hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 28. hétfö 
Valéria

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Péter mz
válasz erre | email2005-09-30 14:11:41
Ez a motor egy TS 125ös.Mért van az hogy alapjáraton közbe kihagy a gyújtás ha jobboldalt utolsó állásban van betolva?Keveset tölt,hogy lehet ezen javítani?Alapjáraton a fék halványan világit és a sebváltó üres állását jelző zöld lámpa is halvány.Nagyobb gázon normális fényerővel ég,de közbe halványabban ég a zöld lámpa szóval mértnem egyenletes a töltés?min lehetne javítani?
sorszám: 8365 (37808)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-09-30 10:12:27
kapacitású.
sorszám: 8364 (37795)
(előzmény: levendel, 2005-09-30 10:11:39)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-09-30 10:11:39
Én túl sokat nem értek az ETZ-hez, de a gépkönyv szerint az a kondi a gép akku nélküli üzeméhez kell, a D+ és a test közé van kötve és 2,5 mikrofarados.
sorszám: 8363 (37794)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-09-30 02:20:33)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-09-30 10:08:57
nem fog hátrányára változni . évek óta membránvezérlésü az etz250-m és csak pozitív tapasztalataim vannak . jobban megy és a fogyasztása olyan , hogy le sem merem írni mert kapásból lehazugoznak .
sorszám: 8362 (37793)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-09-29 02:17:49)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-09-30 02:20:33
Sziasztok!
Köszönöm a karbi leírást és a segítséget, de lenne megint egy kis hiányosságom. Az akksi +oldalára be van kötve egy kondi, az mi célt szolgál, és lehet-e hogy ennek hiánya okozta a teljesítmény hiányt? Egyáltalán nem volt bennt. Köszi! Gábor
sorszám: 8361 (37789)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-09-30 02:16:53
Hivd ezt a számot06304422451 keresd a Lehocky urat,neki sok bontott alkatrésze van,és hivatkozz a bambira.
sorszám: 8360 (37788)
(előzmény: k-rudi, 2005-09-30 00:00:05)

 
 
TRibor
válasz erre | email2005-09-30 00:35:16
Hali! Nekem ezt menet közben csinálta, az ETZ-m. :)
Aksiban volt áram, csak a + saruról jövő vezeték úgy döntött hogy nem vezeti az áramot.
sorszám: 8359 (37782)
(előzmény: rebel56, 2005-09-29 18:46:47)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2005-09-30 00:00:05
Sziasztok!
Na egy utolsó próbálkozás :). Főleg a pestiek segítségét kérném: Ha ismertek egy olyan boltot (vagy szakembert) ahol/akinél beszerezhető új v. jó állapotú TS/ETZ villaszár (az a krómozott cső, asszem mindkét típusnál ua.), akkor lécci dobjatok meg egy telefonszámmal! Minden jót!
sorszám: 8358 (37781)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-09-29 21:17:13
Megoldottam! :-) Zolchee, Jorgat, köszi a tippeket!
sorszám: 8357 (37774)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-09-29 20:33:51
Visszatérve a mocihoz az előbb azt tapasztaltam, hogy gyújtás állásban nagyon halványan pislákol a visszajelző.
Próbáltam lejtőn lefelé gurulva gyújtás állásban kettesbe betenni, de nem akart "bedurranni", csak hörgött. (A biztosítékok jók, a féklámpa vezetékét lehúztam a kapcsolóról.)
sorszám: 8356 (37770)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2005-09-29 19:56:05
Hello!

Hát nálam hasonló az efekt . A hiba az első féknél levő kapcsoló miatt van. Egy szar utángyártott vacak. És nálam olyan a bekötés hogy gyújtás nélkül is világít a féklámpa. Ennek köszönhetően állandóan leszivta az aksit. Talán nálad is ez lehet az ok.
sorszám: 8355 (37769)
(előzmény: rebel56, 2005-09-29 18:46:47)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-09-29 19:55:48
Ez a motor egy TS 125ös.Mért van az hogy alapjáraton közbe kihagy a gyújtás ha jobboldalt utolsó állásban van betolva?Keveset tölt,hogy lehet ezen javítani?Alapjáraton a fék halványan világit és a sebváltó üres állását jelző zöld lámpa is halvány.Nagyobb gázon normális fényerővel ég,de közbe halványabban ég a zöld lámpa szóval mértnem egyenletes a töltés?min lehetne javítani?
sorszám: 8354 (37768)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-09-29 19:46:59
helo kösz a segitséget.Akksit még nem vettem ezért nem tudom kipróbálni.Ma megpucoltam teljesen a forgórészt. A forgorész nagyobbik része (átmérőben) (nem tudom mi a neve) azon vannak ilyen 5-6cmes hosszú fémek, és mindegyik végén aszthiszem parafa van és ezek közt olajos kosz volt szóval nem külön voltak,hanem összekötötte öket az olajos kosz.ezt kipucoltam,a szénkeféket megcsiszoltam a rézt is,a fesszab.minden részét megcsiszoltam .Megtoltam kb olyan 10-12 km/hnál már indult is.Mintha egy kicsit tovább lehetne neki húzni mint ezelőtt.Alapjáraton halványnál erősebben világit a sebv.üres állását jelző lámpa.nagyobb gázon rendesen ég csak közben kevesebb feszültséget kap ezért kicsit vibrál.Alapjáraton van hogy közbe kihagy a gyújtás.Ha jár a motor nem kell világitani a töltésjelző lápának?
sorszám: 8353 (37767)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2005-09-29 18:56:21
Nézd meg a biztosítékokat! Meg az akksi sarukat!
sorszám: 8352 (37764)
(előzmény: rebel56, 2005-09-29 18:46:47)

 
 
rebel56
válasz erre | email2005-09-29 18:46:47
Sziasztok!
Nagyjából 6 órával ezelőtt, leparkoltam a motorral (ami eddig hibátlanul működött), és most a gyújtáskulcsot elfordítva semmi sem történik. Miket érdemes először megnéznem?
A válaszokat előre és köszi, ja és extra sürgős jelleggel kellene, mert nem otthon vagyok vele. :-(
sorszám: 8351 (37763)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-29 18:19:56
KÖszi a tippet!
sorszám: 8350 (37762)
(előzmény: z25z, 2005-09-29 17:52:03)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-09-29 17:52:03
nem feltetlen oracsere; okozhatja spiralszakadas, vagy a hatul levo csiga-tengely nyirodott el....ez inkabb a valoszinubb ok, ezeket nezd meg mielott orat cserelsz...
sorszám: 8349 (37759)
(előzmény: sztomi, 2005-09-29 14:08:16)

 
 
pause
válasz erre | email2005-09-29 17:29:22
De biztos lehet! Simsonra is lehet! Na de minek??!!! Pont az a szoci feeling hogy rugdosni kell!! Szerintem.
sorszám: 8348 (37758)
(előzmény: drisa, 2005-09-29 13:28:21)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-09-29 14:08:16
Sziasztok!
Ha beszart a kilométeróra (se a sebességet nem mutatja, és persze a megtett táv sem növekszik), akkor az biztosan cserés, vagy lehet, hogy csak vhol vmi apró hiba van valahol? Pl: rosszul csatlakozik valamihez vagy ilyesmi?
sorszám: 8347 (37747)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-09-29 13:49:38
Alapjárat motorosbolt, 1039 Vasút sor 35. Km- óra/ fordszámmérő: 1500 ft
sorszám: 8346 (37746)

 
 
drisa
válasz erre | email2005-09-29 13:28:21
Helló!

Szerintetek nem lehetne valahogy önindítót szerelni az ETZ-re? Egy régi Jawán láttam egyszer olyat, csak rá lehetne barkácsolni az MZ-re is. Mondjatok valami okosat erre!
üdv

Drisa
sorszám: 8345 (37744)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-09-29 12:52:29
Hello LuJOmAn!

Szerintem túl nagy probléma nincs a géppel, egyszerűen kontakthibás a biztosíték, vagy a tábla. Autohifi boltban lehet venni villás biztosítéktartót, erre cseréld ki a biztosítéktáblát. Arra vigyázz, hogy szigeteld el rendesen. Én a szigetelőszalagot nem díjazom, ha van rá mód, használj inkább zsugorcsövet.

Gabi
sorszám: 8344 (37743)
(előzmény: LuJOmAn, 2005-09-28 11:25:26)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-09-29 10:27:57
Az ETZ 250 karbijának (bvf30n3) leírását itt találod:
http://szoci.motoros.hu/download/bvf30n3.zip
sorszám: 8343 (37735)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-09-29 02:17:49)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-09-29 02:17:49
Sziasztok Mindenki!
Elnézést hogy csak most reagálok, de köszönök minden segítséget, de ezzel nincs vége. Sajna angolul nem tudok, így az angol oldalak kilőve. De írtátok azt is hogy itt a szocimotoros oldalon is van a karbiról leírás, de én azt nem találom. Plíz help! Lenne még kérdésem. Mint mondottam 250es ETZ-m van, és nekem még 110nél többet nem tudtam kihúzni belőle, és ha olyan kedve van akkor még 70et se megy. Milyen problémák lehetnek? Karbit kipufogót dugattyút gyürüketkondit trafót cseréltem,hengert újra hónoltattam gyújtást karbit szerelő állított. Most az egyik kollégámmal az elég dúrván összekócolt vezetékeket kibogózzuk, és újra saruzzuk. Remélem ez megoldás lesz de ha van valakinek ezen felül ötlete azt szívesen venném.Még egy kérdés. A visszacsapó szelepröl amit a beömlöbe kell szerelni olvastam, hogy milyen jó, de hátrányáról nem.Nem fog megváltozni az a szép szívóhangja a gépnek? Köszi Gábor
sorszám: 8342 (37729)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-29 01:35:55
járo motornál kb 1000 fordulat fölött a töltésvisszajelzőnek nem kell égni
sorszám: 8341 (37727)
(előzmény: Péter mz, 2005-09-28 21:50:19)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-09-28 21:50:19
helo kösz a segitséget.Akksit még nem vettem ezért nem tudom kipróbálni.Ma megpucoltam teljesen a forgórészt. A forgorész nagyobbik része (átmérőben) (nem tudom mi a neve) azon vannak ilyen 5-6cmes hosszú fémek, és mindegyik végén aszthiszem parafa van és ezek közt olajos kosz volt szóval nem külön voltak,hanem összekötötte öket az olajos kosz.ezt kipucoltam,a szénkeféket megcsiszoltam a rézt is,a fesszab.minden részét megcsiszoltam .Megtoltam kb olyan 10-12 km/hnál már indult is.Mintha egy kicsit tovább lehetne neki húzni mint ezelőtt.Alapjáraton halványnál erősebben világit a sebv.üres állását jelző lámpa.nagyobb gázon rendesen ég csak közben kevesebb feszültséget kap ezért kicsit vibrál.Alapjáraton van hogy közbe kihagy a gyújtás.Ha jár a motor nem kell világitani a töltésjelző lápának?
sorszám: 8340 (37709)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2005-09-28 21:41:47
Helló Redline!
Én előre 1,5-1,6-ot, hátra 2,2-t szoktam. Ez nekem bevált, mert ha több könnyen csúszik az eleje, és alig melegszik, a hátulja meg nagyon pattog. Ha kevesebb, akkor "maga alá gyűri" a kormányt lassú kanyarban.
Haver 3500 FT-ért vett 5Ah-s aksit bele.
Nekem NGK B9HS (ez elvileg 260-as hőértékű) van benne, ára 700 Ft körül van. De lehet, hogy télre kisebb hőértékűt rakok, mert néha valami gond van a gyújtással(lehet, hogy nem azzal) a hidegben.
sorszám: 8339 (37708)
(előzmény: redline, 2005-09-28 21:20:22)

 
 
redline
válasz erre | email2005-09-28 21:20:22
Hellósztok!!!

3 kérdésem lenne hozzátok a 150-es etz-mhez.
1. hány bárt szoktatok nyomni a kerekekbe
2. mennyi egy új aksi
3. milyen gyertya az ami árban elfogadható és f*sza
sorszám: 8338 (37707)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-09-28 13:48:05
Okés kipróbálom!

Köszi
sorszám: 8337 (37684)
(előzmény: steelheart6, 2005-09-27 23:49:07)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-09-28 13:24:47
nem jelent semmit . attól még vidáman túltölthet .
sorszám: 8336 (37683)
(előzmény: LuJOmAn, 2005-09-28 13:12:44)

 
 
LuJOmAn
válasz erre | email2005-09-28 13:12:44
Ha ez jelent valamit: elektronikus fesszabályzó van feltéve.
sorszám: 8335 (37682)
(előzmény: z25z, 2005-09-28 12:12:51)

 
 
z25z
válasz erre | email2005-09-28 12:12:51
nezd meg a fesszabalyzot, mennyit ad le, de nehogy direktbe kosd, mert azzal a generatort is hazavaghatod meg egy ket vezeteket is elegethetsz
sorszám: 8334 (37679)
(előzmény: LuJOmAn, 2005-09-28 11:25:26)

 
 
válasz erre | email2005-09-28 11:39:02
ETZ 125, 150, 250!!
VADONAT ÚJ KOMPLETT GYÁRI KARBURÁTOROK!! GYÁRI DDR
ELFEKVŐ ÁRÚ NÉMETORSZÁGBÓL!!
KORLÁTOZOTT DARABSZÁM!!!
9000ft/db
Utánvéttel is!!
Bp.
0630 4096093
sorszám: 8333 (37674)

 
 
válasz erre | email2005-09-28 11:36:11
RITKASÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MZ kormányvégre való vadonat új tükrök!! ELADÓK korlátozott darabszámban!!
4000/pár
Utánvéttel is!!
Bp.
0630 4096093
sorszám: 8332 (37673)

 
 
LuJOmAn
válasz erre | email2005-09-28 11:25:26
Sziasztok!

ETZ 125-öm van. Egy olyan kérdésem volna, hogy serintetek mi lehet a probléma akkor, ha huzamosabb "hajtós" üzemeltetéskor a 16A-os biztosíték mindig túlmelegszik, s a motor a kontakthiba miatt darabosan jár. Érdekes mód nem olvad ki a bizti, csak a műanyag kapszula része zsugorodik mindig össze a felmelegedéstől. Akkor most a műaynag része szar, s nem kellően masszív, vagy a fémszál van elméretezve és 16A helyett van vagy 20, vagy mindkettő, vagy egyik sem, hanem más a gond?

Arra is gondoltam már, hogy direktbe kötöm ezt az ágat a biztosítékdobozban, de félek, hogy azzal meg kinyírom a gyújtástekercset.

Köszi a tippeket, segítséget előre is!
sorszám: 8331 (37671)

 
 
válasz erre | email2005-09-28 10:51:37
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK JÓVAL BOLTI ÁR ALATT!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093

Hátsó teló újszerű állapotban 7000/pár
komplett első teló( sérülésmentes) 14000 ft
Féktárcsák 5000/db
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 10000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 5000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 4000 ft
fordulatszám mérö 4000 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ, vagy írj MAIL-t INFÓÉRT!
0630 4096093
STREETES@FREESTART.HU
sorszám: 8330 (37666)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-09-28 00:07:41
helo kösz a segitséget.Akksit még nem vettem ezért nem tudom kipróbálni.Ma megpucoltam teljesen a forgórészt. A forgorész nagyobbik része (átmérőben) (nem tudom mi a neve) azon vannak ilyen 5-6cmes hosszú fémek, és mindegyik végén aszthiszem parafa van és ezek közt olajos kosz volt szóval nem külön voltak,hanem összekötötte öket az olajos kosz.ezt kipucoltam,a szénkeféket megcsiszoltam a rézt is,a fesszab.minden részét megcsiszoltam .Megtoltam kb olyan 10-12 km/hnál már indult is.Mintha egy kicsit tovább lehetne neki húzni mint ezelőtt.Alapjáraton halványnál erősebben világit a sebv.üres állását jelző lámpa.nagyobb gázon rendesen ég csak közben kevesebb feszültséget kap ezért kicsit vibrál.Alapjáraton van hogy közbe kihagy a gyújtás.Ha jár a motor nem kell világitani a töltésjelző lápának?
sorszám: 8329 (37656)
(elözmény: pause, 2005-09-27 00:21:30)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-09-27 23:49:07
Eikel!

Vágj tömítést sörösdobozból!
Nekem 125ös Trophym volt, abban bevált, nem fúj ki, és gyengébb sem lesz

Üdv!
Ádi
sorszám: 8328 (37655)
(előzmény: Eikel, 2005-09-27 22:43:11)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-27 23:19:45
valami egész vékony tömités kell. nekem is ilyen gépem volt és kifujt viszont mikor raktam közé viszonylag vastag volt(0,5-0,6mm) akkor érezhetően gyengébb lett de nem nagyon fujt ki
sorszám: 8327 (37654)
(előzmény: Eikel, 2005-09-27 22:43:11)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2005-09-27 22:52:42
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni idó szédszedni, és összerakni új alkatrészekkel egy 125-ös ETZ blokkol? Ha már nioncs a vázban, és nem is kell berakni? Kösz!
sorszám: 8326 (37651)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-09-27 22:43:11
Sziasztok!

Mi az oka hogy kifúj a TS-em a hengerfejnél? Mivel orvosalható? Tegyek közé tömítést? Nem gyengíti le?

Köszi
sorszám: 8325 (37650)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-09-27 20:40:59
De hiszen ez csak az Albionba kivándorló Dödő lehet! :DDD
sorszám: 8324 (37638)
(előzmény: moci76, 2005-09-27 16:07:28)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-27 18:03:48
Ugyanaz a blokk szoval igen
sorszám: 8323 (37627)
(előzmény: pause, 2005-09-27 15:57:31)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-09-27 16:38:19
Háj!
Debrecenben, egy motoros boltban.
sorszám: 8322 (37611)
(elözmény: pause, 2005-09-20 16:28:35)

 
 
moci76
válasz erre | email2005-09-27 16:11:16
Ja, az ara fixen 25.000 Ft.
sorszám: 8321 (37609)

 
 
moci76
válasz erre | email2005-09-27 16:07:28
MZ TS 150 papirok nelkul atlagos allapotban elado. Hatul cross gumi, rezocso. Meg volt hozza a forgalmi csak elkavartam, mivel nekem nem kellett ra vizsga, mert csak "kertek alatt" hasznaltam. :) A motor felujitasra szorul, pl. ules, fenyezes, fotengely felujitas. Amugy mukodokepes. Helyileg a XXII. keruletben (nagyteteny) talalhato. Kerlek, hogy CSAK telcsin keress, mert nem leszek gepkozelben. Tel.: +36702526463
sorszám: 8320 (37608)

 
 
pause
válasz erre | email2005-09-27 15:57:31
Nem Trophy, hanem mint már előzőleg írtam: Ts 125. Ebbe jó ez a szimmering? 20*30*7
sorszám: 8319 (37606)
(előzmény: pandagyik, 2005-09-27 12:08:44)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-09-27 15:32:46
Kecskeméten minden hónap utolsó szombatján van veteránbörze a nagybani piacon. info: 20/379-3235
sorszám: 8318 (37602)
(elözmény: pause, 2005-09-26 19:44:07)

 
 
pinyo13
válasz erre | email2005-09-27 12:25:29
Sziasztok! Erről a karburátoros dologról nincs valakinek magyar leírása? Nekem sem a legjobb a beállítása és kéne néhány tipp, info.
sorszám: 8317 (37590)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-09-27 12:08:44
Hát ha trophyd van akkor talán amugy szerintem nem.
sorszám: 8316 (37588)
(elözmény: pause, 2005-09-27 11:17:17)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu