:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Az én 250-es TS-em kibírt három rövidebb megállással 1200 km-t. A motor bírta volna csak a seggem nem.:) Azért mielőtt elindulsz, egy tüzetesebb átnézés nem árt.
Somebody!
Milyen elektromágnesre gondolsz? Az MZben ha nincs töltésed, és 6V-os MZ-d van az esetek nagy százalékában a mechanikus fesszabályzó a hibás. Meg lehet próbálni, megtisztítani a fesszab kalapácsait, illetve, ezután célszerű beállítani a fesszabályzót. Ehhez szükséged van egy feszültségmérőre meg egy kicsi fogóra. A töltőfeszültségnek 7,2 V-nak kell lennie nagyobb fordulaton (középgázon). Van egy módszer a dinamó ellenőrzésére, össze kell kötni egy vezetékkel ha jól emlékszem a DF-et és a D+-t, és aztán rá kell mérni. Kb 30V-körüli értéket kell mutatnia. Akkor ezzel ki van szűrve a dinamó.
hú, így elsőre ilyen későn ennyi jutott eszembe. Majd még gondolkozok. Ja, a DF D+ összekötésben nem vok biztos, érdemes lenne valami régebbi mágustól megkérdezni...nem biztos h azt a kettőt kell...
na üdv!
Ádi
Nekem Ts -em van,csak a távolságit mutattja,és a töltés visszajelzőt!
Egyetlen biztosíték van,amit ha kiszedek,nem tom ráadni a gyujtást,de arra gondoltam,mivel ezelőtt jó volt max egy hónapja minden,lehet ,hogy ügye az Mz-ben,ilyen elektromágnes van,nem?Ha nem kap áramot a mágnes,nem lessz áramtermelés,igaz?
Heló.Melyik felén világit az órában a bal vagy a jobb mert nem mindegy.Mert lehet hogy megfakult a visszajelződ zöld vagy piros volt.Nekem is a zöld nagyon világos szint adott de én alkoholos filccel befilceztem meg a pirosat pirosra.Ha egybe teszed akkor sem alszik ki? mert ha igen akkor az a jelző a sebváltóé.
Az az üresjelző amiről irtál.amúgy a biztositékok jók?
Heló.Szerintem csiszold meg a szénkefék végeit ahol a kollektorokon fut és a rézt is a forgórészen.A kollektorok közt ha van szikéd vagy valami éles szerszám pl fürészlap húzd ki közülük a berakódott koszt (szenet).Esetleg nézd meg hogy nincs e kiszakadva a réz a keféből és hogy a kis csavarjai nem lazák e. Először ezek előtt megpróbálhatnád betolni utolsó állásban (a kulcsot)jobbra ha elindul szerintem a termelése jó akkor lehet hogy a fesszabod nem húz be.Amúgy ahogy montad hogy kábelt odaérinted inkább egy égővel vagy egy ilyen 6-12-24 voltos fázisceruzával nézegesd nehogy leégess valamit még ha csak egy pillanat is az egész.
Helló!Szar az Mz-m akkutöltése,a hiba valahol ott,van,a dinamónál,azt csináltam,kisérletnek,hogy fogtam egy kábelt,az egyik végét, fémhez szorítottam,a másikat,pedig érintgettem a töltéshez,oda tudjátok a szénkefe kimenő részéhez,oda ahol van a csatlakozó,ahol kiáll az alaplapból egy ilyen kis tekercsszerű valami,az különben mit szolgál,ja és nem szikrázott,tehát nincs áram,mit nézzek meg??egyszerűen nem tölt!ja és mi a az első lánckeréknél az a kis érzékelő,ami a váltóba megy be,üresjelző?
Hello!
A hibát keresd az elektromos alaplapod környékén,szerintem az halt le.Nekem hasonló esetben volt részem,igaz a Simsonommal.
Ugyanígy lepusztult alattam a semmi közepén,kihűlés után elindult,aztán egy pár km.megtétele után újrakezdte.
Próbálj "eredeti"alaplapot beszerezni-ha ez a baja-mert a gagyi,utángyártott,kisipari termékek kb.2 évig bírják intenzív használat mellett.
Sziasztok! Szerintetek egy ETZ 2 szenéllyel+csomag kibír 1500 km-t egyhuzamban (na jó, max. 2-ben)? Szerintetek mi ilyenkor az ajánlott tempó?
Héé! Rontod itt a bizniszemet, már majdnem rávettem bambit, hogy adja nekem azt a romot egy csatos bambiért :))
Akkor gratulálok hozzá, gyakorlatilag egy ipartörténeti ritkaság gazdája lettél.
Sziasztok!
Etz 125e (1990) furcsa modon leallt menet kozben. Masfel eve (3000km) sosem tortent meg ilyen.
A motor 1 honapig nem volt beinditva, a hetvegen meg gyonyoru ido leven elindultam meg egy utolso korre az idenre. Megtettem vagy 10km-t minden gond nelkul, aztan egyszer csak elkezdett kohogni es leallt.
Sok sok ujrainditasi kiserlet utan, felporgott meg egyszer-ketszer de csak nehany masodpercre es azt is ugy, hogy 5-6000 fordulatnal, ahogy ez ala esett a fordulatszam leallt.
Szetszedtem a karburatort az ut szelen, marmint leszereltem a poharat es ami fuvokat ott bent talaltam kifujtam. Idokozben kihult a motor ... es sikerult beinditani, de ugyanugy, csak 5-6000nel volt hajlando mukodni; az elso lampaig ertem el vele ahol leallt ujbol.
- gyertya NGK, kb 1000km-t tett meg, szep ozbarna volt az ujrainditasok elott. Szikra van, de szemre en nem tudom megallapitani, hogy eleg nagy-e vagy sem.
- az ujrainditasok kozben neha lott a kipuffogo ...
Mi lehet a baja, hol keressem meg a bibit - sajnos kornyekemen nincs hozzaerto, becsuletes szerelo.
Elore is koszonet.
Imre
és 10 eltűnt, mert 30 1973-as maradt állítólag NDK-ban, 20 jött állítólag 1975-ben MO-ra, és 10 ?????
Biztosan Eskort ? Már csak azért kérdem, mert ismereteim szerint nagyjából 65 db készült.
Nincs töltésed. De van egy 100%-os, és roppant egyszerű módja a töltés ellenőrzésének: indítsd be a motort, pörgesd fel 3-4000 környékére, majd qyorsan fordítsd át a gyújtáskapcsolót az akksi nélküli állásba (tudod, teljesen kitekered jobbra), ilyenkor a gyújtás csak dinamóról megy, az akksit kizárja a körből. Ha leáll a motor, nincs töltésed. Fontos a magasabb fordulat, mert 2000 alatt már a jó dinamó sem tölt.
Kidobom ezt a billenzyűzetet.
Helyesen: Az Escort az a rendőrségi kísérőmotor, ami a delegációkat kísérte. Hol van? Vagy csak képen láttad?
Az Escort azndőrségi kisérőmotor, ami a delegációkat kísérte.
Hol van?
Bár a gyujtásnál,járó motorral,lehúztam a töltőkábelt,és utánna elkezdtem hozzáérintgeni a csatlakózójához,ahonnan megy a töltés a vezetéken keresztül az aku felé,és nem szikrázik,szerintem nem termel áramot!
Esetleg nem lehetelen,hogy valami módon az aku a szar,és nem veszi a töltést,van olyan,hogy minden fasza,csak az aku nem veszi a töltést,és azért világít?Csak mert ezeket megnéztem multkor,és renben vannak szerintem.
nem a szófosás ért el csak most ültem egy 2005ös 125yamahaybr-en. határozottan foglalkoztatott a hűtlenség gondolata, 150 ts-ről átüljek.hát a fék ....pfuj, majdnem fejreálltam, meg semmi rezonancia csörgés:), de! szerintem a ts legyorsulná és szerintem a vége is több a 30 éves konstrukciónak igaz több benyából tudja ezt. De csak azért mert megnéznek ezzel az ócskavassal nem ér 450 rugóval többet ja és a feeling,amiről még nem is beszéltem:) JÓ GÉPEK AZ MZ-k! Hány km azts szervízintervalluma? mert ennek 6000
Bizony nincs töltés és a merülő akku miatt gyengélkednek a fények. Nézd meg a szénkeféket, be vannak-e kötve és a komutátorszeletekhez odaszorítja e a rugó azotán a vezetékek következnek. Ne menj vele sehova mert út közben fog meghalni, mihelyst lemerül az akkud. Normál esetben a sárga fény beröffenéskor kialszik
Hali Somebody!
ETZ-n igy van, a TS-hez nem ertek:
- piros feny=akku toltes
- sarga feny=uresben van (1. es 2. sebesseg kozott!)
- kek feny=hosszu feny
- zold feny/nemfeny=index :-)
+ halvany sarga feny korbe=km-ora megvilagitas ejjel
De mielott elkezdened buheralni, szerintem egy olyan ember velemenyet kerd ki, aki otthon van az elektronikaban! Valszeg nincs komoly gondod, csak valami drotokat at kell kotozgetni :-)
Helló!Szükségem lenne kis segítségre!
VAn egy Mz Ts-125-ösöm most lett felújítva,főtengely,minden,de egy gondom van!
Amikor ráadom a gyujtást,világít az a kis sárga jelző,hogy rajta van a gyújtás,és mikor elindul,a motor,az a szar akkor is világít,és ez előőt ha jól emlékszem,nem világított,nektek világít?Szerintem azt jezi az hogy nincs töltése az akunak?!
Lehet ez,mert mikor ráadom a világítást,csak lassan kapcsol fel,és nem túl erős!Szal mit jelent az a sárga jelző a km/h -ban??????????
igen! én is most csináltam nyáron a korlátlant, két éves a'-el, csak rutin meg forgalom kell hozzá :D
Üdv!
Ádi
Helló!
Ha meg van 125ccm-re a jogsim,akkor két évre rá korlátlanra tehetem le igaz?
Adminisztrátor által törölve.
Adminisztrátor által törölve.
Hogy miért nem csodálkozom ezen??!!!!:))))
halika
mitöl escort egy ETS ?
csőváz
kilozulu
Egy másik Gödön lakik, éppen felújítódik. Bár a tulaj alaposságából arra következtetek, h soha nem fog elkészülni a gép ;-)
Köszi zépen, de sajna ez a főtengely nem jó, mivel a könnyítőfutatok a tiéden teljesen át vannak fúrva és az enyémen meg nem! Mivel nekem 251-es ETZ-m van! Azért köszi szépen!
Szevasztok,
keresek olyan Mz-s kollégákat, akiknek ETS Eskortjuk van, mert szeretnék egy eléggé lerobbant darabot talpra állítani és felújítani, de erről a típusról elég kevés adat és kép lelhető fel a neten. Nemrég került fel egy darab Mórról Budapestre, nem tudja valaki, hogy ez kihez került?
Előre is köszi, Gábor199
Szia!
www.ostmotorrad.de oldalon fent van,meg lehet találni.
üdv
Sziasztok!
Kellene nekem egy mz ts 125 papírok és müszaki nélkül nem baj ha hiányos állapotú csak müködőképes legyen (átalakításra szánom)
ja és lényeg hogy Nagykanizsáról és a környékéről legyen.
Hy GTI Boy !
E-mail-ment!
Keats
Szia! Elővettem a főtengelyfelet és megnéztem, illetve le is fényképeztem, (képek http://www.kep.tar.hu/mzmotoros/50180120#2). A 2 furat ami rajta van az 14-es (átmenő), más könnyítőfurat nincs rajta. Ha megfelel az ára 3500 Ft+postaköltség. Ja és én debreceni vagyok.
Eladó egy 250/2 es Trofi motorkerékpár.
A nyáron járt le aműszakija. Ir ár:70000 Érd. 0630 2622531
Elválasztott nem elválasztott ez mit jelent nálad?Van duplex meg simplex.A duplex a széles a simplex az egysoros lánc.Simplex a régebbi gépekbe van még a trophykba a duplex az meg már a TS ekbe.
Helo.Azt akarom megkérdezni hogy az ts 125 nek minyen primerlánca van a blokkban vagyis ilyen elválasztott vagy egybe van kb1.5-2cm széles.Mert nekem van egy blokkom az olyan hogy egybe van.Vagy ez később lett elválasztott hogy ne nyuljon meg a lánc?
Üdv mindenkinek!
SOS-be kellene nekem MZ ETZ 125, 150, 250 robbantott ábra a blokkról. DE a legsürgősebb a 125höz lenne! Kérem aki tud segítsen, akár ha tudja az oldal címét ahonnan le tudnám tölteni, vagy emailbe akinek megvan! E-mail: motorace@freemail.hu!
Nagyon köszönöm előre is a segítségeteket!
Szia Kobra!
Az isolator-t felejtsd el!Nekem sem jött be se a Simson Enduromnál,se az ETZ-150-esemnél.
Jótanácsként csak annyit szeretnék mondani,hogy nálama BRISK gyártmányú,N17C és N19-es gyertyák váltak be.
A gép még most is(!) egy rúgásra röccen,nincs vele semmi problémám,nincs leállás,lefulladás.
Próbáld ki,4-500 Ft-t megér!
Hello!
igen mindig rugásra akartam beinditani. amikor én is vettem bele uj gyertyát ,(izolator) akkor be is indult ,de nem tul sokáig élt. tolni próbáltam ,de a kb 80-100m es utcánk letjőnél hosszabbal még egyedül nem próbálkoztam... lehet hogy beválik, de ezekete a "próbákat" kb 2 hetente ejtem meg! mert kolis vagyok.
kondit vettem a zihys Petinél ,... azt mondta eredeti.. a nagy fenét .képzeld mikor betettük sokkal rosszabb volt a szikra.. igy mardtunk a gyárinál.
ma akkor majd megpróbáljuk tologatni ,is. de régebben mikor még beindult akkor se volt stabil. kb 1km után leállt.és nagyon nehezen kelt életre. pedig előtte 320km turáztam egyhuzamba egy nap alatt. azóta ujra lett vezetékelve. lehet hogy vmi nem lett a legmegfelelő módón lett bekötve. és mindig leszivja az aksit. mert még erre tudok gyanakodni. mert töltöről meg indult már be.
majd este még irok hogy mire jutottunk.
Hello! megvan a telo! kecskeméten nézheted meg! a fotot megpróbálom elküldeni a méledre. ugy kb 4e ret gondoltam.de fel kell ujjitanod! (olaj szimering.) a gumiharang tökéletes.
Én is ezt hittem de nem. Hála istennek! Mivel ök jelentettek volna fel engem, nekik kellett volna bizonyítaniuk hogy nekem akkor és ott nem világított a lámpám, és ezt utólag nem tudják bizonyítani. Még ha elvisznek KPM-es vizsgálatra sem. Sőt hivatkozhattam volna(talán) arra hogy mivel én kioktattam a jardot ezért próbált belémkötni, és ennek viszont valamilyen nyoma van elméletileg, mert cb-n megkérdezte.Szoval az itteni jard szerint elég jó esélyeim lettek volna.
De, bocsi, mzmotorost akartam írni, csak elírtam! Hol tudnánk megboltolni a főtengelyfelet! Nekem olyan főtengelyfél kéne amelyiken nincsenek a csapszegfurat mellett könnyítési furatok!, mivel az enyémen nincsenek, bocs pontosítok, a könnyítési furatok nincsenek teljesen átfúrva! Írd meg, hogy hogy tudjuk ezt megboltolni, ha persze olyan a főtengelyfél amilyen nekem kéne! És ha eladod akkor mennyiért? Köszi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|