:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nem széles az egy kicsit?Egyébként milyen tapasztalatod van vele,hol és mennyi volt a fűzés??
En 125-os hatso felnijet fuzettem be, majd erre egy 90/80-16 os heidenaut ez szepen kitapad rajta.
Hy.Fűzetett már valaki az ETZ-re előre 16-os kereket, és ha igen akkor milyen felnivel??
Szerintem az tök normális, sőt talán még a jó kategóriát is veri :) 3.5 körül kéne neki enni, úgyhogy az OK-s:)
Üdv srácok! Eladnám ETZ 125/150-re való rezonátoros kipufogómat! Ajándékba kaptam a géphez,de nekem nem kell! legjobb ajánlat viszi!! :)
Na srácok! úgy túnik hogy a hiba a durrogás megszúnt egy új trafő és egy új gyertya segítségével. De azért köszi a segítségeket:D
Köszi a válaszokat mostmár kitudom kalkulálni mi fog nekem kelleni:))
Sztem jó, bár egy jó 250 -es is ekörül eszik, enyém ~5 ligyit pl.
De ettől még nem sok a 125 -nek a 4 lityi.
halihó!
egy Etz 125 ösnek mennyi a fogyasztása?
az enyém városba 4 liter eszik 100 on.. kihuzatásokkal mindennel..
ez jó vagy rosz?
Választ elöre is kösz
Látom itt már leírták neked a választ...
A helyzet az hogy 2 féle számozás van, fingom sincs, milyen egységben. a "régi" számozás szerint 410 a max a 250 -esbe, ez asszem a másikban 110 -es lenne. Első méret meg a 90/90 az "új" számozás szerint ami talána 325 -ösnek lenne az alternatívája. CSak azért írtam így, mert a boltban így tudod kérni: 410*18 K36 gumi kell pl hátra (18 a felni, k36 a minta típusa Heidenau -nál ez a sprotosabb mintát jelnti)
Ezek úgy jönnek ki ahogy ADDI is írta. Ennek az a története, hoyg régebben mlg a diagonál abroncsok korában minden adatot collban adtak meg. De ez a 90/90 stb. ezek mm-ben megadott adatok, ez a radiál abroncsok jelölése, akárcsak a kocsiknál (pl. 175/70x13)Ez az újfajta jelölés, ennyi az egész.
Azért írtam a körülbelüliséget, mert nem biztos, hogy arányosan ugyanaz minden paramétere a 410-esnek a 350-essel, de ha a 350-es x széles, akkor a 410-es y széles. Ha leméred a 350-est, akkor a 410-esé már aránypárral számolható. A kapott érték kiindulásnak jó lesz, még ha nem is teljesen pontos.
Probald ugy elkepzelni, hogy a 410 es gumi az 4,1 es :-)) altalaban 3,50 est szoktak beletenni hatra de a 4,1 es meg eppen befer. Heidenaunal a 90/90 meg azt szelesseg/magassag ha jol tudom es 90 azt jelenti 90 mm= 9cm szeles vagyis elosztod 2,56-tal es akkor megkapod collban
nem vágom hogy jön ki a 410 meg a 350:) ez most milyen adat lenne?:O mert látom hogy a heidenaunál igy vannak megadva de pl: 130/90x16 tehát ilyen adat kellene:) de lehet hogy csak én vagyok nagyon bena és nem vagom a dolgokat...:)
Ha beleszólhatok, nos én aránypárokkal körülbelül meghatároznám a méretet hátra, méghozzá úgy, hogy a 350-es gumit "arányítanám" a 410-eshez.
"Hátra a 250 -esbe 410 a maximu, a 251-esbe asszem 400 -as, előre meg bőven elég a 90/90 -es."
400? azt most nem értem szélességre akkor hány mm? gondolom nem 400:)) mert az egy picit nagyon nagy lenne:) előre meg 90?:) szóval engem a szélesség érdekelne collban vagy mm-be:9
Szeva!
Ha gondolod, ímélben küldök egy képet arról, hogyan fest a tükör a sárkányon.
Szeva Földi!
Már reggel óta azon kísérletezem, hogy küldjek képeket a gépről, de bokros teendőim eleddig nem tették lehetővé. Na, de majd most!
Szia Addi! Láttad a cuccot?? emélem megelégdésedre szolgál, ha nem, szólj.
Soma
A túraplexi miatt nézd meg a 7052. hozzászólást!
"Futár" Motorosbolt (Molnár Péter)
1066 Budapest, Zichy Jenő u. 34.
H-P 8:30-18:00, SZ 10:00-13:00
Tel.: 312-1526, 20/976-96-88
Szia Addi!
Köszönöm a választ! Sajnos én nem ismerem a Futár Petit, úgyhogy ha tudsz valamilyen elérhetőséget azt megköszönném.
Hellosztok!
Egy 90/80-as 16"-os gumi elfér a 125-ös ETZ-ben hátul? Mekkora a max amit be lehet tenni?
Hali!
Kellene nekem ETZ vagy TS 250-hez való kuplunglamella, nem a fém hanem a műanyag. Kéne 5 db. Alapvetően jó állapotú bontottra gondoltam. ha van írj vagy hívj!
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
Üdv!
Ádi
Élelmesebb kereskedők a fadarabból is tartanak, amit kifejezetten ehhez a dobozhoz méreteztek, ára 300 Ft körül. :-)
Nekem ilyen dobozom volt. Egy nagyobb sisak éppen elfér benne, mellette nem sok hely marad. A kidolgozása nem túlzottan igényes, festett műanyagból van, de ha vigyázol rá, nem fog lepattogni. Látszólag elég gyenge, de ez csalóka, bírja a strapát.
Szerintem összességében az árához képest nem rossz vétel.
A felhelyezésnél célszerű egy fából készült lapot alátenni, hogy a rögzítőcsavarok meghúzásakor ne repedjen meg a műanyag.
Kondit már cserélt. Amúgy az a trafó nem kif. Wartburgé, hanem régebben azt írták a dobozára, hogy Trabant, Wartburg, Barkas, és Simson kismotorkerékpárokhoz. Amúgy az a legjobb, tényleg, ára pedig 1600Huf. Reklámozni nem akarok, hogy hol.
Sziasztok!
250 es ETZ-hez szeretnék dobozt hátulra. A www.mofaker.hu címen meglepően olcsón találtam dobozt. Az a kérdésem, hgoy valakinek volt e tapasztalata az említett dobozzal, esetleg tudtok e tanácsot adni, hogy hol keressek rá dobozt. Legjobb az eredeti lenne. :)
Balesetmentes kilométereket, üdv: Impact
Ha a trafó melegszik, és nincs szikrád se, akkor nézd meg a megszakító kábelét,hogy nem-e testzárlatos és cserélj egy kondit. Ha ezuután is, akkor tarfó temetés ;)
Ha trafó csere lesz, én a watburg trafót javallom, azt szoktam betenni, ha a gyári kipurcan, asszem olyan 3-4 ezer FT lehet.
én ösze vissza vagyok itthoin majd megpróbálok felmenni 6 körül de semmit sem ígérek.
Szivessen mennék, de jó esetben olyan éjfél felé érek haza. Majd legközelebb.
Melegszik????? Az nem semmi! :o
Én este 6 körül leszek MSN-en, majd értekezünk akkor.
A gyújtótekercsnek nem szabadna melegedni. Nekem akkor melegedett, mikor sima akkus gyújtás 12V-os aksi 6V-os trafó (töltés nélkül). De akkor is olyan 40 perc után. Szerntem 1500-at megér egy kisipari tekercs aztán tartaléknak túrára jó az másnem.
Nah, jól haladok!!! most már szikrám sincs. De abszolút. Ötletekből kifogytam. Lehet hogy a pipa meghalt vagy a gyújtótekercs. A gyújtótekercsem negyon felforrósodik. szerintem ennyire nem lenne szabad neki. Mz-motoros, Peti, Felveszlek titeket msn-re. ok? hátha többet tudunk kihozni.
Ha nem boldogultok, akkor dugjuk össze a fejünket, több szem többet lát alapon. Az én MSN címem: svajcibicska@hotmail.com
Hát, ha elnyalata az éket, akkor be sem indul. Ha elnyalja akkor puffan párat, azt leáll, és rugdosáskor is max néhány falsot ad csak. De akkor tuti nem pörögne 5 ezer felett.
Bocs, igaz pontatlan voltam!
hosz ha= hogyha
, csak nem tudok írni :)
Természetesen igen, hosz ha a kuplunfelöli szimering rossz, akkor nyomás, sé benzin egyaránt juthat az oljba, és mindekettő hatása a folyás.
Amúgy valamilyen kis szivárgás normálisnak mondható a kupak alól, pláne ha a szellőzője el van dugulva.
Szevasztok!
Az a problémám, hogy a 150-es ETZ-mből folyik(nem csöpög)az olaj. Megnéztem, és azt láttam, hogy fentről, a betöltőgumidugótól jön. Haverom faterja azt mondta, hogy valószínű főtengelyszimeringes, és az elősűrítésnél nagy nyomás lesz a blokkban ott is ahol nem kéne, ezért nyomja ki az olajat. Amúgy biztos, hogy szimeringes, mert füstöl mint az állat, és stabil alapjáratot sem tudok állítani. Szerintetek tényleg okozhatja ez az olaj folyást. Köszi!!!
nézd meg azt a bütyköt amibe a bovdent kell akasztani . a középpontjának 11mm-re kell lennie a dekni síkjától . ha minden beállítás stimmel akkor a lamellákkal lehet baj .a kopási minimum a kuplungkosár és az alsó nyomólap vezetõcsap tartói között mérve 0.5mm .
Hali!
Sürgős segítség kellene!
A TS 250/1-emen elég érdekes dolgokat produkál a kuplung. Elfordult a főtengelyen, aztán azt megcsináltam, visszatettem a deknit, beállítottam és jó is volt, de valami szétakadt a berúgószerkezetben, meg az olaj is csöpögött ezért újra le kellett vennem a deknit. Az összerakásnál úgyan úgy jártam el ahogy előbb, a beállításnál is (kis lemez balra fordít, fent a holtjáték beállít), de azóta nemjó. Ha elindítom a motort és álló helyzetben 1-esbe teszem, mozdul a gép, és menet közben visszaváltásnál is érezhető a motorfék, szal ilyenkor nem emel ki rendesen. Viszont ha nagyobb gázt adok a motor felpörög, de a sebesség csak lassan növekszik, érezhetően csúszik a kuplung. Próbáltam állítani mindkét irányba, de nem lett jobb sehogy.
Lécci segítsen aki tud, nemtom mi lehet a gond!
THX!
Ádi
Én másfél hete vettem Futár Petinél egy pár fekete tükröt, ami kiválóan bevált, mert nem rezeg, ráadásul szép szögletes is. Majdnem 5 rugó volt, de valamit valamiért. Szpojlerről már volt szó, egy változatban a Szatuna csinál ilyet.
Sziasztok!
250-es MZ-re létezik valahol "túra plexi" és valamilyen sportosabb tükör, mert a gyári irdatlanul recereg és hát esztétikailag is hagy kívánni valót maga után? Nem fontos hogy gyári legyen a plexi, de kultúrált kivetelű. Ha tud valaki segítani az jó lenne.
Üdv,
Diver
Peti!!!
Olvastam a gyújtásbeállításos cikket és tudtommal mindent eszerint lőttem be. De most még nincs itthon a forgórész de amint itthon lesz berakom és leellenőrzöm mégegyszer. Ha akkorsem akkor küldöm a mailt:D
most nézem, hogy régi emilem van idd benne.
A jó cím:
nemo_peti@vipmail.hu , elvileg a promposta is át van irányítva, de az a tuti ha ide küldöd.
Dobjál emilt, ha nem megy a dolog, és adok egy MSN címet, és megoldjuk ;)
Ez komoly? Be van állítva a gyújtásod 0,3 -0,4 -re az előgyújtásod megy 2,5-3 ra, és mégis durrog?
Olyan nincs! Vagy ha van, akkor a főtengely éked elnyírta a moci, és rosszul áll a forgórész vagy a bütyök.
A javításban az a rész nem egyértelmű, mikor azt írja hogy töltsük szinültig olajjal-a belső kis csövet?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|