MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A kadmiumozott kivitelű magyar ETZ oldaltámasz egy kalap fosch. Én legalábbis ilyennel találkoztam.
Helló mindeki!
Megvolt a tesztelés. Sajnálattal tudatosult bennem hogy nem az elektromos rendszerben volt a hiba. Szóval még mindig nem jó a járgány. Továbbra is várom az ötleteket hogy miért nem megy rendesen a motorom. Plíz help! Gábor
Ok. Végülis lehet bescannelem az egészet, csak jó sok idő lesz. Aztán persze elküldöm az oldal szerkeztőjének.
Kedves Mindenki!
250-es ETZ-hez keresek olyan doboztartót hátra, amivel oldaltáskát is fel lehet tenni. Az én gépemen is van krauser, de sajnos lefelé nem megy belőle semmi vas így az oldaltáskák összeérnének a hátsó kerékkel! SZóval nekem csak az a vas kéne ami az oldaltáskákat tartanná!
Előre is Köszi!
Hogyne érdekelne!? Persze, hogy érdekel! :D
Valakit érdekel-e a Hogyan javíthatom a motorkerékpáromat c. 1989es könyv? Benne a kisetz blokkszerelése, nagyetz blokkszerelése, etz tárcsafék szerelése, etz generátor szerelése, etz első teló szerelése. + vezetéstechnika meg ilyenek. Szerintem elég jó. Ha van rá igény jelezzétek!
Hellósztok!
Van valakinek tapasztalata az ETZ-hez való utángyártott oldaltámasszal(magyar)? Milyen tartós? Mert a simson-é az elég gyenge anyag, ez is olyan? Köszi!
Üdv
Igen ha elviszed egy szakihoz vagy céghez akik villanymotorok tekercselésével fogalakonak kicserélik neked. Szén helyett réz gyűrűket tesznek amik ugyan olyan jók. Házi megoldás nem javasolt.
Helló Mindenkinek!
Jön valaki a holnapi szolnoki börzére?
Én megyek, csak nem MZ-vel, mert az meghalt!
Mentem vele szép lassan egyszer csak megállt. Azt hittem, hogy eltörött a gyűrű, de kiderült, hogy a hajtókar alsó tűgörgöje rágódótt be. Az eset valószínűleg azért történt mert étolajat adagoltam a benzinbe, így utólag rájöttem hogy hülye voltam, de már mindegy.
MZ/X
Most nem tudom mennyi lesz a fogyasztásom, de nekem azt mondta egy szerelő hogy 6litert be kellene nyelnie ahhoz hogy jól menjen.Ahoz képest a 3.5liter nagyon jó. Mindjárt tesztelem a gépet. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Mellesleg mennyit megy a géped? Én úgy tudom hogy igazándiból az alsó fordulatszám tartományban van nagy szerepe a membránnak.
pedig lehetelen nincs , csak a tudás kevés .
nem is rád gondoltam . van itt néhány emberke aki azt hiszi , hogy ha az ö motorja nem tudja akkor az lehetetlen .
a szlovákiai túrán 85-90-es tempóval 3,5l/100km .
Akkumulátor nélkül nem tudsz töltést mérni. Mit töltesz?
Hát nem is tudom. De azt hiszem nem csak azért van ilyen járgányom mert szép, meg viszonylag olcsó hanem a hangja miatt is. Mellesleg nem foglak hazugnak mondani, de kíváncsi lennék hogy mennyi így a fogyasztása. Gábor.
Tudnia kéne a 6-7 voltot ugyanis a trafo is azzal megy tehát ha nincs fesz kihagy a gyujtás.Forgorész, fesszab, kábelkötegeknek, szénkeféknek néznék utána.
üdv
Szerintem ne aggódj a töltés miatt, mert "én úgy tudom", hogy abban az állásban a generátor csak a gyújtásra adja az energy-t, az akksit pedig azzal, hogy a legutolsó állásba tetted a gyújtáskapcsolót kiiktattad a gyújtás áramköréből. Remélem érthető volt ez a k..va hosszú mondat! :-)
helo.tudna nekem segiteni valaki?Ha a motort akksi nélkül inditom a kapcsoló utolsó állásában jobbra miután elindul keveset tölt.Megmértem 3-3.2 voltot mértem nagyobb gázon se nagyobb az érték.Ha megyek vele kb3/4 gáznál ha tovább húzom lehörög.Ez azért van mert keveset tölt ugye?min lehet állitani vagy mit csináljak hogy több legyen a töltése?
250/1-en láttan 130-ast ott még volt pár mm hely . lehet , hogy amikor belengett a láncvédõ felharsantak a sikolyok ! :-))
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet elérni HyGy-t! Erősen érdekel a mikrokontrolleres gyújtásszabályzás! Szeretném a mocimra megcsinálni! De ahhoz több dolgot kéne tudnom. Üdv: Herr'Watt
tokeletesen igazad van :-))
annyi kiegeszites talan hogy a 130 az mar csak visitva, esetleg lancvedo gumi nelkul, mert abba mar belelog...
130-ig befér . de szerintem nem érdemes 110-nél szélessebet felrakni mert a keskeny felni úgyis összenyomja .
Most remélem egyre gondolunk!
Hátsó gumi ETZ 251-be. 16" átmérő, 110 széles.
110-es biztos, hogy jó bele. 120-ast nem tudom.
ok köszi! gyorsan megtudna vki mondani hogy 251-be 110-vagy 120? előre is köszi!
legegyszerubb leggyorsabb es talan legolcsobb megoldas a legelso mol kuton venned lokesgatlo olajat...tokeletes a teloba
Hali mindenkinek!
tudja valaki hogy lehet e cserélni 250-es etz-n a csúszógyűrűket? (Amin a szénkefék kopnak) Vagy az egész forgórészt kell cserélni. A címem wolf@dpg.hu előre is kössz!
most õszintén !
a hangját akarod halgatni v. motorozni akarsz . :-))
sziasztok gyors segítség kéne hogy milyen olajat öntsek az első telóba hányas viszkozitású? vagy mi vagy hogy:) és befére-e 110x16 251-be? vagy esetleg még 120 iS? előre is köszi
Sziasztok!
Aha! Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Egyébként 2apró hibával de elkészült az elektromos felújítás. Tök jó! Müködnek a kontrolllámpáim meg minden. Remélem a teljesítmény hiány is megszűnik, bár most hazafelé sem volt rakéta, de marha nagy szembeszél volt. Most még ennek tudom be. Én láttam egy gépet , menni nem mentem vele, csak beindították de mintha annak más lett volna a hangja. Köszi mindent! Gábor
Ez a motor egy TS 125ös.Mért van az hogy alapjáraton közbe kihagy a gyújtás ha jobboldalt utolsó állásban van betolva?Keveset tölt,hogy lehet ezen javítani?Alapjáraton a fék halványan világit és a sebváltó üres állását jelző zöld lámpa is halvány.Nagyobb gázon normális fényerővel ég,de közbe halványabban ég a zöld lámpa szóval mértnem egyenletes a töltés?min lehetne javítani?
Én túl sokat nem értek az ETZ-hez, de a gépkönyv szerint az a kondi a gép akku nélküli üzeméhez kell, a D+ és a test közé van kötve és 2,5 mikrofarados.
nem fog hátrányára változni . évek óta membránvezérlésü az etz250-m és csak pozitív tapasztalataim vannak . jobban megy és a fogyasztása olyan , hogy le sem merem írni mert kapásból lehazugoznak .
Sziasztok!
Köszönöm a karbi leírást és a segítséget, de lenne megint egy kis hiányosságom. Az akksi +oldalára be van kötve egy kondi, az mi célt szolgál, és lehet-e hogy ennek hiánya okozta a teljesítmény hiányt? Egyáltalán nem volt bennt. Köszi! Gábor
Hivd ezt a számot06304422451 keresd a Lehocky urat,neki sok bontott alkatrésze van,és hivatkozz a bambira.
Hali! Nekem ezt menet közben csinálta, az ETZ-m. :)
Aksiban volt áram, csak a + saruról jövő vezeték úgy döntött hogy nem vezeti az áramot.
Sziasztok!
Na egy utolsó próbálkozás :). Főleg a pestiek segítségét kérném: Ha ismertek egy olyan boltot (vagy szakembert) ahol/akinél beszerezhető új v. jó állapotú TS/ETZ villaszár (az a krómozott cső, asszem mindkét típusnál ua.), akkor lécci dobjatok meg egy telefonszámmal! Minden jót!
Megoldottam! :-) Zolchee, Jorgat, köszi a tippeket!
Visszatérve a mocihoz az előbb azt tapasztaltam, hogy gyújtás állásban nagyon halványan pislákol a visszajelző.
Próbáltam lejtőn lefelé gurulva gyújtás állásban kettesbe betenni, de nem akart "bedurranni", csak hörgött. (A biztosítékok jók, a féklámpa vezetékét lehúztam a kapcsolóról.)
Hello!
Hát nálam hasonló az efekt . A hiba az első féknél levő kapcsoló miatt van. Egy szar utángyártott vacak. És nálam olyan a bekötés hogy gyújtás nélkül is világít a féklámpa. Ennek köszönhetően állandóan leszivta az aksit. Talán nálad is ez lehet az ok.
Ez a motor egy TS 125ös.Mért van az hogy alapjáraton közbe kihagy a gyújtás ha jobboldalt utolsó állásban van betolva?Keveset tölt,hogy lehet ezen javítani?Alapjáraton a fék halványan világit és a sebváltó üres állását jelző zöld lámpa is halvány.Nagyobb gázon normális fényerővel ég,de közbe halványabban ég a zöld lámpa szóval mértnem egyenletes a töltés?min lehetne javítani?
helo kösz a segitséget.Akksit még nem vettem ezért nem tudom kipróbálni.Ma megpucoltam teljesen a forgórészt. A forgorész nagyobbik része (átmérőben) (nem tudom mi a neve) azon vannak ilyen 5-6cmes hosszú fémek, és mindegyik végén aszthiszem parafa van és ezek közt olajos kosz volt szóval nem külön voltak,hanem összekötötte öket az olajos kosz.ezt kipucoltam,a szénkeféket megcsiszoltam a rézt is,a fesszab.minden részét megcsiszoltam .Megtoltam kb olyan 10-12 km/hnál már indult is.Mintha egy kicsit tovább lehetne neki húzni mint ezelőtt.Alapjáraton halványnál erősebben világit a sebv.üres állását jelző lámpa.nagyobb gázon rendesen ég csak közben kevesebb feszültséget kap ezért kicsit vibrál.Alapjáraton van hogy közbe kihagy a gyújtás.Ha jár a motor nem kell világitani a töltésjelző lápának?
Nézd meg a biztosítékokat! Meg az akksi sarukat!
Sziasztok!
Nagyjából 6 órával ezelőtt, leparkoltam a motorral (ami eddig hibátlanul működött), és most a gyújtáskulcsot elfordítva semmi sem történik. Miket érdemes először megnéznem?
A válaszokat előre és köszi, ja és extra sürgős jelleggel kellene, mert nem otthon vagyok vele. :-(
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|