:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
nem feltetlen oracsere; okozhatja spiralszakadas, vagy a hatul levo csiga-tengely nyirodott el....ez inkabb a valoszinubb ok, ezeket nezd meg mielott orat cserelsz...
De biztos lehet! Simsonra is lehet! Na de minek??!!! Pont az a szoci feeling hogy rugdosni kell!! Szerintem.
Sziasztok!
Ha beszart a kilométeróra (se a sebességet nem mutatja, és persze a megtett táv sem növekszik), akkor az biztosan cserés, vagy lehet, hogy csak vhol vmi apró hiba van valahol? Pl: rosszul csatlakozik valamihez vagy ilyesmi?
Alapjárat motorosbolt, 1039 Vasút sor 35. Km- óra/ fordszámmérő: 1500 ft
Helló!
Szerintetek nem lehetne valahogy önindítót szerelni az ETZ-re? Egy régi Jawán láttam egyszer olyat, csak rá lehetne barkácsolni az MZ-re is. Mondjatok valami okosat erre!
üdv
Drisa
Hello LuJOmAn!
Szerintem túl nagy probléma nincs a géppel, egyszerűen kontakthibás a biztosíték, vagy a tábla. Autohifi boltban lehet venni villás biztosítéktartót, erre cseréld ki a biztosítéktáblát. Arra vigyázz, hogy szigeteld el rendesen. Én a szigetelőszalagot nem díjazom, ha van rá mód, használj inkább zsugorcsövet.
Gabi
Az ETZ 250 karbijának (bvf30n3) leírását itt találod:
http://szoci.motoros.hu/download/bvf30n3.zip
Sziasztok Mindenki!
Elnézést hogy csak most reagálok, de köszönök minden segítséget, de ezzel nincs vége. Sajna angolul nem tudok, így az angol oldalak kilőve. De írtátok azt is hogy itt a szocimotoros oldalon is van a karbiról leírás, de én azt nem találom. Plíz help! Lenne még kérdésem. Mint mondottam 250es ETZ-m van, és nekem még 110nél többet nem tudtam kihúzni belőle, és ha olyan kedve van akkor még 70et se megy. Milyen problémák lehetnek? Karbit kipufogót dugattyút gyürüketkondit trafót cseréltem,hengert újra hónoltattam gyújtást karbit szerelő állított. Most az egyik kollégámmal az elég dúrván összekócolt vezetékeket kibogózzuk, és újra saruzzuk. Remélem ez megoldás lesz de ha van valakinek ezen felül ötlete azt szívesen venném.Még egy kérdés. A visszacsapó szelepröl amit a beömlöbe kell szerelni olvastam, hogy milyen jó, de hátrányáról nem.Nem fog megváltozni az a szép szívóhangja a gépnek? Köszi Gábor
járo motornál kb 1000 fordulat fölött a töltésvisszajelzőnek nem kell égni
helo kösz a segitséget.Akksit még nem vettem ezért nem tudom kipróbálni.Ma megpucoltam teljesen a forgórészt. A forgorész nagyobbik része (átmérőben) (nem tudom mi a neve) azon vannak ilyen 5-6cmes hosszú fémek, és mindegyik végén aszthiszem parafa van és ezek közt olajos kosz volt szóval nem külön voltak,hanem összekötötte öket az olajos kosz.ezt kipucoltam,a szénkeféket megcsiszoltam a rézt is,a fesszab.minden részét megcsiszoltam .Megtoltam kb olyan 10-12 km/hnál már indult is.Mintha egy kicsit tovább lehetne neki húzni mint ezelőtt.Alapjáraton halványnál erősebben világit a sebv.üres állását jelző lámpa.nagyobb gázon rendesen ég csak közben kevesebb feszültséget kap ezért kicsit vibrál.Alapjáraton van hogy közbe kihagy a gyújtás.Ha jár a motor nem kell világitani a töltésjelző lápának?
Helló Redline!
Én előre 1,5-1,6-ot, hátra 2,2-t szoktam. Ez nekem bevált, mert ha több könnyen csúszik az eleje, és alig melegszik, a hátulja meg nagyon pattog. Ha kevesebb, akkor "maga alá gyűri" a kormányt lassú kanyarban.
Haver 3500 FT-ért vett 5Ah-s aksit bele.
Nekem NGK B9HS (ez elvileg 260-as hőértékű) van benne, ára 700 Ft körül van. De lehet, hogy télre kisebb hőértékűt rakok, mert néha valami gond van a gyújtással(lehet, hogy nem azzal) a hidegben.
Hellósztok!!!
3 kérdésem lenne hozzátok a 150-es etz-mhez.
1. hány bárt szoktatok nyomni a kerekekbe
2. mennyi egy új aksi
3. milyen gyertya az ami árban elfogadható és f*sza
nem jelent semmit . attól még vidáman túltölthet .
Ha ez jelent valamit: elektronikus fesszabályzó van feltéve.
nezd meg a fesszabalyzot, mennyit ad le, de nehogy direktbe kosd, mert azzal a generatort is hazavaghatod meg egy ket vezeteket is elegethetsz
ETZ 125, 150, 250!!
VADONAT ÚJ KOMPLETT GYÁRI KARBURÁTOROK!! GYÁRI DDR
ELFEKVŐ ÁRÚ NÉMETORSZÁGBÓL!!
KORLÁTOZOTT DARABSZÁM!!!
9000ft/db
Utánvéttel is!!
Bp.
0630 4096093
RITKASÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MZ kormányvégre való vadonat új tükrök!! ELADÓK korlátozott darabszámban!!
4000/pár
Utánvéttel is!!
Bp.
0630 4096093
Sziasztok!
ETZ 125-öm van. Egy olyan kérdésem volna, hogy serintetek mi lehet a probléma akkor, ha huzamosabb "hajtós" üzemeltetéskor a 16A-os biztosíték mindig túlmelegszik, s a motor a kontakthiba miatt darabosan jár. Érdekes mód nem olvad ki a bizti, csak a műanyag kapszula része zsugorodik mindig össze a felmelegedéstől. Akkor most a műaynag része szar, s nem kellően masszív, vagy a fémszál van elméretezve és 16A helyett van vagy 20, vagy mindkettő, vagy egyik sem, hanem más a gond?
Arra is gondoltam már, hogy direktbe kötöm ezt az ágat a biztosítékdobozban, de félek, hogy azzal meg kinyírom a gyújtástekercset.
Köszi a tippeket, segítséget előre is!
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK JÓVAL BOLTI ÁR ALATT!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
Hátsó teló újszerű állapotban 7000/pár
komplett első teló( sérülésmentes) 14000 ft
Féktárcsák 5000/db
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 10000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 5000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 4000 ft
fordulatszám mérö 4000 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ, vagy írj MAIL-t INFÓÉRT!
0630 4096093
STREETES@FREESTART.HU
helo kösz a segitséget.Akksit még nem vettem ezért nem tudom kipróbálni.Ma megpucoltam teljesen a forgórészt. A forgorész nagyobbik része (átmérőben) (nem tudom mi a neve) azon vannak ilyen 5-6cmes hosszú fémek, és mindegyik végén aszthiszem parafa van és ezek közt olajos kosz volt szóval nem külön voltak,hanem összekötötte öket az olajos kosz.ezt kipucoltam,a szénkeféket megcsiszoltam a rézt is,a fesszab.minden részét megcsiszoltam .Megtoltam kb olyan 10-12 km/hnál már indult is.Mintha egy kicsit tovább lehetne neki húzni mint ezelőtt.Alapjáraton halványnál erősebben világit a sebv.üres állását jelző lámpa.nagyobb gázon rendesen ég csak közben kevesebb feszültséget kap ezért kicsit vibrál.Alapjáraton van hogy közbe kihagy a gyújtás.Ha jár a motor nem kell világitani a töltésjelző lápának?
Eikel!
Vágj tömítést sörösdobozból!
Nekem 125ös Trophym volt, abban bevált, nem fúj ki, és gyengébb sem lesz
Üdv!
Ádi
valami egész vékony tömités kell. nekem is ilyen gépem volt és kifujt viszont mikor raktam közé viszonylag vastag volt(0,5-0,6mm) akkor érezhetően gyengébb lett de nem nagyon fujt ki
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni idó szédszedni, és összerakni új alkatrészekkel egy 125-ös ETZ blokkol? Ha már nioncs a vázban, és nem is kell berakni? Kösz!
Sziasztok!
Mi az oka hogy kifúj a TS-em a hengerfejnél? Mivel orvosalható? Tegyek közé tömítést? Nem gyengíti le?
Köszi
De hiszen ez csak az Albionba kivándorló Dödő lehet! :DDD
Ugyanaz a blokk szoval igen
Háj!
Debrecenben, egy motoros boltban.
Ja, az ara fixen 25.000 Ft.
MZ TS 150 papirok nelkul atlagos allapotban elado. Hatul cross gumi, rezocso. Meg volt hozza a forgalmi csak elkavartam, mivel nekem nem kellett ra vizsga, mert csak "kertek alatt" hasznaltam. :) A motor felujitasra szorul, pl. ules, fenyezes, fotengely felujitas. Amugy mukodokepes. Helyileg a XXII. keruletben (nagyteteny) talalhato. Kerlek, hogy CSAK telcsin keress, mert nem leszek gepkozelben. Tel.: +36702526463
Nem Trophy, hanem mint már előzőleg írtam: Ts 125. Ebbe jó ez a szimmering? 20*30*7
Kecskeméten minden hónap utolsó szombatján van veteránbörze a nagybani piacon. info: 20/379-3235
Sziasztok! Erről a karburátoros dologról nincs valakinek magyar leírása? Nekem sem a legjobb a beállítása és kéne néhány tipp, info.
Hát ha trophyd van akkor talán amugy szerintem nem.
Fórumtársak!
1985-ös évjáratú, friss vizsgás, törzskönyves, jó állapotban lévő ETZ250-es eladó. Krauser, zárható hátsódoboz és két bőr oldaltáska , fejidom (tartalék is), rezó meg sok pótalkatrész van hozzá. Irányár 99.000 ft.
Kösz az előző infókat! Másik kérdésem, mekkora a főtengelyszimmering? Tegnap 20*30*7-est adtak, és azt mondták hogy az olaj felől, és a gyújtás felől is ilyen kell. Ez tényleg így van? Vagy ha nem akkor mik a méretek?
Thx. Ati
Ha jó vagy angolból, itt mindent megtudhatsz a karbikról:
http://au.geocities.com/ozcross250/needles.html#carbtuning1
http://au.geocities.com/ozcross250/needles.html#MotorcycleCarburetorTheory
http://au.geocities.com/ozcross250/needles.html#CarburetorMonologue
http://au.geocities.com/ozcross250/needles.html#Carburetortuning2
http://au.geocities.com/ozcross250/needles.html#JetYourCarb
A karburátor beállításához találsz iránymutatást az oldal szakirodalmában. Egyébként milyen tipusú a motorod?
Hali Vinee!
A veteránbörze október 2-án lesz Szolnokon a Cora parkolóban, Reggel 6 órától.
Sziasztok Mindenki!
Lenne egy olyan kérésem hogy valaki aki bzira ért hozzá írjon egy cikket hogy hogyan lehet beállítani a karburátort. Tudom hogy minden motornak más és más a beállítása, de csak van valami technika ami irányvonalként segítene nekünk amatőröknek. Köszi! Gábor
Én elég sokáig 21-es lánckerékkel jártam (250-es etz), mondván hogy akkor nem pörgetem annyira szét a motort, mert sokat megyek autópályán. Ennek az lett az eredménye, hogy mire sikerült beállítani a gyújtást és a benzin-levegő keverék arányt, addigra mindig besült a henger.
Most gyári áttétellel hajtom és nem próbálom szegényíteni a keveréket. Így tegnap lenyomtam vele 500 kilométert csutkagázon, és úgy tűnik semmi baja nem lett tőle. (kopkopp)
Én beraknék egy akksit és megnézném mekkora fordulatig ég még a töltésvisszajelző lámpa.Normális esetben 1000 fordulat fölött már nem.
Gabi80! Kösz a hozzászólást,a verda egyébként '85-ös, és csak az alu szárak
hajlottak.
Hornet014! Érdekel a dolog, bár ez
attól is függ, milyen állapotban vannak
(mennyire lóg), illetve milyen messze
kéne értük mennem (miskolci vagyok).
Szeva!
Hogy kell megmérni a gerjesztőáramot van mérőkészülékem(amper,volt,ellenállás stb.)hova tegyem a két vezeték végét,mit kell mérni amper,volt ?
Nézd meg a szabályzót nincsenek e beégve az érintkezők (visszáramkapcsoló,áramkorlátozó).
Ja meg forgorész ellenőrzés illetve kommutátor felszabályozás
Nem elég a töltés.Én a szénkeféket nézném meg első körben aztá fesszab illetve eggyúttal gerjesztöáram ellenőrzés.Dinamó az ilyen genny dolog.
Sziasztok!
Ha minden igaz, most vasárnap lesz Szolnokon veteránbörze. Egyik kérdésem az lenne, hogy pontosan hol? Hallottam olyat, hogy kecskeméten minden hónapban van valami börzeszerűség vmilyen gokart pálya mellett. Erről tud valaki valamit?
Közsi a válaszokat!
Üdv
Heló.Az a gondom hogy akksi nélküli inditásnál (kapcsoló utolsó jobb oldali állásánál) nehezen indul min 20KM/H sebességgel kell tolni.Ha elindul kb félgáznál tovább nem lehet huzni neki mert inkább lehörög.min kéne állítani?a gyertyahézagot már mindenhogy kipróbáltam.Szénkefék ,tekercsek,fesszab lehet gyenge?Megszakitó hézag állitás vagy mi a gond?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|