:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Helló!
A következő a gondom. Van egy 251-es motorom. Voltam ma vele motorozni. Először jól ment, majd kezdődtek a hibák.
Azzal kezdődött, hogy 5000 fölötti fordulatnál elkezdett "kapkodni".
Utána egyes sebességben úgy leesett a fordulat, hogy elment a töltés és leállt. Utána ez többször megtörtént. Próbáltam a fordulatot tartani, de nem ment. Kivettem a gyertyát, tiszta korom volt, gyertyát cseréltem ettől, úgy tünt megjavult. Kb. húsz kilométer után kezdődött az egész előlről.
Hazaértem, most az a gondom, hogy pöccre idul, de ha rákapcsolom a világítást, leáll. Ha sebességbe kapcsolom, szintén leáll. Valaki adhatna egy kis tanácsot.
Előre is köszi!
Szevasztok.A hátsó teló felújításával kapcsolatban az lenne a kérdésem , hogy az itt található javítási megoldás megfelelő e?Kinek milyen tapasztalata van(milyen olaj,milyen márka a megfelelő?)A javítás azon szakaszát valaki pontosan leírná , mikor összefelé pakolom.Előre is kösz.
Érdeklődnék MZ EZT 150 kuplung gyári adatairól. A hézagoló lemezek vastagságáról, plusz a lamellák vastagsága is érdekelne. Hol tudok ennek utánna nézni vagy ha tudja valaki írja le plz kösz
Menet közben? Amúgy nem használsz vmi adalékanyagot? Neadj isten nem külön olajzású a gép? a megszakíton csináldd meg amit mondtam, szerintem segíthet, mert pergés léphet fel a megszakító pogácsákon ha nem pontosan zárnak
A gyertyapipám ugyan az az ngk amit ajánlsz:) A dadogás egyről a kettőre jött. Abszolút nem állt előtte utoljára télen állt de március óta rendszeresen használom és 2-3hete csinálja ezt.
Én FAG csapágyakat használok. (nagyon megbízható márka)
Egyébként hogy kezdődött ez a dadogás? Csak úgy egyről a kettőre, vagy állt sokat és úgy? Vagy hogy kezdődött?
A megszakító pogácsáit reszeldd meg, hogy pontosan illeszkedjenk zárásnál, szedd is szét és a rugóját is fesztsd meg. Akkor az már tuti hogy kiesik a hibaforrások köréből. Gyertyavezetékből meg milyen van rajta? A gyertyapipádban nem ment galyra az ellenállás? javaslok egy NGK LB01F- jelűt, vízálló, emrt majnem hermetikusan zárja a gyertyát, és 1Kohmos ellenállás van benne, de ezt csak az után érdemes, ha már mindent megpróbáltál. Egy sima pipához képest drága, egy gagyi kerül kétszázba, ez meg 700-ba. Először próbáldd más pipával is meg (bár nem hinném, hogy ez lenne a baj, mert ha az elleneállás galyra meg, be se szokott indulni) Trafót meg még mindig tudok adni!
Az SKF nem olyan jó mint amilyen drága! Szerintem a Koyo jó lesz bele, (C3) Simmeringből meg kettő van a főtengelyen.
A szikrám az viszonylag vastag kékes. De a gyújtótekercs is felelősségre vonható szerintem mert részleges kihagyást okozhat a szikrában nem csak van vagy nincs:)
Hy all!
Most szeretném generálozni az ETZ 150-esemeet. Szerintetek milyen csapágyakat, szimeringeket vegyek bele? Jó minőségű kellene, hogy tartós legyen, meg bírja a nagyobb fordulatot, mert lehet, hogy lesz tuningolva a gép. Én SKF-re gondoltam, főtengelyhez milyen kell C3 v. C4? Szimeringben mi a nyerő? Ja és hány csapágy van benne, meg szimering? Aki csinált már ilyet, mennyi volt? Köszi a segítséget!!!
Hello!
Nekem ugyan ilyen problémám volt, és állítottam a megszakító, és gyertya hézagot, és most jó lett.
Szevasztok.A hátsó teló felújításával kapcsolatban az lenne a kérdésem , hogy az itt található javítási megoldás megfelelő e?Kinek milyen tapasztalata van(milyen olaj,milyen márka a megfelelő?)A javítás azon szakaszát valaki pontosan leírná , mikor összefelé pakolom.Előre is kösz.
De nem azt mondtam, hogy az a baja, mert akkor kormos lenne a gyertya. Amúgy én még mindig a megszaktóra tippelek. A szikrád az milyen? Vékony rózsaszínes, vagy erős vastag lilás? Amúgy ilyet még trafóval nem tapasztaltam. Szvsz az vagy ad szkrát ha jó, vagy nem ha szar.
Én is tudok egyet adni neked!
Helló Miki 63!
Neked milyen motorod van?
Lehet láttalak már. Hány éves vagy?
Amúgy szoktam inteni az mz-seknek, lehet már neked is intettem.
MZ/X
Szia Bambi!
Vihetem a hengert?Ha igen,hova és mikorra?
Köszönöm!
Gyuri
Jah nem hinném hogy az a baj sőt biztos nem. De legalább tudom hogy ilyen betegség is van:D Mondom én mostmár egyre jobban gyanakszom a gyújtótekercsre meg a gyújtókábelre. Holnap ha minden jólmegy tudok szerezni kipróbálásra egyet-egyet. Nem akarom megvanni addig amíg nem biztos hogy az a baj mert annyi pénzem azért nincs:D
Az nem lehet, mert akkor a gyertya kormos lenne, Ő meg azt mondta, szürkés. Amúgy úgy lehet ellenőrizni, hogy szétszeded a karbi, és a szivató fuvókáját megfújod (de a szivatót ne szedd ki). Amúgy én mindig cserélek szivató dugót+gumit, nem akarok véletlense ilyenenl szívni, ha Mz-t vagy Simsont veszek. Kb 150Ft-ból megvan. Szvtam már így nagyon sokat szimóval, azóta paranoiám lett a szivató! ;)
azt nem tudom hogy lehet ellenőrizni hogy rendesen elzár-e de szerintem elzár mert nem erőlködik a moci.
még eszembe jutott, hogy a szivató rendesen elzár? mert nem lehet, hogy túl sokat kap emiatt és elhúzódik az égés és ezért durrog nagy gázon a kipuff és nem megy???
extrém eset lenne, de a kalapács nem lóg a tengelyén? mondjuk ennek tényleg elég kicsi az esélye
Jah meg a főtengely sem lóg egyáltalán.
Előgyújtás is jó és kipufogó nélkül is ezt csinálja. Most én is ott járok hogy a trafó következik a listán. A trafó hogy jó-e azt meg majd csak holnap fogom tudni. De azért köszi a tippeket.
Légszűrő tiszta de szűrő nélkül is ezt csinálja, akku jó benzinszint is be lett állítva.
ezt az ökörséget nézzétek meg az én honlapommal is, de persze az eredeti után: http://freeportal.hu/mony - elég érdekes szövegeket alkotott :D :D :D
Kittengirl
Ki volt ez a pihentagyú? :-/
Az előgyújtás mennyi? Mert leeht, hogy sufnituning technikávan megköszörülték a bütyköt. Vagy elkopott. kipufogó nélkül is ugyanezt csinálja? Másik trafóval?
Főtengely nem lóg akkorát, hogy elmegy tőle a gyújtás mindenfelé?
Légszűrő tiszta? Akkunak jó a töltése?
És a benzinszint is jó?
elõfordulhat , hogy "lebeg" a megszakító mert gyenge a rugója . és csak minden második fordulatra jut szikra .
Ezt nézzétek meg
http://www.pornolize.com/
A zöldben állitsátok a nyelvet hungarian-ra a cimnek meg irjátok
http://szoci.motoros.hu -> translate
utána lehet olvasni az oldalt
A karbi be van állítva meg ezerszár áttakarítottam és mindenféle beállítássla ezt csinálja. A gyertya hézag is 0,4. Jah nem csak csőgázon hanem amikor elérné a 6000-es fordulatot. Sebességben meg amikor megyek olyan mint ha valami lefolytaná és akármit csinálok fele erőlködik és 6000 fölé nem pörög. Pedig 6500-at szembeszéllel kétszeméllyel is tudnia kell.
Olyat láttam már Simsonon, hogy nem lehetett csőgázra kihúzni, mert elkezdett slusszolni, meg egyszer-egyszer durrogni, de ott csak a gyertya elektródáit kellett közelebb állítani egymáshoz. A karbi nem "lődöz"?
A gyertyahézag is 0,4? Amúgy meg a karbi be van állítva? És ezt ugye csak csőgázon csinálja, és csak üresben?
A megszakító hézak 0.4 a gyertyán a porcelán kicsit sötétebb szürke de ki van égve a pogácsák meg tiszták.
Ért valaki kilométerórákhoz? (nem szocimotoré, hanem egy Hondáé, de spirálos) a hibája az, hogy ahova a spirált be kell dugni (bocs hogy nem használok szakszavakat, de km órát még nem szereltem) az forog, szét is szedtem, de a töbi már nem. Összehasonltottam a működő fordszámmérővel, ahova be kell dugni a spirált, az megforgat egy tányér alakú cuccot, de a km óránál ez már nem működik. Sajna nem tom milyen elven működik a forgásátvitel (mágnes?), és iszonyat drága egy ilyen óra hozzá, ha tud, valaki segtsen legyen szíves! Köszönöm!
Hi kolinyon!!Amit leirtál az e-betűröl az ugy korrekt, talán csak annyit hozzá,hogy az a termék amin az E-betű van az Europai minőségnek megfelelő minősitést kapta.Faiparban PL már csak olyan gépeket szabad forgalmazni amin rajta van.Ezt véresen komolyan is veszik.Egy idex búránál valszeg beis szolnék a vizsgabiztosnak ha ezen bukna a moci.
Asszem egy kicsit offtopic, bocs de a tartalomért megéri! http://totalcar.hu/tesztek/villtrab
Megszaktó hézag? Pogácsák? Milyen színű a gyertyán a porcelán? Füstöl nagyon?
Az E jel azt jelenti,hogy minősített biztonsági alkatrész.Fék,futómű,lámpa,stb biztonsággal összefüggő cuccokban előírás,hogy legyen.Elvileg nem is tarthatna mást semelyik bolt,mert egy közlekedésfelügyet által tartott ellenőrzésen megbuknak,akkor csúnya bünti van.Teherautó meg buszalkatrészeknél véresen komolyan veszik,pl egy baleset utáni kpm vizsgálatnál.Tudom,mert én is alkatrészekkel foglalkozom
Ákos
Már cseréltem gyertyát de más gyertyákkal is ezt csinálja.
Sziasztok!
Költözés miatt fájó szívvel megválnék 250-es ETZ-mtől. A motor 84-es évjáratú, ezüst színű. Óra szerint 35 ekm van benne. Semmi tuning, gyári állapot. Műszaki 2006. novemberig. A motor Simontornya mellett van rokonoknál. Aki elviszi, kapna hozzá két fekete bukót is. Az ára így 100 eFt. Sajnos képeket nem nagyon tudok készíteni, mert jelenleg nincs mivel. Csak vasárnaponként lehetne megnézni. Telefonon lehet érdeklődni: 70/278-1169. Inkább csak az esti órákban, ha lehet.
Sziasztok!
Van egy MZ TS 125 eladóba egy haveromnak. Olyan 75-76-os évj, korához hű állapotban, nagyfelújítás még nem, csak kisebb dolgok voltak rajta csinállgatva. Egyébként megy, pöcc röff, és új rendszáma van. Ára 40ezer huf. Akit érdekel: 06208081615. Jövő héten (esetleg már holnap) bővebb infót tudok mondani.
Ha jól értem, ki-kihagy a gyújtás, ha igen, akkor cserélj gyertyát, vagy pucoldd meg és állíts hézagot.
Üdv mindenki!
Abban szeretnék segítséget kérni hogy mi lehet a probléma az etz 125-ösömnek amikor cső gáznál üresben ugrál a fordulatszám 5000-7000között a kipufogó meg durrog. Kondenzátort már kicseréltem de semmi.Gyújtást is állítgattam ide oda.
előrre is köszi.
Lehet hogy én vagyok a hülye, de mi a f*sz az az E belű az indexbúrában? Szerintem azt sehol se nézik meg, legalábbis itt a környékben biztos nem. Nekem azt se tudom van-e rajta vagy nincs...a Trophyn biztos nem volt E betű.
Üdv!
Ádi
Pomázon fékpadoznak is,majd kiderül milyen szigorúak.
Ákos
Szia Kolinyon!
Én már kétszer vittem a szekeret a pécsi köz.felü.-re. Nálam sem néztek indexbúrában E betűt. Körbement ránézett a gumikra, elsőtelőt megrángatta, bekapcsoltatta a villamossági cuccokat és hozta a matricát. Ja meg fékpróba úgy, hogy told meg és fékezz. (Így szerintem patkófékkel is meg lehetne állni :))) ) Láttam az ürge, hogy akkor még nagyjából egyben volt a gép a gyárihoz hasonló cuccokkal. (Hátul kb 20cm sárvédőgumi :), eredeti kormány, hagyományos visszapillantó, ...) Ha szivatni akar úgyis keres valamit, amibe beleköt.
Sziasztok! Akadna vkinek egy jó állapotú, nem sérült, karcos ETZ féktartály fedele?? Az enyimet jóemberek lelazították és így menet közben szépen leugrott s elveszett hiába kerestem az árokban:( Azért kéne jó állapotú, mert karcos van helyette feltéve mivel más nem volt.
Köszönettel: Soma69
Igen valóban van oylan fajta, nekem is volt anno. Nekem az a fő bajom ezekkel az utángyártott búrákkal, hogy a csavar helyén gyakran kisebb méretű a furat és ahogy belehajtom a csavart, idővel széttörik körülötte a műanyag s csak azt vettem észre, hogy hátul zörög a búra, mert elengedett. De mivel hátul mér más indexek vannak, ez már nem áll fenn. Vizsgán átment, nem kötöttek bele. Régebben volt, hogy le kellett szereljem a hátra pluszban felrakott prizmát, hogy mért.... Mind1, legyen neki gyereknap, gondoltam s levettem, majd vizsga után visszatettem:) Azért fura, mert azt hittem a prizma hiánya az ami gond, de nem:) Mindenstre ez egyszeri eset volt. Igaz azóta nem vittem oda a gépet, mert a Közlekedésfelügyelet sokkal olcsóbban levizsgáztatja, nem kértek érte tizenakárhányezret.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|