hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 28. hétfö 
Valéria

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

RR_ZOZY
válasz erre | email2005-10-11 10:59:30
"Fizesdkiaztánnemküldömvagyazígértújhelyettküldökegyleppukkadtszart" system :-(
sorszám: 8565 (38344)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-10-11 09:48:41
Úgy néz ki, mint egy belső menetes cső, és az egyik végében van egy hosszú 10-es csavar. Bármelyik szocimotoros boltban kapsz ilyet kb. 500 - 1000 Ft-os áron.
sorszám: 8564 (38340)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-11 02:25:18)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-11 02:25:18
A célszerszám hogy néz ki?
sorszám: 8563 (38338)
(előzmény: motomen, 2005-10-11 02:22:12)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-10-11 02:22:12
Azt kéne megfigyelni hogy a tűszelep zár-e és átenged-e amikor kell.
Mindkét oldalon ugyan olyan szimering van, de ha veszel említsd meg hogy hova lesz, és olyan anyagból adnak.
A kuplung sok verejtékkel jön le meg egy célszerszámmal, semmi mással. De elötte tájékoztódj hogy kell szerelni, van itt elég leírás a letölthetők között.
sorszám: 8562 (38337)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-11 02:15:44)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-11 02:15:44
A tanktól a karbiig ilyen gyorsan folyik. Valaki azt mondta hogy min.12liter/órával kell folynia úgyhogy az megvan. Mondjuk azt nem néztem meg hogy a tűszelepen is átfolyik-e ennyivel. Persze ha leállítom akkor zár a tűszelep és akkor semennyi sem folyik. ETZ250em van. Még így is áll az előzőekben leírt méret? A másik oldalon is ugyanakkora van? Ugyanilyen technológiával lehet cserélni a kuplung oldalit is? A kuplungot hogyan tudom leszedni?
sorszám: 8561 (38336)
(előzmény: motomen, 2005-10-10 20:55:35)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-10-11 02:03:55
A fékfolyadékos pajtásnak: Azért van ez, mert valahol levegőt szív be a dugattyú. lehet meg nem húzott cső csatlakozás, de gyakori hogy sérül a dugattyú tömítése vagy maga a dugattyú. Ha új akkor se lehetlen hogy ez a gond. Sajnos silány árú+régi MZ=tengernyi gond!
Vedd le a kupak, a kis membránt és húzogasd a kart, lassan. Apró buborékok jönnek majd fel.
A fehér karikát meg ne szedd kis, különben más bajod is lesz.
Addig is, fujd le a fényezést szilikon sprével, nem szívja be olyan könnyen a fékolajat a festék.
sorszám: 8560 (38334)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-11 01:20:17
Valószinűleg túl nagy a töltőfeszültség,amit csak feszültségmérővel tudsz mérni.
Max 13,8-14,2V lehet.
A kompressziómérő egy speciális nyomásmérő,ami a max nyomásértéken "megragad",így mutatja a maximális kompressziónyomást.A legközelebbi műhelyben biztos találsz.Házilag nem tudod megoldani.
sorszám: 8559 (38332)
(előzmény: Eikel, 2005-10-10 23:10:22)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-11 01:16:59
köszi
sorszám: 8558 (38330)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-11 01:12:31)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-11 01:12:31
Ha ezt kipróbáltad és az izzók fényerejéből látod, hogy van töltés, akkor jó a generátorod,tehát a fesszabályzó rossz.Ha nincs feszültségvátozás akkor a generátor halt meg.
sorszám: 8557 (38328)
(előzmény: sztomi, 2005-10-11 00:58:44)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-11 01:06:45
Sokáig ne hagyd őrizetlenül,mert a túltöltés nem jó.
Ebből a szempontbó viszont jó, hogy kis töltőd van.Nem tud benne nagy kárt tenni.
Ha megnézted a rajzot a számozás szerinti
"DF"kapcsot összekötöd az "51"kapoccsal,akkor maximális töltést kapsz,ha jó a generátorod.VIGYÁZZ!!!! hogyha túl nagy gázt adsz kiéghet pár izzód,csak óvatosan.
sorszám: 8556 (38327)
(előzmény: sztomi, 2005-10-11 00:58:44)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-11 00:58:44
őrizetlenül itthon hagnyi hülyeség?
sorszám: 8555 (38326)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-11 00:55:46)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-11 00:55:46
Finoman pezseg,mint a szódavíz.
Alényeg még az,hogy egyenletes legyen a pezsgés minden cellában.
Ha nem egyenletes/pl valamelyik cella sokkal előbb pezseg/ akkor sajnos valószinűleg rossz az akksi.
sorszám: 8554 (38325)
(előzmény: sztomi, 2005-10-11 00:49:47)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-11 00:51:23
http://www.dynamo.mz-b.de/regler/gregler/r66wire.gif
Nézd meg ezt a rajzot,nagyon jól megmutatja a generátor bekötését.
sorszám: 8553 (38324)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 22:22:07)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-11 00:49:47
mennyire őpezseg ha kész?
sorszám: 8552 (38323)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-11 00:40:43)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-11 00:49:08
Ha fent benézek a kis lyukakon és látok apró bubikat akkor fel is van töltve?
sorszám: 8551 (38322)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-11 00:40:43)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-11 00:47:56
Az a parám, hogy most bedugtam este 8-kor, reggelig remélem nem lesz gond, de ha reggel még nem pezseg, akkor elmegyek melózni és csak este 7 körül érek haza! Hülyeség őrizetlenül itthon hagyni?
sorszám: 8550 (38321)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-11 00:40:43)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-11 00:40:43
Szia Sztomi
Igen lehet belőle baj ha sokáig van rajta a töltő.Amikor finoman elkezd pezsegni a folyadék az akksiban akkor van feltöltve.
A kis töltő is jó,csak lassabb.
sorszám: 8549 (38320)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 22:22:07)

 
 
Eikel
válasz erre | email2005-10-10 23:10:22
Hali!

Miért van az hogy Ts-embe folyton kiég a tompított fényszóró?-kb 2 havonta.

Másik kérdésem hogy lehet kompressziót mérni?

előre köszi a hozzászólásokat.
sorszám: 8548 (38315)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-10-10 22:25:10
akkor is gyûrõdik ha kispórolod a fehér müa. alátétet ?
sorszám: 8547 (38308)
(előzmény: pinyo13, 2005-10-10 22:19:47)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-10 22:22:07
Még egyszer ideirom el ne sikkadjon: meddig tehetem töltőre Lehet abból vaj ha túl sokáig rajta van stb...
sorszám: 8546 (38307)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 22:21:03)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-10 22:21:03
és az a dióda híd hol van? Megadhatod a szerelési kk oldalszámát is, meg örülnék ha konyhanyelven is elmondanád hogy az hol van és hogy hogyan nézem meg rossz e és hogy hogyan javítsam meg! Köszi
sorszám: 8545 (38306)
(előzmény: zsolesz, 2005-10-10 22:19:24)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-10-10 22:20:03
50km töltés nélkül . nekem ez volt a maximum eddig . lámpa nélkül kell menni és simán bírja .
sorszám: 8544 (38305)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 21:12:38)

 
 
pinyo13
válasz erre | email2005-10-10 22:19:47
Sziasztok!
Már egy párszor leírtam a problémám, de még mindig nem sikerült ésszerű magyarázatot találni a problémámra. Etz 150- esemnek állandóan folyik a fékolaja a tartály kupakjánál, és mindig összegyűrődik a tágulási gumi is? Valakinek van valami úk ötlete mit tehetnék? Vagy dobjam ki és vegyek egy másikat? Aki tud segítsen!!! Nagyon idegesít a probléma, és a fékolaj megeszi a fényezésemet.
sorszám: 8543 (38304)

 
 
zsolesz
válasz erre | email2005-10-10 22:19:24
szerintem nézd meg a diódahidat lehet,hogy elszállt a segédiódahíd.
sorszám: 8542 (38303)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 21:12:38)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-10 22:13:41
Megmondom őszintén fingom sincs miért írtad ezt ide! Az oké hogy a vizet pótoljkam, de még a két határvonal között van benne. A futár petinél vettem ezt a töltőt, szóval ez ilyen aksikhoz vló, akkor is ha gyenge! Kérdés: nyugodtan rajta hagyhatom a töltőn akár egy napig is?
sorszám: 8541 (38302)
(előzmény: Keats, 2005-10-10 22:05:32)

 
 
csiki
válasz erre | email2005-10-10 22:05:40
szeva sztomi
szerintem 10km elég én kb. 25 km mentem vele úgy, hogy folyamatosan égett az ellenörző lámpa
sorszám: 8540 (38299)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 21:55:53)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-10-10 22:05:32
Hy sztomi!
A töltési szabály úgy szól hogy a töltőáram X Amperóra *0,1! Tehát ha 8 amh -ás az aksid akkor 0,8 A a töltőáramod!
De mérd meg a sav sűrűségét 1,14 Kg/dm3 az a lemerült aksié 1,28 Kg/dm3 a töltött aksié de kezd azzal hogy desztilált v. ioncsrélt vízzel pótolod ami hiányzik belőle!Ha csak autóaksi töltőt tudsz szerezni akkor úgy kell hogy sorba kell kötnöd az aksival 1 izzót de úgy hogy mérd az aksi 2 saruja közötti áramerősséget annak kell lennie X amh *0,1! Ha kérdésed van írj és válaszolok! Sok sikert a probléma kezeléséhez!
Keats
sorszám: 8539 (38298)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 21:23:13)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-10 21:55:53
Miért, az annyira kevés? Igazából csak arra vagyok kíváncsi, hogyha töltöm mondjuk egy napig, akkor kb 10 km-t a városban biztos hogy elgurul-e?
sorszám: 8538 (38296)
(előzmény: ttibcsi, 2005-10-10 21:50:40)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2005-10-10 21:50:40
300ma-es töltővel szerintem kár nekikezdeni.
sorszám: 8537 (38295)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 21:23:13)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-10 21:23:13
Ja, és mennyi ideig kell tölteni? 12V-os 300mA-es Saito töltőm van gondolom ezek a paraméterek számítanak!
sorszám: 8536 (38293)
(előzmény: sztomi, 2005-10-10 21:12:38)

 
 
sztomi
válasz erre | email2005-10-10 21:12:38
Sziasztok!

A következőket tapasztaltam ma:
Elindultam a mocival. 1x még fel tudtam kapcsolni a tompítottat, de kb 100 m után elhalványult. Hamar lekapcsoltam 1x azt hittem kiégett, de nem. Menet közben folyamatosan égett a töltés ellenörző piros lámpa. Olvastam a haszn. utm-ban, hogy vagy a generátor szabályozó , vagy a kábel a generátor szabályozó egyenirányító és az akku között hibás. A kérdésem az lenne, hogy hogyan ellenőrizzem melyik a rossz és hogy ezek pontosan melyik alkatrészei a motornak:) mert van nekem egy csomó zsír új tartalék alkatrészm az elektronikához,csak nem tudom melyiket hog hívják:) SZóval hálás lennék ha leírnátok hogy hogyan fogjak neki! Még valami, van töltőm, ha feltöltöm az akkut az mennyi km-t bír ki?
sorszám: 8535 (38292)

 
 
csiki
válasz erre | email2005-10-10 21:03:41
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, már 2 éve van egy 250-es etz-m egy éve felfurattam 300-ra a fúrás után erősebb lett és egyszer se ragadt meg, de a végsebességével nem vagyok megelégedve 135 km\h nál még nem tudtam többel menni vele (igaz sportdob van rajt)nem tudom hogy egy jó 250-es hogyan megy vagy csak én kevessellem.
sorszám: 8534 (38291)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-10-10 20:55:35
A 15liter per óra milyen érték? Ezzel azt mondod hogy túlfolyik leállított motornál?
A méret attól függ milyen köbcentis motorod van! Mert ezt asszem eddig nem közölted.
Nyugodtan, rosszabb idegekkel is átbökheted a szimeringet, ez még a leghumánusabb.
Viszont gondolj arra hogy ha a generátor felöl folyik akkor másik felén is gond lehet vele. Az a blokk megbontásával jár, a motor kiszerelése nélkül, a kuplung mindeképpen lejön.
sorszám: 8533 (38290)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-10 14:20:03)

 
 
válasz erre | email2005-10-10 18:43:33
BONTÁS simson S51E Meg van még minden rajta komplett!!!
Híbátlan gyári kerekekkel stb...

Eladó cuccok Pl:!
SIMSON S51:
Vadonat új gyári 3 seb. váltódob 2000 ft
fellújított első teleszkóp komplett 8000 ft
S53 as újszerű állítható hátsó teló 7000 ft/pár
váz sérúlésmentes 6000 ft
kerekek gyári állapotba 8000 ft/db
Első fényszóró kompletten 3500 ft
középstender 2500 ft

ETZ
Hátsó teló újszerű állapotban 6500/pár
komplett első teló( sérülésmentes) 10000 ft
Féktárcsák 5000/db
Féknyergek felújított 5000 ft
felső komplett fékolajtartály felújított 6500 ft
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 8000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 4000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra gyári 3500 ft
fordulatszám mérö gyári 3500 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 7000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, stb... nagyon nagyon sok alkatrész!

SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093

HÍVJ, vagy írj INFÓÉRT!
streetes@freestart.hu
0630 4096093
sorszám: 8532 (38276)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-10-10 14:49:50
a szimering tömítõajka a fõtengely felé áll.
sorszám: 8531 (38270)
(előzmény: tomóka, 2005-10-10 14:44:49)

 
 
tomóka
válasz erre | email2005-10-10 14:44:49
a szimerimg 25x72x7 méretû . cseréje egyszerû leszereled a generátor állórészt , a forgórész közepébe betekersz egy 10x100-as csavart addig amíg megakad akkor a villáskulcsra finoman v erõsen (amit kíván) ráütsz és máris a kezedben tartod . alatta látsz egy biztosító gyûrût . ezt csõrösfogóval kimûtöd . a következõket csak ERÕS IDEGZETÛEK OLVASSÁK ! én nem szoktam szarozni. a szimeringen óvatosan átütök egy csavarhúzót (vigyázva , h. az alatta lévõ olajterelõ lemez ne sérüljön) és egyszerûen kifordítom a fészkébõl . mielõtt az új szimeringet berakod gyõzõdj meg arról , hogy a terelõlemezen található pontozás az alatta lévõ biztgyûrû kivágásába illeszkedjen .
sorszám: 8530 (38269)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-10 14:20:03)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-10 14:20:03
Hát nem retyós az olaj ugyhogy valószínü hogy a szimering a ludas. Van rá ötlet hogy a legegyszerübb cserélni? A méretét meg tudnátok nekem mondani iq-ból?Ha arra gondolsz hogy nem folyik elég benzin, akkor mondom hogy a karbiig kb.15liter/óra a folyása. Gábor
sorszám: 8529 (38267)
(előzmény: motomen, 2005-10-10 00:51:08)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-10 13:42:01
Nincs gond, nem szoktam ilyeneket magamra venni. Nekem is csak valamelyik nap jutott eszembe, de az első fékem szar, mert kicsit ferde a tárcsám és nagyon szétrugdossa a fékbetéteket, úgyhogy az még akkor se akar igazán fogni amikor muszály lenne, a hátsót meg ellenőriztem, és nem melegedett egy picit sem. Köszi! Gábor
sorszám: 8528 (38266)
(előzmény: LAzO, 2005-10-10 01:22:25)

 
 
Orgon
válasz erre | email2005-10-10 13:10:09
Sziasztok!
Fullos túraplexit keresek ETZ-re, akár térdvédő elemeset is. (nem a fémlemezes..) Segítségeteket előre is köszönöm!
sorszám: 8527 (38265)

 
 
LAzO
válasz erre | email2005-10-10 01:22:25
Helló Gábor!
Előbb mindenképpen nézd meg hogy a generátor felöli szimering ludas-e.
a következőért ne haragudj, nem akarok szemtelennek tűnni stb, egyszerűen magamból indulok ki, velem már előfordult, azért írom, hátha...
Nekem szorult a fékem, de csak azután hogy elindultam vele, egy kicsit fékeztem, aztán beszrult és szegény moci csak kínlódott, de nem tudott menni rendesen.Nem szorult meg annyira hogy egyáltalán ne menjen, csak dörzsölt rendesen és a tárcsa felforrósodott.Mindkét fékem eljátszotta ezt velem egy időben.(leginkább az első)
Bár ha ez lenne a gond biztos rájöttél volna az első megállás után...
Remélem tudtam segíteni, vagy ha nem, akkor okoztam egy derült pillanatot az olvasónak, azzal hogy milyen balek voltam anno.. :)
sorszám: 8526 (38252)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-10 00:26:47)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-10-10 00:51:08
Látatlanban eléggé rejtéjes tünetek. Azt hiszem itt több dolog játszik össze neked. Érdemes lenne fogalakozni a generátor alatti olajjal, ha sötét koszos és sűrű akkor jöhet a lánc térből ha nem akkor szimeringen szivárog át. A rabszódikus viselkedést ez még nem teljesen magyarázza. Nem tudom mennyire volt alapos a tisztítás de talán érdemes lenne levenni a tankot, kiüríteni és rázogatni kicsit apró kaviccsal. Karburátor úszószelepjét is kivenni szétszedni, furatát kifújni.
sorszám: 8525 (38249)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-10 00:26:47)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-10 00:30:03
Ne haragudj, nem akartam lesikítani a hajadat, semmi ilyesmi. Örülök hogy próbáltok segíteni.
Nem változik, érdekes hogy a torok hang sem erősödik olyan vészesen, pedig ilyenkor meg szoktam nyitni a torkát.
sorszám: 8524 (38248)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-10 00:19:07)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-10 00:26:47
Nem füstöl jobban, és nem is durrog. Na igen. Ezért is írtam hogy kellene cserélni a szimeringet, mert a generátor alatti egy kicsit olajos.az olajat még nem szegolgattam, de majd... A tank nem túl gányos, és a karbi uszója szerintem frankón be van állítva.
sorszám: 8523 (38247)
(előzmény: motomen, 2005-10-10 00:12:11)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-10 00:19:07
Mentségemre legyem mondva,hogy csak most léptem be.
A hangja nem változik, amikor lelassul?
sorszám: 8522 (38246)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-10 00:00:54)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-10-10 00:12:11
És ezekhez produkál füstölést, durrogást? Főtengely szimering milyen állapotban van? Generátor felöl valami olajosság, benzinszag az olajban. Említetted hogy tisztítottad a benzin rendszert, tank belül milyen? Karburátort nem folyik túl?
sorszám: 8521 (38245)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-10-10 00:00:54)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-10 00:10:44
Igen. Mint mondottam volt, novi csentó van fenn.
sorszám: 8520 (38244)
(előzmény: JOBBÁGYI, 2005-10-10 00:07:32)

 
 
JOBBÁGYI
válasz erre | email2005-10-10 00:07:32
MZ-N GYAKRAN ELŐFORDUL,HOGY ELDUGUL A KIPUFOGÓ.NÉZTED MÁR?
TOMI
sorszám: 8519 (38243)
(elözmény: TéZés Gábor, 2005-10-09 23:30:32)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-10 00:00:54
Teljesen ugyanazon menetkörülmények között megyek és egyszercsak azt veszem észre hogy körbeforult már a gázkar és mégis csak 70el megyek. De előfordult már az ellenkezője is. éppen nem akart menni és egyszercsak elkezdett gyorsulgatni.Lehet hogy én vagyok a hülye de nem látok benne logikát. Ja és van olyan hogy ha megkergetem megszorul a dugóm. Mivel ez egyuton belül történhet nem találtam fontosnak a gyertyaképet. Egyszer mértünk akkor ha jól emlékszem 9,5volt. Lakott területen kívül ha engedi akkor 90el mennék.
sorszám: 8518 (38242)
(előzmény: motomen, 2005-10-09 23:46:29)

 
 
motomen
válasz erre | email2005-10-09 23:46:29
Mit jelent hogy olyanja? Ez mikor jön elő és mikor múlik el? Amikor olyanja van, vizsgáltad a gyertya képet? Mértél kopressziót? Milyen sebességel közlekedsz?
sorszám: 8517 (38240)
(elözmény: TéZés Gábor, 2005-10-09 23:30:32)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-10-09 23:40:45
Van egy ismerősöm akinek volt egy nagyon szép allapotú es125/1-ede családi okok miatt meg kellett válnia tőle, és ettől kezdve nem érdekelte hogy kinek adja el, és helyi suttyó gyerekek vették meg, akik aztán rendesen csapatják is, de én nagyon sajnálom azt a járgányt, mert télleg szép, és gondoltam hátha érdekel valakit, mert a srácokat szerintem nem kellene sokáig győzködni hogy adják el. Amit tudok hogy eltört a berugó karnak a rugója, és az első fényszóró. Rendszáma le lett adva. Akit érdekel hívjon fel:+36308594599
sorszám: 8516 (38238)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu