:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Amugy tudnátok nekem segíteni abban, hogy a 250es ETZ-men nincs töltés. Hogy ez mitől lehet? mert én az elektronikához nem értek :S a fesszab az az ujfajta van rajta ilyen kis sárga doboz. Köszi előre is ha valaki tud segíteni!
Hali!
Ha nem gáz, énis hozzászolok a robogos témához. Én minden robogost motorosnak tartok, de egyetértek az előttem szoloval, h bőven elég az ismerősöknek csápolni. Mindenkinek megvan a maga helye, és nem attol lesz motoros-összetartás, ha mindenki int a másiknak.
Mellesleg nekem van pár nagyon jo barátom akik robogoznak, és igenis felnézek rájuk mint motorosra, mert időt, pénzt (persze korlátokon belul) nem sajnálnak arra, h legyen egy nagyon durva robogojuk. Nemtudom, h miért kezdtek robogozni, de annak is van egy hatalmas feelingje, igaz hogy nem kell váltani, de azét elhihetitek el, hogy egy faxán kihegyezett robogoval keményen menni az nem is oylan egyszerű dolog. De ettől fuggetlenul, nem fogok valszeg sosem robogot venni, mert én Szimon meg jawa Mustangon nőttem fel, mostpedig TZ-t hajtok, de azt elkell ismerni, hogy egy faxa robogo is tud nagyon élvezetes lenni.
Nem tom sajna!
Sztem nem ,de kérdezz meg mást
Amúgy Boldog Karácsonyt!!!!!
Boldok Karácsonyt mindenkinek!
Létezik kézi kapcsolású váltós MZ ? :)
Helló Semi,Zapkorte!
Bocsi hogy beleszólok,az én véleményem az,hogy a robogók naon jó motorok,de csak városon belül,mert autómata,nagymama ráül húzza neki elmegy bevásárolni,meg minden,de a manuális váltó 100X élvezetesebb,nem tom milyen az Mz-tek,de enyém eléri a magasabb fordulatot,akkorát ránt,hogy csak gyűzzél kapaszkodni,és sokkal élvezetesebb a manuális váltós motor,nekem ezért nem tetszettek a robogók soha,meg elnyalsz vele,és törik a műanyag,odahúzod neki,pörög mint a porszívó,de ez csak az én véleményem,nem nekem találták ki,de városba jó,a nagyinak!bevásárolni menni
Sziasztok!
Nem tud nekem képet küldeni valaki gyári TS MZ csomagtartóról meg kapaszkodóról? Köszi
Sziasztok!
Én is csak hasonlót tudnék hozzáfüzni a beszélgetéshez, azaz ne piszkáljátok egymást ilyen hülyeséggel sem most Karácsonkor, se máskor!
Egyébként meg szeretnék minden kedves motoros kollégámnak BÉKÉS BOLDOG MOTOR, ÉS MOTOR FELSZERELÉSBEN GAZDAG KARÁCSONYT KÍVÁNNI!
te aztán sokoldalú egyéniség vagy...! :)
Jo sok munkat....na de kell az unnepekre is rendor, tuzolto, egeszsegugyi dolgozo, szallodaportas stb. a teljesseg igenye nelkul. Egyebkent semmit, vagyis, hogy olvasgathatom a motoros forumokat es ez mar jo :-))
Karácsony van, ne b***tassátok már egymást! :)
Tényleg, mit kaptatok az ünnepekre?
ja, csak autók vannak is annyival többen, a robogók-motorok aránya viszont nagyjából kiegyenlített. :-p
Az integetés meg egy balesetveszélyes hülyeség, én legfeljebb ismerősöknek integetek. E mellett tudom, hol a helyem a világban, egy csóró fasz vagyok egy tragacson, egyáltalán nem sértődök meg, ha egy hayabusán vagy harleyn ülő multimilliomos nem integet bárgyú lelkesedéssel, de nem én sem villogtatom a lámpát, ha netán szembe jön Józsi bácsi egysebességes babettán, micisapkában, kormányra akasztott demizsonnal, vagy a térdére fektetett krumpliszsákkal. És ez szerintem így van jól.
Zapkorte
Az autók pedig 22x több balesetet. Mégsem vonható le ebből az hogy kevésbé biztonságos az autó mint a motor! :-)
Ismerjük ezeket a statisztikákat, maximum a TV-ben számítanak hírnek! :-)
Felesleges a robogósok és az MZ-sek között feszültségeket kreálni megalapozatlan, pontatlan, elferdített kijelentésekkel!
A témát itt lezártam, köszönöm.
Robogósok
Elnézést a problémákért, mint látható még mindig vannak olyan "motorosok" akik nem tekintik egyenrangúnak a robogókat. Persze ezek az emberek nem gondolnak bele, hogy a Hayabusások épp ezért nem tekintik motornak az MZ-t és így tovább... Ilyenkor meg ugye elfelejti mindenki hogy milyen rosszul esik ha nem intenek vissza.
Szóval az előzőeket nem kell tömeges állásfoglalásnak tekinteni, én élvezem ahogy elfordulnak ezek a kis durva jószágok! :-) És elismerem hogy városban nagyon praktikus tud lenni!
ciao
Semi
www.mzklub.hu
pedig mégis kb. kétszer annyi balesetet okoznak évről-évre a robogósok, mint a nagymotorosok (lásd itt)
a képedről meg annyit, hogy kardnyelők is vannak, de ettől még kellemetlen egy ostobaság kardot nyelni. ;-)
zapkorte
Hát én láttam már pár robogót befordulni, de segítek rajtad, mutatok:
http://www.freeweb.hu/mzklub/verseny6_1/011.jpg
Segítség képpen az MZ nyergében Koltai Vilmos van, a gép pedig Bambi mester ETS 250-e. Koltai Vilmos motoros tudását nem hiszem hogy ecsetelnem kellene de azért itt van némi infó az idei teljesítményéről:
http://www.freeweb.hu/mzklub/dijkioszto2005.html
A kép egyébként 2005.09.18.-án készült az Euroringen. Cikk itt található:
http://www.freeweb.hu/mzklub/verseny6_1.htm
Én mindössze arra akartam rávilágítani, hogy ne fikázzon senki úgy egy motort sem, hogy nem ismeri azt...
ciao
Semi
Boldog Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek
Mármint ugy toltam, h mentem vele :) szal nem az út szélén toltam...
Na az a helyzet, hogy elkészult a mocim, (ETZ 250) meg minden faxa, de nincs töltés, mert amikor toltam a városban (a világitás fennt volt) akkor elkezdte leszivni az akksit, és pilács nélkul jöttem haza. Ha nincs töltés, akkor mit nézzek meg rajta?
Elvileg _mindennek_ tökéletesnek kell lennie, de gyakorlatilag a biztosokat csak az szokta érdekelni, hogy a két tükör meg a kapaszkodó-szíj a nyergen meglegyen, az elektromos dolgok (lámpák, tülök stb) működjenek, és a fékpadon megfelelően lassuljon a gép.
Persze ha kukacos műszakot fogsz ki, akkor megnézhetik, hogy nincs-e kirepedezve a fékcső, kiszőrösödve a bovdenek, nem kotyognak-e a kerekek vagy a hátsó villa, nem folynak-e a telószimmeringek, olvashatóak-e a számok stb. stb. de ritkán cicóznak ennyit egy motorral, főleg télen nem, mert aki ilyen időben motort vizsgáztat, annak kijár az őrülteknek kijár félelemmel vegyes tisztelet. :-)
Aki zsebelni akar, az beáll az autós sorra, ott könnyebb hibát találni, az MZ/Jawa stb tulajdonosoktól meg túl sok jattot úgysem várhatnak.
De én azért azt javaslom neked, hogy nézd át a masinát, két évente egyszer nem árt, és végülis te fogsz vele járni, nem a vizsgabizottság, ha valami elromlik később, te szívod meg, nem ők.
Nem szerencses dolog az biztos, bar mult muszakira kolcson hatso kerekkel vittem a mocimat, mert nem volt penzem uj gumira, abbol a kerekbol 3 kullo hianyzott. Atment...valoszinuleg szamitott az is, hogy mindket turadobozt rajta hagytam a gepen, igy azok takartak, de lehet a vizsgabiztos sem nezte nagyon alaposan korul a gepet....Tudod egy fecske nem csinal nyarat...az enyem atment 3 kullo minusszal, de lehet ha olyan biztost fogsz ki, akkor csak ideiglenest kapsz
Helló!
Modjátok lécci,műszaki vizsgán,minek kell tökéletesnek lennie?pl baj,ha hátul 1 küllőm hiányzik???
vagy ha a kicsit erősebb,jobban gyorsul a gépem??
hello keresek 125 ös tsmz-t 10 000 ropiért hegyhátmaroc csemez01@feemail.hu
befordulni? hát azt éppen nem nagyon. Próbáld meg egyszer kiterpesztett térdekkel venni valamelyik kanyart, és megkapod a robogós életérzést. Én igazán nem vagyok egy soviniszta állat, de meg kell valjam, hogy jobban érzem magam, ha van valami a lábam között. :)
Én mondjuk nem általánosítanék ennyire, hiszen napjaink robogóinak nagyjai gyorsabbak mint egy ETZ 250, és még be is lehet vele fordulni. Ha valaki nem hiszi kezdjen el versenyezni egy Suzuki Burgman 400-al. :-)
Mellesleg az Euroringen levő utolsó versenyünkön az egyik Hyo GT650-t megütötte egy robogó. No comment...
Ne bántsuk a robogósokat, és ne általánosítsuk le. Vannak köztük igénytelenek és igényesek is, de hát nem én vagyok az egyetlen aki látott már kókányolt MZ-t!
A robogósok nem tartoznak sehova, se a nagymotorok közé, se a szocisok közé, de egységesek és jó fejek... és még intenek is ha intesz nekik! :-)
ciao
Semi
én tesco gazdaságos motorolajjal járok (1380/5l) és 2000km-enként cserélem. Már a második 5l-es flakont fogyasztom. "A legolcsóbb a legjobb!" :-)
de legjobb az egészben hogy van egy 250/1-es ts egy ismerös apjának szétszedve abból lett kompletten két tengely fogaskerekekkel cserébe a rosszért csak egy probléma akadt átraktam egy az egybe és 1-szer vagy 2-szer tudtam használni a 3-kat azután csak csörgés aztán megint szerelni de körültekintöen és igy a jobb került bele az is kicsit flexxel meg igazitva azota semmi baj nincs a 3-kal kb.:1300km ota
És gey kérdés is van milyen olajat ajánlotok/ajánlasz a hajtómübe (MOL,SHELL,MOGUL,stb)
A segitséget köszi.
heló.én is ilyen véleménnyel vagyok.A robogosok olyanok mint a régi tsz-ekben az olyan traktorosok akik csak a "kertek alá˝ mertek menni mert féltek hogy lerobbannak .Én is szedtem már szét többféle blokkot én is szeretem tudni mégis mi van alattam ami az eröt adja.Nem akarok dicsekedni de egyedül szétszedtem már:3jawa mustangot egy danuviát egy mz-t egy rometot .A tesóm csak a kiszerelésnél szokott segiteni meg lefogni pl.fötengelyt ,kuplungot mikor szétszedem.A robogosok meg minden pénzt tuningolásra szánnak aztán még igy is leelözi öket egy mz.Amennyi pénzt rájukáldoznak abból már lehetne venni két etz250 est
Heló.Danuviát szeretném átfújni eddig is fekete volt csak egy kissé már kopott.
Ez akkor jó móka, amikor lazább földben dől el a gép a jobb oldalára, a gázmarkolat belefúródik a földbe, a vas meg pörög körbe-körbe mint állat.:)
Értelmezésem szerint a gép az oldalán feküdt, úgy működött. Olyan ez, mint amikor nem csak háton fekve horkolsz, hanem oldalvást is :o)))
Egyébként miről beszélsz??? Énb nem értem!
Ma sikerült zakóznom egyet és ennek alapján megállapíthatom, hogy a csúzli blokkja hossztengely mentén derékszögben elfordítva is tartósan üzemel (kíváncsiságból kb. fél percig nem állítottam le). Micsoda fantasztikus egy gép! Jeijeijee!
VER-O-SPRAY
Nem kizárólag motorra való. :) Benzinálló, matt fekete ( de asszem piros, fehér és tán szürke is van )
Nem hőálló, hengerre, kipufogóra nem jó.
Tudom milyen érzés valamit jól megcsinálni, egyidős vagyok veled. A kisetz-m blokkját is szét kellett szednem mert eltört az ollórugó, előtte már volt a kezemben néhány simó blokk azért. Néhányszor kaptam mondjuk segítséget elméletben. Ja és úgy a jó ha ismered a gép minden porcikályát, legalábbis én szeretem tudni mi gurul alattam.
Viszont sokakanak halvány lila gőzük nincs ilyesmihez azért aztán lehet nekik javítgatni, oszt megvan a benzinpéz.
A robogósok meg azt hiszik hogy a hülye mz-s mindig szerel, közben meg ők azok akik el sem hagyják a várost. Én meg többszáz kilométeres túrákat csinálok...ők meg had kergessék egymást a városban.
Szia! Futár Motorosbolt: VI. kerület, Zichy Jenő utca 34.
Hali!
Meg tudná mondani valaki hogy milyen utcában van pontosan az a sokat említett motorosbolt Pesten Zichy.....??? és hányadik kerületben?
Köszi
ja és persze haza is értem vele.
nem hiszem hogy gyárilag rossz talán inkább el van kopva mert akitöl vettem annak állitólag elektronikus gyujtás volt rajta csak egyszer szétszedte a blokkot és eltörte a mágnest és valahonnan szerzett rá egy megszakitost. Te szerinted ha egy elcsuszó zíger gyürü miatt a 2-ik és a 3-ik össze kapcsol és meguszom egy hajtó tengely töréssel meg három fogaskerék cserével és még igy is 25km megkellet tennem vele hogy haza jussak az jó vagy inkább szerencse.
Heló.Egyszer valaki emlitett egy jó minöségű fekete ,motorra valo festéket.Ha valaki tudja a nevét irja le vagy adja meg a hozzászólás számát.Nemtudom melyik topicba volt.
Sziasztok!
Hozzáfogtam így télen, hogy helyrepofozzam a TS 125-ösömet.
Kéne pár gumialkatrész, ezzel kapcsolatban szeretném kérni segítségeteket, hogy hol vehetnék ilyesmiket.
(szívócső, tankbakok, stb.)
Ha tudnátok ajánlani Pesten, vagy vidéken északfelé legmesszebb Vácig terjedő körzetben jó kereskedőt, azt nagyon megköszönném!
Pesten a Zichy utcában lévőket ismerem, de nem komálom, rajtuk kívül kellenének boltok.
Ej de jó vok,igazam volt,a kuplungláncal volt a gond,annak volt fura hangja,azért ez nagy teljesítmény,novemberben lettem 16-éves,és már eddig egyedül széthúztam,felújítottam egy Simson,és egy Mz blokkot,megjegyzem segítség nélkül!!!!Szerintetek ez nem k...va jó???mindnek be kellett hézagolni a csapágyakat,erre egyedül rájönni nehéz,mi hogy műkszik,már néha úgy voltam vele,feladom,de az eredmény,megéri!!!!Sok küszködésen mentem keresztül,de az eredmény megéri!!jó érzés lessz,amikor eltépek az 50-70 es több százezer forintos robogók mellett,meg legyorsulom mindet!!még 2 személlyel is!!
Köszi fuzy,hát igen,nagyon szerettem a kis gépet,sokat foglalkoztam vele,minden patent rajta.Már több éve használom én is,régen bátyjámé volt,aztán ő tovább lépett egy új Gsx-f 750 felé,aztán egy sv 1000 felé,szóval,már úgy érzem,nagyobbra vágyok.Valahol sajnálom eladni,de remélem majd másnak is annyi örömet okoz,mint nekem.Felújítottuk a motorját,amit tudtunk gyári alkatrészt,azt beszereztük,ilyen példáúl a német főtengely,amit 33.000Ft ért vettem bele,most új gumikat kapott,nincs az a dolog,amit venni kéne rá,csak tankolni és menni kell vele,mindenkinek ajánlom,nagyon megbízható motor!
üdv! szerintem nem sok nekem volt olyan h 4ikbe lepörgettem a 125 ös etz-t 95-100ig. mondjuuk akkor már nagyon pörgött. az olajat egyszer kinyomta a gumidugonak a kis csövén de nem amikor ennyire pörgettem hanem amikor nagyon sok volt benne és már a kuplung is csuszott miatta... akkor viszont az orrán szájján folyt a olaj.
Sziasztok!nem tudtok ETZ125-öt alkatrésznek eladót!első fékrendszer jó legyen rajta!Írjatok!
Köszi!
Van 1 kezelési utasításom 251es ETZhez ha kell...
Mit érdemes átnézni?
Talán először a kezelési utasítást...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|