:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nahh talaltam kepet a motoromrol, amin viszonylag jol latszik hogy milyen a kis etz felnije befuzve 250-es elso kerekagyba, ime:
http://vnet.hu/dblaci/australia/mz1.jpg
http://vnet.hu/dblaci/australia/mz2.jpg
http://vnet.hu/dblaci/australia/mz3.jpg
Hello Ervin!
Nem akarlak elkeseríteni, de nekem is hasonló problémám volt. Bementem a boltba, mondtam milyen kellene, és kaptam a választ, hogy már csak 1 fajta van, kell, vagy nem kell:))
Egyébként én úgy tudom, hogy a karburátor számához /24N../ vannak a súbertűk kalibrálva. Ha nem felejtem el holnapra megnézem.
Gabi
Ha miklósi vagy , próbáld meg Mészáros Laci motorbontóját Szandaszőlősön a barack utcában. Tőled kb 23 km. A múltkor voltam nála, én is vettem 2 db-ot 4000 HUF-ért. Én szajoli vagyok, ha gondolod még segíteni is tudok.
Gabi
igaz! bocs nagyon koran volt meg :-)))
Köszi a válaszokat. Sajnos ritkán tudok belenézni a válaszokba, de mindig válaszolok.
végigcsináltam amit javallottál:
karbipuc és egyebek. sajna semmi elváltozást nem találtam. minden úgy állt ahogy akkor amikor még nem kellett tologatnom, hanem rúgásra indult.
A benzinhiány az ok ez már tutti.
Ha a hengerbe belelöttyentek egy kis benzint, amennyi a víz zsákban van pl , akkor első rúgásra indul mint a parancsolat.
megnéztem a kötéseket, műa alkatrészeket, hátha falsot szív valahol , és emiatt szegény a keverék az indítózáskor, de semmi repedést nem találtam.
a "beöntéses" módszer végülis működik, de nem akarom tönkretenni a gyertyamenetet a hengerfejben, azzal, hogy naponta többször gyertya ki-be.
Egyéb ötlet??
A TS dinamú forgórészének a kúpossága megegyezik az ETZ forgórészének kúposságával?
A pontos meretre mar nem emlekszem tisztan, de mintha 13,2 mm hosszu egyenes vegu (nem hajlitott, mint a jawae, v. simsone) acelkullo. De a dolog egyszeru, fogsz egy etz elso kerekhez valo kullot lemered a hosszat. Ez ugyebar a 18" as felnihez van, az agy marad csak a felni lesz helyette 16"-os ergo 1 collal rovidebb kullo kell. A 18 ashoz valo kullobol levonsz 2,56 mm-t es meglesz a szukseges hossz. Az arat sajna nem tudom, mert epp nevnapom volt amikor fizetesre kerult volna a sor es faterom allta helyettem. Boltban 1 db acelkullo 140 ft korul van gondolom a gyartottnak is itt korul lehet az ara. 36 db kell majd belole.
A Brisk se olyan rossz. Bár tuti, hogy nem eredeti, ma már nem naon kapni. Ősöreg Wartburgunkból visszamaradt 15 éves Brisk-ek mélg mai is slusszolásmentesen, nagy fordulton képesek nyomni a motorjaimat amelyikbe beletettem. Azért az se semmi. :O
Nincs messze tenyleg, ugyanis valoban karcagi vagyok :-)) de sajnos teleszkopom az nincs.
szia
Hogy csinálod,hogy ötödikbe bírja az ötvenet?az enyém 70 alatt nem is igen megy el 5-ben.4000 alatt nincs benne erő.akkor ez nem normális?nem lenne rossz kicsivel több nyomaték.
Ákos
szia
Hogy csinálod,hogy ötödikbe bírja az ötvenet?az enyém 70 alatt nem is igen megy el 5-ben.4000 alatt nincs benne erő.akkor ez nem normális?nem lenne rossz kicsivel több nyomaték.
Ákos
mármint ami eddig volt benne:))
mármint ami eddig volt benne:))
A gyertya valami 300ft-os super brisk. Csak azért azt vettem mert nem tudtam hogy a gyertyám rossz-e és úgy voltam vele hogy kipróbálásra jó. De remélem eredeti brisk. Akkor baj nem lehet:D De nem hiszem hogy eredeti mert nincs rajta ilyen típusjelzés:D De már nem érdekel ha megint meghal akkor veszek egy normálisat. Valószínű NGK-t mert ez a gyerty min 6000km-t kibírt. Az meg már szerintem jó.
emcett!!!
Kiakasztasz!!!
Mondtam már hogy nekem megmaradt a 125- ös kivételével egy rakás méret a motoromból!!
Írj mailt és megbeszéljük!!!
fisi
cím emzéetzé kukac vodafone.hu
Hello Mindenkinek!!!!
Meg tudnátok mondani milyen súbertű kell a motoromba (ETZ 150)és hogyan kell azt megmérni hogy most milyen van benne?
Segítségeteket előre is köszönöm!!
Üdv:Ervin
HI!!!z25z. Karcag sincs messzire ugye???
Helló z25z! Nincs véletlenül 1 ETZ-250-re való hátsó teleszkópod.Vagy valakinek az ismerőseid között?Ha jóltudom te Szolnoki vsgy!Én T.m iklósi,és tudnánk üzletelni.
Csinálni te is tudsz, csak veszel valami más fúvókát, aminek a menete stimmel, és kifúrod, vagy ha nagyon kicsi kell, akkor kifúrítod esztergályossal.
Hogy mekkora kell, bele, azt nemtudom, haver most vett új bing karbit a mocijára, de azt nem néztem, mekkora fúvóka van benne, csak feltettem neki. Asszem 23 ropi volt a MoFa-ker ben Soltvadkerten
Részemről szívesen, de nem mondom, hogy máskor is! (cak azért nem, hogy ne legyen több bajod vele! ;))
Milyen gyertyát vettél bele? NGK B7HS?
Sziasztok!
(Copy a motorszervízből, bocsi de mit lehet tudni, ki mit olvasgat)
Etz 250-en ereszt a tank talán a csonknál, de valószínűleg inkább a csap csavarjának a tömitésénél.
Nincs ötlete vkinek arra, hogy a csapon lévő bal/jobb menetes hollandi helyett hogyan lehetne épkézláb módon rögzíteni illetve tömíteni a benzincsap környékét.
A csonkra próbáltam már toldót venni, de metrikusban nincs ilyen kicsi és sűrű menetes.Esetleg próba még a teflonszalag, de valami jó ötlet igazán jól jönne.Mail v.fórum is jó.
Üdv
Bundy
Az enyémmel meg tudok itatni 3-3,2-t de akkor 3000-4000 között menyek vele !
Egyébként kis etz-m van és ha normálisanmegyek vele akkor 3,5-3,7 lityit iszik százon! De úgy van beállítva hogy birja 50-nél az 5-et és a nagyobb első lánckerék van fenn!
De gyordításnál emeli az elejét és földön meg kapar bitangul! csak akkor leeszi a fejemet mert volt amikor csak ezt csináltuk vele és beitta a 4,2-t!
Sziasztok, tud vki MZ 250 BING karburátorhoz fúvókát szerezni vagy csinálni?
Hy.A hátsó teleszkóp javításáról írhatna valaki (aki csinálta már) egy kicsit bővebb leírást arról hogy, hogy is rakon össze (már egy csomó variációt hallottam), mennyi olaj kell bele,milyen??????
A 4 liter szerintem király.Az enyém inkább 5 körül szokott enni,(mondjuk kicsit sokallom is, a Skodám eszik 6-ot).Én örülnék a 4 liternek
Ákos
Aha , akkor a menetvágás nem járható út.Egyébként te milyen méretűre gyártattad a küllőket és mennyit pengettél étük??Az a 2-3mm sok ,már nem úgy feszülne rajta a gumi?
Keskenyebb????
Nah a kulloszabassal van pont a gond. Neked a gyarinal rovidebb kullokre lesz szukseged, mivel kisebb a felni atmeroje. Es az nem jarhato ut, hogy elvagod es menetet vagsz ra, ugyanis a kullon levo menet nem vagva van, hanem mangorolva.
Köszi a választ.
Találtam egy 16-os felnit ami kb 2.5-3mm-el keskenyebb mint az MZ gyári első felnije erre szerintem rakhatok egy 3.00-körüli gumit,nem?Csak találnom kell valakit(ha lehet Csongrád megyében)aki megcsinálja.A küllők ami az első kerékben vannak szerintem jók csak méretre kell szabni őket mivel a
z első agy kisebb.
Szevasztok!
Medkérdezem mégegyszer. Mekkora a legszélesebb gumi ami belemegy hátra a kis tz-be? 100/70-es már sok, vagy inkább 90/80-as?
Nos azert valasztottam ezt, mert szerettem volna vastag gumit elore, ugyebar a gyari felni az vekony ha arra teszel vastag gumit csak romlik a kanyarstabilitas, mert a gumi pereme osszeszorul, puposabb lesz, kisebb a betonnal erintkezo felulet, jobban kuszik kanyarban. 90/80-as az durvan olyan 3,25 v. 3,50 esnek felel meg ugyebar ennyi a gyari meret a hatso felnire szoval tokeletesen all rajta. Es nem nagy bele. Sajnos nincs olyan kep ahol jol latszana, de ha lesz kuldok egyet. Lattam mar 16-os elso felnin 110 es gumit elol, na az viszont mar tenyleg durva!! Ha jol tudom akkor a 90/ utani szam az pedig a gumi oldalmagassagat jelzi, ezert dontottem emellett a meret mellett.
Betesztelesem a II. MZKlub turan tortent, ahol a kekesre motoroztunk fel a szerpentineken. :-)) Szoval a tapasztalatom vele eddig nagyon jok.
Befuzest egy rokon csinalta akinek bicikliszervize van, igy ingyenes volt. Szerintem bicikliszervizben erdeklodj, ha arra adod a fejed, hogy atfuzesd. Viszont voltak azert akadalyok. Hozza valo kullot nemigen kapsz boltban. En bekescsaban gyartattam le.
Na udv! z25z
Úgy érted hamarabb blokkol?
250 -es TS első kerék is jó hozzá.
Sztem nem jó, mert jobban ráz az eleje, mag gödörérzékenyebb. A fék meg elég durva lesz tőle, hamar megnyikkan.
Nem széles az egy kicsit?Egyébként milyen tapasztalatod van vele,hol és mennyi volt a fűzés??
En 125-os hatso felnijet fuzettem be, majd erre egy 90/80-16 os heidenaut ez szepen kitapad rajta.
Hy.Fűzetett már valaki az ETZ-re előre 16-os kereket, és ha igen akkor milyen felnivel??
Szerintem az tök normális, sőt talán még a jó kategóriát is veri :) 3.5 körül kéne neki enni, úgyhogy az OK-s:)
Üdv srácok! Eladnám ETZ 125/150-re való rezonátoros kipufogómat! Ajándékba kaptam a géphez,de nekem nem kell! legjobb ajánlat viszi!! :)
Na srácok! úgy túnik hogy a hiba a durrogás megszúnt egy új trafő és egy új gyertya segítségével. De azért köszi a segítségeket:D
Köszi a válaszokat mostmár kitudom kalkulálni mi fog nekem kelleni:))
Sztem jó, bár egy jó 250 -es is ekörül eszik, enyém ~5 ligyit pl.
De ettől még nem sok a 125 -nek a 4 lityi.
halihó!
egy Etz 125 ösnek mennyi a fogyasztása?
az enyém városba 4 liter eszik 100 on.. kihuzatásokkal mindennel..
ez jó vagy rosz?
Választ elöre is kösz
Látom itt már leírták neked a választ...
A helyzet az hogy 2 féle számozás van, fingom sincs, milyen egységben. a "régi" számozás szerint 410 a max a 250 -esbe, ez asszem a másikban 110 -es lenne. Első méret meg a 90/90 az "új" számozás szerint ami talána 325 -ösnek lenne az alternatívája. CSak azért írtam így, mert a boltban így tudod kérni: 410*18 K36 gumi kell pl hátra (18 a felni, k36 a minta típusa Heidenau -nál ez a sprotosabb mintát jelnti)
Ezek úgy jönnek ki ahogy ADDI is írta. Ennek az a története, hoyg régebben mlg a diagonál abroncsok korában minden adatot collban adtak meg. De ez a 90/90 stb. ezek mm-ben megadott adatok, ez a radiál abroncsok jelölése, akárcsak a kocsiknál (pl. 175/70x13)Ez az újfajta jelölés, ennyi az egész.
Azért írtam a körülbelüliséget, mert nem biztos, hogy arányosan ugyanaz minden paramétere a 410-esnek a 350-essel, de ha a 350-es x széles, akkor a 410-es y széles. Ha leméred a 350-est, akkor a 410-esé már aránypárral számolható. A kapott érték kiindulásnak jó lesz, még ha nem is teljesen pontos.
Probald ugy elkepzelni, hogy a 410 es gumi az 4,1 es :-)) altalaban 3,50 est szoktak beletenni hatra de a 4,1 es meg eppen befer. Heidenaunal a 90/90 meg azt szelesseg/magassag ha jol tudom es 90 azt jelenti 90 mm= 9cm szeles vagyis elosztod 2,56-tal es akkor megkapod collban
nem vágom hogy jön ki a 410 meg a 350:) ez most milyen adat lenne?:O mert látom hogy a heidenaunál igy vannak megadva de pl: 130/90x16 tehát ilyen adat kellene:) de lehet hogy csak én vagyok nagyon bena és nem vagom a dolgokat...:)
Ha beleszólhatok, nos én aránypárokkal körülbelül meghatároznám a méretet hátra, méghozzá úgy, hogy a 350-es gumit "arányítanám" a 410-eshez.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|