MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Valószínűleg a trafó kibírná a terhelést, de a fesszabályzója beég, és a visszajelző lámpák kiégnek. És még szerencséd van, ha megúszod ennyivel. Szerintem nem éri meg belerakni, mert több kárt csinálsz, mint hasznot.
Szevasztok!
Kérdéseim: ha 125-ös Ts-be 12 V-os akksit rakok akkor nem fog beindulni?(szikrát ad) És ha a trafót átcserélem 12 V-ra? Vagy csak 6 V-os akksival és 6 V-os trafóval indul be? Akksi nélkül egyáltalán nem ad szikrát?
Bocs az alap kérdésekért de elktronikus gyújtás terén nem vagyok tapasztalt!
Köszi. Ati.
Nekem van otthon darabokba egy ts 150-em. Szóval ha használt villa is érdekel akkor szolj és megbeszéljük.
A háttámla nem a dobozhoz van rögzítve hanem külön tartó van neki hegesztve.Látnod kéne élőbe na amugy aza gép most eladó a Tomi1 nevű tag MZje.
Az a baj, hogy a Ts lánckerék-dinamóburkoló öntvénye alá nem fér el az ETZ nagy átmérőjű állórésze, mert nem tudsz annyit lemarni a jobb oldali blokkfélből. De talán ha a kisebb Tz-k fedelét barkácsolod rá valahogy, megoldható a dolog, persze akkor még a kuplungbowdent is rögzíteni kell valahogy az új dekniben. Szóval macera.
Megnéztem a pandagyikes képet, nagyon állat, de én úgy szeretném megoldani, hogy csak háttámla is lehessen fenn doboz nélkül!
Kösz az ötletet! Van még egy kis gondom! Fenn volt a dobozom még tavasszal és estem egyet! Nem lett nagy baja a doboznak (sima 5 e ft-os túradoboz a futár petittől), de nem lehet bezárni, mert letört az a kis műanyag rész amire ráfog a zárható fedél (ami összefogja a doboz alsó és felső felét)! Van ötletetek hogyan lehetne megoldani hogy újra zárható legyen a doboz?
Hi!
Ha máshol nem, bontókban biztos találsz ilyesmit. Ha valamikor bp.-en jársz, érdemes vagy a Nagykőrösi úti bontót megkeresni, de inkább a III. Vasút sor 35.-öt.
A galériába a holicei tura képei közt kattints a pandagyik képeire ott hátulról a harmadik kép a válasz a kérdésedre.Wartburg 1000 fejtámja alkalmazva háttámlának sőt ha felnyitod a dobozt előrehajlik a háttámla.Rugós megoldás kitűnő ötlet szerintem.
Ja, egy amatőr kérdés! Az ülést hogy kell leszerelni 250-es tz-n? Csak alul azt a két csavart kell kitekerni a közepén?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy (250 tz)-re hátra lehet-e valami háttámlát szerelni az utasnak, úgy, hogy a doboztartó felső észét amire rárögzítem a dobozt leszedem, és arra valami ilyesmit szerelek:http://shox.hu/webshop/termekfotok/hh52-800.jpg. Persze nem bánnám ha lenne valami olcsóbb megoldásra ötletetek, a képen látható cucc majdnem 8 ropi. Ja, még valami! Vennék 250-es tz-re tankot, olyat ami nincs behorpadva (a féényezés állapota nem érdekes, úgyis újra lesz fényezve)! Köszi a válaszokat!
Ja és ts250-ről van szó. :)
Saca.
Hali mindenkinek!
Az a nagy problémám van hogy hiányzik a 250-es mz-mről a dekni (amiben a légszűrő és az akksi van). Na nekem ilyenre lenne szükségem vmi jelképes összegért. Ha tud vki ilyet kérem segítsen! Már csak ez hiányzik róla, de nem tudok sajnos szerezni.
Saca.
Hali!
Az első villaszárak kompatibilisek, kivéve a jobb oldali alsó villaszárat, mert a tárcsafékes ETZ-nek más az öntése. A dobfékes ETZ-jét úgy, ahogy van át tudod rakni. Ez csak akkor működik így, ha a TS-ed '76 utáni, mert előtte vékonyabb /32-es/ villával szerelték őket. Ekkor sincs nagy baj, csak a villaháromszöget is ki kell cserélned újabb tipusúra.
Szevasztok!
Baleset miatt cserére szorulnak az első teleszkópszárak (TS 150).
Első kérdésem, hogy kompatibilis-e az ETZ-vel, vagy sem (Ha valaki
megküldené a méreteket...). Egyáltalán lehet-e kapni bármelyiket is
újonnan. Minden épkézláb megoldás érdekelne. Előre is köszi a
válaszokat.
Jó motorozást!
Hali
125-ös etz-nél hogy kell cserélni az első fékben a tömítést mert én már a szédszedésnél elakadtam?
Hello! Egy oldalkocsis MZ TS 250/1-hez lenne szükségem egy gépkönyvre segitséget köszönöm
Üdv mindenkinek. Egy es 125-össel lenne gondom. Be kellene lőni rendesen de ez már meghaladja tudás szintem. Szóval Szentmártonkáta környékén keresnék egy hozzáértő személyt, ha valaki tud ilyet szoljon. Köszi
Hali! Ha valaki tud Mz-ETZ 250-esre kipufogót Veszprém és környékén az pls szóljon! emil: makk@punk.hu
Köszi!
ha van egy jó flexed bármire képes lehecc:)))
De a tréfát félre téve neked nem csak a generátort kéne átrakni hanem komplett 12 voltos rendszert trafóval fesszabbal egyenirányítóval izzók komplett csere miegymás.
Sok szerencsét
Hello ,mz ts125-ös át lehet alakítani generátorosra?Pl. az etz generátorát rá lehet-e építeni?
Helo van valaki Szombathelyi aki tudja hogy hol van mz-s bolt meg hol lehet venni tartós akksit olcsón" 6v 12ah TS 125ről van szó.sorszám: 8214
na ezt erõsen leegyszerüsítettem ! versenyre sem jó akármilyen rezonátor .
ha versenyezni akarsz akkor jó a kisipari mert magas fordulatra tervezték . ha közúti használatra kell akkor tervezd meg magad . nekem saját tervezésü és készítésü van fennt és az egyéb átalakitásokkal harmonizálva remekül mükszik .
Még annyit a témához, hogy a 10 X 100-as csavar legalább 8.8-as acálcsavar legyen, mert az 5.6-os csavarnak könnyen sérül a menet vége,és nehéz kiszedni a forgórészből.
Üdv.: Gabi
sorszám: 8275 (37402)
( előzmény: Egy győri Simós, 2005-09-22 14:43:40)
Hali!
Kuplunghoz lehúzó kell!
A generátor könnyen leszerelhető:kell hozzá egy 10x100-as csavar amit betekersz a fötengely villamos forgórész felöli végébe és addig tekered míg ez magátol le nem jön!
Üdv
sorszám: 8273 (37388)
( előzmény: Egy győri Simós, 2005-09-22 14:43:40)
Üdvözletem minden MZ-t lovagló emberkének. Van pár kérdésem. Van egy MZ TS 250/1 -es gépem ami egy fa alatt ált 3 évig. Érdekes módon semmi komoly baja nincs. Szeretném megérdeklődni hogy a főtengelyről a kuplungszerkezetet illetve a generátor forgórészét hogy kell levenni. Ezekhez is van lehúzó szerkezet mint a simó lendkerekéhez? Lécci segítsetek, mert szeretnék már menni vele egyet :)
1.Akinek én írtam,annak tudom milyen motorja van.2.viszont ha a gyári 19-es ,és már nincs a motor a toppon,ráadásul nehezek az utasok,és csomagokkal közlekedik annak ajánlom a 18-ast.Na szevasztok.
HEllo mindenkinek!
Szeretnék kérdezni egy-két dolgot:
1. Csepel motornak a tankját (12-13-l-es csepptank) fel lehet tenni a 250-es tz-re minden gond nélkül?
2. Szeretnék egy új ülést, de nehezen találok (eddig csak egy srácnak volt eladó 250es tz ülése) fel lehet szerelni más motorról származó üléseket is az mz-re (250-es), ha igen akkor melyikeket?
Köszi a válaszokat!
Egy valamit le kell szögezni, amit nem mindenkinél láttam megemlíteni a lánckerekes témánál. Konkrétan, hogy milyen típusú a motorja és mekkora a hátsó kerék illetve az első fogaskerék.
ETZ 250 gyári első fogaskerék 19 fogú. Hátsókereke 18"-os!
ETZ 251 gyári első fogaskerék 21 fogú.
Hátsókereke 16"-os!
A kis ETZ-ket most fejből nem tudom, de ha valakit érdekel az nézze meg a szakirodalomban.
Nekem ETZ 250-em van 18-as első lánckerék(Én cseréltem le. Amúgy 19-es volt rajta, ami ugye a gyári méret.), 18"-os (gyári) hátsókerék. Így most a végsebessége 130 körül van, de mértem már 135-körülit is (ja 192cm 80kg). Megjegyzem nem vagyok elégedett vele mivel nem pörög ki úgy ahogy szeretném (be kéne jól állítani) 5600rpm-ig pörög 5.-ben (megszakítós gyujtású).
Utazósebesség? Kinek mi teccik, nekem 5.-ben 4200rpm körül megy 90-et.
Ja, és még valami! Tapasztalatom szerint a 18-as fogaskerékkel picit erősebb lett, de a végsebessén nem lett kisebb, mivel most jobban kipörög mint elötte a 19-essel.
Na szevasztok.
Hali
Ne vegyetek utángyártott csilli villi kipufogókat.Az enyém 90-nél többet nem ment 5.-ben amíg egy ilyen volt rajta!(250-es ETZről van szó) Csak eredeti gyári a tuti!...és az áttételhez sem kell nyulkálni!
Sziasztok! Azt szeretnem kerdezni hogy megeri-e rezot csinalni,Vagy inkabb venni erdemesebb? Udv.
Az az igazság én nem szeretek barkácsolni inkább motorozok helyette,egy lánckerékcsere vagy ehez hasonló müveletek bőven kielégitik szerelési vágyamat,szóval hamarosan kipróbálom 18 vagy 19-es lánckerékkel 21-es helyett és beszámolok mit tudott a gépem.Kösz az ötletet, ezenkivül minden oké motoron.
A saját készitésű rezonátor drága.Cseréld le a lánckereket 18-ra,Jobban elviszi az 5-ket,és az emelkedőn is lazábban megy,s valószinű,hogy kevesebbet fog fogyasztani.
Gyári motortarto háromszögek vannak benne de eddig problémamentes amugy ez kb az utobbi egy évet jelenti
Én 100-110 közt szoktam menni ha lehet de az utak álltalában kanyarognak pl én sokat mászkáltam nyáron a 82esen Győr és Veszprém közt és az bizony kanyarog.Ha nem váltottam vissza az ötödik akor is elvitte meg tudta gyorsítani de gyári áttétellel vissza kellet kapcsolni ha csomag is volt pláne ez az ut emelkedős dimbes dombos.Viszont komárom fele az 1es meg nyilegyenes meg sík oda jo a gyári lánckerék de sajnos a szelet meg emelkedőt má nem annyira szereti.Nekem meg univerzális lánckerék kelett.
Budapesten nem féltitek utcán éjszakáztatni a motorokat? Nekem furcsa,és nemcsak MZ-k hajléktalankodnak.Bocs mindenkinek ezekért a gondolatokért, én debreceni vagyok csak itt tanulok.
Hello!
Nekem a 150-es ETZ csinálta ezt mikor megvettem. Akkor az volt a baja, hogy kokszos volt a kipuff, és rossz volt a gyújtás beállítás. Meg a minap volt ilyen, mikor szorult a hátsó fék. De ezek csak tippek, nekem bejöttek. Most meg jól megy.
Az enyém -és nem versenyzésből mondom- 21-es első fogassal 5.-ben megy alattam 110-120-at, amit a haver rizse hitelesített. 183 cm vagyok, a kabátom 4xl-es és 115 kg vagyok.
félreérthetően írtam! Nekem is csak 5.-ben csinálja ezt, hogy szép lassan visszaesik! Van ötlete vkinek mi lehet?
Elviekben ha 18as lánckerék van rajta akkor kisebb a végsebessége viszont jobban gyorsul és hamarabb leadja a max nyomatékát,és nem kell 5500ig pörgetnem. Igaz? Igy milyen max utazótempót tudok elérni 5.ben amit a motor tud tartani? Kérdés: motortartó 3szögek hogy birják a nagy gyorsulást (az eldobott kuplungot)?
Nekem ugyanezek a testi adottságaim és a 21es lánckereket tuti nem fogja birni soha alattad ha gyári.A gyári ugyanis 19es lánckerekes.Na arra lehet rakni 18ast és azzal bir mindent majd
helo! Nekem is hasonlo a problémám mint sztominak csak nekem 5.fokozatot nem birja nagy sebességnél ahogy én szeretném. Tehát: kipörgetem 5500-ig 4.ben,felteszem 5.be(végig csontolom) és utána szépen lassan 4200-4300as fordulatra esik vissza,kb95km/h-ra.Mit lehet tenni h birja? Ez ETZ250 1986os fúrás után kb5000km-rel,21-es első lánckerék,194cm87kg-os pilóta
Sziasztok
Az lenne a gondom, hogy szétszedtem az etz-125 -öm és egy csomó csavart ki kell cserélni de a naggyát felelőtlenül kidobáltam. Úgyhogy ha valki tudna küldeni egy listát hogy hány és hanyas csavar kell bele azt nagyon megköszönném.( a blokkba nem kell )
Előre is kössz.
Pet
jamborgeza@freemail.hu
20/467-2392
Még vmi,
Van egy eladó Shoei bukosisakom
Hófehér zárt kivitel, 1600as méretben. Alig használt, belsőre teljesen ép, nekem kb 2x volt a fejemen, mer nem megy rá, sajna fájo szívvel válok meg tőle... De ha vkinek van vmi jo állapotu nagyméretű siakja,amivel még nem burultak, szivesen elcserélném...
ár 18e HUF,
(gondolj bele, olasz sisak, megéri!!!)
Szisztok Sorstársak!
tudna vki nekem Ts125/150 es mz-mre egyenes nem felpattogott kipufit ajánlani? vagy esetleg arra tippet adni, hogy jo e az etz-é, mer nekem fontosak az oldalcsomik, meg az utaslábtarto, aztán szerintem emiatt nem fér fel, jah és esetleg használto hozzá vmiféle sportkipufi? árban megegyezünk, dobj egy emilt, vagy sms-t. Köszönettel Géza
jamborgeza@freemail.hu
20/467-2392
Át kell azt a motort nézned, mert a 4000-4500 rpm-nek nagyon-nagyon alapnak kéne lenni (én is ebben a tartományban használom leggyakrabban) Önmagában a kisebb első lánckerék és/vagy a rezókipuff nem hinném hogy segít a problémán...
Üdv,
Zoli
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|