:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
soldier84
Lehet, hogy oltári nagy baromság, de azér elmondom, hátha...
Ha sok a benzin a tankban, akkor nagyobb nyomással jön a benzin a csapon keresztül a csövön. Ha esetleg nem tökéletesen zár a tűszelep, vagy az úszó sem rendesen tolja föl, akkor lehet, hogy ettől a kicsivel nagyobb nyomástól többet enged az úszóházba, és ettől nő meg a fogyasztás.
Mondom, ha ez lehetetlennek hangzik, akkor ordítsátok le a fejem, hogy ne legyek hülye. :DD
Ja és lehet még az is, hogy ami az úszón kiáll pöcök (nem ami a tűszelepet nyomkodja, hanem a másik ami nem engedi teljesen lehajlani az úszót) kijjebb hajlik a kelleténél és ha épp elzárná a tűszelepet, akkor az úszóház fala visszatartja. Ha nincs rajta az úszóház akkor simán úgy láccik, hogy elzárja a tűszelepet, de ha fönn van akkor már beleütközik.
Ezt most elég hülyén magyaráztam el. Megmutatva sokkal egyértelműbb.
egy hozzáértõ szinte bármit rá tud rakni . a baj az , hogy ha nem kifejezetten kétütemûhöz tervezett dobot rakatsz rá akkor aza béka segge alá ronthatja a teljesítményt . gondolom ez nem cél.
Kedves tomóka!
Pont azért kérdeztem meg a fórumon, mert fingom sincs róla. Csak annyit akartam megtudni, hogyha megtetszik egy kipuff dob, azt egy hozzáértő rátudja e rakni a mmocimra. Erre a kérdésre vártam a választ. Nem én akarom megcsinálni, hanem rábízom vkire.
a hozzászólásodból az veszem ki , hogy semmit sem tudsz a kipufogorendszer kétütemû motorokra gyakorolt hatásáról.
elsõre olvasd el Pool rezonátor cikkét (tunning fejlesztés) és az "általános kétütemû tuninig" c.írást a szakirodalomban .
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogyha szeretnék egy másmilyen kipufogót mint a gyári (250-es tz-m van), akkor mi a teendő? Egészen pontosan az érdekelne,hogy ezek a kipuffok pl:http://shox.hu/images/upload/68/lap95.jpg jók lehetnek-e, mit kell nézni milyen méret stb.. egyáltalán hogy megy ez. Üdv. mindenkinek
HI solider
Nem lehet az,hogy az újdugonak nagyobba a hőtágulása és ez fogja egy hangyányit, abenyát meg elszámoltad tartaléknál?Nem melegszik jobban 1 picit? 5-ben ugyanugy húz mint a dugócsere előtt?( csak 5-letek és a számolás sem cseszekedés!!)Ha menetközben elmegy a benzin azt ráfújja a menetszél a vázra
Mzmotoros!
Távol álljon tőlem, hogy bíráljalak, de egy picit túlreagáltad a dolgot- szerintem. Matya semmi rosszat nem mondott (nem védeni akarom, nem érdekem mondjuk rokonság miatt), pusztán leírta álláspontját. A 20 ezer véleményem szerint is túlzó egy picit, de könnyen lehet, hogy én tévedek.
Nem kell megsértődni, csak arra próbált meg rávilágítani a kolléga, hogy lehet olyan árat is mondani, amiért biztosan nem veszik meg, meg olyat is, amiért összeverekednek az érdeklődők. Erre van az arany középút, amit nem is olyan könnyű megtalálni.
Apropó, eladás: feldobtam, hogy ha nem akarsz barkácsolni, akkor add el nekem. Megkérdezted, hogy mennyit érne nekem, erre én mondtam valamit, amire közlöd, hogy még nem is akarod eladni. Nem egyszerű a dolog, ez tény, de -anélkül, hogy bántanálak- egy picit jobban át kellett volna gondolni ezt a témát. Ja, úgy néz ki, hogy hála Orgonnak,sikerül dobozokat vennem motorral együtt:o)))
ez meghaladja a képességeimet , már-már x-aktákba illõ jelenség .
Helló MZ/X
Eszmecserélhetünk egyszer,bár az én eszméimben is vannak hibák mert a spirállal és az órákkal kapcsolatban amit leirtam,már akkor rájöttem hogy hibás mikor elküldtem.Ugyanis nemvettem figyelemben azt,hogy a hibáknak több kiváltó oka is lehet az esetek nagy százalékában. Egyébként én a javitásokat úgyszoktam csinálni aminek nemtudom a hiba pontos okát,hogy a hibakeresést kezdem a beállitásokkal majd az olcsóbb alkatrészekkel,végül ami marad. Ha a végén találom meg a hibát legfeljebb van 1 pótalkatrészem,na bummm.A fékbetéteket valóban nemszerencsés higitóval takaritani mert egyes higitók tartalmaznak olajat is(lakkbenzin pl)A bovdenre visszatérve,ha nincs mrgtörve a spirál akkor még azis előfordulhatott,hogy kiszálkásodott és ez akadályozza a pontos müködésben.Vagy nincs rendesen berakva a hejére.
Tuti hogy nem lopják! Vagy alattam van vagy gazázsban! Csak hobbimotor és vidéki vagyok arra meg nem annyira divat benyát lopni! Így is lentebb van a síber mint volt, a fúvókát meg nem cseréltem. Ilyen hirtelen meg nem koszolódhat el hogy egyik pillanatban még 4,5 aztán 7. Egyébként azt fúrcsálom hogy hidegen melegen is szépen ketyeg alapjáraton! Ilyen zabállás mellett melegen le kellene fuladnia?! Arra gondoltam hogy esetleg elfolyik valahol de azt csak észrevenném! Hacsak nem menet közben engedi el valahol!! Ahhoz mit szólsz hogy tartalék után meg lényegesen kevessebbet eszik??!!!! Én ilyenről még hírből sem hallottam!!
Bármilyen ötletet szivesen várok!! Bárkitől!!
Üdv
nem lehet , hogy valaki lopja a benzinedet :-)) ? 7l az kurva sok . próbáld meg tökig leengedett sibertûvel esetleg csere , és/vagy kissebb fúvókával
Szia jocó10
Ez a gyári kivitel ez nem becsúszik a tartóba, hanem annak nekifeszül - legalábbis szerintem, mert még közelről nem láttam felcsatolva - az oldalán két békazárral van odahúzatva. De még ezen két békazár becsatolása előtt alul rá teni a csővázra egy arra illeszkedő 2-es lemezből félkörben hajtott füllel.
Megfigyeltem egy dolgot itt a fórumon: Vannak emberek akik azt hiszik magukról, hogy ők piaci elemzők, gazdasági szakemberek, műszaki szakértők, stb. Szóval az a bizonyos "spanyol viasz" általuk jött létre. Ez még nem is lenne akkora probléma csak a magamutogatás kényszerük valami oknál fogva állandóan azt súgja nekik, hogy mindenkit úgymond "helyretegyenek" legalábbis megpróbálják. Ha pedig, olyan hozzászólásra találnak, ami műszaki témát boncolgat, akkor amit a másik ír az tuti hülyeség, csak úgy a jó, ahogy ők apuci sufnijában több haverral együt kiagyalták.
Matya te egy rettentő okos ember lehetsz, ha ugyanis ezt nem írod meg talán soha nem jövök rá. De így már ezt is tudom.
Szóval azt mondom hagyjuk abba az okosítást, ki így gondolja, ki úgy mindenkinek a saját magánügye/baja.
Többre megyünk építő jellegű hozzászólásokkal.
"Akinek nem inge ne vegye magára"
Hi! Írd meg lécci a doboz méretét, ahol belecsúszik a tartóba, ha ez olyan 30x40 cm körül van, akkor van egy nyers ötvény tartóm, csak kéne a méret, mert addig lusta vagyok előkeresni...
Én őszintén megvallva egyelőre nem akarom eladni őket, de ha mégis 20000.-re gondoltam (mert ez csak 2 doboz, ráadásul kifogástalan állapotban vannak, ja és gyáriak is ahogy a képen látod). Itt küldök egy linket ahol megtalálod a képet.
http://www.mz-hilfe.de/prosp2.jpg
Ez relatív...Szerinted kevés a 10000Ft..
Mindennek annyi a reális ára, amennyiért el tudják adni....:)Presze, lehet hogy találsz egy balekot, aki ad érte 40ezret, de kicsi az esélye...de ha akár 5 ezernél se kínálnak érte többet, akkor hiába is toporzékolsz, hogy többre tartod, akkor is a nyakadon marad....))
Ahogy írtam is, nem vágom az árakat, ez pusztán a saccográffal kombinált véletlen számgenerátor által dobott összeg volt. Mennyi lenne számodra az ideális?
Kösz a kérdésed ADDI, lehet hogy hihetetlenül hangzik de már vagy 1000-1500 oldalt megnéztem gyári tartó ügyben de semmi. Azért nem reagáltam semmit mert 10000.- nagyon kevés két gyári csatos túradobozért.
Szóval egyelőre keresgélek.
Helló!
Egyértelmű a probléma! A kuplungod. Valószínűleg nem emel ki eléggé! Visszaváltáskor nem árt addni egy kis gázfröcsöt. Ugyanis ilyenkor kissebb fordulaton üzemel mint azt a kisebb fokozat megkívánná! Nagyobb motoroknál le is blokkolhatja a kereket. Akkor is csinálhat ilyet ha sokat állt a motor és összetapadtak a lamellák!
Sziasztok!Az lenne a gondom,hogy a tz-m váltásnál éktelenül csattogni kezd!Felfelé váltás után már kevésbé hallatszik,ja és allig tudom kivenni sebességből!mi lehet a gond?Kérlek segítsetek!
Sziasztok! Keresek katonai ETZ-250 re oldaltámasztót. Azt a fajtát, amelyik a bal oldali lábtartó alatt van. Képeknek is örülnék, amiről utángyártani lehetne. Címem:herrwatt@freemail.hu
Előre is köszi mindenkinek!
Helló tomóka és Csehcsoda!
Előszöris köszi a segítséget! Pont ettől a 14mmtől féltem mert pont annyira van beállítva!(sőt talán egy kicsit lejebb is). Hallottam már arról a verzióról is amit Csehcsoda mondott csak megkérdezés nélkül nem mertem megprobálni mert nemrég került bele új dugó és féltem hogy megragad a szegény keveréktől.
Egy kicsit részletezném a problémám hátha hallotatok már ilyenről.
A köv a szitu:
Dugócsere után karbitisztítás beállítás(14mm). A fogyasztás valami brutális lett! Bőven 7l felett:-(( Ezután a szivatóra gyanakodtam. Tömítés kicserélve rugó visszahúzza zárt helyzetbe. Légszűrő 95%-osan tiszta! Gyújtás tuti jó mert nem nyultam hozzá és elektronikus van rajta! Most jön a dolog érdekessége! Ez a 7l körüli fogyasztás csak addig jelentkezik míg tartalék felett mértem! Mihest kimotoroztam belőle az utolsó cseppig lement kb 5l-re. Ez sem kiváló de közel sem hangzik olyan brutálisnak! A tartalék 1,5l. Lemértem. Az egész történet előtt városban nagyon intenzív haszálat mellett fogyasztott 4.5lityit!!!!!!!
Bármilyen ötletet szivesen fogadok!
Üdv
A rendszer megint keveri a hivatkozást. Rosszul írja ki, de ha ráklikkelsz, jót mutat.
Szeva mzmotoros, mi a helyzet, nagyon elcsendesedtél doboz-ügyben...
Hy !
Nem tud valamelyikőtök mz etz 125-re tirisztoros gyujtást?
Ha igen az árában megegyezünk!
Keats
Helló Miki63, MZfan!
Köszi a válaszokat!
Amúgy a spirálokat megáztattam műszerolajban, valószínű lehet hogy spirálok meg vannak törve. Majd kérek valakitől másikat és azzal próbálom.
A fékbetéteket igen csak felcseréltem, mert nem néztem hogy hogy raktam vissza, de majd vissza cserélem. Én eddig úgy ápoltam le hogy a fékpofákat és a dobokat hígítóval ecseteltem ez valószínűleg nem jó.
Raktam a TS-emre ETZ kipuffot, de nem tetszett a hangja aztán neki estem egy félméteres falfúróval...
A herélés után fasza hangja lett hasonlít a 250-es hangjára.
Miki 63!
Majd találkozhatnánk egyszer tapasztalat és alkatrészcsere céljából, ha akarod.
MZ/X
Helló Miki63, MZfan!
Köszi a válaszokat!
Amúgy a spirálokat megáztattam műszerolajban, valószínű lehet hogy spirálok meg vannak törve. Majd kérek valakitől másikat és azzal próbálom.
A fékbetéteket igen csak felcseréltem, mert nem néztem hogy hogy raktam vissza, de majd vissza cserélem. Én eddig úgy ápoltam le hogy a fékpofákat és a dobokat hígítóval ecseteltem ez valószínűleg nem jó.
Raktam a TS-emre ETZ kipuffot, de nem tetszett a hangja aztán neki estem egy félméteres falfúróval...
A herélés után fasza hangja lett hasonlít a 250-es hangjára.
Miki 63!
Majd találkozhatnánk egyszer tapasztalat és alkatrészcsere céljából, ha akarod.
MZ/X
ha elektronikus akkor nem nagyon szokott elállítódni . leht még koszos légszûrõ , rossz karburátor beállítás , kopott motor , eltömõdött kipufogó (a teljesség igénye nélkül) .
Amiken én ültem, azok is simán pörögtek legalább 7000-ig, még 4.-ben is. Itt van A haveri társaságban 5 ETZ, és nincs velük ilyen gond. volt, hogy nekem is pörgött rendesen, 4.-ben 95km/h (utassal)De már elég régóta 6000-nél "leszabályoz" Talán elálítódhatott az előgyújtás?
150etz-n kezdtem de már jó régen volt . hanyag eleganciával kéne 6000 fölé pörögnie . nem olyan rég ültem egy 125-ön az tudta .
Tényleg bocs. Szóval etz-125-ről lenne szó.
Ja és köszi a Válaszod!!!
Hát nehéz döntés, mert ha lesz tuningolva a gép. akkor a 100km/h-s túréshatár már kevés(így pont jó) Talán amiatt a 3mm miatt nem kötnek bele. Jövőre kell vinnem műszakira. Neked is kis ETZ-d van? Mik a menet teljesítmények? Nekem van egy olyan gondom, hogy 6000 fölé nem akar pörögni szinte egyik fokozatban sem. Csak zörög. 3-asba max 65 4. max 85 5. max 100 de ez megy 2 személyel is. A lánckerék 15-ös.
túl széles . a szabály az , hogy alapméret (3.5 hüvelyk) + 10% . azaz 3,85 hüvelyk= 9,779cm . személyes tapasztalat : egyik vizsgán fejcsóválás határeset , másikon három tizedesjegyig kiszámolta a vizsgáztató és megbaszta .amúgy nekem 110/80-as volt fent . értelem szerûen a kisebb átmegy . hangsúlyozom a vizsgáztatótól függ minden !
Hogy-hogy nem megy át? Mi a baj vele? Neked volt tapasztalatod ilyennel? A kisebbik gumi se menne át?
befér , a felni kissé összenyomja de ez nem jelentõs . viszont mûszakin nem megy át . (vizsgáztató függvényében)
Hy didli!
Én most vettem 2000 ft ért az ecseri motorpiacon Bp kispesti fele ecseri használtcikk piac mellett!
Szevasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a kis etz-be bele megy-e hátra egy 100/80-as gumi? Most akarok venni, és megőrülnék, ha beszereléskor derülne ki, hogy nem fér be. Azt tudom, hogy a 3,5 colos befér, de ez már majdnem 4 colos. Van 90/80-asban is, de az csak 100 km/h-ig jó, ez meg 150-ig. Amúgy heidenaue, ez lenne az: http://www.mofaker.hu/pix/k_k63.jpg
és/vagy a benzinbeeresztõ szelep.
Szeva.
Hogy hány milliméter, deciméter vagy kilométer az tökmindegy. Van egy jelölés az úszóházban, ami egy kiálló, látszólag funkció nélküli kis aluöntvény-rész a ház aljától bizonyos magasságig kiöntve, vízszintes felső éllel. Ezzel kell színelni a benzinnek, ismereteim szerint az úszóház LESZERELT állapotában.
Tehát leszereled a karbit, lepattintod a záróelemet, leveszed az úszóházat, hajlítod az úszó tűszelep-záró lemezét, esetedben felfelé, hogy hamarabb zárjon el, mint eddig. Nagyon finoman, mert borzasztó érzékenyen reagál. A karbi visszaszerelése nélkül, kézzel erősen hozzászorított úszóházzal rányitod a benzint, valameddig feltelik az úszóház. Esetedben valószínűleg elsőre milliméterekkel az aluöntvény által megadott szint fölé.
Türelemjáték, de előbb-utóbb a hajlításokkal eltalálod a helyes beállítást, megállapodik a helyes benzinszintnél, hacsak nem rossz az úszód.
Szevasztok!
Még mindig szükségem volna egy MZ 250/1 szívótorokra. Ha vkinek van ilyen bontva, jelentkezzen. Köszi.
Hello Mindenki!
ETZ125-ös kormányzárra lenne szükségem, ugyanis a boltban nem tudnak rendelni sem! Infót kérnék hogy hol lehet kapni, meg esetleg a bolt tel. számát. Légyszi küldjétek el e-mail-ben. (habonynorbi@citromail.hu)Köszönöm
az etz karburátorában nem állandó a benzinszint . szerintem hiba a peremtõl mérni . arról nem is beszélve , hogy ha szétszedett állapotban 14mm akkor összeszerelve magasabb mivel az úszónak és a szelepeknek is van víz(benzin)kiszorítása . az úszó alsó-felsõ végállása 33-27mm a karbi peremétõl mérve (tömítés nélkül).pontosan mennyit eszik a motorod ?
Helló mindenki!
A múltkor már feltettem a kérdésem csak senki nem reagált! Ha valaki tudja ETZ 30n3-1es karbi helyes benzinszintjét nagyon örülnék ha megosztaná velem!! Előre is köszi!
Üdv
Az én 250em c3massal lett felujitva de semmi baj nincs vele és nem zajong.Én angol csapágyakat vettem bele ami nem SKF de nem is magyar valahol árban a 2 között.A kuplungkinyomo spéci csapágya az egyetlen ami SKF a többi NSK(ez az angol csapágy neve)
pet88!
Talán ha megírnád azt is, milyen motorról van szó, lehet hogy tudnánk valamit ajánlani.
Helló MZ/X
A fékpofákat finom papirral csiszold meg, a dobot pedig zsirtalanitsad tiszta benzinnel.A spirálokat olajozd meg ne sajnáld tőlle a 2 óra egyszerre csak ijen problémától mehet tönkre.(illetve pontatlan)Apropó mitjelentett a fék leápolása mit csináltál vele??
Hy TRibor!
Nem simson enduró csutkakormány volt mert olyat már én is láttam rajta! És prankón nézett ki!
Keats
Hy!
Nem tudtok eladó mz etz 125-ös elekromos gyujtást ha jól emlékszem tirisztoros?
Ha igen a fórumon megtaláltok ! Köszi Keats!
Hali
Az az én bajom hogy festés miatt dirib-darab-ra szedtem a mocim, csak az a baj hogy most először életemben.
Vagyis jó lenne valami útmutató szerű az összerakáshoz csak nem tom hol keressem.
Tud valaki segíteni???
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|