hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. augusztus 16. csütörtök 
Ábrahám

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 978 oldal

Atilla
válasz erre | email2016-07-02 14:12:08
Hát ugyanannyit, mint bárhol máshol.
sorszám: 48464 (145572)
(előzmény: csaprago, 2016-06-30 23:19:29)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-06-30 23:19:29
Lent a két szénkefénél mennyit kéne mérnem?
sorszám: 48463 (145566)
(előzmény: csaprago, 2016-06-30 23:18:18)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-06-30 23:18:18
Már cseréltem gyári szabályzót elektronikusra, de nem lett jobb. A kötések stabilak, kontaktok jók. Mi lehet még?
sorszám: 48462 (145565)
(előzmény: Ze78, 2016-06-30 13:13:33)

 
 
Ze78
válasz erre | email2016-06-30 13:13:33
7,2 kellene. Sok minden lehet egyszerű érintkezés problémától kezdve. Nekem a fekete elektornikus fesszab. hozta meg az átörést.
sorszám: 48461 (145560)
(előzmény: csaprago, 2016-06-30 09:36:12)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-06-30 09:36:12
Mennyi lehet a töltése egy ts-nek? Az enyém 6-6,6 között tölt. De szerintem ez kevés.
sorszám: 48460 (145559)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-06-29 19:31:30
Tudom, már sokszor írtam: megint megformázta a mondanivalóm az iPad.
Pedig most műkszik az asztali gépem is, és itthon is vagyok. Csak tévézek az asztalin. Nincs kedvem se eléülni, se lelőni a műsort.
sorszám: 48459 (145557)
(előzmény: Árpád, 2016-06-29 19:26:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-06-29 19:26:02
Én akkor s csinálnám a szivacsos ha kapni lehet. Legalábbis eddig olyan ETZ szivacs okkal találkoztam amiket nem szeretnék a hátsóját alatt érezni. Túl puhák. Teljesen bele üppedtem, így olyan alkatrészeket is ültem amin egyébbként nem szokás. Akkor már inkább egy deszka, az legalább csak két foltot intéz el, nem az egész alsó fertályon, szerintem Keri megoldása a jó, Kemény sütött szivacs plussz vékony réteg puha szivacs. Ha sok a pénz akkor a puha helyett gél.
Csak én mint elektromos szaki nem vágom a szivacsos, hanem fűrészkeretbe aplikált fűtőszállal formázok. A mélyüléseket úgy oldom meg hogy meghalítok egy alulemezt negatív formára, aláteszem a szivacsnak, a felületet egyenesre vágom, Érdekes módon amikor kiveszem a formát alóla, ami előtte púp volt, az mélyedés lesz.😀
Már csináltam kettőt. csak magam nem még, de ami késik...
Csak pénzem, kedvem, szivacsos nincs most.😄
sorszám: 48458 (145556)
(előzmény: Atilla, 2016-06-29 18:21:44)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-06-29 18:21:44
Nemrég voltam a Mofakerben (a budapesti), volt nekik ETZ ülés szivacs. Az árát nem tudom, csak a polcon sorakoztak én meg pont arra bangultam
sorszám: 48457 (145554)
(előzmény: motopeti, 2016-06-29 14:45:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-06-29 16:55:07
Ragasztott huzatot vegyél.
Minőség az trágya akármelyiknél.
Régebben lehetett kapni szivacsot is az üléshez.

Én varrtam magamnak jó minőségű műbőrből. Anyagok kárpitos boltban kaphatóak. Polimorf szivacs a legkeményebb, erre érdemes még 1 centis fedő szivacsot tenni simából és úgy tuti.
Szivacs Palmatex ragasztóval kivállóan ragasztható, faragni nagyon éles pengével, és drótkefével lehet.
A szélét szintén palmatexel ragasztottam fel a műbőrnek az alaplapra.
Itt egy fotósorozat hogy csináltam:
https://1drv.ms/f/s!ArYQ5r5KRF2jhmQkXdnJrRAJW4a2


sorszám: 48456 (145553)
(előzmény: motopeti, 2016-06-29 14:45:12)

 
 
motopeti
válasz erre | email2016-06-29 14:45:12
Sziasztok!
ETZ 250 motoromon az ülés ki van már ülve és szeretném megcsinálni. Ha valakinek van ilyen téren tapasztalata, tippje kérem írja le. Én egyenlőre ott elakadtam, hogy normális szivacsot sem találtam amiből lehetne végni ülésnek valót. Illetve a neten is vagy 4 féle üléshuzatot árulnak, nem tudom, hogy méretben, minőségben mi a különbség köztük. Köszönöm előre is!
sorszám: 48455 (145552)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-06-27 22:57:03
A dús keveréktől detonálhat, de az nem csörög, hanem inkább kopog. Mély hang, mintha kalapáccsal ütnéd. Hallani kellene, hogy mit csinál a motorod, mert így nem fogja megmondani senki a tutit.
sorszám: 48454 (145546)
(előzmény: Ze78, 2016-06-27 21:14:44)

 
 
Ze78
válasz erre | email2016-06-27 21:14:44
Hézag 0,2-3 mm, nem értem a dolgot . Állítgatom még a karbit lehet túl van dúsítva keverék. Melegen detonálhat? Vagy ez hülyeség?
sorszám: 48453 (145545)
(előzmény: Atilla, 2016-06-27 20:53:21)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-06-27 20:53:21
A gyűrűhézag mennyi?
sorszám: 48452 (145544)
(előzmény: Ze78, 2016-06-27 08:57:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-06-27 10:20:08
Lehet túl szoros a dugó, vagy gyűrű.
Elsőnek én tovább csökkenteném a sűrítést egy vastagabb HF tömítéssel.
Vagy csak simán több benzint kell adni abban a tartományban ahol csörög.
sorszám: 48451 (145543)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-06-27 09:40:06
Nem lehet hogy nem sikerült tökéletesre a fúrás?
Egy pici vállra gondolok a henger teteje felé.
Illetve nekem a jawa egy gyűrű csere után az új gyűrűtől csőrgőtt. Vagy legalábbis hasonló hangot adott ki. Idővel összecsiszolódott, abba maradt a hang.
sorszám: 48450 (145542)
(előzmény: Ze78, 2016-06-27 08:57:57)

 
 
Ze78
válasz erre | email2016-06-27 08:57:57
TS 150- es henger+gyári 150-es fej. Fúrás után melegen csörög. Hidegen szép hangja van. Eddig KB. 600- Km mentem vele.Gyújtás elektronikus, karbit cseréltem de semmi.felső tűgörgő+ csapszeg új. Présteret mértem,1,6mm gyertya hőérték jó. ? Nincs ötletem első perctől ilyen.

sorszám: 48449 (145541)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-06-25 12:20:22
A folyamat sajna már nagyon megy nem az a gond, de akkor lehet még nekiesek a héten :D
Most így összerakás után a csapszeg volt az elsőszámú gyanúsított, mert ami még lazább volt az a ford. hajtás.

Ami látványosabb volt, hogy ugye volt szerencsém eltörni a gyűrűket... az újakkal annyival szorosabban jár, hogy az alapjáratot is feljebb kellett venni kicsit.
sorszám: 48448 (145529)
(előzmény: Keri, 2016-06-25 11:38:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-06-25 11:38:50
Persze hogy lehet zörgősebb.
Lehet mástól is, de gondot nem okoz.

Mondjuk csapszeget cserélni elég gyorsan lehet.
Négy hengerfej csavart leveszed, karburátort leveszed a csonkról, felhúzod a hengert, és már hozzá is férsz.
sorszám: 48447 (145528)
(előzmény: VGGábor, 2016-06-24 23:17:27)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-06-24 23:17:27
Közbe én nagy csendben összeraktam a TS-t... megy megy, de a hangjával nem vagyok kibékülve ahhoz képest hogy tűgörgőt is cseréltem. Csapszeget viszont nem, maradt az ami eddig volt a dugattyúban. Ettől lehet zörgősebb a hangja?
Szétszedni nem akarom, inkább nyüstölöm így amig megy, de csak érdekel.
sorszám: 48446 (145526)

 
 
pandagyik_01
válasz erre | email2016-05-31 21:49:54
ETZ 250 gyári dob eladó.
Ha érdekel valakit endre.horvath@gmail.com

Dobok fel képeket, ha érdekes lehet

Más egyéb ETZ 250 gyári cuccok is. Tárcsa,komplett fűzött kerekek
gyári szinte új nyereg, opto gyújtás, krauzer stb.

Komplett újrafújt égszinkék tank és oldaldeknik. Karbi
Van TZR250re karbim vadi új. ETZ 250re alighanem bekarburálható. Ki kell próbálni...

KM óra 9000 párszáz kmel benne

Kell valami írjatok.

haligali
sorszám: 48445 (145462)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-05-30 20:19:36
Megoldódott a problémám. Másik forgórészt tettem föl. Köszönöm a tanácsodat.
sorszám: 48444 (145461)
(előzmény: Árpád, 2016-05-27 20:46:23)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-05-30 10:28:08
Bár erre inkább a csevegő jobb volna..:)
Teknőc
sorszám: 48443 (145459)
(előzmény: Teknőc, 2016-05-30 10:27:36)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-05-30 10:27:36
No, pedig volt ott is ismerős...;) :)
Dicsekszem is vele..
Van miért..
Gyorsulás 70ccm 1.hely..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1048018985263767&set=a.149024981829843.31738.100001670265315&type=3&theater
Teknőc
sorszám: 48442 (145458)
(előzmény: szsrobert, 2016-05-30 07:16:36)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-30 07:16:36
Szia Teknoc!
Lemaradtam a gyorsulasrol. 14 h utan ertem oda. Egy srac gepet mekkeltuk. Benzin van, szikra okorsuto.Tolasra se indul, nem is toffen...ez Xakta..2rendes sarga Schwalbes sractol kaptunk gyertyat.Elsore beindult vele..Nekem ilyet soha nwm csinalt se Simson, se Mz.
Igy is lattam par jo gepet.
(Dupla ejszaka utan felhalott voltam de azert elmentem.)
sorszám: 48441 (145457)
(előzmény: Teknőc, 2016-05-28 11:24:40)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-05-28 11:24:40
Mentek, VG, tuti hogy ott van..;) :)
Sőt, sok szögedi FMP-és is ment...:)
Jó túrázást, és jó simsonozást!
Jó hely a Mártély...
Teknőc
sorszám: 48440 (145456)
(előzmény: szsrobert, 2016-05-28 09:12:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-28 09:12:38
Gyertek Hodmezovasarhelyre a hodtoi Tescohoz.
sorszám: 48439 (145455)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-05-27 20:46:23
Forgórészt menetzárlat. Esetleg lföld felé zárlatos valamelyik menet, bár ez utóbbi inkább jawa szokás.
sorszám: 48438 (145454)
(előzmény: csaprago, 2016-05-27 18:00:38)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-05-27 18:00:38
Szerintetek mi lehet a probléma? Ts-em nem tölt csak alapjáraton 5, fordulaton 6 voltot. Ha ráadom a lámpát leáll. Fesszabb cserélve, de ugyanaz. Állórész csere, de ugyanaz. Mennyit kell laadni a szénkeféknél? Vagy esetleg ötlet?
sorszám: 48437 (145453)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-27 16:12:20
Nem ironia.Kis menetellenallassal elerheto.
sorszám: 48436 (145452)
(előzmény: astro77joe, 2016-05-27 16:09:36)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-05-27 16:09:36
Köszi a válaszokat SzRobert, értem az iróniát, de nem versenygépet akartam ahogy írtam. A több felömlőről lemondtam. A hengert legfelső méretre fúrattam, mert már válla volt rendesen. Most éppen bejáratós a gép. :)
sorszám: 48435 (145451)
(előzmény: szsrobert, 2016-05-26 12:23:55)

 
 
sunbim
válasz erre | email2016-05-27 07:17:36
Esetleg ismer e valaki olyan esztergályost aki a komplett kereket be tudja fogni és az agynál a féktárcsa felfekvő felületet felszabályozná.
sorszám: 48434 (145450)

 
 
sunbim
válasz erre | email2016-05-27 07:05:42
Üdv mindenkinek.

Srácok. Tudja valaki Sunesz elérhetőségét? Féktárcsát szeretnék vele szabályoztatni, ez ügyben keresném .
sorszám: 48433 (145449)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-26 12:23:55
300km/h nal 6000-es fordulathoz:
-Kicsereled a hatso lanckereket is 16 osra
-kicsereled a fotengelyen levo lanckereket haromszoros fogszamura
-kicsereled a fotengelyet masfelszeres fogszamura es a hatso lanckereket 48rol 24esre.

Kell meg egy csepp alaku kaszni, es iranyithatosag nagy temponal, plusz eros fekek es fekezoernyo.
sorszám: 48432 (145448)
(elözmény: VGGábor, 2016-05-05 23:38:52)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-26 12:03:43
Ezust-arany gyertyakabel nem megy tonkre.
sorszám: 48431 (145447)
(előzmény: Keri, 2016-05-18 10:04:39)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-26 12:01:00
7000 hez 2 felomlo nem eleg?
A persely nem kiveheto az MZnel.Simsonnal kiveheto.
Eloszor atalakitas.Utana utomunka.Szukseg eseten ..furas..
sorszám: 48430 (145446)
(elözmény: VGGábor, 2016-05-14 01:19:32)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-26 11:55:44
A hengerfejbol 2mmt is le lehet szedni.
125 os fej egesteret felhegeszteni.
Ha talasz nem detonalo uzemanyagot.
A pressav a hengerfej es dugattyu kozott maradjon meg!
sorszám: 48429 (145445)
(elözmény: VGGábor, 2016-05-12 21:11:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-05-26 11:49:09
Kis etzre nem megy ra a 17es lanckerek.
Hatra szerelj a 48asnal kisebbet.
sorszám: 48428 (145444)
(elözmény: VGGábor, 2016-04-28 22:15:24)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2016-05-23 20:50:10
Akkor ezt el kell fogadni, mert ilyen :) Mondjuk így már értem hogy a kis TS miért nem csúszott meg sose alattam, bár sose mentem vele olyan kanyartempót mint a naggyal.
sorszám: 48427 (145442)
(előzmény: Keri, 2016-05-23 20:31:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-05-23 20:31:18
Metzelert nem ismerem.
Alapvetően minden országúti gumi eléggé hasonló. Sport gumit kell feltenni, ha tapadáson akarsz javítani, de őszintén közúton én nem látom értelmét.
Amit levettem az ETZ-ről RSW gumit a TS-re felraktam. Nem éreztem különbséget a sima gumihoz képest, mert utcán annak sem feszegetem a határait. Főleg TS esetén a lábtartó sokkal előbb leér minthogy bármelyik gagyi gumi határait elérjem, ETZ-vel meg nem nagyon közlekedek utcán.
sorszám: 48426 (145441)
(előzmény: KisTSávó, 2016-05-23 14:26:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-05-23 20:27:48
Ennyi mindig is megfog maradni. Azért ez MZ, nem Aprilia RS, de ez a tökéletlenség amit sokan szeretünk benne :)

Sokat lehet javítani a kanyarstabilitáson ha kiülsz, illetve ha jobban terheled az első kereket. Kövér emberek előnyben :)

Bár mondjuk ezt ne forgalomba próbáld, hanem olyan helyen ahol nem gond ha elesel, és haza is tudsz menni ha tropára vágod a motort. Ezért járunk mi utánfutóval pályázni, és nem lábon.

Alapszabály, hogy ha a határokat keresed, át kell lépni azokat, hogy tudd hol is van pontosan, magyarul ha jól csinálod akkor törvényszerű néhány esés, szóval ne a körforgalomba keresd a csúszáshatárt :)
sorszám: 48425 (145440)
(előzmény: KisTSávó, 2016-05-23 14:26:28)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2016-05-23 14:26:28
Keri!
Írtam korábban hogy csúszkál az ETZ eleje. Mondtad hogy centríroztassam ki a kereket, csináljam meg a telókat stb. A telókat kicseréltem és felújítottam Bambi segítségével, így már van csillapítása és tökéletesen teszi a dolgát. Kicseréltem meg mindkét villakiflit is.
Az első kerék ki lett centrírozva, jónéhány új küllőt kellett beszerelni.
Továbbá kiderült hogy karambolos volt a váz és, hegsztve volt. Látszott rajta hogy jobbra húz az egész. Ez a probléma is ki lett küszöbölve.

Ezek után azt hittem hogy végre jó lesz de ugyan azt csinálja mint ezelőtt. Ha mélyebben döntöm a motort érezhetően kúszik a kanyar külső íve felé. Nem úgy hogy kiesik alólam, csak jelzi hogy valami nincs rendben, tehát irányítható marad bár kissé ijesztő.
Viszont nagyon jó minőségű aszfalton lábtartóig lehet döntetni úgy, hogy nem csúszik meg. Épült a környékünkön egy új körforgalom, mentem benne pár kört és végig leért a lábtartó, egy pillanatig sem volt bizonytalan az eleje a motornak, illetve a Lidl parkolóban is teljesen le lehetett fektetni a motort.

Szóval közúton, ahol van egy minimális bizonytalanság az úton ott már csúszik az egész, de jó úton, pályán kiválóan használható. Így megtapasztaltam én is amit írtál, hogy jól tapad és ha csúszik akkor is kontrollálható marad. Viszont közúton ez számomra furcsa hogy ha megcsúszik attól nem kell megijedni. Ja és Heidenau K63-as gumiról van szó.

Nem tudom hogy mit tehetnék. Gondolkodom egy METZELER ME 22-es gumin mert sokan dicsérik.

sorszám: 48424 (145439)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-05-21 16:25:05
A link lemaradt:
http://www.onlinecsapagy.hu/
sorszám: 48423 (145433)
(előzmény: Keri, 2016-05-21 07:57:00)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-05-21 16:07:00
Köszönöm! Akkor marad a koyo!
sorszám: 48422 (145432)
(előzmény: Keri, 2016-05-21 07:57:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-05-21 07:57:00
Attól függ mennyire olcsó, és milyen tapasztalatok vannak vele.
A cseh ZKL pl. vállalható minőség.
De alapvetően én japán csapágy párti vagyok, mert egy Koyo és utód márkái azon felül hogy normális ára van és élettartama ugyan az, vagy jobb mint az SKF a futás minőségében veri azt. Már kézben megforgatva is érezni a különbséget.

Amúgy SKF, INA, FAG csapágyak is jó minőségűek, és nem feltétlenül horror az áruk, csak a kereskedők szeretik túlértékelni, de jó helyen vásárolva nem kerül kétszer annyiba....ja és vigyázz, mert a jobb csapágyakat hamisítják is. Az eddig felsorolt csapágyakba mindegyikénél bele van gravírozva a márka, és gyári lehegesztett zacskóban és dobozban adják. Volt itt olyan hogy használt csapágyat adtak valakinek, vagy csak egy használt minőségű kínai hamisítványt.

Én ezt a céget tartom etalonnak árak terén.
sorszám: 48421 (145428)
(előzmény: csaprago, 2016-05-20 17:34:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-05-20 21:03:23
Én nem.
Utálok kétszer dolgozni.
sorszám: 48420 (145427)
(előzmény: csaprago, 2016-05-20 17:34:32)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-05-20 17:34:32
Ti raknátok olcsó pl:szlovkák csapágyat kerékbe és kormányba?
sorszám: 48419 (145425)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-05-19 21:21:16
Szerintem is.
Csak annyit tennék hozzá hogy ebből a szemponból minél több erű, annál rosszab. A nagyobb felületen gyorsabban korrodeál.
sorszám: 48418 (145422)
(előzmény: Keri, 2016-05-19 18:47:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-05-19 18:47:52
Szerintem ha elég sok idő eltelik akkor mindkettő igaz lehet.
sorszám: 48417 (145420)
(előzmény: Atilla, 2016-05-19 18:43:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-05-19 18:43:49
Ilyet már én is láttam, de azt nem értem hogy tud így elrohadni. A két végétől befelé, vagy a műanyag átereszt annyi oxigént?
sorszám: 48416 (145419)
(előzmény: Keri, 2016-05-18 10:04:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-05-18 10:04:39
Erről egy történet ugrott be.

Egyszer esőben megálltam segíteni egy lerobbant Simósnak. Gyertapipa lehúz és kezemben maradt. Megnézem a gyertyakábelt, csak zöld rozsda volt réz helyett benne. Elkezdem levágni és nem találtam ép rezet. Váltig esküdött hogy ez rendesen ment, csak az esőtől állt le. Hihetőnek tűnt a Hortobágyi pusztaság közepén, mert egyetlen lakott település sem volt a horizontig, idáig tuti nem tolta el potya szerviz miatt.

Szóval volt nálam kábel, kapott egy darabot, és gond nélkül ment tovább.

A tanulság, hogy a nagyfeszültség sem húz át bármekkora hézagot, és nem szereti a párát sem.
sorszám: 48415 (145414)
(elözmény: VGGábor, 2016-05-15 21:47:00)

 
  Összesen: 978 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17620)
Jawa (27036)
MZ (48864)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu