:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
"Hátra a 250 -esbe 410 a maximu, a 251-esbe asszem 400 -as, előre meg bőven elég a 90/90 -es."
400? azt most nem értem szélességre akkor hány mm? gondolom nem 400:)) mert az egy picit nagyon nagy lenne:) előre meg 90?:) szóval engem a szélesség érdekelne collban vagy mm-be:9
Szeva!
Ha gondolod, ímélben küldök egy képet arról, hogyan fest a tükör a sárkányon.
Szeva Földi!
Már reggel óta azon kísérletezem, hogy küldjek képeket a gépről, de bokros teendőim eleddig nem tették lehetővé. Na, de majd most!
Szia Addi! Láttad a cuccot?? emélem megelégdésedre szolgál, ha nem, szólj.
Soma
A túraplexi miatt nézd meg a 7052. hozzászólást!
"Futár" Motorosbolt (Molnár Péter)
1066 Budapest, Zichy Jenő u. 34.
H-P 8:30-18:00, SZ 10:00-13:00
Tel.: 312-1526, 20/976-96-88
Szia Addi!
Köszönöm a választ! Sajnos én nem ismerem a Futár Petit, úgyhogy ha tudsz valamilyen elérhetőséget azt megköszönném.
Hellosztok!
Egy 90/80-as 16"-os gumi elfér a 125-ös ETZ-ben hátul? Mekkora a max amit be lehet tenni?
Hali!
Kellene nekem ETZ vagy TS 250-hez való kuplunglamella, nem a fém hanem a műanyag. Kéne 5 db. Alapvetően jó állapotú bontottra gondoltam. ha van írj vagy hívj!
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
Üdv!
Ádi
Élelmesebb kereskedők a fadarabból is tartanak, amit kifejezetten ehhez a dobozhoz méreteztek, ára 300 Ft körül. :-)
Nekem ilyen dobozom volt. Egy nagyobb sisak éppen elfér benne, mellette nem sok hely marad. A kidolgozása nem túlzottan igényes, festett műanyagból van, de ha vigyázol rá, nem fog lepattogni. Látszólag elég gyenge, de ez csalóka, bírja a strapát.
Szerintem összességében az árához képest nem rossz vétel.
A felhelyezésnél célszerű egy fából készült lapot alátenni, hogy a rögzítőcsavarok meghúzásakor ne repedjen meg a műanyag.
Kondit már cserélt. Amúgy az a trafó nem kif. Wartburgé, hanem régebben azt írták a dobozára, hogy Trabant, Wartburg, Barkas, és Simson kismotorkerékpárokhoz. Amúgy az a legjobb, tényleg, ára pedig 1600Huf. Reklámozni nem akarok, hogy hol.
Sziasztok!
250 es ETZ-hez szeretnék dobozt hátulra. A www.mofaker.hu címen meglepően olcsón találtam dobozt. Az a kérdésem, hgoy valakinek volt e tapasztalata az említett dobozzal, esetleg tudtok e tanácsot adni, hogy hol keressek rá dobozt. Legjobb az eredeti lenne. :)
Balesetmentes kilométereket, üdv: Impact
Ha a trafó melegszik, és nincs szikrád se, akkor nézd meg a megszakító kábelét,hogy nem-e testzárlatos és cserélj egy kondit. Ha ezuután is, akkor tarfó temetés ;)
Ha trafó csere lesz, én a watburg trafót javallom, azt szoktam betenni, ha a gyári kipurcan, asszem olyan 3-4 ezer FT lehet.
én ösze vissza vagyok itthoin majd megpróbálok felmenni 6 körül de semmit sem ígérek.
Szivessen mennék, de jó esetben olyan éjfél felé érek haza. Majd legközelebb.
Melegszik????? Az nem semmi! :o
Én este 6 körül leszek MSN-en, majd értekezünk akkor.
A gyújtótekercsnek nem szabadna melegedni. Nekem akkor melegedett, mikor sima akkus gyújtás 12V-os aksi 6V-os trafó (töltés nélkül). De akkor is olyan 40 perc után. Szerntem 1500-at megér egy kisipari tekercs aztán tartaléknak túrára jó az másnem.
Nah, jól haladok!!! most már szikrám sincs. De abszolút. Ötletekből kifogytam. Lehet hogy a pipa meghalt vagy a gyújtótekercs. A gyújtótekercsem negyon felforrósodik. szerintem ennyire nem lenne szabad neki. Mz-motoros, Peti, Felveszlek titeket msn-re. ok? hátha többet tudunk kihozni.
Ha nem boldogultok, akkor dugjuk össze a fejünket, több szem többet lát alapon. Az én MSN címem: svajcibicska@hotmail.com
Hát, ha elnyalata az éket, akkor be sem indul. Ha elnyalja akkor puffan párat, azt leáll, és rugdosáskor is max néhány falsot ad csak. De akkor tuti nem pörögne 5 ezer felett.
Bocs, igaz pontatlan voltam!
hosz ha= hogyha
, csak nem tudok írni :)
Természetesen igen, hosz ha a kuplunfelöli szimering rossz, akkor nyomás, sé benzin egyaránt juthat az oljba, és mindekettő hatása a folyás.
Amúgy valamilyen kis szivárgás normálisnak mondható a kupak alól, pláne ha a szellőzője el van dugulva.
Szevasztok!
Az a problémám, hogy a 150-es ETZ-mből folyik(nem csöpög)az olaj. Megnéztem, és azt láttam, hogy fentről, a betöltőgumidugótól jön. Haverom faterja azt mondta, hogy valószínű főtengelyszimeringes, és az elősűrítésnél nagy nyomás lesz a blokkban ott is ahol nem kéne, ezért nyomja ki az olajat. Amúgy biztos, hogy szimeringes, mert füstöl mint az állat, és stabil alapjáratot sem tudok állítani. Szerintetek tényleg okozhatja ez az olaj folyást. Köszi!!!
nézd meg azt a bütyköt amibe a bovdent kell akasztani . a középpontjának 11mm-re kell lennie a dekni síkjától . ha minden beállítás stimmel akkor a lamellákkal lehet baj .a kopási minimum a kuplungkosár és az alsó nyomólap vezetõcsap tartói között mérve 0.5mm .
Hali!
Sürgős segítség kellene!
A TS 250/1-emen elég érdekes dolgokat produkál a kuplung. Elfordult a főtengelyen, aztán azt megcsináltam, visszatettem a deknit, beállítottam és jó is volt, de valami szétakadt a berúgószerkezetben, meg az olaj is csöpögött ezért újra le kellett vennem a deknit. Az összerakásnál úgyan úgy jártam el ahogy előbb, a beállításnál is (kis lemez balra fordít, fent a holtjáték beállít), de azóta nemjó. Ha elindítom a motort és álló helyzetben 1-esbe teszem, mozdul a gép, és menet közben visszaváltásnál is érezhető a motorfék, szal ilyenkor nem emel ki rendesen. Viszont ha nagyobb gázt adok a motor felpörög, de a sebesség csak lassan növekszik, érezhetően csúszik a kuplung. Próbáltam állítani mindkét irányba, de nem lett jobb sehogy.
Lécci segítsen aki tud, nemtom mi lehet a gond!
THX!
Ádi
Én másfél hete vettem Futár Petinél egy pár fekete tükröt, ami kiválóan bevált, mert nem rezeg, ráadásul szép szögletes is. Majdnem 5 rugó volt, de valamit valamiért. Szpojlerről már volt szó, egy változatban a Szatuna csinál ilyet.
Sziasztok!
250-es MZ-re létezik valahol "túra plexi" és valamilyen sportosabb tükör, mert a gyári irdatlanul recereg és hát esztétikailag is hagy kívánni valót maga után? Nem fontos hogy gyári legyen a plexi, de kultúrált kivetelű. Ha tud valaki segítani az jó lenne.
Üdv,
Diver
Peti!!!
Olvastam a gyújtásbeállításos cikket és tudtommal mindent eszerint lőttem be. De most még nincs itthon a forgórész de amint itthon lesz berakom és leellenőrzöm mégegyszer. Ha akkorsem akkor küldöm a mailt:D
most nézem, hogy régi emilem van idd benne.
A jó cím:
nemo_peti@vipmail.hu , elvileg a promposta is át van irányítva, de az a tuti ha ide küldöd.
Dobjál emilt, ha nem megy a dolog, és adok egy MSN címet, és megoldjuk ;)
Ez komoly? Be van állítva a gyújtásod 0,3 -0,4 -re az előgyújtásod megy 2,5-3 ra, és mégis durrog?
Olyan nincs! Vagy ha van, akkor a főtengely éked elnyírta a moci, és rosszul áll a forgórész vagy a bütyök.
A javításban az a rész nem egyértelmű, mikor azt írja hogy töltsük szinültig olajjal-a belső kis csövet?
Peti!!!
Azért vannak már ilyen hülye ötleteim mert már végképp kifogytam az ötletekből. Sőtt már szerelőnél is voltam de hozzá sem tudott nyúlni. Az előgyújtás is be van lőve csakúgy mint maga a gyújtás. Úgyhogy csak abban tudok bízni hogy itt a fórumon ötletekkel segítetek.
A durrogás, meg a láng az előgyújtás hibájából ered. A töltéshez semmi köze sincs. Esetleg azért tűnhetett úgy, mert mikor leszedted a orgórészt, meg visszatetted, közben elálítodott a gyújtás is, és szerencsédre jó irényba, ha megszűnt a gond. De jobb utánnanézni, egy lehetséges mód, és az értékek itt vannak a cikkben amit a szakirodalomba írtam.
A javítás módja nem nagy művészet, és szépen le van írva, a gond az szokott lenni, hogy a telószár pöttyös vagy rozsdás is esetleg vagy hiányzik róla itt-ott a króm. Akkor pedig hiába teszel másik tömítést, mert nem sokat érsz vele.
Olajnak, és simán 15/40 -es motorolajat szoktam tenni az első telóba, gondolom hátra se lesz vele gond.
Azért gondoltam erre mert tegnap egy etz-s haverom megnézte neki is volt ilyen baja csak neki kissebbeket durrant. Tegnap 15-20cm-es lángot vágott a kipufogóm:) És ő ezt csináltatta meg és azt mondja hogy a probléma megoldődott az esztergálással.
Szevasztok.A hátsó teló felújításával kapcsolatban az lenne a kérdésem , hogy az itt található javítási megoldás megfelelő e?Kinek milyen tapasztalata van(milyen olaj,milyen márka a megfelelő?)A javítás azon szakaszát valaki pontosan leírná , mikor összefelé pakolom.Előre is kösz.
Hátra a 250 -esbe 410 a maximu, a 251-esbe asszem 400 -as, előre meg bőven elég a 90/90 -es.
Én márkában Heidenau párti vagyok.
A kormyánycsapágyhoz meg nem kell lehúzó, kiveszed a kormánytészt, fogsz egy csavarhózót, és kiütd felölről meg alulról.
Sziasztok, van vkinek ötlete hogy lehet a kormányból a kormánycsapágyat kihúzni? Mondjuk nekem is van csak egyeztetek hátha csinált már vki ilyent:). Meg nem tudja esetleg vki hogy 251-be hátulra ill. előre mi a legvastagabb gumi ami belefér egyéb átalakítgatások nélkül csak spontán:). Üdv!
Szia Zoltasz!
Elküldtem az általad kért adatokat.
butaságokat ne írjunk már !
most szegény vadul keresi a nemlétezõ lamellaleszorító lemezt (alsó-felsõ nyomólapot találunk) meg azt az álommanó szülte állítócsavart .a 250-es mzk kuplungja nagyjából egyforma . a durvabeállítást a fordulatszám kihajtás alatti tárcsával , a finombeállítást a kuplungkarnál végezzük . ha nem emel ki rendesen , az v. bellítási probléma v. a kuplung kinyomó kopott el nagyon esetleg megnyúlott a bovden .
Hát, ebben nem nagyon hiszek, én sem. Kezdd nagyon furmányos lenni ez az MZ! ;)
A kollektornak a töltésnél van szerepe. Ha sérült gyorsan elnyalja a szénkefét extrém esetben el is töri azt meg nem megfelelő a töltés és állandóan lemerül az aksi. Mondjuk érdemes csúszógyűrűt cserélni, ha meg tudod oldani, de ennek a gyújtáshoz túlsok köze nem nagyon van
Hello Földi! Azt nem tudom, lehet-e összefüggés, de az tény, hogy a Trabant olaj nem belevaló, az túl híg olaj. A valamikori MDC most azt hiszem Strandad Diesel néven futó olaj való bele.
Mz-motorosT most arra gondoltam hibaforrásnak hogy a főtengejen a gyújtás forgórésze amihez a szénkefe ér, teli van sérülésekkel. Ha leesztergálom akkor talán jó lesz mert így nemtökéletes az érintkezés és ezért is kihagyhat a szikra. A megszakítót mondom hogy hibátlan. Ha valami akkor az hibátlan. Úgyhogy imátkozok hogy bejöjjön.
Tisztelt Jozefin41!
Ami tippem van a motorjával kapcsolatban az az ,hogy nézze meg a fesszabájzót a dióda hidat, az egyenirányítórt ,a gyitótrafóját nem-e ütött át, mérje meg a generátorból lejövő feszültséget, az egyenírányító dolgozik-e? nem e az van hogy elment a töltése és az aksi viszi a dolgot mert ez is előfordulhat higy ameddig nekiált gyertyátcserélni addig pihent és utánna megint meghalt szerintem nézze meg az aksit nem lesz benne elég sav a sarui pedig be lesznek fehéredve!
Keats
ki kell cserélni a lamellákat, ha jól értem, behúzott kuplunggal sebességben, elmászik. Azaz nem bontódik a kapcsolat, és gondolom már szét is koptak a lamellák. Egy szett lamella 800Ft,parafásat vegyél. Hakicserélted, utána a ford,számmérő kihajtásánál, a kuplungkosáron, a lammellaszorító lemezen van egy csavar. Ha azt befelé csavarod, jobban kiemel, ha kifelé, vesésbé
Nekem pedig egy olyan gondom van,hogy nem lehet úgy beállítani a 250-esemen a kuplungot, hogy jól fogjon. Próbáltam a fordulatszámmérő-kihajtás "alatt" és a kuplung karnál is, sajnos az az eredmény, hogy az alapjárat leeseik (nem áll le), tehát nem emel ki rendesen, illetve a fokozatok is nehezebben (hangosabban) kapcsolhatók. Az olajat kicseréltem a blokkban, nem tudom milyen volt benne, abból is olyan fél liter (!), most én trabant hajtóműolajat töltöttem bele. Lehet összefüggés az olaj és a kuplung között ilyen formában? Ha pedig javítani kell (tudom, így elég nehéz megmondani), akkor mi lehet az és mibe fáj?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|