hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 28. hétfö 
Valéria

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

grendeno
válasz erre | email2005-09-22 01:01:07
Az az igazság én nem szeretek barkácsolni inkább motorozok helyette,egy lánckerékcsere vagy ehez hasonló müveletek bőven kielégitik szerelési vágyamat,szóval hamarosan kipróbálom 18 vagy 19-es lánckerékkel 21-es helyett és beszámolok mit tudott a gépem.Kösz az ötletet, ezenkivül minden oké motoron.
sorszám: 8265 (37353)
(előzmény: pandagyik, 2005-09-22 00:07:48)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-09-22 00:38:46
A saját készitésű rezonátor drága.Cseréld le a lánckereket 18-ra,Jobban elviszi az 5-ket,és az emelkedőn is lazábban megy,s valószinű,hogy kevesebbet fog fogyasztani.
sorszám: 8264 (37352)
(előzmény: sztomi, 2005-09-21 00:46:32)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-22 00:09:59
Gyári motortarto háromszögek vannak benne de eddig problémamentes amugy ez kb az utobbi egy évet jelenti
sorszám: 8263 (37351)
(előzmény: grendeno, 2005-09-21 21:31:56)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-22 00:07:48
Én 100-110 közt szoktam menni ha lehet de az utak álltalában kanyarognak pl én sokat mászkáltam nyáron a 82esen Győr és Veszprém közt és az bizony kanyarog.Ha nem váltottam vissza az ötödik akor is elvitte meg tudta gyorsítani de gyári áttétellel vissza kellet kapcsolni ha csomag is volt pláne ez az ut emelkedős dimbes dombos.Viszont komárom fele az 1es meg nyilegyenes meg sík oda jo a gyári lánckerék de sajnos a szelet meg emelkedőt má nem annyira szereti.Nekem meg univerzális lánckerék kelett.
sorszám: 8262 (37350)
(előzmény: grendeno, 2005-09-21 21:31:56)

 
 
grendeno
válasz erre | email2005-09-21 23:34:05
Budapesten nem féltitek utcán éjszakáztatni a motorokat? Nekem furcsa,és nemcsak MZ-k hajléktalankodnak.Bocs mindenkinek ezekért a gondolatokért, én debreceni vagyok csak itt tanulok.
sorszám: 8261 (37348)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2005-09-21 22:31:47
Hello!
Nekem a 150-es ETZ csinálta ezt mikor megvettem. Akkor az volt a baja, hogy kokszos volt a kipuff, és rossz volt a gyújtás beállítás. Meg a minap volt ilyen, mikor szorult a hátsó fék. De ezek csak tippek, nekem bejöttek. Most meg jól megy.
sorszám: 8260 (37345)
(előzmény: sztomi, 2005-09-21 21:50:44)

 
 
ADDI
válasz erre | email2005-09-21 22:17:43
Az enyém -és nem versenyzésből mondom- 21-es első fogassal 5.-ben megy alattam 110-120-at, amit a haver rizse hitelesített. 183 cm vagyok, a kabátom 4xl-es és 115 kg vagyok.
sorszám: 8259 (37342)
(előzmény: grendeno, 2005-09-21 20:43:08)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-21 21:50:44
félreérthetően írtam! Nekem is csak 5.-ben csinálja ezt, hogy szép lassan visszaesik! Van ötlete vkinek mi lehet?
sorszám: 8258 (37341)
(előzmény: grendeno, 2005-09-21 20:43:08)

 
 
grendeno
válasz erre | email2005-09-21 21:31:56
Elviekben ha 18as lánckerék van rajta akkor kisebb a végsebessége viszont jobban gyorsul és hamarabb leadja a max nyomatékát,és nem kell 5500ig pörgetnem. Igaz? Igy milyen max utazótempót tudok elérni 5.ben amit a motor tud tartani? Kérdés: motortartó 3szögek hogy birják a nagy gyorsulást (az eldobott kuplungot)?
sorszám: 8257 (37340)
(előzmény: pandagyik, 2005-09-21 21:01:35)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-21 21:01:35
Nekem ugyanezek a testi adottságaim és a 21es lánckereket tuti nem fogja birni soha alattad ha gyári.A gyári ugyanis 19es lánckerekes.Na arra lehet rakni 18ast és azzal bir mindent majd
sorszám: 8256 (37338)
(előzmény: grendeno, 2005-09-21 20:43:08)

 
 
grendeno
válasz erre | email2005-09-21 20:43:08
helo! Nekem is hasonlo a problémám mint sztominak csak nekem 5.fokozatot nem birja nagy sebességnél ahogy én szeretném. Tehát: kipörgetem 5500-ig 4.ben,felteszem 5.be(végig csontolom) és utána szépen lassan 4200-4300as fordulatra esik vissza,kb95km/h-ra.Mit lehet tenni h birja? Ez ETZ250 1986os fúrás után kb5000km-rel,21-es első lánckerék,194cm87kg-os pilóta
sorszám: 8255 (37336)
(előzmény: RR_ZOZY, 2005-09-21 13:01:42)

 
 
pet 88
válasz erre | email2005-09-21 19:18:37
Sziasztok

Az lenne a gondom, hogy szétszedtem az etz-125 -öm és egy csomó csavart ki kell cserélni de a naggyát felelőtlenül kidobáltam. Úgyhogy ha valki tudna küldeni egy listát hogy hány és hanyas csavar kell bele azt nagyon megköszönném.( a blokkba nem kell )
Előre is kössz.

Pet
sorszám: 8254 (37333)

 
 
JGT_150TS
válasz erre | email2005-09-21 17:10:47
jamborgeza@freemail.hu
20/467-2392
sorszám: 8253 (37326)

 
 
JGT_150TS
válasz erre | email2005-09-21 16:59:52
Még vmi,
Van egy eladó Shoei bukosisakom
Hófehér zárt kivitel, 1600as méretben. Alig használt, belsőre teljesen ép, nekem kb 2x volt a fejemen, mer nem megy rá, sajna fájo szívvel válok meg tőle... De ha vkinek van vmi jo állapotu nagyméretű siakja,amivel még nem burultak, szivesen elcserélném...
ár 18e HUF,
(gondolj bele, olasz sisak, megéri!!!)
sorszám: 8252 (37322)

 
 
JGT_150TS
válasz erre | email2005-09-21 16:37:46
Szisztok Sorstársak!
tudna vki nekem Ts125/150 es mz-mre egyenes nem felpattogott kipufit ajánlani? vagy esetleg arra tippet adni, hogy jo e az etz-é, mer nekem fontosak az oldalcsomik, meg az utaslábtarto, aztán szerintem emiatt nem fér fel, jah és esetleg használto hozzá vmiféle sportkipufi? árban megegyezünk, dobj egy emilt, vagy sms-t. Köszönettel Géza
jamborgeza@freemail.hu
20/467-2392
sorszám: 8251 (37320)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2005-09-21 13:01:42
Át kell azt a motort nézned, mert a 4000-4500 rpm-nek nagyon-nagyon alapnak kéne lenni (én is ebben a tartományban használom leggyakrabban) Önmagában a kisebb első lánckerék és/vagy a rezókipuff nem hinném hogy segít a problémán...
Üdv,
Zoli
sorszám: 8250 (37310)
(előzmény: sztomi, 2005-09-21 00:46:32)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-21 00:46:32
Bambi!

Ha szeretnék egy szebb kipufogót akkor mit lehet tenni? A többi dolog amit írtam (nem forog olyan jól 4000-4500 között stb... az baromság és úgy a normális vagy az valami beállítási problémát takar? Azon gondolkodtam, hogy az első lánckerék helyére 18-ast tennék, ez is hülyeség, vagy lehet értelme (most 5-sben úgysem használom, mert nem igazán tudja felpörgetni 5.-ben ahogy már írtam korábban), a 18-as kerékkel van rá esély, hogy könnyebben feloörgetné 5.-ben? Te nem csinálsz esetleg rezonátorokat mz-hez?
sorszám: 8249 (37305)
(előzmény: bambi99, 2005-09-21 00:28:41)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-09-21 00:28:41
nem
sorszám: 8248 (37302)
(előzmény: sztomi, 2005-09-20 16:36:36)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-09-20 21:16:54
Hi emcett!
Az a TS 250/1 eladó, ami itt: http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg is látható?
sorszám: 8247 (37294)
(előzmény: emcett, 2005-09-20 12:17:19)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-20 19:02:47
Nemtom hogy még foglakozik e ilyennel egyébként Farádon lakik csorna mellett ez GY-M-S megye.Majd megkérdem cimborámat aki ott lakik hogy lehet e még ilyesmivel zaklatni meg a pontos címet.Hozzáteszem kb 3-4 hetet pihent nála a cucc mer 6000 ér nem várhattam el hogy siessen is :))
sorszám: 8246 (37290)
(előzmény: sztomi, 2005-09-20 18:58:11)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-20 19:00:23
másik kérdésedre válaszolva én 4esben volt már hogy 6500 környékére pörgettem 5 ben meg 5 környékén forgatom(inkább fölötte) és 18as az első lánckerekem.Aki akarja számojja ki mennyivel lassabb gyári áttételhez képest én kb 7-8at számoltam 5500nál de a terhelést jobban birja meg a szelet meg a csomagot meg utast blalala...
sorszám: 8245 (37289)
(előzmény: sztomi, 2005-09-20 16:33:47)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-20 18:58:11
megadnád a fényező elérhetőségét? Előre is köszi (nekem is 250-es tz-m van)
sorszám: 8244 (37288)
(előzmény: pandagyik, 2005-09-20 18:56:37)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-20 18:56:37
attól függ milyen géped van.Nekem etz(250)re komplett fényezés két dekni meg tank az volt 6000 tavaly mikor megcsuktak.
sorszám: 8243 (37287)
(előzmény: sztomi, 2005-09-20 16:44:47)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-09-20 17:04:03
sportdob=rezonátor
csak sportdob néven került be a köztudatba mert jó méretezéssel javítja teljesítményt és "sportos" lessz a hangja .
sorszám: 8242 (37282)
(előzmény: sztomi, 2005-09-20 16:47:05)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-09-20 16:55:54
Jó motorral, sík terepen, ellenszél nélkül, fasorral védett úton, gyári motor gyári beállításokkal, 2,1 bar körüli keréknyomással, 72 kg-os, tankra hajoló sofőrrel rövid szakaszon kb. 140-145km/h, BMW 525-tel ellenőrizve.
A bizonytalanság minden kilométerórában benne van, szerintem soha nem kapsz pl. olyan értéket, hogy 143,8 km/h.
Utassal nem próbálok végsebességet.
sorszám: 8241 (37280)
(előzmény: Goethe, 2005-09-20 15:15:18)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-20 16:47:05
Tényleg ez az utsó kérdésem: a huberes sport dobba is lehet rezonátort rakni?
sorszám: 8240 (37278)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-20 16:44:47
Kicsit nehezen szedem össze a gondolataimat! Horpadt a tankom! Szeretnék egy másikat venni, és ha lehet valami gömbölydedebbet, mint ami most van! Milyen tankokat lehet felszerelni még szerintetek? Menniybe kerülnbe faszán lefényeztetni a tankot és a két oldaldeknit?
sorszám: 8239 (37276)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-20 16:36:36
Szerintetek érdemes venni sport dobot a hubernél?
sorszám: 8238 (37275)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-20 16:33:47
Sziasztok!

Az miért van, hogy 5-ben (250-es tz) igazából csak akkor tud gyorsulni a motor, ha 4-esben majdnem 6 ezerig forgatom? És akkor is csak nehézkesen gyorsul. Az abnormális ha 4000- és 4500 között valahogy sokkal lassaban forog fel, de 4500 után faszán megindul? Ti meddig pörgetitek a motort? Hülye vagyok, ha nem merem nagyon 5600 fölé pörgetni hogy kíméljem? Van ennek jelentősége?
sorszám: 8237 (37274)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-20 16:28:35
SZia!
Hol vetted a rezonátort?
sorszám: 8236 (37273)
(előzmény: Joseph251, 2005-09-20 16:17:13)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-09-20 16:17:13
Sziasztok! A nyár elején vettem egy rezort a 251-es etz-m re. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Már kicsivel 2000 felett elkezd húzni, végre is jobb lett, valamint két személlyel is lényegesen jobban húz. Hogyha vesztek hozzá egy direkt légszűrőt, még jobb teljesítményt értek el. A pénztárcát sem nagyon viseli meg a dolog, lévén, hogy a rezor és a szűrő együtt ki jön egy 10-es ből, a fogyasztás max 2-3 dl-vel fog nőni.
Jó motorozást márkatársak!
sorszám: 8235 (37272)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-09-20 15:49:20
és egy lényeges de mindíg kimaradó részlet : a sofõr súlya és terjedelme .
sorszám: 8234 (37271)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-09-20 15:35:57
Ez egy eleg kenyes tema. Nagyban fugg a motor kopottsagatol, beallitasatol (gyujtas, karburator, levegoszuro, kipufogo stb...,
A felszerelt plusz dolgoktol ( doboz, fejidom stb....)
kulonbozo tuningoktol (konnyebb kuplung, mas lanckerek stb...)
Feltetelezve, hogy eredeti beallitasokkal uzemel szoloban ne varj tole 130-140 nel tobbet, elvileg utassal sem marad el emogott az ertek mogott sokkal.
sorszám: 8233 (37270)
(előzmény: Goethe, 2005-09-20 15:15:18)

 
 
Goethe
válasz erre | email2005-09-20 15:15:18
Az erdekelne, ha tuda valaki hogy mennyi egy Mz etz 250-es vegsebessege utassal es anelkul? Elore is kossz!
sorszám: 8232 (37269)

 
 
kope20
válasz erre | email2005-09-20 13:48:38
köszi a választ
sorszám: 8231 (37267)
(előzmény: Zapkorte, 2005-09-19 20:52:05)

 
 
Soma69
válasz erre | email2005-09-20 12:43:37
Hello! Nem célom az állóvíz újbóli felkavarása, de érdekelne, tudja-e vki, Hora kártérítési ügye hogyan végződött???
sorszám: 8230 (37265)

 
 
Benciboy
válasz erre | email2005-09-20 12:37:52
Hello mindenki!
Kene nekem egy hallic es egy forgo magnesgyuru lehetoleg ETZ, 6V-os elektronikus gyujtas celjabol, ha van lokj egy mailt.
Kosz
sorszám: 8229 (37263)

 
 
emcett
válasz erre | email2005-09-20 12:17:19
Sziasztok! 12V-os MZ 250/1 eladó.
szergely@c2.hu
sorszám: 8228 (37259)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-20 00:45:29
Etz simson után föleg a 125 az nekem olyan volt mint egy felüdülés mer nekem egy jó öreg 76os schwalbem volt és mikor ráultem az ETZre akkor meghülyültem.Egykerék, gyorshajtás miegymás.Sajnos majd idővel meglátod az is gyenge lesz utána majd vennél 250est aztán kéne egy kisebb négyütemű monnyuk 5-6százas.....
Jobbis igy csinálni mint egyböl nagyra ülni.
sorszám: 8227 (37250)
(előzmény: Gyuszi89, 2005-09-19 17:03:10)

 
 
Árix
válasz erre | email2005-09-19 23:11:05
szevasz!
nekem is Etz125 ösöm van.és simson után vettem rögtön. szerintem egy megváltás simson után.. terepen ugyan ugy jol megy mint a simson csak erőben sokkal jobb. simsonhoz képest 3 szor olyan erős
nekem városba 4 litert evett..városon kivül 3,5 litert 100 on.én a 90 es utazot tudom tartani 1 edül. de 2 szteméllyel is simán megy 90 et.. csomagokkal együtt.monjduk az ilyen benzin árak mellett jobb lett volna megtartani a simsont.ami városba csak 2,5 litert evet..mondjuk az Etz -t is kiállitottam 2 személlyel 1 kerékre szal van paripa...én 65000ft ért vettem eddig csak egy főtengely szimeringet cseréltem. és meg vagyok vele elégedve nagyon!
üdv
sorszám: 8226 (37246)
(előzmény: Gyuszi89, 2005-09-19 17:03:10)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-09-19 22:54:07
Hy márkatársak!
Vennék mz etz 125-be beleszerelhető elektromos gyujtást! Az árát te szabod meg!
Keats
sorszám: 8225 (37244)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-09-19 20:52:05
nincs ilyen. csak ha ki van vonva a forgalomból.
sorszám: 8224 (37233)
(előzmény: kope20, 2005-09-19 18:45:18)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-09-19 19:28:22
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.
sorszám: 8223 (37230)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2005-09-19 19:12:16
Sziasztok!

Anyagi okok miatt meg kell válnom Etz 150-s motoromtól. Ha valakit érdekel a 0670338-72-18-as telefonszámon érhet el.
Üdv
Jorgat
sorszám: 8222 (37228)

 
 
kope20
válasz erre | email2005-09-19 18:45:18
Sziasztok!Ki tudja hogy van az hogy ha lejár a műszakim akkor egy idő elteltével már csak a KPM nél lehet újra vizsgáztatni?Van ilyen? Mennyi idő múlva?
sorszám: 8221 (37225)

 
 
kolinyon
válasz erre | email2005-09-19 18:08:13
A Simsont nem nagyon ismerem,de az ETZ-m(125-ös)kb 90-95-öt megy végre,bár ez erősem függ a testsúlyodtól is.Város forgalom ritmusát jól lehet vele tartani,de nagyon kell pörgetni minden fokozatban,mert nyomaték az nemigen van benne.Dóbogókőre felfelé utassal pl már csek 3.-ban 50-60-al megy fel.egyébként 80-as utazót sík úton utassal is lehet kényelmesen tartani.Fogyasztani nekem 4 liter körül szokott.Másik amit nem szeretek,hogy eléggé hátul van a súlypontja,ezért az eleje hajlamos beszitálni.Egyébként negyon megbízható kis motor,ha rendben van tartva.Én az enyémet 55000-ért vettem,kellett rákölteni kb. 20000-et (vizsgával együtt),most megbízható és biztonságos.Szerintem megéri az árát,én hamar megszerettem.
Üdv.
sorszám: 8220 (37221)
(előzmény: Gyuszi89, 2005-09-19 17:03:10)

 
 
Gyuszi89
válasz erre | email2005-09-19 17:03:10
Helló!
Nemrég adtam el a Simsonomat és erősen gondolkozom azon hogy egy 125-ös ETZ-t vegyek.Nem nagyon ismerem a motort ezért a véleményetekre és a tapasztalatotokra lennék kíváncsi.Mennyit megy?Milyen erős?...
Addig is köszi.
sorszám: 8219 (37218)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-09-19 16:07:46
Na a link nem sikerült, tehát:

http://www.extra.hu/motorosbolt/
sorszám: 8218 (37214)
(előzmény: Rókapimpó, 2005-09-19 16:06:13)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-09-19 16:06:13
"Futár" Peti: a Futár Motorosbolt tulaja (Molnár Péter).

[url=http://www.extra.hu/motorosbolt/]Itt egy link!!![/url]
sorszám: 8217 (37213)
(elözmény: Péter mz, 2005-09-18 17:05:52)

 
 
MZ/X_TS125
válasz erre | email2005-09-18 21:33:49
Helló Péter mz!
A fordulatszámmérő hajtás nem a dekniben van, hanem a blokkban, ezt utólag beszerelni már nem lehet. A megoldás:
1. Teszel bele egy olyan blokkot, amin van ford.mérő kihajtás
2. Elektronikus fordulatszámmérőt teszel fel, ez a járhatóbb út, csak elég drága lehet egy elektronikus műszer.
sorszám: 8216 (37185)
(elözmény: Péter mz, 2005-09-18 19:47:52)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu