:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hi Ádi!
A dél-zala parkolóban a Coninak van boltja, Ő nem csak járt a motorszerelő suliba, hanem el is végezte, és sajnos jobban ért hozzá, mint én. Az autószerelő mestervizsgám oklevele pedig nekem is ott lóg a falon...Elérhetősége: 30/9750-252
Oldalkocsis piros-fekete Trophy, kék-vajszínü szóló trophy, méteres kormányos kék Virago, Pura-vida motoros klub, moto-rock show rendezés, motormentéses fehér, és egy barna Volvó, -ha ebből nem ismersz meg, okkor...
Bármelyik csavar v. szerszámboltban!
Keresek 125-ös ETZ re való légszűrő és gyújtás oldali deklit, szín mind1, mert fújva lesz, csak jó állapotban legyen!
Zsolt
Csiki!
Tudnál adni nekem valami elérhetőségét a srácnak? Hétvégén elmennék hozzá!
Thx!
Üdv!
Ádi
Szeva Ádi!
Most nem tudom kire gondolsz, én a Baj Zolit ismerem onnan ő elég jól vágja, asszem öneki volt gsxr 750-e meg motorszerelő iskolába is járt. Benne megbízhatsz szerintem.
Orgon!
Ha nekem a kipufogoval lenne problémám akkor a következőt tenném.
(Illetve teszem is de nekem nemigen van ilyen gondom.)
ki valami jo egyenes utra pl főut autopálya felkapcsolsz hármasig utána 80-90 kb 10 km szakaszon.
Garantált a siker ha a gép nem esik szét :-) Az enyém nem szokott
Van egy eladó! Nem kell? :-)
ld: lejjebb
Azér nincs a lámpánál töltés mer akkor nem pörög.Megnézném álló forgorészt szénkeféket fesszabot kábeleket diodákat stb.
Tomi !
Laza az ékszíjad ! :P
Helló sztomi!
Mennyiért vetted a kiput?? Én is gondolkozok egy újon! Ja és nem mérted meg hogy a zsír új hány kg????!!
Én sem vagyok egy villanyász zseni de ha egyfolytában világít a piros töltésvisszajelző lámpa akkor értelemszerűen nincs tőltésed szóval a generáror körül kell szétnézni! Idővel a lámpa leszívja az aksit! Az hogy mennyi ideig bírja sok mindentől függ(aksi állapota, milyen gyújtás van a mociba) Mivel azt írtad hogy menet közben nincs vele gond valószínűleg megszakítós és annak nem kell aksi csak indításhoz ha jól tudom. Bár simsonban már láttam olyan gyújtást amihez még indításhoz sem kell.
Üdv
Sziasztok!
Csak annyira virulok hogy muszáj megosztanmm veletek! Vettem egy új kipuffot az mz-mre (250 etz), meg új könyököt, kicseréltem és most simán kipörgeti az 5. sebességben is:)))) Sajna nem jó a kilometer orám de szerintem fénysebességközeli értékkel suhantam az m7-esen:) De van egy kis elektronikai hibám már 2 hete (sajna nem volt időm bemenni vele a Bambihoz és ezen a héten sem lesz). Már lejjebb is leírtam de gyorsan összefoglalnám még 1x: Menet közben ég a töltés visszajelző. Ma amikor gurult a motor lekapcsolt lámpákkal nem volt semmi para, de ahogy lámpához érkeztem lefulladt. Berúgtam elindult újara-> lámpa lefulladt. Kiszedtem az aksit és felraktam töltőre. Azt nem váágom, hogy most menetközben van áram, ha megáll a gép akkor meg nincs. Úgyis beviszem a Bambihoz, mert gyík vagyok az elektronikához, csak aza parám, hogy hazafelé őpont az utcánk alján már nem tudtam berúgni se-> toltam. Most ha töltöm akkor megint jó lesz vajon (úgyanígy töltőről leszedett akksival mentem ma reggel és vagy 20km-re jó volt! Mert ha asszongyátok jó lesz elindulok 1edül majd vele a Bambihoz, de ha nem akkor kérek vkit hogy elkísérjen (hátha segíteni kell tolni:)))))
Hali mindenkinek!
Van egy(két)(három) jó kérdésem: Mi az oka annak a jelenségnek amikor a motorom (ETZ 250) terheléstől függetlenül 100 a vége? Első gyanúm: bejáratáshoz használt 1:20as nedű.Második gyanúm, 8 kg-os kipu. (nem mértem le, de kb ennyi kox van benne) Esteleg más?
Második kérdésem: Bejáratás után mikortól használhatom (egyáltalán érdemes-e) a Spuri nevezetű varázs-levet?
Haramdik kérdésem: Mi a farncatól van turbódizel hangja a motoromnak?! Az egy dolog hogy a Golf is német, de az "nyugati". Karbesznál már nem farsol. Lehet kuplungoldali szimmering?
z25z!
A holland Trphyt csak ezért említettem, mert ott a 4ütemű.meg az egysebességes (röpsúlyos) masinák az istenek és 3 hónapos ottmelóm alatt felüdülés volt 2t pöfögést hallani, na ekkor kapott el az igazi honvágy...
Csiki vagy Jocó!
Van valamelyikőtöknek tapasztalata azzal a kanizsai motorszerelő sráccal aki a Délzala mögötti parkolóban szerel? Mert a DT-m blokkját szeretném megcsináltatni, mert itthon nincs célszerszámom a szétszedéshez. Vagy esetleg tutok valami nem túl drága de jó gépműhelyt ahol megcsinálják?
THX előre is!
Üdv!
Ádi
nézõpomt kérdése .
ha nincs semmi baja akkor :
"jó kis motor kivinne a világból is"
ha problémás :
" kibaszott fostalicska ! ide nekem egy nagyflexet!!" :-))
Azért, hogy mindenki jólérezze magát, minden MZ nagyon jó motor :-)
Az MZ ETZ 125 meg egy szép motor ezért a legjobb az MZ ETZ 251:))))
Sziasztok !
szerintem az MZ ETZ 250 egy nagyon jó motor :-)
Mezőtúri vagyok a TS 125ös csak már az előző gazdája elméletileg felfúrta 50esre.
Üdv!
MZ ES 250/2 Trophy-hoz lenne szükségem előgyújtás szabályozó rotorra. Ha valakinek lenne ilyen és korrekt áron meg is válna tőle, az írjon a bugac@freemail.hu-ra
Előre is köszi!
Börn
SANYA megtalálod a számom a MZKlub.hu-n kress meg,a legjobb haverom a srác,80m-re (egy saroknyira)lakik tőlem.Neki nincs jó telcsije,meg állandóan dolgozik,nem tudja felvenni.Tegnap szermányolt egy oldalkocsist megint,beállt blokkal,de ez neki nem akadály.
Helló ELADÓ EGY VADONAT ÚJ
ETZ 250 KOMPLETT KARBURÁTOR GYÁRI DDR!!!
Németből, elfekvőből!!! 1 DB
8000 ft
0630 4096093
Sziasztok!
Eladó egy MZ ETZ 251 – es típusú, metálszürke színű motorkerékpár Szegeden. 1989-es évjárat, kb. 30.000 km-t futott, papírok rendben, műszaki 2006.05.15-ig. Kellemes esztétikai és kitünő motorikus állapotban van, extrákkal: vagány tükrok, puha markolat, crauser + zárható túradoboz, eszkábált villatáska. Ami új rajta: első és hátsó gumi, teljes láncszett, csapszeg, fékkarok, fékpofák, kuplung- és km-óra bovden, láncvédő, indexek... Irányár: 140.000 HUF. Érdeklődni: 06/70-26-98-499 vagy mzetz251@freemail.hu
Kérésre tudok képet küldeni.
halika
ha rés mérőre van szükséged azt bármelyik motorbotba, szerszám botba vagy a legközelebbi kinai piacon is vehetsz.Olyat vegyél amin a számok jól olvashatok mert hamar lekopnak, olajozd be néha ne rozsdásodjon.
jó rés mérést.
kilozulu
Hali!
Hézagmérőt hol lehet kapni?
Nem tudja valaki!?
Szeva Jocó!
Ismerlek én téged mert én is nagykanizsai vagyok de nem tudom hogy ki vagy meg milyen motorod van. Biztos láttalak már a városba mert szinte mindennap motoroztunk.
Hova valósi vagy? 125-ös? Lehet, hogy érdekelne. Mail-ban megbeszéljük
Szevasztok. Nem kell valakinek egy sötétzöld Ts 25ezerér. Papírokkal. El kéne adnom nincs pénzem. Képet tudok küldeni. Új aksi Jó gumik 25000Kmrel. Egész türhetően néz ki semmi buhera.
Most vettem bele egy B7HS-t. Után állítottam picit a megszakító hézagnak. De csak szemre. Most várom hogy az öcsém meghozza a hézag mérőt. De már jobb Köszi a segítséget mindenkinek!
Én b6hs-t használtam bele.
Sajnálatos hogy az admin nem moderálja az oldalt ugy ahogy azt kéne :((
a gyertyakeped mit mutat? az alpjan el tudod donteni, hogy jo-e bele. Sztem egyebkent magas a 270, foleg, hogy nem a nyar fele haladunk......
ETZ 250-hez könnyített kuplongok eladók.-0.5kg(3000ft)-1.0kg(5000ft)-1.5kg(8000ft)Érősebb kuplungrugók(1000ft/garnitúra)érd:06205790929
Nekem elvileg a fesszabályzó jó. Nyáron lett kicseréklve, és azóta jól működik. Szerintem nekem nem az a gond. De köszi az ötletet. Majd azért utána járok. Az nem lehet gond szerintetek, hogy nagy a gyertya hőértéke? Most NGK B9HS van benne az elvileg 270-es hőértékú. Lehet, hogy kéne bele egy kisebb?
Nekem is volt ilyen baja de nekem a fesszabi volt a bűnös. Legalábbis azt mondta a helyi elektronikai zseni.
Jelenleg bejáratós de egyszer mertem menni vele 110-et de ez még jobb lessz a haverok tapasztalata alapján.
Nekem is megszakítós van. Én is gyanakodtam arra, de akkor magas fordulaton is rossz kéne hogy legyen, nekem meg ott jó. Majd kipróbálom. Köszi!
milyen gyujtásod van?
nekem megszakitos gyujtásnál megszakitót kellett cserélni és akkor nem csinálta....
de nekem 6000 fölött csinálta...
Sziasztok!
A 8600-asra tud valaki mondani valamit?
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
ETZ
Hátsó teló újszerű állapotban 6500/pár
komplett első teló( sérülésmentes) 10000 ft
Felújított komplett fékolajtartály 6500
alsó féknyereg 5000 ft
Féktárcsák 5000/db
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 8000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 4000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank 2 db szép állapot 3500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 3500 ft
fordulatszám mérö 3500 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ INFÓÉRT!
szevasz!nekem is Etz125 öm van. nekem is ha elinditom a motort és pöförög és rögtön indulok vele alig akar huzni meg meg akar álni... de amikor már elért egy bizonyos hömérsékletet a motor akkor már megy normálisan.
ha hagyod melegedni 1-2 percet utánna rögtön megy..
Pet 88: neked mennyit megy az Etz 125 ösöd?
Akkor király köszi mindenkinek.
Ez természetes, de csak az első kilóméteren. Utánna már le kell forognia.
igen 4-5-ben kipörög. De ez normális hogy hidegen ilyet csinál?? mert ha bemelegszik akkor nincs ilyen gond.
vagy inditod szivatoval es besokall, es meg nem oblit ki 1-2-3-ban 4 ezres fordulat mellett, (nem fog) ne csodalkozz hogy nem megy, de uzemmeleg mocinal sem porog ki normalisan akkor baj van....
miért 4-5-ben kipörög ? :-)) eggyel emeld feljebb a sibertût .
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy ha hideg van és még nem melegedett föl a motor (etz-125) akkor lehet olyan baja hogy nem pörög ki 1-2-3-ban??
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Van egy 150-es ETZ-m, és az a baja, hogy 5000-es fordulat körül el kezd szaggatni. Ez alatt, és felett viszont jól húz. Nem tudom mi a baja. Karbit kipucoltam, súbertű a gyári helyen. Mi lehet a baj? Köszi!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|