.000,- Ft-ot találtam ki irányárnak. 2cv6@citromail.hu a címem ha valaki érdeklődik.
M
Ezt szerintem is csak beképzeltem magamnak bár az is igaz hogy előtte nem igazán próbálgattam kézzel a telót! De az tuti hogy a kerél alatt hézag változott!!! Én még arra gondoltam hogy esetleg a sztendely nyeklett meg de szerintem ha az ekkorát görbülne azt szemmel is látni kellene!?? Azért remélem neked lesz igazad és csak az én agyszüleményem! Üdv
Nem, túl könnyű nem lehet sérüléstől. Ha elgörbül akkor akad, esetleg nem megy ki végállásba, csak húzásra, megakad valahol...
Ha még kutakodni akarsz magad megnyugtatására akkor vedd le a tankot, és nézd meg a kormánynaknál alul, ahol a duda is föl van erősítve. Itt roppanik meg legkönyebben a váz. Persze alul van hegesztés asszem, szóval nem teljesen sík, kicsit horpad amúgy is!
Ha nem találsz semmit akkor a tünetek csak pszicho-szomatikusak, tehát nyugi!
Igen teljesen! Bár nem emlékszem pontosan hogy mennyire volt kemény mikor csak így kézzel próbáltam mozgatni de egy kicsit olyan érzésem is volt hogy talán még túl könnyen is mozog!! Ilyesmi sérűlése lehet??
Első teleszkóp akadás nélkül bemegy, könnyen jár?
Csak elcsúsztak vele. Nem csúszott neki semminek!
És mi történt a géppel? Nekiment valaminek, kicsúszot, vagy eldőlt?
Természetesen ugyanott néztem de nem nemészrevehető a különbség!
Állítsd most is oda ahol az 5 centit mérted!
Helló mindenki!
Némi tanácsra lenne szükségem! Hétvégén buktak a 250-es ETZ-mel! Nem volt nagy esés csak elcsúszott vele a srác! Leszakadtak róla az ilyenkor szokásos dolgok. A probléma a következő lenne: Amikor felállítom középső sztendejre akkor a bukás előtt a kerék alatti hézag kb5 cm lehetett! (ez csak tipp de a normális állapotról van szó) Az incidens óta ez a távolság lecsökkent kb 3 cm-re! Elenőríztem és még mindig tökéletesen egy nyomon megy a motor! Szóval ilyen irányban megnyekkenhetett e a váz úgy hogy közben még mindig tökéletesen egy nyomon halad??? Vagy esetleg a villa sérülhet e úgy hogy ilyenek legyenek a tünetek??? Szemre semmi baja!
Minden okosságot várok!
Üdv
Szia!
Valami van vagy a gépemmel, vagy a modemmel, vagy a freemail-lel, majd írok.
Hello Andrej!!
A csapágyakon már gondolkodtam!! E
Először annak kell eldőlni-e hogy kell-e? Mivel először kompessziómérés légszűrő csere,kipuff pucolás,gyújtás,stb.
Ha nem javul fúratni kell,akkor meg szét kell húzni a blokkot akkor lesz esedékes a csapágyvásárlás is!!
A legfontosabb most a szóbeli éretségi aztán a motorszerelés és a boldog motorozással töltött idő!!
Mivel mindennek sora van mint a mákos rétesnek!!
Üdv:Ervin
Elsőre pont ugyanazokat kérdezném, mint motomen. Mi történt az előtt, hogy elromlott volna ? Motor generál, szétszedés, szerelőhöz elvivés, stb ?Egy működő kuplung nem romlik el hirtelen, max lepörög, de az ugye más tészta, akkor be sem lehet rugni a 250-est.
Ami biztos: több ETZ250 kuplunggal is kinlódtam mostanában, volt amelyiket 4szer szedtem szét mire jó lett, volt gond az utángyártott lamellákkal is, de a legtöbbet mégis a kuplungagyakkal szívtam (amelyikben a kúp van). Az utángyártott (magyar, lengyel) kuplungagyak közül nagyon meg kell nézni, hogy melyiket veszed meg, mert van közöttük nagyon szar is. A szaron azt értem, hogy a méretei nem stimmelnek az eredet DDR-hez képest. Van olyan amelyik a külső körmös lamellákat fogadó házba szorul bele és olyan is van, amelyiknek a belső tömör része egyszerűen nem fér bele a menesztőbe. Nem stimmelnek az átmérők, nem stimmelnek a vastagságok. Halál. Van egy lengyel gyártmány, ami méreteiben elég jól megközelíti a DDR-t és a beleesztergált (sajnos nem köszörült, csak esztergált) kúp is kivállóan felfekszik a DDR fútengelycsapra. Ennek "csak" egy hibája van, a kúp nincs benne olyan mélyen, mint a DDR-ben, ezért felszerelve az egész kupplungszerkezet kintebb kerül a főtengelyen kb 1,5-2 mm-rel, ami azt eredményezi, hogy a kinyomószerkezet játéka (annak a karnak a játéka, amit a bowden huzogat) nem jó helyre jön ki a dekliben, ezért már a durvabeállítást sem lehet majd elvégezni. Illetve el lehet végezni, de csalóka, mert nem 16005-ös csapágyon koppan a kinyomó, hanem a kinyomó karja koppan a dekliben egy kis kiugró fülön.
Ezt a problémát nekem csak úgy sikerült megoldani, hogy a 16005-ös csapágy a belső gyűrűje fölé még kapott egy olyan hézagoló acélgyűrűt (egy trabi labirintgyűrűbő köszörültem ki), hogy a a kinyomószerkezet játéka újra jó helyen legyen. Ennek a hézagolónak a vastagságát csak többszöri kisérletezéssel (dekli le-fel) sikerült megtalálni.
Csak azért írtam, hátha ez az oka annak, hogy nem emel ki a szerkezet.
Üdv,
Peti74
Szia
Ki fog derülni,mert ma megyek a motoromért amit még szombaton otthagytam.Mondjuk ránézésre normálisnak tűntek,családi ház,ott is laknak,meg rengeteg moci az udvaron.Majd mesélek a tapasztalatokról.
Hello Zoltasz!
Én is nemrég cseréltem lamellákat a 251esemben. Utángyártott lamellákat raktam bele. Összeraktam, durvabeállítás, finombeállítás és nem emelt ki. Szétszedtem, lemértem és kiderült, hogy jóval vastagabbak. Felcsiszolgattam őket, újra össze, durvabeállítás és frankó volt. Durvabeállításhoz a szerelési könyvben van egy kis alkatrész, ami jól jön. Ja és összerakva, mielőtt felnyomattam volna a főtengelyre kipróbáltam mennyire old, kvázi, hogy mennyire emel ki. Ez szintén a szerelési könyvben szépen le van írva. Mérni, beállítani, ellenőrizni és mennie kell.
üdv
csabee
Csere elött is produkálta ezet a jelenséget? Annyi lamella került bele amenniy elötte is benne volt? Mérted a lamellák vastagságát régi, kontra újak?! A rugók elgyengülhetnek, de ha a régivel nem csinákta ezt a jelenségem most meg hirtelen igen akkor ott más baj (is) van. Olajtól nem csúszhat, kivéve ha valami speciális adalékolt cuccot használsz.
Most azt mond meg nekem hogy új ez a kuplung, esetleg a motor most kerül működő képes állapotba?! Vagy csak nagyjavítás volt. Összeszerelve a mocin kívül próbáltad már ossze nyomni? Milyen állapotban vannak az alkatrészei?
Hella Attis!
Szombathely. Én nem tudom mennyi a bolti ár, szerintem nem is nagyon lehet kapni, de nem tudom.
Mondd meg mennyi (mail), oszt ha kell másnak elviszi, ha meg meglesz a lóvém meg ez is megmarad, akkor meg én viszem el. Ilyen egyszerű.
Az anyagi lehetőségeim elég szűkösek mostanában, majd megbeszéljük. írj mailt!
Gabi80!
A dugó széléről van szó. Szabvány hegertalp tömítéssel (értsd: olcsó tömítéskészlet) nem lehet sokra menni korrigálásnál, ugyanis az 0,25 mm.
Jut eszembe!
KisTZ összes csapágya eladó bontatlanul áron alul. (FAG/SKF/INA)
HAli!
Lenne egy kis problémám egy ETZ 250 kuplungjával. Egyszerűen nem emel ki, pedig már tőbbször szedtem szét és raktam újra össze. Minden lehetséges hibaforrást kicseréltem-a kuplunglamellákat, rugókat- de egyszerűen nem! A kinyomószerkezetnek mennyit kéne mozdulnia? Ha tudnátok valami trükköt, vagy valami okosat mondani akkor megmenthetnétek a teljes megőrüléstől!
Köszi
Hi Viktor!
Nagykanizsán lakom, vannak újszerű fogaskerekeim, (ugyanis párban célszerű cserélni) meg léptető villám is. Ha messze laksz, a szállítás is megoldható pár napon belül. -Jocó
Tomóka, Andrej - koszonet az olajos szivocsohoz fuzott valaszoker, minden marad a helyen, amkor a karburatort tisztitom, majd kitorlom a szivocsovet is.
Imre
Szia!
Merre is lax?
Megnézem mennyi a bolti ár.
Kb a feléért
Tudod ez a fórum elég nyilvános, de mit tegyek ha 1-1 kurrens cuccért sorra jelentkeznek és még aznap el is viszik?
Tegnap voltam a börzén kellett 1 apróság de nagyon. Enyém is lett, igaz még haza is kellett ugranom egy más tipusú alkatrészért cserébe + rá is fizettem egy keveset, de ha egyszer kell...
Szia!
A dugó széléről lehet szó...
Remélem nem hurrog le senki, én szeretem a parafát.
Nem az olaj lesz a hibás, a rugó jó ötletnek tűnik, én kicsit megégetném a kuplungot lehet hogy jó lesz miután kihül, ha mégsem akkor legalább látod majd ha esetleg nem fexik fel az összes lamellácska melyiken kell korrigálni.
Ez magánvélemény, azért halgassunk meg mást is.
Szia Peti74!
Mindig újat tanul az ember! Egy kérdés: A dugó tetején a dugó szélét, vagy a kúp tetejét érted? Bocs az értetlenkedésért...
Még valami.
Felújítottam a kuplungot a 250-es TS-emben /fém ill. baketitlamella/ és az a problémám hogy ha keményebben odahúzom neki megcsúszik a kuplung. A rugók lennénk kigyengülve? Az olajjal már próbáltam variálni. A választ előre is köszi.
Gabi80
hali m. imre !
http://szoci.motoros.hu/download/altalanos2utemutunning.zip
ebben a cikkben elolvashatsz mindent az olajos összekötő gumicsőröl .
a problémát (már ha annak tekinted) a membránvezérlés és a vákumkamra egyidejű alkalmazása oldhatja meg . azért írom , hogy egyidejű , mert az én etz-m ugyan membránvezérelt ennek ellenére a gumicsö olajos .
viktorg1eg4!
Pl. tőlem hozzájuthatsz ilyenekhez. Bp környékén lakokkk. ha érdekel: tomos@c2.hu
hát a fogyasztást pontosan nem mértem de olyan 3.5 -maximum 4 liter.
150 es henger dobna rajta v.mit?
Helló Peti!
M. Imrének adott tanácsomat az vezette, hogy valszeg akkor nyom vissza több keveréket és lesz olajos a szívógumi, ha megfelelő talptömítés hiányában szar a vezérlés. Ezt a tanácsomnak megfelelően magasabb talptömítéssel lehet korrigálni.
Értem amit írtál, akkor ennek megfelelően járok el. A dugón már fennvannak a gyűrűk, de sebaj, így is tudom csekkolni, meg müxik 125ös dugóval is a próba. Remélem elég lesz a paszta, mert a papír szarokból elegem van, meg a henger kitudja milyen, mennyire illeszkedik a papírral. Ja, mert a hülyeségem miatti kavarodást követően egy 150es alapméretes lengyel hengerrel jöttem ki, remélem jó lesz, de több csere az biztos nem. De ez már az én bajom. Jövő hétvégén lesz összerakva egyébként, nyugodt lehet mindenki, majd beszámolok. :)
A 250es teljes elektronikus gyújtása (minden alkatrésze) beépíthető kicsibe?
Főtengely átmérő ilyesmi nem számít?
Árix!
Hirtelen nem tudok mit mondani. 100 negyedikben már több is mint elég, nekem csak 90ig ment negyedikben.
Gyertya milyen? "elég jól fogyaszt" - ez alatt mit értesz? Sokat vagy keveset? Mert ha keveset, akkor tűt magasabbra véve talán jobb lesz, esetleg nagyobb fúvókával (120).
Attis!
Nem tudok semmi biztosat, jelenleg a blokkom sincs itthon. Mennyiért adnád oda kompletten? Mostanában mondjuk nem leszek Pesten, de ha komoly a biznisz, akkor max postával megoldjuk, de még semmi sem készpénz. Esetleg ezt is eladod mielőtt megvenném, stb.
Szal mennyi?
Szia Andrej !
"..a dugó alacsonyabb fordulaton visszanyom valamennyi friss keveréket a szívócsőbe. Magam is gondolkodtam ezen, esetleg magasabb talptömítéssel ki lehet valamelyest köszöbölni.."
Ne is gondolkodj ilyesmin, ha a talptömítést "csak úgy" megvastagítod, annak egyenes következménye, hogy megy a vezérlés a pi***ba. (a vezérés alatt azt értem, hogy a holtpontok előtt illetve után hány mm-rel nyitnak és zárnak a megfelelő ablakok).
Nem tudom ,hol tart most a blokkod, de azt javaslom, amikor feltetted a dugót a hajtókarra és gyűrűk nélkül rápróbálod a hengert, akkor a talptömítést pont olyan vastagra válaszd, hogy alsó holtponton a dugó teteje éppen egymagasságban legyen a felömlő ablakok aljával. Se lentebb, se fentebb. Ha ezt a feltételt olyan talptömítés elégíti ki, amire nem is számítottál (akár 1,5 mm akár az, hogy nem is kell szilárd talptömítés csak paszta) az nem baj. A lényeg a vezérlés. Akkor lesz olyan, ahogy a gyárban kitalálták, ha teljesül a leírt feltétel (persze maga a henger se legyen hibás, de konkrétan erre Te már úgyis jobban figyelsz).
Peti74
Andrej:
hát 4 ikbe mentem vele 100 at de akkor már nagyon pörgött... a lánckereket sajnos nem tudom h milyen méret.:(a karbival nincs sztem gond mert elég jól fogyaszt.
MZ/X.
Te tényleg komolyan gondolod :)
Pénteken hoztam el az esztergályostól egy 350-re való mágnes +távtartó párost és két db, csak egyhengeresre jó ETZ mágnest. Ha tudok ma gépet szerezni, akkor lefotózom őket, esetleg csinálok valami móricka ábrát a méretekkel.
Msn-em nincs, sajnos még nem is használtam, az e-mail címem meg ott van a "válasz erre" link melett, a hozzászólások felett.
Peti74
Helló Peti 74!
Megvan minden cuccom az e-gyújtás elkészítéséhez! Nyáklap, Sav maratáshoz,
nyákfilc, forrasztópisztoly stb..
A mágneses jeladó elkészítéséhez kéne néhány ábra és egy bekötési rajz!
Amúgy nem ez lesz az első alkotásom!
Csináltam már el. indexet, infra adó-vevőt és sok mást. Szóval menni fog, komoly terven értem hogy mindenképpen el akarom készíteni!
Na helló
Amúgy van msn-ed vagy e-mail-od amin írkálhatunk?
Szeva mindenkinek!
Tudna nekem valaki egy elso szerias 250-es TS-hez (1977, negy sebesseg)alkatreszeket?
Elszallt a masodik fokozat fogaskerekebol ket fog:))))
Plusz kellene egy lepteto villa is! Fogalmam sincs, hogy honnan lehet ezt beszerezni...
Nos?
Ugyanaz merugyanaz a generátor meg mindegyik 12 voltos.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|