:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Erre már utolag én is rájöttem a TS125-ből mert asrác aki Pepével volt annak ETZ-je van.Kegyetlenül érzi a gépet,a mehanika hátamögött szokott gyakorolni és ott is van neki szépen nézőközönsége.
köszi
mit nézntek meg?
van valami extra amit nem gondol az ember magától?
az a fura,hogy a szervízben (újpest)azt mondták,hogy ha minden ok rajta akkor 17000 -ért vizsgáztatják le.ez azért durva haszonkulcsot sejtet.
Ákos
Helló!
Az a gondom, hogy a karbi alatt 50-60 km motorozás után benzines a dekli. Álítottam az úszóházban a benzinszinten, lejebb vettem, most már csak egy-két csepp látható. A fogyasztásom 5,5 liter körül van 100 km-en. A mocim 251-ez ETZ. Próbáljak-e még játszani a karbin, vagy ez már elfogadható?
Helló Miki63!
Sajnos nem én streetfajgtereztem Szöllősi Petivel, de amúgy ismerem.
pont ma voltam műszakin a vizsga dijja:2450ft +az érvényesítő cimke:370ft
azaz összesen 2820ft.
parázott a srác akékre festett helyzetjelzőégőért!
Nekem is volna egy kérdésem:
Érdemes 250-es ETZ-be japán dugót rakni? Még nem hallottam róla, hogy a japánok is csinálják, de ezek szerint igen. Szomszéd olyat vett, neki jó. Jobb ez, mint a török? Vagy felejtős?
Semmiben. Ha jól tudom, akkor a karburátornál van különbség. De majd a "kisetézések" ezt jobban megmondják, ha tévedtem. A hengerben biztos nincs különbség.
Szevasztok!
Meg tudja valaki mondani nekem, hogy mi a különbség az ETZ 150-es két típusának a hengerében? Egyik 9 Kw, a másik 10,5. Miben különböznek? köszi
Még annyi eltérés is van a 2 gép közt, hogy a 251es hengerén lejjebb van a kipufogónyílás, így a kipufogókönyök is más+ a dob is rövidebb.
Hupsz, most harmadjára olvasva, "az ÚJABB 250-es" bocsi! :-(
Tévedsz! 250-esekből volt megszakítós is meg jeladós is!
Szégyellem magam, de a 250-es ETZ mindd elektro gyújtásos? Biztos?
Szia! Külsőleg látszik, nem? :-)
A 251-es tankja púpos, a deknijei lekerekítettek, a 250-esé kicsit szögletes.
A 251-es váza hasonlít a 125-ösére, csak erősebb, néhány cm-rel rövidebb a 250-esénél.
A 251-est gyárilag 16-os hátsó kerékkel szerelték fel, míg a 250-est 18-assal.
A 251-esen más az áttét (21-es első lánckerék), illetve a vezérlésen is változtattak.
A 251-esek az újabb 250-esekhez hasonlóan már mind elektronikus gyújtással jöttek ki.
Bármelyik közlekedési felügyeletre be lehet jelenteni?
Időpontot kell kérni?A Vác mondjuk jó lehet,én Pomázi vagyok.
Miket néznek rajta?
Bocs a sok kérdésért:)
Ákos
Én személy szerint a váci közlekedési felügyelet vizsgáztatójába vittem a mocim (ETZ 250). Az ára 2ezer párszáz Ft volt 2004 novemberben.
Sziasztok!
Nemsokára lejár a vizsga a 125-ös ETZ-en.Ti hova szoktátok vinni vizsgáztatni?Milyen költségei vannak?Előre is köszi az infókat.
Ákos
Sziasztok! Azt szeretném kélrdezni, hogy mi a különbség, a 250-es és a 251-es ETZ között? Mind külsőleg, és belsőleg is! Köszi előre is a válaszokat!
Sztem ha nem muszály minek cseréljem le, nem???:) Azt a 12 rúgót el tudommásra is költeni:)
Én már megkérdeztem az okmányirodában, és nem tudtak róla semmit. Egyébként ha ki szeretnéd cserélni, akkor csak bemész az okmányirodába, leperkálsz 12000 ft-ot és már viheted is az új forgalmi engedélyt.
Ja, a törzskönyvet meg majd hetek múltán hozza a postás.
Gabi
"..a motorbiciklijére görnyedő ember csak a száguldás jelen pillanatára tud figyelni; múlttól-jövőtől elvágott időtöredékbe kapaszkodik; kiszakad az idő folytonosságából; kívül kerül az időn; másképp mondva eksztázisban van; ebben az állapotban mit sem tud a koráról, a feleségéről, a gyerekeiről, következésképp nem is fél, mert a félelem forrása a jövőben van, s aki megszabadul a jövőtől, annak nincs félnivalója."
Ezzel a (nem feltétlenül szoci motorokra jellemző, de motoros) Milan Kundera-idézettel indítanék a megváltozhatatlan jelszó és e-mail cím miatt, illetve leginkább személyes okok következtében sutba dobott régi nickem /tudjátok a német manócska :-) / helyett regisztrált újjal.
Üdvözlettel: Miklós
Na ha eez ilyen egyszerű lenne:))
Vhol azt hallottam hogy a régebbi fajta forgalmikat le kell cserélni ewlőbb utóbb. Van is rá vmi rendelkezés tud erről vki vmit?
Gabor, koszonom a tanacsokat. Elmeletileg nem kene gyari merettol eltero o-gyurukre gondoljak, a motorban 12.000km van amibol en mentem 2000-et. Ugy gondolom ez az ertek valos, de az elozo gazdai hanyagoltak ezt-azt.
Szasztok!
MZ 251-est szeretnék venni. Kimondottan szép állapotút, kék vagy szürke színben. Tel:20/44-44-021
nekem aztat mondták az okmányirodában, hogy csak az pótolhatja a forgalmit, akinek a nevén van a motor (persze lehet, hogy nincs igazam - vigyázni kell manapság, hogy mit ír/mond az ember ;D)
Úgy gondoltam, ha törzskönyv van akkor könnyen lehet pótolni a forgalmit és akkor már át lehet iratni.
Egyik haverom úgy járt hogy megvett egy ETZ 251-et forgalmival egy csávótól, akinek nem volt a nevén. Mikor ment átiratni az okmányirodába akkor ott mondták, hogy ehez a forgalmihoz már járt törzskönyv és az is kell. Haverom visszament a csávóhoz, hogy kéne a törzskönyv. Kiderült, hogy az előző tulaj akié volt a motor (és akinek a nevén is volt) nem vette át a törzskönyvet mikor külték a papírt hogy ott van a postán. A postán nem sokáig őrzik (kb 2 hét) majd visszakülték az okmányirodába. A pasas egyátalán nem vette fel, aminek következtében az okmányirodában 2 év után bezúzták!!!
Namármost: A pasasnak akinek a nevén volt el kellett mennie az okmányirodába új törzskönyvet csináltatni, hogy mikor elkészül akkor odaadja a haveromnak aki elmegy az okmányirodába, átiratja a gépet, odaadja a forgalmit meg a törzskönyvet, amit utánna bezúznak és kap helyette a nevére szólót.
Ez azér elég nagy szopás! (ugyanis a törzskönyv kiállításának illetékét beszedték a pasastól! :PP)
vigyázz, mert a törzskönyv nem elég. csak forgalmival együtt engedik átírni a motort, azt pedig csak az eredeti tulaj pótolhatja!
sorszám: 7323 (33773)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-17 11:07:28)
Ha a tulajdonostól veszed és van törzskönyve akkor rendben van. Ha nincs törzskönyve akkor egy picit gyanus. Szerintem ne vedd meg amíg a gazdája nem szerzi meg hozzá az új forgalmit. Az a biztos! (Nyugi a tuti) :DDDDd
sorszám: 7322 (33771)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-17 11:07:28)
Megköszönném!!!! Fontos lenne, mert találtam 1 gépet, amivel ez a helyzet, de amúgy nagyon jó állapotban van.
Üdv.
Vettem egy 250-es ETZ-t alkatrésznek. Szinte csak a blokkot akarom megtartani belőle, a többire lehet licitálni.
Nem hiszem hogy lopott, de ha valakinek hiányozna a garázsából (alvázszám 2137330, a blokkszám 1120472), szóljon.
Az enyémben 115ös van, gyári bvf-es és jól megy vele.
Én úgy tudom, hogy az eltűnt forgalmi pótolható, de csak az tudja pótolni, akinek a nevén van, de lehet hogy egy adásvételivel más is pótolhatja, ezt az ocsmányirodában kell megkérdezni. Ha gondolod hétfőn megkérdezhetem, ha nem felejtem el, mert úgyis megyek a forgalmimért, meg a rendszámomért.
Széles utat és olcsó benzint!
Uff!
Ádi
sorszám: 7318 (33750)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-16 20:58:00)
Bálint!
A könyvében is 100-as van meg az én etz 125-ömben is !
Hello!
Ma újra átnéztem a karburátort és a főfúvókába mintha 115 lenne beleütve (igaz nem biztos, mert az első 1-es csak egy vonal). Ha jól tudom az ETZ 125-be 100-as főfúvóka való!? Tudna valaki segíteni, hogy az övébe milyen van?
Persze!
Ha van törzskönyve akkor pofon egyszerű. Ha nincs, akkor is, csak akkor nehezebb.
Az eljárást nem ismerem, de biztos, hogy így van! :DD
sorszám: 7315 (33747)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2005-07-16 20:58:00)
Ha 1 motornak eltűnt a forgalmija, akkor valahogy újra forgalomba helyezhető???? Vagy, csak alkatrésznek használható????
És, ha forgalomba lehet helyezni, akkor hogyan???? Mit kell csinálni, mi az eljárás????
Válaszokért THX!!!!
Ja és ha 18-as kereket raksz hátra akkor az áttétel is megváltozik, úgyhogy ha ugyanazt az áttételt akarod hagyni, akkor legalább 1 foggal kisebb lánckerék kell majd előre! :DD
A kis ETZ-ken és a 251-esen mind 16-os a hátsókerék! Az ETZ 250-en van hátul 18-as kerék, de az nem megy bele egy az egybe a kis ETZ-k be, ha jól tudom. Ha 18-as kereket akarsz a 125-be hátra akkor vegyél egy 18-as (MZ) felnit (vagy komplett kereket) és fűzesd bele a kis ETZ hátsó kerékagyát.
A motoromban izolátor 260-as van nemrég vettem, a szikraközt pedig beállítottam 0,4-ről 0,6-ra, tehát szerintem ez is jó kell hogy legyen.
Semítsetek nekem!
Nincs valakinek etz 125-re felszerelhető hátsó 18-as kereke mert a 16-os kicsi meg ormótlan is egy kicsit!
Köszi a segítséget!
ja még egy kérdés a 251-esé nem rakható fe rá mert úgy tudomannak volt 18"-os a hátsó kereke?
Előre is köszi a segítséget meg az ajánlatokat!
Bálint!
cserélj gyertyát mert túl kicsi a hőértéke meg kicsi a szikraköze is próbáld megnézni hogy a szikraköz 0,6 mm -e mert így ránézésre nem annyi!
azerintem 175-ös van benne tegyél 225-öst vagy ha hosszabb útra mész több mint 10 km akkor 240-260 as is jó tegyél izolátort vagy brisk-et szerintem az utóbbíból n17c a nyerő nekem is etz 125-őm van és azt szereti!
Legalábbis az enyém!
Hello
Tudnátok nekem segíteni?! Van egy ETZ 125-ösöm nagyon jól néz ki, de van egy nagy gondom vele.
Amikor hideg a motor nagyon szépen húz, semmi gond nincs vele, viszont ha bemelegszik szinte az összes ereje elmegy és üresben akár hogyan húzom a gázt a fordulatszámmutató mint a csiga csak úgy emelkedik. Ha már kb. úgy 4000 köré felér akkor ismét megindul. Én még furcsállom ezt a melegedést is, kb 2 km után már alig lehet a hengerhez nyúlni olyan forró.
Már szinte mindent megpróbáltam: megfurattattam a hengert mert a kompressziója csak 3 volt, kitisztitottam a karburátort (a benzinszint jó), a gyújtást is beállítottam, az elektromos cuccokat bemérettem, de mindegyik jó. Én mégis a karburátorra gyanakszok, de azt is állítgattam már mindenhogyan.
Nem tudom mit csináljak már vele!
Ha tudtok valami tanácsot adni légyszi írjatok ide a fórumba vagy az E-mail címemre: balinttoth@vipmail.hu
Héé Ember!
A motorosok alapba tegeződnek! Lehet az egyik 60 éves a másik meg húsz, akkor is!
most pl. idézet egy 50 év feletti motoros havertól: "...élnek hitetlen, basznak kegyetlen..." By HuberJanibá
Üdv néktek motorosok!
Ádi
Jocó10 ha olvasod, írtam a motorostalálkozót, remélem jöttök, majd írok mailt, csak eddig nem volt időm me sok a meló!
Na Uff!
Kedves Imre!
A második értéket, a vastagságát kell 0,5 tizedmilliméterrel növelned de vegyél mind a kettőből mert a megnövelt nem biztos hogy jó, csak egy tipp volt!
Gábor
kedves M.Imre
Szívesen elfogadom a tegezésedet mivel te vagy az idősebb (én 18 multam),ha üzenetet írst id a fórumra Gábor-nak címezd és én amint tudok válaszolok neked! Fontos!!! Ha teszed be az o-gyűrűt akkor olajozd meg a tengelyt ha a rizni rajta sérült akkor amíg felteszed a deklit ragazd le szigetelőszallaggal ,ha nagyon kopott a berugótengelyed akkor 0,5 tizeddel kérhetsz nagyobb o-gyűrűt a boltban ez lehet hogy alapesetben sem árt meg neki!
Gábor
Kedves Keats!
Koszonom a tanacsokat, beszerzem az alkatreszeket es nekiallok a "munkanak". Most mar az egyetlen gond csak a beszerzesi tavolsag -Kolozsvaron lakom- de ezt intezem en valahogy.
Imre
PS: Igazan nem szeretnek illetlen lenni, en 29 eves vagyok, ha gondolod tegezodhetunk :)
Olvasgattam az mz klub forumját, ugylatom ez a kuplung probléma nem egyedi...de ugynezki megse kell fötengelyt cserélni. Ma kiszedtem a blokkot, már alig van vmi a vázon úgyhogy jövöhéten beadom festetni:)). Leengedtem az olajat és fél liter jött ki összesen! szerintem mióta kitolták a gyárból azóta nem töltöttek bele...
Olvasgattam az mz klub forumját, ugylatom ez a kuplung probléma nem egyedi...de ugynezki megse kell fötengelyt cserélni. Ma kiszedtem a blokkot, már alig van vmi a vázon úgyhogy jövöhéten beadom festetni:)). Leengedtem az olajat és fél liter jött ki összesen! szerintem mióta kitolták a gyárból azóta nem töltöttek bele...
Tisztelt M.Imre!
Amit az elöbb elfelejtettem lehet készen kapni a tömítéskészletet amiben van bal dekli tömítés ha azt beleteszi nem fog fojni (az enyémben is ez van ).
Nem reklám de a www.hubermotor.hu-n megnézheti a címet és megússza az egészet400-500 ft-ból !A 2 különböző o gyűrű 120 ft együtt! a tömítéskészlet 200 ft körül lehet! Vany ha nem veszi meg az egész tömítéskészletet akkor piszkos kézzel az ölébevaszi a deklit felfordítva rátesz egy műszaki rajzlapot és a peremén végighúzza a kezét és tökéletesen kirajzolja a dekli körvonalát és ezután ki lehet vágni a lyukakat meg kiütőven !
Keats
Tisztelt M.Imre
Nekem ugyan ez volt a bajom ameddig ki nem cseréltem a bal oldali dekliben a 17x2,5-es o gyűrűt és aprobléma meg volt oldva de lehet hogy a váltótengely o gyűrűje folyik és az meg 14x2-es!
A berugótengely o gyűrűje a bal dekliben van annak a furatnak a belselyáben amin kilyön a berugótengely!
Keats (etz 125 tulaj)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|