:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
megkaptam a mailedet, valaszoltam ra, de a mailer daemon visszadobta...
Az szerintem nem tágulási gumi hanem hermetikusan záró harmonika.Mintha ezt olvastam volna a hivatalos javitási utmutatóban:))
Üdv Emberek!
Kéne egy kis segítség!
Ha rakom össze a tárcsafék-rendszerem, akkor a tágulási gumi nevezetű szar, az a legvégén a kupak alá megy a tartályban, igaz? Amikor már minden kész, és le van légtelenítve, meg stb. Sosem láttam még ilyet azér kérdezem.
THX!
Üdv!
Ja, Jocó!
Nemtod véletlenül annak a srácnak az elérhetőségét, aki a Dél-Zala mögötti parkolóban szerel? Elakadtam a DT-m szétszedésénél, mert nincs célszerszámom, és se a lendkereket, se a kuplungot nem tudom levenni így. Arra gondoltam vele csináltatnám. Van esetleg vele kapcs.ban valam infód? Milyen minőségben és milyen árakban dolgozik?
Üdv!
Ádi
Üdv!!!
Én is most készülök egy oldalkocsis trophyt összerakni.Az alsózsolcai kollega elérhetőségét megírnád, a közelben lakom,és jól jönne egy kis segítség.Köszi!
Sanya
Üdv!!!
Én is most készülök egy oldalkocsis trophyt összerakni.Az alsózsolcai kollega elérhetőségét megírnád, a közelben lakom,és jól jönne egy kis segítség.Köszi!
Sanya
Ezen a homersekleten mar keveset motorozom, csak a szuksegest ami 3-5km a munkahelyre be, ezt-azt elintezni a varosban; kulomben termeszetesen igazad van, az uzemi hofok ugyanannyi most is mind nyaron.
emlekszem hat, na azt a zoldet meg alkalomadtan meglessuk :-) udvozlom Pistit!
Z25z!!!Elkészült Pisti oldalkocsis Trophyja,KATONAI változat,szerintem az országban az egyetlen,gyalogsági ásó rajta,fényálca,csillivilli festés..istenien jó!Aki látta az igencsak megdöbbent,nemtudom emlékszel e avajszinüre,na azt képzeld el olivzöldben katonai jelleggel..iszonyat jó.
Ha nem nagy gond, el tudnád küldeni nekem a képet? A regisztrációhoz megadott címem él!
es nem mesz vele csak par szaz metert? mert uzemi hofokon nem ugyanaz az olaj homerseklete telen, mint nyaron?
Keats, Laszan358 - koszi a hozzaszolasokat. Remelem nem arrol van szo, hogy maga a dekli tagult/serult - hanem csak annyi, hogy a masik O-gyuru is eloregedett. Meg figyelem a jelenseget, amugy lehet, hogy most mar azer is fog kevesebbet szivarogni, mert a hideg besurusiti az olajat.
MOL Trabant valtoolaj van benne.
Igen, a Boxi a Hevesi müv ház mögötti MZ, Simson, Jawa alkatrész bolt. A címét nem tudom.
A tel számot nem én küldtem, csak ismerem a tagot.
Jaja! Jocóé az igazság, nálunk kapásra hármat tudok mondani, de itt a környéken annyi van hogy Dunát lehet vele rekeszteni. Meg van oldalkocsis TS is.
Ja, télleg!
Jocó, te még élsz? 1000 éve nem láttalak. A Boxi nevű telefonkönyv-bejegyzést még valamikor nyáron Te küldted nekem? Jól sejtem hogy a nagykanizsai motorosboltról van szó? Ha nem akkor ez rejtély marad.
Üdv!
Ádi
Szevasztok! Sürgős! Sehol sem találok 150-es (krosszositott) de normál mz-re bowdent (gázkarba) és hátsó kerék tengelyt! Ha valaki tudna szerezni és borsod abauj zemplén megyéből vagy ahhoz közel kérem vegye fel velem a kapcsolatot!!! maffialex@msn.com vagy 06706014833 !!! Köszönöm!
Nagykanizsán is van pár. Egy nagyon szép nálam is a garázsban... -De kérdezzétek Ádit szerintem náluk csurgón van négyzetkilométerenkét a legtöbb...
Nem kell olyan messzire menni, hogy szep oldalkocsis trophy-t lass :-)))
Egy alsozsolcai tiszteletbeli mz klub-tagunknak van egy gyonyoru ilyen gepe :-)
Én igen! Idén nyáron Gyomána Ghost's Talin. Szürke volt és ha jól emléxem 251-es. A tulaj mesélte, hogy műszakin nem hitték neki el hogy gyári a cucc...
Kis szerencsével van is egy fotóm otthon róla. De mondok cifrábbat! Hollandiában láttam gyönyörűen restaurált 250-es oldalkocsis Trophy-t!
Messziről kiszúrtam a "kettőtés" pöfögését, zene volt a fülemnek!
Szia Imre!
Ez csak tipp lesz, szóval inkább kérdezem. Nem lehet az, hogy az oldaldeklin lévő nyílás (ahol kijön a berugó tengelye) tágult ki annyira a sok berugástól, hogy a gumitömités már nem tud tömíteni? Persze ez álló motornál nem biztos, hogy látszana, de mikor megy a motor, lehet hogy éppen annyira rázkódik a berugótengely,hogy a tömítés már nem ér mindíg a felületéhez.
Na szóval én erre gondotam.(talán egy vastagabb tömítőgyűrű segítene, de nem tudom hogy létezik-e ilyen)
Ha mégis le kellene szedni a berugó tengelyt...
Szerintem a kuplungot nem kell leszedni hozzá, egy kicsit ki húzva a berugó tengelyt kifordítható a fogasív a kuplung alól.
Legalábbis nálam... de azt mondják, nekem TS kuplungom van...(a forum találta ki a "leírásom" alapján a multkor) De szerintem a kuplung nálad sem lesz útban.
Kedves M.Imre!
Van ott o-gyürü!De nem tudom hogy lehet kicserélni szerintem le kell építeni hozzá a kuplungot hogy le tudd húzni a berugótengelyt a váltótengelyről és a berugótengely belselyében van a keresett o-gyürü!Pontosabb infoörmációkért kérdezd Bambit!
Keats
Látott már valaki itthon oldalkocsis ETZ-t?
Sziasztok!
Neheny tanacsra lenne szuksegem, megkernem, aki ert hozza meg van ideje segitsen rajtam. ETZ125 motoromnal szivargott az olaj a berugokar/valto tengelyenel. Nem sokat ertek a szereleshez, de megreszkiroztam hogy a dekliben levo O-gyurut kicsereltem, leven hogy ez egy eleg egyszeru muvelet. Piros pasztaval szepen feltettem a deklit > szaradas > olaj be > probaut (8km) > meg mindig van olajszivargas :(
Gondolom a berugotengely es a valto tengelye kozott is van egy ilyen sunyi O-gyuru ...
Az lenne a kerdesem, hogy miket kell szetbontani ahhoz, hogy azt is ki tudjam cserelni? Megjegyzem, a motor peldasan mukodik, kuplung, sebessegvaltas tokeletes - gyari osszeszereles, meg soha sem volt megbontva, en vettem le most eloszor a deklit - ezert felek, hogy valamit el ne "intezzek" a szet/osszeszerelesnel.
Kolozsvaron lakom, keves az MZ, nulla a megbizhato motorszerelok szama, nincs kihez forduljak.
Szevasztok! Sürgős! Sehol sem találok 150-es (krosszositott) de normál mz-re bowdent (gázkarba) és hátsó kerék tengelyt! Ha valaki tudna szerezni és borsod abauj zemplén megyéből vagy ahhoz közel kérem vegye fel velem a kapcsolatot!!! maffialex@msn.com vagy 06706014833 !!! Köszönöm!
EIKEL Ha érdekel pontos beállitás(gyári értékek,működési mód),üzenj itt ,van szakirodalom RSC szabályzórol,elküldhetek egy másolatot
Eladó egy komplett elsőteleszkop 250ETZ re! tökéletes gumiharanggal, tárcsakfékeshez.
olaj és szimering csere kell csak bele!
10000.-! felső kormánylefogatóval ,és lámpa házzal,üveg nélkül!fényképet tudok küldeni! Kecskeméten!
Sziasztok! Szeretnék kapcsolatba lépni Kéri Lacival, vagy HyGy-vel PIC-el vezérelt elektronikus gyújtás ügyében. Szóval, ha valaki tudja, hogy ez hogyan lehetséges, vagy tud nekem segítséget nyújtani a gyújtásban, akkor örömmel várom a levelét a következő e-mail címre.
herrwatt@freemail.hu
Előre is köszönöm: Herr'Watt
Köszönöm Ádinak a helyreigazítást.Valóban elfelejtettem,hogy a TS 6V-os.
Hali!
Köszönöm szépen a hozzászólásod nagyon sokat segítettél!
Először veszek egy volt mérőt utánna még lepontosítjuk ezt a beállítást ha nem gond.
Köszi
Üdv LACI
Jobban jársz ha megnézeted egy autóvillamossá szerelővel.
A fázisceruza nem= multimeter!
Amúgy ilyen OBI, Praktiker, meg hasonlo helyeken lehet venni mltimetert 1000 és 2000 Ft-között!
Eikel!
Ha Ts-ed van akkor a max töltőfesznek 7,2V-nak kell lennie, mert a TS az ugye 6V-os, amit Jobbágyi írt, az az ETZ-re vonatkozik. Szal a töltést meg tudod mérni egy egyszerű voltmérővel (multiméter), amit az akksi két sarkára teszel, és járó motornál mérsz. Nagyobb fordulaton kell, hogy leadja a 7,2-7,4V-ot. Ha mechanikus fesszabod van, akkor a baloldali rugó feszítésével tudod szabályozni a töltőfeszt, a jobboldalival pedig azt hogy mekkora fordulattól töltsön. Érdemes megtisztítani a fesszab érintkező kalapácsait is, mer ezek nem lehetnek beégve.
Üdv!
Ádi
a multimeter az u.a. mint a fázis ceruza? Mert ha nem akkor nekem nincs multiméterem! Mennyi egy multim? Mennyi a diódák darabja?
Az ülés alatt van.Úgy tudod megnézni,hogy lekötöd róla az összes vezetéket és multiméterrel diódavizsgálattal egyenkét kiméregeted a diódákat ,nem-e szakadt vagy zárlatos vmelyik (3 negatív és 3pozitív dióda,3segédióda).Egyébként lehet cserélni darabonként.
Sziasztok
Kérdesem az lenne hogy:
MZ hátsó teleszkópba mennyi olajat kell tölteni? illetve hogy szimeringet hogyan lehet kiszedni. Előre is köszi!
Más:
Eladó egy 16x3.50 Barun tipusú MZ hátsó gumi 75% körüli 2.000 Ft-ért, Szolnokon. Utánvétellel is! Akit érdekel ne ide irjon hanem telefonáljon a 06/30 506-4482 -es telefonszámra.
"Fizesdkiaztánnemküldömvagyazígértújhelyettküldökegyleppukkadtszart" system :-(
Úgy néz ki, mint egy belső menetes cső, és az egyik végében van egy hosszú 10-es csavar. Bármelyik szocimotoros boltban kapsz ilyet kb. 500 - 1000 Ft-os áron.
A célszerszám hogy néz ki?
Azt kéne megfigyelni hogy a tűszelep zár-e és átenged-e amikor kell.
Mindkét oldalon ugyan olyan szimering van, de ha veszel említsd meg hogy hova lesz, és olyan anyagból adnak.
A kuplung sok verejtékkel jön le meg egy célszerszámmal, semmi mással. De elötte tájékoztódj hogy kell szerelni, van itt elég leírás a letölthetők között.
A tanktól a karbiig ilyen gyorsan folyik. Valaki azt mondta hogy min.12liter/órával kell folynia úgyhogy az megvan. Mondjuk azt nem néztem meg hogy a tűszelepen is átfolyik-e ennyivel. Persze ha leállítom akkor zár a tűszelep és akkor semennyi sem folyik. ETZ250em van. Még így is áll az előzőekben leírt méret? A másik oldalon is ugyanakkora van? Ugyanilyen technológiával lehet cserélni a kuplung oldalit is? A kuplungot hogyan tudom leszedni?
A fékfolyadékos pajtásnak: Azért van ez, mert valahol levegőt szív be a dugattyú. lehet meg nem húzott cső csatlakozás, de gyakori hogy sérül a dugattyú tömítése vagy maga a dugattyú. Ha új akkor se lehetlen hogy ez a gond. Sajnos silány árú+régi MZ=tengernyi gond!
Vedd le a kupak, a kis membránt és húzogasd a kart, lassan. Apró buborékok jönnek majd fel.
A fehér karikát meg ne szedd kis, különben más bajod is lesz.
Addig is, fujd le a fényezést szilikon sprével, nem szívja be olyan könnyen a fékolajat a festék.
Valószinűleg túl nagy a töltőfeszültség,amit csak feszültségmérővel tudsz mérni.
Max 13,8-14,2V lehet.
A kompressziómérő egy speciális nyomásmérő,ami a max nyomásértéken "megragad",így mutatja a maximális kompressziónyomást.A legközelebbi műhelyben biztos találsz.Házilag nem tudod megoldani.
Ha ezt kipróbáltad és az izzók fényerejéből látod, hogy van töltés, akkor jó a generátorod,tehát a fesszabályzó rossz.Ha nincs feszültségvátozás akkor a generátor halt meg.
Sokáig ne hagyd őrizetlenül,mert a túltöltés nem jó.
Ebből a szempontbó viszont jó, hogy kis töltőd van.Nem tud benne nagy kárt tenni.
Ha megnézted a rajzot a számozás szerinti
"DF"kapcsot összekötöd az "51"kapoccsal,akkor maximális töltést kapsz,ha jó a generátorod.VIGYÁZZ!!!! hogyha túl nagy gázt adsz kiéghet pár izzód,csak óvatosan.
őrizetlenül itthon hagnyi hülyeség?
Finoman pezseg,mint a szódavíz.
Alényeg még az,hogy egyenletes legyen a pezsgés minden cellában.
Ha nem egyenletes/pl valamelyik cella sokkal előbb pezseg/ akkor sajnos valószinűleg rossz az akksi.
http://www.dynamo.mz-b.de/regler/gregler/r66wire.gif
Nézd meg ezt a rajzot,nagyon jól megmutatja a generátor bekötését.
mennyire őpezseg ha kész?
Ha fent benézek a kis lyukakon és látok apró bubikat akkor fel is van töltve?
Az a parám, hogy most bedugtam este 8-kor, reggelig remélem nem lesz gond, de ha reggel még nem pezseg, akkor elmegyek melózni és csak este 7 körül érek haza! Hülyeség őrizetlenül itthon hagyni?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|