:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Néhány helyreigazítás: a kisebbik, 125-ös keeway endurot 350e ft-ért akciózták most ősszel. Ez már továbbfejlesztett változat, elöl-hátul tárcsával, komolyabb futóművel. A használt árak ehhez igazodnak, több emberrel beszéltem, akik így ősszel 170..220e körül vettek motorokat 2-3e km-el. ;-)
Mellesleg a motor a Honda XL-200 licensze/koppintása, íme az eredeti és a kínai változat képe.
Amúgy persze, hogy lehet venni xt-600-at, ki is lehet pofozni. Én azért nem olyat vettem, hanem ilyet, mert erre a célra ez jobb. Nem azért mennek a futárok meg a postások kisköbcentis négyüteműekkel, mert nem tudnak megbütykölni egy XT-600-at maguknak, hanem mert több szempontból ezek alkalmasabbak ilyen célra, mint a nehézmotorkerékpárok.
Egyébként meg nem kérek bocsánatot senkitől, legjobban mindig az igazság fáj, és én csak az igazságot írtam korábban. Ez nem fikázás, hanem tények: a dinamós gépekkel problémák vannak, az alkatrészutánpótlással problémák vannak, a fogyasztásuk ezeknek bő másfélszerese a hasonló teljesítményű mai gépekének, ezen kívűl a legfiatalabb is 15 éves, ha csak munkába járásra használja az előző gazdája, és belever mondjuk napi 2x10km-et, és télen leállítja, az is kb. 60000 km futásteljesítmény, ez azért már egy járművön nyomot hagy! Én teljesen biztos vagyok benne, hogy a keewayon is ki fognak jönni dolgok, ha majd lefutotta, de addigra rég a következő gazdájánál szolgál majd visszatekert órával. }:->
zapkorte
(aki egy régi gsx-r és egy új keeway gazdája, valamint egy sk felújított kormányváltós nagypoláké - de akinek a jawa nem tetszett és ezért undorral eladta, és aki trabantra meg sose vágyott)
Bakker,nincs benne golyó,az enyémbe,valahova elgurulhatott!!!
a bakelit rossz hõvezetõ , így a karbit nem melegíti fel a henger (annyira) .
Hali!
Nekem van egy bakelit és annak a két oldalán egy-egy papír tömítés. Az egyik szerintem klingerit-ből van.Hogy mi a szerepük?-gondolom, hogy tömítsen:)
Hát ezt a muhahát megnézném, hogy ki mondja, ha lerohadsz a kívéjjel valahol..Mert ha alattam megáll ne adj isten a Jawa bárhol az országban, akkor besétálok legrosszabb esetben a legközelebbi faluba, és 99%, hogy tudnak segíteni nekem akár alkatrész ügyben is...Azért erre kíváncsi lennék a tieddel..:))
Tudom, városba vetted, melómotornak, de a segítségnyújtási esélyeket nézd...
Mellesleg szólva gazdát a motorjáról nagyon jól meg lehet ismerni...Vagy motort a gazdájáról?
Rossz motor nincs, csak rossz tulajdonos...
Heló.A jawa mustang még megvan?Hol laksz?Vagy egypár alkatrész?
Heló.Az a kérdésem hogy a TS 125 nek a henger és a karburátor között kell lennie egy vastagabb tömitésnek annak mi a szerepe mert az enyémnek nincs semmi egy papirtömités van a henger és a karbi között.Amúgy jól indul és nagyon huz.
Helo.Azon a vájatos tengelyen csúszik a váltó villája mint ahogy leirtad.Annak a villának ott van egy kis rugója ahol leirtad.Az azért van hogy a villát megtartsa a sebességben mert abban a tartóban van egy gólyó és az a kis rugó azt nyomja be mindig egy vájatba.Ezáltal marad bent sebességben.Azt ha a szétszedett blokkban mozgatni akarod én fabarabot ütöttem a kezemmel és igy tudtam arrébb ütni egy-egy vájattal a villát és leellenőrizni hogy a fogaskerekek jól egymásba akadjanak pl(ahol van az egyiken kb 6 bütyök hogy az jól bent van e másikba ahol ugyanannyi furat van)A lényeg amit kérdeztél hogy az a kis rugó egy golyót nyom be mindig egy vájatba azért van a rugó.
Hyhy!
Itt szinte mindenki ért az Mz-hez,nem hiszem el hogy nem tudnátok nekem segíteni!!!Segítsetek már!!
Na lécci mondjátok el nekem,hogy működik helyesen egy Mz ts 125 váltója,mert kis gond akadt,ott,hogy van a léptető villa,és van az a kis rúd,amin csúszik,és kis vájatok vannak benne ügye,nah és van a léptetővillán egy rugó kicsi rugó alul,és anak kell beuranija a rúd vájataiba???????vagy mi??
lécci írjon aki ért hozzá!!!
"Én a helyedben egy huszárvágással bocsánatot kérnék mindenkitől, akit itt megbántottam,"
nem az a fajta :-((
a kivejrol csak anyit, hogy erdekes modon 3-om motorbol 2 allandoan a markaszervizben van mert rengeteg gyari hiba van rajtuk, valamint ugyan ebben az aranyba, ha nem nagyobba meg is akarnak szabadulni tolluk fel even belul. Szerintem aki nincs tisztaba teljessen ezekkel a dolgokkal az ne mondjon semmit es ez nem legbolkapott hir, ez tapasztalatbol mondom...
Hyhy!
Na lécci mondjátok el nekem,hogy működik helyesen egy Mz ts 125 váltója,mert kis gond akadt,ott,hogy van a léptető villa,és van az a kis rúd,amin csúszik,és kis vájatok vannak benne ügye,nah és van a léptetővillán egy rugó kicsi rugó alul,és anak kell beuranija a rúd vájataiba???????vagy mi??
lécci írjon aki ért hozzá!!!
Keeway KSM-200.
A www.keeway.hu-n nem találtam. Ezen oldalon egyébként sem árlista, sem olyan galéria nem található, ahol a motorok rendesen megnézhetőek, be kelett érnem a néhány felvillantott részlettel. Amúgy a 248 ccm-es, V2-es, négyütemű, 16Nm max. nyomatékot leadó gépet "Super Shadow"-nak (560e Ft regadó nélkül), az ugyanúgy 16Nm-es drágább verziót (660e Ft + regadó) pedig "Land Cruiser"-nek hívják. No comment.
Megtaláltam viszont a KSM-200-at a Hyundai Speed Autóház weboldalán ((gugli megmondja :)). Itt legalább van róla teljes alakos kép ( itt)csak rá kell klikkelni. Ez egy igen könnyű endúró, 200ccm-es, egyhengeres, négyütemű, léghűtéses, 11 kW-os(15LE) blokkal, és becslés szerint 15 Nm-rel. Mindez 500e Ft-ért (150e-től hitelezhető) akár elfogadható is lehet.
De :
1. Biztosan gondolkoznak néhányan úgy, hogy ha össze tudok szedni 200ezret, akkor veszek egy elfogadható állapotú, rendezett papíros öreg XT600-at, letöltöm hozzá a service manuálokat, úgyis itt a tél, szétborítom és átnézem. Ha rá kell költeni durva esetben 6 hónap alatt további 150ezret, akkor is jövő nyárra van egy öreg, de megbízható (és tehermentes) XT600-am. Volt alkalmam ilyennel motorozni, bitang jó, 40 körüli LE-vel és ugyanennyi Nm-rel. Érdekeségképpen a legnagyobb 28l-es tankkal olyan 800km-es hatótávolsága van.
2.Egy Honda CBF250-nél, a megszokott honda minőség mellé kapsz 21 LE-t, 22 Nm (és ezeket sokezer km után is tudja majd !) egy relative nagy és kényelmes ülést, egy rendes naked bike kinézetet, hondásan puha és kezes futóművet, jó fékeket és egy jól pakolható karosszériát. Mindezt 830 ezer Ft-ért, ami casco nélkül 20%-tól (azaz 166ezer Ft-tól) vihető.
És amit mindig bele kell kalkulálni, hogyha úgy hozza a sors, és el kell adnod, mennyiért tudsz kiszállni belőle. Egy hondából ki tudsz majd, tartja az árát.
Szerintem a "magyar viszonylatban jó keresetedet" mégsem a legjobb ajánlatra tetted fel, "drágák" közül az olcsót akartad, ennyi az egész. Aki ezután bizonytalan és ezért foggal-körömmel bizonyít, az te magad vagy.
Számomra az egyetlen elfogadható alternatíva a választásod (a keeway KSM-200 mellett), hogy munkaeszköznek vetted (feltételezem futárkodsz vele), a garanciális időn alatt úgyis nullára fogod amortizálni olyan sokat mész majd vele, és kiszámoltad, hogy annyi pénzt megkeresel ezidő alatt, amibe bőven beleférnek a típus költségei mindennel együtt.
Jawa és MZ fikázásnak meg muhaha-nak pedig ezen a weboldalon nincs helye.
Én a helyedben egy huszárvágással bocsánatot kérnék mindenkitől, akit itt megbántottam, és reményemet fejezném ki, hogy alkalomadtán még motorozok majd együtt egyik-másikukkal.
Üdvözlettel,
Peti74
(aki 2 db 250-es csepptankos, 1 db 350-es csepptankos és 1 db 300-as honvédségi ETZ tulajdonosa, aki ezekkel a motorokkal "csak" Erdélyben több mint 40ezer km-t motorozott már problémamentesen, de megjárta már Szlovákiát, Lengyelországot és Csehországot is, és aki "csak" ezen típusokkal bőven túlvan a 100ezredik km-en úgy 8 év alatt, és aki 3 évig motorozott egy SuzukiGS500-on és aztán simán visszaült az ETZ-re, bár a szíve csücske mindig is a csepptankos jawa marad).
Hyhy!
Na lécci mondjátok el nekem,hogy működik helyesen egy Mz ts 125 váltója,mert kis gond akadt,ott,hogy van a léptető villa,és van az a kis rúd,amin csúszik,és kis vájatok vannak benne ügye,nah és van a léptetővillán egy rugó kicsi rugó alul,és anak kell beuranija a rúd vájataiba???????vagy mi??
lécci írjon aki ért hozzá!!!
Tapolcán lakok, nem a Dunántúl miatt akarok itt maradni, Miskolc nem tetszik mint város, BME-re meg nemhinném hogy felvesznek. Majd meglátjuk. Nyíltnapra majd mindenképp szeretnék elmenni hozzátok, köszi!;)
Eikel!
Hát igen, a motor szép (volt), de a környezet erősen románia, el kell ismernem:)
A csomagtartó a Ts 125-höz Glauchauban készült gyári darab, ez valamennyire talán a feliratokból is kiderül.
Továbbá a Ts 250-é más kialakítású: keskenyebb, kisebb, viszont a váz hátsó csöveibe dugható. Majd gyártok arról is, meg az oldalcsomagtartókról is néhány fotót.
Ezeken kívül tudtommal csak a nagy Trophynak volt hasonló kialakítású tartója, ami méreteiben és alakjában megegyezett a kis Ts-ével, de azt szintén a vázba lehetett tolni.
Tudjátok nekem egy egyszerű story jutott eszembe...
A neves Audi elkezdte gyártani a "környezetkímélő" autókat, és mondták hogy a régi gépeik helyett vegyenek olyat mert ez a jó és így a természet is életben marad...
És akkor egy NEVES természetvédő társaság kiszámolta papíron, hogy ha életünk végéig a füstölő vackunkkal járunk, akkor sem szennyezzük annyira a környezetet mintha legyártanánk egy új autót ami 90%-a alumínium... Nos akkor hol az igazság?
Még mindig nem látod Zapkorte hogy nem mindenki munkára használja a motorját?! Talán az vesz szoci gépet aki szereti őket, akinek nincs pénze egy Yamaha-n megtanulni gyorsan kanyarodni, de lehet megveszi a futár is, mert nincs kedve egy adósságot nyögni! Meg melyik bank ad hitelt a kék könyvre? :-) Ugyan már...
Ha már a gazdaságosságról van szó, akkor megemlíteném, hogy a motorom 1984-es, és gondolom van itt bőven 30 feletti járgány is! Az hányszor hozta be az árát? :-) Megjósolom, hogy a tiéd annyiszor sose fogja! :-)
Ja és meddig kerül neked olcsóba a keeway alkatrész? Ameddig tudnak motort eladni... Ha már nem tudnak mert telítődik a piac, akkor meglátod mennyire lesz olcsó az alkatrész a MÁRKAkereskedésben... És akkor lesz egy kupac vasad, aminek értéke nem lesz, de az alkatrész jó árban lesz!
Egy karter mennyibe kerül hozzá? Kérdezz csak rá... :-)
Mondjuk a Jawa-val itt ne példálózz, mert mi azért használunk MZ-t mert üzembiztos, van hozzá alkatrész és bármikor felveszi a versenyt egy Keeway-el gazdaságosságban mindamellett hogy sportolásra is alkalmas akár... Egy keeway meg csak keewaykedni jó...
ciao
Semi
steelheart !
az utolsó mondatot nem rád értettem .
Ez igaz, de én nem is óhajtok olyan komolyan ebbe a futárkodásba invesztálni, se pénz, de főleg az időmet nem.
Sokkal inkább valami veteránt bütykülgetnék :), vagy lemázolom meg átkábelezem az oldalkocsis járgányt TS-t. Illetve be kéne fejezni a fészert is.
Te viszont otthon csücsülsz a kis esztergapadodon és CO-hegesztődön, és inkább kihajítsz egy rakat pénzt a kínai bóvlipar támogatására, holott jópofa dolgokat tudnál barkácsolni.
Na ez a fogyasztói magatartás őstípusa :), amit esetedben nem is értek.
benne vagyok !
találós kérdés : mi volt elõbb ? kereslet v. kínálat ?
csak azért kérdem , mert szerény véleményem szerint elõbb voltak a "sufnitunningolók" pl. Arlen Ness (remélem jól írtam le) õ is egy csumpis kis mûhellyel kezdte , manapság a világ számos országában kaphatók a termékei .(kizárólag a realitások talaján kétlábbal álló t. fórumozók válaszait várom .)
Én Győrbe járok a Széchenyire, szerintem gyere ide, itt van járműgépész szakosodás. Hol lax, hogy ennyire a dunántúlon akarsz maradni? Majd lesz valamikor januárba nyíltnap nálunk, majd szólok elötte, gyere fel körülnézni!
Háj!
Ádi
ÜDV!
Tomóka!
Akkor én is közétek tartozok! Szerintem mindjárt meg is alakíthatnánk az Első Magyar Sufnituning Klubot :-)
Amúgy még sose kellett az út szélén akksit cserélnem, mert még soha nem szűnt meg csak úgy hipp-hopp a villany a motoromba...pedig csak 6V-os MZ-im voltak.
Visszatérve a sufnituningolásra, az mért az ha én tárcsaféket szerelek a motoromra, mert az biztonságosabb, vagy egy másik lámpát teszek rá, vagy akár a motorba piszkálok bele? Ha magam nem tudom megcsinálni, nem fogom szarul összemókolni, inkább szakemberre bízom. Hidd el, nem állok neki itthon kézi fúrógéppel hengertfúrni...
Uff!
Ádi
steelheart6: szia, te melyik egyetemre jársz? idén érettségizek, én is gépészmérnöknek szeretnék tanulni, de még nem tudom eldönteni, hogy hol.:) (Pécs és Győr között kéne választanom)
Akkor a kínai oldalon kellene hirdetned az igét asszem
Hi Levendel!
Köszi a képeket szép motor!
Véletlen nem 250-é az a csom tartó?
Mintha itt helyben én kissebb tartót láttam volna egy TS 150-en!
Ha van kérdésem remélem fordulhatok hozzád bizalommal TS-sel kapcsolatban!!!
A vélemények megoszlanak, a keeway.fw.hu-n ugyanúgy dicsérik a gazdáik ezeket is, mint emitt az MZ-t. Amúgy szerintem egy fikarcnyival sem rosszabb minőségű a keeway, legalábbis a KSM-200, ami nekem van. Persze nem szabad általánosítani, mert a keeway egy OEM brand, több különböző, egymástól független kínai gyár termékeit árulja azonos márkanév alatt. Az enyim pl. Zonshen gyártmány. A chopperek viszont Jingcheng gyártmányúak, és erős a gyanúm, hogy a robogók egy harmadik gyárból származnak, mert tényleg vannak kidolgozásbeli különbségek.
Különben meg csak szólj, ha előállítottad a kisebb fogyasztású és megbízhatóbb TS-150-et, én istenbizony rendelek tőled egyet! Csakhogy egyelőre a bing karbi meg a membrám jótékony üzemanyagmegtakarító hatása csak az álmaidban létezik, a realitás pedig a gyors akkucsere az út szélén, amikor hirtelen egy nyekkenéssel kiszűnik minden villany a honekker-láncfűrészből, muhaha!
ÚRISTEN!!!
most döbbentem rá , hogy komplett elmebeteg vagyok és a cserepesben (mifelénk igy becézik a pszihiátria zártosztályát) lenne a helyem . 250etz könnyített kuplung , sport légszûrõ , membrán vezérlés , rezó , 16-os hátsókerék .
hoppá ! fény gyúlt a szürkeállományomban !
én vagyok az emlegetett sufnibarkácstunningoló . tényleg nem tudom , hogy melyik hegesztõpálca mire való . viszont van a környezetemben 10-15 profi aki tudja :-)) + egy mélyhúzó szerszámok gyártására szakosodott üzem . nem sikerült még olyant kitalálnom amit nem tudtak megcsinálni .
Na, akkor már énis hozzászólok.
Én nem értek egyet a a Zapkorte úrral, mert énis a "tankváltósok" közé tartozom, méghozzá olyan okoknál fogva, hogy nekem kurvára bejön a BUELL XB12S, de valszeg az elkövetkezendő 10-15 évben nem lesz annyi pénzem hogy ilyet vegyek. Ezért vettem 45 ezerér egy TS250/1-et, és ezt alakítom a saját elképzelésem szerint. És mire kész lessz, benne lesz kb 120E Ft-ba. És lesz egy tök egyedi, olyan gépem ami nekem tetszeni fog. Tudod a bankhitelt az olyanoknak találták ki, mint te, aki "nem keres rosszul magyar viszonylatban", és nem egy egyetemistának. A szakértelemről annyit, hogy az ember évek alatt sokmindent magáraszed, például hogy melyik hegesztőpálca mire való, és aztán inkább CO-val hegeszti a dolgokat, aztán azt meg te sem tudhatod, hogy ki mit végzett, vagy hova jár, mert pl. belőlem is gépészmérnök lesz ha minden jólmegy. Amúgy meg a kívéj akkor se kéne ha fizetnének, nemegyet láttam már, és nekem már attól felfordult a gyomrom hogy a zsír új motoron rücskös a krómozás, és két hónap után már átüt rajta a rozsda, pedig az én '81es MZ-men se olyan szar még a krómozások állapota pedig tanulómotor volt... az meg a másik, hogy ha 20ezer kilométer után már nem a fénykorában van a motorod, az kicsit gáz...mert ha ezt egy hetvenakárhányas szocimotorra mondod, ami a felújítás óta 40ezret lefutott, valahol megérteném... Na mndegy, ez egy szocifórum, szal szerintm az egyéni tapasztalatod alapján nem kell lefikázni egy Jawat, mert ezeknek a motoroknk kultusza van, és énsem azért járok ezzel mert nincs másra pénzem (pedig nincs), hanem azért mert ez egy érzés. És hidd el van olyan jó motor mint a te zsírúj kívéjed, ami aztn megéri ám az árát. Ha én megállok valahol az MZ-mel, sokszor odajönnek, megkérdezik mikori, megdicsérik milyen szépen rendben van, kérdezgetnek róla, és szeretettel emlékeznek azokra az időkre, és azt mondják "valamikor nekem is volt ilyenem", de a te géped láttán nemhiszem hogy többen mondanák hogy milyen fasza, mint az hogy mekkora hulladék. Ezzel nem akartalak megsérteni, csak hamár egy Jawat le lehet fikázni, akkor a kívéjt is...
Üdv!
Boldog karácsonyt!
Ádi
Köszönöm, és nemcsak szép, a blokkot épp Te raktad össze a nyáron! :)
Szia hajaj! Nem én készítettem, akkor nem lenne ilyen szép! ;) Műhelyben készítette fényező, jó minőségű metál alapanyaggal, aztán hőkezelte is! A részleteket nem tudom (műhelytitok?), 20K volt összesen, fejidommal együtt (azt még nem raktam fel).
Egyébiránt a kreativitás minden téren díjazandó szerintem.Még egy kreatív tolvajt is megcsodál az ember adott esetben, mert valami újat, és egyedit tudott mondjuk kitalálni arra, hogy megkopassza a delikvenst....
És itt az új és egyedi szavakon van a hangsúly, nem a bűnpártoláson..
Szerintem az ilyen "kényszerzubbonyra érettek" sokkal inkább szívükbe zárják a motorjaikat, mint aki készen veszi.
Egyéként meg ha kitalálok valamit, és azt nem lehet kapni, akkor magamnak kell megcsinálni...
Viszont azt a mai napig nem értem, hogy miért vonsz le általános következtetést egy típusra, mikor csak egy tapasztalatod volt vele....Gondolok itt a Jawa-ra.:)))Tudom, hogy a tied nem tetszett neked, stb, de ettől a többi nem feltétlenül olyan szar, mint a tied volt...
Zapkorte: bizony, kreativitas. :) Vagy inkabb olyan, hogy veszel egy nadragot, kicsit itt alakitasz, kicsit ott, varsz ra emblemat, kicsit beveszel belole. Es olyan lesz amilyennek akartad (vagy a tudasod szerint sikerult) de a TE alkotasod lesz, masreszt pedig egyedi alkotas lesz.
HyGy
buczy :
"megakad egy "kütyübe" amit az alkatrész katalógus 21-es számmal jelöl.na az a kérdésem, hogy MI EZ?"
Eddig nulla darab ES250-est láttam belülről, de az innen letöltehető ES250 katalógus 13. lapján a 21-es alkatrész egy röpsúlyos szerkezetnek látszik (alaplap+röpsúlyok+rugók - tisztára, mint a 6V-os trabantokban).
Hogy milyen sorrenben kell bontani az ES dinamóját az én sem tudom.
Ami biztos, hogy a forgórész lesz az utolsó és ahhoz tényleg egy 7-8 cm hosszú, végigmenetes M10-es csavar kell.
Üdv,
Peti74
nem vagyok biztos benne de szerintem egy elég hosszu 10-es csavar amit bele kell tekerni a generátorba és az huzza le majd
Megjegyzem, azért sokkalta racionálisabb döntést is hozhattál volna a kívéj megvételénél.
Ugyanis azt te is tudtad, hogy legendásan rossz híre van a márkának, mégis kockáztattál és egy ilyen infó birtokában erre a rizsesre tetted fel az egzisztenciádat.
Távolról sem racionális döntés a széleskörű egyetértésre talált tapasztalatok ellenében beújítani.
Másrészt ezerszer (de legalább négyszer) költséghatékonyabb megoldás lett volna vásárolnod mondjuk egy TS 150-et olyan 25e pénzért és rádobni egy szintén kb 25e-s Bing karbit, belerakni egy torokmembránt, oszt van egy hasonló - ha nem épp alacsonyabb - fogyasztású géped negyedáron, amihez kb nulla forintért van alkatrész, pofon egyszerű a javítása, stb stb.
És az a feltevés sem áll, hogy az Mz mérnökei jobban tudják, mert a gép tervezése óta azért történt némi műszaki fejlődés, amit aztán fel lehet használni a bicaj korszerűsítéséhez.
Hahó Eikel!
Felraktam néhány csodás képet hátsó a csomtartóról, itt lehet gyönyörködni benne: http://kep.tar.hu/greenslingshot
Jah ez a fényezés engem is érdekel.
Anyagilag mennyiből jön ki egy ilyen és mennyi munkád volt vele?
Folytatom:és hogy kell leszedni???a segítségeket ha lehet mailben várom mert nehezen jutok netközelbe.racingbuczy@freemail.hu ellöre is kösz mindent.
Büszke is lehetsz rá szép 251-ed van:-)
Zapkorte: nem baszogatásból, többnyire én is egyetértek a hozzászólásaiddal, de mi van, ha a gyerek pont egy endurókerekes, tankváltós, hupilila ts-re vágyik?
Nem értünk egyet!
Én a streetfighter stílushoz állok a legközelebb. Mármost ha veszek 20000huf-ért egy MZ-t és ráköltök mondjuk nagyon rossz esetben 100000 huf-t és van egy nagyon király streetgépem.
Mármost ha én megveszem álmaim motorját 1 hayabusát az eleve 3.5milla és undorító ahogy kinéz.
Még 2 milla az átalakítás és a végeredmény megintcsak egy nagyon jó moci csak épp sokkal több pénzért.
Tehát egy szocimotort sufnituning címen is lehet tuningolni de nem tom megtennéd e ugyanezt egy vattaúj mocival. Sztem nem. Szóval ennyit a muszálypulcsis összefüggésről.
sziasztok!1 kis segítséget kérnék töletek:sikerült a roncsteleptöl megmentenem egy es250-est.tiszta jó állapotban van csak a generátorát nem tudom lehuzni.az állorészt.közepe kitekerve,szélsö csavarok dettó és nem mozdul lefelé.midan pozicioban megakad egy "kütyübe" amit az alkatrész katalógus 21-es számmal jelöl.na az a kérdésem, hogy MI EZ?????
Sziasztok! rebel56: te csináltad a fényezést? mert rohadt jól néz ki, nyáron a szimómat akarom lemázolni, de már fázok tőle, mert a kromofág nem hozza le az eredeti festését.(amiből persze csak a sárvédőkön van sajna) a festékréteg alatt neked van valami rozsdaálló lötyi? hány réteg van rajt?
Tudod ezt kreativításnak hívják.
Ez a tankváltó dolog tetszik :-) Csinált már valaki ilyent ?
Ezzel nincs is semmi baj. Ha visszaolvasol, láthatod, hogy nekem nem azokkal van a fő bajom, akik Mz-t vagy robogót vesznek, mert valamiért az tetszik nekik, ez idáig izlések és pofonok kérdése. Én azokat nem értem, akik MZ-t vagy robogót vagy akármit vesznek azért, mert nem tetszik nekik, majd pedig "tuning" címén nekiállnak bütykölni. Ennek semmi értelme. Vásárlás előtt meg kellene fogalmazni az igényeinket, és ahhoz illő járművet keresni. "Én egy jawat akarok, mert úgyis csak évi párszáz kilómétert megyek vele, nem számít a fogyasztás, viszont olyan jópofa ahogy dől belőle a kék füst" "én egy keewayt akarok, mert olcsó, keveset fogyaszt, és bármilyen alkatrészt kapok raktárról olcsó áron" stb. no de "én egy ts mz-t akarok, aztán veszek rá egy etz tankot, az egészet átfestetem hupililára, fűzetek bele előre enduro kereket etz aggyal, veszek előre-hátulra hosszabb teleszkópokat, teszek rá egy ural lengőnyerget, bütykölök membrámot a hengerére és leesztergálom a hengerfejet hogy nagyobb legyen a kompresszió, flexel és hegesztőapparáttal átalakítom lábváltósból tankváltóssá, és utána de nagy historic racer katos leszek a triálpartin" ?! Ennek mi értelme van??? Szerintem az ilyen "tuningolók" megértek a kényszerzubbonyra...
Ha munkám miatt évi többtízezer km-t kellene mennem, én is a legésszerűbb, legköltséghatékonyabb megoldást választanám. Szóval egyetértek Zapkorte-vel.
Viszont 4 deci Becks-ért se sajnálom a 300 Ft-ot, ha azt valaki számomra kedvessel ihatom egy kávézóban, mégha ugyanazt boltban 120-ért is meg lehetne kapni. Szóval egyetértek a többiekkel is.
Végre kezdenek nálam megjelenni az árnyalatok a fekete és a fehér közt!! :)
"Büszkeségem" - :)
Ha átgondoltak a gondolataid,akkor gondold át azt is,hogy a robogósnak és a szocisnak is lehet számára átgondol gondolat,hogy ilyen motort tart.És nem racionális vagy hanem egy olyan ember aki képes 1 forintért megmutatni a világnak,hogy ő szarbol is tud várat építeni
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|