:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
sziasztok!
jövő hét szerdán viszem műszakira a Ts-m. MIt néznek? Elsősegélycsomag? Szerszámoskészlet(mi kell bele)?fékek, kürt, világítás, elektromos visszajelzők, gumik állapota??
még valami?
köszi a válaszokat
A TS-nél a "de lux" a magaskormányos változat volt, a standard pedig az alacsony kormányos.
A ts 125-ös dugattyú és hajtókar körött tűgörgős csapágy van? köszi a válaszokat !
Keats
A teleszkóp villás trophy amiról beszélsz az a Trophy Sport! Az ismerősöm apja most újít fel egy sajátot ott áll a garázsában!
Keats
az es 250/2 az a lasszikus trophy, lengovillaval, kocka tankal:)
Tudomásom szerint ES 250/2 is létezett, és az már elől teleszkópvillás, púpostankos gép volt, más dolgokban pedig megegyezett az es 250essel, azaz a 205es Trophyval. Állítólag nagyon bika gépek voltak, amit hajlamos vagyok elhinni, mert sokfelől hallom s tapasztaltam is, hogy a régi MZ-k (TS) sokkal gyorsabbak és erősebbek voltak az ETZ-k nél annak dacára, hogy a teljesítményük papíron mégis kevesebb volt.
Akkor MZ-re hogy lehet csinálni 4 felömlős hengert, ha nem lehet kiszedni a hüvelyt?
Hi nagymzs!
Akkor ezek szerint a "de lux" az a /2-es. A TS 125 "Standard" ami nekem van 1976-os kiadásban az a /1. Nem tudom, de ha neked így volt a forgalmidban akkor én elhiszem. Egyébként /1-esnek az 5 sebességes 250-es TS-t hívták. A TS-ek előtt volt az ES MZ aminek a 125-ből volt /2-es változata ami tuti mert itt nálunk most tudok egy olyan eladót.
ÜDV
Az mz-ből nem lehet kivenni a hüvelyt mint a simsonból,mert bordásan van megesztergálva a külső fala,és igy van ráöntve az alumínium henger,Csak kiesztergálni lehet,és új hüvely kell készíteni.
szia Eikel
A helyzet az hogy 1979-ben azt írták a motorom forgalmiába h.
MZ TS 125/2 DE-LUX
Én csak azért kérdeztem mert többen azt monták hogy nem lehet kiütni sehogyse.(Én MZ-re akarok csinálni 4 felömlős hengert amihez ki kén ütni a hüvelyt.) Én simson hengereket szedtem szét és ott a gyárinál ki lehet ütni a hüvelyt, de utángyártott szaroknál nem.
A galériában Tomi néven van egy szép ETZ. Egy kérdésem van a gazdájához:
Mióta néz igy ki a gépe?
Csak azért mert az enyém is hasonló megjelenésü.
A galériába szeretném feltőlteni a gépem képét. Kinek kell és hova emailt küldeni? V hogy tudom megcsinálni?
Sztem minden MZ ből ki lehet, de még nem láttam hogy csinálják, de tippem szerint azt melegen préselik, mert ha őtöd szét fog törni, vagy telelesz hajszálrepedéssel.
TS MZ-knek a hengeréből ki lehet ütni a hüvelyt?
Hali
Milyen az a MZ TS 125/2 ?
így én is jártam már a ts mzmel
bosszantó, mikor rájössz hogy szerencsére semmi komoly hiba nem történt nagy kő esik le a szívedről
menj el motorbörzékre biztos találsz!
egyébként bontoban érdeklödj egy két ezerért kaphatsz:)
hello
van egy ts 125/2 mzm. hol tudok hozzá szerezni
a lámpafejen lévő krómozott elülső részt (hivatalos
nevét ne tom)?
Segítségeteket előre is köszönöm!
boszebali@freemail.hu
06/30/8599269
kiderült mitől nem akart elindulni rugásra az etz 250-em :))))
a szivató volt a ludas.
hiába mozgattam ugyanis a szivató kart a kormányon. a bowden alsó végén lévő tartóból ki volt esve és le volt tapadva a gumikorongja.
gyakorlatilag nem tudtam ráadni a szivatót
kipiszkéltam a gumi lapot, és visszaszoratottam a tartójába. most indul mindig mint a parancsolat.
hip hip :)))))))))
Új karbi:
mofaker, moped91, Futár motoros bolt
Bing kb 23-25 ezer, csatosat már nemigen kapni, ha mégis kb 15-20 ropiért
Használt:
passz, talán méhtelep, motorbontó, gettó
utóbbi a legolcsóbb, mér vettem komplet blokkot 3ezerért :D, szóval alumíniumgyűjtő honfitársakkal egyezkedjél ;)
Sziasztok! Kettő darab ETZ 250eshez való karburátort keresek! Tudnátok ebben segíteni, hogy hol és mennyiért juthatnék hozzájuk? Új és használt egyaránt érdekelne! Köszönöm!
Hali! Lehet hogy már volt téma, de lehet kapni ETZ-hez (250ccm) használható, jól kinéző plexit. (nem valami batár nagyra gondolok, csak valami szolidra).
TS ből van 4es meg 5ös válto is ugytom.A /1 az 5ös ugyi? Sztem a néhany kis modositás jo huzás volt ami az ETZnél megvan.Ez a 300ra furás meg kokányolás nekem sima 250em van gyári.Ha erősebb gép kell lecserélem és nem kokányolom agyon inkább kirakom a falra.Egyébként ez igy is lesz.Majd jövöre talán.Bár ilyen benzinárak mellett inkább dongót veszek:))
Semmi konkrét probléma csak még régebben lehet hogy jol jött volna.Most már csak az érdekel hogy hol találok ilyet győrben ha esetleg valaki kérdezné.Bár legfeljebb majd megadom a számodat
Sziasztok! Eladó a 87 es Etz 125-ösöm anyagi okok miatt. Megkímélt állapotban, törzskönyvel 2006.05-ig érvényes forgalmival kellékekel , egyedi módón kialakitott szép moci. Képet tudok róla küldeni.
Ir. ár 130000 FT
Érd 20-3284538
mit szeretnél tudni?
házszámot?
hivj fel ha van valami konkrét problémád.
T
Hi!
Én nem tapasztaltam érezhető különbséget az ETZ meg a /1-es TS között. Igaz van plusz két lóerő a TZ-ben, de nyomatéka nem több, a váltója mind2nek 5sebességes, ergonómiailag is ugyanaz a két gép.
Sztem bőven elég a TS-t átalakítani 12V-ra, sőt, kifejezetten ajánlott, mert mégse max 60W-ból tudsz gazdálkodni, hanem 200-ból, nem mennek gallyra a kontaktok stb.
Ami hátrány lehet a TS-sel, hogy nem tudod olyan egyszerűen 300-ra fúratni, mint a TZ-t, az TS és az ETZ 250/301 eltérő dugattyúmagasságai miatt.
győrben mz, etz, javítása, generálozása, teljes fényezése, Érdeklődj és megbeszéljük:
70/3339723
Tibi
Eladó egy 1974-es MZ ETS 250 ESCORT.Gyárilag krómozott tank és hátsó lengővilla...5 sebességes váltó...Érdeklődni csak telefonon:06703887441
Én már levenni nemhiszem hogy fogom mer jövöre cserélem a gépet április május környékén.De addig még belecsavarok vagy 5-6 ezret.
Szerintem az nem barkács mer ugy emlékszem az S51E azaz E mint elektronic az gyárilag 12 voltos.Elég kései széria majdnem utolso simsonok voltak ilynek.
én is így csinálom , csak a mélyhûtõt hagyom ki. lejön , egy baszottnagy reccsenés kíséretében . nem kell megjedni nem szakad szét semmi !
Üdv mindenkinek!!!
Lenne egy kis problémám egy simóval.
Az elöző tulaj lecserélte a tekerceket, 12V-ra és valahogy egy kicsit teljesen más a bekötése mint a normál 6v-é. Ja bocsika ez egy S51E simo. Találtam egy rajzot de valahogy alig látok rajta valamit is...
Tudnátok esetleg segitenni, hogy mit kell még plusszban beiktatni a rendszerbe????
Előre is köszi szépen!!!
Én a kuplungot agyonmelegytettem hőléggel a főtengelyt meg bedobtam a mélyhűtöbe mikor osszeraktam akkor simán ráhuzattam csavarral.Azóta semmi gond bár lehet hogy az életbe már nem szedem onnan le.
Mivel nekem volt, mindkettő, saját véleményem az, hogy az ETZ nagy előrelépst jelent a TS-hez képest. Jobb minden a 12V miatt, 5 sebességes, tárcsafékes...stb. Szerintem megéri cserélni, alkatrész is van hozzá többnyire.
Kösz a tanácsot. Én is hasonlóképp szoktam meghúzni, de mégis leforgott. A krétázást azért kipróbálom, a savazás nekem túl brutálisnak tűnik. Majd meglátjuk...
Egyébként az ETZ használhatóság szempontjábol jobb mint a TS? Gondolkozok én is a cserén, már csak az alkatrészellátás miatt is.
A kérdéseidből azt szűröm le, hogy pusztán azért akarsz csarélné főtengelyt, emrt lefogog a kuplungod. Emiatt még ne cserélj, 2 tuti módszert is hallottam:
1. fel lell polírozni krétaporral, és úgy ráhúzatni
2. sósavval meg kell maratni, és úgy ráhózatni
A brutálisabb múdszer szerint meg kell húzni kicsit flexel (ezt csak végső esetben)
Én a következtőképp szoktam lehúzatni:
-ha minden fentvan, teszek egy fadarabot a kuplung végére, és megütögetem körkörösen
- aztán beteszem a mocit 5. be (TS eket csak 4. be ;) )
- öcsémet ráültetem hátra, meg közben tapossa a féket, és egy fadarabot szoktam a küllőkhöz tenni pluszban
- aztán ráteszem a krovát, meg egy akkora vízvezetékcsövet, amekkora otthon van, és amígy nem folyik a leve... azért csak érzéssel, de nincs nyomaték kulcsom
Szerintem a moped91.hu címen találsz, amúgy ők dunaharasztiban vannak. Dunaföldváron már biztosan nincs, esetleg még Soltvadkerten a Mo-fa kernél, vagy pesten valahol.
kuplung lehúzóval próbáltad már ?? :-))
Hali!
MZ-TS 150 fúrt henger, új dugattyú, 2 új gyűrű, csapszeg, 24-es torokátmérőjű karburátor eladó. Együtt 6000 magyar forint.
Még egy dolog.
A kuplungot ti hogy szoktátok lehúzatni? A javítási könyv szerint 100 Nm-es nyomatékkal kell lehúzatni. Én a lánckereket szoktam megfogni, de nem tartom valami jó megoldásnak. Valami más ötlet?
Peti!
250-es TS-em van. Egy jó hengerfejre és egy olyan főtengelyre lenne szükségem, aminek jó a kuplungkúpja. A hajtókar nem érdekes, van egy gyári új.Van valami ötleted, hogy hol találnék ilyet?
Gabi
Szia Ember,
A kipuff érdekel, majd hívlak.
Eladó egy újszerű FutárPeti féle ETZ 250 KIPUFFANCS 3000FT-ért, Egy liter originál csomagolású Castrol teló olaj 1000FT-ért és egy alig használt(10km) 125/150-es ETZ-re való BING karbi 17.000FT-ért! A három együtt csak 20.000FT!
Budapest 06/30-564-13-08
mcett@freemail.hu
Eladó ETZ 250 bontásából nagyon sok alkatrész!!
Pl: váz papírokkal, komplett gyújtás,
Komplett első teló, műszerek, ülés, lámpák, karbi stb...... NAGYONON SOK DOLOG! HÍVJVAGY ÍRJ INFÓÉRT!!
0630 4096093
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|