:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni. Most vásároltam egy MZ Superelastik oldalkocsit. Aránylag egybe van, de hiányzik róla a teljes hidraulikus fékrendszer. Ha valakinek van felesleges fékalkatrésze kérem keressen meg. Keresek még motokulit bármilyen állapotú érdekel, lehetőleg papírokkal.
E-mail: vogul@freemail.hu
Előre is köszönöm.
Sziasztok, érdeklődnék hogy kezelőszerveket meg lámpát szeretnék kromozni meg egy két dolgot még hogy van a festékboltban ilyen fúvós krómhatású spré, hogy ez mennyire tartós vagy van e vkinek vmi tapasztalata evvel kapcsolatban vagy érdemes igazi krómozóhoz vinni? Meghogy mennyire tartós ez nem e pereg le vagy ilyesmi... meg végülis kezelőszervre (fékkar kuplungkar stb..) szeretném és hogy oda tartós e.?
Helló!
Szükségem lenne a segítségetekre, mert valami gond van a motorral. Az a helyzet hogy ha 5.-ben megyek 80-90 körül 5000-es fordulaton, néha 1-2 pillanatra mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor felpörög a motor, és mintha hátulról lökdösnének. De lehet hogy csak 1 kamion volt?:)))
Valaki kérdezte a 125-ös ETZ-nek mennyi a fogyasztása. Az enyémnek 3,7-nyélgázon, 70-80-nál kb 3,2. A legkevesebb eddig 2,7 volt ha jól emléxem, de ez lehet hogy csak elszámolás volt(236 kilóméter végig 60-al 6,x L)
Hali!
100 kg-s ember alatt a 125-ös TS sohasem fog 110 km/h-t menni (még 150-es hengerrel sem), úgyhogy jó adat...nagyon is jó..:-) A km óra szokta szépíteni így a dolgokat...
Üdv,
Zoli
Mit értesz búravakulás alatt? A fényszóró tükre már nem veri úgy vissza a fényt ahogy kéne? Akkor csere.
Vagy csak le kéne törölni a rákenődött bogarakat az üvegéről. :DDDDDD
Sziasztok, segitsetek légyszi! a motorom egy 150es ETZ. Beindulni betud(sebességbe is), de ha berakom bármilyen sebességbe meg se moccan, kuplung nem húzza vissza a kart(már legalább 1 éve csúszik) mikor megállt már egy hete zőrgött amikor jobban meghúztam a gázt. nem tudom mi lehet a baja, ha valaki tud segíteni a djbarabas@freemail.hu-ra irjon, előre is köszi!
Nem tud valaki eladó jó állapotú mz etz 125-öt eladót szóljon valaki ha tud. Ts nem jó!!!
senkinek nem vakul a búrája vagy éjjellátóba nyomjátok?
Ja tényleg, a romettem az... de nem mégsem mert tíz éve váltunk meg egymástól:) ts lesz mégis.. igaz ezt úgy mértem, hogy bcsabán betettem 4-ikbe aztán Makón kivettem és ezt 4x játszottam meg ja és brisk gyertyával egyénileg zagyvált benzinnel meg 65 kiló vagyok:) a rezó csökkenti az étványat?
Hali! Én még új vok itt de: a 60 az tényleg kevés. én TS 125-sel is 70-75 km/h-t bevágom utazóba pedig az enyémbe még a gumi belső is csörög, olyan tepedelem. Különben szoktam olvasgatni a fórumot csak még mos ragadtam billentyűzetet. Hali és ÉRJETEK MINDIG HAZA!
én szeretem a fejlődő országokat, voltam is párban - neked meg útleveled sincs. :-p Amúgy nem leszólásnak szántam, de a 60 azért tényleg kevés egy országúton. Én legalábbis nem szeretem, ha 12 tonnás kamionok dudálva előzgetnek. ;-)
Az mz meg igenis 2,8 litert fogyaszt, a pannónia meg még ennyit sem, de a legjobb a jawa, abba nem befele folyik a benzin, hanem éppen hogy kifele,a motorból a tankba, csak időnként ki kell önteni, amikor már nagyon tele van. Csak a mi vagyunk olyan looserek, hogy nem működik jól a motorunk, de ha tennénk bele programozott előgyújtást, mi lehetnénk a magyar csokijúing. B-D
Biztos, hogy épp az Mz-d az amelyik 2.8-at fogyaszt? :-) Ez inkább olyan robogóétvágynak tűnik.
Zapkorte! Azé nem kell minket leszólni, mert szeretjük a hazai tájakat! Kamiondedó mindenütt van, autónepperdét meg a legeldugottabb alpesi falvacskában is találsz. És ha nem akarsz kokakólagyárat találni, minimum a Dnyesztermenti köztársaságig kell 120++-szal "küzdve az elemekkel (ez is 1 vicc...) és a géppel (ez komoly?) robogva magad mögött hagyni európát.
Ez van, itt élünk, hidd el ez még váci cementművestűl és uniformizált főutcástul is jobb mint albánia.
Hali!
Én nem osztanám Csehcsoda véleményét a 150-essé alakításban, mert nekem is ennyit jelentett a 150essé alakítás, henger-dugó-karbi csere, azt kész. Lemotoroztam utánna kb 20000km-t minden hiba nélkül. Akkor adtam el, de semmi baja nem volt. Sztem ettöl nem lehet baja. Nálunk mindenki így csinálja, és soha senki nem panaszkodott erre:)
Jó szórakozást!
Uff!
Ádi
Köszi! így megnyugodtam, akkor a 2.8 l már nem lesz jobb 70-75ös tempóban alapméretű dugóval:), a búravakulásra nincs tipp?
Szerinted az segítene,ha Skf csapágyakat raknék bele?azt nem verné szét?
Igen valószínűleg ez a baja,mert a főtegely,szétment,jobbra ballra mozog a csapágyban!most szerzek újat!Bátyámé volt ez a motor,én most kaptam meg,azt mondta,a jó állapotó 250-es Ezt,csak egy kerékhossznyival gyorsult jobban!
mit tudok neki csinálni,hogy ne verje szét a főtengelyt?
Helló!
Ha 125-ös Mz-t alakítottál úgy 150-es géppé, hogy csak hengert és karbit tettél 150-est, majd távtartó tömítés nélkül rányomtad a 125-ös hengerfejét, az nem biztos, hogy hosszú életű lesz. 12:1 kompressziót eredményez ez a manőver. ( A gyári 10,5:1 )
Nagyon durván megy, pörög, de hamarabb tönkre fogja verni a csapágyakat.
Itt siófokon még ilyenért nem szoltak...akkor szolnak ha nincs buko valamelyikötökön, de amugy le sem int a rendőr.ha meg leint akkor forgalmit nézi meg h érvényes e a jogositványod. ilyenekkel nem is foglalkoznak. én 2000kmert mentem jogsi nélkül az Etz-mmel és személyt is szállitottam..városba meg össze vissza és még itt vok igazoltatás nélkül.na üdv
Ha szerencséd van kapsz egy csekket. Fellélegzel és befizeted. Ennek ugyanis nincs további következménye.
Ha viszont feljelent, akkor szabs. eljárás, esetleges eltiltás és újra ketyeg a két év kezdő jogsi.
Ki tudja,mit kapok a rendőrtől,
ha megfog Mz-vel 2 személlyel,
úgy hogy friss jogsim van 125-re,
nem telet el a két év,mit csinálhat
ilyenkor?
150 es henger,15-ös első fogaskerék,65kg vok,alattam 1. 35kmh,2.60kmh,3.90kmh 4.még nem húztam ki. de így megy ez jó?ez a vége a sebességeknek.
Sziasztok!
Ki tudja mekkora 125-es Mz ts-re a legnagyobb kapható első fogaskerék?
15-ös van rajta,faterom 100kg alatta 110-et megy 15össel,az jó szerintetek?
Viszont úgy húz mint egy vadállat,150-es hengerrel!:)
Szerintem meg az agglomerációban semmi gyönyörködni való nincs (jéé lakópark, nahát, kamiondepó, azta, kocakólagyár, odass, használtautónepperde stb), a legjobb, amit az ember tehet, hogy 120++ tempóval minél gyorsabban maga mögött hagyja, és közben nem a külvilágra, hanem a saját motorozására figyel, harcol a szerkezettel és az elemekkel - aztán ha már elért valahova, lehet pihizni, nézelődni.
Az én MZm fénysebességgel közlekedik
milyen tájrol beszéltek? :))
Így van!!Már 120nál is csak az utat figyeled....Abban meg mi a pláne??
Hatúrázni akarok, akkor 80-90.....de csak mert alatta sokat eszik a motor 4esben....
Egyébként én Danuviával is nagyon élveztem a tekergést.50-el.....Sokmindent nem veszel észre, ha csak elrohansz mellette....És vesztesz is....
Nem biztos, hogy unalmas, tobb ideje van gyonyorkodni a tajban, ahol elmegy :-) es tud nezelodni, 140-nel en is inkabb az utat es a forgalmat nezem :-))
türelmes faszi lehetsz, országúton 60-al... még 90-nél is unalmas.
Az én TS 150-em fogyasztása: forszírozott városi üzemben télen 5,3-5,67 liter, ráérősen 4,5- 5l; nyáron valamivel kevesebb. Országúton 60-70-es utazó mellett akár 3-3,5-re is lemehet. Mindez kissé már kopott hengerrel, 6V mexakítós gyújtással, 3mm-re állított előgyújtás, 85-ös főfúvókával szerelt ETZ 150 porlasztó mellett. A saját porlasztójával se fogyaszt kevesebbet, és még alapjáratot se tudsz normálisan beállítani rajta.
azt szeretném megkérdezni hogy mennyit megy a mz etz 125 ös általában végsebességre beketomi@freemail.hu
kupufogo volt eldugulva....
Üdv mindenkinek! lenne 1 kérdésem.. tgnap mentem a motorommal(Etz 125) eleinte ugyan ugy ment mint ahogy szokott...de egyszer csak alig akart huzni melegen... 3ikba 7000res fordulaton alig akart menni 50 el.. máskor már 70-75 felé megy ..4iket alig birta el és az 5ikbe mér fel se lehetett tenni 4ik be is csak lassult...
salakon ahol 2ik ba simán elforog most 1 es be alig akart....
elerőtlenedett...
mitől lehet ez? kipuffon ugyanugy jön a füst. az sztem nincs eldugulva. alapjárata 2000ről 1500 1000re esett.Aki tud irjon v.mit! kösz!<<<<<
egyből 100ig kimennt 4ikbe.
A 150-es ts ha meghajtom csörög, de lehűlés után símán megy van vkinek tippje? A másik: a búrám eléggé bevakult, hol újítanak fel ilyesmit és létezik.e 6v halogén izzó? Hosszútávon hasonló gép mennyit eszik? Bocs hogy a hirdetésemet nem jó helyre írtam , meg ha volt a fórumon már erről szó, akkorírjátok meg az oldalt 159-nél kifolyt már a szemem:) Ha vki segít előre is köszi!
Csao!
ETZ250-es vázat keresek lengővillával, fékpedállal, ill. felső fékmunkahengert tartállyal olcsón, BP-en. (árat irjatok.)
Előre is köszi.
Én.
ez bizony a kísérletezõs buzerálás esete . cserélgetheted a fúvókákat ,állítgathatod a benzinszintet , a részterheléstût amíg jó nem lessz .
Csak mert nem úgy megy a gép ahogy kellene és szerintem túl sok kaját kap de nem tom hogy lenne jó beállítani:((
sehogyse . ez egy elméleti adat . egyáltalán mi a búbánatnak kell ez neked ?
pet88
A litert kancsóval, a kg-ot mérleggel! ;-)
Jó és az mikor van??
Hogy tom lemérni??
Üdv!
Kopasz vagyok még itt:)Két dolog lenne, az egyik, hogy bontásra volna egy 125ös ts-em alktrésznek vettem, csak nem tudtam hogy az én 82-es évj. más a bele az meg 70-es évek beli. A másikat idejegyzem örök tanúságul: A ts melegen csak betolásra indult, cseréltem pipát kábelt stb és a hiba rossz hőértékű gyertya.:( Ittaz olajról is volt szó sztem ha vki igényeskedni akar stil vagy husqarna olajjal kell itatni, mert az ehhez a benzinhez vannak kitalálva bejáratáshoz és ülepített fáradtolajat használtam 1:20ba abenne lévő korom ken a lebegő anyag meg spécin becsiszolJa egyébként barbár is vagyok:)
amikor 1l üzemanyag elégetéséhez 16kg levegõt használ el .
Bocs, hogy belekotyogok. Nem tudom, hogy a LED-nek mennyi a villogási fekvenciája? Az irányjelzőnél meghatározott a percenkénti felvillanások száma. Ez 90±30, vagyis 60 és 120 között lehet. Nem tudom a villogó LED tudja-e ezt produkálni? Javaslom először kössél rá tápot és számolt meg.
Bár szerintem az ilyen vezérlés túl egyszerű. Régebben láttam egy hobby elektronikában 555-ös vezérlésű irányjelző ütemadót.
Üdv!
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy amiről írtatok elektronikus előgyújtás szabályozot, lehet-e kapni már mennyiért, és hogy hol? Bár sajna nincs most pénzem, de ezt hiányoltam a cikkből, és érdekelne.
Gábor
Hali
Etz-125 üzemanyag és levegő adagolás beállításai mikor a legideálisabb??
Hello mindenkinek! Új vagyok most írok először a forumba, hálisten egyenlőre még nincs olyan problémám amiben a segítségeteket szeretném kérni, de előbb utobb tuti lesz :S
Egy ETZ 250esem van, ami épp egy radikális átszabás alatt áll, már elhoztam a cuccokat a fényezőtöl. Ha lehetőség van rá, fel szeretném rakni a képeket az oldalra, hátha másnak is meghozom a kedvét. Ha érdekel szivesen mesélek pár dolgot, hogy mit hogyan szabtam át. Most épp az összerakásnál a vezetékelésnél tartok.
Udv mindenkinek, legyetek jok!
Helo.Szerintem aki kinlódik az indexével annak legjobb megoldás lenne a villógó leddel való index bekötés.Vagyis a villógó led lenne az automata helyett és visszajelzőnek is jó lenne.Még nem csináltam meg de pont arrol tanultam elektro.orán és aztmondta a tanár hogy szerinte jó lehet.A ledet a fő indexkábelba beépiteni vagyis mindjárt egy visszajelző tovább a kábel a kapcsolóig.A 21w os égők maradhatnának.Azért jó mert a lednek nem igen számit az 1volt ingadozás.Vagyis alapjáraton és fordulaton is jo lenne az index.
Sziasztok!
A gyár szerint 1:50-es keveréket kell tankolni(mármint az enyémbe ('89es), a régebbieket nem tudom), én maradtam annál. Repsol2T motorolajjal keverem a benzint. Nagyon jól bevált. Kicsit drága, de kedvezménnyel veszem:)
üdv
csabee
üdv!105-110 között volt eddig a maximum amit ment....de most halálán van:D sajnos még mindig nem sikerült megcsinálni....
most kb 3ik nyakgázon 7000-7500 as fordulatszámon megy 3ikba 50 et a 4-5ik fokozatot el sem birja.
Amúgy Jet kutakon lehet még keveréket tankolni, de van keverék még néhány MOL kúton is, és vannak az ilyen kisebb benzinkutak, ahol helyben bekeverik neked. Igaz, utobbi nem túl pontos.
kzdeb!
Steelheart6 írása alapján (8789. sorszám) a '76 elötti MZ-kbe a keverési arány 1:33 a hajtókar bronzperselye miatt, az ez utáni évjáratoknál már tűgörgős, aminek elég az 1:50-es keverési arány. Szerintem MZ-kbe az Arol 2T olaj bőven jó, de ha lejjebb olvasol, akkor megtalálod a bejegyzéseket, hogy ki mit ajánl!
Sziasztok!
Eladó egy MZ ETZ 251 – es típusú, metálszürke színű motorkerékpár Szegeden. 1989-es évjárat, kb. 30.000 km-t futott, papírok rendben, műszaki 2006.05.15-ig. Kellemes esztétikai (apró hibákkal) és kitünő motorikus állapotban van, extrákkal: vagány tükrok, puha markolat, crauser + zárható túradoboz, eszkábált villatáska. Ami új rajta: első és hátsó gumi, teljes láncszett, csapszeg, gyűrűk, fékkarok, fékpofák, kuplung- és km-óra bovden, láncvédő, indexek... Irányár: 140.000 HUF. Érdeklődni: 06/70-26-98-499 vagy mzetz251@freemail.hu
Kérésre tudok képet küldeni.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|