:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
En az etz-be tettem 16" os felnit, de ugyanaz a vegigjarando ut. Kullot nemigen fogsz kapni boltban. Gyartatni kell. Ott volt elottem a kerekagy meg a felni es hurkapalcakat vagtam darabokra es azzal modelleztem, hogy mekkoranak kell lennie a kullo hosszanak. Aztan mikor elkeszultek a kullok kerekparszervizben fuzettem be es centriroztattam.
Üdv!
Van egy Ts-250-es mocim és szeretnék a 16-os felniébe tárcsafékes agyat építeni!
Ha valaki csinált már ilyet akkor az legyen szíves ossza meg velem a tapasztalatait és azt,hogy a küllő kérdést hogyan oldotta meg!!!!!!
köszi!
RITKASÁG!! HIÁNYCIKK!!!
KORMÁNY VÉGRE VALÓ MZ TÜKRÖK,VADONAT ÚJAK!!! Korlátozott darabszámban!
4000 ft/pár
ÉRDEKLŐDÉS TELEFONON
Akár postai utánvéttel is megoldható
0630 4096093
RITKASÁG!! HIÁNYCIKK!!!
KORMÁNY VÉGRE VALÓ MZ TÜKRÖK,VADONAT ÚJAK!!! Korlátozott darabszámban!
4000 ft/pár
ÉRDEKLŐDÉS TELEFONON
Akár postai utánvéttel is megoldható
Ha kell személyesen is tudok segíteni. Egyébként október elején szokott lenni Szolnokon az Evezős CSárdánál a veteránbörze, ezt is érdemes meglátogatni.
A lámpatartóba gumigyűrűt valószínűleg nem is fogsz kapni, én is felhajtottam érte a fél országot. Szolnokon a Thököly úton a McDolnald's mellett az első telóhoz biztos hogy kapsz alkatrészeket /56-377742/. A másik pedig egy motorbontó Szandaszőllősön a Barack utcában. Ott láttam szép állapotú KM órát, viszonylag jó áron /2000 HuF/. A telefonszámot ha kell emilben megadom.
uj a csapágy ha nem jár a motor akkor és behuzoma kuplungot kiold jól csak ha beinditom és behuzom a kuplungot nagyon fogja a motort kápes lefulladni nem a kup nem ment fel teljesen talán
Hali!
Van egy eladó 250-es ETZ Zalatárnokon (Zalaegerszegtől 25 km). Egy idős bácsié volt, tipikusan olyan motor amilyent minden Mz vásárló szeretne megtalálni. Műszakira fel van készítve.
A festése nem túl jó, mert a bácsi az ölében szokta vinni a motyóját és ez a tankon hagyott nyomokat.
90 ezret kérnek érte, sajnos alkudni nem lehet.
Ha valakit érdekelne, akkor jelentkezzen és útba igazítom.
A címet meg tunád adni. Szolnokon nem vagyok nagyon ísmerős, hátha címmel hamarabb megtalálom.
Köszi
például beállt a kinyomócsapágyad (16005-ös) a kuplungodban
Kecsón már 4 boltban voltam, de csak részben jártam sikerrel. A Batthyiány utcánisvoltam, de azt mondták,hogy szinte semmiük nincs hozzá és tényleg nem is találtam szinte semmit. A jókai úton a kis motoros boltban találtam pár dolgot és a nagykörösin a Fodor melletti biciklis boltban.
Már sokmindent megszereztem, de az apróbb dolgokat nem tudom beszerezni sehol, pl:lámpatartóba gumigyűrű, első villába tömítés, és egyéb ilyen apróságok. Meg a kilóméterórával van olyan gond, hogy a tetején az üvegtartó lemezkéket megette a rozsda, át lehet látni rajtuk. Maga az óra jó. Nem tud valaki rá valami megoldást? Sajnálok egyjó órát eldobni és 10-ért venni egy újat, mert nekem ennyiért ajánlottak.
Pontosan mi kellene a TS250-hez?
HI,vinee!
Én Szolnokot is tudnám javasolni, a Panyik féle motorosboltot.Ő legalább 20 éve ezt csinálja a rendszerváltás előtt kezdte, amit ő nem tud beszerezni az nincs is.Az előnye még azis hogy nem drága és minőséget is tud beszerezni.
8001... Nincs valakinek véletlenül egy 125Ts crómozott tankbetétje, pattogás nélkül, vagy tud valaki egy helyet, ahol szépen és olcson krómoznak? Esetleg egyenes kipufogo? Kromozott? Írjatok! köszi
Kecskeméten a Batthyányi utcán a járműboltban. A rendőrséggel majdnem szemben. A mofa-ker-től hozatják a cuccot.
Üdv Mindenkinek!
A kérdésem a következő lenne: Nem tud véletlenül valaki olyan helyet ajánlani nekem, ahol TS250-hez lehet alkatrészeket kapni, nem feltétlenül csillagászati arákon, Kecskemét, Szolnok környékén? Segítségeteket előre köszönöm!
Vinee
Hali, kösz a választ Zozy, mindjárt megműtöm, csak még arra nem tudnál választ, hogymitől ég halványan a töltéslámpa? Ha rátezsem a világítást, akkor még egy kicsit erősebben is ég?
Ez az ominozus motor nem Békésről lett eledva?Ha igen akkor tudom ki vette meg. (Téglevörös '89 es TZ riasztóval és Elektronikus gyutaccsal+ ECHTE Krauzer!)
Hali!
Nálad pont az ellentettje van annak min amit az imént írtam a TS-es kollégának. Nevezetesen az hogy nem kapcsol össze a két érintkező még akkor sem amikor már ezt meg kellett volna tennie, úgyhogy egy kicsit "hajlítsd közelebb". Igen, sokak szerint az elektronikus jobb, de azt még mindíg nem tudom hogy ez mitől "fesszabályzó" amikor szerintem csak egy kapcsoló ami tulajdonképpen az akku(után)töltést kapcsolja ki-be a fordszám függvényében.
Üdv,
Zoli
van egy 250 etz ha behuzom a kuplungot lefullad a motor mi lehet a baj
Melyik fesszabályzó a legjobb 250-es tz-be? Mi okozhatja azt hogy a töltéslámpám egyfojtába világít. A az akksi kicsit merültebb akkor nem, de ha fel van töltve akkor világít. Ja és töltőfeszültség van. A fesszab. oszlopos. Az elektronikus az jobb? Tudtok valami oldalt ahol van kapcsolási rajz a fesszabhoz?
Nyugodj meg, nem rezeg abban semmi csak egy relé összekapcsol meg szét két érintkezőt. Az a gondod hogy magasabbra véve a fordulatot "meghúzva" marad a relé és ha még egy kis pluszteher is jön rá (világítás) akkor kib@ssza a biztit ilyenkor. Nálam is ilyen gond volt aztán egy kicsit finoman távolítottuk a két érintkezőt és azóta minden újra OK :-)
Sziasztok! Először is köszönöm a válaszaitokat! A szivatóra már én is gondoltam, de amikor kiakasztottam, és csak a rugó + dugattyú volt a karbiban akkor is füstölt. Egyébként qti keveréket nem merek használni, inkább én magam keverem./Arol 2T/ (a trabi már 2x beállt) Remélem a főtengelyszimering meg még jó. (nem régen lett felújítva a blokk) A szintetikus olajat majd megpróbálom hátha sikerül. Herr'Watt
Sziasztok!
6V-os ts mz-m van, rezgőkapcsolos fesszabályzoval. Töltésproblémák ezerrel... Jelenleg: Töltéslámpa halványan ég, de van normális töltés, de ha ráteszem a világítást, elolvad a biztosíték... Valaki, aki nálam többet ért lécci segítsen nekem! Jah és még vettem egy 6V-os elektronikus fesszabályzot, annak a bekötéseit kéne megtudnom valahogyan, 5hely: B+; D+; 61; DF; D-. Nagyon megköszönném ha valaki segítene nekem. Jó utat, meg időt mindenkinek! Géza
Önmagában a qti keveréktől nem füstöl, ez sokkal inkább a beállításokon múlik. A Komár nálam a qti keverékkel soha nem füstölt pedig kap eleget, gyertya őzbarna...stb.
Az ETZ-be is használtam qtit azzal se volt gond soha de a magam megnyugtatására már egy ideje magam keverem.
Szia monibu!
Előszöris gondold át,hogy hirtelen jött gond e ez vagy alattomosan lassú folyamat.A szűrőt igen is nézd át.Lehet a kevés kaja is,de agyujtás elmozdulása sem kizárt, beragadt tárcsa is okozhat ijet stb stb türelem gondolkozz. 1-2-3-ban azert húz mert nagy a nyomaték.Sok sikert.
Hi!
Milyen olajat használsz?Kúti olajjal általában füstől, meg koszosodik, de ha rendesen kihajtod(felmelegszik) akkor már nem kéne.
Nekem akkor csinálta ezt a motorom amikor beette a váltóolajat a főtengelyszimeringnél. Kicseréltem és azóta minden ok.
Lövésem sincs az árakról, meg nem is láttam az állapotát, stb, de egy 10-est tudok adni értük (első blikkre, pontosítás még lehet). Aprópopó, hol lehet megnézni és mikor? Fénykép?
Bejáratási fordszám-tartományok T-mája:
Keresd meg a "hogyan tovább" című hosszú litániában (Itt is megvan a szakirodalmak közt)a vonatkozó részt, igaz az még akkor íródott mikor még a TS-ek voltak a legutolsó kiadások de nyugodtan lehet az ETZ-kre is alkalmazni a leírtakat.
Üzemanyag T-mája:
Keverd magad szerintem! Akár ha AROL 2T-ből is kevered legalább tudod hogy jó a keverési arány. Qti keverékkel nincs bajom, és soha nem is volt bajom vele, igaz hogy csak a Komárba használom, az ETZ-be magam keverem 1:50-be Stihl_2T-vel. (bejáratáshoz nehogy 50-est keverj, bár ezt biztos tudod...)
Hát én berhidán találtam. Krausert is meg egy bazinagy felső dobozt is ott. Csak kulcsom nincs hozzá sajna.
Engem, is érdekelne 2 ilyen doboz, de akár 1 is.
Hol találtatok hirtelen ennyit? :-)
a 150-es etz-nek milyen fordulaton történő hajtás felel meg a bejáratásnak? Szerintetek a molos keverék agresszív hajtásnál nyújt megfelelő védelmet a jól bejáratott motornál?
Sziasztok!
Segítsetek: A 250-es ETZ-m 1-2-3-ban húz rendesen, de 4-ben már 4000-es fordulatig megy, 5-ben pedig visszaesik 2000 környékére, leesik a sebesség, hallani, érezni, hogy szenved. 5-ben egyszerűen nincs ereje!
Átnéztük a karbit, mindent a gyári értéken találtunk, kitakarítottuk, majd összeraktuk, a kipufogóra gyanakodtunk ezután, ezt leszedtük, s szó szerint kiégettük (abban már biztos, hogy nincs lerakódás, ami eltömítené), a légszűrőt igaz még nem néztük, de ha az lenne a baja, akkor gondolom nem szuperálna már 1-2-3-ban sem. A gyertyát egy őz is megirigyelné, olyan szép!
De akkor mi a baja?
Segítsetek légyszi'!
Köszi!
monibu
ha nem nagy pofátlanság te meg majd vagy valaki elküldené nekem ugyanezt. én is hasonló cipőben járok.
kössz
Mennyit ér meg neked egy pár NDK túradoboz?
Amúgy nem vagyok az a barkácsolós fajta.
Amikor megvettem a 250-es tz-m, akkor ennek is olajos volt a kipufogóvége, meg füstölt mint állat. Aztán szintetikus olajat tankoltam beleés a kipufogóm vége tök száraz, füst nuku.
Mondok jobbat: add el nekem a dobozokat, így nem kell barkácsolnod. :o) Komolyan.
Üdv mindenkinek.
Az a problémám, hogy találtam egy pár gyári krauser dobozt ETZ 250-re, de a dolgozó aki árulja, a motorjával eladta a gyári tartóvázakat. Így most csak a két gyári túradoboza maradt (OKOS!!, hm).
Ha tudna valaki fényképet talán valami csoda folytán rajzot, skiccet küldeni a gyári csatos felfogatású tartóról ami alapján el tudnám kezdeni a gyártást azt megköszönném.
Könnyen lehet, hogy a szívatód felakadt, rosszul van beállítva vagy hosszú a bowdenkülső és folyamatosan szív onnan is.
Engem is érdekelne herrwatt kérdése, szal jöhetnek a válaszok még.
Sziasztok!
Segitség kellene,Ts125 töltésének hány voltnak killene lenni?
Most lámpa nélkül fordulaton:7,9v
tompitottal fordulaton:6,9v -ra
állitottam szerintetek jo igy?
Kálmi
A füst okát a guruk megmondják, én a hihetetlenül olajos végű (csöpögött belőle) kipufogóm helyébe feltettem egy rezót, így tiszta, szép hangja van, ja, és megy, mint az állat.
A füst meg ne zavarjon, mögötted van :o)))
Sziasztok! Van egy ETZ-250 típusú mocim, ami marhára füstöl. A keverék jó! A shubertű teljesen lent van, az üzemanyagszint beállítást a gyári könyv szerint csináltam. Ja! + olajos a kipufogó vége mint az állat. Hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani? Válaszaitokat előre is köszönöm! Herr'Watt
tibcsi,
vígasztaljon, hogy nem te vagy az egyetlen, aki csúfos buktáját gúnyolódással próbálja leplezni.
(És ezzel nem a motorod értékét akarom kritizálni.)
Hali!
Valaki nem tudja hogy hol lehet ETZ-re "sport" kormányt szerezni? Ja és kb. mennyibe kerül?
Egy másik kérdésem az lenne hogy a Hubermotornál kapható rezós kipufogója van-e valakinek? Érdekelne hogy mennyire vált be, és hogy milyen lett tőle a hangja a mocinak.
Nekem mindkét, karburátor felőli csavarfelfogastásnál repedt volt, de csere helyett (elég húzós új ára van) meghegesztettem egy erre alkalmas céggel. Most jó, bár nem olyan szép, mint a gyári. Kérdés, hogy a tiéd milyen állapotban van.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|