:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy mi a különbség a etz250 és 251 között a tankon és a hosszúságon kívül? pl. teljesítmény blokkban vmi ? meghogy jawa twinsport az megbizható gép vagy inkabb etz a jobb? és meg egy utolsó
hogy pl van egy blokkom és heggesztek köré egy vázat akkor lelehet e vhogyan vizsgáztatni vagy nem érdemes vele probalkozni. A válaszokat előre is köszönöm
Jocó10!
Néhány hónapja köldtél képeket a fekete-vajszínű Trophydról. A képeket nézegetve észrevettem, h valami különös felületkezelésben részesítetted a blokk alumínium felületeit. Ha nem titok, megírnád h mit csináltál vele?
Sőt, még egy kérésem is lenne: le tudnád méretezni a hengerfej-anyákat? Lécci-lécci! :)))
Miért kell leszedni az olajpótláshoz? Vagy a tömítésnél folyik? (nem ez szokott lenni a hiba oka. hacsak nem egy régebbi szakszerűtlen szerelés)...Ha viszont leszeded, célszerű a dekniben levő, a tengelyeket tömítő O gyűrűket kicserélni. Ott is szokott szivárogni az olaj...
Hali!
Ha 250-es a motorod, akkor ne szedd le a berugókart, mert a berugószerkezet együtt jön le az oldaldeknivel. Ha 125-ös, akkor csavaros.
Gabi
Szevasz!
Nincs tükröm, mert mind a kettönek csak a csonkja van meg,igazából nem is tudom hogy nézett ki.
Egy kérdésem lenne, a berugókart stift tartja, vagy csavar? Le kell szednem az oldal deknit mert elfolyt a olaj.
Hi!
Eredeti Trophy tükörért (ovális, nem szögletes TS) adok egy balos szárat! Írjál mélt megbeszéljük! Jocó
Szevasztok! Reg nem irtam mar. Bejarattam a 300asra fúrt ETZmet tök jo lett most ugyan epp uzemkeptelen az akksi hibajabol, de mire kideritettem huh nagyon a bolondjat jaratta velem. Akinek van 300asra furt etzje az ossza mar meg velem hogy oldotta meg a hengerfejet, illetve hogy ne verjen sehova se be a dugattyu. Enyem 75,44es atmeroju dugoval megy aprilis ota.
Udv: Gyoszi.
Eladó MZ ETZ 250(1983) forgalomból véglegesen kivont, váz- sérült, hiányos motorkerékpár, plusz uj alkatrészek. Ára: 30000HUF Telefon: 0630/4073374 http://web.t-online.hu/varga79/
Ennyiért már egy újat is kapsz :P
heló
nincs valakinek eladó ts125ös-be való akksija? 2-3 éves is lehet de jó legyen.2000-3000ft ért.e-mail cimem:peter001@levele.hu
Szevasz!
Te és balos tükörszárat nem tudnál öntetni? Az a gond, hogy börzén sem nagyon láttam tükröt
Két tükör volt az enyémen, de még az elöző tulaj letörte,csak a csonkjai vannak meg .
.
sziasztok!
Etz125 ötösöm van és megszakitos gyujtásu.még kezdő vagyok:(
Hogy kell a főtengely szimeringet kicserélni?
azt hittem h lánckerék de főtengelytől jön az olaj szal főtengely szimerin.
Segtiségeteket elöre is köszönöm!
Hello mindenkinek!!
Segítsetek,kérek mindenkit akinek van ETZ 150 kuplughoz lamella vastagság és beállító táblázata az küldje el erre a címre: csaner1@freemail.hu
Nagyon meg köszönném sürgős lenne! :))))
Üdv: Ervin
Remélem nálam is ez lesz a bibi :))Amit hibaként leírtál,az nálam pont úgy van.Az olajatmeg azért engedi a szimering, mert már előtte nem tömít a karmantyú. Kezd összeállni a kép.
Legjobb lesz,ha az Újpestiekre bízom a javítást, mert amit az asszonytól hallgatok hónapok óta......:)))Keats-nek és levendelnek is köszi a tippeket!Kellemes hétvégét mindenkinek!
Levendel Légyszives köld el nekem mailben a futárpeti címét mert mostmár felkeresném de nem tudom a címét! Előre is köszönöm! Címem f25@freemail.hu
Hi családapa!
Nem akarok triviálisat kérdezni, de biztos, h nem fordítva tetted be azt a főfékhenger-karmantyút? :-)
Az eladó meg hülyeségeket beszél, a szimmeringek bírják a fékfolyadékot, hiszen a normál olajnak is ellen tudnak állni. Az se véletlen, hogy ilyet tartanak a boltjaikban...
Én hónapokig használtam szimmeringet és semmi szivárgás nem volt. (Futárpetinél vettem)
Megjegyzem -emlékeim szerint- a szimmeringnek mintha csak porvédő funkciója lenne, nem nagyon bugyoghat mögötte a folyadék jól tömített karmantyú esetében.
Na akkor most leegetem magam :-) a 3 honap az csodas, nekem 10!! evig volt szar a fekem. :-)) 10 evvel ezelott en is szetszedtem aztan ugy jartam mint te. Fogott az, de nem volt kemeny, mintha elengedne az olajat, szepen ovatosan huzva meg szinte tovig be lehetett. Ha hirtelen rantottam be a fekkart akkor felkemenyedett aztan ugy tudtam szabalyozni a fekerot. Csereltem mindenfelet mar benne (karmantyukat, szimmeringet, fekcsovet, fekdugattyut), de sosem lett jo. Vegul is meglett a hiba oka. Hihetetlen de a fofekhenger fekdugattyujan levo kis karmantyu volt az! Ezt is sokat csereltem de mindig ugyanarrol a helyrol vettem, kisipari magyar szar. Kb. egy honapja vettem mashonnan karmantyut oszehasonlitottam azzal ami eddig benne volt, eg es fold kulonbseg volt kozte, beletettem az ujat es lass csodat, olyan lett a fek ahogy az a nagy konyvben meg van irva. :-)
Szmmering tema: nekem nagyon bevalt, szemernyit sem szivarog az olaj, nagyon szupi egyetlen hatranya, hogy ha szet kell szedni a fofekhengert nagyon nehezen lehet kicsalogatni a helyerol.
MZ-s utazotarsakat keresunk Romaba es Gorogorszagba, julius 26-tol kb. ket hetig. Varosnezes, hosszu turak, tengerpart, vadkemping. Jeletkezzetek a biciklis@freemail.hu - n.
családapa nem tudom hogy mióta hajtassz mz-t de annak úgy kell működnie hogy ne fogjon be az első 1/3 elött mert fejreálnál vele ha kivág eléd valaki! De ha nagyon akarod van olyan ragasztó ami birja a fékolajat ragzd be de szerintem hülyeség lenne.
Azt pedig nem tudom ki mondta neked hogy az említett szimering mindig ereszteni fogja az olajat mert az enyém nem szokta pedig nekem is etz 125-öm van és száraz mint az isten haragja, ott valami a dugattyúkkal lehet felsurlódtak vagy valami ilyesmi.
A dob azért utángyártott, mert az előző tulaj a nagyobb teljesítmény érdekében szétbarmolta a gyárit. És nem találtam jó állapotba levő gyárit.
Újpesti Motorcenter
IV.Kisfaludy u 10.
360-1034
Nekem ott oldották meg kb 5K-ért a hasonló problémámat.
Kedves MZ rajongók!
Még mindig egy kis segítsére lenne szükségem. Felújítottam az ETZ 250-es tárcsaféket.új dugattyúk, karmantyúk,fékcsö,új munkahenger, dugattyú, karmantyú,rugó,szimering. DOT_3 fékolaj.Azóta képtelen vagyok használni, mert a fékkar kb.1/3-ig minden ellenállás nélkül bemegy!!! Levegös nem lehet már,a 130gtelenítö csavaron keresztül nyomattam olajjal, de így sem jó.Ha a munkahenger egyik furatát befogom akkor van nyomás, máskülönben a tartályba nyomja vissza a fékolajat :((( lehet, hogy lassan megörülök!!!kb.3 hónapja ezzel szórakozom. Ha valakinek volna ezügybe jó ötlete,akár egy jó szerelö címe(valahol újpesten kell lennie keleti motorok szakértöjének) kérem,hogy írjon minél hamarabb.Elöre is köszönöm mindenkinek.Legutobb a fékdugattyúra a szar karmantyú helyett O-gyürüt tettem a megfelelö méretben, de így se jó!!Az üzletben az eladó azt mondta, hogy a dugattyú végén lévö 20x10x7-es méretü szimering sose fog tömiteni,mert a szimeringek sose bárják a fékolajat.Mellesleg ez így is van. Csere után kb. 1 napig jó, utána döl az olaj megint:(((
Szia! OK, ment a mail az adataidnél megadott címedre! :-)
Szia Pumukli!
Én ETZ 125-ről tudnák képeket küldeni.
Vannak festés előtti képek(gyári színösszeállítás) + utáni képek is :)))
OK, mindkettőtöknek írtam! :-)
Eddig "lefoglalva": ES 250/2, TS 250/1, ETZ 250, ETZ 250 (honvédségi).
Várom a további jelentkezőket!
Pumukli!
ETZ 250, honvédségi kiadás. Én meg erről tudok küldeni képeket.
Igaz ez 300-as, de az kívülről úgyse nem látszik.
Peti74
Pumukli!
Én vállalnám a TS 250/1 típust, bár az enyém még most lesz szép lassan felújítgatva, de esetleg erről is lehetne képeket csinálni, egyébként meg teljesen típustiszta. Ha kigondoltad a részleteket, akkor írj lécci, hogy mit kéne fotózni, írni, stb!
steelheart6(kukac)freemail(pont)hu
Hi!
A szocializmusban sok csoda megesett...
Tudtommal mo.-n ilyen színösszeállításban nem forgalmazták, de, hogy az NDK-ban volt-e azt nem tudom. Akkoriban a kint dolgozók közül sokan hoztak haza érdekes összeállításu "gyári" MZ-ket. A "pupos" az ETS is így került be az országba. Tükröm még tartalék sincs nemhogy eladó.Két jobbos tükörszár van leöntetve de az nekem is 3500 pénzbe van, esetleg egyiket át tudom adni.
Szevasz!
Érdeklődnék, hogy bordó, kék szinű létezett- e gyárilag, az enyém ugyan is ilyen.
Meg esetleg nincs- e tükröd hozzá eladó?
Sziasztok Valaki tudna nekem jo minöségü teló olajat ajánlani,mert el jött az ideje a telok felujjitásának. Ha jól tudom az elsö 230 cl a hátsó 6 cl. kösz
Örülök, hogy nem vagytok elutasítóak a témával kapcsolatban!
Tehát eddig "lefoglalva": ES 250/2, ETZ 250, az összes többi típusra várom a jelentkezőket!
MDC-T??????:)))))))))
Hááát azt már nem most öntögethetted hanem vaamikor 15- 20 éve??:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
fisi
Pumi!!!
Látom ügyködsz!! :PPP
Igaz eladtam a Tz-met már de van egy valag képem elvigyem ha megyek hozzád???
fisi
Bár látom szép állapotú motorkat kértél- én még beférek??:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Aktuális.. :-) Örülnék neki, megbeszéljük a részleteket, írj ide:
rebel kukac message pont hu
Hi Pomukli!
A 250/2 ES típus bemutatását vállalom! Kedvesemnek van egy veteránvizsgás fekete/vajszínü Trophyja, nekem egy vizsga nélküli, de teljesen eredeti kék/vajszínü, és egy fekete/piros oldalkocsis. Írj, ha aktuális lesz.
Hi!
Páran biztos felhördülnek, de én ásványolaj alapu, 4ütemü motorkerékpárba
való olajat használok. Az adalékok miatt olyan a váltóba, mintha a motor teljesítményének csak felét használnád. Ez a véleményem, és Te vagy megfogadod, vagy nem.
Van egy jó szoci lap, a jobb oldali menüből el is érhető: Pet oldala. Futólag az összes MZ-típust bemutatja.
Sajnos a készítő egy ideje már "magára hagyta".
Ma épp azt böngésztem és eszembe jutott, hogy szívesen megcsinálnám ennek a kicsinyített változatát, ami a jelenleg is futó típusokat /ES,TS,ETZ/ ölelné fel.
Nyilvánvalóan kevésbé lenne szerteágazó, viszont hogy ne csak elvegyünk, de hozzá is tegyünk valamit, nem pusztán adatokra, hanem részletes - fényképekkel bőségesen illusztrált - bemutatóra gondoltam.
Ehhez keresek vállakozó szellemű tulajdonosokat, akik a célnak megfelelő /nagyjából típustiszta, jó állapotú/ motorral rendelkeznek. Akinek lenne kedve részt venni ebben a munkában, írja meg ide a fórumra.
(Én tulajdonképpen csak a szerkesztő szerepét tölteném be.)
Sziasztok!
ETZ 250-est keresek, cserébe adnám a következő holmikat:
-Trabant 601 C, zöldkártya, műszaki szeptemberig + tartalék alkatrészek
- Roland A 37 masterbillentyűzet (új ára 140 ezer Ft)
Telefonszámom: 20 82 42 841
Üdv!
boki
Én régebben MDC-t használtam,mivel ez már, nincs, így a carrier standard dieseltrakom bele.
húzós téma !
van aki a 15w40 motorolajra esküszik van aki a hajtómûolajra .
Sziasztok! 250-es etz váltóba milyen olajat ajánlotok?
Szevasztok
Sajnalatos modon meg kell valnom 150 ETZm-tol. "87es, eredeti alkatreszekkel, gyonyoru allapotban . 100 e ft. sarkany31@freemail.hu
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es TS-nél mennyi a dugattyú és hengerfej közötti hézag?
Gabi
Elég korrekt gép kár hogy utángyártott rajta a dob.
Peregyes gyujtását lődözheted az mexakítós aztá állitgathatod mer 5000 nél a franc tuggya mekkora az előgyujtás.Nekem is volt TS em a dinamó meg az a mexakítos gyujtás az szopó.
Pumukli!
Serintem is a gyújtásbeállítással lehet a gond, nekem is kell még lőnöm a Peregyesen, mert 5000 fölé nem akar pörögni. Gondolom ez is a gyújtás miatt van. De ha valakinek van más ötlete, az szóljon!
Üdv!
Ádi
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|