:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!nem tudtok ETZ125-öt alkatrésznek eladót!első fékrendszer jó legyen rajta!Írjatok!
Köszi!
Van 1 kezelési utasításom 251es ETZhez ha kell...
Mit érdemes átnézni?
Talán először a kezelési utasítást...
nekem is volt ilyen excenterem , egy fordulat alatt két szikrát adott (!!). reszelõ és polírpapír segített rajta .
Valószinű,üt a főtengely,de találkoztam hibás bemarású excenterrel is.
Lehet! Nem tudom, de a szimering bizti jó!
kössz
Tudom hogy 20-as de van perselyem hozá a régi dugóból vagy szerinted érdemesebb egy ujjat beszerezni? És lenne még egy kérdésem az elöfordulhat hogy a gyujtás oldalon elfordul a sonkában tengely és ezáltal beállithatatlanná válik a gyujtás?
Mert ha az elögyujtást jól állitom be akkor a kalapács hézag kb. 3mm ez valoszinü hogy a fötengely miatt van nem?
A választ köszi.
Most nemrég vettem meg az első nagymotoromat, egy ETZ 251-est. Szerintetek mit érdemes átnézni, magcsinálni rajra? Például a váltó olajat szerintetek kicseréljem? És annak hol van az ellenörző csavarja? És milyen olaj a legjobb bele? (ami nem ragasztja össze a lamellákat, mert a simsonnál úgy jártam, hogy nem kapcsolt szét rendesen)
Vagy esetleg a légszűrővel kell-e csinálni valami?
Köszi a segítséget
Hát 4-ben 90 a 125-ösnek kicsit sok de egyéként a beöntő lefedő gumid tetején löki ki az olajat gondolom.
Nem lenne ez normális de szerintem túl sok olaj van a blokkban vagy régi és felhabosodik nagy fordulatnál.
Nem a 7-8 ezret nem 1. 2. fokozatban kell érteni. 5-ben már csak 6 ezerig tudom kipörgetni de egy 150-es TZ-től ez nem rossz. Egyszer kipörgettem kb 10 ezerig de utána sajna dugócsere volt mert ezt a dugó kipufogó felöli szoknyarész nem bírta hozzáteszem eredeti volt.
Egyébként sokáig nem tudtam kipörgetni 5 ezerig sem, de megvettem egy-két belevaló igazi jó minőségű cuccot belőttem a gyújtást és azóta hasít a gép.
Ha ez egy 125ös ETZ akkor semmi gond:))
Ha 250 akkor nézmeg a gyujtást meg a karbit meg a fuvokákat meg milyen benzint tankolsz meg mennyi olaj van a sebváltóba meg milyen a szekunder áttételed?
Milyen szocimotoros aki ilyet kérdez? :)))
ha már semmi ötleded mer mindent kiprobáltál akkor gyere kérdezni:))
A trabant dugónak 20-as a csapszeg mérete,az mz 18-as.
És szerinted ez kaphato Miskolcon? És ha igen hol. vagy esetleg beszerezni egy trabi dugot 73-as méretben 2db 4500Ft megéri?
Köszi elöre is mindenkinek.!
Hali!
Normális, hogy etz 125 4-esben 90-nél kiköpköd egy kevés olajat a beöntőnél?
(most raktam bele nemrég sog szimeringet)
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Jah,és az még,hogy ha sztenderen áll a motor,szinte nem is hallatszik az a hang a blokkból,oldalsztenderre rakom,és sokkal zajosabb lessz.
Én anno Osram Silver Star márkájú H4es égőt vettem s tettem bele, ez ugyanúgy 60/55W-os de a fényereje 150%os, tehát hosszabban s erősebbet világít s a villamos rendszert sem terheli túl. Azt hiszem a Tungsram is gyárt effélét újabban. Én vmi 1600 ért vettem, állatul világít ám.
mz etz 250 a gyengélkedő
éretségikorban
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Mi a teendő ha ötödikben legyengül a moci és 100 körül lesz a vége az őrületnek.
Előre is köszönöm a segítséget!!!
Sziasztok "bajtársak"!
7-8 ezres fordulaton hasznalod? kiraly geped van, sokan mit meg nem adnanak erte, ha csak 6500-ig kiporogne....vagy a 7-8 ezret 1-2 fokozatban kell csak erteni? :-))))
Hy marcee!
Nekem is dugót kellet cserélnem a mocimban és én egy sima mezei dugót vettem bele kb 1200-ért.
A mocimat 7-8 ezres fordulaton használom és elég jól bírja.
Én Marcaliban lakom és itt vettem.
Hello Somebody!
Az én véleményem az hogy nem a lánc a hibás.
Tudod nekem 150-es etz-m van és az is láncos szóval inkább én a kuplungkosár alján található csapágy lehet a bűnös.
Kis fordulaton tud oldara mozogni a kis csapágy és ez adhat zörgő hangot, nagyobb fordulaton pedig már kiegyenlítődik a mozgása terhelés alatt.
A láncnál még az elképzelhető hogy kitágult és a szemek megkoptak.
ETZ 150-esről veszek példát, ez csak az én véleményem és bocsi ha hülyeséget írtam.
Hello daci666.
Javaslom használd az ETZ 250-esét én is azt használom minden ETZ-nél 125-ösnél 150-esnél egyaránt mert ugyanaz.
Az én TZ-m országúton 80 km/h átlagsebesség mellett 3,2 litert eszik.
Én városban nem használom de annál inkább használom földesúton ahol 3,8-4 litert fogyaszt.
Ha ennél többet eszik az vagy beállítási vagy más műszaki gond lehet.
Hello peti.
Tudod 1-2 etz-t megcsináltam már és szerintem valamennyit értek is hozzó, mert panasz még egyikre sem volt.
Tehát az én ETZ-et úgy kaptam hogy semmi nem volt rajt, pl: hengerfej kuplung fékek kipufogó és még sok minden más.
A forgórészemet kérlekszépen úgy vettem le ,hogy fogtam egy hosszú 10-es menetű csavart és szépen beletekertem a forgórészbe. A csavar elérte a főtengelyt és leugrott, tehát nem hidegvágó hegesztő módszerrrel.
Egyébként a forgórészem csúszógyűrűjét leszabályoztattam mert muszáj volt.
Az előző tulaj lehet, hogy durván bánt a forgórésszel azt nem tudom.
Ha dugattúcsapszegre gondolsz: 270 Ft a Mofakernél, de ez máshol nem biztos, hogy ennyi. :D
http://www.mofaker.hu/megjelen.php?termek_id_be=&megnevezes_be=&fomenu_id=4&almenu1_id=9&almenu2_id=148&fomenu_nev=Motoralkatrészek&almenu1_nev=MZ-ETZ%20alkatrészek&almenu2_nev=Főtengely,%20dugattyú&oldal=40&akcios=&ujtermek=&nemmenu=&oldalsor=10&listazas=1
Gyors kérdés!
Mibe kerül etz125 felső szembe csapszeg?
Milyet vegyek?
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Tudomásom szerint ebben a méretben csak magyar van
Sok mz főtengelyt javítok és futároknál sajna igy van.A túrázást már jobban bírják ezek a hajtókarok,és csak kb 10-20% megy tönkre.
Hellosztok!
Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek milyen dugot érdemes beletenni 250 etz-be ami 73-as
Most néztem a gépedet, csak gratulálni tudok, gyönyörű darab. Látszik hogy szereted. Miért adod el akkor?
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Hi!
Azt szeretném kérdezni kinek milyen tapasztalata van 150es etz dugó ügyben. Lehet-e valami jót venni bele vagy csak berta van? Ha igen akkor hol?
Sziasztok!
Nekem az lenne a bajom hogy az oldalon fennt lévő cseh bekötési rajz (mz125) nem a legmegfelelőbb a számomra mert cseh.
Valaki nem tudna nekem egy olyat küldeni magyarban?
(prisdavid@freemail.hu)
Előre is köszike!
a FAG csapágyak biztosan túlélik a hajtókart . annak élettartama teljesen bizonytalan . a minõségbiztosítás hiányosságai miatt 50-50% esélyed van jó v. rossz minõségü hajtókarra .
Sziasztok!
Most újították fel az etz125 főtengelyem (koreai hajtókar),ha van róla infótok, akkor légyszi írjátok meg, hogy mennyi km-t fog ez kibírni (nem "nagyapa" és nem "hülyegyerek" vezetési stílusban)!
Valamint,hogy a FAG csapágyak mennyit fognak kibírni! Minden tapasztalatot szívesen meghallgatok! :-)
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Heló.Szerintem azért sem tul jó ilyen nagy wattszámu égőket használni mert lehet nem birná a motor dinamója/generátora.Pl.ts 125:60wos dinamó.
Kimaradt,hirdetés megtekinthető neten itt: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=20057
Eladó gyári állapotú Etz 150 Dunaújvárosban,ezüstmetál fényezéssel,új első,hátsó Heidenau gumival,kitűnő blokkal,tirisztoros gyújtással.Érdeklősni 70/527 92 67
Azért olvadt el, mert a korrózió következtében lecsökkent az érintkező keresztmetszet. Ez egy másik dolog.
Ja, az I=U/R nekem is megy, csak az a fizikakönyv, nekem meg elolvadt emiatt pár dolog, szépen, lassan. Több biztosító és néhány vezetékvég. De bizonyára csökken majd... a fogyasztón legalábbis.
Inkább rezort vegyél rá. Én a tavasszal vettem, a max fordulat azóta 7000!!!!! fordulat/perc, és a hangja is világbajnok lett, ráadásul krómozott a rezó.
15 e pénz, ami szerintem sok érte. Azerintem olyan rettentően nem menne jobban, és szerintem max 1-2 dl-vel enne kevesebbet. A másik meg az, hogy megnéztem a honlapot, és azt írja, hogy 4-ütemű motorhoz van gyártva. Pontosabban 4-ütemüt 11000 forulat/percig tud kezelni, ami szerint kétüteműt 5500-is. Ez gyári etkó esetén azt jelent, hogy, 5500-6500 között ojan mint ha nem is lenne előgyújtásszab.Ezért meg szerintem 15 ezer pénz sok. Sőt, ha jól tudom, a 251-esen levő gyújtás nem is tudja vezérelni. Nincs hozzá semmi olyan megbízható adat, ami alapján a programozáskor be tudnád lőni az előgy. adatokat (csak 4-üteműhöz van meg, azzal meg mi a sz*rt kezdhet egy szocimocis?) Meg hát kisipari termék....
Helló!
Én a helyedben még a motor közelébe sem vinném azt az égőt!!! Nem a wattszám számít hanem a fényerő. Én kb 1 éve cseréltem ki a sima H4-es égőmet "Xenon+" égőre (ál Xenon, 1200Ft) de sokkal nagyobb a fényereje. Nekem nagyon bejött ez a fajta.És ennél még van nagyobb fényerejű is. Csak azt nem mertem venni mert 2500Ft volt.Aki már volt a túrán az lehet h látta. Ja és ha beleraknád a 100/140-es égőt szétolvasztaná a vezetékeket is, meg ha műanyag biztosítékod van azt is.
De te tudod, ez csak az én véleményem.
az oxidált saruk miatt megnövekedő ellenállás csökkenti az áramfelvételt, nem növeli. ;-)
De egyébként a minimum a refi "kirelézése" lenne. De minek is annyi fény oda.
Nekem volt benne 100/80 W-os olyan szep igazi kek szinu nem sokaig, mert szetolvadt a foglalat meg elb..ta a foncsort.... mar az is durva volt, szoval sztem a 140-est felejtsd el max 75/70
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|