hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

magwas
válasz erre | email2005-06-22 23:28:45
Nem is az a nagy baj, hogy rá kell kérdezni, hogy tényleg jó-e. A nagy baj az, hogy van amiből nem is lehet rendeset kapni. Pl féklámpagomba, vagy kuplunglamella. Előbbiből remény sincs rá hogy olyat vegyél, ami egy hónapnál tovább bírja. A kuplunglamellát meg egy hétre ígérték (lehet hogy ez a 4kelemen volt), és nem kétszeres, hanem tízszeres áron, de végül nem is bírtak hozni.
Azt meg végképp nem értem, hogy hogyan tud a kisiparos megélni abból, hogy a kuplung fődarabját annyira mérethibásan készíti el, hogy össze sem lehet szerelni. Van olyan hülye, aki nem viszi neki vissza, vagy nem kéri vissza az árát?

Pedig elég sok MZ rohangál az utakon ahhoz, hogy ha csak a jó alkatrészeket venné meg mindenki, akkor lenne utánpótlás elérhető áron, mert megérné gyártani, vagy a törököktől behozni azt ami működik.

Bele kéne írni az MZ klub szabályzatába, hogy szar alkatrészt nem veszünk, és ha ilyet ránksóznak, visszavisszük.

Szar sisakot árulni meg BTK-ba ütközik, kivéve ha mindenkit lebeszél róla. Akkor meg minek tartja? Olyan sok öngyilkos hajlamú ember vásárol nála?

(Félreértés ne essék, Futár szerintem is nagyon korrekt, más b*sz fel agyilag: hogy négymilliárd légy szart eszik, és ezért nekem is azt kell.)
sorszám: 6949 (32120)
(előzmény: motomen, 2005-06-22 22:06:23)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-22 22:06:23
Futár Petinél ez van. Mindeki az olcsó alkatrészt veszi, ezér automatikusan azt adja. Persze ha kérdezed hogy ez a legjobb-e akkor elmondja hogy szar, és előkerül a pult alól a spéci cucc. Én is azzal kezdtem neki hogy szivat egy harmadik fokozat. Erre elővett egy príma cuccot. Igaz kétszeres az ár, de azóta mint a Schaffhausen működik. Meg igy beszélt le a CMS -vagy milyen- sisakról. Szerintem ez korrekt.
sorszám: 6948 (32102)
(előzmény: magwas, 2005-06-22 21:41:47)

 
 
magwas
válasz erre | email2005-06-22 21:41:47
Nem olvastam még végig, hogy mi volt a max 5000-es fordulatra a megoldás. Kb egy hete nekem is ez volt. Bambi rávilágított, hogy az elektronika szabályoz le:) A tippek között a trafó, a kondi és a pipa szerepelt. A pipa volt a bűnös. Nem szorította rendesen a gyertyát, és 5000 körül lerázódott. Vettem új pipát, és azóta jó. A pipavétel is érdekes volt. Mondom a futárnak, hogy kéne pipa. A kezembe nyomott egyet. Kérdem hogy ez jó-e. Azt mondja, hogy szar. Kérdem, van-e jó pipa. Azt mondja, van, és már veszi is elő...

Az azért már érdekes, hogy a bótos arra van kondicionálva, hogy kérdezés nélkül a szart adja. Ez nyilván nem véletlen, mert mindenki a szar, de olcsó alkatrészeket keresi rajta. Ezért nincsenek normális alkatrészek" nincs elég fizetőképes kereslet.
sorszám: 6947 (32099)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-06-22 21:36:06
ugyanaz a kettő
sorszám: 6946 (32097)
(előzmény: csaner, 2005-06-20 17:25:16)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-22 21:35:00
Ha leszedted a generátort akkor sicc vissza gyorsan gyújtást állítani! Ezt hogy hagyhattad ki? :O Hengerfej alatt mértél hézagot? A görgőt és csapszeget belepróbáltad a szembe, összerakás elött?
sorszám: 6945 (32096)
(előzmény: Andrej, 2005-06-22 21:00:48)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-06-22 21:34:34
köszi szépen
sorszám: 6944 (32095)
(előzmény: motomen, 2005-06-22 20:59:45)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-22 21:00:48
Sziasztok.

Összeraktam a mocit. (henger/dugócsere)
Már első indítástól kezdve hülye csörgő hang jön a blokk környékéről valahonnan. Ezidáig nem sikerült beazonosítanom, hogy honnan. A csörgés 3-4 km után talán a melegedésnek köszönhetően abbamarad, de addig minden fordulaton megvan. 10-15 perc leállás után újra csörög. A blokk nem lett széthúzva. Új dugót, csapszeget meg felsőszem tűgörgőt kapott. Ja, és nem hagytam benn a 13as kulcsot. :)
A generátor oldali szimmering cserélve lett. Lehetséges, hogy elállítódott a gyújtás és ettől csörög, vagy kizárt, mert a komplett állórész le lett szedve? A gyújtás hibáját nem zárja ki, hogy a csörgés a melegedéssel megszűnik?

A rugalmas motorfelfüggesztést is megnéztem, meg a berugószerkezetet is de minden rendben van, a motor meg csak csörög tovább. Amúgy jól megy, így nem hiszem hogy hatalmas lenne a probléma de baromira zavar, most nincs más gondja a gépnek.

Válaszokat köszönöm.
sorszám: 6943 (32089)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-22 20:59:45
Tartom a tippet, találkoztam ilyennel, Bár ott új villa volt benne, de szorult a tengelyen. Aztán emiatt elgörbölt és ezt produkálta. Nem azonnal jelentkezett csak összerakás után pár kilométerrel. Szerintem ez lehet a gond.
sorszám: 6942 (32088)
(előzmény: qxyjhw, 2005-06-22 20:24:04)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-22 20:57:06
Nem természetes, de nem is csoda! Mennyit gyakoroltad? :) A kapcsolás amúgy könnyű vagy akad?
sorszám: 6941 (32087)
(előzmény: pelvis, 2005-06-22 20:52:32)

 
 
pelvis
válasz erre | email2005-06-22 20:52:32
üdv
az természetes, ha nem tudom üresbe tenni a gépet járó motor mellett? (csak akkor megy, ha hatalmas a szerencsém, vagy valami nagy csoda történik. szinte mindig csak álló motornál jön össze.)
sorszám: 6940 (32086)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-06-22 20:24:47
a váltókarnak
sorszám: 6939 (32084)
(előzmény: qxyjhw, 2005-06-22 20:24:04)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-06-22 20:24:04
mint pl. ha üresben van a motor és az 1-es és a kettes közötti mozgása
sorszám: 6938 (32083)
(előzmény: motomen, 2005-06-22 20:09:40)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-22 20:09:40
Ismerős hiba. Ha eltekintek a fityeg megjegyzéstől akkor: Két tippem van, vagy a 3. villája görbe mert nem cserélték ki felújításkor vagy a tengelyen szorul.
Mit jelent a fityeg nálad?
sorszám: 6937 (32078)
(előzmény: qxyjhw, 2005-06-22 19:30:26)

 
 
qxyjhw
válasz erre | email2005-06-22 19:30:26
Sziasztok! Van egy etz250-em.
Az a baj vele, hogy melegen 2-esből 3-asba
néha nem megy (olyan mintha nem érne bele a fogaskerék v. nemtom), és csak fityeg, de másodjára jó. Ha agresszívan kezelem, akkor meg pöpec. Állítólag fel lett újítva, de én nemtom. Bár kezd talán javulni.
thx
sorszám: 6936 (32073)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2005-06-22 15:52:04
Köszi!!! megcsinálom!
sorszám: 6935 (32062)
(előzmény: gabi80, 2005-06-20 17:05:47)

 
 
drisa
válasz erre | email2005-06-21 10:27:24
Köszi, csaner a címet, meg a félórai munkát. üdv
Drisa
sorszám: 6934 (31946)
(előzmény: csaner, 2005-06-20 17:14:02)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-06-20 23:41:10
Helo
Levettem a tekercset próbalámpával megnéztem és vezeti az áramot.Megnéztem azt is hogy az egyik kábel végére tettem a próbalámpát a lámpa kábelját pedig a tekercs alatt levő fémre hogy nem-e húz át,de nem.De töltés az nincs.A fesszab.is tönkretud menni? Mert nincs beégve csak valamennyire be volt ázva,nem-e a szigetelések nem jók mert lehet hogy öszzezárja a vízkő.
sorszám: 6933 (31909)

 
 
tt250
válasz erre | email2005-06-20 22:05:50
ETZ 250 De Luxe km-óra és fordulatszámmérő párban eladó. Irányár:10.000 Ft
sorszám: 6932 (31900)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-06-20 17:34:56
Szeva csaner!
Azt nem tudom, hogy kompatibilis-e, de ha a Szundi363 által hirdetett cuccra gondoltál, nos arról lekéstél :O)))
sorszám: 6931 (31887)
(előzmény: csaner, 2005-06-20 17:25:16)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-06-20 17:25:16
Hello mindenki!!
Az alkatrészbörze fórumon árul valaki ETZ 250-re elektronikus gyújtást az jó a kis ETZ-re?
Előre is köszi!!
Ervin
sorszám: 6930 (31885)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-06-20 17:14:02
Hello drisa!!
Egy félórámba került mire megtaláltam mivel én is tervezek egy látogatást!!

ALAPJÁRAT Motorkerékpár-alkatrész kereskedés
Budapest III. Vasút sor 35.
(Békásmegyer)
(06-1) 240-9079
06 20 544-6478
Nyitvatartás:
H-P: 10-18
Szombat: 10-14
Üdv:Ervin
sorszám: 6929 (31883)
(előzmény: drisa, 2005-06-20 15:12:17)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-20 17:05:47
Hello Kobra!

A fékkel kapcsolatban tudok mondani valamit. Szedd szét a féket, fúlyasd ki belőle a ferodolport, majd törd le a fékpofák keréktengellyel párhuzamos éleit /rövid élek/. Elég hegyes, tehát kb 30 fokos szögben csináld meg a letörést. Egyszerű reszelővel szépen meg lehet csinálni.

Gabi
sorszám: 6928 (31882)
(előzmény: Kobra1, 2005-06-20 16:55:44)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-20 16:58:32
Hali motomen.

A főtengely axiális irányban mozdul 1 mm-t, de úgy tudom hogy ez még normális, mert ez oldalirányban nincs úgy hézagolva mint az ETZ főtengely. Radiális irányban egy minimális, talán 0.1 - 0.2 mm-es játéka van. A dugó második túlméretes.
sorszám: 6927 (31881)
(előzmény: motomen, 2005-06-20 14:47:28)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2005-06-20 16:55:44
Hello!
elvileg mit kell mennie egy TS 125 nek (nagyon jó állapotban) 2 személlyel utazóba? És az elvilegi fogyasztása? 3-4L?
Mit lehet kezdeni az első dobfékkel mikor lekezd esni az eső? mert nekem akkor mindig hirtelen fog ,és satuba! ami igen veszélyes!

most csütörtökön indul 2 ember föld körüli turára! az indulás a Hősök-teréről lesz! Csütörtök reggel 8 órakor! És onnan még a banda (aki akarja) le is kisérheti őket Makóig! ott hagyják el kicsiny hazánkat ,és csak 2007 jun-jul. érkeznek meg!
Én ott leszek a TS -emmel! remélem látok ott még több MZ-st, ETZ-st!
sorszám: 6926 (31880)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-06-20 16:36:50
MZ-s bajtársak!
Valaki kérem mesélje el nekem mekkora a korrekt guminyomás egy 250-es tz heidenau abroncsaiban. Előre is köszi !
sorszám: 6925 (31879)

 
 
drisa
válasz erre | email2005-06-20 15:12:17
helló!

egy másik topikban volt szó az óbudai Alapjáratról. Valami bontó, vagy alkatrészbolt? Merre van az pontosan, hátha én is találnék némi nekemvalót! kösz
sorszám: 6924 (31874)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-20 14:47:28
Az mit jelent hogy a főtengely alig mozdul valamit? Az a dugó amit vettél az második túlméret?
sorszám: 6923 (31871)
(előzmény: gabi80, 2005-06-20 14:41:30)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-20 14:46:02
Ezer egynehány asszem, de lehet még annyi se?!
sorszám: 6922 (31870)
(előzmény: ThUnDer, 2005-06-20 13:47:10)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-20 14:41:30
Sziasztok!

A véleményetekre lennék kíváncsi. Egy 250-es TS MZ-m van alapméretes hengerrel és gyári főtengellyel. Elég gyenge már a motor. Sikerült szereznem egy gyári második túlos dugattyút hozzá való gyűrűkkel. A főtengely alig mozdul valamit. Na most a kérdésem az lenne, hogy szerintetek megcsináltassak hozzá egy főtengelyt, vagy jó lesz még a gyári. Ha megcsináltatom akkor milyen hajtókart rakassak bele? A választ előre is köszi.

Gabi
sorszám: 6921 (31869)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 14:02:08
http://kep.tar.hu/simson1

Itt van pár kép a vasamról, most lőttem őket:)
sorszám: 6920 (31867)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 13:47:10
Mikor megvettem már szétszedtem, és volt egy kis válla a hengernek de nem volt vészes, meg a kompesszió se volt egy huuuude valami, akkor meggyűrűztem, mostmár elég jónak mondható! Mennyibe fájhat egy alap 125-ös dugo?:)

Zsolt

Zsolt
sorszám: 6919 (31865)
(előzmény: motomen, 2005-06-20 13:42:54)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-20 13:42:54
Szedd szét és nézd meg a hengert, ha szép sima, nincsenek meghúzások benne akkor bőven elég az uj dogó is, hozzá illő gyűrükkel.
sorszám: 6918 (31863)
(előzmény: ThUnDer, 2005-06-20 13:16:47)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 13:16:47
Lehet hogy igazad van a fúrással kapcsolatban, csak tudod nem tudom mennyire ba***ta szét a hengert ez a megpiszkált dugó, nincs 1 hónapja hogy vettem a gépet, kaptam hozzá egy sport dobot is, gondolom ezzel használta az előző tulaj, szívesen meg is válnék tőle :)) Ha valakit érdekel szóljon! Nagyon szép állapotban van, de nekem nem kell.... :)

Zsolt
sorszám: 6917 (31860)
(előzmény: motomen, 2005-06-20 12:53:24)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 13:11:02
Természetesen fel, akkár 6-7000rpm-re is kimegyül .... ezért is állok értetlen a dolog előtt:()

Zsolt
sorszám: 6916 (31859)
(előzmény: motomen, 2005-06-20 12:57:08)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-20 12:57:08
Amúgy üresben fel tudod pörgetni 5000fölé?
sorszám: 6915 (31857)
(előzmény: ThUnDer, 2005-06-20 12:26:04)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2005-06-20 12:54:24
Sziasztok
Thunder:

Asszem nekem is u.a. a problémám volt mint neked most. Sokat vacakoltam vele.
Aztán kicseréltem egy mérettel vastagabbra az összes olyan régi vezetéket amin a gyújtástrafó primerárama folyik.(valószínü jó lett volna az eredeti vastagság is de az nem volt a boltban)
Rajtam ez segített. Remélem segítettem valamit.

Andris

u.i. mindenkinek : Pénteken majdnem belémtolatott
egy s*ggfej egy "orral beállós" parkolóhelyről. Kb 10cm-re suhantam el a kocsi lökhárítójátol. Mázlim volt. Megijedni sem volt időm... Szóval vigyázzatok.(ja, én tök szabályos voltam)
sorszám: 6914 (31856)
(elözmény: M.Imre, 2005-06-19 18:08:24)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-20 12:53:24
A lebegést úgy érti hogy nem elegendő hogy a kalapácsot szorító rugó visszanyomja megfelelő időben és erővel az üllőre. Ekkor mondják hogy ellebeg, nem zár időben, és akkor is bizonytalanúl, nem tud tekercset tölteni elég hosszú ideig.
Egy új dugó és gyűrű kontra furatás, nem sok különbség erőbel, főleg ha csak 12 ezer van a blokkban. Pénzben annál inkább. Ezért intettelek óva hogy többet költs, mint indokolt lenne.
sorszám: 6913 (31855)
(előzmény: ThUnDer, 2005-06-20 12:24:44)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 12:26:04
Az enyémben sincs még 12000km, nagyon egyben van a motorja, csak ez a fordulatszámos problémám van vele :)

Az enyém 89-es ETZ 125

Zsolt
sorszám: 6912 (31854)
(előzmény: motomen, 2005-06-19 20:35:09)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 12:24:44
Hogyérted azt hogy lebegni kezd?? Kifejthetnéd bővebben :))

Zsolt
sorszám: 6911 (31853)
(elözmény: M.Imre, 2005-06-19 20:23:22)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2005-06-20 12:23:27
Mindenképpp meg akarom fúratni 150-re a gépet, tehát mind1 hogy dugóra költök, vagy akkor má fúrásra, és akkor egy picit erősebb is lesz a gép:)
sorszám: 6910 (31852)
(elözmény: M.Imre, 2005-06-19 20:20:07)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-06-20 12:03:45
Üdv mindenkinek!
nekem megszakitos a motorom amikor még a régi megszakito volt benne akkor 7000körül kezdett rebegni.....ott már kihagyott..... de most uj van benne és nem csinál semmit:):)
sorszám: 6909 (31850)
(elözmény: M.Imre, 2005-06-19 20:23:22)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-06-20 11:22:01
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogfy 250-es etz heidenau abroncsaiban mennyi az ideális nyomás? Köszi előre is
sorszám: 6908 (31843)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-06-20 11:09:24
Sziasztok!
Ok megnyugodtam, nem kell leszivni az olajbol :).
Az alatetet abbol a gumibol vagtam ki ami gyarilag a hatso sarvedon logott. (ezt a gumit fenyezes utan mar nem szereltem vissza). Eloszor en is valami flakonbol vagtam oda alatetet, de osszeszereles utan szivargott.
A mostani szimmeringet SKF boltban vasaroltam, 2 ajku es kek szine van; tegnaptol 20-30km-t gurultam veluk es teljesen szaraz a telo.
A ~12.000km-rol .... esztetikailag tenyleg ugy nez ki a motor; gyari festese (a sarvedokon kivul) is meg szepen ragyog. Azert gondolom, hogy igaz, mert 1990-ben egy reformatus pap vasarolta maganak ujan (ismeros), o ment vele 6-7000km-t az elso evekben, majd letette; ezt bizonyitja, hogy amikor a kovetkezo tulaj atvette olyan rendszama meg forgalmija volt amivel vagy 6 eve nem szabadott kozlekedni. A masodik tulaj ment vele meg vagy 4000km-t (1,5 evig volt nala) es ekkor kerult hozzam.
sorszám: 6907 (31842)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-06-20 09:40:35
Hello Peti!
Az egésszel csak az a probléma, hogy szinte bármi tönkremehet. Talán csak a dinamó állórésze nem szokott behányni. Javaslom, hogy kezd a legegyszerűbb dolgokkal. Pl: szénkefék, saruk nincsenek-e lecsúszva, eloxidálódva. Ha ez mind rendben van, csak utána haladj tovább a fesszabályzó és a forgórész felé.
sorszám: 6906 (31837)
(elözmény: M.Imre, 2005-06-17 22:40:52)

 
 
Rider
válasz erre | email2005-06-20 05:21:32
Igen. :-)
sorszám: 6905 (31833)
(előzmény: pumukli, 2005-06-20 00:44:58)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-06-20 01:44:44
Az a dugo azér van bevágva hogy a vezérlés el legyen hangolva.Előbb nyit később zár eredmény nagyobb fogyasztás meg esetleg jobban is megy de az már nem biztos.Szerintem gányolás.

Teloszimeringból a 2 ajkut ajánlom nekem bevált.600ér vettem a párat 10000 km után se volt vele gond.

2 böl uresbe azér nem jelez be szerintem az uresjelző mer az uresérintkező kisebb felületen érintkezik mint "normál" esetben.Lehet rajta igazitani ha szétszeded a blokkot semmi értelme.Enélkül is megy.

na csa
sorszám: 6904 (31822)
(előzmény: Andrej, 2005-06-19 20:43:05)

 
 
pumukli
válasz erre | email2005-06-20 00:44:58
Sziasztok! A 125-ös, illetve a 250-es ETZ-ben megegyezik a feszültségszabályzó, ugye?
sorszám: 6903 (31816)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-06-20 00:28:09
huber szimmering - magyar gyártmány...


fisi
sorszám: 6902 (31814)
(előzmény: Andrej, 2005-06-19 20:43:05)

 
 
Andrej
válasz erre | email2005-06-19 20:43:05
ThUnDer!

Csekkoltam azt a dugót. Valszeg nem így szülte az öntőforma, ellenben a kép alapján igényes munkának tűnik. Látható, hogy általam ismeretlen okoknál fogva az átömőablakok meg a kipuffnyílás van leköszörülve. A kompressziót nem nagyon befolyásolja, de azt egyszerűbb megmérni előbb mint új dugót venni bele.

M.Imre!

A Huber szimmering nem igazán gyári, értsd: az NDKban nem tettek bele 15 éve Huber szimmeringeket. Egyébként nekem az egyik telómban Huber van, oszt elég jól muzsikál több mint 3000km óta.

Kérdés:

Mitől lehet az, hogy ha kettesből teszem üresbe akkor nem világít az üresjelző, ellenben mikor egyesből, akkor világít? Válaszokat köszönöm. Jelenleg csak ennyi a baja a mocinak.
sorszám: 6901 (31801)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-06-19 20:35:09
Egyformák a teleszkópok, abba is 230 kell! Az olaj oldja a gumik egy részét és lehet tönkre fog menni hamrosan. Milyen gumi volt az? Nem véletlenül van ott kemény alátét!
Hány éves az a 12-t futott 125-ös? Az tényleg kuriózum lenne! ;)
sorszám: 6900 (31800)
(elözmény: M.Imre, 2005-06-19 20:11:21)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu