:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Heló.Szerintem azért sem tul jó ilyen nagy wattszámu égőket használni mert lehet nem birná a motor dinamója/generátora.Pl.ts 125:60wos dinamó.
Kimaradt,hirdetés megtekinthető neten itt: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=20057
Eladó gyári állapotú Etz 150 Dunaújvárosban,ezüstmetál fényezéssel,új első,hátsó Heidenau gumival,kitűnő blokkal,tirisztoros gyújtással.Érdeklősni 70/527 92 67
Azért olvadt el, mert a korrózió következtében lecsökkent az érintkező keresztmetszet. Ez egy másik dolog.
Ja, az I=U/R nekem is megy, csak az a fizikakönyv, nekem meg elolvadt emiatt pár dolog, szépen, lassan. Több biztosító és néhány vezetékvég. De bizonyára csökken majd... a fogyasztón legalábbis.
Inkább rezort vegyél rá. Én a tavasszal vettem, a max fordulat azóta 7000!!!!! fordulat/perc, és a hangja is világbajnok lett, ráadásul krómozott a rezó.
15 e pénz, ami szerintem sok érte. Azerintem olyan rettentően nem menne jobban, és szerintem max 1-2 dl-vel enne kevesebbet. A másik meg az, hogy megnéztem a honlapot, és azt írja, hogy 4-ütemű motorhoz van gyártva. Pontosabban 4-ütemüt 11000 forulat/percig tud kezelni, ami szerint kétüteműt 5500-is. Ez gyári etkó esetén azt jelent, hogy, 5500-6500 között ojan mint ha nem is lenne előgyújtásszab.Ezért meg szerintem 15 ezer pénz sok. Sőt, ha jól tudom, a 251-esen levő gyújtás nem is tudja vezérelni. Nincs hozzá semmi olyan megbízható adat, ami alapján a programozáskor be tudnád lőni az előgy. adatokat (csak 4-üteműhöz van meg, azzal meg mi a sz*rt kezdhet egy szocimocis?) Meg hát kisipari termék....
Helló!
Én a helyedben még a motor közelébe sem vinném azt az égőt!!! Nem a wattszám számít hanem a fényerő. Én kb 1 éve cseréltem ki a sima H4-es égőmet "Xenon+" égőre (ál Xenon, 1200Ft) de sokkal nagyobb a fényereje. Nekem nagyon bejött ez a fajta.És ennél még van nagyobb fényerejű is. Csak azt nem mertem venni mert 2500Ft volt.Aki már volt a túrán az lehet h látta. Ja és ha beleraknád a 100/140-es égőt szétolvasztaná a vezetékeket is, meg ha műanyag biztosítékod van azt is.
De te tudod, ez csak az én véleményem.
az oxidált saruk miatt megnövekedő ellenállás csökkenti az áramfelvételt, nem növeli. ;-)
De egyébként a minimum a refi "kirelézése" lenne. De minek is annyi fény oda.
Nekem volt benne 100/80 W-os olyan szep igazi kek szinu nem sokaig, mert szetolvadt a foglalat meg elb..ta a foncsort.... mar az is durva volt, szoval sztem a 140-est felejtsd el max 75/70
Nem kéne.
1. Túlterheli a rendszert.
2. Szétmelegíti a foncsort.
3. Gyökérkednének az autósok, mert középtükörből elvakítod őket.
4. 140W-nál a legjobb esetben is kb. 12A áramfelvétellel jár a dolog. Ha jól tudom, az ETZ 251-ben a főbiztosító 16A, de elviheti az oxidált saruk miatti megnövekedett ellenállás miatt. Nekem volt ilyen Trabicseken.
Figyeljetek már!
Van egy ETZ 251-esem. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek mekkora izzót lehet berekni előre? Most sima 55/60 W-os halogén van benne, de én találtam itthon egy vadi új 100/140 W-os halogént. Szerintetek elbírná? Vagy mi történne, ha beleraknám? Azonkívül, hogy esetleg teljesen lehúzza az aksit, akkor az azt jelenti, hogy nincs gyújtás meg semmi és lerobbantam?
Bocsi, ha esetleg hülye kérdéseim vannak, de újdonsült MZ tulajdonos vagyok
Hát köszi s hasonló jókat beléd is:DDDD
Szeva Földi!
Azt a macska bajszát, de jól megy vidéken! :o))) Szép Ünnepet, jó pihenést, sok pénzt, kevés kiadást és problémamentes pöfögést kívánok mind 4, mind pedig 2 keréken.
Mivel idén ma vagyok utoljára, ezúton kívánok mindenkinek Boldog Békés Karácsonyt, és kilométerekben, kalandokban és olcsó benzinben bővelkedő boldog motoros új esztendőt.
http://www.szocimotoros.hu/download/altalanos2utemutunning.zip
ebben a cikkben is találsz okoságokat.
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/73
ime a válasz a kérdésedre .
Na most lehet hogy egy oltáei nagy baromságot fogok kérdezni, de ha nem kérdem meg soha nem fog kitisztulni a kép. A rezonátor és a kipufogó között van különbség? És ha van akkor mi?
Hyhy!
Azt kérdezném,hogy Simsonhoz akarok venni rezonátor kipufogó,és hogy az dob a teljesítményen?valamit ér?60ccm-es a henger,megy 72km/h-t de szar a kipuff,majd széthullik,horpadt,meg minden,kicserélem,szal ér valamit?3500ft boltban,ilyen kis szar,de ér valamit egyáltalán????
Igen!de meg van a baj,a fogaskeréken van a rugó,amögöt van a tányér,és azt biztosítja egy zégergyűrű,és a baj az volt,hogy a tányér valahogy átugrott a zégeren,már mikor szétszedtem,mert van még1 ts blokkom,és megnéztem azon!
az volt a baja!
A berugokar a kuplung mögött egy fogaskereket forgat és amögött van egy rugó a tengelyen.Sztem a kolléga arrol beszél.
Olajban van.Szerintem ettől baja nem lesz
Nem tudja valaki, hogy a programozható előgyújtásvezérlő mennyibe kerül?
Jól raktad össze, az a kis fogaskerék a motor indítására szolgál, ezt hajtod a berugótengely fogasívével. A rugó meg a hézagolóalátéttel együtt mozog, tehát hagy forogjon.
Azt az anyát rendesen rá kell húzni, és úgy nem szabad szorulnia sehol semminek. De ezt a rugó kérdést nem értem, hogy miröl beszélsz? abban fejből csak egy rugós dolgot tudok, az a 6db kis rugó ami a kuplung "fedőlemez"-ében van benne, amiket a kis stiftekkel rögzítesz a kiálló 6 furatos csaphoz. De az a kuplunggal együtt forog.
Amúgy csak egyféleképpen rakható tulajdonképpen össze a kuplung. Csak ki ne hagyd a túloldalról átjövő "kinyomórúd"-at. Szar amiatt megint levenni a rugókat...
Üdv!
Ádi
Ehh...csúnya idő jár a motoros társadalomra. Most tekertem le 30 km-t a ts-sel reggel megint mehetek.
Egész elfáradtam a motorozásban míg hazaértem.
Mz nél, a kuplungkosarat felfogató 19-es kulcsal fogható csavart,jó erősen kell meghúzni,vagy,csak felcsavarni,és ráhajlítani a biztosító alátétet?Vagy jól erősen kell ráhúzni?Mert akkor szorul nekem!
szia snip21!
ETZ 150-el kapcsolatban az lenne a kérdésem h neked mennyit eszik?(városban, országúton)Előre is köszi:)
szia snip21!
ETZ 150-el kapcsolatban az lenne a kérdésem h neked mennyit eszik?(városban, országúton)Előre is köszi:)
nah nem azt mondom ,hogy áll,csak a rugó áll!!!!!!ami odaszorítja,a azt a másik fogaskereket a kuplungkosárhoz!
a rugó áll,annak szerintem állnia is kell,annak a kis fogakereket kell odanyomnia,csak arról beszélek,hogy az forog,és hogy nem sulódik ettől az álló rugó?vagy rosszul raktam össze azt a részt?
Amugy meg kurva hangja lenne ha az a fogaskerék állna
Szereintem abba nincs racsni
Hy!Lenne egy olyan kérdésem,hogy Mz Ts 125-nél,van a kuplungkosár,és amögött van a kis racsnis fogaskerék,ami meghajtaja a kuplungkosarat,éa az a kérdésem,ha jár a motor,az forog a kosárral együtt,és van egy rugó,ami odanyomja ügye,és az a rugó,áll,és annak csúsznia kell azon a kis racsnis fogaskereken,ügye?Vagy nem?Elrontottam valamit?a rugó áll,és a kuplungkosár forog,a kis fogaskerékkel,ami a kuplungkosárra van hátul felszerelve!!!
Ez jó így?
Sziasztok, van egy 251-es ETZ-m amin elektronikus gyújtás van! na most ezzel a gyújtással egy olyan problémám volna, hogy amit bemelegszik a motor a gyújtás hibájából az egész megáll! Átszereltem megszakítósra ideiglenesen, úgy meg tökéletesen működik! Ha valaki tudja, hogy mi baja van, akkor írjon! Előre is köszi!
snip21 !
Sok mindent meg lehet tekercselteni, de szerintem egy ETZ forgórészt felesleges. Többe kerül a leves, mint a hús. Én vennék a helyedben egy bontott, jó állapotút mondjuk 3-ért. Asszem még nekem is van otthon, ha érdekel holnapra megnézem. Aztán ha mégsem jó, akkor visszahozod.
Azonban az a véleményem, hogy ezek az ETZ forgórészek nem szoktak maguktól tönkremenni, annál inkább a barbár szerelési módszerektől. Meg szabad kérdeznem, hogy hogyan vetted le a főtengely végéről ?
Peti74
Nekem a Hondamat tekercseltek allo es forgoreszt egyarant.
Volt ahol csak a forgoreszre tobb mint 12ezret mondtak, de vegul egy ismerosom haverja aki auto generatorokat javit megtekercselte 7ezerert darabjat. Nagyon jo lett, mert 30ezerrel megporgetve sem volt semmi utese es szet sem repult.
Ha valakinek etz 150-essel gondja lenne írjon nekem a problémáról és megpróbálok segíteni.
Sziasztok lenne hozzátok egy kérdésem!
Nekem MZ ETZ 150-es típusú motorom van:-)
A kérdésem az lenne hogy a generátor forgórészt meg lehet e tekercseltetni?
Amúgy egy új 12000 huf.
Előre is köszi a választ.
Most leltem:
http://www.bikepics.com/pictures/130868/
Jo az ilyesmi nekem tavaly ugyanez volt egy parkoloba.A vége volt csak lefagyva de mire odaértem már én is mentem vagy 40-50el.A legjobban annak örültem hogy a vadiuj protektoros dzsekimet sikerült élesben kiprobálni.Azt kell hogy mondjam jo vétel volt:))
ja a csapszeg furat 20-as.
nem ezt már így vettem és azért gondolom hogy wartburg mert a trabiét felismerem de ezt nem na meg nyíl ami van rajta ha a kipufogó felé néz ahogy kell akkor gyürü végek az átömlön futnak át pont és az ugye nem jó.
A magyar berta készit ilyen méretű dugót,mert a trabant megy ezzel a mérettel,csak nagyobb csapszeg furattal.Esetleg nem a ts méretét vetted?Az 5 mm-el alacsonyabb.
Hello mindenkinek!Én új vagyok de már lenne is egy kérdésem van egy 250-es ETZ-m és megvan fúrva és valamiért nem megy(egy alapméretes tz is erösebb meg gyorsabb) az elöfordulhat hogy wartburg dugó van benne?(73.00)
A választ elöre is köszi.
Nézd meg, hogy nem verte e be a deknit!
Ha igen akkor csere!
Heeló!Ts 125-nél,mennyire mozoghat a blokkban az a dupla lánc,ami a kuplungkosarat hajtja meg?nekem,beindítottam kicsit dekni nélkül,és csattog a lánc,meg mozog fel-le vagy 2cm-t
Ez mehetne a video szekcióba...
postás rácsos, krauzeres, TS-MZ-s szelidmotorosok a lakótelep szélén a régi reklámban
Eladó a motorom,itt meg tudjátok nézni http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=20057
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|