:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hell!
Olvasván vitátokat, tulajdonképpen tényleg holt kérdésről folyik a dolog.
Fogyasztás kérdésében aztán meg tényleg hülyeség vitatkozni.
Nem régóta motorozok, de régóta gyűjtöm magamba a tudást gépjárműtechnikából.
A fizika mindig fizika marad ddr, kína vagy japán ; 1970 vagy 2005.
A kétütemű rendszer a fizika törvényei szerint mindig többet fog fogyasztani, és jobban fogja szennyezni a környezetet, akármilyen modern technológiával van tervezve és gyártva.
A kétütemű technika azért hódított teret itt a fal mögött, mert hiánygazdaság volt mindenfelé és ezt lehetett olcsón gyártani. Egyébként sajnos nem jó. Pláne nagy köbcentinél ahol a fogyasztás ugyebár az egekbeszökik.
Példa erre a Bimota nevű legendás cég, akik egy V2-es 500-as 2T blokkal akarták megújítani magukat de a mocit nem dolgozták ki jól, ezért belebuktak.
Ez a blokk, ami valóban korszerű elveket vonultat fel, 15l/100km fogyasztással rendelkezik.
A kétütemű óriási erénye viszont a kiváló teljesítmény/tömeg arány.
Ezért volt a legutóbbi időkig minden krossz moci 2T. De a környezetvédelmi indokok miatt már itt is háttérbeszorulnak.
Ezért holt vita az egész!
Valóban, ahogy mondták már többen is, 30 éves vs új, teljesen összehasonlíthatatlan.
Az én TS MZ-m pedig soha nem hagyott ott eddig sehol, Erdélybe csak azért nem mennék vele, mert nem szeretném széthajtani.
MZ, Pannónia, Jawa, mindig rendben működik, ha rendesen meg van csinálva.
A Pannóniák 60-70%-a nem itthon talált gazdára, hanem a Szovjetúnióban.
Csepelen azért gyártották utolsó pillanatig a T5-öst, mert az oroszok azt vették meg, ezért nem tudtak fejlődni.
A T5-ös minusz 20-ban is beindult, mert pofonegyszerűen működött, és lendkerékgyujtása volt.
Ezért jó a kétütemű.
De mára, a korszerű 4T motorok akku gyújtással is beindulnak -20-ban, ezért a dolog értelmét vesztette.
Tehát hosszas mondandóm konklúziójaként: A szocimotorok, tapasztalataim szerint, jórészt hobbimotorként vannak elkönyvelve.
Már csak egyébként sem érdemes őket összehasonlítani.
Viszont az is igaz, hogy a régi vasakban még van anyag.
Ahhoz, hogy kiderüljön melyik bírja tovább, még el kell telnie vagy 20-évnek.
Ha kioktatásnak tűnt a dolog, akkor előre is elnézésk kérek.
Más:
Igazából azért keveredtem ide, mert szeretnék információt kérni, hogy a Zichy utcán kívül, tudnátok-e más boltot mondani, ahol foglalkoznak MZ alkatrészekkel?
Elsősorban azok a fránya gumialkatrészek kellenének TS125-höz, mint szívócső, bovden sapi, stb.
Vidéken is jó, északfelé Vácig bezárólag.
Bandito
Miért csak az utolsó hozzászólást olvasod el?Levendelnek írtam, a 3L/100Km-hez, a WV Lupora.
A te fogyasztásod tök reális.Nekem szólóban eszik a 638asom városban 5-5.5-öt.Nem tötymörögve.
Most miről is beszélünk?Ez hogy jön ahoz, hogy nem hiszem el a 3L/100km-es fogyasztást átlagos használatnál?
Ja, értem.Ezzel a hitetlenkedésemmel én már meg is tagadom a tachnikai fejlődést..Hát ez elég vicces.:)))
Egyébként meg hogy mi kell a tömegnek.Egyre több felmérés mutatja meg, hogy az emberek inkább kisebb tudású, de megbízhatóbb szerkezeteket akarnak, nem a csicsára utazik a nagyrészük.
Illetve ajánlom figyelmébe azoknak akiket ez a téma érdekel, a totalcar-on van egy cikk a túl sok elektronikával teletömött autók hátrányairól.Érdekes olvasmány.
Egyébként a Wankelnek akkor, mikor a cikk íródott amiről beszélsz, tényleg a tömítések voltak a gyenge pontjai.Egyszerűen akkor még nem voltak olyan minőségű anyagok, mint ma.
Ma már nem feltétlen igaz amit akkor írtak.
Egyébiránt nem a technikai fejlődés ellen vagyok, ez elég nagy tévedés.Hanem az ellen, hogy szar, hulladék minőségű anyagból készült dolgokat adjanak el a népnek.Gondolom senki nem ugrál örömében, ha egy 4-5 éves autót el KELL adni, mert ennyit tudott, viszlát, kuka.Belekényszerítik az embert az újabb, és újabb vásárlásba/hitelbe...Én inkább amíg lehet, ezt kihagynám.
nekem 638as jawa volt oldalkocsival es 6,5 volt a fogyasztasa, akkor kinek er bele milyen bilibe a keze?:)
Heló.Akkor megnézem majd.65ezer nemtudom mennyi volt benne én meg azért szedtem szét mert a 6 os úgy látszott benne akárhogy is ütögettem kivülröl hogy az 5 és a 6 is látszott szóval félállásban volt mert ez már egy szétszedett óra volt.én ugy nulláztam le hogy kivettem tengelyestül az egészet amin a számok vannak és azok között van egy-egy 3 fülü lemez és azokat mozgattam ugy hogy közben a másikak nem mozdultak szóval olyan volt mint egy sebváltó ha az egyiket a többi fühöz képest arrébb hajtottam egy picivel már a többi nem mozdult meg vagyis azok nem forogtak el.aztán egyszercsak összevissza keveredett minden pl olyan hogy már 4esen váltott a másik már 3asnál meg ilyenek.Aztán valahogy rájöttem és jól beállitottam lehet hogy zseni vagyok ahogy irtad.
Nos, én legalább beismerem, hogy érzelmi alapon nem szimpatizálok a modern szerkezetekkel, de ha valaki ezt reflexszerűen, egészséges szkepszisnek álcázva teszi, akkor az illető nem más, mint a tudományos haladás kerékkötője.
Folytonos hitetlenkedésével alattomban a maradi, környezetromboló, gazdaságtalan megoldások felé terelgeti fogyasztótársait és velük együtt persze a gyártókat is, hiszen ők csak azt tudják eladni, ami a tömegnek kell.
Többek között már csak az ilyesféle felfogás miatt sem válhatnak be, lehetnek népszerűek a forradalmi, jövőbe mutató fejlesztések.
Ez lett a Wankel sorsa is, egy-két "szakíró" elkezdett hörögni, hogy így a tömítési nehézségek, úgy a magas költségek (ami az alacsony volumenű sorozatgyártás természetes velejárója) és a köztudatban annyi maradt az egészből, hogy ez egy macerás megoldás, holott literteljesítményre, teljesítménytömegre fényévekre az alternáló szirszarok előtt járt, amióta csak fejleszteni kezdték.
Aha, igen, aztán beleér a kezed a bilibe, és felébredsz...
Te még bedőlsz ilyen szövegeknek??
Mondtak már Audiról is ilyet, hogy 3.5 litert eszik százon.Persze.Sík úton nyáron, lámpa nélkül, hátszélben, 50nél, 5ösben...Ennyit a gyári fogyasztásmérésről...
A valóságban jó volt a fogyasztása 6liternek...
Én már csak olyan maradi vagyok, hogy akkor hiszem el az ilyeneket, ha én közlekedek vele, és én tankolom.
"-Doktor úr, adjon nekem Viagrát..
-Dehát minek az magának Józsi bácsi, hiszen elmúlt 70éves.
-Hát nekem egy hónapban csak kétszer jön össze.A szomszédom a Pista két évvel idősebb, mint én és mondta, hogy neki még minden héten kétszer...
-Ja, csak ez a gond, tudja mit, mondja maga is...."
Hát te nem csak vissza, de már előre is pörgeted az órát!?
Na ez már aztán gerinctelenség az n-edik hatványon ;-)
Te tévedsz, hiszen köztudott (itt a szocimotoroson is rengetegen megerősítették már), hogy a Jawa olyan 4lityivel elmegy százon, akkor városban sem fogyaszthat nagyságrendekkel többet mint a kevaj. Nyilván rosszul mérted vagy a jawás út, vagy a kívéj fogyasztását, hiszen irracionális tett lett volna azonos fogyasztás mellett kidobni a régi jól bevált technikát.
És te irracionálist nem teszel, ezt mindenki tudja.
Legközelebb majd jól lemérem a géped fogyasztását én személyesen, mert a jelek szerint csak így juthatunk hiteles adatokhoz.
Pedig nem is olyan hihetetlen, ha számításba vesszük pl a VW Lupo 3l modelljét, ami elviekben egy 1200-as TD motorral 3 literből kijön százra...
Ez így igaz. Valamelyik Ternai könyvben le is van írva, hogy azonos furat/löket 2T kb. 30%-al többet eszik. Ez mint veszteség jelentkezik a motor működési módja miatt.
Aztán persze eltérések lehetnek, meg azért a 2T is sokat fejlődött Ternai (és a szocimotorok) óta... én szívesen kipróbálnék pár napig egy korszerű 2T-t, mert ha a hatásfoka és tartóssága megközelítené a 4T-ét, akkor a könnyű súlya, egyszerű felépítése és gondozásmentessége mellette szólna...
Bocsánat!
Én ebböl egy szóval se következtettem arra hogy 50K után széthullik...
Én ebböl csak azt tudom levonni, hogy nemcsak a gyárban csinálják a dolgokat úgy-ahogy hanem a magyarországi képviseletnél is annyira foglalkoznak a dolgokkal...
És tényleg nincs fönn a géped a kívéj.hu-n
Ádi
azer nemszabad teljessen osszehasonlitani a kivejt meg az mzt, mert a 4 utemu mindig kevesebbet fog enni, ez nem osszehasonlitasi alap
Hát ez tényleg elég szánalmas... mármint hogy nem igazították meg azt a dudát (?) fényképezés előtt. Ez azonban nem a márkát minősíti. Az összes autó és motor hasonló állapotban kerül elő a ládából. Utána a dealernél csinálnak rajta egy un. nullrevíziót, szépen ellenőrzik, beállítják mindazt, amit a gyárban a szalag mellett melózó droidok trehányul csináltak meg, vagy ami a szállítás közben megsérült.
Az, hogy ezt a motort így fényképezték le, az iszonyatos bornírtság, de abból, hogy egy duda kicsit csálén áll arra következtetni, hogy 50e km után széthullik, hát az eléggé érdekes gondolati bakugrás.
Én ezt már 10e km-el is hallottam. Utána megmutattam az órát az illetőnek, oszt akkor abbahagyta a károgást.
De annak idején ilyesmiket mondhattak a méray/zündapp/mátra/puch/simson-awo stb tulajdonosok is a nájmódi MZ-kről. :)
Tanulmányfilm: Kár a benzinért!
több volt az, mint két liter. Bp-Balatonkiliti 70-es úton oda és a 811-esen vissza, ha jól emlékszem valami ezres/főre jött ki, tehát kb. 3,5 literbe nézett ki száz km, ami azért nem akkora szenzáció, tekintve, hogy százzal se mentünk. Persze az is igaz, hogy ugyanilyen tandem-menet a jawaval majd' a duplája volt.
A te egyéni stílusod miatt meg majdnem meghaltunk a körforgalomnál, úgyhogy talán ezt a stílus-kérdést jegeljük. ;-)
Hát lehet, hogy hitetlennek fogtok tartani, de a kétszemély, siófokig, 80-90es utazó, 2literrel.Na ezt nem fogom az életben elhinni.
Bár azt nem mondtátok, hogy honnan mentetek....Ha Polgárdiból, akkor még hihető is..:))
Most kiderült, h nem tudok számoni :). Ez a 4 l nekem is új, de ültünk már ketten azon a gépen, Siófokig fogyasztott valami 2 litert tartós 80-90 környékén. Városban valamivel nyilván többet eszik (pláne zápkörte egyéni stílusában előadva ;-), de az én peregyesem se elégszik meg futárüzemben 6,5 l alatti mennyiségekkel. Mérési módszer:teletank reggelente, fogyott mennyiség osztva megtett km, ebből aránypár 100km-re. 5 nap eredménye átlagolva. Ennyi.
Ádi azt írta, hogy a peregyese 5 litert eszik, míg Zapkorte motorja 4 felett. (55-60% lenne a különbség?)
Mindig érdekeltek ezek a becslések, mire alapozod? Miért pont 50K? Láttál már Keeway-t ennyi km-rel és már csak néhány csavar tartotta a széteséstől? :)
Köszi a segítséget hajtókar ügyben! A főtengelyt amit küldtél Bonyhádra azt megkaptam és elküldtem a pénzt! Nagyon megköszönném, ha tudnál a hajtókarokról képeket küldeni az e-mail címemre! Nagyon sokat segítenél vele! A DDR-es cuccon elég jó a hajtókar, de az enyémen még sokkal jobb, szerintem van benne 5000 km, úgyhogy kehet, hogy azt fogom felrakatni és kicenríroztatni a főtengelyt! De szerintem amit küldtél, még bőven azzal is elmenne a moci 15000 km-et! Keverőolajtan FUCHS TITAN 2T symixet használok! Szerintem ez egy elég tuti full szintetikus olaj és az ára is jó! Cagiva MITO-ba bevált! 12000-res fordulat mellett is! Köszi mindent, majd, ha tudod, küldd a képeket!
Szevasztok! Lenne nekem egy nagy problémám. Az etz-ben a ford. szám mérőnek az a része ami a blokkban van elkezdett zörögni és nem mindig mér. Kérdésem az hogy ki lehet-e úgy cserélni hogy nem szedem le a kuplung felőli oldalt?
Ha valaki gondolja, megnézheti ezt a képet: http://kep.tar.hu/steelheart6/50087520/18475261#2
Szerintem érdemes...ennyit a kívéjről
és jó hogy nem termeli a benzint, azt mindig le kell szívni a tankbol mer kicsordulna...
Érdekes dolog ez a téma, hogy átfordul-e az óra meg ilyesmi- ez egy MZ-nél JAWA-nál vagy PANNÓNIÁNÁL megtörténhet és meg is történik, de egy kívéj-nél szerintem 50 000 - nél az egész "motor" szétfordul. (Ez csak egy vélemény)
ÜDV
Az én TS-embe (125) 25 000 km van 29 év alatt! Ez hihető!??????
...hiába a 30 év korkülönbség.
steelheart!
Sajnos az kívéj kevesebbet eszik, úgy 55-60%-kal mint egy peregyes.
Sőt, a ts 150-nél is kevesebbet, de eközben még az is mindegy neki, hogy hegyen-völgyön át tartja a 90-es utazót két személlyel visszakapcsolás nélkül, vagy városban totyorogja végig a napot.
Hiába, na. Évtizedes különbségekről, és egész más dimenzókrólvan szó! Épp ezért nincs értelme a hasonlítgatásoknak.
Ennek ellenére nem csak mi vagyunk ilyesmire hajlamosak, hanem pl a nyugati veteránosok is: valamikor régebben a kezembe akadt egy angol motoros újság, amiben a brit motorgyártás fölényét bizonygatták egy Rudge versenygép és egy határbajárós, de azért akkoriban modernnek számító rizskályha összehasonlítgatásával.
Csak azt felejtették el közölni, hogy a Rudge kifejezetten versenyzésre lett kitalálva (ma szpídnek mondanánk) a maga korában, a másikat meg hosszú életű gazdaságos túragépnek ácsolták és távolról sem egy kategória a két gép...
Laci (aki egy Raleigh versenybicikli tulajdonosa:)
nemtom, de engem isten ovjon meg attol hogy ilyen kinai motorom legyen, inkabb bicikliznek:)
Péter mz.
Igen én már találkoztam ilyennel. Az órát - kímélendő a mutató tengelyének csapágyazását - nem csak visszapörgetve lehet visszapörgetni (érted ?:) Hanem úgy is, hogy az órát szétkapod, a számláló tengelyét hajtó kis fogaskeretet a rögzítő csavar oldás után félrebillented, majd a számláló tegngelyén a rászorított kis alátétet arrébhúzod, ezáltal az egymás mellett lévő számhengerek eltávolodnak egymástól és akkor számonként oda állítod az órát, ahova akarod. És itt jön a DE : ha közben az egymás melletti számhengerek közöti 1:10-es hajtást megvalósító icipici fogaskerekeket (amiken ráadásul különböző mérető fogak vannak) nem jó helyzetben rakod vissza, akkor lesz az, amit leírtál. Én ezt a módszert kizárólag óra nullázáshoz használom (pl. egy teljes generál alkalmával) mert akkor még nyomon tudom követni, hogy hogy kell állnia a számozott hengerek közöti kis fogaskerekenek, nyilván mindegyiknek egyirányba. Aztán ha 00000-ról 1 hátra fordulatra visszamegy 99999-re aztán onnan 1 előre fordulattal 00000 lesz megint, akkor a jó. A hengerek szétcsúszását megakadályozó alátétet pedig egy kis uverapiddal rögzítem. Lehet, hogy a te órádban egyszerűen ez az alátét lazult le a helyéről és a hengerek szétcsúsztak. Szedd szét az órát (persze csak annyira, hogy a számlap és mutató maradjon) és figyeld meg a számozott hengereket. Ha tényleg szétcsúsztak, akkor javaslom a nullázásos módszert, mert másképp igen nehéz lesz jól összetologatni őket (hacsaknem zseni vagy, aki átlátja a káoszt :)
Üdv,
Peti74
Ez a km-óra visszatekerősdi nem gerinctelen dolog hanem egyszerűen geciség...
De úgyis az ilyen embereket fogja először falhozállítani a forradalom.
Bár lehet h én is kicsit naiv vagyok. Nembaj, legfeljebb majd megalakítjuk az Első Magyar Naiv Kívéjgyűlölő Sufnituning Klubot. És szarráalázom a kívéjedet egy 40éves agyontuning-kihegyezett Bervával...
Ja, amúgy meg nem mondanám hogy a dinamós motorokkal mindig csak a baj van, nekem eddig nem sok problémám volt vele. És ne hinném hogy a motorom a maga 5literes fogyasztásásval olyan sokkal többet enne mint a tiéd...pedig még nincs is rendesen beállítva, szal lesz ez még kevesebb is.
Üdv!
Ádi (aki egy '81-es MZ TS 250/1, egy '82-es Yamaha DT 125, és egy '83-as Romet Pony tulajdonosa...)
Itt az újabb eresztés, hátha nem láttatok még ilyet;-)
http://kep.tar.hu/greenslingshot/50194922#2
Találtam egy kicsit rozoga 125 tartót, ha érdekelne...
Hát nem.Nem mindenki csinálja így.Legalábbis akiket én ismerek személyesen, azokban van annyi betyárbecsület, hogy megmondják az igazat.
26ezer 20 év alatt.Nem tudom, miből gondolsz ilyen mértékű naivságot rólam...Mikor pont én mondtam, a redbaronnal kapcsolatban ilyen irányú észrevételeket anno.Hát az enyémben 106 ezer volt mikor megvettem.15év alatt.Vidéken.Akkor szétszedtem, 99%, hogy én voltam az első, aki a blokkban járt.Mindent kicseréltem, és így nem érhet túl sok meglepetés.Azóta meg még 10ezer km.Úgy, hogy három motor van, amit használok, és mostanában nincs olyan sok időm motorozni mint régebben.Sajnos.
Azért szerintem ha a világ ilyen is, mint ahogy te mondod, akkor nagyon nagy szarban vagyunk.Egy biztos, én nem csatlakozom hozzá.Neked lelked rajta.
És lehet, hogy kicsit naiv vagyok mégis, mert hiszek benne, hogy nem csak olyan emberek vannak, akiknek a "gengszter", meg Győzike, meg Valóvilág a példakép.
A mai felszínes világban persze egyre inkább elvesznek az igazi emberi értékek, és aki a mostani értékrendet tartja követendőnek, azokra elég határozottan nem vagyok közelebbről kíváncsi.Gondolom te sem fakadsz sírva emiatt.
Jogos!!!
Igazad van erre nem is gondoltam;)
Heló.Az a kérdésem hogy az mz ts 125 km órájában volt egyszer 106km.utána mentem és lett 112.Később megint mentem és lett 107 km. a multkor meg 97 km lett.Én nulláztam le már régebben kb amikor bejött az első100 km odáig szépen is mért aztán amit leirtam 112 és hol kevesebb hol több.Szóval a 120at még nem is láttam pedig annyit már mentem.Olyan mintha egyik nap jól menne az óra a másik nap meg visszafelé számolna.Arra gondoltam hogy pl bejön a 112 km és át akarna fordulni 124 re és mondjuk a 114 jön be mert a kettes nem ugrik át.Nem tudom találkozott e már valaki ilyesmivel.Lehet szét kéne szednem.
Ezt mindenki így csinálja, hehehe. Kivéve, akinek már magától átfordul nullára, annyit megy vele. Óra visszateker, bovdenek, csövek, csavarok kicserél, gyári gumi és lánckerék visszaszerel, és voala. Ez egy ilyen gonosz világ, én sem leszek jobb nála. Próbáltam már százszor, és mindig jól pofára estem, most már - mint III. Richard - elhatároztam, hogy gazember leszek. Ne félj, a te jawadban sem 26000 km van 20 év alatt, csak legfeljebb még nem jöttél rá. :-p
NÁLAM-E??? Már bocsánat, Bambi mester kérdezett erről, én pedig szivélyesen megosztottam az üzemeltetési tapasztalataimat. Ha nem kérdezett volna, föl sem merült volna hogy most erről ide írjak. Tényleg nagyon sajnálom, hogy csalódást kellett okozzak nektek az által, hogy nem sóhajtok fel, hogy "mennyi bajom van ezzel a mocsok kínai motorral, bár vettem volna inkább egy alig használt húsz éves MZ-t, és tyunyingótam volna fel", de istók látja lelkemet, az én lelkiismeretem tiszta, tényleg minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy pusztítsam a kínai technikát, nem tehetek róla, hogy a faktumok nem igazolják az előítéleteiteket! :-p
bambi !
te aztán tapintatosan fogalmazol ! kár , hogy nem jön le neki a lényeg .
Figyu egy kis segítség a racionális spórolásos életmododnak.Ha lemondod az internetett,az éves szinten legalább100000 ft.Remélem sokat segítettem.
Na ha ezt a visszatekert órát te tényleg komolyan gondolod, akkor sajnos azt kell mondanom, hogy egy NAGYON GERINCTELEN alak vagy.És akkor még finoman fogalmaztam...
Hát hallod, fura egy világnézeted van neked...
Viszont hogy az igazság fáj a legjobban..Erre csak azt mondanám, hogy mindenki arról beszél/gondolkozik folyamatosan, ami zavarja az életben..Valahogy NÁLAD mindíg visszatér ez a szoci-kívéj kérdés....Ez azért sugall valamit...
Egyébként meg nem kell híveket toborozni, meg osztani az eszet.Majd ha kiderül, hogy olyan qrvajó motor a kívéj, akkor legfeljebb verjük a fejünk a falba...
De azt hiszem arra sokáig kell majd várnod...
Miért akarsz mindenáron meggyőzni minket a TE ÁLTALAD igaznak/jónak vélt dolgokról, ha egyszer nem szeretnénk.
És légyszíves ne azt válaszold, hogy meg akarsz óvni minket egy esetleges rossz döntéstől...Nem kell.Ha beverjük a fejünk a falba, akkor beverjük...:))
Ha jól belegondolsz a lelked legmélyére, biztos, hogy nem bántad meg a kívéjt?Komolyan érdekel, nem csak költőien kérdeztem.
Szevasztok Urak!
Bár én PANNONIÁS vagyok, de van egy motorom, amin valaha megtanúltam motorozni és avvall szereztem jogosítványt.
Ez a paripa egy piros 125-ös TS MZ
Igazából jól egyben van a gép, de az ülése rendesen szétszakadozott.
Tudom, hogy áthuzathatnám kárpitossal, de én szeretném eredeti jó állapotú üléssel
kicserélni inkább. Azért döntöttem így, mert a karosszéria elemeket nem kell újra fényezni, így jobb lenne az eredeti ülés.
Ha esetleg tudtok ilyet, kérlek benneteket jelezzetek!
csáááááááááááááááá Ring István
Keresek a Bács-Kiskun megyében egy 250-es ETZ-t 100000ft ig
Keresek a Bács-Kiskun megyében egy 250-es ETZ-t 100000ft ig E-mail:katona_peter@vipmail.hu
tel:06-20/435-8992 Baja
Keresek a Bács-Kiskun megyében egy 250-es ETZ-t 100000ft ig E-mail:katona_peter@vipmail.hu
tel:06-20/435-8992 Baja
Keresek a Bács-Kiskun megyében egy 250-es ETZ-t 100000ft ig E-mail:katona_peter@vipmail.hu
tel:06-20/435-8992 Baja
Keresek a Bács-Kiskun megyében egy 250-es ETZ-t 100000ft ig
szükségem lenne egy vezérlési diagramra etz 150-es mocihoz.
ha valaki tud lécci küldje ej nekem.
e-mail:henczizi131@freemail.hu
előre is köszz!
Na tessék, felhoz egy témát, az ember időt-fáradságot nem kímélve válaszol neki, és erre mi a köszönet? Lehurrogás!
Furcsa vagy!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|