:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Kecskeméten a Batthyányi utcán a járműboltban. A rendőrséggel majdnem szemben. A mofa-ker-től hozatják a cuccot.
Üdv Mindenkinek!
A kérdésem a következő lenne: Nem tud véletlenül valaki olyan helyet ajánlani nekem, ahol TS250-hez lehet alkatrészeket kapni, nem feltétlenül csillagászati arákon, Kecskemét, Szolnok környékén? Segítségeteket előre köszönöm!
Vinee
Hali, kösz a választ Zozy, mindjárt megműtöm, csak még arra nem tudnál választ, hogymitől ég halványan a töltéslámpa? Ha rátezsem a világítást, akkor még egy kicsit erősebben is ég?
Ez az ominozus motor nem Békésről lett eledva?Ha igen akkor tudom ki vette meg. (Téglevörös '89 es TZ riasztóval és Elektronikus gyutaccsal+ ECHTE Krauzer!)
Hali!
Nálad pont az ellentettje van annak min amit az imént írtam a TS-es kollégának. Nevezetesen az hogy nem kapcsol össze a két érintkező még akkor sem amikor már ezt meg kellett volna tennie, úgyhogy egy kicsit "hajlítsd közelebb". Igen, sokak szerint az elektronikus jobb, de azt még mindíg nem tudom hogy ez mitől "fesszabályzó" amikor szerintem csak egy kapcsoló ami tulajdonképpen az akku(után)töltést kapcsolja ki-be a fordszám függvényében.
Üdv,
Zoli
van egy 250 etz ha behuzom a kuplungot lefullad a motor mi lehet a baj
Melyik fesszabályzó a legjobb 250-es tz-be? Mi okozhatja azt hogy a töltéslámpám egyfojtába világít. A az akksi kicsit merültebb akkor nem, de ha fel van töltve akkor világít. Ja és töltőfeszültség van. A fesszab. oszlopos. Az elektronikus az jobb? Tudtok valami oldalt ahol van kapcsolási rajz a fesszabhoz?
Nyugodj meg, nem rezeg abban semmi csak egy relé összekapcsol meg szét két érintkezőt. Az a gondod hogy magasabbra véve a fordulatot "meghúzva" marad a relé és ha még egy kis pluszteher is jön rá (világítás) akkor kib@ssza a biztit ilyenkor. Nálam is ilyen gond volt aztán egy kicsit finoman távolítottuk a két érintkezőt és azóta minden újra OK :-)
Sziasztok! Először is köszönöm a válaszaitokat! A szivatóra már én is gondoltam, de amikor kiakasztottam, és csak a rugó + dugattyú volt a karbiban akkor is füstölt. Egyébként qti keveréket nem merek használni, inkább én magam keverem./Arol 2T/ (a trabi már 2x beállt) Remélem a főtengelyszimering meg még jó. (nem régen lett felújítva a blokk) A szintetikus olajat majd megpróbálom hátha sikerül. Herr'Watt
Sziasztok!
6V-os ts mz-m van, rezgőkapcsolos fesszabályzoval. Töltésproblémák ezerrel... Jelenleg: Töltéslámpa halványan ég, de van normális töltés, de ha ráteszem a világítást, elolvad a biztosíték... Valaki, aki nálam többet ért lécci segítsen nekem! Jah és még vettem egy 6V-os elektronikus fesszabályzot, annak a bekötéseit kéne megtudnom valahogyan, 5hely: B+; D+; 61; DF; D-. Nagyon megköszönném ha valaki segítene nekem. Jó utat, meg időt mindenkinek! Géza
Önmagában a qti keveréktől nem füstöl, ez sokkal inkább a beállításokon múlik. A Komár nálam a qti keverékkel soha nem füstölt pedig kap eleget, gyertya őzbarna...stb.
Az ETZ-be is használtam qtit azzal se volt gond soha de a magam megnyugtatására már egy ideje magam keverem.
Szia monibu!
Előszöris gondold át,hogy hirtelen jött gond e ez vagy alattomosan lassú folyamat.A szűrőt igen is nézd át.Lehet a kevés kaja is,de agyujtás elmozdulása sem kizárt, beragadt tárcsa is okozhat ijet stb stb türelem gondolkozz. 1-2-3-ban azert húz mert nagy a nyomaték.Sok sikert.
Hi!
Milyen olajat használsz?Kúti olajjal általában füstől, meg koszosodik, de ha rendesen kihajtod(felmelegszik) akkor már nem kéne.
Nekem akkor csinálta ezt a motorom amikor beette a váltóolajat a főtengelyszimeringnél. Kicseréltem és azóta minden ok.
Lövésem sincs az árakról, meg nem is láttam az állapotát, stb, de egy 10-est tudok adni értük (első blikkre, pontosítás még lehet). Aprópopó, hol lehet megnézni és mikor? Fénykép?
Bejáratási fordszám-tartományok T-mája:
Keresd meg a "hogyan tovább" című hosszú litániában (Itt is megvan a szakirodalmak közt)a vonatkozó részt, igaz az még akkor íródott mikor még a TS-ek voltak a legutolsó kiadások de nyugodtan lehet az ETZ-kre is alkalmazni a leírtakat.
Üzemanyag T-mája:
Keverd magad szerintem! Akár ha AROL 2T-ből is kevered legalább tudod hogy jó a keverési arány. Qti keverékkel nincs bajom, és soha nem is volt bajom vele, igaz hogy csak a Komárba használom, az ETZ-be magam keverem 1:50-be Stihl_2T-vel. (bejáratáshoz nehogy 50-est keverj, bár ezt biztos tudod...)
Hát én berhidán találtam. Krausert is meg egy bazinagy felső dobozt is ott. Csak kulcsom nincs hozzá sajna.
Engem, is érdekelne 2 ilyen doboz, de akár 1 is.
Hol találtatok hirtelen ennyit? :-)
a 150-es etz-nek milyen fordulaton történő hajtás felel meg a bejáratásnak? Szerintetek a molos keverék agresszív hajtásnál nyújt megfelelő védelmet a jól bejáratott motornál?
Sziasztok!
Segítsetek: A 250-es ETZ-m 1-2-3-ban húz rendesen, de 4-ben már 4000-es fordulatig megy, 5-ben pedig visszaesik 2000 környékére, leesik a sebesség, hallani, érezni, hogy szenved. 5-ben egyszerűen nincs ereje!
Átnéztük a karbit, mindent a gyári értéken találtunk, kitakarítottuk, majd összeraktuk, a kipufogóra gyanakodtunk ezután, ezt leszedtük, s szó szerint kiégettük (abban már biztos, hogy nincs lerakódás, ami eltömítené), a légszűrőt igaz még nem néztük, de ha az lenne a baja, akkor gondolom nem szuperálna már 1-2-3-ban sem. A gyertyát egy őz is megirigyelné, olyan szép!
De akkor mi a baja?
Segítsetek légyszi'!
Köszi!
monibu
ha nem nagy pofátlanság te meg majd vagy valaki elküldené nekem ugyanezt. én is hasonló cipőben járok.
kössz
Mennyit ér meg neked egy pár NDK túradoboz?
Amúgy nem vagyok az a barkácsolós fajta.
Amikor megvettem a 250-es tz-m, akkor ennek is olajos volt a kipufogóvége, meg füstölt mint állat. Aztán szintetikus olajat tankoltam beleés a kipufogóm vége tök száraz, füst nuku.
Mondok jobbat: add el nekem a dobozokat, így nem kell barkácsolnod. :o) Komolyan.
Üdv mindenkinek.
Az a problémám, hogy találtam egy pár gyári krauser dobozt ETZ 250-re, de a dolgozó aki árulja, a motorjával eladta a gyári tartóvázakat. Így most csak a két gyári túradoboza maradt (OKOS!!, hm).
Ha tudna valaki fényképet talán valami csoda folytán rajzot, skiccet küldeni a gyári csatos felfogatású tartóról ami alapján el tudnám kezdeni a gyártást azt megköszönném.
Könnyen lehet, hogy a szívatód felakadt, rosszul van beállítva vagy hosszú a bowdenkülső és folyamatosan szív onnan is.
Engem is érdekelne herrwatt kérdése, szal jöhetnek a válaszok még.
Sziasztok!
Segitség kellene,Ts125 töltésének hány voltnak killene lenni?
Most lámpa nélkül fordulaton:7,9v
tompitottal fordulaton:6,9v -ra
állitottam szerintetek jo igy?
Kálmi
A füst okát a guruk megmondják, én a hihetetlenül olajos végű (csöpögött belőle) kipufogóm helyébe feltettem egy rezót, így tiszta, szép hangja van, ja, és megy, mint az állat.
A füst meg ne zavarjon, mögötted van :o)))
Sziasztok! Van egy ETZ-250 típusú mocim, ami marhára füstöl. A keverék jó! A shubertű teljesen lent van, az üzemanyagszint beállítást a gyári könyv szerint csináltam. Ja! + olajos a kipufogó vége mint az állat. Hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani? Válaszaitokat előre is köszönöm! Herr'Watt
tibcsi,
vígasztaljon, hogy nem te vagy az egyetlen, aki csúfos buktáját gúnyolódással próbálja leplezni.
(És ezzel nem a motorod értékét akarom kritizálni.)
Hali!
Valaki nem tudja hogy hol lehet ETZ-re "sport" kormányt szerezni? Ja és kb. mennyibe kerül?
Egy másik kérdésem az lenne hogy a Hubermotornál kapható rezós kipufogója van-e valakinek? Érdekelne hogy mennyire vált be, és hogy milyen lett tőle a hangja a mocinak.
Nekem mindkét, karburátor felőli csavarfelfogastásnál repedt volt, de csere helyett (elég húzós új ára van) meghegesztettem egy erre alkalmas céggel. Most jó, bár nem olyan szép, mint a gyári. Kérdés, hogy a tiéd milyen állapotban van.
Szevasztok, elrepedt a szívótorok az MZ-men (250/1), ha vkinek van egy fölösleges, amit eladna, írjon ide: szergely@c2.hu, köszi.
Köszi Semi, teljesen korrekt a motor amúgy, csak folyton előre gondolkodik az ember, és a közeljövőben el szeretném adni és nem szeretnék átb...ni senkit egy ócskavassal, aminek már többe kerül a felújítása, mint a tényleges ára.
Üdvi
Drabo
Meg kell hallgatni a motort! Ha gázos, akkor az a legfontosabb, hogy ne engedj hozzá közel senkit csak egy mágust! Az MZ-t úgy el lehet rontani, hogy 500km-t se megy utána!
Ha ez egy szűz gép, akkor hajtókar, csapágyak, fúrás, dugó stb stb... szóval generál...
És újra lesz egy jó motorod! :-)
Szia rebel56 nagyon sok időd van gratula!
Ja és ugyan rád ez abszolút nem tartozik de a motor elkelt.
Továbbra is légy résen. Üdv.
Eladó egy eredeti Pneumant első gumi ETZ-re.
2,75 x 18-as.
profilmélység kb 4 mm.
Kifogástalan állapotban.
Az ok amiért eladom: kevésnek bizonyult a dinamikus vezetési stílusomhoz, emiatt egy puhább 3,5-ös Heidenaut tettem fel.
Árban megegyezünk.
Nem tudom naponta olvasni az oldalt, emiatt a rorik@elte.hu címen keress.
Megtalálható vagyok Pest és Cegléd környékén. Jövő hétvégén akár Pécsre is el tudom vinni.
Hali!
ETZ250-esem ('88) oldaldeknijét levéve azon lepődtem meg, hogy nem a várt megszakító kapalpácsot találtam. Nem olyan kalapács van mint a TS-ekben, hanem egy acél csapot püföl egy kis "patkóalakú???" izé. Kérdésem az lenne hogy ez a gyári gyújtása, vagy ez már valami extra?
Arra azért gondolhattál volna, hogy ha meghirdeted a motort, a hirdetésben megadod az e-mail címed, akkor nem ugyanazzal a címmel regisztrálsz ezen a fórumon, hogy dícsérd meg elsüsd azt, hogy te 280-at adnál érte.. ;-)
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne: egy MZ blokknak hány kilómétert jósolnak? Konkrétan nekem van egy TS 250/1-esem és 40.000 km van benne. Mennyije van még hátra, és ha végleg befarcol, mi a teendő? Totál blokk csere?
Szerintem egy ilyen motor simán megér ennyit, ugyanis ha befizetsz egy új motorra, azt még nyögöd egy jópár évig...
Ezt meg kifizeted egyszer és lemész vele a térképről. Én személyszerint 280-et adnék érte mert még ott van 30000 HUF átírás is.
ui: ilyen hibátlan "pöpec" gépet még nem is láttam.
Chevy001, küldtem képeket a sárkányról.
Szeva, beszélhetünk a dologról, de akkor nekem másikat kell keresnem.
Orgon, jelentkezz! Mi újság a szerelő cimborád motorjával?
Hi!
Lehet,hogy érdekelne a motorod. Jó lenne,ha tudnál képeket küldeni róla.
Nem igaz!
A 250-se ETZ és a 125-ös (vagy 150-es) ETZ váza egészen más.
A 125-ös és a 150-es váza ugyanaz.
A 251-es ETZ váza hasonlít a 125-ös vázára, csak az a tank alatt pár centivel hoszabb és jobban meg van erősítve.
Hello mindenkinek!
A problémám a következő a főtengelycsapágyam kottyan ki szeretném cserélni és tanácsokat szeretnék kapni hogy mire ügyeljek szétszerelés közben!!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!!
Üdv:Ervin
Hellosztok!
A 250-es ETZ és és a 125-ös ETZ váza között a hosszabb lengővillán kívül mi a különbség? Valaki azt mondta, hogy ugyan az a két váz. Ez igaz?
Kedves redline!
Nekem is 16-os van fenn és növeli a végsebességét de csökkenti a gyorsulását kevesebbet fog kaparni betonon és földön !
Keats
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|