hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

B.A.T. (II.)
válasz erre | email2005-07-05 22:12:43
Hi Csabee!!!!

Tudnál Nekem küldeni képeket az ETZ 251-esedről???? Címem: blacktwister@freemail.hu

Megköszönném....
sorszám: 7149 (33042)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2005-07-05 20:25:45
Sziasztok! MZ márkajelzésről keresek képeket, mert a haverokkal pólót szeretnénk csináltatni túrázáshoz.
Ha valakinek van, az légyszi küldje el a következő e-mail címre: herrwatt@freemail.hu
Előre is nagyon köszi!!!
Ja! A linkeknek is örülök!
Üdv mindenkinek: Herr'Watt
sorszám: 7148 (33038)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-07-05 19:31:40
Szombathelyen a vizöntő utcában van egy mz-bolt-simson-romet és még sok minden máshozvaló alkatrész is ebben a boltban.
sorszám: 7147 (33037)
(elözmény: z25z, 2005-06-25 20:39:29)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-07-05 19:26:54
Hány ccm-es mz-d van?
sorszám: 7146 (33036)
(elözmény: z25z, 2005-05-09 00:00:03)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-07-05 19:03:27
Jónapot minden segítőkész motorosnak!!
Kinek van kis ETZ szerelési könyve melyben található kuplung hézagolási táblázat és eltudná küldeni e-mailban
Nagyon sürgös lenne!!!
Dügörög a nyár a motor meg a garázsban hűsöl:((((((((
Üdv:Ervin
sorszám: 7145 (33035)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2005-07-05 17:22:08
Köszi az infót skacok!
Üdv: Herr'Watt
sorszám: 7144 (33030)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-07-05 17:06:28
Addi Ok rendben van , de hová küldjem??:)))
sorszám: 7143 (33029)
(előzmény: ADDI, 2005-07-05 16:48:56)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-07-05 16:48:56
A futár tehet egy szívességet. Ha megoldható, akkor dobd postára légy szíves portósan az indexeket a búrával együtt, vagy ha simán adod fel, akkor mondd meg, hogy mennyi pízt utaljak a számládra. Jobb nem jut eszembe.
sorszám: 7142 (33028)
(előzmény: Soma69, 2005-07-05 16:36:29)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-07-05 16:36:29
Szeva földi! Nos én a hivatali cimedre írtam. Tehát az van, hogy a futár nem vitte el a cuccot, vmiért nem tetszhetett neki a boríték ill mittomén:( Szóval akkor most hogy legyen?? A hátsólámpabúra az a szögletes fajta.
Üdv: Soma
sorszám: 7141 (33027)
(előzmény: ADDI, 2005-07-05 14:32:06)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-07-05 15:59:26
Ember. Neked azért 21-es a szekunder lánc kereked a blokkban, mert 16 colos a hátsókereked. A 251-esen ez az eredeti áttétel. A 250-esen meg a 19-es, mert a hátsó kerék 18 colos. A hátsó lánckerék meg ugyanaz mindkettőn. Csókolom.

Én azt javasolnám, hogy nyugodtan mehet a 25b-esbe a 18-as lánckerék, azért nem megy a végsebesség rovására, mert így legalább kihasználható az 5-ik fokozat.

Peti74
sorszám: 7140 (33023)
(előzmény: csabee, 2005-07-05 14:57:37)

 
 
csabee
válasz erre | email2005-07-05 14:57:37
Hello herrwatt!

Szerintem a végsebessége nem fog növekedni, ha előre kisebb laánckereket raksz fel! Jobban gyorsul tőle és hegymenetben is erősebb. Nekem 21es lánckerék van fent elöl és nincs gond 5.ben sem. Az enyém 251es.

üdv
csabee
sorszám: 7139 (33018)
(előzmény: herrwatt, 2005-07-05 00:35:42)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2005-07-05 14:43:14
Szeva Peti! Ja nekem is az volt hogy beleert a blokk ontvenybe. En mondjuk ilyeneken nem akadok ki laposreszelo :D aztan a csiszpapir. mert nekem annyira beleert hogy az also holtponton nem fordult at a fotengely. Ez a henger kialakitas nagyon korrekt, azt meg meg is tudnam csinalni de igy neked a hengerfejbol is sokat kivett ugye? ugy az egesz terfogatot megnagyobbitotta. Na ezt itt nekem senki nem fogja bevallalni. En azert kerdeztem mert most osszeokadtam az egeszet ugy hogy alaraktam 3 db fel milis hengerfejtomcsit :D persze azokat is D alaku reszelovel reszeltem 300asra :D na ezert kerdeztem hogy igenyesen hogy szoktak ezt megcsinalni :)

Ja meg lenne egy olyan hogy a honda CR embe vennék wiseco perselyt meg dugot hozza a perselyt bele kene rantani a mostani meg nikazilos de szet kopott hengerbe. A perselyen mar nem kell kivagni a nyilasokat ugy le van gyartva az en mocim evjaratahoz. Ezt az altalad javasolt arc erzesed szerint megoldana profin?
Köszi! Byez!
sorszám: 7138 (33017)
(előzmény: peti74, 2005-07-05 13:41:33)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-07-05 14:32:06
Szeva Földi!
Nem jött mél, nem értem mi van.
Mellesleg a lámpabúra is érdekel, ha jól tévedek, ez a szögletes forma.
sorszám: 7137 (33016)
(előzmény: Soma69, 2005-07-05 13:34:03)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-07-05 13:41:33
Vazze, elrontottam a linket.
Na mégegyszer :

300-as hengerfej

Peti74
sorszám: 7136 (33012)
(előzmény: peti74, 2005-07-05 13:37:23)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-07-05 13:37:23
Szia Gyöször !
A 300-as dugónál már a 75,5-ös alapméretnél is előfordul, hogy a dugó stoknyája alsó holtponton beleér a karterbe (karteröntvénye válogatja). Az a tapasztalatom, hogy a dugó szoknyájából kell levenni körkörösen olyan 3-4 tizedet. Lehet esztergával, de ha nincs, akkor egy 60-80-as csiszolóvásznon is le tudod szedni belőle ezt a vastagságot, kb. 10 perc.
Nem tudom ki fúrta bele neked a dugót, én a Szikszai-t tudom nagyon ajánlani. Már csak azért is, mert nem elég belefuratni, ha igazán jóra akarod, akkor a hengerre kell csináli egy új központosító vállat, az eltűnt helyett, és a hengerfejet is hozzá kell alakítani. Nem csak a nagyobb átmérő miatt, hanem, mert az 1:12-es sürítési arányt nem szabad túllépni, mert ha túlléped, akkor aztán csinálhatsz vele bármit, a motor erős lesz, de nagyon kopogni fog.
Nekem a Szikszai csinálta az egészet, nem ingyen csinálta, de profi munka bitang jó lett.
feltettem róla néhány képet ide

Azért ne feledkezz meg arról sem, hogy kb. egy tizeddel nagyobb főfúvókát is tegyél a karbiba.

Üdv,
Peti74
sorszám: 7135 (33011)
(előzmény: Gyoszor, 2005-07-03 19:45:22)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-07-05 13:35:50
Sziasztok! Megválnék 1 db használt de jó állapotú ETZ 125/150/251 hátsó lámpabúrától. Még eredeti DDR, nem török, azzal nem is csereszabatos mint kiderült.
sorszám: 7134 (33010)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-07-05 13:34:03
Szia Földi!Mélt megkaptad???
sorszám: 7133 (33009)
(előzmény: ADDI, 2005-07-05 12:27:29)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-07-05 12:27:29
Küldtem mélt!
sorszám: 7132 (33007)
(előzmény: fater, 2005-07-05 11:32:11)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-07-05 12:04:19
Jelzem, engem érdekel. Pesten merre, mikor boltolható, stb.
sorszám: 7131 (33005)
(előzmény: fater, 2005-07-05 11:32:11)

 
 
fater
válasz erre | email2005-07-05 11:32:11
Sziasztok! áron alul eladom ETZ 250-hez való 1 napos rezonátoromat(nekem nem jött be a hangja :(((persze egyéni ízlés kérdése...)3000 Ft alku nélkül, Budapesten. Ha valakit érdekel, jelezze.
sorszám: 7130 (33000)

 
 
Atilla
válasz erre | email2005-07-05 10:17:53
Cserélj főtengely szimmeringet!
sorszám: 7129 (32997)
(előzmény: gabi80, 2005-07-05 09:38:56)

 
 
tatter
válasz erre | email2005-07-05 10:05:59
Sok az olaj benne!
sorszám: 7128 (32996)
(előzmény: gabi80, 2005-07-05 09:38:56)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-07-05 09:38:56
Sziasztok!

Elég érdekes problémám van a 250-es ETZ-mel. 80 felett folyik az olaj a kuplungbowdennél, ahol a blokkba bemegy. De annyira, hogy csupa olaj lesz a lábam tőle. Szerintem már mindent kicseréltem amit lehetett. (A kuplungkiemelő kart, a húzórudat a távtartó csövet.) Ha valakinek van még valami ötlete, hogy mi lehet a baj, szívesen fogadom.

Gabi
sorszám: 7127 (32995)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-07-05 09:26:29
A 250-es ETZ-nek gyárilag az első lánckereke 18-as vagy 19-es. Jött ki egyikkel is, másikkal is. A 20-as lánckerék a TS 250/1-es lánckereke. Én a helyedben megpróbálnám a cserét legalább 19-re.
sorszám: 7126 (32994)
(előzmény: herrwatt, 2005-07-05 00:40:09)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-07-05 00:42:54
Köszi az infókat Jocó! Már ugrok is az esztergácsra :). A blokkal viszont akkor nem próbálkozunk, nem akarom kilyukasztani valami vitriollal... Egyébként azt hittem, h a tiédet homokfúvónál meggyöngyözték, vagy ilyesmi.
sorszám: 7125 (32987)
(előzmény: jocó10, 2005-07-04 20:41:28)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2005-07-05 00:40:09
Ja! Az egész úgy kezdődött, hogy visszacseréltem a 16-os hátsókereket 18-ra. Szerintem a kicsi kerék miatt van elöl nagyobb lánckerék! Egyébként a kicsi kerékkel ment mint az állat, csak csalt a km óra KB 15-20 km/h-t felfelé.
sorszám: 7124 (32986)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2005-07-05 00:35:42
Sziasztok!
Most vettem egy ETZ-250 est. Eléggé kopogott amikor odahúztam neki, ezért állítottam a gyújtáson. Eredetileg 4,8 on volt, de beállítottam 3 mm-re a könyv szerint, de minden erő elment belőle. (Simson lett a drága:-)) Most beállítottam 3,5 re, de egyszemélyen sem megy 100 főlé. 5-ben nem gyorsul, csak hörög! A kompresszió a hengerben 7,8 Bar. Elöl 20-as lánckerék van. Mit csináljak vele, hogy menjen? Cseréljem a lánckereket 19-re? Vagy még mindig nem jó a gyújtás? A segítséget előre is köszi!!
sorszám: 7123 (32985)

 
 
Öregmotoros
válasz erre | email2005-07-04 23:14:45
Szevasz!
Annyira folyik ,hogy az összes olaj elfolyt,valószinüleg a tömitésnél.
sorszám: 7122 (32973)
(előzmény: jocó10, 2005-07-04 10:53:27)

 
 
piki24
válasz erre | email2005-07-04 21:10:12
Ádi
A tankbol a szüröt vedd ki mert ugy jársz mind én-szétveri a kavics
Kálmi
sorszám: 7121 (32958)
(elözmény: z25z, 2005-06-27 03:43:05)

 
 
piki24
válasz erre | email2005-07-04 21:07:50
Hello Ádi
A tank tisztitást egy maréknyi kavicssal(cukorborso nagyságuakkal)meg kb.fél liter benzinnel csináltam nekem jo lett csak rázd
üdv:Kálmi
sorszám: 7120 (32957)
(elözmény: z25z, 2005-06-27 03:43:05)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-07-04 20:41:33
Hello mindenkinek!!
SOS Segítsetek,kérek mindenkit akinek van ETZ 150 kuplughoz lamella vastagság és beállító táblázata az küldje el erre a címre: csaner1@freemail.hu
Nagyon meg köszönném sürgős lenne! :))))
Üdv: Ervin
sorszám: 7119 (32955)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-07-04 20:41:28
A trophynak még sokkal durvább felületü a blokkja, mint a fiatalabb MZ-nek. Valószínű ez tűnt fel a képen. Nem csinálta mást csak két éve mikor hozzánk került nagyon dzsuvásan (20év pora) Vel-don ( vagy valami hasonló nevü)izraeli zsíroldóval befújtam, (ez pár perc alatt elkezdi marni az alumíniumot) lemostam gőzborotvával, azóta ilyen. Jobban tetszene polírozva, de mivel ez egy "múzeális jellegü jármű" nem akarok rajt változtatni.
Hengerfej anya: teljes hossz 53 mm,belső furat M8x30, kivül 43x12-es henger a felső végén 17 mm-es hatszög a meghúzáshoz, ami, ha kiszámolod 10 mm.
Remélem érthető.
sorszám: 7118 (32954)
(előzmény: levendel, 2005-07-04 12:12:09)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-07-04 15:43:52
Az ETZ 251 az egy az egyben kis ETZ csak: Nagyobb, púposabb tank, nagy ETZ blokk (250 ccm) és a váza pár centivel hosszabb a tank alatt mint a kis ETZ-ken. Amúgy tök ugyanaz: etöl 18-as hátul 16-os kerekek, stb...
sorszám: 7117 (32946)
(előzmény: Indian, 2005-07-04 15:00:33)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-07-04 15:29:05
A blokk ugyanaz de a 251 az már annyira uj hogy abba tuti elektronikus a gyujtás.A másik érdekes amit észleltem hogy a 251es karbija a 30N3-1 nekem meg a 250esemen 30N2-5 van.A fogyasztás kb fél meg néha egy literrel is több szokott nekem lenni mint a cimborának akinek 3-1ese van a 251esén amit ő már átalakitott 300asra.
További különbség hogy gyárilag 16os hátsokereket kapott a 251es és a szekunderáttétel is más emiatt.

Majd még a többiek mondanak eztazt ha irnak rá valamit.

Az nemtom hogy MZ vagy Jawa ilyen vita má volt sok sztem de alkatrészt doksit meg minden szart ami egy felujitáshoz kell magyarországon szerintem könnyebben találsz MZhez.Persze ez az én véleményem
sorszám: 7116 (32945)
(előzmény: Indian, 2005-07-04 15:00:33)

 
 
Indian
válasz erre | email2005-07-04 15:00:33
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy mi a különbség a etz250 és 251 között a tankon és a hosszúságon kívül? pl. teljesítmény blokkban vmi ? meghogy jawa twinsport az megbizható gép vagy inkabb etz a jobb? és meg egy utolsó
hogy pl van egy blokkom és heggesztek köré egy vázat akkor lelehet e vhogyan vizsgáztatni vagy nem érdemes vele probalkozni. A válaszokat előre is köszönöm
sorszám: 7115 (32943)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-07-04 12:12:09
Jocó10!

Néhány hónapja köldtél képeket a fekete-vajszínű Trophydról. A képeket nézegetve észrevettem, h valami különös felületkezelésben részesítetted a blokk alumínium felületeit. Ha nem titok, megírnád h mit csináltál vele?
Sőt, még egy kérésem is lenne: le tudnád méretezni a hengerfej-anyákat? Lécci-lécci! :)))
sorszám: 7114 (32935)
(elözmény: z25z, 2005-06-30 21:58:15)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-07-04 10:53:27
Miért kell leszedni az olajpótláshoz? Vagy a tömítésnél folyik? (nem ez szokott lenni a hiba oka. hacsak nem egy régebbi szakszerűtlen szerelés)...Ha viszont leszeded, célszerű a dekniben levő, a tengelyeket tömítő O gyűrűket kicserélni. Ott is szokott szivárogni az olaj...
sorszám: 7113 (32934)
(előzmény: Öregmotoros, 2005-07-03 23:11:12)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-07-04 09:52:09
Hali!

Ha 250-es a motorod, akkor ne szedd le a berugókart, mert a berugószerkezet együtt jön le az oldaldeknivel. Ha 125-ös, akkor csavaros.

Gabi
sorszám: 7112 (32933)
(előzmény: Öregmotoros, 2005-07-03 23:11:12)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-07-04 00:12:04
:-)
sorszám: 7111 (32909)
(előzmény: Gyoszor, 2005-07-03 19:45:22)

 
 
Öregmotoros
válasz erre | email2005-07-03 23:11:12
Szevasz!
Nincs tükröm, mert mind a kettönek csak a csonkja van meg,igazából nem is tudom hogy nézett ki.
Egy kérdésem lenne, a berugókart stift tartja, vagy csavar? Le kell szednem az oldal deknit mert elfolyt a olaj.
sorszám: 7110 (32901)
(előzmény: jocó10, 2005-07-03 21:48:35)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-07-03 21:48:35
Hi!
Eredeti Trophy tükörért (ovális, nem szögletes TS) adok egy balos szárat! Írjál mélt megbeszéljük! Jocó
sorszám: 7109 (32895)
(előzmény: Öregmotoros, 2005-07-02 23:23:30)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2005-07-03 19:45:22
Szevasztok! Reg nem irtam mar. Bejarattam a 300asra fúrt ETZmet tök jo lett most ugyan epp uzemkeptelen az akksi hibajabol, de mire kideritettem huh nagyon a bolondjat jaratta velem. Akinek van 300asra furt etzje az ossza mar meg velem hogy oldotta meg a hengerfejet, illetve hogy ne verjen sehova se be a dugattyu. Enyem 75,44es atmeroju dugoval megy aprilis ota.

Udv: Gyoszi.
sorszám: 7108 (32890)

 
 
_béla
válasz erre | email2005-07-03 18:57:17
Eladó MZ ETZ 250(1983) forgalomból véglegesen kivont, váz- sérült, hiányos motorkerékpár, plusz uj alkatrészek. Ára: 30000HUF Telefon: 0630/4073374 http://web.t-online.hu/varga79/
sorszám: 7107 (32887)

 
 
tesho
válasz erre | email2005-07-03 16:19:38
Ennyiért már egy újat is kapsz :P
sorszám: 7106 (32879)
(előzmény: Péter mz, 2005-07-03 15:03:29)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-07-03 15:05:03
Az akksihoz:6v 12ah.
sorszám: 7105 (32875)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-07-03 15:03:29
heló
nincs valakinek eladó ts125ös-be való akksija? 2-3 éves is lehet de jó legyen.2000-3000ft ért.e-mail cimem:peter001@levele.hu
sorszám: 7104 (32874)

 
 
Öregmotoros
válasz erre | email2005-07-02 23:23:30
Szevasz!
Te és balos tükörszárat nem tudnál öntetni? Az a gond, hogy börzén sem nagyon láttam tükröt
Két tükör volt az enyémen, de még az elöző tulaj letörte,csak a csonkjai vannak meg .

.
sorszám: 7103 (32856)
(elözmény: z25z, 2005-07-01 00:42:19)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-07-02 13:49:19
sziasztok!
Etz125 ötösöm van és megszakitos gyujtásu.még kezdő vagyok:(
Hogy kell a főtengely szimeringet kicserélni?
azt hittem h lánckerék de főtengelytől jön az olaj szal főtengely szimerin.
Segtiségeteket elöre is köszönöm!
sorszám: 7102 (32839)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-07-02 00:48:13
Hello mindenkinek!!
Segítsetek,kérek mindenkit akinek van ETZ 150 kuplughoz lamella vastagság és beállító táblázata az küldje el erre a címre: csaner1@freemail.hu
Nagyon meg köszönném sürgős lenne! :))))
Üdv: Ervin
sorszám: 7101 (32817)

 
 
családapa
válasz erre | email2005-07-02 00:23:36
Remélem nálam is ez lesz a bibi :))Amit hibaként leírtál,az nálam pont úgy van.Az olajatmeg azért engedi a szimering, mert már előtte nem tömít a karmantyú. Kezd összeállni a kép.
sorszám: 7100 (32814)
(elözmény: z25z, 2005-07-01 19:53:32)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu