hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

pandagyik
válasz erre | email2005-08-21 19:42:27
HÉ ADMIN!

BANNOLJAD MÁR KI!!
sorszám: 7865 (35832)

 
 
válasz erre | email2005-08-21 15:46:43
Eladó megmaradt cuccok!

SIMSON S51:
Vadonat új 51 es hengerfej 2500 ft
Vadonat új gyári 3 seb. váltódob 2500 ft
2 db gyári német henger jó állapotban dugóval 2500 ft/db
kuplung agy 1000 ft
fellújított első teleszkóp komplett 8000 ft
S53 as újszerű állítható hátsó teló 8000 ft/pár

ETZ
komplett első teló( sérülésmentes) 14000 ft
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 10000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 5000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
ETZ 250 kipuff szép állapot 2500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 4000 ft
fordulatszám mérö 4000 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, tükrök stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ INFÓÉRT!

SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093

sorszám: 7864 (35822)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-08-20 23:16:08
Nekem egy jo cimborám aki szintén MZs és molkuton dolgozik mondta hogy nemigen figyelik azt hogy mennyi olaj jut abba a keverékbe.Viszont ha a tied beállt akkor a többi kétütemü is beállt aki ott tankolt valszeg tömeges lenne a panasz.ETZ 150nek a 90 nem gyilkolás de én inkább mennék 80at egy 150essel ha nem akarom gyilkolni.Persze csak akkor ha gyári.
sorszám: 7863 (35807)
(előzmény: redline, 2005-08-18 18:51:06)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-08-20 13:40:05
Ha a dugón nincs ragadási nyom,akkor nem valószinű.hogy nem volt olaj a benzinbe.Mivel hogy nagyob a surlódási felület a dugónál,ezáltal az előbb ragad meg olajhiány esetén.üdv bambi
sorszám: 7862 (35789)
(előzmény: redline, 2005-08-20 02:50:52)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-20 12:41:22
Szerintem nagyob az esélye, hogy elnézted a tankolópisztolyt, minthogy a kúton cseszték el.
De bármi megeshet...
Én kb 5éve csak molos 1:40 -esl járok minden kétüteművel, de még nem volt gondom.

Amúgy a fémforgács lehet a tűgörgő maga is akár, meg gondolom a henger falát is szépen végighúzták a kiesett görgők.

Részvétem, mert szerintem ez nagyából anniyt jelent neked, hogy henger,dugó, és főtengely csere, meg csapágyak is...
Kellemes összeg lesz.
sorszám: 7861 (35788)
(előzmény: redline, 2005-08-20 02:50:52)

 
 
redline
válasz erre | email2005-08-20 02:50:52
azt vágom hogy nincs esélyem ha bizonygatni akarnék csak azért kérdezem hogy mekkora az esélye hogy kihaggyák az olajat vagy nem raknak eleget. Amúgy egyenlőre úgy tűnik hogy kiolvadt a tűgörgő a főtengelyből. Meg rohadt sok fémforgács került a hengerbe valahonnan.
sorszám: 7860 (35784)
(előzmény: rebel56, 2005-08-18 21:00:14)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-08-19 22:53:58
nem is a teljesítménynövekedésrõl írtál hanem arról , hogy ha megváltoztatod a benzin levegõ arányát a részterheléstû emelésével akkor nem fog többet kapni . pedig többet kap ! az más kérdés , hogy szinte észrevehetetlen a teljesítmény változás .köszöni szépen . rengeteg átalakítással gyári fúvókával 85-90-es tempóval beéri 3,5l benzinnel :-)) .
sorszám: 7859 (35777)
(előzmény: z25z, 2005-08-19 22:29:31)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-19 22:29:31
gondolkoztam, de ugyanarrol beszelunk nem? vagyis hogy a reszterheles tu az csak benzin-levego aranyon valtoztat, szegenyitheted, dusithatod, attol fuggoen hova allitod, de teljesitmenynovekedest nem igazan fogsz kapni. Nekem egyebkent mindegy ha 70-est teszel bele es elmegy a motorod 2,5 liter benzinnel 100 km-t.
sorszám: 7858 (35776)
(előzmény: tomóka, 2005-08-19 22:02:18)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-08-19 22:02:18
EMBER GONDOLKODJ !!
a dúsabb keverék azt jelenti , hogy azonos körtolattyú állásnál több benzin keveredik a levegõhöz .
sorszám: 7857 (35775)
(előzmény: z25z, 2005-08-19 20:41:42)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-19 20:41:42
a 250 es gyari merete 135. Reszterheles tut magasabbra teszed az nem ad tobb tuzeloanyagot, csupan dusabb lesz a keverek. Nagyobb fofuvoka nagyobb teljesitmeny, nagyobb tuzeloanyagfogyi...en maradnek a gyari ertekeknel.
sorszám: 7856 (35770)
(előzmény: ttibcsi, 2005-08-19 20:18:22)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-08-19 20:18:22
A 250-es tz-m 5-be 90-nél elkezd rángatni mint ha nem kapna anyagot. Ez mitől lehet és hogyan lehetne korrigálni? Lehet attól, hogy kisebb főfúvóka van benne(110)? Lhet úgy korrigálni, hogy a részterheléstűt magasabbra teszem egyel? Kipróbáltam 130-as fúvókával is úgy 110 körül kezdett rángatni. Nem akarom én agyonhajtani de ha olyan 90-100-at menne az jó lenne. Meg így nagyon jó a fogyasztása. A segítségeteket előre is köszönöm.
sorszám: 7855 (35769)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-08-19 17:55:22
simán
sorszám: 7854 (35765)
(előzmény: M.Imre, 2005-08-19 13:45:54)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-08-19 14:31:13
Hi! Azért nem írtam lelőhelyet, mert az irodámban vettem le a polcról... Ha ennyi gondot okoz, add el,vagy el is cserélhetjük! Írj, vagy hívj Kele József 30/9399-117. Kösz a linket!
sorszám: 7853 (35761)
(előzmény: Benciboy, 2005-08-19 02:49:31)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-08-19 14:26:28
Bobek !

Részletesen válaszoltam, ma reggel.

Üdv,
Peti74
sorszám: 7852 (35760)
(előzmény: bobek, 2005-08-18 18:05:27)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-08-19 13:45:54
Udvozlet mindenkinek.
Olajos kerdesem lenne: Trabantos ismeros nemreg elhunyt, maradt utana egy halom Trabant lom, kozotte 3L felbontatlan Castrol Super TT ketutemueknek valo keverekolaj (asvanyi, nem szintetikus). Ezt Nemetorszagbol kapta .... szerintem legalabb 5 eve, de lehet 10 is.
Merjem felhasznalni a jo karban levo ETZ 125-be?
sorszám: 7851 (35752)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-19 12:08:20
A csörgésem hálam Attisnak megoldódott! Nagyon köszönöm még 1x! (Ha jól emléxem 4,5-et kellett tekerni a hátsó csavarokon:)
sorszám: 7850 (35746)

 
 
Benciboy
válasz erre | email2005-08-19 02:49:31
amugy a link ahol megvannak a konyvek
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/download/mz/mzlo.html
Udv
B.
sorszám: 7849 (35740)
(előzmény: Benciboy, 2005-08-19 02:41:31)

 
 
Benciboy
válasz erre | email2005-08-19 02:41:31
Kedves joco10, es Peti, nem tudtam hogy a kerdesem ekkora vihart kavar, de orvendek hogy kiderult miegymas. Pl Peti azt gondolta hogy mivel az Etz nel igy van akkor itt is igy kell lennie, sajnos azt kell hogy mondjam pontatlan. Mindegy a motort 3 szor szedtem szet es tobbet nem fogom most durrog, de hogy tudjatok, a dinamo felol a szimering csore befele mutat, viszont a csapagy a szimringen kivul van es ket olaj furaton kapja az olajzast a kapcsolo szekrenybol, ami valoszinusitheto hogy forditva lenne kelyes.
Ugy nezz ki Bambinak volt igaza.
joco10 kosz hogy ideztel a konyvbol, mostmar csak azt kene megsugd hol talalom meg, mert mondtal cimet oldalszamot, ha jol sejtem meg nemet is, csak a lelohelyrol halgatsz. Legyszives oszd meg velem, ja es aprorpo ez MZ ES 250/1 es szeria.
Es a tovabbiakban nyomatekosan kerek mindenkit csak akkor segitsen ha halalbiztos a dolgaban, mert ez a moci mar sok galibat okozott a csaladban.
Elore is koszonom mindenkinek.
Udv
B.
U.I: mikor azt kered olvassam vissza a forumot akkor legyszi irj egyszamot nagysagrendileg egy 100 intervallumot, mert forumnak keresoje nincs, es kozel 8000 beirast nem vagyok hajlando elolvasni.
Koszonom
B.
sorszám: 7848 (35739)
(előzmény: jocó10, 2005-08-18 00:53:02)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-08-18 23:13:41
Üdv!
nekem Etz 125 ösömön átlagba 60-70 fokos de ha lámpánál állok akkor a hőfokmérő kimegy 90-100 fokig is de felvonuláson már a 140 es ora kiakadt és átfordult az ütközöig. az kb 160-170 fok lehetett.....
sorszám: 7847 (35723)
(előzmény: Jozefin41, 2005-08-17 21:08:20)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-08-18 21:00:14
Arra készülj fel, hogy ha igazad van, akkor sem fogod tudni bebizonyítani. :-(
Egyébként milyen állapotban volt a motorod?
sorszám: 7846 (35715)
(előzmény: redline, 2005-08-18 18:51:06)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-18 20:09:04
Kedves pandagyík!
Ma végképp meghalt a barátom motorja ! Megnéztem a főtengelyt mert mondta a srác hogy biztos a gyujtás állítódott el!
Megnéztem a főtengelyét és a gyujtásoldalon lötyögött minden irányban 5 millimétert!
Megvan a hiba oka is nem igen cserélt a srác olajat a gépben ,ezért hát ez lett!
Köszi a tanácsokat!
Keats
sorszám: 7845 (35714)
(elözmény: sztomi, 2005-08-17 00:23:27)

 
 
redline
válasz erre | email2005-08-18 18:51:06
Hy!

Az elmúlt napokban tankoltam a MOL-nál keveréket és a tankolás után 25km-re totál kár. A hajtókar beállt a dugattyúból lepattant egy darab mindkét gyűrűm eltört rengeteg fémforgács keletkezett ami még a hengerfejre is ráéget és a forgáccsal volt teli a forgattyús ház is. Én arra gyanakodom hogy lehet hogy kihagyták az olajat a keverékből MOL-ék? Vagy alig raktak bele? Vagy teljesen más okozta? Jah és abszolút nem gyilkoltam csak 90-el utaztam egyszemélyel. ETZ 150
sorszám: 7844 (35708)

 
 
bobek
válasz erre | email2005-08-18 18:05:27
Peti74!

Légyszives válaszolj a mail-re, mert érdekel a motor.

Bobek
sorszám: 7843 (35706)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-08-18 14:27:05
Huuu!

Ha pesti vagy gyere beállítom, vagy Bambihoz szaladj el.

dobj egy számot mailben.
sorszám: 7842 (35695)
(előzmény: sztomi, 2005-08-18 14:15:47)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-18 14:15:47
Köszi, hogy segítesz, de sajnos én még annál is hülyébb vagyok hozzá, mint képzelnéd! Ki kell lazítani a hátsó kereket? Vagy milyen kerékről beszélsz? Leírnád úgy mintha egy ufo-nak próbálnád elmagyarázni? Melyik csavar melyik meg ilyenek... Köszi
sorszám: 7841 (35693)
(előzmény: Attis, 2005-08-18 12:57:42)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-08-18 14:08:53
ja, szerencsére nekem a blokkban valszeg nem gányoltak, csak külsőleg barkácsoltak
sorszám: 7840 (35692)
(előzmény: ADDI, 2005-08-18 13:26:52)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-18 13:26:52
Én is az előző tulaj(ok) hozzá nem értése, de annál nagyobb, gányolás iránti olthatatlan vágya miatt cerkázok mostanában, hiszen szeretnék mindent olyannak, amilyennek azt kitalálták.de még nagyon messze a vége...
sorszám: 7839 (35691)
(előzmény: veszprémiki, 2005-08-18 09:31:04)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-08-18 12:57:42
Általános szabály:
Csak annyira lazits a kerekeken hogy könnyen lehessen a láncfeszítővel állítani(húzni rajta)
A feszítő menete megszakadhat!
Ha eddíg jól volt beállítva akkor egyszer az egyik majd a másik oldali feszitőn állíts, hogy a párhuzam megmaradjon.
Ha elég feszes a lánc, húzd meg a kereket valamennyire és ellenőrizd le.
Ha nem jó kis lazítás után utánállítás következik.
Kerékmeghúzás és feszitőfixálás a vége.

Ez persze csak elsősegély.
sorszám: 7838 (35690)
(előzmény: sztomi, 2005-08-18 12:38:36)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-18 12:38:36
Kedves Mindenki!

Tudom, hogy fenn vannak a szerelési könyvek, de most nem tudom őket letölteni! Leírná vki olyan hétköznapi nyelven amennyire csak lehet, hogy hogyan feszítsek a láncon (250 ETZ), meg hogy mire vigyázzak? Előre is köszi
sorszám: 7837 (35688)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-18 11:53:16
De ha minden okes a gepen, nem szorulnak a kerekek (fog a fek) szep a gyertyakeped (nem szegeny a keverek) jol megy es mar nem bejaratos akkor tok mindegy hogy mennyire meleg nem? Ha ezek a dolgok nem allnak fent akkor van annyi hutes ugyis hogy nem ragad meg a gep.
sorszám: 7836 (35686)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-18 11:47:23
Azert a hofokmero eleg csaloka lehet, mert nagyban fugg a mutatott homerseklet, hogy epp hova teszed. Sztem orszaguti hasznalat mellett is tobb mint 50 fokos a henger! Nekem a karburatornal volt bedugva es bizony orszaguton igenis felment 110 fokra is. A lenyeg szerintem ha megallsz es ugy par centire a henger melle teszed a tenyered erezned kell hogy jo meleg, de ha ugy sugarzik, hogy szinte suti a kezed akkor van gond.
sorszám: 7835 (35685)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-08-18 09:34:27
jozefin:
nekem etz 250-em van és a hegerfej lamellák közé be van dugva egy hőérzékelő.
országúton 50 fokot mutat
városban lámpákkal, 80-at
pesten dugóban mutatott már 90-et is.

Üdv: M.
sorszám: 7834 (35683)
(előzmény: Jozefin41, 2005-08-17 21:08:20)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2005-08-18 09:31:04
addi:
kösz, megnézem a nyúlványt, de valszeg tényleg nincs meg.
csak azt tudnám miért jut eszébe bárkinek is leszedni??

mondjuk a hátsó telóimról is leflexelték a fordító nyúlványokat. most állandóan kétemberes helyzetben van.
asse tudom kinek volt útjában :((
sorszám: 7833 (35681)
(elözmény: sztomi, 2005-08-17 09:36:31)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-08-18 00:53:02
Nem, Peti én nem problémázom, de szerelési tanácsnál csak pontosan szabad fogalmazni, és csak olyant leírni, ami ugy is van. Nézd vissza a 7783-as hozzászólásodat, hát nem éppen egyértelmű... a kérdés nem TS-re,hanem ES-re vonatkozott! Úgy tünik, nem tudod, hogy a /1-sig a főtengelycsapágy váltóolajkenésű onnan kezdve pedig keverékkenésű.Nem azt akarom, hogy más vallásra térj át, csak nick név váltást. Ha valaki tanácsot ad, igenis értsen hozzá! Ha nem ért hozzá, vagy "úgy tudja" ne adjon tanácsot.
sorszám: 7832 (35678)
(előzmény: Peti, 2005-08-17 23:28:06)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-18 00:35:59
Tisztelt didli!
Nekem ez van beleítva a gyári könyvbe 20x30x7 és a másik oldali is az !
Keats
sorszám: 7831 (35677)
(előzmény: didli, 2005-08-18 00:22:05)

 
 
didli
válasz erre | email2005-08-18 00:22:05
Hello!
Tudja valaki hogy az ETZ125-ösön a gyújtás oldali főtengelyszimmering mekkora, vagy hol tudok utánanézni? Sürgős lenne! Köszke előre is
sorszám: 7830 (35676)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-17 23:31:18
Ezek a külsők, még mielőtt valakinek félreérthető lenne.
A belsőkre nem emlékszem, ezért nem írtam le, hogy állnak, de Bambi leírta.
sorszám: 7829 (35672)
(előzmény: Peti, 2005-08-17 23:28:06)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-17 23:28:06
Nemtudom mit kell ezen problémázni, én leírtam, hogy állnak meg Bambi is, sztem mindeketten ugyanazt írtuk ,más fogalmazásban, és azokon az MZ-ken, amik nekem voltak, és az ETZmen is, ugy van, ahogy írtam, a kuplunk alatti rugóval kifelé a forgórész alatti rugóval befelé. Ez nem tipmix, ez biztosan ígyvan.
Nemgondolom, hogy az ő TSén másképp lenne, ezért írtam neki.

Átkeresztelkeni meg nem fogok, és a hozzáértést ne firtassuk.
sorszám: 7828 (35671)
(előzmény: jocó10, 2005-08-17 22:01:00)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-08-17 22:01:00
Nem Peti, NEM UGY VAN, "ahogy mondjuk" hanem ahogy Bambi írja, tehát a belső szimmeringek ES 250/2-nél rugóval kifelé vannak. Ha valaki ugyanugy hívnak, mint Peti74-et, még nem rendelkezik ugyanakkora tudással is... Jó lenne ha megváltoztatnád a nick neved, mert sokan összekevernek Peti74-gyel. Tudod, Adidas vagy Adios... Még mielőtt felhördülsz, hidd el nem bántani akarlak.
sorszám: 7827 (35660)
(előzmény: Peti, 2005-08-17 19:39:12)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-08-17 21:49:31
Olvass vissza a fórumban, vagy olvasd el a Motor-Revüben a Mező által írt portrét, hogy kicsoda Bambi... Egyébként az 1970-es "reparaturhandbuch für die MZ motorrader ES 250/2 " címü könyv 19. oldalán fénykép, 24. oldalán szakrajz támasztja alá a Bambi által leírtakat. És biztos vagyok a dolgomban...
sorszám: 7826 (35659)
(előzmény: Benciboy, 2005-08-17 15:30:49)

 
 
Jozefin41
válasz erre | email2005-08-17 21:08:20
Helló!!!

Az volna a kérdésem, hogy mennyire melegedhet fel a henger és a hengerfej??
sorszám: 7825 (35656)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-08-17 20:58:18
Hello MZ-sek
1-2 kép az épülö mocimról (ETz125)
http://www.kep.tar.hu/osztro/50114527#2
sorszám: 7824 (35655)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-17 19:39:12
Úgy van, ahogyan mondjuk:
A generátor oldalon rugóval befelé, hogy elősűrítésnél ne jöjjön ki a cucc (mert ha rugóval befelé van, akkor a bentről jövő nyomásnak áll ellen, mert úgy feszíti rá a szimmering ajkat)
A kuplung oldalon rugóval kifelé, hogy a forgó fogaskerekek által keltett nyomás ne préselje be az olajat a forgattyúsházba.
sorszám: 7823 (35651)
(előzmény: Benciboy, 2005-08-17 15:30:49)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-17 15:46:15
Azért nem hiszem, hogy túl feszes lenne, mert nem állítgattam rajta semmit, csak szép lassan egyre rosszabb lett a helyzet! Köszi a megerősítést!
sorszám: 7822 (35647)
(előzmény: Attis, 2005-08-17 15:32:22)

 
 
Attis
válasz erre | email2005-08-17 15:32:22
Nem inkább túl feszes az a lánc?
Ráadásul nem is szimmetrikus?
sorszám: 7821 (35646)
(előzmény: sztomi, 2005-08-17 13:07:25)

 
 
Benciboy
válasz erre | email2005-08-17 15:30:49
Mennyire vagy te ebben biztos? Van valaki akinek van MZ ES 250 szerelesi utmutatoja? mar hetek ota szarakodom ezzel az egy darabbal, es meg ket egyforma velemenyt nem hallottam az fotengely szimeringek elhelyezkedeserol.
Orulnek ha csak az valaszolna aki biztos a dolgaban.
Kossz elore is.
Udv
Ben
sorszám: 7820 (35645)
(elözmény: sztomi, 2005-08-16 00:53:26)

 
 
bobek
válasz erre | email2005-08-17 14:10:04
Sziasztok!
Nem tudna valaki egy eladó ETZ 251-et kb 40-50 ezer Ft-ig? Van egy 251-es gépem de azt utcán használom. Szeretnék venni egyet pályára is. Az mindegy hogy van-e papírja vagy nincs. Az jobb ha nincs. Ha tudtok valamit légyszi írjatok!
Köszi
Csá Bobek
sorszám: 7819 (35639)

 
 
Peti
válasz erre | email2005-08-17 14:01:06
Az is lehet, hogy kicsit elhanyagoltad a kenést, és egy-két szem nem mozog rendesen a láncban, vedd el a deknit, és mézd körbe lassan, hogy miden szem hajlik-e, ha nem , akkor vagy lánccsere, vagy áztasd be egy napra gázolajba. De mindenképp a végén zsírozd meg.
sorszám: 7818 (35638)
(előzmény: sztomi, 2005-08-17 13:07:25)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-08-17 13:20:32
hali!igy van a láncot kell feszesebbre állitanod.. nekem is azért ropogot nagy gázadásnál...1esbe még néha 2ikba is roppant amikor nagyon odahuztam neki..
sorszám: 7817 (35637)
(előzmény: sztomi, 2005-08-17 13:07:25)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-17 13:07:25
Sziasztok!

Tudom hogy amatőr kérdés, de ha azt tapasztalom, hogy 1-esben és 2-tesben recseg ropog a lánc ha kicsit jobban húzom neki, de 3-asban már lehet nyugodtan nyél gázt húzni némán, akkor a láncot kell csak feszesebbre állítani?
Előre is köszi!
sorszám: 7816 (35635)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu