:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hogy-hogy nem megy át? Mi a baj vele? Neked volt tapasztalatod ilyennel? A kisebbik gumi se menne át?
befér , a felni kissé összenyomja de ez nem jelentõs . viszont mûszakin nem megy át . (vizsgáztató függvényében)
Hy didli!
Én most vettem 2000 ft ért az ecseri motorpiacon Bp kispesti fele ecseri használtcikk piac mellett!
Szevasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a kis etz-be bele megy-e hátra egy 100/80-as gumi? Most akarok venni, és megőrülnék, ha beszereléskor derülne ki, hogy nem fér be. Azt tudom, hogy a 3,5 colos befér, de ez már majdnem 4 colos. Van 90/80-asban is, de az csak 100 km/h-ig jó, ez meg 150-ig. Amúgy heidenaue, ez lenne az: http://www.mofaker.hu/pix/k_k63.jpg
és/vagy a benzinbeeresztõ szelep.
Szeva.
Hogy hány milliméter, deciméter vagy kilométer az tökmindegy. Van egy jelölés az úszóházban, ami egy kiálló, látszólag funkció nélküli kis aluöntvény-rész a ház aljától bizonyos magasságig kiöntve, vízszintes felső éllel. Ezzel kell színelni a benzinnek, ismereteim szerint az úszóház LESZERELT állapotában.
Tehát leszereled a karbit, lepattintod a záróelemet, leveszed az úszóházat, hajlítod az úszó tűszelep-záró lemezét, esetedben felfelé, hogy hamarabb zárjon el, mint eddig. Nagyon finoman, mert borzasztó érzékenyen reagál. A karbi visszaszerelése nélkül, kézzel erősen hozzászorított úszóházzal rányitod a benzint, valameddig feltelik az úszóház. Esetedben valószínűleg elsőre milliméterekkel az aluöntvény által megadott szint fölé.
Türelemjáték, de előbb-utóbb a hajlításokkal eltalálod a helyes beállítást, megállapodik a helyes benzinszintnél, hacsak nem rossz az úszód.
Szevasztok!
Még mindig szükségem volna egy MZ 250/1 szívótorokra. Ha vkinek van ilyen bontva, jelentkezzen. Köszi.
Hello Mindenki!
ETZ125-ös kormányzárra lenne szükségem, ugyanis a boltban nem tudnak rendelni sem! Infót kérnék hogy hol lehet kapni, meg esetleg a bolt tel. számát. Légyszi küldjétek el e-mail-ben. (habonynorbi@citromail.hu)Köszönöm
az etz karburátorában nem állandó a benzinszint . szerintem hiba a peremtõl mérni . arról nem is beszélve , hogy ha szétszedett állapotban 14mm akkor összeszerelve magasabb mivel az úszónak és a szelepeknek is van víz(benzin)kiszorítása . az úszó alsó-felsõ végállása 33-27mm a karbi peremétõl mérve (tömítés nélkül).pontosan mennyit eszik a motorod ?
Helló mindenki!
A múltkor már feltettem a kérdésem csak senki nem reagált! Ha valaki tudja ETZ 30n3-1es karbi helyes benzinszintjét nagyon örülnék ha megosztaná velem!! Előre is köszi!
Üdv
Az én 250em c3massal lett felujitva de semmi baj nincs vele és nem zajong.Én angol csapágyakat vettem bele ami nem SKF de nem is magyar valahol árban a 2 között.A kuplungkinyomo spéci csapágya az egyetlen ami SKF a többi NSK(ez az angol csapágy neve)
pet88!
Talán ha megírnád azt is, milyen motorról van szó, lehet hogy tudnánk valamit ajánlani.
Helló MZ/X
A fékpofákat finom papirral csiszold meg, a dobot pedig zsirtalanitsad tiszta benzinnel.A spirálokat olajozd meg ne sajnáld tőlle a 2 óra egyszerre csak ijen problémától mehet tönkre.(illetve pontatlan)Apropó mitjelentett a fék leápolása mit csináltál vele??
Hy TRibor!
Nem simson enduró csutkakormány volt mert olyat már én is láttam rajta! És prankón nézett ki!
Keats
Hy!
Nem tudtok eladó mz etz 125-ös elekromos gyujtást ha jól emlékszem tirisztoros?
Ha igen a fórumon megtaláltok ! Köszi Keats!
Hali
Az az én bajom hogy festés miatt dirib-darab-ra szedtem a mocim, csak az a baj hogy most először életemben.
Vagyis jó lenne valami útmutató szerű az összerakáshoz csak nem tom hol keressem.
Tud valaki segíteni???
Köszi!
Ez a Futár a Zichy Jenő utcai hely, igaz? Már hallottam róla, be akartam nézni valamikor, de akkor nem is halogatom tovább.
Én a Futárban vettem, elég korrekt. Ha jól emlékszem, valamivel 2 rugó fölött volt az ára.
Sziasztok!
Tudja valaki hol lehet Bp-n zárható tanksapkát kapni?
Kösz!
A 250-es ETZ-nél ti milyen márkájú főtengelycsapágyat raktok a motorba? Azért kérdem, mert nekem már az SKF-fel is volt rossz tapasztalatom. Egy ismerősöm japán csapágyat ajánlott. Van valakinek tapasztalata róla? A másik, hogy általában C3-as csapágyat ajánlanak, holott a gyári az C4-es tűrési osztályú volt, ráadásul zajszegény/műanyag kosaras/. A C4-es csapágy lazább illesztésű, elméletileg nagyobb hőtágulást bír el. Nem kevés a C3-as csapágy?
Gabi
Eladó ETZ 250 lejárt műszakival 70000ft érd:06203420977,vagy itt a fórumon
A börze október 2-án lesz. Info:30/233-3193
Sziasztok!
Kérdésem lenne,hátha vki már tapasztalt ilyet.Szóval van egy 125-ös ETZ-m és azt tapasztalom,hogy nagy fordulaton pattog valami a henger környékén.Lehet,hogy a melegedéstől van?Vagy áthúz a gyertyapipa?Egyébkén 95-nél nem is megy többet,szerintetek kellene?
kolinyon
légyszívesteddmár érthetővéa közölnivalódat ékesmagy arnyelven is? :)
ttibcsi!
"Az alacsony úszószintnek lehet az a jele, hogy a moci 80-90 körül elkezd rángatni és ha leveszem a gázt aztán húzom neki akkor még 70-nél is rángat."
Ez most kérdőmondat szeretne lenni? Mert erre a mondatra jó válasz ugyanez a mondat, csak kijelentő módban.
Tehát ezek a tünetek utalhatnak arra. Azért tudom mert nekem is ez volt mikor picit kevesebbre állítottam a benzinszintet.
De ha ezt csak úgy elkezdte csinálni mindenféle belenyúlás nélkül, akkor inkább valahol eltömődés valószinű. Nézd meg folyik-e rendesen benzin a benzincsőből, nincs-e kosz az úszóházban ami esetleg eltömítheti a főfúvókát, stb...
Az alacsony úszószintnek lehet az a jele, hogy a moci 80-90 körül elkezd rángatni és ha leveszem a gázt aztán húzom neki akkor még 70-nél is rángat. A rángatás olyan, hogy kicsit befullad utána megy, megint befullad, megint megy. Olyanokat visszafog a motoron, hogy majd leesek róla. Mitől lehet ez?
Hi!
Egyszer láttam egy ETZ eléggé sportos kormányt. Létezik ETZ-re vagy MZ-re sport kormány, vagy ez valamilyen más mociról lett leoperálva? Ha létezik etkó vagy emzé sportkormány akkor hol lehet szerezni?
nekem a hátsó lánckerékben szabadult el az összes csapágy . nehéz iróniát csempészni a hozászólásokba .
Kiváló útjainkról annyit, hogy kilógósodott a csapágyfészekfészek a fölső villakiflimben miattuk...
hali redline !
a manapság kapható olajok elõoldottak ezért nem szükséges kevergetni . a kúton elõször az olajat öntsd a tankba és utánna tankolj rá. amilyen erõvel ömlik be a benzin a tankba könnyedén elkeveredik az olajjal . plussz kiválló útjaink okozta rázkódás .
Ha alacsony fordulaton van a baj akkor ne a kipufogódugulás környékén keresd az okát. Mivel magas fordulaton nagyobb a kipufogógázok mennyisége, azért ha dugult lenne ott jelenkezne erőtlenség stb. Mivel irod hogy a végseb-el nincs gondod, valami más gyösz van a gépeddel.
üdv
Hy!
Tudna valaki tanácsot adni, hogyan lehetne kitisztítani,vagy kiégetni normálisan a 125-ös ETZm kipufogóját??
Már a 90-es sebességgel is gondjai voltak, aztán megpucoltam ahogy tudtam, most simán viszi a 100at, de alacsonyabb fordulaton(3500-4000f/min) csak szenved.
Hy! valoszinü, a fékpofa fémrésze beleér valahol a kerékagyba,ez lehet azért is,mert tul kopott a fékpofa,vagy tisztításnál nem cserélted véletlenül fel a két fékpofát és egyiket a másik helyére tetted? Az ora valoszinüleg nem hibás,inkább lehet hogy valahol meg van törve a bowdened!
Helló mindenkinek!
2 kérdésre keresem a választ!
1. Amikor megvettem a motort akkor mind a két fék megfelelően dolgozott, mindadddig amíg ki nem vettem a kerekeket, hogy leápoljam a fékeket, az összerakás után ugyan fogott a fék de úgy nyikorgott mint az állat. A probléma mindezidáig fennáll, tudna valaki segíteni, hogy ne fájduljon meg a fejem a nyikorgástól?
2. A km-óra és a ford.sz.-mérő mutaói össze vissza rezegnek. Pl.: alapjáraton a mutató 0 és 1000 között kalimpál, amikor elindulok amutató 0 és 30 között kalimpál ez az állapot nem természetes, ezért beleraktam másik használt órákat egy darabig jól működtek utána ugyanazt a jelenséget mutatták, mint a régi órák. Szerintem a hiba a meghajtószerkezetben vagy a spirálbvan keresendő de az se kizárt, hogy új órák kellenek. Ha valakinek voltak hasonló problémái akkor az írjon!
MZ/X
Kobra1!
Szedd szét a karbit megint, nézd meg beletettél e mindent (nem maradt-e ki valamelyik fúvóka), nézd meg a benzinszintet az úszóházban, nézd meg a szivatót nincs-e fönnakadva, jól zár-e, súbertű jó helyen áll-e... stb.
Szóval nézd át az egész karbit. Tömítések is legyenek rendben, nehogy falsot szívjon valahol.
Amúgy meg nem értem hogy a karbit mér kellett felpolírozni? Ha kívülről azt még megértem, mert úgy szebb, de ha belűről annak semmi értelme, nem lesz jobb tőle a motor.
Amúgy meg agyon helyes, hogy jönnél a fóti talira, másoknak is ajánlom, hogy jöjjenek (Én fóti vagyok). Most lesz verseny is, nem úgy mint tavaly, csak most fót helyett Dunakeszin lesz, a reptérhez közeli utakon. A régi (fóti) helyszíntől 4-5 km.
Sziasztok!
Szükségem lenne ETZ 250 es szerelési útmutatóra, a neten csak jpg formátumban találtam, örülnék ha vaki tudna adni txt, vagy más írásos formátumú leírást esetleg postán elküldve, fénymásolt is tökéletes:)
Előre is kössz mindenkinek.
APali
Sziasztok!
Ha valaki tudna egy eladó 251-es ETZ vázat akkor annak örülnék ha szólna.
Streetes!
Láttam a múltkori hírdetésedet, de abban csak 125+250 volt. 251-hez nincsenek cuccaid?
Köszi
Sziasztok
Nemrég vettem egy 82-es gyártmányú 250-es Etz-t Azt szeretném kérdezni h tapasztalatotok szerint mennyit eszik egy ilyen gép Ahogy számoltam az enyém kéri az 5,4-et Viszont az igaz hogy gyönyörűen szárnyal
Köszi
Hello mindenkinek!van egy pár alkatrészem mz ts 125-höz. pl:tank, blokk,váz,stb .ha érdekel valakit hívjon: 06304278493
azt kérdezném hogy ha az ember magának keveri a keveréket akkor ki kell keverni előtte és utánna belerakni a tankba vagy elég a tankba tankolni tiszta benzint és még ott beletölteni olajat?
Hello! Van egy gondom. Mz Ts125 van. És poliroztam a karbit amihez szét kellett szednem. Összerakás után (semmit nem állitottam el) nem indult! nagyon nehezen beindult ,de akkor is dadogott, mikor elindultam volna akkor pedig alig ment, sőt le is ált. Onnantól pedig be se tudta tolni. a gyertya ad szikrát, sőt a gyertya túl benzines. Tehát szikra van ,benzint kap.Miért van ez??? ha netán beindul akkor se tud felpörögni.
SEGITSETEK ,mert a jővő hét végén fótón veterán tali van ,és ott akarok lenni ,de viszont koleszos vagyok ,igy csak most tudom csinálni!!!
NAGYON KÖSZÖNÖM!!!
Helló mindenki!
Kis segítségre lenne szükségem! Van egy nagyétvágyú '89-es 250 ETZ-m! Már mindent megpróbáltam hogy csökkenjen az étvágya de sikertelen volt! Mostmár csak arra tudok gondolni hogy a benzinszint értékét tudom rosszul. Gyári 30n1-3 karbi van rajta. Tudtommal az úszóház peremétől mérve 14mm!!?? Ez helyes?Várom mielőbbi segítségeteket! Előre is köszi!!! Üdv
Helló gabi80!
Tudod-e pontosan hanyadikán van a börze az evezősnél?Érdekelne, elmennék.
HI Vinee!
A Szolnoki boltot a Kassai uton találod a kút út sarkán és a remete úttal szemben Panyik motoros bolt.Emeletes ház alatt lévő garázsban van.A tököli úton is van mint ahogy már előttem ezt leirták. A barack utcában pedig használt cuccot tudsz venni. Helló,,,,,
Keats&Rebel 56!
Köszönöm a javaslatokat,mindkét típusból veszek egyet-egyet,és kipróbálom.
Eladó egy etz 250-s motorkerékpár,elektrónikus gyujtással csomagtartóval,új gumikkal multhéten vizsgázott makkulátlan állapotban 100000ft
Keats tippje mellé még Brisk N14C Peti ajánlásával, de pl. nekem az NGK B8HS is bevált!
Szia ironpig!
Nekem etz 125-öm van és Brisk N17c amit a legjobban szeret azzal hasít is én ezt ajánlom neked ha pestivagy csepel védgát utca 54 alatt kapsz a mofaker mintaboltban!
Keats
Sziasztok!
Ismét egy kérdéssel fordulnék minden tisztelt fórumozó társamhoz!
(Lehet,hogy ostobán hangzik majd,de erős kétségeim vannak,ezért "olyan"..)
Nos,tehát.Milyen tipusú gyertyát ajánlotok ETZ-150-be?
Nálam az Isolator úgymond megbukott,gyorsan használhatatlanná vált,jelenleg egy PAL 19-es cseh gyetya van a gépben,ezzel megy,de jobbat szeretnék,mert szerintem nem az igazi.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|