:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szia Hora !
Az öntvény viszonylag rideg, sérülékeny, sajnos könnyen elképzelhető, hogy ilyen alacsony sebességű bukásnál is megsérül.
Mindazonáltal nem szükséges megtérítened az okozott kárt, ugyanis a gépjárművezetői tanfolyam során használt járművekben okozott kárt csupán azon esetben köteles megtéríteni a tanuló, amennyiben azt SZÁNDÉKOSAN okozta, teszem azt, egy rosszul sikerült vizsga után egy erőteljes rúgással behorpasztod az oldaldobozt, vagy lecsavarod a tükröt. Egyéb esetben az oktató kára a meghibásodott alkatrész cseréje.
Nehéz volna megmagyarázni, hogy a nyolcasban direkt ledobtad a földre a motort, hogy abban kár keletkezzék.
Ne fizess.
Az oktató személyének megváltoztatását a képzés során bármikor kérheted, sőt, az iskolától is azonnal, indoklás nélkül megválhatsz, amennyiben az eddig igénybe vett képzés díját maradéktalanul rendezted.
Az általad leírtak alapján az oktatód trehány, pénzközpontú, munkáját nem felelősséggel végző ember, s ebben a szakmában ezzel közvetlenül a biztonságodat veszélyezteti. Annál is inkább otthagynám, mivel a közúti forgalomban már SEMMIFÉLE FELELŐSSÉGGEL NEM TARTOZIK A MOTOROSOKTATÓ A TANULÓJÁÉRT.
Széles utat, olcsó benzint, gumi fákat !
anniban csatlakozom az előttem szólóhoz, hogy ha érdekel egy tutira korrekt oktató telefonszáma, akkor keress meg. Nála nem lesz ilyen.
Egyébként én is a közelmúltban tanultam a "csigás" suliban, a gyakorlat újpesten volt, a forgalom meg kispesten. Ott is voltak perecelések, de senki sem fizetett egy kanyit sem, már amennyire hallottam az érintettektől. Az mz-nek meg valószínűleg nem is érvényes a forgalmija, egyszerű "pályamotor" lett belőle. Ilyennel nem is lenne szabad menni, ezt azért nem árt tudni.
Hát, általában csak a fékkar görbül el, de ki tudja, látni kéne a régit. Ha jól emlékszem, tavaly 15e volt egy komplett vadiúj ETZ főfékhenger a Zichy Jenő utcában. Fölszerelni nem tart egy óráig, az azért ne legyen 5e-nél több.
Ha nem csináltatta volna meg, tudnék neked használt, de jól működő darabot szerezni párezerért, de most, hogy már kész van, és kifizette a szerelőt, most már igazándiból jól nem tudsz kijönni a szituból. Főleg, ha már előre befizetted a tanfolyamdíjat is. Én azt javaslom, hogy vágjál hozzá jó képet, fizesd ki, és kérj egy másik oktatót, aki foglalkozik veled, tud nappal fogadni, és van biztosítása (bp-n tudok ajánlani egy nagyon rendes tagot, gyere át mailba, ha érdekel).
Szia Hora!
Könnyedén elképzelhető, hogy a főfékhenger öntvénye sérült, mikor felborultál. Egyik barátom a pirosnál álló helyzetből dőlt el és a főfékhengetre egyből kukalakó lett.
Mindazonáltal azt javaslom, hogy egy büdös petákot se fizess az "oktatódnak"!!! Hagyd ott őket a büdös francba! A figura először is ahogy leírtad, ad egy szar motort,ami fék és világítás hiányában még veszélyes is (fizessen ő amiért veszélyeztette a Te életedet)!
Ezután megcsinálja, hogy a pénzedért szarik a fejedre, nem követi a fejlődésedet és nem ehhez igazítja feladataid nehézségét, ami közvetlen oka a baleset bekövetkezésének. Miután mindezt véghezvitte az egész sarat a nyakadba borítja, tehát először fizettél a semmiért, most meg fizethetsz azért mert először a semmiért fizettél!!! A saját mulasztását rajtad akarja bevasalni! Egyébként, ha ő volna a világ legjobb oktatója és a perec csakis a te számládra lenne írható, akkor sem kérhetne rajtad semmilyen összeget a tandíjon felül, ugyanis nem így működnek a dolgok. Egyik ismerősöm kutyát ütött el az oktatókocsival, leszakadt a lökhárító...a másik a gáz helyett a fékre taposott véletlenül, képzelheted mi történt a kocsi hátuljával. Az anyagi kár mindkét esetben sokszorosa volt a TZ-n esettnek(de még az egész TZ árának is többszöröse), mégsem fizettek egy kanyit sem! Ha a fazon nem akarja az amortizáció költségeit állni, kössön biztosítást a motorra! Ha meg nem éri meg neki (olcsó gép), akkor javíttassa ki saját költségén! Azért oktatógép, hogy felborulhass vele! Ráadásul számlát sem ad! Persze! Mert szerintem ilyen költséget nem is tudna veled legálisan elszámoltatni! Szóval állj ki a jogaidért mert ezek legombolnak rólad mindent, ha hagyod! Tudod mit, inkább kérd vissza a főnöktől a tanfolyam árát, vagy annak egy részét! Ez a minimum, miután a leromlott(fék, világítás)szarkupac motorral és a hanyag oktatással veszélyeztették a Te testi épségedet, életedet! Hivatkozhatsz arra hogy ha te ezt a dolgot nagy dobara vered az sookal többe fog fájni nekik(sokan választanak más sulit), mint a te párezred, és kilátásba helyezhetsz jogi lépéseket is! Ez legyen a tárgyalási alap, és ne az, hogy kérem, hadd ne fizessem ki a főfékhengert!
Sok erőt kívánok,mihamarabb jogsit és állj ki Magadért!
Bocsi, a hosszú elbeszélésért, de így legalább majdnem mindent tudtok. Akit nem érdekel a litániám, úgyis átugorja.
Sziasztok: hora
Sziasztok!
Nos, megpróbálok rövid lenni, vagyis én nem :) , csak a mondandóm, de nem lesz könnyű, mert ez az ügy már kezd nyúlni, mint a rétestészta,minden esetre már kezd elegem lenni belőle... :( :(
Nos, nő vagyok, motorozni tanulok A21-re, és elérekztem múlt héten oda, hogy elkezdhettem a gyakrolati oktatást, vagyis a vezetést. A részletekkel nem terhellek benneteket, majd csak inkább a lényeggel, amit most tudni szeretnék, és a kérdéseimmel.
A lényeg tulajdonképpen a következő. Elkezdtem megcsinálni a jogsit az A kat.-ra, és bár még nem vezettem életemben motort, első órán MZ 250-es ETZ-re ültetett fel az óktatóm. Az első óra jól ment, mert kétszeri lefulladás után,elindultam és másfél órán át folyamatosan mentem, persze az oktató le se szart. No, de megpróbálok a lényegre térni, bár ugye nálunk nőknél ez nem egyszerű... :))))
Szóval, két nappal későb volt a köv órám, természetesen mindig este 7-re kaptam csak időpontot, a motor kb. olyan állapotban van, hogy 2-ben már lefulladt világítással, üresben gázt kellett adni, hogy tötyögjön, a kézifékkart totál be kell húznom, hogy fogjon, szóval van holtjátéka rendesen,stb.
Nos, második alkalommal az oktató már a tanpályára engedett, mindjárt a kettes pályára (bár nem én kértem, hogy mehessek, gondoltam, és mondtam is neki, hogy ezt neki kell tudnia, hogy "elég vagyok-e már" a tanpályára, hogy elkezdhetem-e, ne tőlem kérdezze, mert mersz az van bennem, de szakmailag én ezt nem tudhatom, mert nincs tapasztalatom), ebben van a 8-as is.
Egyszer álló állapotban dőltem el,(a "rajtvonalnál", egyszerűen elveszítettem az egyensúlyomat) bal oldalra estem, a motornak nem lett baja, csak én zúztam le a könyökömet, meg a lábamat, míg a második perecelésem már a 8-asban volt, mert egyszerűen nem éreztem rá a kanyarra, nem tudtam megcsinálni a jobbos kanyart, mert a pálya még ráadásul lejtett is jobbra, tehát jobb kanyarban jobbra, úgy, hogy életemben nem csináltam, és persze világítás nélkül, esti "fények" mellett. :( :(
Szóval elborultam, szerintem azért, mert annyira nem volt sebességem, és akkor letört a kézifékkar. A motort az oktató srác sem tudta volna egyedül felemelni, olyan nehéz volt, és annyira dől a pálya. No, szóval akkor sikerült egy jobbos esés. Azt mondta nem komoly a baj, majd vesz egy kézifékkart, és megcsinálja. Mondom, oké, és meg is nyugodtam. Erre 4 nap múlva!!!! felhív, hogy komolyabb a baj, mint gondolta, és vigyek be 25 ezer forintot, azaz ennek 80 %-át az okozott kárért. El se tudta mondani, hogy mi sérült meg..és most nem is megyek bele abba, hogy hogyan és mit adott elő, és hogy mennyire ellentmond magának szinte minden megnyilvánulása, de ha minden igaz, nagy nehezen kiszedtem belőle az infot, és összeraktam motoros ismerősök segítségével, hogy mit is akarhatott mondani, mi sérült.
Nos, ő azt mondta (vagy azt akarta mondani, de lehet tudatosan sem sikerült ez neki), hogy a főfékhenger (ami ugyebár egy öntvény, ha jól tudom) tört el, és ezért vigyek be pénzt. Nos én csak annyit szeretnék tudni tőletek, hogy:
1. Egy szinte álló helyzetből történő eséskor okozhattam-e olyan erejű ütést erre az alkatrészre, hogy így eltörjön?
2. Egy ilyen alkatrész újan beszerezehető-e, tehát gyártják-e még, vagy csak bontóból?
3. Mennyibe kerülhet újan, fékkarral, és egyéb ehhez szükséges eszközzel együtt+munkadíj a szerelésre, vagy mennyibe kerülhet használtan?
4. Nem kellett volna jegyzőkönyvet felvenni akkor, amikor eldőltem?
Szóval a lényeg, hogy ennek a \"kár\"nak a 80%-át most velem akarják megfizetettni, de nem bizonyítható így útólag, hogy én törtem el, és nem mentem 100-al, de még csak szerintem 5-el sem, és minden erőmmel tartottam a motort eséskor. Szóval 25 ezer forintnak a 80%-át kéri tőlem az oktató , 20 ezret; és számla nélkül lesz ennyi. Azt mondta új alkatrészt szereztek be. Nem tudok belenyugodni abba, hogy ekkora kárt okoztam volna, és a legjobb az egészben, hogy én tanuló motoros vagyok, tehát lényegében kettőnk közül ő vétett több hibát, nem én (mert egyrészt világítás nélkül kellett vezetnem, tudjátok a motor lefullad azzal, másrészt otthagyott első órán is, nem győződött meg arról, hogy van-e már gyakorlatom annyira, hogy a 2-es pályára engedjen, sőt, miért mindjárt a kettesre???)
Érdekel a véleményetek!!! KEDDEN kerül sor kenyértörésre, akkor beszélek az iskolaigazgatóval, mert ebbe nem nyugszom bele, hogy majd én újítom fel nekik a motorparkjukat. Az egész motor (kiszedtem az oktatóból) nem ér 100-at, 90-ért vette az oktató. Akkor még perecelek minden héten egyet, míg meg nem tanulom a 8-ast, és meglesz még három hét alatt egy MZ ára. Ennek így semmi értelmme. Nekem ez nem üzlet.:(((( A motoros iskolával szüneteltetem az órákat, az oktatónál lemondtam őket, és valszínű ott is fogom hagyni őket, mert ez nem fair eljárás velem szemben.
Ja, és még valami. Honnan fogom én azt tudni, hogy új alkatrészt vettek bele, honnan tudják, hogy én törtem el, honnan tudjam, hogy mennyibe kerül, ha nincs róla számla? És egyébként is, miért pont újat kellett venni bele, miért nem bontóból szrezték be? Millió kérdés...
Várom a segítségeteket, holnap is benézek, hátha hozzá tud már szólni valaki. Keddre kiművelem magam, hogy kiálhassak magamért és a jogaimért. De ha hozzáértő ember azt mondja nekem, hogy igen, ennyibe és ennyibe kerül, akkor kifizetem tisztességgel, bár a motorozást ilyen módon nem folytatom, hanem inkább veszek magamnak egy MZ-t és zúzom azt.
Köszönöm előre is Nektek! Üdv: hora
Nem tudna vki segíteni hogy 125etz fejidomot hol lehet szerezni?
A külső és a belső hossza közötti különbség kb 60 mm. Sajnos sok a kisipari gagyi, gyártáskor mérés helyett saccolnak. Én kaptam régen egy rakás Simson (?) bowdent, abból gyártom a pótlást. Szerencsére csak rövidíteni kell.
Megválnék szeretett 250-es Etz-mtől. '85. 04. havi, 22 hónap műszakival, krauserrel, zárható sisakdobozzal, igény esetén két bőr oldaltáskával, kis fejidommal, új tükrökkel, jó gumikkal, erős motorral, rezóval, piros színben.Megtekinthető Budapesten, kérésre képet küldök.
nielõtt nekiállsz fûrészelni vegyél mégegy gyári dobot . lehet , hogy nem az történik amit szeretnél . az még nem jutott eszedbe , hogy azért olyan hosszú mert az illeszkedik a karakterisztikához ?
Sziasztok!
Van egy 125-ös Trophy-m és szeretném, ha rövidebb lenne a kipufogó. Ha lefürészelek, akkor ok, csak hangosabb lesz. Lehetne cserélni mondjuk más tipúsra, ami jó az mz-re, vagy mondjuk esetleg egy "két kipufogós" rendszert csinálni? Technikailag nehéz, hogy a motor karakterisztikája megmaradjon?
Yamaha RD 350 LC 1983-as évjáratú jó műszaki állapotban sok vizsgával 13 kW-os papírokkal eladó!
Ár 295.000 Ft
Érd.: 06 20 455 71 50
Hali!
Megint csak kérdeznék...
Nem tudja valaki, hogy az ETZ (250 -es) kuplungbowdenjének a belseje mennyivel hosszabb a bowdenháznál?
Az tötént, hogy elszakadt, Apu vett másikat és miután "jó durván beállítottam", a kuplungkarnál teljesen ki kell csavarni a finombeállítót, hogy fegjon... A csere előtt nem volt gond, szóval szerintem nem a lamellák fogytak el. Lehet, hogy más MZ -nek a bowdenjét kaptam, és ezért a gond?
köszi!
Boky
Hahó Bambi!
Az jó, ha jövő 7 közepén viszem vissza a mintadarabot? Mondjuk szerdán?
Addig is köszi!
Hellósztok!
Meg tudná valaki modani nekem a 125-ös ETZ sebességeinek és kuplung áttételét? Ha igen, akkor köszi.
Hello soldier84!
Nekem is volt ilyen benzinfolyás téma. A túlfolyón egyszerűen folyt a benzin mikor megálltam a lámpánál (aztán leállt). Sikerült beindítani, otthon a karbit szétkaptam semmi különöset nem tapasztaltam összeraktam azóta megy. Ez volt a második ilyen eset vele kb egy éve ugyanezt csinálta. Én arra gyanakodtam, hogy valami kosz vagy lerakódás miatt akadhatott fel a tűszelep, mert mindkétszer hosszabb állás után jelentkezett a dolog.
üdv
csabee
Helló mindenki!
Zabáló ETZ folyt.
A hőtágulásnak szerintem nem sok köze van hozzá! Eleinte természetesen jobban melegedett de ez természetes és már beállt a régi hőfokra! Nem megy úgy mint régen de az a sok anyagtól van amit kap! Ez hallatszik a hangján is!
Nyugodt lehetsz az én fejemben is megfordult hogy elszámoltam és ezért újra meg újra meg... lemértem! Tuti a szituáció! Az elfolyással kapcsolatban meg épp az a baj hogy nem látom nyomát!
A tűszelepet úgy ellenőríztem hogy ujjal ovatosan nem erőből zárt helyzetbe nyomtam(probáltam olyasmi erővel csinálni ahogy az úszó nyomhatja) és megpróbáltam belefújni a benzincsőbe. Így zárt rendesen. Nem így szókták???
Üdv
azok végdobok kimondottan négyütemûre . szerkezetileg teljesen más a felépítésük . hatalmas szerencsével talán beválhat , de nem sok esélyt adnok neki .
Természetesen nem szeretnék teljesítmény romlást. olyat nem lehet csinálni, hogy egy olyan dobot amit belinkeltem ugy megbirizgálnának, hogy zsír legyen az én kis mz-mbe?
Elkészült az első két MZ típusbemutató: ES 250/2 és ETZ 125. Megtekinthetők itt!
Akinek bármi kiegészítenivalója, javítanivalója van, az itt jelezheti. Az összes többi MZ típus bemutatására továbbra is keresek vállalkozó szelleműeket! :)
mindkét verzió életképes . helyén marad a fejed :-)) .
soldier84
Lehet, hogy oltári nagy baromság, de azér elmondom, hátha...
Ha sok a benzin a tankban, akkor nagyobb nyomással jön a benzin a csapon keresztül a csövön. Ha esetleg nem tökéletesen zár a tűszelep, vagy az úszó sem rendesen tolja föl, akkor lehet, hogy ettől a kicsivel nagyobb nyomástól többet enged az úszóházba, és ettől nő meg a fogyasztás.
Mondom, ha ez lehetetlennek hangzik, akkor ordítsátok le a fejem, hogy ne legyek hülye. :DD
Ja és lehet még az is, hogy ami az úszón kiáll pöcök (nem ami a tűszelepet nyomkodja, hanem a másik ami nem engedi teljesen lehajlani az úszót) kijjebb hajlik a kelleténél és ha épp elzárná a tűszelepet, akkor az úszóház fala visszatartja. Ha nincs rajta az úszóház akkor simán úgy láccik, hogy elzárja a tűszelepet, de ha fönn van akkor már beleütközik.
Ezt most elég hülyén magyaráztam el. Megmutatva sokkal egyértelműbb.
egy hozzáértõ szinte bármit rá tud rakni . a baj az , hogy ha nem kifejezetten kétütemûhöz tervezett dobot rakatsz rá akkor aza béka segge alá ronthatja a teljesítményt . gondolom ez nem cél.
Kedves tomóka!
Pont azért kérdeztem meg a fórumon, mert fingom sincs róla. Csak annyit akartam megtudni, hogyha megtetszik egy kipuff dob, azt egy hozzáértő rátudja e rakni a mmocimra. Erre a kérdésre vártam a választ. Nem én akarom megcsinálni, hanem rábízom vkire.
a hozzászólásodból az veszem ki , hogy semmit sem tudsz a kipufogorendszer kétütemû motorokra gyakorolt hatásáról.
elsõre olvasd el Pool rezonátor cikkét (tunning fejlesztés) és az "általános kétütemû tuninig" c.írást a szakirodalomban .
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogyha szeretnék egy másmilyen kipufogót mint a gyári (250-es tz-m van), akkor mi a teendő? Egészen pontosan az érdekelne,hogy ezek a kipuffok pl:http://shox.hu/images/upload/68/lap95.jpg jók lehetnek-e, mit kell nézni milyen méret stb.. egyáltalán hogy megy ez. Üdv. mindenkinek
HI solider
Nem lehet az,hogy az újdugonak nagyobba a hőtágulása és ez fogja egy hangyányit, abenyát meg elszámoltad tartaléknál?Nem melegszik jobban 1 picit? 5-ben ugyanugy húz mint a dugócsere előtt?( csak 5-letek és a számolás sem cseszekedés!!)Ha menetközben elmegy a benzin azt ráfújja a menetszél a vázra
Mzmotoros!
Távol álljon tőlem, hogy bíráljalak, de egy picit túlreagáltad a dolgot- szerintem. Matya semmi rosszat nem mondott (nem védeni akarom, nem érdekem mondjuk rokonság miatt), pusztán leírta álláspontját. A 20 ezer véleményem szerint is túlzó egy picit, de könnyen lehet, hogy én tévedek.
Nem kell megsértődni, csak arra próbált meg rávilágítani a kolléga, hogy lehet olyan árat is mondani, amiért biztosan nem veszik meg, meg olyat is, amiért összeverekednek az érdeklődők. Erre van az arany középút, amit nem is olyan könnyű megtalálni.
Apropó, eladás: feldobtam, hogy ha nem akarsz barkácsolni, akkor add el nekem. Megkérdezted, hogy mennyit érne nekem, erre én mondtam valamit, amire közlöd, hogy még nem is akarod eladni. Nem egyszerű a dolog, ez tény, de -anélkül, hogy bántanálak- egy picit jobban át kellett volna gondolni ezt a témát. Ja, úgy néz ki, hogy hála Orgonnak,sikerül dobozokat vennem motorral együtt:o)))
ez meghaladja a képességeimet , már-már x-aktákba illõ jelenség .
Helló MZ/X
Eszmecserélhetünk egyszer,bár az én eszméimben is vannak hibák mert a spirállal és az órákkal kapcsolatban amit leirtam,már akkor rájöttem hogy hibás mikor elküldtem.Ugyanis nemvettem figyelemben azt,hogy a hibáknak több kiváltó oka is lehet az esetek nagy százalékában. Egyébként én a javitásokat úgyszoktam csinálni aminek nemtudom a hiba pontos okát,hogy a hibakeresést kezdem a beállitásokkal majd az olcsóbb alkatrészekkel,végül ami marad. Ha a végén találom meg a hibát legfeljebb van 1 pótalkatrészem,na bummm.A fékbetéteket valóban nemszerencsés higitóval takaritani mert egyes higitók tartalmaznak olajat is(lakkbenzin pl)A bovdenre visszatérve,ha nincs mrgtörve a spirál akkor még azis előfordulhatott,hogy kiszálkásodott és ez akadályozza a pontos müködésben.Vagy nincs rendesen berakva a hejére.
Tuti hogy nem lopják! Vagy alattam van vagy gazázsban! Csak hobbimotor és vidéki vagyok arra meg nem annyira divat benyát lopni! Így is lentebb van a síber mint volt, a fúvókát meg nem cseréltem. Ilyen hirtelen meg nem koszolódhat el hogy egyik pillanatban még 4,5 aztán 7. Egyébként azt fúrcsálom hogy hidegen melegen is szépen ketyeg alapjáraton! Ilyen zabállás mellett melegen le kellene fuladnia?! Arra gondoltam hogy esetleg elfolyik valahol de azt csak észrevenném! Hacsak nem menet közben engedi el valahol!! Ahhoz mit szólsz hogy tartalék után meg lényegesen kevessebbet eszik??!!!! Én ilyenről még hírből sem hallottam!!
Bármilyen ötletet szivesen várok!! Bárkitől!!
Üdv
nem lehet , hogy valaki lopja a benzinedet :-)) ? 7l az kurva sok . próbáld meg tökig leengedett sibertûvel esetleg csere , és/vagy kissebb fúvókával
Szia jocó10
Ez a gyári kivitel ez nem becsúszik a tartóba, hanem annak nekifeszül - legalábbis szerintem, mert még közelről nem láttam felcsatolva - az oldalán két békazárral van odahúzatva. De még ezen két békazár becsatolása előtt alul rá teni a csővázra egy arra illeszkedő 2-es lemezből félkörben hajtott füllel.
Megfigyeltem egy dolgot itt a fórumon: Vannak emberek akik azt hiszik magukról, hogy ők piaci elemzők, gazdasági szakemberek, műszaki szakértők, stb. Szóval az a bizonyos "spanyol viasz" általuk jött létre. Ez még nem is lenne akkora probléma csak a magamutogatás kényszerük valami oknál fogva állandóan azt súgja nekik, hogy mindenkit úgymond "helyretegyenek" legalábbis megpróbálják. Ha pedig, olyan hozzászólásra találnak, ami műszaki témát boncolgat, akkor amit a másik ír az tuti hülyeség, csak úgy a jó, ahogy ők apuci sufnijában több haverral együt kiagyalták.
Matya te egy rettentő okos ember lehetsz, ha ugyanis ezt nem írod meg talán soha nem jövök rá. De így már ezt is tudom.
Szóval azt mondom hagyjuk abba az okosítást, ki így gondolja, ki úgy mindenkinek a saját magánügye/baja.
Többre megyünk építő jellegű hozzászólásokkal.
"Akinek nem inge ne vegye magára"
Hi! Írd meg lécci a doboz méretét, ahol belecsúszik a tartóba, ha ez olyan 30x40 cm körül van, akkor van egy nyers ötvény tartóm, csak kéne a méret, mert addig lusta vagyok előkeresni...
Én őszintén megvallva egyelőre nem akarom eladni őket, de ha mégis 20000.-re gondoltam (mert ez csak 2 doboz, ráadásul kifogástalan állapotban vannak, ja és gyáriak is ahogy a képen látod). Itt küldök egy linket ahol megtalálod a képet.
http://www.mz-hilfe.de/prosp2.jpg
Ez relatív...Szerinted kevés a 10000Ft..
Mindennek annyi a reális ára, amennyiért el tudják adni....:)Presze, lehet hogy találsz egy balekot, aki ad érte 40ezret, de kicsi az esélye...de ha akár 5 ezernél se kínálnak érte többet, akkor hiába is toporzékolsz, hogy többre tartod, akkor is a nyakadon marad....))
Ahogy írtam is, nem vágom az árakat, ez pusztán a saccográffal kombinált véletlen számgenerátor által dobott összeg volt. Mennyi lenne számodra az ideális?
Kösz a kérdésed ADDI, lehet hogy hihetetlenül hangzik de már vagy 1000-1500 oldalt megnéztem gyári tartó ügyben de semmi. Azért nem reagáltam semmit mert 10000.- nagyon kevés két gyári csatos túradobozért.
Szóval egyelőre keresgélek.
Helló!
Egyértelmű a probléma! A kuplungod. Valószínűleg nem emel ki eléggé! Visszaváltáskor nem árt addni egy kis gázfröcsöt. Ugyanis ilyenkor kissebb fordulaton üzemel mint azt a kisebb fokozat megkívánná! Nagyobb motoroknál le is blokkolhatja a kereket. Akkor is csinálhat ilyet ha sokat állt a motor és összetapadtak a lamellák!
Sziasztok!Az lenne a gondom,hogy a tz-m váltásnál éktelenül csattogni kezd!Felfelé váltás után már kevésbé hallatszik,ja és allig tudom kivenni sebességből!mi lehet a gond?Kérlek segítsetek!
Sziasztok! Keresek katonai ETZ-250 re oldaltámasztót. Azt a fajtát, amelyik a bal oldali lábtartó alatt van. Képeknek is örülnék, amiről utángyártani lehetne. Címem:herrwatt@freemail.hu
Előre is köszi mindenkinek!
Helló tomóka és Csehcsoda!
Előszöris köszi a segítséget! Pont ettől a 14mmtől féltem mert pont annyira van beállítva!(sőt talán egy kicsit lejebb is). Hallottam már arról a verzióról is amit Csehcsoda mondott csak megkérdezés nélkül nem mertem megprobálni mert nemrég került bele új dugó és féltem hogy megragad a szegény keveréktől.
Egy kicsit részletezném a problémám hátha hallotatok már ilyenről.
A köv a szitu:
Dugócsere után karbitisztítás beállítás(14mm). A fogyasztás valami brutális lett! Bőven 7l felett:-(( Ezután a szivatóra gyanakodtam. Tömítés kicserélve rugó visszahúzza zárt helyzetbe. Légszűrő 95%-osan tiszta! Gyújtás tuti jó mert nem nyultam hozzá és elektronikus van rajta! Most jön a dolog érdekessége! Ez a 7l körüli fogyasztás csak addig jelentkezik míg tartalék felett mértem! Mihest kimotoroztam belőle az utolsó cseppig lement kb 5l-re. Ez sem kiváló de közel sem hangzik olyan brutálisnak! A tartalék 1,5l. Lemértem. Az egész történet előtt városban nagyon intenzív haszálat mellett fogyasztott 4.5lityit!!!!!!!
Bármilyen ötletet szivesen fogadok!
Üdv
A rendszer megint keveri a hivatkozást. Rosszul írja ki, de ha ráklikkelsz, jót mutat.
Szeva mzmotoros, mi a helyzet, nagyon elcsendesedtél doboz-ügyben...
Hy !
Nem tud valamelyikőtök mz etz 125-re tirisztoros gyujtást?
Ha igen az árában megegyezünk!
Keats
Helló Miki63, MZfan!
Köszi a válaszokat!
Amúgy a spirálokat megáztattam műszerolajban, valószínű lehet hogy spirálok meg vannak törve. Majd kérek valakitől másikat és azzal próbálom.
A fékbetéteket igen csak felcseréltem, mert nem néztem hogy hogy raktam vissza, de majd vissza cserélem. Én eddig úgy ápoltam le hogy a fékpofákat és a dobokat hígítóval ecseteltem ez valószínűleg nem jó.
Raktam a TS-emre ETZ kipuffot, de nem tetszett a hangja aztán neki estem egy félméteres falfúróval...
A herélés után fasza hangja lett hasonlít a 250-es hangjára.
Miki 63!
Majd találkozhatnánk egyszer tapasztalat és alkatrészcsere céljából, ha akarod.
MZ/X
Helló Miki63, MZfan!
Köszi a válaszokat!
Amúgy a spirálokat megáztattam műszerolajban, valószínű lehet hogy spirálok meg vannak törve. Majd kérek valakitől másikat és azzal próbálom.
A fékbetéteket igen csak felcseréltem, mert nem néztem hogy hogy raktam vissza, de majd vissza cserélem. Én eddig úgy ápoltam le hogy a fékpofákat és a dobokat hígítóval ecseteltem ez valószínűleg nem jó.
Raktam a TS-emre ETZ kipuffot, de nem tetszett a hangja aztán neki estem egy félméteres falfúróval...
A herélés után fasza hangja lett hasonlít a 250-es hangjára.
Miki 63!
Majd találkozhatnánk egyszer tapasztalat és alkatrészcsere céljából, ha akarod.
MZ/X
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|