:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Legjobb lesz,ha az Újpestiekre bízom a javítást, mert amit az asszonytól hallgatok hónapok óta......:)))Keats-nek és levendelnek is köszi a tippeket!Kellemes hétvégét mindenkinek!
Levendel Légyszives köld el nekem mailben a futárpeti címét mert mostmár felkeresném de nem tudom a címét! Előre is köszönöm! Címem f25@freemail.hu
Hi családapa!
Nem akarok triviálisat kérdezni, de biztos, h nem fordítva tetted be azt a főfékhenger-karmantyút? :-)
Az eladó meg hülyeségeket beszél, a szimmeringek bírják a fékfolyadékot, hiszen a normál olajnak is ellen tudnak állni. Az se véletlen, hogy ilyet tartanak a boltjaikban...
Én hónapokig használtam szimmeringet és semmi szivárgás nem volt. (Futárpetinél vettem)
Megjegyzem -emlékeim szerint- a szimmeringnek mintha csak porvédő funkciója lenne, nem nagyon bugyoghat mögötte a folyadék jól tömített karmantyú esetében.
Na akkor most leegetem magam :-) a 3 honap az csodas, nekem 10!! evig volt szar a fekem. :-)) 10 evvel ezelott en is szetszedtem aztan ugy jartam mint te. Fogott az, de nem volt kemeny, mintha elengedne az olajat, szepen ovatosan huzva meg szinte tovig be lehetett. Ha hirtelen rantottam be a fekkart akkor felkemenyedett aztan ugy tudtam szabalyozni a fekerot. Csereltem mindenfelet mar benne (karmantyukat, szimmeringet, fekcsovet, fekdugattyut), de sosem lett jo. Vegul is meglett a hiba oka. Hihetetlen de a fofekhenger fekdugattyujan levo kis karmantyu volt az! Ezt is sokat csereltem de mindig ugyanarrol a helyrol vettem, kisipari magyar szar. Kb. egy honapja vettem mashonnan karmantyut oszehasonlitottam azzal ami eddig benne volt, eg es fold kulonbseg volt kozte, beletettem az ujat es lass csodat, olyan lett a fek ahogy az a nagy konyvben meg van irva. :-)
Szmmering tema: nekem nagyon bevalt, szemernyit sem szivarog az olaj, nagyon szupi egyetlen hatranya, hogy ha szet kell szedni a fofekhengert nagyon nehezen lehet kicsalogatni a helyerol.
MZ-s utazotarsakat keresunk Romaba es Gorogorszagba, julius 26-tol kb. ket hetig. Varosnezes, hosszu turak, tengerpart, vadkemping. Jeletkezzetek a biciklis@freemail.hu - n.
családapa nem tudom hogy mióta hajtassz mz-t de annak úgy kell működnie hogy ne fogjon be az első 1/3 elött mert fejreálnál vele ha kivág eléd valaki! De ha nagyon akarod van olyan ragasztó ami birja a fékolajat ragzd be de szerintem hülyeség lenne.
Azt pedig nem tudom ki mondta neked hogy az említett szimering mindig ereszteni fogja az olajat mert az enyém nem szokta pedig nekem is etz 125-öm van és száraz mint az isten haragja, ott valami a dugattyúkkal lehet felsurlódtak vagy valami ilyesmi.
A dob azért utángyártott, mert az előző tulaj a nagyobb teljesítmény érdekében szétbarmolta a gyárit. És nem találtam jó állapotba levő gyárit.
Újpesti Motorcenter
IV.Kisfaludy u 10.
360-1034
Nekem ott oldották meg kb 5K-ért a hasonló problémámat.
Kedves MZ rajongók!
Még mindig egy kis segítsére lenne szükségem. Felújítottam az ETZ 250-es tárcsaféket.új dugattyúk, karmantyúk,fékcsö,új munkahenger, dugattyú, karmantyú,rugó,szimering. DOT_3 fékolaj.Azóta képtelen vagyok használni, mert a fékkar kb.1/3-ig minden ellenállás nélkül bemegy!!! Levegös nem lehet már,a 130gtelenítö csavaron keresztül nyomattam olajjal, de így sem jó.Ha a munkahenger egyik furatát befogom akkor van nyomás, máskülönben a tartályba nyomja vissza a fékolajat :((( lehet, hogy lassan megörülök!!!kb.3 hónapja ezzel szórakozom. Ha valakinek volna ezügybe jó ötlete,akár egy jó szerelö címe(valahol újpesten kell lennie keleti motorok szakértöjének) kérem,hogy írjon minél hamarabb.Elöre is köszönöm mindenkinek.Legutobb a fékdugattyúra a szar karmantyú helyett O-gyürüt tettem a megfelelö méretben, de így se jó!!Az üzletben az eladó azt mondta, hogy a dugattyú végén lévö 20x10x7-es méretü szimering sose fog tömiteni,mert a szimeringek sose bárják a fékolajat.Mellesleg ez így is van. Csere után kb. 1 napig jó, utána döl az olaj megint:(((
Szia! OK, ment a mail az adataidnél megadott címedre! :-)
Szia Pumukli!
Én ETZ 125-ről tudnák képeket küldeni.
Vannak festés előtti képek(gyári színösszeállítás) + utáni képek is :)))
OK, mindkettőtöknek írtam! :-)
Eddig "lefoglalva": ES 250/2, TS 250/1, ETZ 250, ETZ 250 (honvédségi).
Várom a további jelentkezőket!
Pumukli!
ETZ 250, honvédségi kiadás. Én meg erről tudok küldeni képeket.
Igaz ez 300-as, de az kívülről úgyse nem látszik.
Peti74
Pumukli!
Én vállalnám a TS 250/1 típust, bár az enyém még most lesz szép lassan felújítgatva, de esetleg erről is lehetne képeket csinálni, egyébként meg teljesen típustiszta. Ha kigondoltad a részleteket, akkor írj lécci, hogy mit kéne fotózni, írni, stb!
steelheart6(kukac)freemail(pont)hu
Hi!
A szocializmusban sok csoda megesett...
Tudtommal mo.-n ilyen színösszeállításban nem forgalmazták, de, hogy az NDK-ban volt-e azt nem tudom. Akkoriban a kint dolgozók közül sokan hoztak haza érdekes összeállításu "gyári" MZ-ket. A "pupos" az ETS is így került be az országba. Tükröm még tartalék sincs nemhogy eladó.Két jobbos tükörszár van leöntetve de az nekem is 3500 pénzbe van, esetleg egyiket át tudom adni.
Szevasz!
Érdeklődnék, hogy bordó, kék szinű létezett- e gyárilag, az enyém ugyan is ilyen.
Meg esetleg nincs- e tükröd hozzá eladó?
Sziasztok Valaki tudna nekem jo minöségü teló olajat ajánlani,mert el jött az ideje a telok felujjitásának. Ha jól tudom az elsö 230 cl a hátsó 6 cl. kösz
Örülök, hogy nem vagytok elutasítóak a témával kapcsolatban!
Tehát eddig "lefoglalva": ES 250/2, ETZ 250, az összes többi típusra várom a jelentkezőket!
MDC-T??????:)))))))))
Hááát azt már nem most öntögethetted hanem vaamikor 15- 20 éve??:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
fisi
Pumi!!!
Látom ügyködsz!! :PPP
Igaz eladtam a Tz-met már de van egy valag képem elvigyem ha megyek hozzád???
fisi
Bár látom szép állapotú motorkat kértél- én még beférek??:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Aktuális.. :-) Örülnék neki, megbeszéljük a részleteket, írj ide:
rebel kukac message pont hu
Hi Pomukli!
A 250/2 ES típus bemutatását vállalom! Kedvesemnek van egy veteránvizsgás fekete/vajszínü Trophyja, nekem egy vizsga nélküli, de teljesen eredeti kék/vajszínü, és egy fekete/piros oldalkocsis. Írj, ha aktuális lesz.
Hi!
Páran biztos felhördülnek, de én ásványolaj alapu, 4ütemü motorkerékpárba
való olajat használok. Az adalékok miatt olyan a váltóba, mintha a motor teljesítményének csak felét használnád. Ez a véleményem, és Te vagy megfogadod, vagy nem.
Van egy jó szoci lap, a jobb oldali menüből el is érhető: Pet oldala. Futólag az összes MZ-típust bemutatja.
Sajnos a készítő egy ideje már "magára hagyta".
Ma épp azt böngésztem és eszembe jutott, hogy szívesen megcsinálnám ennek a kicsinyített változatát, ami a jelenleg is futó típusokat /ES,TS,ETZ/ ölelné fel.
Nyilvánvalóan kevésbé lenne szerteágazó, viszont hogy ne csak elvegyünk, de hozzá is tegyünk valamit, nem pusztán adatokra, hanem részletes - fényképekkel bőségesen illusztrált - bemutatóra gondoltam.
Ehhez keresek vállakozó szellemű tulajdonosokat, akik a célnak megfelelő /nagyjából típustiszta, jó állapotú/ motorral rendelkeznek. Akinek lenne kedve részt venni ebben a munkában, írja meg ide a fórumra.
(Én tulajdonképpen csak a szerkesztő szerepét tölteném be.)
Sziasztok!
ETZ 250-est keresek, cserébe adnám a következő holmikat:
-Trabant 601 C, zöldkártya, műszaki szeptemberig + tartalék alkatrészek
- Roland A 37 masterbillentyűzet (új ára 140 ezer Ft)
Telefonszámom: 20 82 42 841
Üdv!
boki
Én régebben MDC-t használtam,mivel ez már, nincs, így a carrier standard dieseltrakom bele.
húzós téma !
van aki a 15w40 motorolajra esküszik van aki a hajtómûolajra .
Sziasztok! 250-es etz váltóba milyen olajat ajánlotok?
Szevasztok
Sajnalatos modon meg kell valnom 150 ETZm-tol. "87es, eredeti alkatreszekkel, gyonyoru allapotban . 100 e ft. sarkany31@freemail.hu
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es TS-nél mennyi a dugattyú és hengerfej közötti hézag?
Gabi
Elég korrekt gép kár hogy utángyártott rajta a dob.
Peregyes gyujtását lődözheted az mexakítós aztá állitgathatod mer 5000 nél a franc tuggya mekkora az előgyujtás.Nekem is volt TS em a dinamó meg az a mexakítos gyujtás az szopó.
Pumukli!
Serintem is a gyújtásbeállítással lehet a gond, nekem is kell még lőnöm a Peregyesen, mert 5000 fölé nem akar pörögni. Gondolom ez is a gyújtás miatt van. De ha valakinek van más ötlete, az szóljon!
Üdv!
Ádi
Te ttibcsi!!!
"A motorba német dogattyúk lettek téve"
Nem akarok szemét lenni de hány hengeres a motorod??? :PPP
Bocs! Nem lehetett kihagyni!!:))))
fisi
Hello Mindenkinek!!
Bővítés miatt eladóm ETZ 251- met, fájó szívvel, de muszáj. jó állapotú, jó motorral, el. gyújtás, 1 év műszaki,fekete. Megnézni délpest és környékén lehet. az ára 110E Ft. tel.: 30-2760-761
Üdv!!
Volt az vagy 8 perc is. De asszem elég késő van már hogy megkérdezzem: 5000-ért elvihetem? :)))
Ez igen! 1 perc alatt 15000-et esett az ára! :DDDD
100.000 ft-ért is odaadom mert sűrgősen kéne a pénz.
Nagyobb motor vásárlása miatt eladó szeretett 125-ös ETZ-m. A motorja most lett felújítva 100 km van benne. A henger 150-re felfúrva. A blokkba pedig szimeringek és csapágyak cserélve. Új fényezés, új gumik, új láncszett, polírozott felnik, új kipufogó, új tükrök. 18-as hátsó kerák van benne de adom hozzá a 16-osat is. A motorba német dogattyúk lettek téve. Az ára 115.000 ft. Az ár irányár.
http://web.axelero.hu/ttot61/ivy.BB88F0A9-DBB5-448F-A316-FD5430620B88.html
Szerintem meg. Én is annyiért vettem.
Hello mindenkinek!!
Egy kérdésem lenne szerintetek teljes elektronikus gyújtás /jeladó,elektonika,vezetékek csavarok/ megér 10000ft azaz tízezer forintot??
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!!
Üdv:Ervin
Matya!
Nem tudnád elküldeni a képeket ímélben? Nem volt nálam fényképezőgép. Előre is köszönöm!
thomas.s@freemail.hu
Hali.
Én most szívtam kuplungbeállítással, 30 szét-összeszerelés után jöttem rá hogy az utángyártott kuplungbowden 2 cm-el hosszabb mint a gyári (vagy a bowdenház rövidebb). Szupi, bowden elvág, sárgaréz rúd megfúr, bowdwnt beleforraszt, kuplung működik.
Kobra azt akartad ide leírni hogy nem emel ki a kuplungod mert akkor a blokk másik oldalán van egy csavar egy kontra anyával azt addig csavarod amíg jó nem lesz . A finombeállítást a kuplung karnál kell elvégezni. Vagy én értettem félre a beszámolód.
Pumukli köszönöm a fejidomos tippet, a motorodra meg azt tudom mondani nézd meg a gyujtást nem e véletlenül túl nagy előgyujtási értéket adtál e meg ,mert akkor fordulhat elő igyen!
Sziasztok! A motorom 5-ös sebességben furcsán viselkedik, mikor gázt adok. Van egy elég nagy holtjátéka, amikor egyáltalán nem reagál a gázadásra, teljesen behúzva viszont szépen elkezd gyorsulni. Visszaengedve és újra behúzva a már jó. 5200 rpm-ig lehet kipörgetni, itt 120 km/h a (vég)sebessége. Mire utalhat ez a hibajelenség?
4 féle idom van, a Szatuna Kft. foglalkozik a gyártásukkal.
Elérhetőségük:
Szatuna Kft
8184
Fűzfőgyártelep,
Szállás u. 11/A.
Tel: 88/451-249; 88/451-162
Gyebi nevű motoros barátunk már járt náluk, készített képeket, melyek megtekinthetők a honlapján! Az idomok ára 8500-12900 Ft között van.
Nem tud valaki etz 125-höz légterelő fejidomot lehetőleg gyárit ha létezik egyáltalán köszi!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|