hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

tomóka
válasz erre | email2005-06-19 20:23:22
nem lehet , hogy 5000-nél "lebegni" kezd a megszakító ? már ha megszakítós .
sorszám: 6899 (31799)
(előzmény: ThUnDer, 2005-06-19 18:08:24)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-06-19 20:20:42
hali m. imre !

etz és etz teló között nincs külömbség ugyanaz a 35mm belsõcsõátmérõjû szerkezet . tehát 230ml olaj kell bele .
azt az alátétet én mûanyag flakonból vágtam ki (valami vegyszeres tehát bírnia kell az olajat is) évek óta szolgál megbízhatóan .
sorszám: 6898 (31798)
(előzmény: M.Imre, 2005-06-19 20:11:21)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-19 20:20:07
Minden jó és még sem megy?! Akkor a következő hogy mész, veszel egy megfelelő dugót és gyűrűt, azt beleteszed. Várj még a furatással. Azt csak akkor ha a hengernek baja van!
sorszám: 6897 (31797)
(előzmény: ThUnDer, 2005-06-19 18:12:31)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-06-19 20:11:21
Sziasztok!
PeetAir & HyGy utmutatoja alapjan (koszonet nekik a reszletes leiraser) kicsereltem ma a szimmeringet a ket elso teleszkopban - ETZ 125.
Ezzel kapcsolatben lenne nehany kerdesem:
- lemertem, hogy mennyi olaj volt meg bennuk - hat kb. 130-150ml. A muvelet utan en meg feltoltottem 230ml-el, es csak utana jutott eszembe, hogy lehet azert hianyzott olyan sok mert a 125-be nem is kell 230ml, csak kevesebb. Tehat a kerdes: mennyi olaj kell a 125 ETZ teleszkopjaba?
- nemreg emlitette valaki, hogy a lenti alatet tonkrement es valami hazilag kivagott gumidarabbal helyetesitette; en is ide jutottam. Kerdes: mennyit tart ez a megoldas? Vajon nem eszi meg az olaj azt a sima gumit?
- meg egy kuriozum: a kibanyaszott szimmeringen azt irja, hogy Huber. Ez meg a gyari lehetett? (allitolag a motor eddig ~12.000km-t futott).

Elore is koszonom a segitseget,
Imre
sorszám: 6896 (31794)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-19 18:12:31
Itt egy kép a dugómról, sztem nem OK ez így, nemtom ki babrálta meg így, de sztem szart se ér, sőt kopresszió is kevesebb... El is viszem majd fúrni amint lesz pízem :)

http:\\www.tar.hu\simson1\IMG_0036.jpg
sorszám: 6895 (31785)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-19 18:08:24
Üdv mindenkinek :)



Sajnos még mindig nem jutottam előrébb, mitől nem fogor ki 5000rpm fölé az Mz-m... :(( A gyújtás már OK, a karbi is (gyertyakép szép), de a gép egyszerűen megtorpan 5000-nél és csak dadog :( Lehet hogy a dugó miatt?? Jó lenne ha valakinek lenne tippje PLS HELP:)



Múgy imádom a kisgépet, szépen megy, amíg megy és nagyon kényelmes :)



Segítsetek :)



Zsolt
sorszám: 6894 (31784)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-06-19 16:59:53
Nekem nemrégiben kínáltak egy 150es Trophy-t hasonló felállással, mint a tied, 20000Ft-ért.Azt kb reálisnak gondolom.Legalábbis sokkal reálisabbnak, mint az 50 ezret.De ha találsz rá valakit, akkor sok sikert az üzlethez.
sorszám: 6893 (31780)
(előzmény: vespas, 2005-06-19 16:46:45)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-19 16:53:31
Vespas!

Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem ennyiért nem fognak tolongani a vevők. Én két éve vettem '73as 125ös Trophymat felújítva, de forgalomból kivontan, stb. 30000Ft ért. Most friss műszakival, friss festéssel és csapágyakkal 65000Ft-ot kérek érte. Már van rá vevőm. De nemhiszem hogy 50ért valaki el fogja vinni. Utána csak a papírmunka 30000Ft körül van. 70-80000ért meg már frissműszakis ETZ-t vehet a polgártárs.
Csak leírtam tapasztalataimat meg véleményemet, de legyen hozzá szerencséd és tudd ennyiért eladni!

Üdv!
Ádi
sorszám: 6892 (31779)
(előzmény: vespas, 2005-06-19 16:46:45)

 
 
vespas
válasz erre | email2005-06-19 16:51:51
Szia! Nekem van egy 150-es gépem, ha kell képet küldök róla. teli sámom: 06703802618
sorszám: 6891 (31778)
(előzmény: Jocoboy, 2005-06-16 14:56:32)

 
 
vespas
válasz erre | email2005-06-19 16:46:45
Sziasztok! Most először vagyok fent a fórumon és a segítségeteket kérem! Van egy MZ Trophy 150 L 1974-es gépezetem, amit el szeretnék adni, mivel nincs használva. A motor jó állapotban van, csak egy 6 voltos aksi kell bele+ egy kis benya.Legalábbis a nagyfater elmondása szerint.A motornak keményfedeles forgalmija van. műszaki nincs rajta, a rendszámát leadták, de visszahelyezhető a forgalomba. 50 e. forintot kérnék érte. A mail címem : vespas@c2.hu Ha valakit érdekel , képet küldök róla. Köszi!
Széles utat nektek! Daki
sorszám: 6890 (31777)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-19 10:35:18
Ja, vagy mindenki tanul és nem ér rá foglalkozni a gépével, amit amúgyis elad, és jövő pénteken megveszi a másikat! MZ TS 250/1!

Uff!
Ádi
sorszám: 6889 (31759)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-06-19 01:35:28
Ja vagy mindenki bringázik vagy eladta mint én...:)

Na nem baj jöhet a Kawa Er5!!!!
legalább is remélem???!!!


fisi
sorszám: 6888 (31743)
(előzmény: motomen, 2005-06-19 00:05:07)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-19 00:44:03
Ma én is voltam egy karinkára kb 100 kila volt.De asszittem elfúú ez a böszme szél
sorszám: 6887 (31737)
(előzmény: motomen, 2005-06-19 00:05:07)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-19 00:05:07
Jó motor az mz, mostanában kihalt ez a topic, ez azt jelenti nincs velük gond, és az össez tulaj bringázik valamerre? Én is voltam egyet, pedig tanulnom kell, de most kapott kisebb lánckereket hogy birjon kettönket meg a tátra emelkedőit. Ja meg sikerült miden fontosat bezsúfolni az oldaldekli alá! Ez nem kis szó!:)
Bakker, én el voltam tévedve, mint vak ember az új lakásban. Most látom hogy a benzin 265pénz... Eddig nem néztem csak tankoltam, most is ezt kellet volna tennem, megmaradt volna pár hajszálam.
sorszám: 6886 (31732)

 
 
doki
válasz erre | email2005-06-18 02:05:23
Fényes dugok vannak a JAWÁmba,és több mint 20ezret lementemvele gond nélkül,és úgynézki,mintha 2hete raktam volna össze!Olajzásfüggő az egész!Ennyit a kisipari dugóról bekell járatni!Gépműhelyes megcsinálja 4százados illesztésre, és levan a gond!
sorszám: 6885 (31688)
(előzmény: Andrej, 2005-06-17 20:50:32)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-06-17 23:40:03
Hella!!

Én láttam pumi gépét és őszintén mondom hogy egy tényleg nagyon féltve hajtott jól karbantartott motorka!!!

Hasonló állapotban van mint az én Tz- m volt!!!

Mindenkinek csak ajánlani tudom- ennyi pénzért ajándék!!!!


fisi
sorszám: 6884 (31680)
(előzmény: pumukli, 2005-06-17 23:17:40)

 
 
pumukli
válasz erre | email2005-06-17 23:17:40
Eladnám kiváló műszaki és esztétikai állapotban levő, 1990-es évjáratú élénkpiros ETZ 150-es motoromat. Papírjai rendezettek, néhány jellemzője: elektronikus gyújtás, friss fényezés a sárvédőkön (a többi is szép), új SKF főtengelycsapágyak, légszűrő, felújított váltó és karburátor, zárható tanksapka, "krauzer", powered by NGK.
Összességében egy kitűnő karban levő, hibátlanul működő, teljességgel megbízható gépről van szó. Nem "kókányolt", a javításokat szerelőnél végeztettem. Ára 99.990 Ft olyan pótalkatrészekkel, mint karbi, henger, kerék, kormány. Az eladás oka: ETZ250-re szeretnék váltani. Képek találhatók róla ITT. Érdeklődni e-mailben lehet a rebel kukac message pont hu címen.
sorszám: 6883 (31678)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-06-17 22:40:52
Helo
Levettem a tekercset próbalámpával megnéztem és vezeti az áramot.Megnéztem azt is hogy az egyik kábel végére tettem a próbalámpát a lámpa kábelját pedig a tekercs alatt levő fémre hogy nem-e húz át,de nem.De töltés az nincs.A fesszab.is tönkretud menni? Mert nincs beégve csak valamennyire be volt ázva,nem-e a szigetelések nem jók mert lehet hogy öszzezárja a vízkő.
sorszám: 6882 (31673)
(előzmény: gabi80, 2005-06-17 16:23:59)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-17 22:01:40
Hát tudtommal minden árt a guminak ami oldja a kátrányt. Fogj egy hajszárítót és melengesd fel a foltot jó alaposan, kapard le valamivel ami nem vágja ki a gumit. Aztán valami oldószer. De lejobb ha neki esel kis benzinnel, szigorúan csak a foltot törölgetve. Nem kell teljesen eltávolítani, a maradékot hagyd megkeményedni és csiszoló vászonnal dörzsöld le. Ha nem akarsz oldószert (nem vitamin a guminak) akkor melegen kapargat, hidegen dörzsöl!
sorszám: 6881 (31670)
(előzmény: sztomi, 2005-06-17 17:44:49)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-17 20:50:32
takacs!

Jelen ismereteim szerint magyar dugóból (legalább) kétféle van. Namármost: amit először vettem, az noname, doboz nélküli volt. Méret sem volt rá nyomva, csak egy nyíl "on" felirattal. Ennek sima, fényes felülete van. Na ezt kerülje mindenki el! A másik általam ismert típus a Berta, ami dobozos, számmal is el van látva, a felülete meg nem tükörsima. Ebbe megfelelően belemegy a csapszeg. Meg is vettem, nem tudtam mit kitalálni a másikra. Esztergálja a hóhér. Ha kell, odaadom valakinek. Na, utána meg röhögtem egy baromi nagyot, amint belenéztem az újba. Tudod, az oldalsó gyűrűbiztosító mögött kiöntenek még egy dudort, hogy nehogy elmozduljon, kiessen stb. Nézek bele: a dudor megvan, csak épp a MÁSIK OLDALON!!! Ahol viszont a kis csap van, ott nincs dudor, így a vége kilátszik belülről a dugóban. Namármost olvastam egy szocitárs leírását, hogy hasonló dolog tréfálta már meg, mert a kis csap kiszakadt, oszt beszabályozta a hengert több mm mélyen. (kuka) Erről ennyit. Ja, alapvetően nincs sok jó tapasztalat a magyar dugókkal. Peti korábban írta, hogy nem igazán van ötvözve (ezért is világos a színe), nagyobb a hőtágulása a kelleténél (könnyen szorul), meg baromi könnyen elkenődik. (tapasztalat)

Azért nem ennyire vészes a helyzet. Haverom kis TSe olyan simán odaver nekem bármikor, mint a pinty, holott abban is magyar dugó van. Az enyém elég harmatosan régen is most is. Holnap rakom össze a mocit 150esre oszt meglátom.

A 125ösök nincsenek ennyire szar helyzetben, mert asszem a Futárnál lehet kapni német dugót bele.

Összességében nézd meg amit veszel, mert egyedi szarságok is könnyen beüthetnek!

Árix!

Nem biztos, de valószínű, hogy a kihajtásnál folyik. Azért mielőtt szétszednéd, csekkold, hogy nem a hátsó teló ereszt-e, mert régen megviccelt engem is.
Szal. Nem akarok doktorit írni, de Peti és a többi guru régebben már kitanított ebben a témában, így a legjobbhoz fordultál. :)
Szal, ha jól tudom kisTZd van. Így kicsit árnyaltabb a helyzet.
Vedd le a deklit, oszt ha csupa mocsok, olaj... az egész kihajtás, akkor onnan folyik. Ha meg a főtengelyszimmeringtől folyna, akkor nem jutna át a hajtáshoz, így azt kizárhatjuk.

Megoldás

1. Leszeded a lánckereket.
2. A négy csavar oldásával leszeded a szimmeringházat. A hézagoló tárcsákra figyelj, ne vesszenek el. Szimmeringből 25x35x7est vegyél oszt cseréld ki.
3. Minden alkatrészt, moss le bő benzinnel, hogy később tapadjon. Az egész tengelycsonkot is mosd le egész a csapágyig! A perselyt is húzd le, azt is mosd el!
4. Pasztával rakd fel a házat, az alátétekre figyel, csavarhúzóval igazítsd a helyükre, mert mindig lefittyennek.
5. A szimmeringházzal együtt tedd fel a perselyt is a helyére.
6.!!! Márkás pasztával nyomd ki a bordástengely bordáit a perselyen belül egyenként az összeset! Jól tömködd tele. Ezután kenj egy csíkot körbe vagy a persely felfekvő felületére, vagy a lánckerék belső átmérőjére.!!!
7. Rakd fel a lánckereket.

Ezzel féligmeddig készen vagy, csakhogy jelentős mennyiségű trutyi folyt nekem régen a kuplungkinyomó rúdnál. (olajmennyiségre figyelni!)
Ezt szimmeringgel lehet megoldani véglegesen. A méret 4x16x6. A ház 13,9, így le kell szedned a szimmeringből. Ezt tűreszelővel csináld óvatosan, folyamatosan próbálgatva. Ha fémházas a szimmering (nekem olyan), akkor fémházig reszeld le és szigetelőszalaggal bővítsd megfelelő átmérőre. Ezután verd be a kihajtótengely végébe, és felejtsd el a problémát!

Ha valamit nem értenél, akkor írd mailben, nem kell ezzel teletölteni a fórumot. De csak ha nekiálltál, akkor!
sorszám: 6880 (31665)
(előzmény: Árix, 2005-06-17 20:25:53)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-06-17 20:25:53
üdv mindenkinek!
az mitől van ha a hátsó kerekemen olajfoltokat látok...? lánckerék szimering?ha igen azt h lehet cserélni
?elöre is kösz a segitséget!hi all!
sorszám: 6879 (31662)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-06-17 17:44:49
Kedves mindenki!

A köv. történt velem: megyek,megyek a blahánál, 1xcsak érzem hogy vmi nem 100 a motorral. Csuszkálni kezdett a hátulja és kis sebességnél nagyon instabil lett az egész rendszer. Átértem a hídon és a kanyarnál majdnem eltaknyoltam úgy megcsúszott a hátulja de szerencsére megúsztam. Megálltam a mol kútnál azt hittem defektes a hátsó kerék, de nem kb a gumi felén 1-1,5 cm vastag kátrány volt! Pontosabban még mindig van mert semmivel sem tudom igazán leszedni, és bár már mentem vele kb 12 km-t nincs igazi változás, persze 1re kevésbé csúszik de azért nem érzem túl jól így magam:) Nincs vkinek ötlete, hogy mivel tudnám leszedni a kátrányt úgy hogy a gumi is ép marad? Előre is köszönm a tippeket!
sorszám: 6878 (31656)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-17 16:33:39
Hello steelhart6!
Egy szolnoki boltban láttam tavaly kompletten tartóval együtt 20000 ft-ért. Tartó nélkül nem tudok árat.
sorszám: 6877 (31653)
(előzmény: steelheart6, 2005-06-16 11:40:37)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-17 16:30:49
ETZ 250

teljesítmény, kW (LE)
15,45 (21) nagyobb teljesítményű változat
12,5 (17) kisebb teljesítményű változat

TS 250/1

14kW (19LE)

forrás: W.R.-C.S.: Hogyan tovább? - MZ

Üdv!
Ádi
sorszám: 6876 (31652)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-17 16:26:45
Hello Boky!
a 250-es egyes források szerint 13, más források szerint 14 kw
sorszám: 6875 (31651)
(előzmény: boky, 2005-06-16 17:25:20)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-17 16:23:59
Hali!
Az a kis tekercs a dinamó gerjesztőtekercse. Ha szakadt vagy meg van égve ki kell cserélni, mert akkor nincs töltés. Javaslom a németet, mert a magyarral csak szívni fogsz. Hogy a fesszabályzónak neked melyik a bal oldala, azt nem tudom, de egyik oldala a feszültségkapcsoló, a másik a túláramkapcsoló. A fesz. kapcsoló kb 1500-as fordulaton húz be, az áramkapcsoló pedig csak akkor működik, ha a dinamó túltöltené az akksit.
sorszám: 6874 (31650)
(előzmény: Péter mz, 2005-06-17 00:11:01)

 
 
Főnök
válasz erre | email2005-06-17 09:33:58
jún. 18.
I. Szõdligeti Veteránautós és Motoros Találkozó és Verseny
Szõdliget, Dunapart
Info: Juhász Béla, 30/9-311-361
sorszám: 6873 (31645)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-17 01:28:52
Annak ellenállás funkciója van ha jol emlékszem.Valahonnan meg kell nézni mekkora lénye hogy ne legyen szakadt mer akko nincs töltés asszem.
sorszám: 6872 (31636)
(előzmény: Péter mz, 2005-06-17 00:11:01)

 
 
takacs
válasz erre | email2005-06-17 00:34:47
Mi a baj a magyar dugattyúval? Márkát tudnál mondani? Köszi
sorszám: 6871 (31625)
(előzmény: Andrej, 2005-06-16 21:18:32)

 
 
takacs
válasz erre | email2005-06-17 00:33:52
Ha bármi alkatrész kell teelfonálj, tel 62/312-049 Roller Autó- és Motoralkatrész Szaküzlet
sorszám: 6870 (31624)
(előzmény: cinnamic, 2005-06-16 14:04:28)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-06-17 00:32:43
Benzincsap tömítést a tank és a csap közé gázpalack és a nyomáscsökkentő közti tömitőgyűrűből lehet csinálni.Ez benzinálló és nem keménykedik meg.A tárcsát pedig régi nadrágszíjból csináltam mert az ugye bőr (és nem műbőr).Mielőtt akármivel összerakja az ember mindig be kell áztatni egy két napra nem változik-e a mérete.
sorszám: 6869 (31623)
(elözmény: Andrej, 2005-06-04 23:46:36)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-06-17 00:11:01
Az mz ts 125 állórészén van egy kis tekercs,ami milyen célt szolgál?Ugye arról megy fel a kábel a fesszab. DF jelű dugójára.A fesszab. bal oldala nem mozog.Mi a baj?





sorszám: 6868 (31621)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-16 21:18:32
motomen!

Ja, én vagyok a latinkás srác. Sajnos a Futár Peti is csak magyar dugót tudott adni 150esben, külföldi csak 125ben van neki. Voltam Pesten két hete, meg vettem meg csapszeget is hozzá. Itthon meg akarom összrakni. Hát csak nem megy bele. (az előző 125ösbe meg simán belemegy, holott az is magyar volt.) Jólvan mondom, no problem, zsebsatut neki. Csak nem megy össze. Ok. Nagysatu - azzal sem ment össze. OK - hideg meleg eljárás meg jól beolajozva. Csapszeget mélyhűtőben egy napra, dugót meg főzőlapra. Mind a 91 kilómmal ránehezedtem a forró dugóval - csak nem ment rá a francnak sem. Kocogtatva, satuval, sehogysem. Namondom frankó, a hócipőm tele lett vele, így egy napra leállítottam a projektet. (1 hónapja van szétborítva a moci, egy napot már kibír) Most benézek a helyi boltoshoz, elővetetek vele egy dugót és belepróbálom a csapot. Ha jó, akkor megveszem és remélem elfelejthetem ezt a sok szarságot, összerakom a mocit oszt bejáratom és boldogan élek míg meg nem halok. Fütyülök rá, hogy magyar vagy nem, megyek vele és kész. Egyébként a tanulság az, hogy érdemes a csapszeget belepróbálni, mert különben úgy megsínyli a dugó a harcot, mint nálam.

Egyébként a postás jelenlétében jegyzőkönyv ellenében fel lehet bontani a csomagot átvétel előtt. Magam is ezt tettem volna, ha megérkezik, de úgysem fog.

Ha esetleg valaki tudna szolgálni mégis külföldi 150es alapméretes dugóval, az hívjon a 06305141378on.

Streetessel pedig no üzlet!
sorszám: 6867 (31616)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-06-16 21:15:55
Amennyiben sokallod a kért árat, ne habozzatok engem is megkérdezni, mert megvenném a két oldalsót, de ha csak együtt eladó a szett, akkor is megegyezhetünk.
sorszám: 6866 (31615)
(előzmény: steelheart6, 2005-06-16 18:08:03)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-16 18:08:03
Hali ADDI!

Nem eladni akarok, hanem venni, de a polgártárs nemtudja mennyit kérjen érte, én meg tájékozódni akarok, hogy se ő se én ne csináljunk rossz üzletet.
Azé ha valakinek van ötlete, megírhatja.

Üdv!
Ádi
sorszám: 6865 (31601)
(előzmény: ADDI, 2005-06-16 16:51:32)

 
 
boky
válasz erre | email2005-06-16 17:25:20
Nekem a 250 -es forgalmijában van 7kw! :)
sorszám: 6864 (31596)
(előzmény: gabi80, 2005-06-16 13:44:20)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-06-16 16:51:32
Szeva,
tudom, hogy most árat vársz, sajnos abban nem tudok segíteni, viszont érdekel, hogy eladni akarod, vagy megvenni.Ha eladó, engem érdekel, esetleg el tudom cserélni két oldalsó bőrtáskára, értékegyeztetéssel. Ez persze nem csak neked szól, hanem mindenkinek, akit érdekel a cserealap.
sorszám: 6863 (31594)
(előzmény: steelheart6, 2005-06-16 11:40:37)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-06-16 15:52:48
Hello mindenkinek!!!
Most már tudom hogy kitől ne rendeljek:)
Budapesten tudtok olyan motorbontót ahol ETZ cuccok is vannak? Konkrétan gyári kipuff,elektronikus gyújtás meg hátsó lámpatartó konzol kéne!! Akinek van eladó jelentkezzen!!!
Üdv:Ervin
sorszám: 6862 (31591)

 
 
Jocoboy
válasz erre | email2005-06-16 14:56:32
Sziasztok!
Bocs, hogy más témával huzakodok elő de nincs véletlen valakinek 250-es Trophyja eladó, lehetőleg papírokkal???
Ha kisebb az sem baj.Valami rosszabb állapotú kellene a felújítás öröméért. :-) köszi
sorszám: 6861 (31587)

 
 
cinnamic
válasz erre | email2005-06-16 14:04:28
Szevasztok!

Ez a streetes velem is eljátszotta a postás dolgot.Három hetet vártam rá, és végül nem azt küldte amit megbeszéltünk, én meg visszaküldtem, azaz nem vettem át, már a csomag méretéből látszott hogy nem frankó.
Érdekes módon utánna képes volt felhívni hogy mi van, addig viszont alig tudtam elérni, sms-re egyszer sem válaszolt, nem hívott vissza, pedig láthatta hogy milyen népszerű nálam, rengeteg nem fogadott hívás.
Így aztán ha kellett neki a szarja, kifizethette a postaköltséget hogy visszakapja. Kib***ott nagy trógerarc.
Legfeljebb ha rendeltek tőle, nem veszitek át, oszt kalap.

VT
sorszám: 6860 (31579)

 
 
viktorg1eg4
válasz erre | email2005-06-16 13:45:04
Szeva Jocó!

Már találtam egy helyet, ahonnan be tudom szerezni!
De azért kössz!
sorszám: 6859 (31575)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-16 13:44:20
9 kw
sorszám: 6858 (31574)
(előzmény: Árix, 2005-06-16 12:01:38)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-06-16 12:01:38
üdv mindenkinek!
a 150 es Etz hány kw os? forgalmiba mennyi van irva? kösz a segitséget elöre is!
hali mindenki!
sorszám: 6857 (31564)

 
 
Maszat
válasz erre | email2005-06-16 11:50:13
Streetessel kapcsolatban: anno én csak személyesen voltam hajlandó találkozni vele. Egy két jó cucc mellett viszont rámsózott nem kevés kakit is...én is Futár Petit javaslom, ő megmondja azt is ha abból csak szar magyar van, stb. Nemrég sikerült találnom nála gyári német kipuffot a szinyómra..mocskosul boldog voltam. Ráadásul 200 pénzzel többért adta volna streetes a magyar vacakot. Ugyhogy én is futár kollegára szavazok.
sorszám: 6856 (31563)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-16 11:40:37
A streetest egyszer már kizárták, de aztán újra bejöhetett. Hogy hogyan azt nemtudom. Egy időben mindig írták neki, hogy ha mégegy hirdetést felrak, akkor kibasszák. Egyszer énis majdnem üzleteltem vele, de hálistennek nem.

Na, Üdv!

Senki nem tudja mennyibe fáj kb. egy Kesjáros dobozrendszer? Használtan, tartó nélkül.
Thx!

Ádi
sorszám: 6855 (31561)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-16 08:45:58
Ide bárki bármit irhat a streetesről mer ugyse olvassa.Amugy meg ha valaki gyári cuccot akar vegyen egy lerobbant gépet oszt bontsa el.Nekem is ugy lett mindenem.Még gyári dobom is.

Sajnos az oldal adminja nem moderálja a forumokat pedig ezt a streetest kizárhaná innen :(
sorszám: 6854 (31549)
(előzmény: tt250, 2005-06-16 07:35:02)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-06-16 07:35:02
Szia Andrej!

Nem akarlak elkeseríteni, de ezt a postára lett adva dolgot már velem is eljátszotta ez a Streetes nevű dolgozó (csaló???). A sztori a következő volt:
Teljesen renováltam egy ETZ 250-est, próbáltam csak gyári cuccokat beszerezni, ami valljuk meg nem könnyű a mai világban. Két dolog nem akart összejönni: a kupplungdekni, és a láncvédőbakelit. A szoci.motoros-t olvasgatva megláttam emberünk hírdetését. Telefon, ez a két dolog kell. Válasz semmi gond, bontottat, vagy újat óhajtok. Meglepődés: hűha ez már nem semmi. Erre azt mondtam, láncvédőből egy jó, hibátlan bontott is jó lesz, kupplungdekniből szintén, ja és ha már ilyen profi a gyerek - gondoltam - akkor még műa. sárvédőtoldat is kellen az akksi felől, de szintén hibátlan, bontott. Erre már mindjárt ment a kavarás, hogy jó a deknit megnézi. Felhívom megint hát nincs, de egy újat szerez nekem. Ahogy tudja postázza. (Ekkorra már az egész országot betelefonáltam és nem volt sehol.) Várok, várok semmi, a motor meg áll...
Felhívom úgy 1-1,5 hét múlva, hogy mi van, válasz: Képzeljem el 1 db deknit talált, feladta postára, és hogy, hogy nem az a fránya dekni, na és persze a többi hibátlan cucc elkavaradott, azaz eltűnt. Épp most van a postán és kéri vissza az ellenértékét. A lényeg az, és mostmár rövid leszek, hogy kb a telefonbeszélgetésünkhöz úgy 3 hétre kaptam egy ripityára törött láncvédőbakelitet és egy szintén szar műanyagot is. Átvettem, mert nem láttam bele a csomagba: 4000 HUF Fej levörösödik a dühtől, telefon: Mi a büdös fasz ez?? Ne haragudjak, meg így meg úgy, ilyen még nem fordult elő vele sosem. Az a baj, hogy nem teszi postára a cuccot, hanem a spanja...majd lebassza... Mondtam neki semmi gond 2 nap múlva úgyis pesten leszek, és személyesen intézzük el. Válasza erre: Ok találkozzunk, és majd csak ott kaptam meg a gyári új láncvédőbakelitet, No kupplungdekni, No műa. toldat.
Intelem: POSTÁN SENKI NE RENDELJEN TŐLE SEMMIT, MERT ELŐSZÖR ÚGY IS MEGPRÓBÁL ÁTVÁGNI, DE AKKORRA MÁR TIETEK A POSTA KTSG., MEG AZ ELTELT IDŐ. EZEN FELÜL ÚGY IS CSAK EGY CSOMÓ SZART KÜLD, JÓ DRÁGÁN.


Remélem segítettem.
tt250
sorszám: 6853 (31548)
(elözmény: Andrej, 2005-06-15 20:38:59)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-06-15 23:47:18
Háj!

Tud valaki segíteni abban hogy kb mennyit érdemes adni, egy használt, jó állapotú KESJÁR DOBOZRENDSZERÉRT (oldalsók+hátsó)?
Ja, tartója nincs. Újonnan mennyi az ára?

Kösz!
Ádi
sorszám: 6852 (31533)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-06-15 23:09:06
Ez a streetes egy utsó link diszkóarc. Én sem ajánlom senkinek.
Jobb, ha a Futárpetinél rendelitek meg a cuccokat. (Láttam már ETZ dugót csomagolni :) )
Ha mondjuk telószimmeringet kérsz tőle, visszakérdez, hogy 32-es vagy 35-ös kétajkas kell-é, és nem nyom fapofával horror pénzér valami vackot a kezedbe.

Str. ellenben képes ilyesmire és jól a markába röhög utána, h már megint sikerült madarat fogni :(
sorszám: 6851 (31526)
(elözmény: Andrej, 2005-06-15 20:05:01)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-15 22:41:04
Andrej!

A streetes nem olvassa a forumot csak beirja a hirdetést oszt annyi.Fölösleges neki irogatni de sztem ez már régebben is igy volt.
sorszám: 6850 (31522)
(elözmény: Andrej, 2005-06-15 20:38:59)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu