:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ETZ 125/150 úszószint:
Tömítés nélkül a karbi tömítőfelületétől 29 és 32 mm között mozogjon az úszó aljától mérve.
Hello!
Kérdezni szeretném ,hogy most szereltem a teljes kulungomat, és kapott uj láncot ,uj nagy fogaskereket ,és mikor mindent összeraktam akkor vettem észre hogy nem fog a kuplungom. vagyis nincs ,vagyis van csak nagyon minimális! És igy nem tudok váltani. sztem vmelyik csavart ,( amelyik a lamellás csészét fogja ,)tul erősen ,vagy gyengén huztam meg. de ezt ki kellett volna akkor próbálnom, amikor csináltam ...
szerintetek is ez lehet a baja? vagy miért lett teljesen puha a kuplungom?
Köszi
Ja, és ha valaki tuti ereszd el a hajam típusú bulit akar, nem megveszekedett drágán, akkor ajánlom neki Szeptember 8-10ig az Illegális Bált Szentesen.
Tavaly velkám drinkkel fogadtak minket./házipálesz:))/
Oda nem az operettmotorsok mennek, az hót ziher.
Szevasztok Mz-sek.
Lenne egy kérdésem hozzátok egy haveráthozott hozzám egy 150es ezt hogy nem igazán akar húzni.Hamar rájöttem hogy nagyon sok benyát kap és vissza vettem az úszó szintet.4. próbálkozásra jó lett.De mégis mennyi ennek a tipusnak az úszó szintje hivatalosan?.Most empirikusan lett belőve de azért érdekelne.
Köszönöm szíves válaszaitokat.
Tuti, hogy az enyim vót.A szomszédok reggel ismerősök voltak.
Rendben:)
De biztos,h a te sátrad volt?:D
Ha ez a motorgyilok nem szervezett program volt,hanem csak magánakció,akkor az más. Már ha erről van szó.
Hát pedig addig nem célszerű véleményt mondani, amíg le nem megy az ember egy ilyenre, és megpróbálja jól érezni magát.Előítéletek nélkül kéretik odamenni.
Én speciel nem nagyon tudom, hogy keveredtem be a sátramba szombaton éjjel.....:)))
Láttam, le is van fotózva.A mellette álló ratbike első sárhányójára meg egy döglött egér volt felcsavarozva.:)))
Nálad a pont! :) Tényleg az volt benne!
Nem az enyém a gép csak láttam az aproneten: http://apronet.hu/browse.tdp?mit=ETZ+250&forovat=0&armin=14000&armax=120000&x=26&y=16
sorszám: 7040 (32524)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-06-28 14:15:12)
Köszi a tanácsot, megpróbálom, ha jó lesz jelentkezem.
Hát már csak azért sem jó rá, mert vastagabb a csöve + az egész dob majdnem hosszabb mint az egész 125ös :)))
Tesho én most szombaton megyek motoros talákozóra ami tőlünk 15 km re van:)))Ott nincs motorgyilok igaz jó zene sincs de van olcsó belépő és jó kaja.
Eddig sem hiányoztak az ilyen motorostalálkozók,hát ezek után már tudom,h hova nem is akarok menni.
A Bavaria MC-ből két arc (asszem németek) iszonyatos ratbájkokkal jöttek, az egyiknek álcaháló volt integrálva a motorjára, de nem ám útólag a fényezésre húzta rá, hanem a mattfekete festék fogta a motorhoz, kilóméteróra a bal térdnél, vízhőfokmérő jobb térdnél, negyedóráig elemeztem a részleteket.
Hajaj, lennt lennék most is szívem szerint.Bár a motorgyilok nekem se jön be.De ettől függetlenül veszett jó buli volt.
Álló helyzetben üveghangig pörgetett motor, kettes, kuplung kidob, kerék kipörög, egy perc múlva jön cimbi aki a hátsó ülésre tehénkedve intenzívebb gumiégést idéz elő, kb egy perc múlva a blokk elvileg tömített részeiből szivárogni, majd dőlni kezd a füst, tömeg ünnepel, újabb egy perc múlva elektromos hiba motor megáll, cimbivel 20 perc alatt meggányol, berúg, ( indul!!! ), lásd a fentieket, majd fémes csattanás, motor végleg megáll, üdvrivalgás, dicsfény megjelenik a gyökér zsíros arcán, motor eltol, szórvány taps.
Hát ez a kivégzés.
A Blues Company viszont mocsok jó volt, egy klasszikus nótából idéznék kedves kartácsak:
" Sárga motor, sárga nyereg,
Ne buziskodjá' má' te hülyegyerek! "
Ezért megérte lemenni.
Motorkivégzés??? Barbarizmus pfujj:((((( Más még a fél tökét is odaadná azért amit ezek szétrombolnak pl.
Üdv. Panda, Én keresek ilyet, de, csak, ha gyári állapotban van. Képeket küldhetsz.
Címem: blacktwister@freemail.hu
Kivégzett?
Én egy amcsi motorostalálkozón készült videót láttam,ott a Harley-sok egy japán gépet vertek szét nagy kalapácsokkal egy ketrecben a színpadon..
Legtöbbször szólni szoktak érte,ugyanis nem gyári tartozék a rezo.
Simán bukás lehet.
A kipuffokat nem lehet cserélgetni az egyes típusok között,mert az adott ccm-hez és hengerhez méretezik azokat!
Üdv Mindenkinek!
Anno olvastam valahol a fórumon, hogy elektromos fesszabályzó beépítésekor (etz250)
valamilyen előtétellenállást a generátornál át kell kötni, mert az alapjárati töltésen sokat
dob vagy mi. Igaz-e ez, és ezt az ellenállást merre keressem?
Kösz!
Apropó: volt valaki a hétvégi Devils motorostalálkozón? Péntek este egy orbitális gyökér
kivégzett egy kifogástalan 125-ös etz-t, megrendítő látvány volt.
hali mindenkinek!
műszakira viszem a motort, és a rezonátordobért szolnak?
jah és h a 250 es Etz gyári kupufja jó-e a 125 ösrE?
választ elöre is kösz!
Üdv mindenkinek!
Kellett valakinek 251es ETZ mostanába?
Mer hirdetnek egyet az aproneten ha valakit még érdekel.
Annak a horonynak az állása mellékes. Ha tudsz, a dugattyú végére tömítésképp odaillő méretű szimmeringet vegyél és tegyél, ne azt a kisipari hulladék minőségű karmanytút, mert az lósípot se ér. Olyan gumiból készíteni fékalkatrészt, amit old a fékolaj, megáll az ész... 1rszt mert gyártják, no és hogy forgalmazni is engedik... Ilyet is csak ebben az országban lehet
ETZ 250-re eredeti gyári DDR túradoboz, 1 pár sérülésmentesen eladó. Ár:28.000.-
Köszi a tanácsokat elsöfékügyben.Még valami eszembe jutott. A fékdugattyú(felsö) Van egy ferde horony marva. Merre kellene annak lennie??ha egyáltalán számít.
A fekete doboz szerintem egy elektronikus gyújtást rejteget ami szerintem a ladaklub honlapjáról való mert abban találtam ledet.
Ajánlom a "Szerviz" menüt. Itt található ETZ tárcsafék szerelés, és néhány érdekes tapasztalat. Sok sikert. :D
Keresek ETZ elektronikus gyújtás jeladó mágnest, 250-es koplett első telszkópot, hátsó felnit
ribaattila@gemencvolan.hu
20/336-0412
Felújítani az első féket örök átok,tuti,h rosszabb lesz,mint előtte volt. Ez nagyrészt a sz@r utángyártott alkatrészeknek köszönhető..
Hali!
Ha ilyen problémád van akkor csak a főfékhenger körül kellene keresni a hibát. Próbálj a dugattyúra új karmantyút rakni, ill. azt nézd meg, hogy nincs-e sérülés a főfékhenger nyomóhengerén -pl: karcolás- . Azért mondom a karmantyúcserét, mert találkoztam már olyannal, amit megevett a fékolaj.
Kedves MZ rajongók!
új vagyok itt a Fórumon, egy kis segítsére lenne szükségem. Felújítottam az ETZ 250-es tárcsaféket.új dugattyúk, karmantyúk,fékcsö,új munkahenger, dugattyú, karmantyú,rugó,szimering. DOT_3 fékolaj.Azóta képtelen vagyok használni, mert a fékkar kb.1/3-ig minden ellenállás nélkül bemegy!!! Levegös nem lehet már,a 130gtelenítö csavaron keresztül nyomattam olajjal, de így sem jó.Ha a munkahenger egyik furatát befogom akkor van nyomás, máskülönben a tartályba nyomja vissza a fékolajat :((( lehet, hogy lassan megörülök!!!kb.3 hónapja ezzel szórakozom. Ha valakinek volna ezügybe jó ötlete, kérem,hogy írjon minél hamarabb.Elöre is köszönöm mindenkinek.
örülök hogy megvagy :)
küldtem mélt
üdv: M.
Hali!
Meg tudná valaki mondani, hogy 250-es TS MZ-nél mennyi a hézag a dugattyútető és a hengerfej között?
A választ előre is köszi.
Gabi
Homokot csak annyit,amennyit a levesedbe tennél.
Ha rozsdás,akkor nem túl nagy kavicsok + rozsdaoldó és hosszantartó intenzív rázás.
mégvalami!
MIT TEGYEK A TANKBA HA KI AKAROM MOSNI?
benya+kavics+homok?
Esetleg valami más tipp?
THX!
Ádi
Megvettem a 250est!
http://kep.tar.hu/steelheart6
(TS 250/1)
kérném a képeket megcsodálni!
Üdv!
Ádi
Ez is egy tipikus Mz betegség elrázza a mocc a gyengébb forrasztásokat meg a műanyag alkatrészek is lerepdenek idővel... NEkem is elrepsztette a az index tartóját de érdekes mindíg csak a jobb elsőt a többit nem??!!!:/
MEgy a sárvédő műanyagot ott a hátsó résznél amin az elektromos kütyük vannak..
Ez ilyen egyhengeres és rázkódik!! :P
MEghegesztettem de egy 2 év alatt megint elkezdte az indexet repeszteni..
evvan vegyé Goldwinget annak a 6 hengeres boxerja biztos nem rázkódik!!! :PPPPP
fisi
ja bocs összekevertem a skype- al..:)
Szal icq: 304- 318- 216- on vok...
fisi
emcett!!
Nekem csinálta így anno- de mivel eladtam a gépemet a többi fúvóka a 125- öst kivéve itt maradt!! :P
Milyen kellene???
van 118- tól 140- ig asszem 5- ös lépcsőkben természetesen kivéve 125- öt...
Hová valósi vagy!!??
msn??
mzetz@vodafone.hu- ra vagy icq- n a fisi néven elérhetsz...
Hasonló problémám nekem is volt,a 2 úszó elmozdult egymáshoz képest,amelyik feljebb volt beleért az úszóház felső felébe,ezért nem tudott zárni a tűszelep. Szedd szét,könnyen orvosolható,bármi is a konkrét gond.
Szevasz! Nézd meg az Index fórumot, 20-án hirdetett egy srác egy fekete színű 251-est.
sorszám: 7007 (32393)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-06-26 20:45:17)
Mikor ferdén áll a motor akkor nem biztos, hogy a tűszelep rendesen le tudja zárni a benya útját. Ilyenkor zárd el a benzincsapot. De lehet, hogy túl magas a benzinszint az úszóházban, nézd meg, ha magasabb mint a mérőborda akkor állítsd be! :D
üdv
egy kis problémám akadt a karbival (ts125): megyegettem vele pár kilómétert, megálltam, kitámasztottam, mire visszaérek, látok, hogy folyik belőle a benzin (elég durván, folyamatos csöpögé szinten). függőlegesbe állítottam, abbahagyta. mentem vele kicsit, megint kitámasztottam oldalsztenderre, nem folyt. kérdésem: féljek, vagy ne féljek?
Várom a további ajánlatokat!!!!
szevasz!
emil ment
sorszám: 7003 (32381)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-06-26 19:27:54)
Hali!!!!
ETZ 251-est vennék. Nem érdekel, hogy milyen állapotú, ha kopottas, az se baj, ha nincs műszaki az se baj, csak lehetőség szerint minnél eredetibb állapotban legyen. Motorikusan rendben legyen, és bukott gép nem érdekel.
Tudtok segíteni???? Esetleg, valakinek van ilyen gépe????
Képes ajánlatok előnyben.
Címem: blacktwister@freemail.hu
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|