hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

chevy001
válasz erre | email2005-08-16 15:42:19
Üdv mindenki!
Érdeklődni szeretnék, van-e valakinek egy fölösleges 150-es vagy 250-es Etzje?
sorszám: 7799 (35574)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-16 15:34:09
Hy pandagyik!
Milyen kuplunglánc van a 84-es ts-ben 1v. 2 soros mert 2 sorosat tudok vanni9 de 1 sorosat nem! Köszi Keats!
sorszám: 7798 (35572)
(előzmény: pandagyik, 2005-08-16 14:27:33)

 
 
j.ügynök
válasz erre | email2005-08-16 14:53:08
szevasztok!
én igazából új vagyok itt, de szükségem lenne egy segítségre - ezért is léptem be közétek.
250-es oldalkocsis trophy mz-mhez keresek hosszú első lengőkart és stabilizátorcsatlakozós hátsót.
kérlek benneteket, ha tudtok segítsetek.
mivel ritkán vagyok netközelben dobjatok egy mailt a 007@avh.hu (a munkahelyemre átirányított) mailcímre.
köszönöm előre is mindenkinek.
J.
sorszám: 7797 (35566)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-08-16 14:27:33
Az utángyártott cuccok minőségéről asszem itt nem kell vitatkozni.Ha gyári a primerlánc és normális(!) vezetési körülményeknek van kitéve akkor nem lesz baja. Én pl minden nap használtam a gépem és nem akartam széthajtani.
sorszám: 7796 (35565)
(előzmény: tomóka, 2005-08-16 12:41:44)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-08-16 12:41:44
nem lehetetlen.
a 150-es etz-met úgy adtam el , hogy a primerlánc árkot vájt a blokköntvénybe annyira megnyúlt . (az volt a tanulómotorom ész nélkül hajtottam)
sorszám: 7795 (35559)
(előzmény: pandagyik, 2005-08-16 12:36:24)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-08-16 12:36:24
A primerláncot meg kell nézni mennyire van megnyúlva.Elvileg normál körülmények közt nem kell cserélni de ha nagyon meg van nyúlva vagy belever a blokkba ami szerintem már minden képzeletet felülmúl akkor csere.A szimplex az meg szokott nyulni az még a trophykon volt nekem is olyan volt benne.De a TS emen duplex lánc volt az 20000 km alatt szinte semmit nem nyult.Én megnézném a fötengelycsapágyakat meg egyátalán a csapágyakat a blokkba.Meg persze dugot hengert gyürüt fötengely holtjátékát szal széthajitanám a blokkot.Kis TS nél ez nekem anakidején 1 orás munka volt.Én egyik éven mindent lecseréltem benne volt furás, kuplung, összes csapágy meg szimeringcsere oszt 20000 ugy ment bele hogy hozzá se nyultam csak tankoltam.És viszonylag csendes lett a többihez képest.
sorszám: 7794 (35557)
(előzmény: Keats, 2005-08-15 23:45:06)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-16 09:17:13
Én is ugyanezt írtam nem? :D
sorszám: 7793 (35553)
(előzmény: bambi99, 2005-08-16 00:55:54)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-08-16 00:55:54
A DINAMÓ OLDALT LÉVŐ KIS SIMMERINGNEK,MEG BEFELÉ KELL ÁLNI A RUGÓNAK
sorszám: 7792 (35548)
(előzmény: bambi99, 2005-08-16 00:53:26)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-08-16 00:53:26
MIND A KÉT OLDALON KIFELÉ KELL ÁLNI A SIMMERIN RUGÓNAK,MERT EZT A FŐTENGELYT VÁLTÓ OLAJ KENI MIND KÉT OLDALON!!!!
sorszám: 7791 (35547)
(előzmény: Peti, 2005-08-15 16:31:43)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-15 23:45:06
Hy pandagyik!
Most jutott eszembe nem lehet kuplunglánc? Mert elég ordenáré hangja van? És szerintem még azt sem cserélték rajta mióta megvan a srácnak de lehet hogy mióta gyártották! Erre adjál tippet légyszives!
Hány kilóméterenként kellene kuplungláncot cserélni?
Köszi Keats!
sorszám: 7790 (35544)
(előzmény: pandagyik, 2005-08-15 22:59:55)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-15 23:34:45
Hy pandagyik!
Köszönöm az infót!84-es a motor és van benne 37 000 km és igenerőteljes hengerhang jön belőle és hogy a gázt húzod egyre erősebb ! A tűgörgős csapágyát hány kilóméterenként illik cserélni? Ha jól tudom 30 000 . Ha cserélem feldörzsárazom a helyét beteszem az újat ez idáig rendben van de csapot kell-e benne cserélni ?
Köszönöm Keats!
sorszám: 7789 (35542)
(előzmény: pandagyik, 2005-08-15 22:59:55)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-08-15 22:59:55
Ez évjárattol függ.1977 után már igen előtte bronzperselyes volt ha jol emlékszem.A 77 előttiekbe 33 as keverék kell.
sorszám: 7788 (35541)
(előzmény: Keats, 2005-08-15 22:32:13)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-15 22:32:13
Hy !
Kérdésem lenne hozzátok ! Az mz ts125-ösnek a hajtókar és a dugó között is tűgörgős csapágya van mint az etz-knek?
Köszi! Keats
sorszám: 7787 (35539)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-08-15 18:22:04
Az ETS-t nem én írtam! :-) Biztos így van? /Annak nem ismerem az eredetét, de lehetne akár Eskort Trophy Sport is./
sorszám: 7786 (35528)
(előzmény: levendel, 2005-08-14 19:20:44)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-08-15 18:18:48
Voga-Turnovszky duó a '80-as évekből: "..amikor vasárnap téptünk a kettőötvenes MZ-vel a berhidai kanyarba', emlékszel, hát a rendőrnek menetet vágott a huzat a nyakára.." :-D
sorszám: 7785 (35527)

 
 
Benciboy
válasz erre | email2005-08-15 17:03:58
Kosz szepen , a google is rakerestem, es ugyaneyt irta csicso is, csak a link nem odamutat ahova kell, azt nem ertem miert nincs egy ekkora forumnak keresoje? en regebben mintha kerestem volna, de most nem megy.
Attol felek hogy suriteskor befuja a benzin es gaz kevereket az olajba, ezert en egy ketcsoros szimeringre vagyom, de most berakom ezt, ha latot ilyet valaki vagy halott rolla az kerem szoljon, a meret ami beferne, 62x30x10 mm.
KOsz megegyszer a gyors valaszt .
Udv B.
sorszám: 7784 (35521)
(előzmény: Peti, 2005-08-15 16:31:43)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-15 16:31:43
A dinamó oldalon számmal kifelé(rugóval befelé) kell betenni. A kupling oldalon számmal befelé(rugóval kifelé kell betenni).
sorszám: 7783 (35516)
(előzmény: Benciboy, 2005-08-15 16:17:20)

 
 
Benciboy
válasz erre | email2005-08-15 16:17:20
Segitseg!

Van egy 1962 MZ ES 250 esem, 4 sebesseges, es a szimeringet a fotengelynel nem tudom milyen iranyba kene berakni, sajnos csak egy fer bele, es nem tudom hogy a rugos reszevel az olaj fele vagy a kartel (szivokamra iranyaba tegyem), aki tudja az legeyn szives ossza meg velemaz informaciot, koszi elore is.
Ben
sorszám: 7782 (35515)

 
 
válasz erre | email2005-08-15 12:23:23
Eladó megmaradt cuccok!

SIMSON S51:
Vadonat új 51 es hengerfej 2500 ft
Vadonat új gyári 3 seb. váltódob 2500 ft
2 db gyári német henger jó állapotban dugóval 2500 ft/db
kuplung agy 1000 ft
fellújított első teleszkóp komplett 8000 ft
S53 as újszerű állítható hátsó teló 8000 ft/pár

ETZ
komplett első teló( sérülésmentes) 14000 ft
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 10000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 5000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
ETZ 250 kipuff szép állapot 2500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 4000 ft
fordulatszám mérö 4000 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, tükrök stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ INFÓÉRT!

SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093

sorszám: 7781 (35501)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-15 12:15:23
A kormánycsapágyad nem lötög ? Nézted már ?
sorszám: 7780 (35500)
(előzmény: veszprémiki, 2005-08-15 10:53:46)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-08-15 10:53:46
egy teleszkópos kérdésem lenne:

észrevettem, ha felteszem a gépet sztenderre (ETZ250), és így az első kerék levegőben van, akkor az első teleszkópom hosszirányban kb 2 cm-t mozog szabadon. Úgy értem, hogy a belső szára. Ha a kb 2 centit feltolom, onnan már érezni, hogy a spirálrugó nyomódik öszzefele.
Normális ez?
sorszám: 7779 (35498)

 
 
redline
válasz erre | email2005-08-15 00:33:08
hy!

én is szolnokról mennék etz-vel ha nem hányta volna magát össze. Úgyhogy mi nem motorral megyünk:(
sorszám: 7778 (35485)
(előzmény: ImpacT, 2005-08-13 12:54:17)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-08-14 20:41:37
hali!
SKF , FAG , KOYO (??). ezeket érdemes megvenni . bár ha megnézed hol gyártották érdekes dolgokat fogsz látni .
nemrég csapágyaztam a hátsó kereket (etz250) SKF csapágyakkal , volt köztük amerikai , francia és olasz . no comment :-))
sorszám: 7777 (35472)
(előzmény: Jorgat, 2005-08-14 20:06:53)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2005-08-14 20:06:53
Sziasztok!

Egy egyszerű kérdés. Milyen tipusú csapágyakat vegyek az Etz 150-esemhez. Van valakinek tapasztalata? Érdemes beruházni egy Skf-be vagy jó az ugynevezett noném is? Melyik gyártmány kerülendő?
Segítséget elöre is kösz.
sorszám: 7776 (35470)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-08-14 19:20:44
Az indexes fórumon rebel56 még az MZ rövidítések jelentéséről is felhomályosította a népeket.
Íme: ES : Einzylinder Schwinge, ETS : Einzylinder Teleskopgabel Schwinge, TS: Teleskopgabel Schwinge, ETZ: EinheitsTyp Zschopau
sorszám: 7775 (35465)
(előzmény: Eikel, 2005-08-12 20:15:43)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-14 08:12:42
ujonnan kompletten tenyleg mocskos draga hasonlo arat mondtak nekem is boltban(kb 25rugo). en kulon kulon vettem aztan fuzettem, alufelni (bolti uj) 6400 ft, 36 db kullo kb. 140 ft/db kerekagy (bontasbol) 1000 ft, fuzetest nemtom mennyi lehet nekem ingyen volt. De tenyleg jobban jarsz ha bontasbol veszel komplett kereket par ezerert. En legutoljara full jo hatso kereket vettem igy (bontasbol) 5 ezerert.
sorszám: 7774 (35446)
(előzmény: MZtúrázoo, 2005-08-13 21:42:31)

 
 
ekecs
válasz erre | email2005-08-14 00:03:42
JÓ Estét!!!
Az lenne a hatalmas kérdésem, hogy a motorom(TS 125) 5000 és 6000 között pattogó hangot hallat, ez nem mechanikus zaj hanem mintha a gyujtás lenne. Eddig is csinálta de akkor azzal orvosoltam hogy a jeladónak a tartólya tudott lötyögni és ez zavart be a gyujtásba. de most ez a gond már nics. Válaszokat előre is köszönöm.
sorszám: 7773 (35439)

 
 
body
válasz erre | email2005-08-13 22:53:19
125 tös etz motoromnál a fordulat 5000 után visszaesik hogyan lehet ezt orvosolni?
sorszám: 7772 (35437)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-13 21:42:31
Én itt nálunk érdeklődtem, itt azt monták ujonnan csak füzött álapotban és kb 25 - 30 ropi. Azt nem tom hogy vas v alu az abroncs csak hogy keresek és ha jol rémlik 18" -as. De ha tud valaki minimum egy árat mondani ami fedi a valoságot mérettöl függetlenül annak tudnék örülni.
sorszám: 7771 (35433)
(előzmény: steelheart6, 2005-08-13 01:38:20)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2005-08-13 16:32:28
Ha DENSO-t akarsz,akkor a W24FS-U való bele.
sorszám: 7770 (35429)
(előzmény: kzdeb, 2005-08-13 16:04:47)

 
 
kzdeb
válasz erre | email2005-08-13 16:04:47
sziasztok!

miféle gyertya kell a TS 125-be? még a régi isolator van bennt, de érdekelne, hogy más márkáknál miféle gyertyák jók ebbe a mociba? POntos leírás kellene, (típusszám)
sorszám: 7769 (35428)

 
 
ImpacT
válasz erre | email2005-08-13 12:54:17
Sziasztok!

Jövőhét szombaton Kunmadarasra jön vki? Mi Szolnokról megyünk három MZ vel, úgy néz ki most! :) Ha vki ott lesz, akkor egy motorszemle, beszélgetés erejéig összefuthatnánk! Üdv.
sorszám: 7768 (35418)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-08-13 02:24:07
Utánaolvasva a típusoknak, valóban te tudtad helyesen Ádi! Viszont én úgy tudom, hogy a katonai TS és /1-es vas abroncsos volt. -De lehet , hogy ez már a kezdeti szenilitás jegyei?
sorszám: 7767 (35415)
(előzmény: steelheart6, 2005-08-13 01:38:20)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-08-13 01:38:20
Túrázoo!

Milyen abroncsra gondolsz?
18"-as vagy 16"-os, használt vagy új? Fűzést ált. házilag szokták csinálni, küllőt gyártatni kell, vagy venni boltba, darabj pár száz forint körül szokott lenni, harmincvalahány kell belőle asszem. Egyébként az MZ-knek alumínium a kerékpántja, nem vas, az pl a Pancsinak van.
Szóval így elég tág a dolog.

Használtan párezer forintért jó kereket lehet vanni kompletten. A lényeg hogy ne üssön.

Üdv!
Ádi
sorszám: 7766 (35411)
(előzmény: MZtúrázoo, 2005-08-13 01:17:06)

 
 
pUhI
válasz erre | email2005-08-13 01:18:34
Köszi szépen :)
sorszám: 7765 (35409)
(előzmény: MZtúrázoo, 2005-08-12 19:39:14)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-13 01:17:06
Nem tom esetleg valaki megtudná mondani milyen árban mozognak az első kerékhez a vas abronsok fűzve és füzés nélkül?
sorszám: 7764 (35408)

 
 
válasz erre | email2005-08-12 23:38:37
Eladó ETZ 250 bontásából nagyon sok alkatrész!!
Pl: váz papírokkal, komplett gyújtás,
Komplett első teló, műszerek, ülés, lámpák, karbi stb...... NAGYONON SOK DOLOG! HÍVJVAGY ÍRJ INFÓÉRT!!
0630 4096093

SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
sorszám: 7763 (35403)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-08-12 22:54:39
ja . meg menj lassabban és alacsonyabb fordulaton . :-))
sorszám: 7762 (35402)
(előzmény: Jozefin41, 2005-08-12 20:49:16)

 
 
Jozefin41
válasz erre | email2005-08-12 20:49:16
Helló!!!

Tegnap besült a 251-em dugattyúja. A három gyűrű úgy belenyomódott a dugattyúba az egyik oldalon, hogy alig tudtam kibarkácsolni. Vettem gyűrűket, újra gyűrűztem, a dugattyú maradt a régi. Úgy néz ki műdödik! Járjak-e 50-es keverék helyett 40-el, egy darabig? Nem fogok úgy járni, mint tegnap?
sorszám: 7761 (35393)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-08-12 20:42:30
7000 a vizsga kecelen etz- re ...
Mármint a 250- re...
sorszám: 7760 (35391)
(előzmény: Peti, 2005-08-12 14:29:23)

 
 
fisi
válasz erre | email2005-08-12 20:39:37
Háát azt igen rosszul tudják sokan akkor!!
Az Etz is gyönyörűen megy 70- nél 5. -be hidd el!!!
És nem lassul 90- nél két személlyel utassal full csomagokkal kimegy a világból és szépen lehet ott még 110- el előzni vele!!!

Aki ilyent ír hogy erőlködik meg lassul annak akkor vérgyenge a motorja!!!

fisi
sorszám: 7759 (35390)
(előzmény: steelheart6, 2005-08-12 17:48:38)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-08-12 20:15:43
Hi Steelheart6!

Köszi a pontos felvilágosítást!
A TS-ekkel tisztába voltam csak a többivel nem.
A 250-es ETS-t azt még Trophy Sportnak is hívták nem?
Ezek közül te melyik típussal rendelkezel?
Nálunk itt van egy eladó ES 125/2. A /2 mit jelent rajta?
Üdv LACI
sorszám: 7758 (35389)
(előzmény: steelheart6, 2005-08-12 17:48:38)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-12 19:39:14
115 köbcentit ir a könyv.
sorszám: 7757 (35385)
(előzmény: pUhI, 2005-08-12 17:04:42)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-12 19:32:41
Anyit hozzáfüznék hogy De Lux az ETZ nél is van a pontos külömbséget nem mondom meg mert nem tudom.

Amugy a gyujtásgonddal küzdő ETZ lassul csak.
sorszám: 7756 (35384)
(előzmény: steelheart6, 2005-08-12 17:48:38)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-08-12 17:48:38
Na, látom elég nagy má itt a homály, hogy mi a De Luxe és a Standard között a különbség.

A De Luxe (legyen az 125-ös 150-es vagy 250-es TS), mindig krómbetétes tankkal készült, fordulatszámmérő és sebességmérő is volt rajta, és alacsony, illetve magas kormánnyal került fogalomba. A Standardon csak km-óra volt, ezt a lámpába építették, és sima, festett tankja volt. Ezt is lehetett magas és alacsony kormánnyal kapni.
Az ES 250/2-t nem szabad összetéveszteni az ETS-el, az ES 250/2-t ismerik a legtöbben a 250-es Trophykból, ez már a "szögletes verzió", a galériában van róla kép Hippy név alatt, az ES 250/1 az még a régi gömbölyű Trophy volt. A /1, ill. /2 jelzéseknek nincs közük a kivitelhez (értsd De Luxe vagy Standard).
A Púpostankos teleszkópvillás az az ETS 250, ilyet Bambinál láthattok...

És télleg lehet benne valami, hogy a régiek jobban mennek, nekem TS 250/1 De Luxe-m van, már hetvennél felrakhatom ötödikbe, mert innen már gyorsul, de akár 110ig is ki lehet huzatni 4-be. Sokaktól hallottam már, hogy a 250-es ETZ 90-nél 5-be kapcsolva csak lassul vagy erőlködik...

Üdv!
Ádi
sorszám: 7755 (35382)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-08-12 17:23:50
Hali!

A "de lux" a krómbetétes tankú változat, ami kijött alacsony kormánnyal is. A "standard" a gumibetétes tankú változat, ami kijött magas kormánnyal is. A tankon az MZ felirat különböző színű az egyiken ezüst a másikon arany.
sorszám: 7754 (35375)
(elözmény: kzdeb, 2005-08-12 13:36:44)

 
 
pUhI
válasz erre | email2005-08-12 17:04:42
Hali!

MZ ETZ 250-es első telójába mennyi olajat kell önteni? Tudja esetleg valaki?
sorszám: 7753 (35373)

 
 
kis sabi
válasz erre | email2005-08-12 15:13:50
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
-menniybe kerülhet most 250-es ETZ-hez a főtengely felújító készlet
-milyen főtengely csapágyat érdemes venni,mennyibe kerülne a 2 csapágy?
sorszám: 7752 (35371)

 
 
MZtúrázoo
válasz erre | email2005-08-12 14:36:51
Nekem a világítást, és a féket de azt is fékpadon nézték. Ennyi nekem semmi többet.
sorszám: 7751 (35369)
(elözmény: kzdeb, 2005-08-12 13:47:04)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-12 14:29:23
Nos ez nagyban függ attól, hogy hová viszed.
Amit mindnehol néznke:
- esztétika, külalak
- fékek (ha szerencséd van nem padon)
- lámpák, kürt, index és ezek visszajelzői(minden álló helyben, így jó aksi kell)
- gumik

Nemtudom hovávalósi vagy, de ha megteheted, javaslom neked a Kecel -i vizsgabázist, nincs fékpad, nem szarkodnak, nem kell bejelentkezni, max. 30 prec alatt készvannak. Asszem 6000 FT az sima műszaki (tudom mindenhol 2500 mondnaka, a többi a sallang, a kedves állambácsinak, csak ezt minig lefelejtik megemlíteni).
Hétfőn an hatósági, minden egyéb napon sima, 12-13 ig van kajaidő, és asszem 8kor kezdenek. Telefont nemtudok, de könyvben bennevan.
sorszám: 7750 (35368)
(elözmény: kzdeb, 2005-08-12 13:47:04)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu