:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nem tom esetleg valaki megtudná mondani milyen árban mozognak az első kerékhez a vas abronsok fűzve és füzés nélkül?
Eladó ETZ 250 bontásából nagyon sok alkatrész!!
Pl: váz papírokkal, komplett gyújtás,
Komplett első teló, műszerek, ülés, lámpák, karbi stb...... NAGYONON SOK DOLOG! HÍVJVAGY ÍRJ INFÓÉRT!!
0630 4096093
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
ja . meg menj lassabban és alacsonyabb fordulaton . :-))
Helló!!!
Tegnap besült a 251-em dugattyúja. A három gyűrű úgy belenyomódott a dugattyúba az egyik oldalon, hogy alig tudtam kibarkácsolni. Vettem gyűrűket, újra gyűrűztem, a dugattyú maradt a régi. Úgy néz ki műdödik! Járjak-e 50-es keverék helyett 40-el, egy darabig? Nem fogok úgy járni, mint tegnap?
7000 a vizsga kecelen etz- re ...
Mármint a 250- re...
Háát azt igen rosszul tudják sokan akkor!!
Az Etz is gyönyörűen megy 70- nél 5. -be hidd el!!!
És nem lassul 90- nél két személlyel utassal full csomagokkal kimegy a világból és szépen lehet ott még 110- el előzni vele!!!
Aki ilyent ír hogy erőlködik meg lassul annak akkor vérgyenge a motorja!!!
fisi
Hi Steelheart6!
Köszi a pontos felvilágosítást!
A TS-ekkel tisztába voltam csak a többivel nem.
A 250-es ETS-t azt még Trophy Sportnak is hívták nem?
Ezek közül te melyik típussal rendelkezel?
Nálunk itt van egy eladó ES 125/2. A /2 mit jelent rajta?
Üdv LACI
115 köbcentit ir a könyv.
Anyit hozzáfüznék hogy De Lux az ETZ nél is van a pontos külömbséget nem mondom meg mert nem tudom.
Amugy a gyujtásgonddal küzdő ETZ lassul csak.
Na, látom elég nagy má itt a homály, hogy mi a De Luxe és a Standard között a különbség.
A De Luxe (legyen az 125-ös 150-es vagy 250-es TS), mindig krómbetétes tankkal készült, fordulatszámmérő és sebességmérő is volt rajta, és alacsony, illetve magas kormánnyal került fogalomba. A Standardon csak km-óra volt, ezt a lámpába építették, és sima, festett tankja volt. Ezt is lehetett magas és alacsony kormánnyal kapni.
Az ES 250/2-t nem szabad összetéveszteni az ETS-el, az ES 250/2-t ismerik a legtöbben a 250-es Trophykból, ez már a "szögletes verzió", a galériában van róla kép Hippy név alatt, az ES 250/1 az még a régi gömbölyű Trophy volt. A /1, ill. /2 jelzéseknek nincs közük a kivitelhez (értsd De Luxe vagy Standard).
A Púpostankos teleszkópvillás az az ETS 250, ilyet Bambinál láthattok...
És télleg lehet benne valami, hogy a régiek jobban mennek, nekem TS 250/1 De Luxe-m van, már hetvennél felrakhatom ötödikbe, mert innen már gyorsul, de akár 110ig is ki lehet huzatni 4-be. Sokaktól hallottam már, hogy a 250-es ETZ 90-nél 5-be kapcsolva csak lassul vagy erőlködik...
Üdv!
Ádi
Hali!
A "de lux" a krómbetétes tankú változat, ami kijött alacsony kormánnyal is. A "standard" a gumibetétes tankú változat, ami kijött magas kormánnyal is. A tankon az MZ felirat különböző színű az egyiken ezüst a másikon arany.
Hali!
MZ ETZ 250-es első telójába mennyi olajat kell önteni? Tudja esetleg valaki?
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
-menniybe kerülhet most 250-es ETZ-hez a főtengely felújító készlet
-milyen főtengely csapágyat érdemes venni,mennyibe kerülne a 2 csapágy?
Nekem a világítást, és a féket de azt is fékpadon nézték. Ennyi nekem semmi többet.
Nos ez nagyban függ attól, hogy hová viszed.
Amit mindnehol néznke:
- esztétika, külalak
- fékek (ha szerencséd van nem padon)
- lámpák, kürt, index és ezek visszajelzői(minden álló helyben, így jó aksi kell)
- gumik
Nemtudom hovávalósi vagy, de ha megteheted, javaslom neked a Kecel -i vizsgabázist, nincs fékpad, nem szarkodnak, nem kell bejelentkezni, max. 30 prec alatt készvannak. Asszem 6000 FT az sima műszaki (tudom mindenhol 2500 mondnaka, a többi a sallang, a kedves állambácsinak, csak ezt minig lefelejtik megemlíteni).
Hétfőn an hatósági, minden egyéb napon sima, 12-13 ig van kajaidő, és asszem 8kor kezdenek. Telefont nemtudok, de könyvben bennevan.
sziasztok!
jövő hét szerdán viszem műszakira a Ts-m. MIt néznek? Elsősegélycsomag? Szerszámoskészlet(mi kell bele)?fékek, kürt, világítás, elektromos visszajelzők, gumik állapota??
még valami?
köszi a válaszokat
A TS-nél a "de lux" a magaskormányos változat volt, a standard pedig az alacsony kormányos.
A ts 125-ös dugattyú és hajtókar körött tűgörgős csapágy van? köszi a válaszokat !
Keats
A teleszkóp villás trophy amiról beszélsz az a Trophy Sport! Az ismerősöm apja most újít fel egy sajátot ott áll a garázsában!
Keats
az es 250/2 az a lasszikus trophy, lengovillaval, kocka tankal:)
Tudomásom szerint ES 250/2 is létezett, és az már elől teleszkópvillás, púpostankos gép volt, más dolgokban pedig megegyezett az es 250essel, azaz a 205es Trophyval. Állítólag nagyon bika gépek voltak, amit hajlamos vagyok elhinni, mert sokfelől hallom s tapasztaltam is, hogy a régi MZ-k (TS) sokkal gyorsabbak és erősebbek voltak az ETZ-k nél annak dacára, hogy a teljesítményük papíron mégis kevesebb volt.
Akkor MZ-re hogy lehet csinálni 4 felömlős hengert, ha nem lehet kiszedni a hüvelyt?
Hi nagymzs!
Akkor ezek szerint a "de lux" az a /2-es. A TS 125 "Standard" ami nekem van 1976-os kiadásban az a /1. Nem tudom, de ha neked így volt a forgalmidban akkor én elhiszem. Egyébként /1-esnek az 5 sebességes 250-es TS-t hívták. A TS-ek előtt volt az ES MZ aminek a 125-ből volt /2-es változata ami tuti mert itt nálunk most tudok egy olyan eladót.
ÜDV
Az mz-ből nem lehet kivenni a hüvelyt mint a simsonból,mert bordásan van megesztergálva a külső fala,és igy van ráöntve az alumínium henger,Csak kiesztergálni lehet,és új hüvely kell készíteni.
szia Eikel
A helyzet az hogy 1979-ben azt írták a motorom forgalmiába h.
MZ TS 125/2 DE-LUX
Én csak azért kérdeztem mert többen azt monták hogy nem lehet kiütni sehogyse.(Én MZ-re akarok csinálni 4 felömlős hengert amihez ki kén ütni a hüvelyt.) Én simson hengereket szedtem szét és ott a gyárinál ki lehet ütni a hüvelyt, de utángyártott szaroknál nem.
A galériában Tomi néven van egy szép ETZ. Egy kérdésem van a gazdájához:
Mióta néz igy ki a gépe?
Csak azért mert az enyém is hasonló megjelenésü.
A galériába szeretném feltőlteni a gépem képét. Kinek kell és hova emailt küldeni? V hogy tudom megcsinálni?
Sztem minden MZ ből ki lehet, de még nem láttam hogy csinálják, de tippem szerint azt melegen préselik, mert ha őtöd szét fog törni, vagy telelesz hajszálrepedéssel.
TS MZ-knek a hengeréből ki lehet ütni a hüvelyt?
Hali
Milyen az a MZ TS 125/2 ?
így én is jártam már a ts mzmel
bosszantó, mikor rájössz hogy szerencsére semmi komoly hiba nem történt nagy kő esik le a szívedről
menj el motorbörzékre biztos találsz!
egyébként bontoban érdeklödj egy két ezerért kaphatsz:)
hello
van egy ts 125/2 mzm. hol tudok hozzá szerezni
a lámpafejen lévő krómozott elülső részt (hivatalos
nevét ne tom)?
Segítségeteket előre is köszönöm!
boszebali@freemail.hu
06/30/8599269
kiderült mitől nem akart elindulni rugásra az etz 250-em :))))
a szivató volt a ludas.
hiába mozgattam ugyanis a szivató kart a kormányon. a bowden alsó végén lévő tartóból ki volt esve és le volt tapadva a gumikorongja.
gyakorlatilag nem tudtam ráadni a szivatót
kipiszkéltam a gumi lapot, és visszaszoratottam a tartójába. most indul mindig mint a parancsolat.
hip hip :)))))))))
Új karbi:
mofaker, moped91, Futár motoros bolt
Bing kb 23-25 ezer, csatosat már nemigen kapni, ha mégis kb 15-20 ropiért
Használt:
passz, talán méhtelep, motorbontó, gettó
utóbbi a legolcsóbb, mér vettem komplet blokkot 3ezerért :D, szóval alumíniumgyűjtő honfitársakkal egyezkedjél ;)
Sziasztok! Kettő darab ETZ 250eshez való karburátort keresek! Tudnátok ebben segíteni, hogy hol és mennyiért juthatnék hozzájuk? Új és használt egyaránt érdekelne! Köszönöm!
Hali! Lehet hogy már volt téma, de lehet kapni ETZ-hez (250ccm) használható, jól kinéző plexit. (nem valami batár nagyra gondolok, csak valami szolidra).
TS ből van 4es meg 5ös válto is ugytom.A /1 az 5ös ugyi? Sztem a néhany kis modositás jo huzás volt ami az ETZnél megvan.Ez a 300ra furás meg kokányolás nekem sima 250em van gyári.Ha erősebb gép kell lecserélem és nem kokányolom agyon inkább kirakom a falra.Egyébként ez igy is lesz.Majd jövöre talán.Bár ilyen benzinárak mellett inkább dongót veszek:))
Semmi konkrét probléma csak még régebben lehet hogy jol jött volna.Most már csak az érdekel hogy hol találok ilyet győrben ha esetleg valaki kérdezné.Bár legfeljebb majd megadom a számodat
Sziasztok! Eladó a 87 es Etz 125-ösöm anyagi okok miatt. Megkímélt állapotban, törzskönyvel 2006.05-ig érvényes forgalmival kellékekel , egyedi módón kialakitott szép moci. Képet tudok róla küldeni.
Ir. ár 130000 FT
Érd 20-3284538
mit szeretnél tudni?
házszámot?
hivj fel ha van valami konkrét problémád.
T
Hi!
Én nem tapasztaltam érezhető különbséget az ETZ meg a /1-es TS között. Igaz van plusz két lóerő a TZ-ben, de nyomatéka nem több, a váltója mind2nek 5sebességes, ergonómiailag is ugyanaz a két gép.
Sztem bőven elég a TS-t átalakítani 12V-ra, sőt, kifejezetten ajánlott, mert mégse max 60W-ból tudsz gazdálkodni, hanem 200-ból, nem mennek gallyra a kontaktok stb.
Ami hátrány lehet a TS-sel, hogy nem tudod olyan egyszerűen 300-ra fúratni, mint a TZ-t, az TS és az ETZ 250/301 eltérő dugattyúmagasságai miatt.
győrben mz, etz, javítása, generálozása, teljes fényezése, Érdeklődj és megbeszéljük:
70/3339723
Tibi
Eladó egy 1974-es MZ ETS 250 ESCORT.Gyárilag krómozott tank és hátsó lengővilla...5 sebességes váltó...Érdeklődni csak telefonon:06703887441
Én már levenni nemhiszem hogy fogom mer jövöre cserélem a gépet április május környékén.De addig még belecsavarok vagy 5-6 ezret.
Szerintem az nem barkács mer ugy emlékszem az S51E azaz E mint elektronic az gyárilag 12 voltos.Elég kései széria majdnem utolso simsonok voltak ilynek.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|