:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Bambi!
Ha szeretnék egy szebb kipufogót akkor mit lehet tenni? A többi dolog amit írtam (nem forog olyan jól 4000-4500 között stb... az baromság és úgy a normális vagy az valami beállítási problémát takar? Azon gondolkodtam, hogy az első lánckerék helyére 18-ast tennék, ez is hülyeség, vagy lehet értelme (most 5-sben úgysem használom, mert nem igazán tudja felpörgetni 5.-ben ahogy már írtam korábban), a 18-as kerékkel van rá esély, hogy könnyebben feloörgetné 5.-ben? Te nem csinálsz esetleg rezonátorokat mz-hez?
Hi emcett!
Az a TS 250/1 eladó, ami itt: http://popo.web.elte.hu/stuff/motor.jpg is látható?
Nemtom hogy még foglakozik e ilyennel egyébként Farádon lakik csorna mellett ez GY-M-S megye.Majd megkérdem cimborámat aki ott lakik hogy lehet e még ilyesmivel zaklatni meg a pontos címet.Hozzáteszem kb 3-4 hetet pihent nála a cucc mer 6000 ér nem várhattam el hogy siessen is :))
másik kérdésedre válaszolva én 4esben volt már hogy 6500 környékére pörgettem 5 ben meg 5 környékén forgatom(inkább fölötte) és 18as az első lánckerekem.Aki akarja számojja ki mennyivel lassabb gyári áttételhez képest én kb 7-8at számoltam 5500nál de a terhelést jobban birja meg a szelet meg a csomagot meg utast blalala...
megadnád a fényező elérhetőségét? Előre is köszi (nekem is 250-es tz-m van)
attól függ milyen géped van.Nekem etz(250)re komplett fényezés két dekni meg tank az volt 6000 tavaly mikor megcsuktak.
sportdob=rezonátor
csak sportdob néven került be a köztudatba mert jó méretezéssel javítja teljesítményt és "sportos" lessz a hangja .
Jó motorral, sík terepen, ellenszél nélkül, fasorral védett úton, gyári motor gyári beállításokkal, 2,1 bar körüli keréknyomással, 72 kg-os, tankra hajoló sofőrrel rövid szakaszon kb. 140-145km/h, BMW 525-tel ellenőrizve.
A bizonytalanság minden kilométerórában benne van, szerintem soha nem kapsz pl. olyan értéket, hogy 143,8 km/h.
Utassal nem próbálok végsebességet.
Tényleg ez az utsó kérdésem: a huberes sport dobba is lehet rezonátort rakni?
Kicsit nehezen szedem össze a gondolataimat! Horpadt a tankom! Szeretnék egy másikat venni, és ha lehet valami gömbölydedebbet, mint ami most van! Milyen tankokat lehet felszerelni még szerintetek? Menniybe kerülnbe faszán lefényeztetni a tankot és a két oldaldeknit?
Szerintetek érdemes venni sport dobot a hubernél?
Sziasztok!
Az miért van, hogy 5-ben (250-es tz) igazából csak akkor tud gyorsulni a motor, ha 4-esben majdnem 6 ezerig forgatom? És akkor is csak nehézkesen gyorsul. Az abnormális ha 4000- és 4500 között valahogy sokkal lassaban forog fel, de 4500 után faszán megindul? Ti meddig pörgetitek a motort? Hülye vagyok, ha nem merem nagyon 5600 fölé pörgetni hogy kíméljem? Van ennek jelentősége?
SZia!
Hol vetted a rezonátort?
Sziasztok! A nyár elején vettem egy rezort a 251-es etz-m re. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Már kicsivel 2000 felett elkezd húzni, végre is jobb lett, valamint két személlyel is lényegesen jobban húz. Hogyha vesztek hozzá egy direkt légszűrőt, még jobb teljesítményt értek el. A pénztárcát sem nagyon viseli meg a dolog, lévén, hogy a rezor és a szűrő együtt ki jön egy 10-es ből, a fogyasztás max 2-3 dl-vel fog nőni.
Jó motorozást márkatársak!
és egy lényeges de mindíg kimaradó részlet : a sofõr súlya és terjedelme .
Ez egy eleg kenyes tema. Nagyban fugg a motor kopottsagatol, beallitasatol (gyujtas, karburator, levegoszuro, kipufogo stb...,
A felszerelt plusz dolgoktol ( doboz, fejidom stb....)
kulonbozo tuningoktol (konnyebb kuplung, mas lanckerek stb...)
Feltetelezve, hogy eredeti beallitasokkal uzemel szoloban ne varj tole 130-140 nel tobbet, elvileg utassal sem marad el emogott az ertek mogott sokkal.
Az erdekelne, ha tuda valaki hogy mennyi egy Mz etz 250-es vegsebessege utassal es anelkul? Elore is kossz!
Hello! Nem célom az állóvíz újbóli felkavarása, de érdekelne, tudja-e vki, Hora kártérítési ügye hogyan végződött???
Hello mindenki!
Kene nekem egy hallic es egy forgo magnesgyuru lehetoleg ETZ, 6V-os elektronikus gyujtas celjabol, ha van lokj egy mailt.
Kosz
Sziasztok! 12V-os MZ 250/1 eladó.
szergely@c2.hu
Etz simson után föleg a 125 az nekem olyan volt mint egy felüdülés mer nekem egy jó öreg 76os schwalbem volt és mikor ráultem az ETZre akkor meghülyültem.Egykerék, gyorshajtás miegymás.Sajnos majd idővel meglátod az is gyenge lesz utána majd vennél 250est aztán kéne egy kisebb négyütemű monnyuk 5-6százas.....
Jobbis igy csinálni mint egyböl nagyra ülni.
szevasz!
nekem is Etz125 ösöm van.és simson után vettem rögtön. szerintem egy megváltás simson után.. terepen ugyan ugy jol megy mint a simson csak erőben sokkal jobb. simsonhoz képest 3 szor olyan erős
nekem városba 4 litert evett..városon kivül 3,5 litert 100 on.én a 90 es utazot tudom tartani 1 edül. de 2 szteméllyel is simán megy 90 et.. csomagokkal együtt.monjduk az ilyen benzin árak mellett jobb lett volna megtartani a simsont.ami városba csak 2,5 litert evet..mondjuk az Etz -t is kiállitottam 2 személlyel 1 kerékre szal van paripa...én 65000ft ért vettem eddig csak egy főtengely szimeringet cseréltem. és meg vagyok vele elégedve nagyon!
üdv
Hy márkatársak!
Vennék mz etz 125-be beleszerelhető elektromos gyujtást! Az árát te szabod meg!
Keats
nincs ilyen. csak ha ki van vonva a forgalomból.
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.
Sziasztok!
Anyagi okok miatt meg kell válnom Etz 150-s motoromtól. Ha valakit érdekel a 0670338-72-18-as telefonszámon érhet el.
Üdv
Jorgat
Sziasztok!Ki tudja hogy van az hogy ha lejár a műszakim akkor egy idő elteltével már csak a KPM nél lehet újra vizsgáztatni?Van ilyen? Mennyi idő múlva?
A Simsont nem nagyon ismerem,de az ETZ-m(125-ös)kb 90-95-öt megy végre,bár ez erősem függ a testsúlyodtól is.Város forgalom ritmusát jól lehet vele tartani,de nagyon kell pörgetni minden fokozatban,mert nyomaték az nemigen van benne.Dóbogókőre felfelé utassal pl már csek 3.-ban 50-60-al megy fel.egyébként 80-as utazót sík úton utassal is lehet kényelmesen tartani.Fogyasztani nekem 4 liter körül szokott.Másik amit nem szeretek,hogy eléggé hátul van a súlypontja,ezért az eleje hajlamos beszitálni.Egyébként negyon megbízható kis motor,ha rendben van tartva.Én az enyémet 55000-ért vettem,kellett rákölteni kb. 20000-et (vizsgával együtt),most megbízható és biztonságos.Szerintem megéri az árát,én hamar megszerettem.
Üdv.
Helló!
Nemrég adtam el a Simsonomat és erősen gondolkozom azon hogy egy 125-ös ETZ-t vegyek.Nem nagyon ismerem a motort ezért a véleményetekre és a tapasztalatotokra lennék kíváncsi.Mennyit megy?Milyen erős?...
Addig is köszi.
Na a link nem sikerült, tehát:
http://www.extra.hu/motorosbolt/
"Futár" Peti: a Futár Motorosbolt tulaja (Molnár Péter).
[url=http://www.extra.hu/motorosbolt/]Itt egy link!!![/url]
Helló Péter mz!
A fordulatszámmérő hajtás nem a dekniben van, hanem a blokkban, ezt utólag beszerelni már nem lehet. A megoldás:
1. Teszel bele egy olyan blokkot, amin van ford.mérő kihajtás
2. Elektronikus fordulatszámmérőt teszel fel, ez a járhatóbb út, csak elég drága lehet egy elektronikus műszer.
Azt akarom megkérdezni hogy :nekem olyan blokkom van amin nincs lehajtás a deknin a ford.mérőhöz.ha szereznék rá lehajtósat és felraknám az minden átalakitás nélkül müködne?MZ TS 125-ös.Vagy esetleg nincs e valakinek elektromos ford.mérője?
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.
igazad van! elegge altalanositaskent jott ki a dolog az irasombol. a lenyeg marad; erdemes megnezni mit vesz az ember.
Sziasztok!
Ki az a Futár Peti?
"Ajanlatos nem motoros boltban kaphato utangyartott dolgot beletenni, hanem megnezni a mereteit es duplaajku simmeringet beletenni."
Futár Peti direkt nem is tart mást, csak szimmeringet, mondván hagy a többi cucc elhajítandó vacak.
Pedig ő aztán tényleg motorosboltos :-)
Sziasztok! Azt szeretnem kerdezni hogy 250-es Mz etz-et szeretnek vasarolni es hogy mijen dolgokat kell le ellenorizni a motoron vasarlaskor? Goethe.
Sziasztok! Udvozlok mindenkit! Goethe.
van szamozas a tarcsan (1-6-ig), es jeloles a kerekagyon, szakirodalom szerint passzolnia kell, gyakorlatilag nem vettem eszre problemat ha nem oda sikerult visszatenni, en mar 12 eve csavarozgatom fel-le (ketevente muszaki, miatt (statisztikailag minden variaciot kiprobaltam :-))) ) arra figyelj, hogy egyenletesen huzd meg a csavarokat
Az a problémám,h a féknél (fent az olajtartálynál) folyik az olaj. Nem csak csepeg,hanem már majdnem szabályosan folyik. (Ja,a munkahengernél)
Hmmm... mintha kicsit keveredne a szezon a fazonnal :-) Fent: fofekhenger, lent ahol a dugattyuk kitoljak a fekbeteteket: munkahenger. Nem irtad, hol is folyik igazan "fent"? A sapka alol, avagy a dugattyunal? Feltetelezem, hogy a dugattyunal es a dugattyu vegen levo tomitesed adta be a kulcsot. Ha meg eredeti gyari cuccos es a feked is ok (kemeny, jol fog, csak folyik) ki ne vedd a dugattyut es csereld le a gumikat benne, mert nem kapsz olyat, mint az eredeti, es sok szivas lehet belole az utangyartott alkatreszek miatt. Eredetileg (mivel azon az oldalon nincs nyomas) gyarilag egy gumizarogyuru van benne. Vedd le a fekkart, pattintsd ki a gumi kicsuszasat meggatolo femgyurut, majd valami megfelelo eszkozzel (csipesz, fogo) vedd ki a gumit. Ezt kell csak kicserelned. Ajanlatos nem motoros boltban kaphato utangyartott dolgot beletenni, hanem megnezni a mereteit es duplaajku simmeringet beletenni. (nekem ez van, sportkormany, ledontott allassu fofekhenger es nem folyik) A fellevegosodes elkerulese vegett estleg le is csavarozhatod a fofekhengert es segitseggel igy elvegezni a munkalatokat.
Azért ki fogom próbálni az ólompótlót hátha lesz valami jótékony hatása. De gondolom rosszabb nem lesz tőle.
Hi Soma69
Az ólompotló adalék besegit az olajnak egyfajta kenést biztosit a 2-ütemüben is. Hiánya a benzinből csak a környezetvédőknek jó a mocibam jótékony hatást fejt ki.
gyújtsatok már fényt az agyamban ! van valami jelölés az etz féktárcsáján és a kerékagyon aminek szinkronba kell lennie ?
nálam a felújítás azt jelenti , hogy az utolsó mütyûrig szétszedem és mindent kicserélek ami csak bassza a szememet . szivárgások megszüntetése újrafestés ahogy írtad csak kozmetika . ha jól emlékszem egyszer szóba (írásba) került a fém fékcsõ itt a fórumon . az maradt meg bennem , hogy egy fém fékcsõ árán tudok venni három gumicsövet és még egy sörre is futja :-)) .
Helló !!!
Valakinek nincs véletelenül mz etz 125/150 és mz ts 125/150 kiteritet hengerpalást rajza ?
Ha valakinek van az légyszives küldje el az e amil címemere !
Előre is köszönöm !!
CSásztok !!
NEM BUZERÁLNI AKAROM!!! Hanem télen amikor szét lesz szedve a moci, akkor meg szeretnék csinálni mindent rajta, többek között a féket is, olyan szempontból, hogy ne follyon belőle az olaj, mert leszedheti több helyről is a festéket. Na ezért kérdeztem a fékcsövet, mert én is arra gondoltam, hogy a cső miatt folyik, és ha már cserélek, valami minőségit, esetleg fémet rakok föl. Ártól függ. A betétek meg már szerintem kb. 50000 km-esek, és lehet, hogy a télen már csere érettek, meg kicsit kattognak, mert mozog a nyeregben 1mm-t. Csak a "szépséghibákat" akarom kijavítai, nem buzerálni
ha jó akkor MI A FASZNAK BUZERÁLOD !! a fém fékcsõ javítja a fékhatást mivel a fémburkolat nem engedi a csövet tágulni . fékbetétbõl jó az EBC v. gold frame (frane ??) . elõfordulhat , hogy elöregedett a fékcsõ és mikrorepedések vannak az anyagában.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|