:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Én gyorsulásban stb ben semi pliusz nem tapasztalaok inkáébb füstben némi minuszt:) Igaz nem vmi csúcsolajjal járok hanem Pramo félszintetikus olajjal 990 Ft/Liter, a 800 Ft-os Arolhoz képest nem nagy költségtöbblet.
Való igaz, ezek még elmennek "repceolajjal" is:)Apropó a Mol és Shlell mellett még kik szüntették be a keverék árusítását?
Nem akarok elkeseríteni senkit, de én a legolcsóbb motorolajat (1100 Ft-volt 5 liter! akciósan) használom a benzinbe!!! Igaz, 1:40-be keverem és nincs vele semmi gond (ETZ 250).
Kenésre nagyjából megeggyezik az AROL 2T-vel, csak ez nehezen oldódik fel a benzinben, össze kell rázni!
Hali én maximálisan egyetértek veled, nem kell mindenféle adalék mert megy anélkül is.
Sőt haverom romettje gázolajjal is ment csak kicsit füstölt:)))
lényegében igazad van . 80-as években nem lehetett kapni mást . csak azért hajtom jó minõségû félszintetikus olajjal mert érzem , hogy jobb neki . (simábban jár , jobban gyorsul) ha nem lenne egyértelmûen jobb maradnék az AROL-nál (ára miatt) .
Az még hagyján hogy én nem foglalkozom vele de mondok jobbat ami ezen a forumon még nagyobb szentségtörés:)) AROL 2T t használok.
Amig meg volt keverék kutast tankoltam.NA?
Én ugy gondolom hogy ezek a gépek amik a 80as évek üzemanyagát is itták már nem annyira igénylik a vegytiszta benzint és a makulátlan olajat.Épp azér igénytelen mer elmegy mindennel nem kell 10ezreket liter olajokra meg spéci bezinbe ölni.Minek?
Ez az Panda! Végre vki aki nem ezzel a hülyeséggel foglalkozik, hogy ólompótlót tegyen tök feleslegesen a benzinbe. Emberek a kétüteműben nincsenek szelepek, amit kennie kéne az ólomnak, mikor bejött az ólommentes benzin kis hazánkba jó 10 éve, már akkor arról volt szó mindefelé, hogy az nyugodtan használható a kétüteműekbe. Nem kell oda plusz olaj meg miegymás,költük a pénzt vmi értelmesebbre. ETZ bejáratáshoz bőven elég az 1:40es,már nem bronzperselyek vannak benne amik bőséges kenést igényelnek, a tűágörgő beéri keevsebb olajjal is. Tudom pusztába kiáltott szó, amit leírtam de hátha mégis......
ém 1:33-ast használtam bejáratáshoz .SEMMIT SEM SZABAD PLUSSZBA BELERAKNI !! gondolj csak bele . a bejáratás arról szól , hogy az alkatrészek összekopjanak . a surlódáscsökkentõ adalékkal csak annyit érsz el , hogy meghosszabbítod a bejáratási idõszakot .
Sziasztok!
250-es ETZ bejáratásához milyen keveréket használjak? 1:30..1:20-as elég? Még szoktatok valamit beletenni? Valami fimol vagy femol vagy mi a fenéről hallottam :) Az mit tud?
Az ólom pótló adalék nagyon megdrágítja a tankolást?
Pool túráján tankoltam kint ólmozott benzint. Nem hittem el, hogy ennyit számít, de piszokul szerette a gép.
goss
Pedig az Arol távolról se olyan rossz, mint hiszitek. Használt már valaki Madit TA-s olajat? Na az tényleg ordenáré. Viszont a TC-st már érdemes megvenni.
De a lengyel Mixol-S még jobb, mert csak 420,- literje és a Sprint 2T-vel azonos teljesítményszintű. Csak éppen harmadannyiba kerül és még a doboz is be van skálázva féldecinként + eltérő keverési arányokhoz és benzinmennyiséghez is külön-külön.
Hali!
Nekem 76-os a TS. Eredetileg a hajtókaron bronzpersely volt, de azóta már a felújítás után tűgörgős. Akkor keverhetem nyugodtan 40-re vagy maradjak a 33-nál???
Hali!
Sztem tök lényegtelen az ólompótló adalék, ha valamilyen félszint, vagy fullszint olajat használsz, akkor keverheted 1:50be, ha '76osnál újabb a gép, ha valakinek '76 elötti MZ-je van ajánlott 1:33-as keverék a hajtókar bronzperselye miatt. Én 1:50es keverékkal hajtom a Peregyest, általában Castrol Super TT-t használok. Arol 2T-t viszont akkor se raknék bele ha fizetnének érte...
Üdv!
Ádi
sztem az olmos benzin csak a négyütemeknél fontos.
Hali!
Én otthon keverem 1:50re,de minimum a félszintetikus olaj Motul 510 vagy 600 ezzel garantáltan bírja + még a benzinhez ólom pótoló adalék
Helló Mindenkinek!
TS-be milyen arányú keveréket nyomjak?
A könyve azt írja hogy 1:50, de az olmozott benzinre vonatkozik,de ma már csak olmozatlan van. Az ólom kenőhatását csak plusz olajjal lehet pótolni, tehát szerintem 1:33-as kell neki.
sziasztok!szükségem lenne a ts 250/1 váltorajzára és a berugotengely felépitéséröl szolo gyári rajzra.ha tudtok,segitsetek!küldjétek el e-mail-ba az aticska76@freemail.hu -ra.előre is köszi.ati
szia!a leirtak szerint,üzemanyagrendszerben van a a hiba (kivéve,ha durrog a motor)nem kap elég üzemanyagot.át kell tisztitani a csaptol az utolso fuvokaig,illetve át kell fujni a porlaszto járatait.ha durrog a gép,akkor nézd meg a megszakitot,nincs_e összeégve,vagy a kiskondi mondta fel a szolgálatot.esetleg viz került az úszoházba.remélem sikerül megcsinálni!csá:aticska76freemail.hu
szia!nekem 1 250/1 blokk van betéve a a cr 500 vázba.én .,riga gyujtást raktam rá és tökéletesen müködik.akksi nem kell,csak le kell esztergáltatni a blokk gyujtásrészét,hogy passzoljon a rigáé.meg egy gondja van:csak eredeti 260-as gyertyával megy.azért,mert melegen nem tudod berugni,csak tolásra indul.csá!aticska76@freemail.hu
halika
nekem teleszkop porvédők/8db/ 2tengely, hátsó csomagtartó,nagymarék csavar, fék karok ,fék pálca , teleszkop alsó szárak, fék rugók, henger csavarok. kb 80 rugó.
csőváz
kilozulu
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy van-e valakinek tapasztalata hogy kb. mennyiért krómozzák le a mocimon a felniket a teleszkóprugót a hengerfejet a dekniket a kuplung és fékkart és még néhány apróságot.
Előre is kössza az infót.
Üdv.:Pet
halika
én ugy szoktam, hogy a lakásba a kamrába ami 15-20c fokos rakom el. havonta 1* egy kis izzóval, 5 vattos kisütöm és a töltö legkisseb áramával feltöltöm.ha nem álitható a töltöd akkor kös sorba az aksival egy 5- 15 vattos izzot.
csőváz
kilozulu
Sziasztok!
Nemrégiben volt szó a motor téliesítéséről. Most vettem az épülő TS-emhez aksit. Azt mondta a fickó, hogy télire nem elég, ha fagymentes helyre rakom, de a tél folyamán 2-3-szor töltsek rajta 2-3 órát kis fokozaton, mert kipurcanhat tavaszra. Nemtom, hogy ez valójában igaz-e, bár biztos ért hozzá valamicskét, mert igen régóta ezzel foglalkozik. Csak gondoltam megosztom ezt az információt, mert erről még én nem hallottam.
Üdv
vinee
Régebben lehetett kapni utólagosan beszerelhető elektronikus gyújtást, ami a megszakitó vezérléssel működött. Nekem trabin és ETZ-n is kiválóan üzemelt, de lecseréltem eredeti elektronikára. Talán még vhol kallódik 1 a garázsban....
A reklámhoz annyit hogy egyszer felhívtam és elektronikus gyújtást kértem tőle, és azt mondta hogy 18000 a használt. HÁÁÁT nem tudom. Ha jól néztem akkor németből megküldenék 7000párszáz forintért+posta költség. Szóval én is a bant neki táborba tartozok.
Szia Lajos!
Lenne egy olyan kérdésem hogy ez megoldható 250es ETZ-nél is! Vagy ha bárki tudna valami okos és olcsó megoldást a problémára azt szívesen fogadom.
En nem tudom mit ad el, de baromi idegesito hogy az osszes topicba allandoan beirja a reklamot rendszeresen ugyan ugy, amugy meg nem is beszel a forumokban.
De adtatok egy jo ottletet, legkozelebb siman hozza fuzom az irasahoz, hogy bizonyos forrasok szerint nem megbizhato ne vegyetek tole....
geeeeeex ;) asszed most nagy MZ-s leszek mi? :) De a legelso nagy motorom egy 150-es ETZ volt, nagyon szerettem, franko kis gep volt. ;) Csak valtani kellett valami nagyobbra :) igy jott a jawa. :) Tudod 3 egyutt toltott ev meghatarozo volt az eletemben es sosem feledem. Szomoru is voltam, hogy elvittek.
Kedves Lali!
A legegyszerűbb, ha Trabant gyújtást teszel rá és csak a zöld vezetékről jövő jelet vezeted a tr-hoz. A fehéret leszigeteled. 6 V-ról is kitűnően működik. A jeladó mágnes elfér-e azt nem tudom.
Üdvözlettel: Laci
ttibcsi
Válasz lentebb már megvolt, de megismétlem neked!
MERT SZART AD ÉS BECSAPJA AZ EMBEREKET!
Így már érted?
250-es MZ??? Van MZ-d? Ezzel kellett volna kezdened :DDDD
Miért fáj az nektek, hogy reklámozza a cuccait? Attól még hogy nektek nem kell semmi belőle lehet ,hogy valaki meg pont ezeket keresi. Szerintem van még üres lap ezen a rohadt interneten.
Sziasztok!
Mz TS-re lehet elektronikus gyújtást csinálni, ha igen akkor hogyan?
Köszi:
Lali
Hali!
Fogok neked e-mailben képet küldeni az egészről, és akkor jobban megtudjuk majd nézni mi is lehet a gond.
Akkor nem idegesítene ha korrekt lenne a srác de szart ad el drága pénzen és nem egy panasz volt már rá.Ez a baj
Biztos hogy a 250-es ETZ villaháromszöge, ill. a távtartó csöve van beépítve a motorodba? Nekem így első hallásra - ha minden a helyén van -, nem így tűnik. A tipusok között eltérés van a cső hosszában. A vágást nem javaslom, mert a cső két végének párhozamosnak kell lennie egymással. Ha így sikerül megcsinálni, akkor inkább esztergájossal csináltasd meg. Arra figyelj, hogy pontos legyen a távtartó, mert ha hosszú, akkor meghúzás után mozogni fog a kormányműved, ha rövid, akkor meg feszülni fognak a csapágyak és egy idő után összetörhetnek. Azt is nézd meg, hogy ha leesztergálod a távtartót, lesz-e még elég menet a csövön, hogy meghúzd a villaháromszöget.
Hali!
Mégis akkor mi a megoldás? Vágjak le a két csapágy közötti távtartócsőböl?
Szerintem alkudj meg vele, hogy valamelyik eldugottabb lapon, mondjuk a szakirodalomnál vagy a felújításnál kap egy kisebb bannert, de aztán attól kezdve a fórumtól el a kezekkel.
hygy
Ebben a PHP cuccosban nincs csúnya szavakat szűrő plugin? Szűrj rá a telefonszámára több módon is, a nevére is. Ezzel megoldódik a probléma, ha látja hogy nem tudja feltenni, akkor abbahagyja! :-)
Egyébként én beszéltem vele személyesen, és direkt csinálja, pedig látja hogy szóltatok neki! :-O
nem . más a formája és a szívókeresztmetszete .
Sziasztok! Kérdezném hogy a Ts 250 szivócsonkot be tudom rakni az ETZ 250-es be? anélkül hogy bármi megváltozna?
Másik hogy Banner aksit hol lehet venni?
Köszi
például . bár tíz perc múlva beregisztrál más néven .
En mar tobbszor figyelmeztettem, hogy kerem ne irjon rendszeresen a forumokba reklamot, mert zavaro. Ha valaki vissza keres ugy is megtalalja.
Most mit csinaljak? Toroljem a felhasznalot? Ilyet meg sosem kelett tennem senkivel.
heló.Én mindig csiszoló vászonnal szoktam megcsiszolni a betétet és a dobot is.A kezedben fogod a vásznat.A tárcsfékesnél szerintem csak a betétet kell mgcsiszolni a tárcsát tiszta ronggyal megtörölni.
engem speciel zavar ,de mintha egy hygy nevü emberke lenne a rendszergazda :-))) .
Helló Mindenkinek!
Nekem megvan a TS 125/150/250/1-es használati útmutató, ha valakit érdekel akkor beszkennelem.A blokkba majd egy 8-as menet lesz furva így remélhetőleg nem szakítom ki a tőcsavarral.
Sziasztok.
MZ TS vázat keresek, kerekek nélkül hátsólengőkarral,
ETZ felső fékmunkahengert olcsón, esetleg alkatrészcserébe.(ETZ 125)
BP környékéről
E-mailre.
Köszi.
Titeket nem idegesit ez a Streetes? Ja egyebkent ugy nez ki talan nemsokara .) lehet, hogy lejon ide a 250-es MZ-m. :)
HyGy
Szép munka, igényesen szkennelted be, tökéletesen használható. Köszönjük!
Hy Árix!
Nekem is volt hasonló akkora dugulásom volt a karbiban mint ide Lacháza! Én szérszedném a helyedben álmosnám és kifujatnám autópumpa eljén labda felfújó tűvel! Külön kiszedném a főfúvókát!Sok sikert!
Keats
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
Példáúl:
ETZ
Hátsó teló újszerű állapotban 6500/pár
komplett első teló( sérülésmentes) 11000 ft
Féktárcsák 5000/db
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 10000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 5000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 3500 ft
fordulatszám mérö 3500 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000
Hibátlan komplett gyári állaptú kerekek 8000/db
ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ INFÓÉRT!
Hali mindenkinek!
Van új kipuffom, a régi kilukadt... Mostmegymintállat!!!!!!
Az új kipuff súlya fóliával együtt 3,65 kg. A régit majd a LIDL-ben lemérem a zöldségesmérlegen, ha nem lesz túl feltünő...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|