hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

levendel
válasz erre | email2005-12-08 01:03:09
Hát, ez a csapgörbítéses módszer nem volt valami átgondolt dolog...
Viszont ha van egy felesleges qplunglamellád (persze nem a betétes, hanem a másik!), akkor arra hegessz valami masszív vasdarabot erőkarnak, azzal már meg tudod fogni az agyat.
Lásd: MZ hogyan tovább? 117. oldal.

Én egyébként légkulccsal szedtem le.
sorszám: 9049 (41444)
(előzmény: Péter mz, 2005-12-07 23:18:43)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-12-07 23:18:43
Helo.Az lenne a kérdésem hogy az MZ ts 125-nél a kuplungot hogyan lehet lefogni hogy az anyályát meg tudjam lazitaniTudom hogy balmenetes.Én ugy csináltam hogy leszedtem minden lamellát majd egy jó széles laposvasra rejzoltam körzövel egy kört majd 60fokonként jelöltem és kifúrtam.6 lyuk volt és középen ugy oldottam meg hogy előre az anyára rátettem a dugót és igy tettem rá a kuplungra amit csináltam amiben középen 16os lyukat fúrtam és itt ment be a racsni vége.Nem tudom érthető e ahogy leirtam de amikor lazitottam inkább a 6 gömbvas a kuplungban meggörbült egy irányba de nem lazult volna le.Ketten csináltuk olyan erővel...Milyen célszerszámmal lehet leszedni.Esetleg aki tudna rajzot ide betenni vagy e-mail cimemre elküldeni jó lenne.peter001@levele.hu A főtengelyről alehuzni a fogaskereket megint nagy munka lesz.Oda milyen lehúzó kell?duplex láncos a fogaskeréken kivülről átméröben 25mm es méretet mértem.24es menet lehet ilyen anya létezik ha magam csinálok lehuzót?Jó lennének a képek
sorszám: 9048 (41440)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-07 21:58:53
Talán nem voltam elég egyértelmű: természetesen elektronikus fesszabról lenne szó.
A bolgár is az, illetve kapható a nem túl sokat dícsért magyar és a török.
Mind 6V-os, elektronikus, MZ-hez való.
De melyikkel nem járok majd úgy, mint az elektromechanikussal?
Valaki???
sorszám: 9047 (41434)
(előzmény: bambi99, 2005-12-07 20:25:08)

 
 
asztalos
válasz erre | email2005-12-07 20:30:24
Hali!
Keresek üzemképtelen de egybenlévő ts125 mz-t, ha kerék nincs benne az se baj ami engem érdekel: blokk, lánc, a blokkban azért legyen meg mindenkii!

Köszi!
sorszám: 9046 (41429)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-12-07 20:25:08
De igen rosszabb a bolgár,mint a gyári német.
sorszám: 9045 (41428)
(előzmény: Zapkorte, 2005-12-07 20:14:35)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-12-07 20:14:35
szerintem az sem lehet rosszabb, mint az NDK :-p

Amúgy a 850-esemben egy időben volt bolgár szabályzórelé, meg gyújtótekercs is, nem volt velük semmi baj... bár persze amit most veszel a boltban, az már nyilván nem ugyanannak a gyárnak a terméke, mint amit 98-ban kaptam valakitől ki tudja miből kibontva.
sorszám: 9044 (41425)
(előzmény: levendel, 2005-12-07 18:10:08)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-12-07 19:52:21
Üdv Balázs!
Köszi a képeket, érdekelnek a részletek, de a többit e-mail-ben.
sorszám: 9043 (41422)
(előzmény: bazsi, 2005-12-07 14:55:25)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-07 18:10:08
sziasztok!

Mit tudtok a 6V-os bolgár TS-fesszabályzóról? Érdemes megvenni, vagy sz..r?
Lécci siessetek a válasszal, mert holnap reggel már mennem kell a géppel!
Köszi: L.
sorszám: 9042 (41418)

 
 
bazsi
válasz erre | email2005-12-07 14:55:25
Hello Rókapimpó!
Most éppen átalakítás alatt van a motorom, de reményeim szerint még az ünnepek előtt szeretném teljesen összerakni. A váz Ts 250/1-es; blokk: ETZ 250; tank: ETZ125; ülés: ETZ250; Hátsó villa ETZ 250, elöl 21", hátul 18"-os kerék, (crossgumik)cross sárvédők stb. De küldök pár képet, azok még az előző "konstrukció" képei?
Üdv!
sorszám: 9041 (41404)

 
 
mzbetyár
válasz erre | email2005-12-07 13:52:09
Hali
Mit árulsz?
Engem lehet hogy érdekelne!
Írj!
sorszám: 9040 (41403)

 
 
mzbetyár
válasz erre | email2005-12-07 13:50:29
Hali Csehcsoda!

Emléxel még rám te montad hogy tudsz eladó mz-t csak az a baj azóta még nem írtál nekem és képet sem küldtél róla ugyhogy ha megvan még akkor érdekelne engem a gép írj!!!
sorszám: 9039 (41402)
(előzmény: Csehcsoda, 2005-12-05 20:45:25)

 
 
fuzy
válasz erre | email2005-12-06 23:04:12
Egy telyes karbi van eladó a vater.hu-n, de a minimálár 4000.Szerintem sok egy kicsit, de ha érdekel... Üdv
sorszám: 9038 (41390)
(előzmény: Kobra1, 2005-12-05 21:17:03)

 
 
Orgon
válasz erre | email2005-12-06 19:57:47
Vinee. Attól függ mennyit szánsz rá. IMET-nél(Üllői út 85. v. 83.) láttam 8-9 ezres kesztyűt 1-2 darabot féláron, valami minőséghibás bibije volt. Megnézheted a Shoxban is, most asszem akciós a télikeszty., bár az már bizti hiányos, vagy budán a Louis boltot.
Nekem kicsipénzből munkavédelmi bőrkesztyű volt (fekete kecskebőr) a legolcsóbb a kesztyűk között, 1250 HUF. Egész jól bírja a csúszást....
sorszám: 9037 (41371)
(előzmény: vinee, 2005-12-06 19:15:21)

 
 
vinee
válasz erre | email2005-12-06 19:15:21
Segítséget kérnék!
Ha tud valaki egy-két címet pesten, ahol lehet kapni normális bőrkesztyűt nem csillagászati áron, írjon legyenszíves!
Előre is köszönöm!
Üdv
vinee
sorszám: 9036 (41366)

 
 
válasz erre | email2005-12-06 00:11:01
RITKASÁG!!!
ELADÓ VADONAT ÚJ FELSŐ FÉKMUNKAHENGER KOMPLETTEN TARTÁLLYAL, KARRAL, FÉKLÁMPA KAPCSOLÓVAL stb...
ELFEKVŐ ÁRÚ NÉMETORSZÁGBÓL 2db aki kapja marja 9000 ft/db
Bp.
0630 4096093
sorszám: 9035 (41336)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2005-12-05 21:17:03
Hello! érdekelne etz 250 es szivotorok! még a télen! enyém elrepedt!
irjatok ha van bontásbol megmaradt ,vagy tudtok ilyet! köszi
sorszám: 9034 (41326)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-12-05 20:45:25
Fogyasztani jobban fog, károsanyag-kibocsátásod is lesz bőven (gondolom, ez nem foglalkoztatott eddig), a menettulajdonságok pedig nem fognak ugrásszerűen javulni, ahhoz jóval több és jó irányba ható módosítás kell.

Pl. rezonátorkamrás kipufogó, elektronikus gyújtás az ideális görbéhez igazodó, szabályozott előgyújtásvezérléssel, kifogástalanul futó kerekek, jól zsírzott lánc, megemelt kompresszió, nagyobb keresztmetszetű kipufogótorok, elsímított felületek az áramlási utak falán, kifogástalanul beállított és teljesítményhez igazodó fúvókázású karburátor,stb, stb.

Olvass sokat és kérdezgesd a régi fórumozókat.
sorszám: 9033 (41324)
(előzmény: Somebody, 2005-12-05 17:06:24)

 
 
anybody
válasz erre | email2005-12-05 20:18:16
HI all! Lenne egy tökéletes állapotú főtengelyem ts 125-höz. 5000-et futott teljesen gyári, nem kotyog egyáltalán! Eladó 4000ft, vagy elcserélhető etz125 alkatrészre!
sorszám: 9032 (41319)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-12-05 20:07:06
Somebody

Azért ez nem ilyen egyszerű. Egy ilyennel lehet hogy szarabbul fog menni mert lehet h csak elbaszod a vezérlést. Sok mindent kell ahhoz figyelembe venni, hogy jó irányba tudd módosítani a vezérlést. Meg ennyitől nem lesz jobb a motor. A négyütemű motoroknál se csak a vezérműtengelyt szokták kicserélni. De vannak nálam itt sokkal okosabb emberek is, akik csináltak már az ablakos dugótól elkezdve sok-sok mindent ilyen téren... Sztem érdemesebb előtte sok ehhez kapcsolódó leírást elolvasni, pl az MZklub honlapján is találhatók ilyen anyagok, mint nekiesni a reszelővel vagy a flexxel a motornak:-)

Na, üdv!
Ádi
sorszám: 9031 (41316)
(előzmény: Somebody, 2005-12-05 17:06:24)

 
 
Somebody
válasz erre | email2005-12-05 17:06:24
Helló!
Jobban fog menni a z Mz-vagy,Simson?,ha a dugattyú ból,a beömlőablak felől,lereszelek,3mm-t mondjuk,tehát azon az oldalon rövidebb lessz a dugó szoknyája,hosszabb a szívási idő!
sorszám: 9030 (41303)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-12-05 15:46:27
Motorosboltban, autósboltban, csapágyboltban...
sorszám: 9029 (41302)
(előzmény: pUhI, 2005-12-04 22:46:00)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-12-05 15:44:48
Ja inkább a rigapower@freemail.hu -ra küld. Azt gyakrabban nézem! :DD
Kösz!
sorszám: 9028 (41301)
(előzmény: Rókapimpó, 2005-12-05 15:42:56)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2005-12-05 15:42:56
Helló Bazsi!

Én is egy ETZ 250-est szeretnék átalakítani terepre! Küldenél a tiédről pár fotót a rokapimpo@freemail.hu -ra vagy linket ahol esetleg fönn van. Köszönöm!
sorszám: 9027 (41300)
(előzmény: bazsi, 2005-12-05 09:29:35)

 
 
bazsi
válasz erre | email2005-12-05 09:29:35
Hello Peti! Kössz szépen a segítséged!
A 300as hengerre azért lenne szükségem mert a crossra alakított Mz-mel sokat megyek terepen és erdőben és oda pedig kell a nyomaték+lóerő. Üdv!
sorszám: 9026 (41290)

 
 
pUhI
válasz erre | email2005-12-04 22:46:00
Sziasztok!
ETZ 250-eshez jó minőségű akár szilikon, vagy gumi blokk tömítést hol lehet kapni?

üdv:
Puhi
sorszám: 9025 (41279)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-12-04 17:21:43
folyt.
erre a központosításra pedig azért van szükség, mert a robbanótérnek és persze a gyertyának központosnak kell lenni a hengerfurattal, különben a robbanás nem a dugattyú közepét terheli és akkor csúnya csilingelő hangja lesz a motornak, és az élettartamának sem tesz jót.

Amit még tenned kell, hogy igazán jó legyen:
- a fúrás után a henger ablakainak élét kis reszelővel vagy bowdenköszörűvel "le kell törni", hogy a gyűrűk ne akadjanak bele.
- a jelentősen megnövekedett átmérő miatt a felömlők "elcsúszhatnak" a hengerfalon, a vezérlést megfelelő vastagságú hengertalptömítéssel kell korrigálni (nekem pl. 1,5 mm klingerit kellett).
- Magát a hengerfejet igazából majd csak akkor ajánlatos kialakítani, amikor a vezérlés már az előbb leírt módon be van állítva, mert akkor derül majd ki, hogy felső holtponton a dugattyú mennyit lóg ki a hengerből. A sűrités pedig végső soron a hengerfej emelésével/süllyesztésével és persze az alakjával állítható be.
- És végül a főfúvókát meg kell növelni a megnövekedett lökettérfogat miatt, különben még 6 százados illesztés mellett is meg fog ragadni a túlmelegedés miatt. "régi" karburátorban a 135-ös helyett 140-es, a "pattintósban" 130-as helyett 135-öst érdemes használni.
- Új (lehetőleg "mz motor siklet" feliratú török) lékszűrő kötelező, kapjon rendesen levegőt, mert a 250-es szívórendszere épp elég neki.
-A gyújtás maradhat 2,50-3,00 között.

A végeredmény egy néhány lóerővel viszont jelentős newtonméterrel gazdagodott, lényegesen kisebb fordulaton is használható, sok csomaggal-két személlyel-óriás túraplexivel bátran terhelhető, etz-s viszonylatban egész "emelkedőbarát" motor lesz.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9024 (41265)
(előzmény: bazsi, 2005-12-04 15:14:05)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-12-04 16:56:09
300-as hengert? dehogynem !

Először is veszel egy 300-as dugattyút mondjuk Futár Petinél (kb 3500-4000 Ft, a fehér-piros dobozos lengyel gyártmányok a jók, a magyar itt sem nyerő). Alapméret a 75,50 mm (293 ccm) és két túlméret van 76,00 (296 ccm) és 76,50 mm (299 ccm), ennél nagyobb nem fér bele egy 250-es hengerbe, mert vészesen elvékonyodik a szoknyája.

Azután fogod a 300-as dugódat meg használt, mindegy-milyen-túlméretes 250-es hengeredet és a hengerfejedet is (!!!) elviszed mondjuk a Szikszainak a VI. kerület Cserei utcába (tel: 20-9-413-960) és belefuratod. Nem kell megijedni 6 századra fogja illeszteni, ilyen átmérőnél az a jó, bízz benne, nagyon szépen fúr, szépen hónol. A hengerfejet is ott kell hagynod nála , mert a gyárilag is 10,5-ös sürítésű motor 20%-os lökettérfogat növekedése miatt a robbanótér méretét is meg kell növelni (és akkor már az alakján is egy kicsit módosítani) különben durva, kopogásos égége lesz a motornak, ami igen káros lenne.
Ha rám hallgatsz, akkor úgy csináltatod meg vele, hogy elsőként a nagy átmérőjű fúrás következtében eltűnt központosító vállat csináltatod meg vele, ez még a fúrás előtt fogja kiesztergálni a hengeredből, mert ahhoz az átmérőhöz már van neki befogó célszerszáma.
sorszám: 9023 (41264)
(előzmény: bazsi, 2005-12-04 15:14:05)

 
 
bazsi
válasz erre | email2005-12-04 15:14:05
Hello! Nem tudja valaki véletlenn hogy hol lehet szerezni ETZ300-sa hengert? A sima ETZ250 blokkba bele lehet tenni?
Előre is kössz!
sorszám: 9022 (41261)

 
 
anybody
válasz erre | email2005-12-03 22:19:58
Asszem van nekem egy a sufniban!
Holnap megnézem...
sorszám: 9021 (41235)
(előzmény: Somebody, 2005-12-03 15:03:09)

 
 
ironpig
válasz erre | email2005-12-03 18:25:06
Szia Imre!
Feltétlenül írd le,mi lett a vége,mert mostmár nagyon érdekel a dolog,különösen azért,mert az ilyen hibajelenségek iszonyúan bosszantóak tudnak lenni!
Nagyon remélem,hogy minél előbb megtalálod,és meg is tudod javíta/tt/ni!
sorszám: 9020 (41223)
(előzmény: M.Imre, 2005-12-03 10:33:48)

 
 
Somebody
válasz erre | email2005-12-03 15:03:09
Hali!Nincs valakinek eladó,nagyon jó állapotú,Mz Ts 125-höz forgórész?az elektronikához!85-ös Ts!nem tom számít-e!ha van mennyiért?
sorszám: 9019 (41216)

 
 
M.Imre
válasz erre | email2005-12-03 10:33:48
ironpig, gabi80 - koszonom a tanacsokat, atnezem az emlitett helyeket.

Imre
sorszám: 9018 (41196)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-12-03 10:11:16
Hali!

Le lehet ellenőrizni ellenállásmérővel, de ahhoz tudnod kell ahogy az állórész tekercseinek két vége között mekkora ellenállást kell mérned. Nekem is egyszer ki kellett cserélnem az állórészt, mert bár nem volt szkadt, és zárlatos sem, nem ugyan azt az értéket mutatta, tehát valahol mégis volt valami gond. Valahonnan sztem biztos le tudod tölteni a MZ TS Reparaturhandbuch című könyvet, abban asszem benne vannak a helyes értékek. Talán a www.ostmotorrad.de lapon fennvan. Az alapján előrébb juthatsz.

Üdv!
Ádi
sorszám: 9017 (41194)

 
 
Somebody
válasz erre | email2005-12-03 09:14:53
A forgórészt,nem tom valahogy leellenőrizni,hogy nincs e valahol megszakadva,vagy,meg e rajta áram,mondjuk egy ellenállásmérővel?meg tom nézni,jó e?mert van rajta,kissebb sérülés,de nincs elszakadva,csak hátul 1-2 helyen,kicsit megsérülve,lehet,hogy zárlatos?meg tom nézni valami ketyerével?
sorszám: 9016 (41191)
(előzmény: Péter mz, 2005-12-02 19:36:36)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2005-12-02 19:36:36
Heló.Ahogy leirtad szerintem azért nem éreznél mágneses hatást az állórészben mert a szénkeféket hova kötnéd?azegyik azt tudom hogy testre megy.Ha gondolod lehuzatnád a forgórészt beletennéd nagyjábol középre az állórészbe ahol a főtengelyre felmegy ott testhez érintenéd és szerintem ha valamelyik irányba megmozditanád akkor odavonzaná a forgórészt abba az irányba.Szerintem csak igy tudnád jobban leellenőrizni.
sorszám: 9015 (41181)
(előzmény: Somebody, 2005-12-02 16:50:41)

 
 
anybody
válasz erre | email2005-12-02 18:33:11
HI!
Ha tudtok, akkor légyszi irjatok Szegeden vagy környékén főtengely felújítót!
(Ha ugyanitt lenne valakinek jó állapotú etz 125 főtengelye, lehet, hogy érdekelne!)
sorszám: 9014 (41179)

 
 
Somebody
válasz erre | email2005-12-02 16:50:41
Helló!Tehát,az Mz Ts 125 gyujtása olyan hogy az állórésznek,a belső mágneseknek áram szükséges,hogy mágneses legyen,igaz?mert abekötésem tuti jó!önmagában nem mágneses,akkor úgy tom ellenőrinzni,hogy kap e áramot,hogy leszerelem, rányomom a kábeleket,és ráadom a gyujtást,és ha mágneses akkor jó,ha nem akkor ott a baj a Ts-emmel!Szerintetek így meg tom állapítani,hogy mágnesesség válik,e?mert lehet hogy nem,és ezért nem termel áramot,csak forog,de nem lesz mágneses a körülöte levő mágnes!Valaki segítsen,Simsoné bezzeg olyan egyszerű!
sorszám: 9013 (41174)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-02 16:35:39
Ez a módszer működik, lehet, hogy nekem is sikerül :))
Szóval: nem tud valaki véletlenül 150-es ETZ-re Bing porlasztót?
Akármilyen rossz állapotú is lehet (koszos, sokat futott, rosszul beállított stb.)
Árban én is olyan 8-9000-re gondolnék. :DDD
sorszám: 9012 (41172)
(előzmény: peti74, 2005-12-02 10:38:06)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-12-02 10:38:06
Szia !

Nekem van egy jó állapotú 250-es főtengelyem, és asszem egy olyan is ami felújításhoz felhasználható. Írtam neked mail-ben telefonszámot. Hívj fel.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9011 (41159)
(előzmény: sub-ee, 2005-12-02 09:58:09)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-02 09:58:09
Szisztok nem tud valaki egy felújításra szoruló, vagy akár jó állapotú ETZ 250-es főtengelyt? Olyan 8-9000Ft- körül megvgenném, ha felújításra szorul!
Előre is köszi annak aki tud ezügyben segíteni!
sorszám: 9010 (41156)

 
 
Papo
válasz erre | email2005-12-02 09:33:31
Jó napot mindenkinek!!!!!!!!!!!!!
Nem tud valaki MZ hez reson csövet keríteni?????????
Simsonhoz van, de Mz hez nem találok!!!!!!!!
Havalaki tudna akkor legyen szíves írjon a jaws@freemail.hu -ra,hogy hol találok!!!!!!!!!!!
sorszám: 9009 (41155)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2005-12-01 23:55:43
Van itt egy nagy tévedés:

Azt hiszem a gerjesztő tekercset az előzőekben szólók a töltőtekercsre értik (nem az állórészt nevezik annak) ami az alaplap melletti részen van, és kiáll az állórészből. Ezt egyszerűen ki lehet mérni, ki kell szerelni, és egy ellenállásmérővel megmérni nem szakadt-e. Amúgy az MZ dinamók tényleg külső gerjesztésűek, tehát szükséges hozzá az akksi vagy a magas fordulatszám, hogy áramot termeljen. Amúgy a legegyszerűbb, ha a szakirodalom rovatból letölthető kapcsolási rajz alapján ellenőrzöd, hogy minden vezeték jó helyen van-e.

Sok szerencsét!
Ádi
sorszám: 9008 (41142)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2005-12-01 21:37:44
Hello!
keresek etz 250 hez szivótorkot!!!
vagy pest vagy kecskemét közelében!
köszi
sorszám: 9007 (41131)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-01 20:43:18
Úgy látom eddig még nem kellett akkuhalál miatt betolnod az emzédet. Mázlista. :)
Ugyanis épp az a jó a dinamóban, hogy ezt meg lehet vele csinálni. Akksi nélkül berúgni ugyanazért nem tudod, amiért alapjáraton nincs töltés.
Ahhoz, hogy a dinamó töltsön, viszonylag magasabb fordulatszám kell, amit rugdosással nemigen tudsz biztosítani, de betolással már igen. És ez bőven fedezi a gyújtáshoz energiaigényét.

Az állórész lágyvas magja pedig igenis mágnesezett (ún. remanens mágnesesség). Persze nem hangszórómágnesre kell gondolni, azért annyira nem durva.
Ajánlom a dinamó polarizálását (D+, DF rövidzár), akkor ez kialakul.

A gerjesztőtekercset hívják más néven állórésznek, hiszen a rajta átvezetett áram hatására indukálódik fesz. a forgórészben.
sorszám: 9006 (41118)
(előzmény: makómiki, 2005-12-01 19:51:39)

 
 
makómiki
válasz erre | email2005-12-01 19:51:39
Igaz, mert akkor akku nélkül is rugásra indulna de a hibádhoz ennek sztem nincs köze, ha szétszedéskor jó volt akkor az összerakásnál szúrtál el vmit.Vezetéket jó helyre dugdostad vissza?
sorszám: 9005 (41107)
(előzmény: Somebody, 2005-12-01 15:55:17)

 
 
Somebody
válasz erre | email2005-12-01 15:55:17
Helló!Valahol olvastam,hogy olyan az Mz-k dinamója,hogy az állórész,alapból nem mágnes,hanem áramot kell kapnia az akuról,vagy valahonnan,hogy mágnes legyen,igaz ez?
Mert ha igen,akkor lehet hogy ez a bajom,és ezért nem termel áramot,mert ha leszedem,és hozzáérintek valami fémet az állórész belső mágneseihez,nem vonza egyáltalán!mellesleg,a gerjesztőtekercs micélt szolgál??????
sorszám: 9004 (41092)

 
 
Somebody
válasz erre | email2005-12-01 15:27:17
De hogyan tudom kimérni a gerjesztőtekercset?
sorszám: 9003 (41088)
(előzmény: gabi80, 2005-12-01 06:22:31)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-12-01 11:37:18
Bocs, bár szerintem Bambit a névazonosság ENNYIRE nem fogja meghatni. :]
sorszám: 9002 (41076)
(elözmény: Somebody, 2005-11-30 13:49:46)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-12-01 06:26:26
Az álló és forgórész hibáján kívül hasonló hibát produkál a gyújtótrafó hiba is. Ezt általában úgy tudod megnézni, hogyha beindul és mész vele egy kicsit akkor erősen melegszik
sorszám: 9001 (41068)
(elözmény: Somebody, 2005-11-30 08:53:23)

 
 
gabi80
válasz erre | email2005-12-01 06:22:31
6 voltos MZ-ken gyakori hiba még a gerjesztőtekercs szakadása, ezt nem ártana kimérned. Ez az a valami, amit te "tekercsszerű valaminek" írtál.
sorszám: 9000 (41067)
(elözmény: Somebody, 2005-11-30 16:48:16)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu