:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Helló emberek,lécci mondjátok már meg,hát csak tudja már valamelyikkőtök,
mekkora az Mz Ts 125-ös fötengely lökethossza!!!!!!!
Lécci fontos lenne!!!!
Kössz! Akkor ami nekem van dugó az biztos hogy valami tuning mert a hengerfej is 6 hűtőborda helyett csak 4 bordás (le van síkra esztergálva 2 borda felülről)
Szerintetek ezzel a hengerfejjel nem lenne gond a hűtéssel? "nem főne meg a henger"?
Ja és krosszozásra használnám.
Ne állítgasd, cseréld le elektronikusra.
A gyári dugó nem szögletes a csapszegnél ,hanem kerek
Ok,köszi,8 volt-tól mit is várhattam volna:)).Egyébként a műszaki vizsgához kell beindítás nélkül is az index.
Ok,köszi,8 volt-tól mit is várhattam volna:)).Egyébként a műszaki vizsgához kell beindítás nélkül is az index.
hali! lehet h nincs meg az aksidba a rendes feszültség és azért nem világit.. nekem is ez volt.
Hello! Lenne 1 kérdésem: Az ETZ 250 dugója
be van vágva szögletesre a csapszegig? Én úgy tudom igen. Azért kérdezem ,mert a boltban akartam venni ETZ 250hez dugót és olyat adtak volna mint a Ts 250/1-é (teljesen kerek). A tud segíteni írja meg IDE
álló helyzetben minek irányjelezni?
Hali! Ha már rejtélyes elektronika, itt az én élményem: Luxosítottam a Tz-m (fordszámmérő fel!) ezután kapcsrajz szerint mindent korrektül visszakötöttem. Tompítottnál világlott a reflektor visszajelzője, reflektornál nem, vmint nem volt km-óra világítás. Ki tudja miért?! 1x kapott 1 kövér gázt, hogy a fordszámmérő mutatója körbeszaladt, azóta jó minden... Ki érti ezt?!
Sziasztok motorosok!Valaki meg tudná mondani,hogy kell a 250-es Etz-nek a gyári fesz.szabályzót beállítani?Az a baj,hogy mindig tölt,nem kapcsol le kis fordulatszámon!Előre is kösz!!
Ilyet én is tudok..:))
Nekem a 250es csepptankosom:Fékezéskor minden elment, utána visszajött.Néha a biztit is kivágta...:))Álló helyzetben nem csinálta, meg ha lámpa nélkül mentem, akkor sem... Mire rájöttem aszittem megőszülök...!!!
A lámpafej burkolata alatt a fékbowden háza, ahogy fékeztem ,megfeszült, kicsit az első futómű miatt a bólintástól feljebb tolódott, és a Km-óramegvilágító izzó foglalatának az alja átnyírta a bowdenház burkolatát, és mikor fékeztem hozzáért a fém részéhez a bowdenháznak...Letestelt, és rövidzár...!!!!!!!
Szóval tényleg lélek kell a motorhoz....:))))
Valaki segitsen!
At szeretnem festeni a mocimat. Milyen festeket vegyet? 1 v 2 kompunensut? Milyen markajut? Mennyi kell egy mocira kb?
Van-e matt fekete festek? (persze olyan, ami idotallo is)
Eloszor nezd meg az akksid mennyire van feltoltve! Lehet, hogy csak egy kicsit utana kell tolteni...
Sziasztok! Most vettem 1 150?-es Etz-t.Az irányjelző csak akkor megy ha a motor is megy,sima gyújtással nem.Ennek így kell lenni,vagy ez hiba? ha hiba mi lehet a megoldás? Előre is köszi
Köszi! de azért viszem a régit is:) öRÖK TANULSÁGUL! 40 km után minden előjel nélkül hirtelen halál a mocinak: oldallemez lekap Hiba a bizti. Megpatkol: zsebóta ,töltés amit akarsz összerak : semmi.2x ugyanez mégegyszer szürke köd agyamra száll kreativitás elhagy 4 km tolás szervíz szakit is szívatja mire észrevesSZÜK hogy az oldallemez egyik vezeték SZIGETELÉSÉT ALIG LÁTHATÓAN MEGVÁGTA A mcihoz szív meg tüdő kell, hogy tudjuk tolni:)
Hajdanában ez szabványos volt, össze-vissza lehet cserélni trabit, skodát, zsigulit, volvót, mindent, aminek nagy, kerek lámpája van. De az 1500-ös zsigából ismert kis kerek is szabványos volt, az is csereszavatos ikerlámpás skodával, fiat 500-al stb.
Még régebben olyan darabok is szabványosak voltak, mint pl. az önindító. A Bosch gyártott belőle két félét: jobbra forgót, balra forgót, az autógyárak meg olyan kuplungházakat terveztek, hogy arra föl lehessen tenni, és simán csereszavatos volt a Panhard és a Hillmann Minor, a Skoda Popular és a Magosix. Csak ebben a korporista világban járja mindenki a saját külön útjait, főképpen azért, hogy utána a k. vásárlót minél jobban le tudják húzni a "márkaszervízben".
Makómiki!
Az MZ lámpatükör (foncsor) kompatibilis a trabantéval, csak azon az üveg kicsit jobban kiáll. Énis most cseréltem ki egy alig használt, zsír állapotú csehszlovák gyártmányú trabi foncsorra. Az eredmény leírhatatlan. Újra látok :-)
Üdv!
Ádi
Szeva! A 125-ösön 15-ös van elöl, rá tudod rakni a 150-es 16-os lánckerekét.
Negyedikben 5000-es fordulat mellett 5 km/h a diff (74-79). Nagyobbat ne tegyél rá, mert nem fog gyorsulni.
Ha lux kivitel akkor igen.Ha a tank krómbetétes,és a hátsó lámpatartó is krómozott,akkor lux a motor.
Na igen. Nekem is az a bajom, hogy nem láttam semmilyen irányárat, talán Pool tudna valamit ez ügyben, ha valaki tudja akkor kérdezze meg lesszives, és nehogy elfelejtse megírni itt a fórumban. Én hiszek nekik. Szerintem biztos tud rajt egy pár lovat dobni.
lámpatükröt értettem.... ts-hez még lehet ilyet kapni???????
Helló mindenkinek téged meg külön üdvözöllek somebody!
A múltkor kérdeztem hogy tud e valaki eladó mz-t most már azt mondom hogy jó a ts is csak legyen de azért jobb lenne etz a lényeg hogy rendezett papírok 125 ne 120 és ne 170 ok?
Na írjon aki tud!!
Hali.
Helló mekkora Mz Ts 125-re a legnagyobb kapható fogaskerék,és mennyi főtengely lökethossza ki tudja???hány mm??
Helló!
Segítsetek,mekkora Mz Ts 125-re a legnagyobb kapható első fogaskerék????????????????????????????????????????????????????????????????????
A cikkben leírtak nem hangzanak rosszul! De nem találtam sehol irányárat... Ha nem egy nagy összeg, akkor egy próbát megér. De nagy változást szerintem nem lehet vele tapasztalni egy 125-ös gépen...
Ja gyári van rajta. Szerinted érdemes foglalkozni, a cikkben leírt előgy. szabályzóval?
Háj Indian!
Én egyszer vettem ilyen sprayt. Kinézetre nem hasonlít túlságosan a valódi krómfelülthez,de nem rossz. A baj az, hogy önmagában egyáltalán nem tartós. Bár én nem próbáltam, de állítólag, ha lakkal bevonják, bírja az időt.
Ha gyári elektromos gyújtásod van, akkor nincs elektromosan vezérelt előgyújtás szabályzó rajta. Amit te beállítasz az úgy is marad!
Gyárilag biztos, hogy nem!
Sziasztok!
Olvastam a cikket az előgyújtásszabűlyozásról, és ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Az én MZ-men elektromos gyújtás van. Ez rendelkezik előgyújtásszabájzással, avagy nem?
A választ előre is köszönöm!
Üdv az Uraknak!
Az lenne a kérdésem, hogy a TS250/1-en a kilóméteróra és a fordulatszámmérő konzolja, a fékdob és a felni polírozott-e?
Előre is köszi a választ!
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni. Most vásároltam egy MZ Superelastik oldalkocsit. Aránylag egybe van, de hiányzik róla a teljes hidraulikus fékrendszer. Ha valakinek van felesleges fékalkatrésze kérem keressen meg. Keresek még motokulit bármilyen állapotú érdekel, lehetőleg papírokkal.
E-mail: vogul@freemail.hu
Előre is köszönöm.
Sziasztok, érdeklődnék hogy kezelőszerveket meg lámpát szeretnék kromozni meg egy két dolgot még hogy van a festékboltban ilyen fúvós krómhatású spré, hogy ez mennyire tartós vagy van e vkinek vmi tapasztalata evvel kapcsolatban vagy érdemes igazi krómozóhoz vinni? Meghogy mennyire tartós ez nem e pereg le vagy ilyesmi... meg végülis kezelőszervre (fékkar kuplungkar stb..) szeretném és hogy oda tartós e.?
Helló!
Szükségem lenne a segítségetekre, mert valami gond van a motorral. Az a helyzet hogy ha 5.-ben megyek 80-90 körül 5000-es fordulaton, néha 1-2 pillanatra mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor felpörög a motor, és mintha hátulról lökdösnének. De lehet hogy csak 1 kamion volt?:)))
Valaki kérdezte a 125-ös ETZ-nek mennyi a fogyasztása. Az enyémnek 3,7-nyélgázon, 70-80-nál kb 3,2. A legkevesebb eddig 2,7 volt ha jól emléxem, de ez lehet hogy csak elszámolás volt(236 kilóméter végig 60-al 6,x L)
Hali!
100 kg-s ember alatt a 125-ös TS sohasem fog 110 km/h-t menni (még 150-es hengerrel sem), úgyhogy jó adat...nagyon is jó..:-) A km óra szokta szépíteni így a dolgokat...
Üdv,
Zoli
Mit értesz búravakulás alatt? A fényszóró tükre már nem veri úgy vissza a fényt ahogy kéne? Akkor csere.
Vagy csak le kéne törölni a rákenődött bogarakat az üvegéről. :DDDDDD
Sziasztok, segitsetek légyszi! a motorom egy 150es ETZ. Beindulni betud(sebességbe is), de ha berakom bármilyen sebességbe meg se moccan, kuplung nem húzza vissza a kart(már legalább 1 éve csúszik) mikor megállt már egy hete zőrgött amikor jobban meghúztam a gázt. nem tudom mi lehet a baja, ha valaki tud segíteni a djbarabas@freemail.hu-ra irjon, előre is köszi!
Nem tud valaki eladó jó állapotú mz etz 125-öt eladót szóljon valaki ha tud. Ts nem jó!!!
senkinek nem vakul a búrája vagy éjjellátóba nyomjátok?
Ja tényleg, a romettem az... de nem mégsem mert tíz éve váltunk meg egymástól:) ts lesz mégis.. igaz ezt úgy mértem, hogy bcsabán betettem 4-ikbe aztán Makón kivettem és ezt 4x játszottam meg ja és brisk gyertyával egyénileg zagyvált benzinnel meg 65 kiló vagyok:) a rezó csökkenti az étványat?
Hali! Én még új vok itt de: a 60 az tényleg kevés. én TS 125-sel is 70-75 km/h-t bevágom utazóba pedig az enyémbe még a gumi belső is csörög, olyan tepedelem. Különben szoktam olvasgatni a fórumot csak még mos ragadtam billentyűzetet. Hali és ÉRJETEK MINDIG HAZA!
én szeretem a fejlődő országokat, voltam is párban - neked meg útleveled sincs. :-p Amúgy nem leszólásnak szántam, de a 60 azért tényleg kevés egy országúton. Én legalábbis nem szeretem, ha 12 tonnás kamionok dudálva előzgetnek. ;-)
Az mz meg igenis 2,8 litert fogyaszt, a pannónia meg még ennyit sem, de a legjobb a jawa, abba nem befele folyik a benzin, hanem éppen hogy kifele,a motorból a tankba, csak időnként ki kell önteni, amikor már nagyon tele van. Csak a mi vagyunk olyan looserek, hogy nem működik jól a motorunk, de ha tennénk bele programozott előgyújtást, mi lehetnénk a magyar csokijúing. B-D
Biztos, hogy épp az Mz-d az amelyik 2.8-at fogyaszt? :-) Ez inkább olyan robogóétvágynak tűnik.
Zapkorte! Azé nem kell minket leszólni, mert szeretjük a hazai tájakat! Kamiondedó mindenütt van, autónepperdét meg a legeldugottabb alpesi falvacskában is találsz. És ha nem akarsz kokakólagyárat találni, minimum a Dnyesztermenti köztársaságig kell 120++-szal "küzdve az elemekkel (ez is 1 vicc...) és a géppel (ez komoly?) robogva magad mögött hagyni európát.
Ez van, itt élünk, hidd el ez még váci cementművestűl és uniformizált főutcástul is jobb mint albánia.
Hali!
Én nem osztanám Csehcsoda véleményét a 150-essé alakításban, mert nekem is ennyit jelentett a 150essé alakítás, henger-dugó-karbi csere, azt kész. Lemotoroztam utánna kb 20000km-t minden hiba nélkül. Akkor adtam el, de semmi baja nem volt. Sztem ettöl nem lehet baja. Nálunk mindenki így csinálja, és soha senki nem panaszkodott erre:)
Jó szórakozást!
Uff!
Ádi
Köszi! így megnyugodtam, akkor a 2.8 l már nem lesz jobb 70-75ös tempóban alapméretű dugóval:), a búravakulásra nincs tipp?
Szerinted az segítene,ha Skf csapágyakat raknék bele?azt nem verné szét?
Igen valószínűleg ez a baja,mert a főtegely,szétment,jobbra ballra mozog a csapágyban!most szerzek újat!Bátyámé volt ez a motor,én most kaptam meg,azt mondta,a jó állapotó 250-es Ezt,csak egy kerékhossznyival gyorsult jobban!
mit tudok neki csinálni,hogy ne verje szét a főtengelyt?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|