hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

emcett
válasz erre | email2005-08-30 13:59:04
Szevasztok, elrepedt a szívótorok az MZ-men (250/1), ha vkinek van egy fölösleges, amit eladna, írjon ide: szergely@c2.hu, köszi.
sorszám: 7965 (36207)

 
 
Drabo
válasz erre | email2005-08-30 12:16:48
Köszi Semi, teljesen korrekt a motor amúgy, csak folyton előre gondolkodik az ember, és a közeljövőben el szeretném adni és nem szeretnék átb...ni senkit egy ócskavassal, aminek már többe kerül a felújítása, mint a tényleges ára.
Üdvi
sorszám: 7964 (36201)
(előzmény: Semi, 2005-08-30 10:32:35)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-08-30 10:32:35
Drabo
Meg kell hallgatni a motort! Ha gázos, akkor az a legfontosabb, hogy ne engedj hozzá közel senkit csak egy mágust! Az MZ-t úgy el lehet rontani, hogy 500km-t se megy utána!
Ha ez egy szűz gép, akkor hajtókar, csapágyak, fúrás, dugó stb stb... szóval generál...
És újra lesz egy jó motorod! :-)
sorszám: 7963 (36195)
(előzmény: Drabo, 2005-08-30 00:23:02)

 
 
tibcsi
válasz erre | email2005-08-30 07:43:38
Szia rebel56 nagyon sok időd van gratula!
Ja és ugyan rád ez abszolút nem tartozik de a motor elkelt.
Továbbra is légy résen. Üdv.
sorszám: 7962 (36193)
(előzmény: rebel56, 2005-08-30 02:24:05)

 
 
Rorik
válasz erre | email2005-08-30 03:15:52
Eladó egy eredeti Pneumant első gumi ETZ-re.
2,75 x 18-as.
profilmélység kb 4 mm.
Kifogástalan állapotban.
Az ok amiért eladom: kevésnek bizonyult a dinamikus vezetési stílusomhoz, emiatt egy puhább 3,5-ös Heidenaut tettem fel.
Árban megegyezünk.
Nem tudom naponta olvasni az oldalt, emiatt a rorik@elte.hu címen keress.
Megtalálható vagyok Pest és Cegléd környékén. Jövő hétvégén akár Pécsre is el tudom vinni.
sorszám: 7961 (36192)

 
 
TRibor
válasz erre | email2005-08-30 02:43:13
Hali!
ETZ250-esem ('88) oldaldeknijét levéve azon lepődtem meg, hogy nem a várt megszakító kapalpácsot találtam. Nem olyan kalapács van mint a TS-ekben, hanem egy acél csapot püföl egy kis "patkóalakú???" izé. Kérdésem az lenne hogy ez a gyári gyújtása, vagy ez már valami extra?
sorszám: 7960 (36190)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-08-30 02:24:05
Arra azért gondolhattál volna, hogy ha meghirdeted a motort, a hirdetésben megadod az e-mail címed, akkor nem ugyanazzal a címmel regisztrálsz ezen a fórumon, hogy dícsérd meg elsüsd azt, hogy te 280-at adnál érte.. ;-)
sorszám: 7959 (36188)
(előzmény: tibcsi, 2005-08-29 22:48:27)

 
 
Drabo
válasz erre | email2005-08-30 00:23:02
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne: egy MZ blokknak hány kilómétert jósolnak? Konkrétan nekem van egy TS 250/1-esem és 40.000 km van benne. Mennyije van még hátra, és ha végleg befarcol, mi a teendő? Totál blokk csere?
sorszám: 7958 (36184)

 
 
tibcsi
válasz erre | email2005-08-29 22:48:27
Szerintem egy ilyen motor simán megér ennyit, ugyanis ha befizetsz egy új motorra, azt még nyögöd egy jópár évig...
Ezt meg kifizeted egyszer és lemész vele a térképről. Én személyszerint 280-et adnék érte mert még ott van 30000 HUF átírás is.
ui: ilyen hibátlan "pöpec" gépet még nem is láttam.
sorszám: 7957 (36180)
(előzmény: kzdeb, 2005-08-26 22:28:23)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-29 21:16:39
Chevy001, küldtem képeket a sárkányról.
sorszám: 7956 (36176)
(előzmény: chevy001, 2005-08-29 18:19:14)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-29 21:09:01
Szeva, beszélhetünk a dologról, de akkor nekem másikat kell keresnem.
Orgon, jelentkezz! Mi újság a szerelő cimborád motorjával?
sorszám: 7955 (36175)
(előzmény: chevy001, 2005-08-29 18:19:14)

 
 
chevy001
válasz erre | email2005-08-29 18:19:14
Hi!
Lehet,hogy érdekelne a motorod. Jó lenne,ha tudnál képeket küldeni róla.
sorszám: 7954 (36172)
(előzmény: ADDI, 2005-08-26 14:24:55)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-08-29 13:44:37
Nem igaz!
A 250-se ETZ és a 125-ös (vagy 150-es) ETZ váza egészen más.
A 125-ös és a 150-es váza ugyanaz.
A 251-es ETZ váza hasonlít a 125-ös vázára, csak az a tank alatt pár centivel hoszabb és jobban meg van erősítve.
sorszám: 7953 (36168)
(előzmény: Zolchee, 2005-08-29 11:44:54)

 
 
csaner
válasz erre | email2005-08-29 12:36:15
Hello mindenkinek!
A problémám a következő a főtengelycsapágyam kottyan ki szeretném cserélni és tanácsokat szeretnék kapni hogy mire ügyeljek szétszerelés közben!!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!!
Üdv:Ervin
sorszám: 7952 (36164)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2005-08-29 11:44:54
Hellosztok!
A 250-es ETZ és és a 125-ös ETZ váza között a hosszabb lengővillán kívül mi a különbség? Valaki azt mondta, hogy ugyan az a két váz. Ez igaz?
sorszám: 7951 (36162)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-29 10:50:52
Kedves redline!
Nekem is 16-os van fenn és növeli a végsebességét de csökkenti a gyorsulását kevesebbet fog kaparni betonon és földön !
Keats
sorszám: 7950 (36161)
(előzmény: redline, 2005-08-29 02:12:53)

 
 
redline
válasz erre | email2005-08-29 02:12:53
tedja valaki hogyha az etz megy 15ös első lánckerékkel 110-et akkor ha dugnék rá egy 16-osat az a végsebeséget gyorsítaná-e?
sorszám: 7949 (36159)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-08-29 00:18:07
Hali!

A kipuff nem dugult az tuti.
A héten szétszedtem és a gyűrűk megvannak kopva szerintem mert altukk korom van a dugón tehát megnyúltak. Lehet valami rossz magyar gyártmány.
sorszám: 7948 (36157)
(előzmény: Ecoracer, 2005-08-26 19:09:39)

 
 
nagyfékdobos
válasz erre | email2005-08-28 20:45:24
PILLE utánfutót vásárolnék, egyben, alkatrészeiben, forgalmit..... minden megoldás érdekel!!!!!
sorszám: 7947 (36146)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-08-28 18:37:43
Egy mz-ért nagyon sok ez a pénz. Ha 0km-es lenne és még be lenne fóliázva akkor azt mondom jól van. De használtan legyen az akármilyen állapotban ez sok. Elhiszem hogy az eszmei értéke annyi de ezt eladáskor nem szabad figyelembe venni.
sorszám: 7946 (36132)
(előzmény: kzdeb, 2005-08-26 22:28:23)

 
 
tibcsi
válasz erre | email2005-08-28 18:28:59
ETZ 250 De Luxe km-óra és fordulatszámmérő eladó. Ár: 9000 HUF
sorszám: 7945 (36129)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-28 18:21:50
kipuff
sorszám: 7944 (36126)
(előzmény: redline, 2005-08-28 17:48:15)

 
 
redline
válasz erre | email2005-08-28 17:48:15
Nem tudja esetleg valaki hogy a dugattyún lévő nyílnak merre felé kell állnia?(kipufogó-, vagy karburátor felé)
köszi
sorszám: 7943 (36122)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-08-28 17:32:37
Erdekes egy ora, ha jol emlekszem 140 ig van kalibralva de az inkabb 130 ig aztan van megegy vonas a 140-nek. :-))
Hagyatkozzon inkabb a fordulatszammerore: ha gyari minden (lanckerek, attelek stb) 5-ben 7000 es fordulatszam 150 km/h ergo 5-ben ~8000 rpm nek kell lenni, de probaljatok masik jarmuvel (auto) bemerni.
Mondjuk en eddig nem ultem meg olyan mz-n ami 5 ben 6500 nal tobbet forgott volna...

Udv
sorszám: 7942 (36121)
(előzmény: Zolchee, 2005-08-28 16:20:14)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2005-08-28 16:20:14
Hellosztok!
A haverom most vett egy 250-es ETZ-t. Nagyon jó állapotban van, és óra szerint 160-at megy. Hogy lehet ez? Elvileg nem 130-körül kéne menni egy 250-esnek? Ennyit csalhat az óra?
sorszám: 7941 (36118)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-28 11:59:09
Örök hálám üldözni fog!
sorszám: 7940 (36111)
(előzmény: Csehcsoda, 2005-08-28 11:53:58)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-08-28 11:53:58
Szia sztomi !

1. Lehet, hogy a kipufogókönyököt már annyira megnyomta a bilincs, hogy nem tudod összébb szorítani. Megoldás: fémlemezzel kihézagolni, majd hőálló sziloplasztot neki, vagy új könyök. Rád bízom a választást.

2.Megszakító, kondi, trafó, gyertyakábel, gyertyapipa, izzók, belsők v. ragasztókészlet, pár db. motorhoz méretes csavar ( M6, M8 megfelelő hosszokban ) gumihoz szelepbelsők, olyan szelepsapka, amivel ezt ki és be tudod csavarni, 2 db gyertya, esetleg bowdenek, mert bowdent ott csak cserélni fogsz, javítani nemigen. Esetleg pár vezetékdarab, csúszósaruk, szigetelőszalag, olvadóbiztosítók.

3.Nem tanácsos így elindulni, mert valószínűleg az egész láncod sz@rrá van már kopva, mikorra az első görgő lepattan. Ez innen már elég gyors folyamat volna... Újat venni, szépen beállítani. És nézd meg alaposan a lánckerekeket is. Megéri, mert ha kopott, nyúlt, csorba, akkor teljesen szétbarmolja az új láncot is, akár néhány ezer km alatt.

4. Nem. Öreg a belső, vagy nem zár jól a szelep, de az is lehet, hogy olyan apró sérülés, amin lassan veszít nyomást. ( drót, vékony szög, ilyesmi) Lehet, hogy koszos a szelep, csavard ki, fújd át nagy nyomással, majd szereld be és vizsgáld meg újra. Szappanosvíz - buborék kísérlet.
Ha esetleg leveszed a külsőt, érdemes belülről is alaposan átnézni, mert ha valami belement, lehet, hogy kifelé már nem is látszik, aztán belül dolgozik, mint a gép.
sorszám: 7939 (36110)
(előzmény: sztomi, 2005-08-28 10:07:17)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-28 10:07:17
Kedves Fórumozók!
Leköteleznétek, ha elolvasnátok a 7918-as irományomat, és válaszolnátok a kérdéseimre! Előre is köszi!
sorszám: 7938 (36103)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-28 10:05:43
Köszi! Beírtam a telómba a számodat! Azért bízom benne, hogy nem találkozunk:)
Üdv.
sorszám: 7937 (36102)
(előzmény: jocó10, 2005-08-27 01:20:52)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-08-28 00:48:54
Kedves Gábor!
Nekem etz 125-ösöm van. És akkor köpte a gyertyát ha 260-ast tettem bele vagy ha túl sok benyát kapott!
Keats
sorszám: 7936 (36098)
(előzmény: Gábor1, 2005-08-27 12:16:27)

 
 
nzsl
válasz erre | email2005-08-28 00:08:04
Szervusztok,
bocsi tudom, hogy ez nem hirdetési oldal, de van egy eladó 250-es ETZ-m fúrt Blokkal, felújítva irányár 95000,- sürge volna.
Mégegyszer bocs, de itt többen fordulnak meg akik ilyet kereshetnek.
Kérésre képet küldök.
Hali.
Zsolt.
sorszám: 7935 (36095)
(előzmény: kzdeb, 2005-08-26 22:28:23)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-08-27 15:10:35
Nekem mikor folyton beköpte a gyertyát az volt a baja, hogy a szivató bowden belseje rövid volt és nem lehetett teljesen visszaengedni, így mindíg szivatva volt egy kicsit. Leköszörültem a bowdenházból és egyből jól visszament. Ezután már nem köpte be.
Tehát szerintem a porlasztó beállításával lehet a baj!
Ja nekem ETZ 250-em van.
sorszám: 7934 (36079)
(előzmény: Gábor1, 2005-08-27 12:16:27)

 
 
Gábor1
válasz erre | email2005-08-27 12:16:27
Hi!
Segítségeteket kérném: Ha köpi a gyertyát, akkor a gyujtáson kéne állítani, vagy mi lehet a baja?
Kösz mindenkinek!
sorszám: 7933 (36074)

 
 
jocó10
válasz erre | email2005-08-27 01:20:52
Ha gondotok lesz lefelé, vagy hazafelé, gyertek be, vagy hívjatok! Kele József Nagykanizsa (kiskanizsai városrész) Őrtorony u. 52. 30/9399-117. Ne legyen rá szükség, de motormentéssel is foglalkozom!
sorszám: 7932 (36070)
(előzmény: sztomi, 2005-08-26 12:05:51)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-08-26 22:55:23
tényleg pöpec !
de ha van 300000ft-om akkor befizetek egy er5-re v. gs500-ra . a havi 15000-t kibírom (most is fizetek ennyit erre-arra de sajnos nem motorra).
sorszám: 7931 (36066)
(előzmény: kzdeb, 2005-08-26 22:28:23)

 
 
kzdeb
válasz erre | email2005-08-26 22:28:23
Sziasztok!
véleményeket kérnék az alábbi linken elérhetőmotorról. Bár nagyon pöpecnek tűnik a gépo, szerintem manapság ehy MZ-ért kicsit sok ez a pénz


http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=14203
sorszám: 7930 (36065)

 
 
Ecoracer
válasz erre | email2005-08-26 19:09:39
Hali, rég jártam itt.
Eikel: A hengerbe beütött 2-es nem a túlméretet, hanem a gyári tűrésosztályt jelöli, fúrott hengernél nincs jelentősége. Az aktuális túlméretet csak méréssel, vagy a dugattyútetőbe ütött méret alapján tudhatod meg. A gyűrűzést én sem javaslom, ennyi futás alatt ha használsz légszűrőt nem is kophatott el. Ha minden beállítás jó, minden tisztának is tűnik, akkor még a kipufogó is lehet dugult.

Üdv
sorszám: 7929 (36059)
(elözmény: chevy001, 2005-08-23 01:20:22)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-26 14:26:26
Ja, néhány kép jó lenne róla...
sorszám: 7928 (36054)
(előzmény: ADDI, 2005-08-26 14:24:55)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-26 14:24:55
Amennyiben Chevy001 megveszi az enyémet 80-ért, akkor én hajlandó vagyok 100-at áldozni a szerelőére :o)))
sorszám: 7927 (36053)
(előzmény: Orgon, 2005-08-26 13:18:44)

 
 
Orgon
válasz erre | email2005-08-26 13:18:44
Viszont vannak alkatrészei is. 2 bontott TZ és egy Trophy szétszedve.
sorszám: 7926 (36048)
(előzmény: ADDI, 2005-08-26 12:59:39)

 
 
Orgon
válasz erre | email2005-08-26 13:17:18
Sajna felhagy a motorozással... :(
sorszám: 7925 (36047)
(előzmény: ADDI, 2005-08-26 12:59:39)

 
 
chevy001
válasz erre | email2005-08-26 13:01:25
Mennyibe kerül az a "kevésbé felkészített" ?
sorszám: 7924 (36045)
(előzmény: ADDI, 2005-08-26 12:59:39)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-26 12:59:39
Nem akarja elcserélni egy kevésbé felkészített, de fajinra értékegyeztetéssel???
sorszám: 7923 (36044)
(előzmény: Orgon, 2005-08-26 12:52:25)

 
 
chevy001
válasz erre | email2005-08-26 12:55:41
Hello!
Kössz a tippet, de nekem max 80000 péz ven rá.
sorszám: 7922 (36040)
(előzmény: Orgon, 2005-08-26 12:52:25)

 
 
Orgon
válasz erre | email2005-08-26 12:52:25
Szia!
Nagyszénáson tudok egy fullos állapotban levőt. Piros fejidommal, körbedobozolva. Motorikusan csúcs állapotban. Mentem vele, mintha nem egyhengeres és nem kétütemű lenne, érdemes megnézni!A tulaj mellesleg autószerelő. az ára 110E HUF kereken.
sorszám: 7921 (36039)
(elözmény: chevy001, 2005-08-26 10:15:56)

 
 
chevy001
válasz erre | email2005-08-26 12:49:59
Nem túl sok, az lenne jó, ha olcson találnék egyett papírokkal, és motorikusan ne legyen túl rossz.
sorszám: 7920 (36038)
(előzmény: ADDI, 2005-08-26 10:29:52)

 
 
bobek
válasz erre | email2005-08-26 12:12:04
Peti 74!

Ha tudsz légyszi válaszolj a levelemre, mert fontos a dolog.
Köszi
Bobek
sorszám: 7919 (36032)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-08-26 12:05:51
Sziasztok!
Remélem adtok tanácsot a kérdéseimmel kapcsolatban! Több is van:
1. A kipufogódobom 1x csak elkezdett folyton kicsúszni a könyökből. Egy darabig mindig csak visszarugdostam, de aztán már néhány 100 m után folyton kiesett, ekkor alaposabban szemühgyre vettem és lááttam hogy a bilincs oldalán van egy kis lyuk. Most jó alaposan betekertem ott egy csavart, és azóta kb 100 km alatt 1x sem esett ki, kéredés jó ez így vagy valami faszántosabb megoldás lenne indokolt!
2. Egy haverommal lemennék a plitvicei nemzeti parkba motorral (ja, 250-es tz-m van) az kb 1000 km odavissza. Milyen pót alkatrészeket viygek magamnmal? (csak egy hátitáskát fogok vinni és a haverom is)
3. Attól hogy egyetlen láncszemen már nincs görő (vékony ott a közepén)kibírná ezt a túrát szerintetek? (most némán üzemel, semmi csattogás)
4. Az normális hogy kb 200km-enként 2 bar-ról 1,6 lesz a nyomás a kerekeimben?

A válaszokat előre is köszi!
sorszám: 7918 (36028)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-26 10:45:56
Keresem is majd, csak kíváncsi voltam, hogy kik tartoznak még az "MZ Guru Budapest Klub"-hoz :o))))
sorszám: 7917 (36019)
(elözmény: chevy001, 2005-08-26 01:35:39)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-08-26 10:29:52
Az attól függ, hogy mennyid van rá kesben :o)))
sorszám: 7916 (36018)
(elözmény: chevy001, 2005-08-26 10:15:56)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu